ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران ۱۴۰۳

ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

یکی از پرطرفدارترین زیر گروه های گروه هنر، رشته موسیقی می باشد که سالانه افراد زیادی متقاضی تحصیل در این رشته هستند. این افراد برای تحصیل در این رشته می توانند در کنکور سراسری گروه هنر شرکت کرده و با کسب رتبه مجاز، در دانشگاه های مختلف درس بخوانند. اما، برخی از آن ها بنا به دلایل مختلفی تصمیم دارند تا بدون شرکت در کنکور در رشته موسیقی درس بخوانند. این افراد برای ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران باید در زمان مقرر برای انجام این فرایند اقدام نمایند. علاوه بر این، تمامی این افراد برای ثبت نام بدون کنکور در این رشته، باید شرایطی را دارا باشند. 

اگر شما هم جز افرادی هستید که نمی خواهید در کنکور سراسری شرکت کنید و تصمیم دارید تا بدن شرکت در کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی خود در رشته موسیقی درس بخوانید، ابتدا باید با شرایط ثبت نام آشنا شوید. پس از آشنایی با شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران می توانید، دانشگاه مد نظر خود را انتخاب کرده و برای ثبت نام اقدام نمایید. برای آشنایی کامل با رشته موسیقی، شرایط ثبت نام بدون کنکور این رشته و لیست دانشگاه های آن، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله هر آن چه که باید در رابطه با این موضوعات بدانید را به طور کامل و مفصل برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد. 

 

اطلاعیه:

هر داوطلب می تواند شانس پذیرش خود را در دو گروه رشته های با کنکور و بدون کنکور امتحان کند اما در نهایت مجاز به انتخاب و تحصیل در یکی از رشته های پذیرفته شده می باشد.

معرفی رشته موسیقی

پیش از این که بخواهیم شما عزیزان را با زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران آشنا کنیم، بهتر است که شما را با رشته موسیقی آشنا کنیم. همان طور که در ابتدا مقاله بیان شد، رشته موسیقی یکی از پرطرفدارترین رشته های هنری در میان علاقه مندان به انتخاب رشته هنر می باشد. رشته موسیقی جذابیت های بسیار زیادی دارد که همین امر سبب شده است تا این رشته حتی در تحصیلات آکادمیک، به یکی از پر رقابت ترین رشته های کنکور هنر تبدیل شود. رشته موسیقی از جمله رشته هایی است که کاملا به توانایی و علاقه فردی وابسته است و افراد زیادی بصورت دوره های آموزشی آزاد نیز در رشته موسیقی فعالیت می کنند. اما همواره تحصیلات آکادمیک در رشته موسیقی می تواند افراد را در پیشرفت اصولی این رشته بهتر هدایت نماید. 

رشته موسیقی می‌تواند برای کسانی مناسب باشد که علاقه‌مند به موسیقی هستند و از وقت گذاشتن و تلاش در این زمینه، لذت می برند. علاوه بر این، رشته موسیقی مناسب افرادی است که روحیاتی مطلوب و مطابق طبع هنری داشته باشند. به صورت کلی باید در نظر داشت که در آموزش یک ساز، یک هنرجو می‌بایست در طول روز حداقل بین یک تا شش ساعت بسته به سطح هنرجو به تمرین ساز اشتغال داشته باشد. اگر پشتکار فرد در این زمینه کافی نباشد امکان دارد در ادامه مسیر دلسرد و دل زده شود و در نهایت، این هنر را ترک کند. بنابراین، علاقه‌مندی و پشت کار در تمرین از عوامل مهمی هستند که باعث موفقیت یک فرد در رشته موسیقی می‌شود.

 

 

معرفی رشته موسیقی

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران

حال که به طور کامل با رشته موسیقی آشنا شدید و دانستید که می توان بدون شرکت در کنکور نیز در رشته موسیقی درس خواند، ممکن است سوال کنید که زمان ثبت نام در رشته موسیقی بدون کنکور، چه تاریخی است؟ زمان و تاریخ دقیق ثبت نام رشته های بدون کنکور از سمت سازمان سنجش اعلام می گردد. طبق روال سال های گذشته، همزمان با رشته های کنکور سراسری می توان در رشته های بدون کنکور نیز ثبت نام نمود. هنوز تاریخ دقیقی در رابطه با ثبت نام این رشته بدون کنکور از سمت سازمان سنجش اعلام نشده است اما، طبق روال سال های گذشته، در انتهای مرداد ماه این فرایند آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است تا بدانید که شما داوطلبان عزیز برای ثبت نام در رشته موسیقی بدون آزمون می توانند دو بار در سال یعنی هم در ترم مهر و هم در ترم بهمن ماه اقدام نمایید. برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام در ترم مهر و بهمن، می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل، تماس حاصل فرمایید. 

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران 

برای ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران، ابتدا باید نوع دانشگاهی که مایل به ثبت نام آن هستید را مشخص نمایید. به عنوان مثال: چنانچه دانشگاه انتخابی شما دانشگاه آزاد و یا علمی کاربردی می باشد، نوع ثبت نام و همچنین مراجعه به سامانه های مورد نظر این دو با یکدیگر کاملا متفاوت است. به همین دلیل بسته به نوع دانشگاه انتخابی شما، شرایط تعیین شده نیز تا حدودی متفاوت خواهد بود. برخی از دانشگاه هایی که دانشجویان خود را بر اساس سوابق تحصیلی در رشته موسیقی پذیرش می کنند، شامل موارد زیر می باشند: 

 

ثبت نام رشته موسیقی بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی

برای ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران در دانشگاه علمی کاربردی هر یک از داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه سنجش و آموزش کشور در زمان مقرر نسبت به ورود به سامانه ثبت نام اقدام نمایند. همانطور که می دانید برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی شما ابتدا لازم است مدرک کاردانی را دریافت نمایید و پس از آن مدرک کارشناسی را اخذ نمایید. لازم به ذکر است تا بدانید که این دانشگاه فقط در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجویان رشته موسیقی را پذیرش می کند. لذا، در مقطع کاردانی پیوسته، داوطلبان می توانند برای ثبت نام رشته موسیقی بدون کنکور فقط در گرایش های «ساز ایرانی» و «ساز جهانی» و «آواز ایرانی» اقدام نمایند. در مقطع کارشناسی نیز، این دانشگاه فقط گرایش های «نوازندگی ساز ایرانی» و «نوازندگی ساز کلاسیک» را ارائه می دهد. 

 

نحوه ثبت نام رشته موسیقی بدون کنکور در دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران در دانشگاه آزاد نیز با مراجعه به پایگاه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به وجود خواهد آمد. به همین دلیل داوطلبان می توانند با مراجعه به این پایگاه الکترونیک در زمان تعیین شده که مهر و بهمن می باشد، نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. دانشگاه آزاد بر خلاف دانشگاه علمی کاربردی، در مقطع کاردانی داوطلبان را پذیرش نخواهد نمود. بلکه این پذیرش در مقطع کارشناسی می باشد. همچنین امکان ادامه تحصیل نیز برای پذیرفته شدگان در مقطع کارشناسی ارشد نیز وجود خواهد داشت.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران 

 

 

ثبت نام رشته موسیقی بدون کنکور در دانشگاه فنی حرفه ای

دانشگاه فنی حرفه ای، یکی دیگر از دانشگاه هایی است که در رشته موسیقی دانشجویان خود را بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش می کند. متقاضیان برای ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران در این دانشگاه، نباید دانش آموخته رشته نظری باشند. علاوه بر این، اگر فردی یک مدرک دانشگاهی داشته باشد، نمی تواند در این دانشگاه بدون شرکت در کنکور، ثبت نام نماید. داوطلبان عزیز برای ثبت نام در این دانشگاه نیز باید به سایت سازمان سنجش به نشانی الکترونیکی Sanjesh.org مراجعه نمایند. 

 

 

برای آشنایی بیشتر با سایت سازمان سنجش Sanjesh.org، بر روی لینک کلیک کنید. 

 

 

شرایط ثبت نام رشته موسیقی بدون کنکور

برای انجام ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی، فنی حرفه ای و آزاد، شما داوطلبان گرامی باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده باشید. برخی از مهم ترین این شرایط عمومی و اختصاصی، شامل موارد زیر می باشند: 

 

شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران 

  • داشتن توانایی جسمی متناسب برای تحصیل در رشته های انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم اشتهار به فساد اخلاقی
  • عدم عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران و عدم وابستگی، عضویت، هواداری و پرداخت کمک مالی به گروهک های محارب
  • پذیرفتن قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران
  • پذیرفتن کلیه مقررات دانشگاه
  • ممنوعیت نقل و انتقال در صورت پذیرفته شدن بر اساس سوابق تحصیلی
  • پرداخت شهریه بر اساس مصوب سالانه
  • پذیرش بر اساس معدل مدرک پایه

لازم به ذکر است تا بدانید که داشتن علاقه و پشتکار در موفقیت این رشته، امری ضروری است به نحوی که اگر به آن علاقمند نباشید، قطعا نمی توانید در آن به موفقیت برسید. 

 

شرایط اختصاصی ثبت نام رشته موسیقی بدون کنکور

  • داوطلبان نظام قدیم ثبت نام رشته موسیقی بدون کنکور دانشگاه آزاد و علمی کاربردی، حتما باید دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند؛ در غیر این صورت، امکان ثبت نام را نخواهند داشت. همچنین فارغ التحصیلان هنرستان و فنی و حرفه ای نیز، باید حتما دارای مدرک کاردانی باشند تا بتوانند در ثبت نام این دانشگاه اقدام نمایند.
  • در صورت پذیرش در برخی از دانشگاه های آزاد که فراخوان ثبت نام و جذب دانشجو داده اند، امکان انتقالی وجود نخواهد داشت. لذا در انتخاب واحد دانشگاهی مورد نظر، نهایت دقت را داشته باشید.
  • داوطلبانی که در رشته های نظری درس خوانده باشند، نمی توانند در دانشگاه ها بدون شرکت در کنکور در رشته موسیقی درس بخوانند. 

 

شرایط ثبت نام رشته موسیقی بدون کنکور

 

 

لیست دانشگاه های دارای رشته موسیقی بدون کنکور

قبل از ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران ابتدا به صورت دقیق لیست دانشگاه های موسیقی بدون کنکور را مطالعه نمایید. زیرا رویکرد و سیستم آموزشی دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور کاملا با یکدیگر متفاوت می باشد. بنابراین ابتدا اطلاعات جامعی را در این زمینه کسب نمایید و پس از آن برای ثبت نام در این دانشگاه اقدام نمایید. لیست دانشگاه های موسیقی بدون کنکور در کشور عزیزمان ایران، به شرح زیر می باشند: 

 

اسامی دانشگاه های آزاد دارای رشته موسیقی بدون آزمون

 

لیست دانشگاه های بدون کنکور دانشگاه آزاد 
استان واحد دانشگاهی استان واحد دانشگاهی
تهران تهران شمال خراسان رضوی مشهد
تهران مرکزی تربت حیدریه
تهران غرب سبزوار
تهران شرق کاشمر
تهران جنوب نیشابور
پاکدشت گناباد
اسلامشهر تربت جام
اصفهان کاشان فارس پاسارگاد
آران و بیدگل فسا
گلپایگان کازرون
اردستان سروستان
شهرضا جهرم
بادرود مرودشت
شاهین شهر داراب
زواره نی ریز
خمینی شهر میمند

 

اسامی دانشگاه های علمی کاربردی دارای رشته موسیقی بدون آزمون

 

