ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳

ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از شرایط ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی برای افرادی که قصد دارند در کلاس های این دوره شرکت کنند، ضروری است. دوره های مختلف جهاد دانشگاهی به صورت حضوری و آنلاین در مراکز آن در سراسر کشور برگزار می شوند. هزینه ثبت نام در دوره های جهاد دانشگاهی با توجه به طول دوره و مهارت هایی که در آن به داوطلبان ارائه می شوند، متفاوت است. در حال حاضر دوره های متعددی در سازمان جهاد دانشگاهی برگزار می شوند که شما جهت اطلاع از شرایط ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳ و موارد دیگر می توانید مقاله زیر را دنبال کنید.

دوره های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی و زمان ثبت نام آن ها

سازمان جهاد دانشگاهی کشور، یکی از سازمان هایی است که هر ساله دوره های مختلف آموزشی، هنری و غیره برگزار می کند. به طوری که شما با ثبت نام و شرکت در این کلاس ها می توانید مدرک معتبری بگیرید. سپس به راحتی در سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی مشغول به کار شوید. در گذشته داوطلبان برای ثبت نام در دوره های جهاد دانشگاهی باید به صورت حضوری به این سازمان مراجعه می کردند؛ اما در حال حاضر می توانند با مراجعه به سامانه رویش جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی Jdrouyesh.ir تمام این امور را به صورت آنلاین انجام دهند.

خوب است بدانید که دوره های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳ به دو دسته کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم می شوند که در زیر به هر کدام از آن ها اشاره می کنیم:

انواع دوره های جهاد دانشگاهی

🔗 جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نتایج آزمون جهاد دانشگاهی کلیک کنید.

دوره های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی

دوره های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی معمولا 3 ماهه زمان می برند و جزو محبوب ترین دوره های جهاد دانشگاهی هستند؛ زیرا شما در یک دوره کوتاه مدت می توانید مدرک خود را دریافت کنید. معمولا زمان ثبت نام این دوره ها از اوایل هر فصل شروع می شود و تا پایان همان فصل کلاس ها تمام می شوند. در واقع شما برای ثبت نام در دوره های جهاد دانشگاهی باید در اول فروردین، تیر، مهر و دی ماه اقدام کنید تا با شروع کلاس ها در همان زمان بتوانید در سه ماه بعدی آن ها را تمام کنید. دوره های آموزش زبان، کامپیوتر، هنر، معماری، علوم پزشکی، نظام مهندسی، آموزش های مجازی و غیر از جمله دوره های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی هستند.

دوره های بلند مدت جهاد دانشگاهی

خوب است بدانید که جهاد دانشگاهی زیر نظر دانشگاه تهران قرار دارد. مدارکی که توسط این سازمان به فراگیران ارائه می شوند مانند مدارک آموزش عالی دوره علمی کاربردی اعتبار دارند. لذا شما با شرکت و ثبت نام در این دوره ها در واقع برای ثبت نام در دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی اقدام می کنید. بعد از دریافت مدرک دوره های طولانی مدت جهاد دانشگاهی می توانید در دانشگاه های دولتی یا خصوصی ادامه تحصیل دهید. طول دوره بلند مدت جهاد دانشگاهی به صورت کارشناسی ناپیوسته یا کاردانی است. در واقع شما باید 2 یا 4 سال درس بخوانید تا مدرک جهاد دانشگاهی بلند مدت را دریافت کنید.

شرایط ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳

برای ثبت نام در دوره های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی به صورت کلی هیچ گونه شرایطی وجود ندارد و شما می توانید بدون نیاز به هیچ گونه مدارکی در دوره های مختلف آن ثبت نام کنید. برای ثبت نام در کلاس های جهاد دانشگاهی محدودیت سنی وجود ندارد و بر اساس علاقه خود می توانید در کلاس های این سازمان شرکت کنید.

شرایط ثبت نام در دوره های جهاد دانشگاهی

دوره های زبان و کامپیوتر در سازمان جهاد دانشگاهی به صورت پله ای هستند. یعنی؛ شما باید از مراحل اولیه آن تا انتها به صورت مرحله به مرحله شرکت کنید؛ اما در صورتی که قصد دارید از مقطع خاصی در این دوره ها شرکت کنید باید در آزمون تعیین سطح آن شرکت کنید. این آزمون تنها برای تشخیص سطح واقعی میزان مهارت شما هستند و هیچ گونه اجباری برای شرکت در آن وجود ندارد.

