ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام امریه سرباز معلم

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۷ دی ۱۴۰۲
ثبت نام امریه سرباز معلم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام امریه سرباز معلم برای افراد متقاضی آغاز شد. کلیه داوطلبان می توانند برای ثبت نام در گزینش سرباز معلم اقدامات لازم را انجام دهند. دقت داشته باشید که برای ثبت نام در طرح سرباز معلم الزاماً باید با شرایط، زمان و نحوه انجام این کار در سایت ثبت نام سرباز معلم آشنایی لازم را پیدا کنید.

از آن جایی که کسب اطلاعاتی در مورد زمان، شرایط و همین طور نحوه ثبت نام در طرح سرباز معلم برای هر یک از داوطلبان و متقاضیان دریافت این امریه برای گزینش سرباز معلم الزامی است از این رو کمک خواستن از مشاوری آگاه و کاردان در این رابطه بسیار مهم و اساسی به نظر می رسد.  برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط، نحوه و  زمان ثبت نام در طرح سرباز معلم می توانید با تیم مشاوره کاردان و حرفه ای در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

چه زمانی می توان برای ثبت نام امریه سرباز معلم اقدام کرد؟

یکی از مهم ترین مواردی که هر یک از افراد متقاضی ثبت نام در طرح سرباز معلم الزاماً باید از آن مطلع باشند در رابطه با زمان اختصاص یافته برای ثبت نام در طرح سرباز معلم جهت گزینش سرباز معلم است.

در رابطه با زمان ثبت نام در طرح سرباز معلم باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که در سال جاری این امر برای تمامی افراد متقاضی گزینش سرباز معلم در ماه اردیبهشت انجام شد.

اما در حال حاضر زمان ثبت نام در طرح سرباز معلم برای افراد متقاضی شرکت در این امریه در سال آینده اعلام نشده و همچنان باید منتظر اعلام سازمان نظام وظیفه در این رابطه باشیم.

برای اطلاع از شرایط و مراحل اخذ امریه وزارت دفاع بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

نحوه ثبت نام امریه سرباز معلم چگونه است؟

یکی دیگر از مواردی که قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در طرح سرباز معلم باید به آن توجه لازم را مبذول دارید در رابطه با نحوه ثبت نام در این امریه است.

آیا ثبت نام در این امریه در سایت ثبت نام سرباز معلم انجام می گیرد یا این که نه خبری از سایت ثبت نام سرباز معلم نیست و الزاماً‌ باید به صورت حضوری برای این امر اقدام کرد؟

در رابطه با نحوه ثبت نام در امریه سرباز معلمان باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که این کار به صورت حضوری صورت می گیرد و سایت ثبت نام سرباز معلم وجود ندارد.

در واقع، هر یک از افراد داوطلب مایل به فعالیت در طرح سرباز معلم برای ثبت نام باید به به صورت حضوری به اداره آموزش و پرورش محل زندگی خود مراجعه کنند.

البته دقت داشته باشید که در زمان مراجعه ارائه مدارک لازم برای ثبت نام و همین طور درخواست کتبی ضروری است.

در مورد شرایط ثبت نام امریه سرباز معلم چه می دانید؟

ثبت نام در طرح سرباز معلم برای افراد داوطلب و متقاضی براساس شرایط و ضوابطی انجام می گیرد که قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام الزاماً باید به آن توجه کرد.

در ادامه با ذکر شرایط ثبت نام در طرح سرباز معلم جهت گزینش سرباز معلم در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه سایت ایران تحصیل هستیم.

. امکان استفاده از کسری خدمت نظام وظیفه برای افراد متقاضی ثبت نام در طرح سرباز معلم جهت گزینش سرباز معلم وجود ندارد.

. هر یک از سرباز معلمان الزاماً باید مدت دو سال تمام یا همان بیست و چهار ماه را در خدمت سربازی بگذرانند.

. در صورتی که درخواست گرفتن معافیت پزشکی و یا تحصیلی را داده اید به هیچ وجه امکان ثبت نام در طرح سرباز معلم را ندارید.

. برخورداری از سلامت روحی و همین طور جسمی کافی برای ثبت نام در طرح سرباز معلم الزامی و مهم است.

. تمامی سرباز معلم ها فقط می توانند در مدرسه های مراکز و روستاهای محروم و دور افتاده به خدمت مشغول شوند و امکان فعالیت و به کارگیری آن ها در بخش های اداری آموزش و پرورش شهرهای مختلف وجود ندارد.

برای ثبت نام امریه سرباز معلم به چه مدارکی نیاز است؟

ثبت نام امریه سربازی معلم نیاز به تهیه مدارکی هم دارد. مدارکی بسیار مهم که الزاماً‌ باید برای تهیه آن ها اقدامات لازم را انجام دهید.

در صورت عدم اطلاع از لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در طرح سرباز معلم در ادامه این نوشته با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم.

. ارائه چهار قطعه عکس در اندازه 4×3 از فرد متقاضی

. ارائه کپی و همین طور اصل برگه های آماده به خدمت

. تحویل اصل و همین طور کپی از شناسنامه فرد متقاضی ثبت نام امریه سرباز معلم

. ارائه پوشه گیره دار به رنگ سفید

. تکمیل و ارائه فرم پرسش نامه اطلاعات شخصی و همین طور تعهد نامه و همین طور فرم درخواست فرد متقاضی

. ارائه مدرک تحصیلی در رشته های دانشگاهی مرتبط با آموزش و پرورش

. ارائه دو کپی و همین طور اصل مدرک تحصیلی دانشجو

گزینش سرباز معلم

مزیت های ثبت نام امریه سرباز معلم چیست؟

ثبت نام در طرح سرباز معلم برای افراد متقاضی با مزیت هایی همراه است و همین مزیت هاست که افراد را به ثبت نام جهت گزینش سرباز معلم تشویق می کند.

از میان مهم ترین مزیت های ثبت نام در طرح سرباز معلم می توان به عدم نیاز به پوشیدن لباس مخصوص سربازی در دوران طول خدمت اشاره کرد.

البته به جز این مورد کسب تجربه زیاد و آشنایی با روش های مختلف تدریس در طول دوران امریه نیز از دیگر مزیت های مهم ثبت نام امریه سرباز معلم برای افراد متقاضی به شمار می رود.

به این ترتیب و بعد از کسب تجربیات و اطلاعات لازم در رابطه با شغل شریف معلمی می توانید به عنوان معلم رسمی (البته در صورت داشتن شرایط لازم) به کار مشغول شوید و درآمد خوبی داشته باشید.

برای اطلاع از شرایط و مراحل ثبت نام و اخذ امریه آتش نشانی بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

آیا گزینش سرباز معلم با مصاحبه همراه است؟

با توجه به این موضوع که وظیفه یک سرباز معلم سروکار داشتن با کودکان و نوجوانان و آینده سازان این ممکلت است از این رو حساسیت های خاصی هم در رابطه با گزینش سرباز معلم در نظر گرفته شده است.

به این ترتیب که هر یک از افراد متقاضی بعد از ثبت نام در طرح سرباز معلم و طی مراحل لازم برای این امر الزاماً باید در مصاحبه ای نیز شرکت داشته باشند.

در این مصاحبه توانایی های علمی و همین طور ویژگی های اخلاقی فرد مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد و در صورت تأیید امکان فعالیت به عنوان سرباز معلم به وی داده می شود.

نکات مورد توجه در زمان ثبت نام امریه سرباز معلم

در زمان ثبت نام امریه سرباز معلم توجه به چند نکته از اهمیت بالایی برخوردار است که الزاماً نباید از آن ها غافل شوید. در ادامه این مبحث با ذکر این نکات و موارد مهم در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل هستیم.

. میزان حقوق و دریافتی سرباز معلم ها

یکی از مهم ترین مواردی که در زمان ثبت نام امریه سرباز معلم باید به آن توجه داشت در رابطه با میزان پرداختی به این دسته از افراد است که معمولاً توسط ستاد کل نیروهای مسلح تعیین می شود.

از طرفی، مبلغ دریافتی شما بستگی به موارد مختلفی از جمله مدرک تحصیلی تان نیز دارد. به این معنا که، هر چه مدرک تحصیلی شما بالاتر باشد به مراتب حقوق بیشتری را نیز دریافت می کنید.

ولی دقت داشته باشید که مبلغ دریافتی سرباز معلم ها در مقایسه با معلمان رسمی مشغول به کار در مدارس کمتر بوده و به همان میزان حقوق نمی گیرند.

اما در هر صورت این مبلغ به اندازه ای است که فرد دریافت کننده امریه سرباز معلم بتواند زندگی خود را پیش ببرد.

البته نکته مهمی که نباید از توجه به آن غافل شد این است که در سال جاری شاهد افزایش مبلغ حقوق دریافتی برای سرباز معلم ها بودیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و موثق تری در رابطه با مبلغ پرداختی به سرباز معلم ها می توانید با مشاوری خبره در حوزه نظام وظیفه و دریافت امریه سرباز معلم در این رابطه مشورت بفرمایید.

برای اطلاع از زمان و نحوه دریافت امریه سربازی شرکت نفت بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

. محلی که سرباز در آن مشغول به خدمت است

یکی دیگر از موارد بسیار مهمی که قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در طرح سرباز معلم باید به آن توجه داشت در رابطه با محلی است که قرار است فرد در آن به خدمت مشغول شود و به عنوان سرباز معلم کار تدریس دانش آموزان را در پایه های مختلف تحصیلی به عهده بگیرد.

در رابطه با محل خدمت سرباز معلم ها باید عرض کنیم که تا حد امکان سعی در خدمت فرد مشمول در همان شهر یا منطقه محل زندگی اش می شود. اما گاهی هم ممکن است فرد مجبور به گذراندن دوران امریه سرباز معلم در روستا و یا منطقه ای محروم و با امکاناتی کم شود.

آیا بعد از ثبت نام و گزینش سرباز معلم می توان استخدام شد؟

از آن جایی که اشتغال در حرفه معلمی با مزیت های زیادی برای هر یک از افراد همراه است از این رو افراد مایل به ثبت نام امریه سرباز معلم از همان ابتدا به دنبال نشان دادن مهارت ها و توانایی های خود جهت استخدام رسمی در سازمان آموزش و پرورش هستند.

اما باید عرض کنیم که هیچ تضمینی برای استخدام شما به عنوان یک معلم بعد از اتمام دوران امریه وجود نداشته و حتی انجام این کار ممنوع است.

از این رو در صورت علاقه به انتخاب شغل معلمی بهترین راه این است که در طرح استخدام آموزش و پرورش شرکت کرده و به کار تدریس در مدارس مشغول شوید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام امریه سرباز معلم در چه زمانی انجام می شود؟

ثبت نام امریه سرباز معلم در سال جاری در اردیبهشت ماه انجام شد. برای اطلاع از زمان دقیق انجام این کار برای سال آینده با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

سایت ثبت نام سرباز معلم چیست؟

ثبت نام سرباز معلم به صورت حضوری انجام می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

چگونه می توان برای ثبت نام امریه سرباز معلم اقدام کرد؟

برای اطلاع از نحوه ثبت نام امریه سرباز معلم می توانید با تیم مشاوره ایران تحصیل در تماس باشید.

آیا گزینش سرباز معلم با برگزاری مضاحبه همراه است؟

بله. تمامی داوطلبان شرکت کننده در امریه سرباز معلم الزاماً باید در مرحله مصاحبه شرکت کنند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور