ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام ۱۴۰۳ + ورود | salamsch.com

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ آبان ۱۴۰۲
ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مجموعه مدارس سلام از جمله مدارس غیرانتفاعی و شهریه پرداز بسیار موفق و با کیفیتی در ایران هستند و پذیرای دانش آموزان از مقطع پیش دبستانی تا دوم متوسطه می باشند. البته که تحصیل در چنین مدرسه نمونه ای که تحت نظر اساتید و معمان خبره است و کلاس های فوق برنامه مختلفی را برای تقویت پایه و دانش محصلان برگزار می کند، نیازمند برخورداری از برخی شرایط خاص و نیز شرکت در آزمون ورودی و کسب نمره مورد نیاز است. به همین دلیل نیز در این مقاله قصد داریم نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام را برای متقاضیان آن شرح دهیم. براساس اطلاعیه این مدرسه، آزمون ورودی در تاریخ 15 اردیبهشت ماه 1403 برگزار می شود و متقاضیان می بایست قبلا نسبت به ثبت نام اینترنتی مدرسه سلام اقدام کرده باشند.

تحصیل در مدارس سلام می تواند آمادگی لازم و کافی را برای شرکت در کنکور سراسری و کسب نمره مورد نیاز به فرزند شما بدهد، همچنین شرکت در آزمون ورودی مدارس سلام معیار خوبی برای تعیین سطح و مشخص کردن نقاط قوت و ضعف فرزندتان خواهد بود. اگر در رابطه با تحصیل در مدارس سلام نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می توانید با کارشناسان ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید. 

 

چه زمانی می توان برای ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام اقدام کرد؟

از جمله مواردی که هر یک از دانش آموزان مایل به ثبت نام در مدارس سلام باید بدانند، تاریخ دقیق ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مدارس سلام است. توجه داشته باشید که تنها برای ورود به مقطع دوم متوسطه باید دانش آموزان در آزمون ورودی شرکت کنند و در مقاطع پایین تری چون پیش دبستانی، ابتدایی و یا متوسطه اول نیازی به شرکت در آزمون ورودی نیست. در مقاطع پایین تر دانش آموزان برای پذیرش مورد مصاحبه های فردی و خانوادگی قرار می گیرند.

چه زمانی می توان برای ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام اقدام کرد؟

لازم به ذکر است که در حال حاضر زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام برای دانش آموزان ورود به پایه های مختلف در سال تحصیلی 1403 – 1403 به اتمام رسیده است و تاریخ دقیق ثبت نام در سال تحصیلی 1403 – 1404 نیز اعلام نشده است. به محض اعلام زمان دقیق، این مقاله آپدیت شده و به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی خواهد شد. 

همچنین آزمون ورودی مدارس سلام نیز برای پایه دهم (متوسطه دوم) 15 اردیبهشت ماه 1403 راس ساعت 9 صبح اعلام گردیده است. آن دسته از داوطلبانی که درخصوص آزمون ورودی مدارس سلام نیاز به راهنمایی بیشتر دارند، می توانند با مشاوران ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس گرفته و تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند. 

 

? برای اطلاع از میزان شهریه مدارس سلام در سال تحصیلی جدید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

بنر کال تو اکشن

نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام

همانطور که گفته شد، تحصیل در مدارس سلام مستلزم ثبت نام اینترنتی می باشد و متقاضیان می بایست در بازه زمانی اعلام شده برای نام نویسی به سامانه salamsch.com که سایت اختصاصی مجموعه سلام است مراجعه کنند. همچنین ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام هم که مختص به داوطلبان تحصیل در مقطع دوم متوسطه است، از طریق همین سامانه صورت می گیرد.

باتوجه به اینکه ممکن است ثبت نام اینترنتی مدرسه سلام برای برخی از متقاضیان مشکل باشد و یا با چگونگی نام نویسی آن آشنا نباشند، قصد داریم در این بخش از مقاله راهنمای تصویری ای از نحوه ثبت نام در آزمون ورودی این مدارس را خدمت شما کاربران گرامی ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

? مراحل ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام عبارت است از:

✅ ابتدا لازم است تا متقاضیان وارد سایت رسمی مجموعه مدارس سلام به نشانی اینترنتی salamsch.com شده و سپس از سربرگ بالای صفحه بر روی عبارت «آشنایی با مقاطع» و سپس «متوسطه دوم» کلیک کنند. در این حالت با صفحه ای مانند تصویر زیر مواجه خواهند شد. 