معمولا ثبت نام دوره های بلند مدت جهاد دانشگاهی شرایط خاصی دارند که داشتن حداقل مدرک دیپلم یکی از آن ها است. معمولا در این دوره ها هیچ گونه محدودیت سنی، هویتی و غیره وجود ندارد. ولی برخی از آموزشگاه ها می توانند بر اساس موقعیت خود شرایط ثبت نام خاصی را ایجاد کنند.

🔗 برای اطلاع از ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی شرایط و منابع آن کلیک کنید. 

مدارک لازم برای ثبت نام در کلاس های جهاد دانشگاهی

شما برای ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی باید مدارکی را داشته باشید که این مدارک به شکل زیر هستند:

اصل و کپی شناسنامه

اصل و کپی کارت ملی

گواهینامه پایان دوره تحصیلات، تنها برای رشته های که نیازمند به پیش نیاز هستند.

دو قطعه عکس 3 در 4

فیش واریزی هزینه ثبت نام در کلاس ها

البته به غیر این مدارک بالا ممکن است مدارک دیگری برای ثبت نام در دوره های جهاد دانشگاهی لازم داشته باشید که این مورد بیشتر در دوره های طولانی مدت جهاد دانشگاهی مشهود تر هستند. لذا شما برای کسب اطلاعات دقیق در مورد مدارک لازم برای ثبت نام در دوره های جهاد دانشگاهی می توانید با مشاوران ایران تحصیل مشورت کنید.

مدارک لازم برای ثبت نام در کلاس های جهاد دانشگاهی

📢 توجه 📢

سایت رویش جهاد دانشگاهی به آدرس Jdrouyesh.ir با سایت ثبت نام جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir متفاوت است که در ادامه به تفکیک تفاوت این دو سایت را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

لیست کلاس های جهاد دانشگاهی

در حال حاضر کلاس های زیادی در سازمان جهاد دانشگاهی تشکیل می شوند که این کلاس ها در استان های مختلف متفاوت هستند؛ اما رایج ترین آن ها به شکل زیر هستند:

دوره تکنسین داروخانه

دوره تکنسین داروخانه یا دوره نسخه پیچی یکی از دوره های رایج سازمان جهاد دانشگاهی است که در آن فراگیران با شرکت در این کلاس ها می توانند با انواع داروهای گیاهی و شیمایی و کار با تجهیزات اصلی پزشکی آشنا شوند. آن ها بعد از دریافت مدرک تکنسین داروخانه می توانند در داروخانه های دولتی و خصوصی مشغول به کار شوند.

🔗 جهت اطلاع از نمره قبولی تکنسین داروخانه و مراحل ثبت نام آن کلیک کنید.

دوره تزریقات و پانسمان

یکی از پر طرفدارترین دوره های جهاد دانشگاهی دوره تزریقات و پانسمان است که در آن فراگیران با انواع زخم و تجهیزات مرتبط با پانسمان آشنا می شوند تا در نهایت بتوانند با انواع روش های تزریق دارو بتوانند آن ها را درمان کنند. این دوره، جزو دوره های کمک های اولیه است که برای ثبت نام در آن نیازی به شرایط خاص ندارید.

دوره طراحی لباس

اساتید دوره طراحی لباس جهاد دانشگاهی در این دوره به فراگیران خود کمک می کنند تا به تمام روش های بهینه سازی طراحی لباس های مختلف مجلسی، اسپرت و مجالس خاص مانند عروسی ، نامزدی و غیره مسلط باشند و مهارت های کافی برای طراحی آن ها را یاد بگیرند. هنرجویان دوره طراحی لباس ، در این دوره با انواع ابزار ها و تجهیزات لازم برای طراحی لباس آشنا می شوند تا به راحتی بتوانند وارد بازار کار شوند.

دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

هنرجویان در این دوره با عیب یابی دستگاه های پزشکی و تعمیرات آن ها آشنا خواهند شد. به طوری که در انتها با تعمیر انواع برد یونیت دندانپزشکی، دستگاه های سی‌تی استکن و تمامی تجهیزات بیمارستانی از جمله دستگاه های الکتروشوک و اتوکلاو آشنا خواهند شد. همچنین در این دوره مارک ها و برندهای معتبر تجهیزات پزشکی را بررسی خواهند کرد و روش های عیب یابی سریع و کد عیب خوانی هر کدام از آن ها را بیان خواهند کرد.

لیست کلاس های جهاد دانشگاهی

دوره مربیگری مهد کودک

دوره مربیگری مهد کودک یکی از دوره های پر طرفدار جهاد دانشگاهی است که در آن تلاش می کنند هنرجویان را با نحوه پرورش و نگهداری صحیح کودکان، توانایی برقراری ارتباط با آنان و غیره آشنا کنند. همچنین در آن به هنرجویان آموزش می دهند که چگونه به کودکان یاد دهند و بر کتاب های این دوره تسلط یابند.

دوره های کوتاه مدت گردشگری

جهاد دانشگاهی به صورت منظم در تمامی مراکز آموزشی خود در سراسر کشور دوره های کوتاه مدت گردشگری ارائه می دهد. شما به عنوان یکی از فراگیران با ثبت نام و شرکت در این کلاس ها می توانید با انواع متدهای نوین شناسایی مکانی و طبیعت گردی آشنا شوید و به اموری مانند گردشگری، کوهنوردی، انواع سفر و کارگاه های عملی مسلط شوید.

دوره فوریت های پزشکی

کسانی که به کمک های اولیه علاقه دارند با شرکت در دوره فوریت های پزشکی می توانند به امور مربوط به واحد های اورژانسی آشنا شوند و در این مراکز آماده به کار شوند. آن ها با شرکت در این کلاس ها با کار هایی مانند معاینه و ارزیابی کلی وضعیت بیمار، ایجاد ارتباط با مرکز اورژانس و ارائه گزارش صحیح، کنترل مرتب علائم حیاتی بیمار، تسلط بر انواع روش‌های احیاء و آشنایی با تمامی تجهیزات مرتبط در دوره فوریت های پزشکی و غیره آشنا خواهند شد.

علاوه بر کلاس های ذکر شده در بالا کلاس های دیگری مانند دوره دستیار دندانپزشک، دوره کمک پرستاری، دوره ایمپلنت دندان، دوره ترمیمی زیبایی دندان، دوره مشاوره ژنتیک (ویژه پزشکان) و غیره در سازمان جهاد دانشگاهی برگزار می شوند که سالانه به تعداد آن ها نیز افزوده می شود. لذا شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جدید ترین دوره های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳ می توانید با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید.

🔗 جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رتبه مجاز فوریت های پزشکی کلیک کنید.

جدیدترین کلاس های جهاد دانشگاهی

اعتبار مدرک سازمان جهاد دانشگاهی

جهاد دانشگاهی، یکی از معتبرترین مراکز آموزشی کشور است که به صورت مستقیم زیر نظر دانشگاه تهران فعالیت می کند. لذا مدرکی که توسط این سازمان به فارغ‌التحصیلان ارائه می شود. با مدرک دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی یکسان است؛ زیرا نیرو های فنی و کارآمدی را در انواع زمینه های هنری، علمی و عملی پرورش می دهد تا وارد بازار کار شوند. همچنین می تواند تخصص افراد را در زمینه های مختلف گسترش دهد و آن ها را برای موفقیت در حرفه خود هدایت کند.

نحوه ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳

شما بعد از کسب اطلاعات دقیق در مورد دوره های جهاد دانشگاهی و شرایط ثبت نام آن می توانید مراحل نام نویسی آن را طی کنید. معمولا برای ثبت نام در دوره های جهاد دانشگاهی می توانید به دو روش مختلف اقدام کنید. در روش اول شما به سازمان جهاد دانشگاهی محل زندگی خود مراجعه می کنید و در آن جا با ارائه مدارک لازم نام نویسی می کنید. در مرحله دوم به سایت Jdrouyesh.ir مراجعه می کنید و در آن جا علاوه بر ثبت نام در دوره های جهاد دانشگاهی می توانید اطلاعاتی را در مورد زمان بندی کلاس ها، جزئیات مربوط به هر دوره، کلاس های آنلاین، آزمون های آنلاین، بدهی ها، نمرات هر دوره و غیره به دست بیاورید.

شما برای اطلاع از مراحل ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی می توانید به مندرجات مقاله ورود به سامانه رویش جهاد دانشگاه به آدرس Jdrouyesh.ir مراجعه کنید و بر اساس آن ها اقدام کنید. حال اگر هر گونه سوالی در مورد نحوه ثبت نام در دوره های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳ دارید می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

هزینه دوره های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳

بعد از کسب اطلاعات دقیق در مورد شرایط ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی باید در مورد هزینه آن ها نیز اطلاعاتی را کسب و پرداخت کنید. برای پرداخت هزینه ثبت نام در دوره های جهاد دانشگاهی می توانید از طریق سامانه Jdrouyesh.ir یا از طریق مراجعه حضوری به مراکز جهاد دانشگاهی کشور اقدام کنید.

🔗 برای ورود به پروفایل جهاد دانشگاه به آدرس hrtc.ir کلیک کنید.

هزینه دوره های جهاد دانشگاهی

خوب است بدانید که ثبت نام در کلاس های جهاد دانشگاهی در زمان های خاصی انجام می گیرد؛ بنابراین شما باید در زمان های مقرر شده به سایت Jdrouyesh.ir یا مراکز جهاد دانشگاهی محل زندگی خود مراجعه کنید. سپس با اطلاع از هزینه های آن نام نویسی کنید.

هزینه ثبت نام در کلاس های جهاد دانشگاهی می تواند با توجه به نوع دوره، رشته انتخابی و طول دوره متفاوت باشد. معمولا هزینه ثبت نام هر کدام از دوره های جهاد دانشگاهی بر روی اطلاعات تکمیلی آن ها درج شده است. لذا هنگامی که به سایت رویش جهاد دانشگاهی مراجعه می کنید می توانید با کلیک کردن بر روی گزینه اطلاعات تکمیلی هزینه ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳ را دریافت کنید.

در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید هزینه ثبت نام در کلاس های جهاد دانشگاهی را به صورت قسطی پرداخت کنید. جزئیات مربوط به پرداخت قسطی هزینه ثبت نام، به صورت اطلاعات تکمیلی به شما ارائه خواهند شد.

اخبار مرتبط با جهاد دانشگاهی

📌 همکاری‌های میان جهاد دانشگاهی یزد و اداره کل اوقاف این استان در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی یزد و مدیرکل اوقاف و امور خیریه این استان در نشستی بر همکاری بیشتر این دو نهاد در حوزه علم و فناوری تاکید کردند.

📌 جهاد دانشگاهی سمنان استخدام می کند.

جهاد دانشگاهی استان سمنان طی گزارشی از استخدام نیروی مرد جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود خبر داد. در این آگهی استخدام داوطلبان مرد دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، تکنولوژی آموزشی، مدیریت برنامه ریزی درسی، مدیریت فرهنگی، برنامه ریزی فرهنگی، صنایع خلاق فرهنگی می توانند رزومه خود را به آدرس سمنان، بالاتر از میدان ارگ، نبش خیابان شهید خواجوی، جهاد دانشگاهی سمنان ارسال کنند.

مراحل ثبت نام در کلاس های جهاد دانشگاهی

🔗 جهت اطلاع از لیست دوره های جهاد دانشگاهی کلیک کنید.

خلاصه مطلب

در این مقاله از ایران تحصیل در مورد ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳ صحبت کردیم. به طوری که در آن افزودیم دوره های مختلف کوتاه مدت و بلند مدت زیادی در این سازمان ارائه می شوند که فراگیران می توانند با توجه به نیازهای خود در یک یا چند مورد آن ثبت نام کنند. برای ثبت نام در کلاس های جهاد دانشگاهی لازم است که آن ها به صورت حضوری یا آنلاین اقدام کنند.

شرایط ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی را نیز در بالا اشاره کردیم که شما پس از اطلاع از آن ها می توانید با در دست داشتن مدارک لازم در سایت رویش جهاد دانشگاهی ثبت نام کنید. هزینه ثبت نام در کلاس های جهاد دانشگاهی می تواند با توجه به نوع رشته و طول دوره متفاوت باشد که می توانید آن را به صورت یکجا یا قسطی پرداخت کنید.

حال اگر شما با مطالعه مقاله بالا باز هم سوالی در مورد دوره های جهاد دانشگاهی دارید می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر با مشاوران ایران تحصیل در میان بگذارید.

📥 جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید. 📥

3.3/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعتبار مدرک جهاد دانشگاهی چگونه است؟

مدرک جهاد دانشگاهی با مدارک دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی یکسان است. به طوری که شما می توانید به کمک آن ها در سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی مشغول به کار شوید.

آیا می توان مدرک جهاد دانشگاهی را ترجمه کرد؟

بله، شما در صورت نیاز می توانید مدارک جهاد دانشگاهی را برای انجام کار های مهاجرتی و تحصیلی ترجمه کنید و از این لحاظ نیز دارای اعتبار هستند.

هزینه ثبت نام در دوره های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳ چقدر است؟

هزینه ثبت نام هر کدام از دوره های جهاد دانشگاهی متفاوت است. به طوری که شما جهت کسب اطلاعات دقیق می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

نظرات

22 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo معصومه امعيل پور گفت:

    سلام وقت بخيردوره دستيار وفوريتهاى دامپزشكى هم داريد به چه صورت

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. خیر این دوره ارائه نمیشود.

  2. Avatar photo رستمی گفت:

    سلام وقت بخیر من مشهد هستم میخوام دوره مربی گری نازک دوز زنانه (خیاطی) رو بگیرم چطوری میشه تو دوره های جهاد دانشگاهی شرکت کنم

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام باید از طریق سایت جهاد دانشگاهی اقدام به ثبت نام دوره بکنید

    2. Avatar photo Sumaia گفت:

      سلام وقتتان بخیر ، آیا دوره های آموزشی سونوگرافی هم دارید؟

      1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

        سلام دوست عزیز
        خیر فعلا دوره سونوگرافی نداریم
        از طریق سایت جهاد دانشگاهی مجدد چک کنید.

  3. Avatar photo مریم گفت:

    سلام وقتتون بخیر ، با مدرک جهاد میشه کنکور ثبت نام کرد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای ثبت نام کنکور نیاز به مدرک دیپلم دارید.

  4. Avatar photo Maryam گفت:

    سلام من ميخوام دوره mmt يا (روانشناسي ترك اعتياد) رو شركت كنم. جهاد دانشگاهي داره؟ هزينه دوره چقدره؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      یلام داخل سایت دانشگاه رو ببینید

      1. Avatar photo فاطمه گفت:

        سلام وقت بخیر . دوره حسابداری برای آبان ماه تهران دارید ؟

        1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

          سلام دوست عزیز
          با خوده جهاد دانشگاهی باید تماس بگیرید.

  5. Avatar photo سجاد رستمی گفت:

    سلام.
    این مدارک جهاد دانشگاهی بلند مدت که ۲ و ۴ ساله هستند همون فوق دیپلم و لیسانس هستند یا فرق دارند ؟
    یا معادل فوق دیپلم و لیسانس هستند ؟
    و اینکه میشه از این مدارک برای ادامه تحصیل در خارج از کشور اقدام کرد؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      مدارک جهاد دانشگاهی ارتباطی به مدرک تحصیلی ندارند. اما برای مهاجرت قابل ترجمه هستند.

  6. Avatar photo طاهره گفت:

    سلام من دستیاری دندان پزشکی جهاد دانشگاهی لارستان فارس ثبت نام کردم تیر ۱۴۰۲ ،زمان برگزاری کلاسها کی هست.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق واحد برنامه ریزی پیگیری نمایید.

  7. Avatar photo . گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دوره تکنسین داروخانه مجازی ثبت نام کردم هزینه دوره روهم واریز کردم ولی رسید و پیامک شروع دوره برام نیومده باید از کجا پیگیری کنم ؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر.
      جهاد دانشگاهیی که ثبت نام کردید تماس بگیرید.

  8. Avatar photo نغمه گفت:

    سلام من پارسال دوره تکنسین داروخانه حهاد دانشگاهی شهرمون بروجرد رفتم،۳۰ شهریور امتحان دادم ۳۰ شهریور ۴۰۱ ،مدرکم کی میاد؟فقط جواب امتحانو بم گفتن تقریبن ی هفته بعدش یعنی نمرمو ….مدرکم الان آماده شدع؟برای گرفتن مدرک هزینه باید بدیم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      به صور حضوری از طریق جهاد دانشگاهی پیگیری نمایید.

  9. Avatar photo رحیم الهیاری گفت:

    سلام من دانشگاه آزاد ورامین ترم یک هستم رشته طراحی دوخت آیا میشه بعداز امتحانات میتون انصراف بدم بیام جهاد دانشگاهی

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . دقت کنید جهاد دانشگاهی صرفا دوره برگزار میکند مدرک دانشگاهی خدمت شما ارایه نمیدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)