لیست دانشگاه های بدون کنکور علمی کاربردی
مرکز آموزش علمی-کاربردی شرکت پولاد پیچ کار مرکز آموزش علمی-کاربردی گروه صنایع غذایی شیرین عسل
مرکز آموزش علمی-کاربردی شرکت استیل آذین مرکز آموزش علمی-کاربردی شرکت ایران پاش
مرکز آموزش علمی-کاربردی پاسارگارد مرکز آموزش علمی-کاربردی میاندوآب
مرکز آموزش علمی-کاربردی کازرون مرکز آموزش علمی-کاربردی شیروان
مرکز آموزش علمی-کاربردی ازنا مرکز آموزش علمی-کاربردی آباده

 

 

جهت آشنایی بیشتر با دانشگاه های بدون کنکور، بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

 

 

 

گرایش های رشته موسیقی بدون آزمون

رشته موسیقی در مقطع کاردانی و کارشناسی، دارای گرایش های مختلفی است که برخی از پرطرفدارترین این گرایش ها در مقاطع تحصیلی مختلف، به شرح زیر می باشند: 

 

گرایش رشته موسیقی در مقطع کاردانی

  • آواز ایرانی
  • نوازندگی ساز ایرانی
  • نوازندگی ساز کلاسیک

 

گرایش رشته موسیقی در مقطع کارشناسی

  • آهنگسازی
  • نوازندگی ساز جهانی
  • نوازندگی ساز ایرانی
  • موسیقی نظامی

 

گرایش های رشته موسیقی بدون آزمون

 

 

ثبت نام بدون کنکور در سایر گرایش های رشته هنر

رشته هنر، علاوه بر موسیقی، دارای زیر شاخه های مختلفی است که افراد می توانند در برخی از آن ها بدون شرکت در کنکور درس بخوانند. برخی از سایر گرایش های رشته هنر که می توان بدون شرکت در آزمون در آن ها درس خواند، شامل موارد زیر می باشند: 

  • طراحی صنعتی
  • طراحی پارچه و لباس
  • عکاسی
  • کاردانی باستان شناسی
  • کاردانی فرش
  • کاردانی مردم شناسی
  • کاردانی هنرهای تجسمی
  • کاردانی هنرهای سنتی
  • کارشناسی فرش
  • کارگردانی تلویزیون
  • گرافیک (ارتباط تصویری)
  • مجسمه سازی
  • مرمت و احیای بناهای تاریخی
  • موزه داری
  • نقاشی
  • هنرهای تجسمی
  • نمایش
  • صنایع دستی
  • سینما
  • حفاظت و مرمت بناهای تاریخی
  • چاپ
  • تلویزیون و هنرهای دیجیتالی
  • ارتباط تصویری
  • حفاظت و مرمت آثار تاریخی
برای آشنایی بیشتر با رشته های کنکور هنر، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

چارت درسی رشته موسیقی بدون کنکور 

شما داوطلبان عزیز و گرامی پیش از ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران ابتدا باید با تمامی دروس این رشته آشنا شوید. زیرا، برخی از افراد پس از انتخاب رشته تازه متوجه سختی دروس می شوند و پس از آن به دنبال تغیر رشته خود هستند. لذا، برای پیشگیری از بروز چنین اتفاقی، بهتر است که شما عزیزان پیش از ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران، بدانید که چه دروسی را قرار است که در آینده مطالعه نمایید. لازم به ذکر است تا بدانید که شما باید حدود 135 واحد را در این رشته پاس کنید. که از این تعداد واحد ها، 20 واحد آن، شامل دروس عمومی هستند، 26 واحد آن شامل دروس پایه می باشند، 15 واحد آن شامل دروس اصلی هستند و در نهایت 74 واحد آن شامل دروس تخصصی هستند. هر یک از این واحد ها، به شرح زیر می باشند:

 

دروس عمومی رشته موسیقی بدون کنکور

 

نام درس

تعداد واحد

نام درس

تعداد واحد

فارسی (1)

5/1

زبان (1)

1

فارسی (2)

5/1

زبان (2)

1

متون اسلامی

2

زبان (3)

1

معارف اسلامی (1)

2

اخلاق و تربیت اسلامی

2

معارف اسلامی (2)

2

تاریخ اسلامی

2

تربیت بدنی (1)

1

انقلاب اسلامی و ریشه ­های آن

2

تربیت بدنی (2)

1

 

دروس پایه رشته موسیقی بدون آزمون 

 

نام درس

تعداد واحد

نام درس

تعداد واحد

تحلیل مبانی نظری موسیقی

2

هماهنگی (هارمونی) (1)

2

سرایش (1)

2

هماهنگی (هارمونی) (2)

2

سرایش (2)

2

مبانی صدا شناسی

2

سرایش (3)

2

پیانوی عمومی (1)

2

سرایش (4)

2

پیانوی عمومی (2)

2

تربیت شنوایی (1)

2

پیانوی عمومی (3)

2

تربیت شنوایی (2)

2

 

دروس اصلی رشته موسیقی 

 

نام درس

تعداد واحد

نام درس

تعداد واحد

تاریخ موسیقی ایران

2

ساز شناسی موسیقی جهانی (2)

1

تاریخ موسیقی جهان (1)

2

فرم موسیقی (1)

2

تاریخ موسیقی جهان (2)

2

فرم موسیقی (2)

2

ساز شناسی موسیقی جهانی (1)

2

شناسایی سازهای ایران

2

 

دروس تخصصی رشته موسیقی بدون آزمون

 

نام درس

تعداد واحد

نام درس

تعداد واحد

ساز جهانی (1)

4

آواز جمعی (1)

2

ساز جهانی (2)

4

آواز جمعی (2)

2

ساز جهانی (3)

4

دشیفراژ (1)

2

ساز جهانی (4)

4

دشیفراژ (2)

2

ساز جهانی (5)

4

ارکستر جهانی (1)

3

ساز جهانی (6)

4

ارکستر جهانی (2)

3

ساز جهانی (7)

4

ارکستر جهانی (3)

4

ساز جهانی (8)

4

ارکستر جهانی (4)

4

همنوازی  (1)

2

اجرای صحنه ه­ای آواز جمعی

2

همنوازی (2)

2

اجرای صحنه ه­ای ساز جهانی (1)

2

همنوازی (3)

2

اجرای صحنه ه­ای ساز جهانی (2)

2

همنوازی (4)

2

اجرای پایانی (پروژه نهایی)

6

 

 

چارت درسی رشته موسیقی بدون کنکور 

 

 

جدیدترین اخبار ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران

برای اولین بار رشته‌ « تربیت مربی موسیقی » تصویب شد

براى اولین بار در تاریخ موسیقى كشور، باتوجه به تدوین، ارائه و دفاع رشته‌ی « تربیت مربى موسیقى » توسط دكتر پویان آزاده به‌عنوان مدیر و موسس مركز دانشگاهى علمى كاربردى هنر آفرین پویان (دانشگاه هنر پویان)، در جلسه شوراى برنامه ریزى آموزشى و درسى، این رشته در مقطع كارشناسى ناپیوسته تصویب شد.

توسعه دانشکده هنر و معماری دانشگاه رازی با تاسیس رشته‌ های موسیقی و نقاشی

 بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه اعلام کرد: از آنجا که مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر در استان که به مدت ۱۸ سال فعالیت داشت، تجربه بسیار ارزنده ای بود و اثرات مثبتی در فرهنگ و هنر استان داشت و جوانان بسیاری از این فرصت استفاده کرده و در رشته های مختلف دانش آموخته شدند، پیشنهاد ایجاد رشته‌ های هنری به دانشگاه رازی کرمانشاه ارایه شد.

حذف رشته موسیقی در هنرستان‌ های فارس صحت ندارد

فرشید قاسمی  ضمن تکذیب خبر تحصن تعدادی از دانش آموزان هنرستان‌ های شیراز در اعتراض نسبت به حذف رشته موسیقی، گفت: حذف رشته موسیقی در هنرستان‌ های شیراز خلاف واقع است و صحت ندارد.

اطلاعیه:

هر داوطلب می تواند شانس پذیرش خود را در دو گروه رشته های با کنکور و بدون کنکور امتحان کند اما در نهایت مجاز به انتخاب و تحصیل در یکی از رشته های پذیرفته شده می باشد.

 

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل در رابطه با شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که بهتر است پیش از ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران حتما اطلاعات کاملی را در رابطه با این رشته کسب کنید. در صورتی که به آن علاقه داشتید، سپس به سراغ ثبت نام در آن رشته بروید. زیرا، رشته موسیقی به نسبت رشته ای سخت است و اگر به آن علاقه نداشته باشید، در آینده در این رشته موفق نخواهید شد. برای کسب اطلاعات کاملی در رابطه با دانشگاه ها و گرایش های این رشته، بهتر است که از مشاوران با تجربه و متخصص کمک بگیرید. مشاوران ما داشتن چندین سال سابقه و دانش کافی، می توانند شما را در این زمینه یاری رسانند. برای دریافت مشاوره از مشاوران ما در ایران تحصیل، کافی است تا با ما تماس بگیرید و یا برای ما کامنت بگذارید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان پاسخ داده و شما را یاری خواهند کرد. 

 

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

3.3/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان انتخاب رشته موسیقی بدون آزمون وجود دارد؟

بله، امکان انتخاب رشته موسیقی بدون آزمون وجود دارد.

ثبت نام رشته موسیقی بدون کنکور در چه مقاطعی صورت می گیرد؟

ثبت نام رشته موسیقی بدون کنکور در دو مقطع کاردانی و کارشناسی صورت می پذیرد.

شرایط شرکت در رشته موسیقی بدون کنکور چیست؟

شرایط ثبت نام در رشته موسیقی بدون کنکور به طور کامل در مقاله ذکر شده است، لطفا مقاله را مطالعه کنید.

نظرات

108 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام بدون کنکور رشته موسیقی تهران ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo پرنیان گفت:

    باسلام. ببخشید برای آزمون عملی برای رشته اهنگسازی حتما باید ساز هایی مثل پیانو رو بلد بود؟ اگر ساز ایرانی بلد باشیم میتونیم قبول بشیم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. خیر الزامی به بلد بودن پیانو نیست.

  2. Avatar photo علی منصوری گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    من در هنرستان فنی و حرفه‌ای رشته‌ی کامپیوتر ثبت نام کردم و دیپلم گرفتم
    و میخوام دانشگاه موسیقی بخونم. اگر بخوام آواز و ساز های جهانی رو یاد بگیرم دقیقا باید چیکار کنم؟
    کدوم دانشگاه خوبه؟ آزاد، فنی و حرفه‌ای یا علمی کاربردی؟
    و کدوم مقطع؟
    و کلا چقدر طول میکشه تموم کنم؟ چون قصد مهاجرت دارم
    لطفا راهنمایی کنید
    متشکر

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      رشته های زیرگروه موسیقی در دانشگاه های محدودی ارائه می شود.
      برای اطلاع از دانشگاه های ارائه دهنده این رشته ها با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دندانپزشکی بدون کنکور در تهران

    دندانپزشکی بدون کنکور در تهران + ثبت نام

    دندانپزشکی بدون کنکور تهران از جمله مواردی است که متقاضیان بسیاری دارد، اما در حال حاضر رشته دندانپزشکی بدون کنکور در شهر تهران ارائه نمی شود. رشته های زیر نظر وزارت بهداشت فقط و فقط یکبار در اواخر دهه ۸۰...
  • لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 اعلام شد. افرادی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی را دارند ابتدا باید از شرایط ثبت نام در این رشته‌ها اطلاعات کامل را به دست آورده و سپس برای اسم...
  • رشته های بدون کنکور

    رشته های بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها sanjesh.org

    اطلاع از زمان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه‌های آزاد، سراسری، غیر انتفاعی بسیار اهمیت دارد. کلیه داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند تا از رشته های بدون کنکور تهران و سایر شهرستا‌ن‌ها در...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور