ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره ۱۴۰۳

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چنانچه علاقمند به تحصیل و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره می باشید، لازم است به اطلاعتان برسانیم که این دانشگاه زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری رشته های خود را به دو صورت با آزمون و بدون آزمون ارائه می دهد. کلیه افراد می توانند بعد از کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان، نحوه و همین طور شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره اقدامات لازم را انجام دهند. البته در این میان کسب اطلاعاتی در رابطه با لیست رشته های ارائه شده در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره الزامی است.

از آن جایی که کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سوره برای هر یک از افراد مایل به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره الزامی و مهم به نظر می رسد از این رو یاری خواستن از مشاوری کاردان و حرفه ای در این رابطه می تواند بسیار مهم و مفید واقع شود. برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سوره می توانید با تیم مشاوره حرفه ای ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره 

اطلاع از زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره یکی از مهم ترین مواردی است که هر فرد داوطلب باید به آن توجه لازم را داشته باشد. در رابطه با زمان اختصاص داده شده برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سوره باید عرض کنیم که این زمان برای افراد ورودی سال جاری از مرداد ماه شروع شد و تا مهر ماه نیز ادامه یافت. دقت داشته باشید که تعیین زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سوره بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور است و توسط این سامانه به اطلاع داوطلبان و افراد متقاضی می رسد. مورد مهم دیگر این که ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سوره طی دو دوره یعنی مهر و همین طور بهمن ماه برای تمامی داوطلبان انجام می شود و پذیرش داوطلبان طی دوره است.

 

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری وارد لینک مربوطه شوید.

 

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سوره برای تمامی داوطلبان و متقاضیان ورود به این مرکز دانشگاهی به صورت اینترنتی انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست. به این ترتیب که هر یک از افراد باید در زمان اختصاص یافته برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند. نکته بسیار مهم این که ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سوره برای تمامی افراد متقاضی طی مراحل و فرآیندهایی انجام می شود که به مراتب کسب اطلاعاتی در رابطه با آن ها بسیار الزامی و مهم است.

در صورت عدم اطلاع از این مراحل مهم برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سوره نمی توان اقدامی برای ثبت نام کرد. دقت داشته باشید که قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سوره با لیست رشته های معرفی شده در این دوره بدون آزمون آشنایی لازم را پیدا کنید و در ادامه اقدامات لازم را برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سوره انجام دهید.

 

شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سوره تحت شرایطی خاص برای هر یک از افراد و متقاضیان انجام می شود. شرایطی که در دو دسته عمومی و اختصاصی برای داوطلبان و افراد متقاضی قرار می گیرند. در ادامه این نوشته با ذکر شرایط لازم برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سوره در خدمت شما دوستان و عزیزان مایل به ادامه تحصیل در این مرکز دانشگاهی هستیم.

 

شرایط عمومی لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره

. داشتن مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم برای داوطلبان الزامی است.

. ارائه مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم برای افراد متقاضی ثبت نام در دوره بدون کنکور دانشگاه سوره

. تحویل مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم جهت افراد مایل به ثبت نام در دوره بدون آزمون سوره

. اعتقاد و باور به نظام جمهوری اسلامی و همین طور دین مبین اسلام

. برخورداری از کارت معافیت از سربازی و یا کارت پایان خدمت برای داوطلب ذکور الزامی است.

. عدم عضویت در گروه های معاند سیاسی  و دسته های مخالف با نظام جمهوری اسلامی ایران

 

 

شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره

 

شرایط اختصاصی لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره

. اگر دانشجوی دوره روزانه هستید می توانید بعد از قبولی در دانشگاه سوره برای انصراف از دانشگاه قبلی خود اقدام کنید.

. دانشجویان مراکز آموزش عالی دولتی تا زمانی که انصراف ندهند امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره را ندارند.

. اگر شما هم جزء فارغ التحصیلان رشته های وزارت بهداشت هستید الزاماً باید طرح تعهد خدمتتان به اتمام رسیده باشد.

. اگر جزء فارغ التحصیلان هنرستان ها هستید داشتن مدرک کاردانی و یا پیش دانشگاهی برای شما لازم است.

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره

 

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره 

شاید برای شما هم این سؤال مطرح شود که آیا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره به تهیه مدارکی هم نیاز دارد یا خیر؟ در پاسخ باید عرض کنیم که ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سوره به مدارک خاصی نیاز ندارد و تنها باید عکسی را در سامانه سنجش آموزش کشور بارگذاری کنید. اما دقت داشته باشید که این عکس الزاماً باید ویژگی های خاصی داشته باشد و در غیر اینصورت امکان بارگذاری آن در سامانه وجود ندارد. در ادامه با ذکر ویژگی های این عکس در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

. عکس آپلود شده الزاماً باید رنگی باشد.

. داشتن زمینه سیاه و سفید برای عکس الزامی است.

. عکس مورد بارگذاری به هیچ وجه نباید حاشیه های زاید داشته باشد.

. حداقل اندازه در نظر گرفته شده برای هر عکس 300×200 و حداکثر سایز آن باید 400× 300 باشد.

. عکسی که حجم آن بیشتر از هفتاد کیلوبایت باشد را نمی توان در سامانه سنجش آپلود کرد.

. فرمت تعیین شده برای هر عکس jpg است که باید به آن توجه کرد.

. اندازه هر یک از عکس ها باید 4×3 و یا 4×6 باشد و به جز این مورد قبول نیست.

 

 

برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور سراسری وارد لینک مربوطه شوید.

 

 

لیست رشته های ارائه شده در دوره بدون کنکور دانشگاه سوره 

هر یک از داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام باید با لیست رشته های ارائه شده در این دوره آشنایی لازم را پیدا کنند تا در نتیجه اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام دهند. در این بخش با ذکر لیست رشته های ارائه شده در دوره بدون کنکور دانشگاه سوره در خدمت شما دوستان عزیز هستیم. دقت داشته باشید که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره در رشته های ارائه شده در سه گروه آزمایشی ریاضی فنی، علوم انسانی و همین طور هنر انجام می شود.

 

معماری داخلی
مهندسی شهرسازی
مهندسی معماری
روابط عمومی
روزنامه نگاری
مدیریت فرهنگی هنری
ادبیات نمایشی
طراحی صحنه
کتابت و نگارگری
نمایش عروسکی
هنر اسلامی

 

 

رشته های ارائه شده در دوره بدون کنکور دانشگاه سوره

 

 

شهریه هر ترم تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی سوره چقدر است؟

با توجه به این که دانشگاه سوره جزء دانشگاه های غیرانتفاعی است در نتیجه واریز شهریه در هر ترم تحصیل در این دانشگاه الزامی است. شهریه پرداختی برای تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی سوره برای هر یک از افراد قبول شده در این مرکز دانشگاهی در چند دسته شهریه ثابت و همین طور متغیر تقسیم بندی می شوند. دقت داشته باشید که این مبلغ شهریه در هر سال تحصیلی تغییر می کند و با افزایش مواجه است. بدین ترتیب این گونه نیست که تا پایان مدت تحصیل در این مرکز دانشگاهی مبلغ مشخصی شهریه را پرداخت کنید.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره

 

ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی سوره چقدر است؟

به جز اطلاع از لیست رشته های ارائه شده در دوره بدون کنکور دانشگاه سوره کسب اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت پذیرش در این دانشگاه شناخته شده و معتبر نیز از الزامات است. در رابطه با ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه سوره با توجه به دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور منتشر شده در سال جاری باید عرض کنیم که برای ورود به هر یک از رشته های مورد پذیرش در این مرکز دانشگاهی ظرفیت شصت نفری در نظر گرفته شده است که در کل ظرفیت بالایی است. در نتیجه، نباید نگرانی از بابت عدم قبولی در پذیرش بدون آزمون دانشگاه سوره برای افراد متقاضی وجود داشته باشد و شانس قبولی افراد شرکت کننده در طرح ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سوره بالاست.

 

 

برای اطلاع از لیست دانشگاه های غیرانتفاعی بدون آزمون وارد لینک مربوطه شوید.

 

 

آیا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره نیاز به پرداخت هزینه دارد؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره در سامانه سنجش آموزش کشور نیاز به پرداخت هزینه هم دارد. در سال جاری هزینه پرداختی برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سوره مبلغی معادل سی و هفت هزار تومان بود که هر فرد باید به صورت اینترنتی برای واریز آن اقدام می کرد. شاید این سؤال برای شما دوستان عزیز نیز مطرح شود که آیا مدرک دریافتی از دانشگاه سوره از اعتبار کافی برخوردار است یا خیر؟ در جواب باید خدمت شما عرض کنیم که مدرک دریافتی از دانشگاه سوره اعتبار بالایی دارد و مشکلی در این رابطه نیست. با اخذ مدرک از این دانشگاه می توانید به راحتی برای ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر خارجی اقدام کرده و یا کار مورد نظر خود را در ارگان ها و سازمان های مختلف پیدا کنید.

آیا شناختی از دانشگاه سوره دارید؟

مسلماً قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام و انتخاب رشته در این دانشگاه باید شناخت کافی را در رابطه با این دانشگاه معتبر و شناخته شده بدست آورید. باید عرض کنیم که دانشگاه سوره جزء بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی است که در شهر تهران احداث شده است و با ارائه رشته هایی در چند گروه آزمایشی ریاضی فنی، هنر و همین طور علوم انسانی در خدمت داوطلبان و افراد متقاضی است. دانشگاه غیرانتفاعی سوره در سال 1372 در شهر تهران احداث گردید و از آن زمان با ارائه رشته هایی در چند مقطع کاردانی، کارشناسی و همین طور ارشد پذیرای دانشجویان است.

 

 

مدرک دریافتی از دانشگاه سوره

 

اخبار ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سوره از ۱۳ مهر آغاز می‌شود

پذیرفته‌ شدگان مقطع کارشناسی بدون آزمون دانشگاه سوره در رشته‌های مهندسی معماری، شهرسازی، معماری داخلی ۱۳ مهر و رشته های روزنامه‌نگاری، روابط عمومی و مدیریت فرهنگی و هنری روز یکشنبه ۱۴ مهر می توانند برای ثبت‌نام خود اقدام کنند.

دانشگاه سوره در دوره دکتری ارتباطات دانشجو می‌پذیرد

رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره از پذیرش دانشجو در مقطع دکتری خبر داد و گفت: این دانشگاه نخستین دانشگاه غیر انتفاعی است که در مقطع دکتری ارتباطات، دانشجو می‌پذیرد.

 

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره

 

خلاصه مطلب

دانشگاه سوره، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز آموزشی غیرانتفاعی شناخته می شود که طی سالیان اخیر مقصد بسیاری از علاقه مندان به رشته های هنری بوده است. بسیاری از داوطلبان خواهان برخورداری از اطلاعات کافی از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره در مقاطع گوناگون هستند و سوالات بسیاری پیرامون حضور در این دانشگاه و رشته هایی که هر سال ارائه می شود، دارند. با توجه به ضرورت آگاهی داوطلبان، مشاوران مجرب ایران تحصیل با داشتن سال ها در تجربه در امر مشاوره، می توانند شما متقاضیان گرامی را در امر ثبت نام و سوالات شما  به بهترین نحو راهنمایی کنند.

 

 

برای دریافت پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

3.2/5 - (13 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره چگونه است؟

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره باید وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید.

زمان ثبت نام در دانشگاه سوره بدون کنکور ۱۴۰۳ به چه صورت خواهد بود؟

طبق آخرین اخبار، ثبت نام برای ورودی مهر ماه سال ۱۴۰۳، از روز ۲۰ اسفند ماه لغایت ۶ شهریور ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره در چه رشته هایی انجام می شود؟

از میان رشته های بدون کنکور دانشگاه سوره می توان از رشته هایی همچون روزنامه نگاری و روابط عمومی نام برد.

نظرات

477 دیدگاه دربارهٔ «زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo زهره زرگر گفت:

    درود برشما من کارشناسی علمی کاربردی دارم و سال ۹۶-۹۷ فارق‌التحصیل شدم معدلم بالای ۱۸ هست میتونم بدون ازمون برای ارشد شرکت کنم؟

  2. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام . لطفا راهنمایی کنید ، من کارشناسی ناپیوسته کارگردانی سینما دانشگاه جامع علمی کاربردی دارم و میخوام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانگاه سوره در یکی از رشته های هنری شرکت کنم . ایا امکانش هست . ؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید شرایط استعداد درخشان داشته باشید
      یعنی معدل بالای 16 تجانس رشته و نهایت از فارغ التحصیلی شما 1 سال گذشته باشه

  3. Avatar photo زیبا گفت:

    سلام وقت بخیر بنده دانشجو گرافیک کاردانی هستم میخوام ورودی بدون ازمون دانشگاه سوره بهمن ۱۴۰۲ یا مهرماه سال اینده باشم. در رشته نقاشی و … میشه راهنمایی کنید چطور میتونم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید دفترچه های مربوطه را چک کنید و درصورت ارائه رشته های مدنظر در سیت سنجش ثبت نام کنید.

  4. Avatar photo رویا گفت:

    رشته گرافیک بدون کنکوره؟؟؟
    رشته ی نقاشی چی اونم بدون کنکور هستش؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      هر دو رشته مورد نظر شما در دانشگاه غیرانتفاعی سوره از طریق آزمون پذیرش دارد

  5. Avatar photo مبینا بزرگ زاده گفت:

    سلام و وقت بخیر، من دانشجوی کاردانی طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی هستم.
    ۱- دانشگاه سوره برای کارشناسی ناپیوسته چه رشته‌های داره؟
    ۲-سوال بعدم میخواستم بدونم برای پذیرش مقطع کاردانی بدون کنکور تئاتر سوره، شانس قبولی دارم؟ با توجه به اینکه معدل دیپلمم بالاست.
    و اینکه برای ثبت نام کاردانی تئاتر اصلا مجازم که انتخاب رشته کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بله میتونید ثبت نام کنید اما باید بررسی شود ببینیم این رشته ارائه شده یا نه
      لطفا برای مشاوره با مشاوران مجموعه تماس بگیرید

  6. Avatar photo محمد گفت:

    سلام و عرض ادب
    بنده ۳۴سالمه و کارت پایان خدمت هم دارم و دیپلمم رو هم جدیدا گرفتم،میخوام دانشگاه سوره ثبت نام کنم،آیا شرایطم میخوره یا خیر،اگر میشه کی باید اقدام کنم؟ممنون میشم پاسخ یدید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      با توجه به شرایط امکان ثبت نام برای دانشگاه سوره وجود دارد.منتظر اعلام دفترچه و فعال شدن لینک ثبت نام ورودی بهمن ماه باشید.

  7. Avatar photo هنرجو گفت:

    سلام وقت بخیر من فارق التحصیل سال ۹۷ از دانشگاه دولتی علامه با مدرک کارشناسی هستم.
    برای اینکه بخوام رشته سینما را در دانشگاه سوره بخونم باید چیکار کنم؟
    اصلا امکانش هست؟
    ممنون میشم رهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. اگر آقا باشید و مشکل نظام وظیفه نداشته باشید بله محدودیتی برای ادامه تحصیل در رشته ی جدید نخواهید داشت.

  8. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام.من۲۴سالمه کاردانی دارم میخواستم ببینم رشته انمیشن بدون کنکور برا کارشناسی میتونم ثبت نام کنم برای نیمه دوم سال؟تاریخ ثبت نام کیه حدودا؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      پذیرش های بدون آزمون در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می شود.تاریخ دقیق ثبت نام ورودی بهمن ماه مشخص نیست.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 اعلام شد. افرادی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی را دارند ابتدا باید از شرایط ثبت نام در این رشته‌ها اطلاعات کامل را به دست آورده و سپس برای اسم...
  • رشته های بدون کنکور

    رشته های بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها sanjesh.org

    ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه‌های آزاد، سراسری، غیر انتفاعی و… در نیمسال تحصیلی دوم سال ۱۴۰۳ (ترم بهمن) آغاز شده است. کلیه داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند تا از رشته های بدون...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی 1403 + رشته ها و زمان

    داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی هستند، باید در زمان‌های تعیین‌شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش در این دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. متقاضیان بایستی توجه داشته باشند که ثبت‌نام در رشته‌های...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)