مرحله اول ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام

✅ در مرحله بعد بر روی گزینه «ثبت نام 1403 – 1403» که در سمت چپ تصویر قرار دارد کلیک کنید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام

✅ با ظاهر شدن تصویر زیر می توانید سایر مراحل نام نویسی در آزمون ورودی مدارس سلام را طی کنید. توجه داشته باشید که برای ورود مستقیم به این سامانه می توانید آدرس اینترنتی register.salamsch.com را در قسمت جستجوی مرورگر خود سرچ کنید. (یا بر روی لینک مذکور کلیک کنید.) با ورود به این صفحه می بایست جهت احراز هویت شماره تماس خود را وارد کنید.

مرحله سوم ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام

✅ در این مرحله کدی به شماره موبایل وارد کرده، ارسال خواهد شد. آن کد را در قسمت مشخص شده وارد کنید و سپس بر روی «گام بعدی» کلیک کنید.

مرحله چهارم ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام

✅ در نهایت وارد صفحه ثبت نام خواهید شد. در مرحله اول از شما اطلاعات هویتی و فردی شما مانند نام و نام خانوادگی، مقطع تحصیلی و جنسیت تان خواسته می شود. اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و بر روی «ادامه» کلیک کنید.

مرحله پنجم ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام

✅ در مرحله بعد از شما اطلاعات اولیه دانش آموز مانند سال تولد، محل سکونت، کد ملی و پایه تحصیلی مورد نظر خواسته می شود. پس از درج اطلاعات مجددا بر روی «ادامه» کلیک کنید.

مرحله ششم ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام

✅ در ادامه ی مراحل ثبت نام نیز از شما اطلاعات تحصیلی دانش آموز مانند مهد کودک یا مدرسه فعلی محل تحصیل خواسته می شود.

مرحله هفتم ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام

✅ در مرحله نهایی نیز با وارد کردن اطلاعات تماسی چون شماره تماس مادر، پدر و شماره تلفن محل سکونت و کلیک بر روی گزینه «ثبت نام»، نام نویسی شما نهایی خواهد شد. 

مرحله هشتم ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام

نکته مهم: توجه داشته باشید که نام نویسی در سامانه به منزله ثبت نام نهایی دانش آموز در مدارس سلام نمی باشد و با درج اطلاعات، کارشناسان این مدرسه با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را در خدمت شما قرار خواهند داد. 

با طی کردن مراحل فوق، شما یه یک همایش مجازی و تور آشنایی با مدرسه دعوت خواهید شد. سپس لازم است تا متقاضیان در دوره های آموزشی برگزار شده شرکت کرده و در جلسات مشاوره و استعداد سنجی حضور یابند. 

پس از اتمامی مراحل فوق، برای آمادگی هر چه بیشتر دانش آموز برای آزمون ورودی، یک آزمون آزمایشی برگزار خواهد شد. نتایج این آزمون آزمایشی وضعیت و سطح دانش آموزان را مشخص خواهد کرد. پس از این مرحله است که اولیای دانش آموز می توانند فرزند خود را در آزمون ورودی اصلی ثبت نام کنند.

 

? برای اطلاع از شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

ثبت نام اینترنتی مدرسه سلام دوره متوسطه اول

همانند سایر پایه های تحصیلی، ثبت نام مدارس سلام دوره اول در مدارس دخترانه و پسرانه در مناطق مختلفی همچون صادقیه، تجریش، یوسف آیاد، ونک، ایران زمین، سهروردی، همت، سعادت آباد می باشد. که برای هر یک از مدارس مورد نظر می توانید به پایگاه اینترنتی مذکور مراجعه کنید. با توجه به خاص بودن این مدارس  دانش آموزان در طول دوران تحصیلی خود باید بتوانند معدل بالایی را کسب کنند.

ثبت نام اینترنتی مدرسه سلام دوره متوسطه اول

مناطق مورد انتخابی برای مدارس و ثبت نام دبیرستان های سلام شامل 5 منطقه می باشند. که پیشنهاد می نماییم چنانچه ساکن تهران می باشید، نزدیک ترین منطقه به محل سکونت خود را انتخاب نمایید. با توجه به شرایط معدلی در نظر گرفته شده برای داوطلبان، لازم است مدرسه قبلی خود را که در آن تحصیل کرده اید، وارد کنید.

شرایط معدلی در نظر گرفته شده برای داوطلبان و متقاضیان ورود به این مدارس بسیارسخت است. به همین دلیل، حتما قبل از انجام ثبت نام مدارس سلام دوره اول از داشتن معدل لازم اطمینان پیدا کنید. مشاوران ایران تحصیل می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند. تنها کافیست با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید.

 

? برای اطلاع از لیست شهریه مدارس غیرانتفاعی در سال جاری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

آیا برای پذیرش در مدارس سلام، شرکت در آزمون الزامی است؟

تمامی مدارس شرایط خاصی را برای پذیرش داوطلبان خود در نظر می گیرند و متقاضیان می بایست دارای آن شرایط باشند. از جمله شرایط مهم و الزامی برای پذیرش و تحصیل در مجموعه مدارس سلام نیز، شرکت در آزمون ورودی این مدارس است. مسئولین این مدرسه با توجه به نتیجه این آزمون و معدل دانش آموزان، لیست افرادی را که پذیرفته می شوند بیان خواهند کرد.

آیا برای پذیرش در مدارس سلام، شرکت در آزمون الزامی است؟

پذیرش هر یک از داوطلبانی که بتوانند رتبه و تراز لازم را برای قبولی در هر پایه ای در مقطع متوسطه دوم به دست آورند، می توانند در این مدارس پذیرفته نهایی شوند و نسبت به ثبت نام حضوری اقدام کنند.

 

? برای ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

آیا ثبت نام برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در مدارس سلام امکان پذیر است؟

مدارس سلام در مقاطع مختلفی کلیه دانش آموزان را پذیرش می نمایند که از جمله آنان نیز مدارس ابتدایی است.

ثبت نام اینترنتی مدرسه سلام دوره پیش دبستانی و ابتدایی

شرایط ثبت نام و همچنین پذیرش در این مقطع نسبت به سایر مقاطع مدارس سلام متفاوت است.

به همین دلیل قبل از انجام ثبت نام اینترنتی مدارس سلام، می توانید با کارشناسان ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس گرفته و تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

 

? برای اطلاع از لیست مبلغ شهریه مدارس تیزهوشان برای فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

آیا از لیست مدارس سلام برای دوره های مختلف تحصیلی اطلاعی دارید؟

پس از اطلاع از چگونگی ثبت نام اینترنتی مدارس سلام و زمان برگزاری آزمون، در این بخش به بررسی لیست شعب مدارس سلام خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات کافی، جدول زیر را مشاهده کنید.

لیست شعب مدارس سلام تهران – مقطع متوسطه دوم
مدارس پسرانه مدارس دخترانه
سلام تجریش سلام اسلام سلام گلبانگ سلام فرمانیه
سلام دیباجی سلام ایران زمین سلام ونک سلام رسالت
سلام صادقیه سلام زین‌ الدین سلام سبز سلام نجم الزهرا
سلام همت سلام یوسف آباد
سلام ندای اندیشه سلام نجم الثاقب

 

لیست شعب مدارس سلام تهران – مقطع متوسطه اول
مدارس پسرانه مدارس دخترانه
سلام تجریش سلام اسلام سلام اسلام سلام گلبانگ
سلام ایران زمین سلام صدر سلام سلیمه سلام ونک
سلام نیک فرجام (زین الدین) سلام صادقیه سلام سبز
سلام همت سلام یوسف آباد
سلام ندای اندیشه سلام نجم الثاقب

 

لیست شعب مدارس سلام تهران – مقطع پیش دبستانی و ابتدایی
مدارس پسرانه مدارس دخترانه
سلام یاسین سلام تجریش سلام فرشتگان یاسین سلام منان
سلام ایران زمین سلام ندای پیروز سلام سایه سرو  سلام غنچه‌ های شاد
سلام زین الدین سلام صادقیه سلام مهتاب
سلام همت سلام یوسف آباد
سلام شهدای خلیج فارس

برای ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ روی لینک کلیک کنید.

اخبار پیرامون مدارس سلام

? راه اندازی سامانه استخدام مدارس سلام:

معاون سرمایه‌ های انسانی مجموعه مدارس سلام، روند جدید استخدام در این مجموعه را اعلام کرد. زین پس علاقه‌ مندان به همکاری با مجموعه مدارس سلام می‌ توانند در سامانه استخدام سلام به نشانی app.salamsch.com، رزومه خود را ارسال نمایند.

مجموعه مدارس سلام در راستای جذب نیروهای متخصص و ارتباط بهتر با کارجویان، اقدام به راه‌ اندازی رزومه‌ ساز آنلاین نموده است. متقاضیانی که خواستار همکاری با مدارس سلام هستند، می‌ توانند اطلاعات شخصی، حرفه‌ ای و درخواست شغلی خود را از طریق این بخش برای مدارس سلام ارسال کنند. 

بر اساس سمت و مقطع درخواستی داوطلبان، رزومه مستقیما برای مدیر بخش مورد نظر در مدارس سلام ارسال می‌ شود. رزومه‌ ها بررسی شده و در صورت نیاز و تایید رزومه توسط مدیران مجموعه، متقاضی محترم از طریق تماس تلفنی دعوت به مصاحبه حضوری خواهد شد.

خلاصه مطلب

انتخاب مدرسه همواره روندی دشوار برای والدین و دانش آموزان بوده است. مدارس منتخب می بایست امکان رشد تحصیلی و کسب آمادگی کافی برای شرکت در آزمون هایی چون کنکور سراسری یا المپیاد های مختلف را در دانش آموزان پدید آورند. مجموعه مدارس سلام با کمک اساتید و معمان خبره خود و نیز برگزاری کلاس های فوق برنامه دانش آموزان را به بهترین شکل برای کسب موفقیت در آینده آماده می کنند. از جمله نکات بسیار مهمی که متقاضیان تحصیل در این مدارس باید بدانند، لزوم شرکت در آزمون ورودی برای متقاضیان دوره متوسطه دوم است. سایر دانش آموزانی که در مقاطع پیش دبستانی، دبستانی و متوسطه اول تمایل به تحصیل دارند، می توانند با شرکت در مصاحبه فردی و خانوادگی، پذیرش خود را دریافت کنند. برای راهنمایی بیشتر شما متقاضیان عزیز در مقاله فوق نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام در سامانه salamsch.com به صورت تصویری ارائه شده است. 

آن دسته از متقاضیانی که در خصوص ثبت نام اینترنتی مدرسه سلام سوالی دارند، می توانند به مقاله فوق مراجعه کنند. پس از مطالعه دقیق مقاله چنانچه پاسخ سوال خود را نیافتید، می توانید با کارشناسان ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس گرفته و درخواست مشاوره کنید. همچنین می توانید سوالات خود را در قسمت کامنت برای ما نوشته و ارسال کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود. 

 

? برای دانلود پی دی اف کامل مقاله ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام، به کدام سایت مراجعه کنیم؟

متقاضیان گرامی تحصیل در مدارس سلام در مقطع متوسطه دوم می بایست در آزمون ورودی این مدرسه شرکت کرده و نمره مورد نیاز را کسب کنند. جهت ثبت نام در این آزمون می بایست به سامانه register.salamsch.com مراجعه کنید. نحوه نام نویسی در این سامانه به صورت تصویری در مقاله فوق ارائه شده است.

آیا مدارس سلام در استان تهران برای مقاطع تحصیلی مختلف شعبه دارند؟ 

بله، مدارس سلام در مقاطع مختلف تحصیلی در استان تهران دارای شعب مختلفی می باشند. در مقاله فوق جداولی از اسامی این مدارس براساس جنسیت دانش آموزان و مقطع تحصیلی آنان ارائه شده است. به مقاله فوق مراجعه کنید.

زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام چه تاریخی است؟

متقاضیان گرامی می توانند از حدود اسفند ماه سال جاری جهت ثبت نام در آزمون ورودی مدارس سلام سال تحصیلی 1403 - 1404 اقدام کنند. جهت اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید. 

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام ۱۴۰۳ + ورود | salamsch.com»

  1. Avatar photo زهره خاطری گفت:

    سلام و درود برای ثبت نام کردن آزمون ورودی مدرسه سلام راه غیر حضوری وجود دارد؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      وارد سایت خود مدرسه شوید .
      اون جا راهنماییتان میکنند.

  2. Avatar photo برهانی گفت:

    سلام خسته نباشید. من سال دیگه میخوام امتحان بدم برای ورودی مدرسه سلام. توی مرزداران هم هست بخوایم ثبت نام کنیم>

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      لیست شعب مدرسه سلام را از سایت استعلام بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور