ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تدریس در دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳

تدریس در دانشگاه پیام نور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه پیام نور از میان افراد واجد شرایط و تحصیل کرده در انواع رشته های تحصیلی برای تدریس در دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ دعوت می کند. کلیه متقاضیان باید در زمان تعیین شده به وسیله این دانشگاه جهت جذب به عنوان استاد حق التدریس به سامانه جذب حق التدریس دانشگاه پیام نور مراجعه کنند و اقدامات لازم را در این سامانه انجام دهند. البته در این میان اطلاع از نحوه تدریس در دانشگاه پیام نور نیز برای افراد متقاضی ضروری به نظر می رسد. دقت داشته باشید که بررسی نمونه نامه درخواست تدریس در دانشگاه پیام نور نیز برای آشنایی با نحوه تکمیل فرم نمونه درخواست می تواند مفید باشد. مورد مهم این که در این میان اطلاع از حقوق حق التدریس دانشگاه پیام نور برای افراد داوطلب تدریس در این دانشگاه جامع بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد. البته بسیاری از افراد به دنبال اطلاع از این موضوع هستند که آیا نحوه دادن درخواست تدریس در دانشگاه پیام نور مشابه تقاضای استخدام تدریس در دانشگاه علمی کاربردی و دیگر دانشگاه هاست یا نه بین آن ها تفاوتی دیده می شود.

 

در این نوشته، بحث مفصلی با شما در رابطه با تدریس در دانشگاه پیام نور به عنوان استاد حق التدریس و همین طور عضو هیأت علمی داریم. البته بد نیست اگر کمی هم در رابطه با حقوق حق التدریس دانشگاه پیام نور و مواردی از این قبیل هم با شما دوستان عزیز بحثی داشته باشیم.

 

 

جهت اطلاع از نحوه ارائه درخواست برای تدریس در پیام نور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نحوه-تدریس-در-دانشگاه-پیام-نور

شرایط تدریس در دانشگاه پیام نور شامل چه مواردی می شود؟

دقت داشته باشید که دانشگاه پیام نور هم همچون سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شرایط و قوانینی را برای افراد داوطلب و متقاضی ورود به این دانشگاه جامع نیمه دولتی به عنوان مدرس در نظر گرفته است.

قوانین و شرایطی که هر فرد الزاماً باید از آن برخوردار باشد تا بدین ترتیب بتواند به راحتی درخواست خود را برای تدریس در دانشگاه پیام نور بعد از اطلاع از حقوق حق التدریس دانشگاه پیام نور و همین طور حقوق اعضاء هیأت علمی ارائه کند.

در آغاز این بحث باید نکته بسیار مهمی را خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم و آن هم این که استخدام افراد جهت تدریس در دانشگاه پیام نور در صورت اطلاع آن ها از نحوه تدریس در دانشگاه پیام نور به سه روش شیوه کلی صورت می گیرد.

در واقع، هر فرد می تواند برای استخدام به عنوان یک مدرس در دانشگاه پیام نور به یکی از سه روش عضو هیأت علمی، بورس و همین طور استاد حق التدریس اقدام کند.

در واقع، در هر کدام از این شیوه های جذب در دانشگاه پیام نور شرایطی اعلام شده که فرد داوطلب باید توجه لازم را به آن مبذول دارد.

در ادامه به عنوان نمونه با ذکر شرایط و قوانین تدریس در دانشگاه پیام نور به عنوان عضو هیأت علمی و همین طور استاد حق التدریس در خدمت شما عزیزان هستیم.

 برای اطلاع از شرایط و ضوابط تدریس در دانشگاه پیام نور در دو مورد ذکر شده در بالا با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران حاضر در مجموعه ما می توانند اطلاعات دقیقی را در رابطه با شرایط در نظر گرفته شده به عنوان استاد از طرق مختلف خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه قرار دهند.

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

چه شرایطی برای تدریس در دانشگاه پیام نور به عنوان عضو هیأت علمی در نظر گرفته شده است؟

در این بخش با ذکر شرایط تدریس در دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از اعضاء هیأت علمی در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

. اولین مورد این که در صورتی که خواستار ارائه درخواست برای تدریس در پیام نور به عنوان عضو هیأت علمی را دارید الزاماً باید مدرک تحصیلی درخواستی را داشته باشید و میزان تحصیلات شما پایین تر از آن نباشد.

. دومین مورد این که، رشته تحصیلی و همین طور شرایط شما برای تدریس در دانشگاه پیام نور الزاماً باید با شرایط و رشته تخصصی مورد نیاز دانشگاه که در سامانه جذب و پذیرش استاد هیأت علمی درج شده است کاملاً همخوانی و هماهنگی داشته باشد.

. اگر هنوز دانشجوی دکتری هستید و درستان را تمام نکرده اید و از طرفی داشتن مدرک دکتری برای تحصیل در دانشگاه پیام نور در رشته مورد نیاز الزامی باشد متأسفانه شما امکان ثبت نام و جذب و پذیرش در این دانشگاه را ندارید.

البته تنها در یک صورت می توانید برای ثبت نام اقدام کنید و اگر شانس بیاورید جذب تدریس در دانشگاه پیام نور شوید.

آن هم این که الزاماً مدرکی که نشان دهنده دفاع شما از رساله دکتری و همین طور فارغ التحصیلی و دانش آموختگی تان باشد را به دانشگاه پیام نور ارائه کنید.

دقت داشته باشید که این مورد در رابطه با افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه های مختلف نیز صادق است.

به این صورت که، فقط کسانی می توانند به عنوان عضو هیأت علمی در دانشگاه پیام نور مشغول به کار شوند که دانشجوی ارشد نباشند و تحصیلات خود را در این مقطع تحصیلی تمام کرده باشند.

. اگر می خواهید به عنوان یک استادیار در دانشگاه پیام نور به تدریس مشغول شوید باید خدمتتان عرض کنیم که تسلط کامل به زبان انگلیسی از جمله مهم ترین شرایط استخدام به عنوان یک استادیار است.

در نتیجه، اگر عزم خود را برای تدریس در پیام نور به عنوان یک استادیار جزم کرده اید و زبان انگلیسی تان هم چندان تعریفی ندارد یک یا علی بگویید و هر چه سریع تر زبان خود را تقویت کنید.

. توجه داشته باشید که داشتن مدرک سطح سه حوزه برای ورود به دانشگاه پیام نور جهت تدریس الزامی به نظر می رسد.

البته الزامآً نباید مدرک تحصیلی فرد به جز رشته های پزشکی کمتر از کارشناسی ارشد باشد. در این صورت اجازه ثبت نام و پذیرش به فرد متقاضی داده نمی شود.

اگر قصد استخدام به عنوان یک مربی را در دانشگاه پیام نور دارید الزاماً باید در گروه رشته های پزشکی مدرک دکتری داشته باشید.

 

 

آیا شرایط سنی هم برای جذب به عنوان یک عضو هیأت علمی در پیام نور اعلام شده است؟

دقت داشته باشید که به جز شرایط ذکر شده در بالا برای تدریس در دانشگاه پیام نور شرط سنی هم برای احراز پست استاد عضو هیأت علمی در نظر گرفته شده است.

به بیان دیگر، افرادی با داشتن مدرک سطح سه حوزه علمیه و همین طور دارندگان مدارک کارشناسی ارشد و کسانی که در رشته های گروه پزشکی تحصیل کرده اند حداقل باید سی سال سن داشته باشند.

البته در صورتی که مدرک دکتری تخصصی  و یا مدرک سطح چهار حوزه علمیه دارید الزاماً نباید سنتان از چهل سال کمتر باشد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تری در رابطه با شراط سنی در نظر گرفته شده برای تدریس در دانشگاه پیام نور هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم و مورد نیازتان را در این باره در اختیارتان قرار دهند.

 

 

سامانه جذب حق التدریس دانشگاه پیام نور

 

 

چه زمانی باید برای ارائه درخواست تدریس در پیام نور اقدام کنیم؟

شاید این سؤال به ذهن شما دوست عزیز هم رسیده باشد که چه زمانی باید برای ارائه درخواست تدریس در دانشگاه پیام نور اقدام کرد؟

اگر به دنبال یافتن پاسخی درست و منطقی برای این سؤال هستید و می خواهید بدانید چه زمانی می توان برای ارائه درخواست تدریس در پیام نور اقدام کرد می توانید با مشاورانی خبره در این رابطه در تماس باشید.

 

 

معدل مورد نیاز برای جذب به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور چند است؟

دوستان عزیز دقت داشته باشید که شرط معدل هم برای تدریس در دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده است.

 آیا اطلاعی از شرط معدل اعلام شده برای جذب و پذیرش به عنوان عضو هیأت علمی در دانشگاه پیام نور در مقاطع مختلف تحصیلی  دارید؟

باید عرض کنیم که در صورتی که دانش آموخته مقطع دکتری حرفه ای هستید الزاماً باید معدلتان شانزده باشد.

اما معدل در نظرگرفته شده برای فارغ التحصیلان مقطع دکتری تخصصی هفده است.

اما همین معدل برای دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد شانزده و برای افراد فارغ التحصیل دوره کارشناسی چهارده است.

البته خبر خوش این که در صورتی که معدل شما از چهارده پایین تر است نگران نباشید. اگر تعداد مقالات نمایه شده شما قابل توجه باشد می توانید این پایین بودن معدل را جبران کنید.

البته دقت داشته باشید که ار قبل باید درخواست تجدید نظر خود را به مسئولین مربوطه تحویل دهید.

به این ترتیب با بررسی توانایی های پژوهشی و آموزشی شما می توان این کم بودن معدل را به بهترین شکل ممکن جبران کرد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

 

 

جهت اطلاع از میزان اعتبار مدرک پیام نور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

در مورد استخدام استاد حق التدریس در دانشگاه پیام نور چه می دانید؟

در ابتدا باید عرض کنیم که استاد حق التدریس کسی است که به صورت رسمی به استخدام دانشگاه پیام نور در نیامده و امکان استفاده از مزایای اساتید رسمی و عضو هیأت علمی را ندارد.

آیا می دانید نحوه استخدام استاد حق التدریس در دانشگاه پیام نور به چه صورت است؟ آیا این ارائه درخواست از طریق سامانه جذب حق التدریس دانشگاه پیام نور انجام می شود.

اگر استخدام به عنوان استاد حق التدریس در دانشگاه پیام نور به وسیله ارائه درخواست و ثبت نام در سامانه جذب حق التدریس دانشگاه پیام نور انجام می شود این سامانه جذب حق التدریس دانشگاه پیام نور چیست؟

اگر به دنبال اطلاع از سامانه جذب حق التدریس دانشگاه پیام نور هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

مشاورانی که با ارائه بهترین اطلاعات در زمینه معرفی سامانه جذب حق التدریس دانشگاه پیام نور در خدمت ما هستند.

البته به جز بحث سامانه جذب حق التدریس دانشگاه پیام نور اطلاع هر فرد از شرایط ثبت نام جهت تدریس در دانشگاه پیام نور نیز الزامی به نظر می رسد.

آیا اطلاعی در رابطه با شرایط جذب استاد حق التدریس در دانشگاه پیام نور دارید؟ آیا می دانید این شرایط لازم شامل چه مواردی می شوند؟

دقت داشته باشید که الزاماً قبل از هر گونه اقدامی برای ارائه درخواست تدریس در پیام نور به عنوان استاد حق التدریس از شرایط جذب افراد در این پست مطلع شوید.

البته بهتر است قبل از هر کاری برای ثبت درخواست خود برای استخدام و جذب به عنوان استاد حق التدریس از طریق مشاور خود نمونه نامه درخواست تدریس در دانشگاه پیام نور در دوره حق التدریس را دریافت مشاهده بفرمایید و با نحوه تنظیم نمونه نامه درخواست تدریس در دانشگاه پیام نور به عنوان استاد حق التدریس آشنایی لازم را پیدا کنید.

اگر به دنبال شناخت مفاد و محتویات نمونه نامه درخواست تدریس در دانشگاه پیام نور هستید و قصد آشنایی با نحوه صحیح نگارش این نامه را دارید می توانید از طریق مشاوری با تجربه و حرفه ای از این موضوع مطلع شوید.

مشاورانی که بتوانند شما را با شیوه نوشتن درست این نامه درخواست از طریق نمونه نامه درخواست تدریس در دانشگاه پیام نور به خوبی آشنا کنند.

برای دریافت و بررسی مندرجات نمونه نامه درخواست تدریس در دانشگاه پیام نور می توانید روی تیم مشاوره ایران تحصیل حساب ویژه ای باز کنید.

 

 

آیا برای استخدام به عنوان استاد حق التدریس مدارکی هم نیاز است؟

شاید در اینجا با این سؤال مهم روبرو شوید که آیا استخدام به عنوان استاد حق التدریس دانشگاه پیام نور به تهیه مدارکی هم نیاز دارد؟

در این صورت مدارک لازم برای ثبت درخواست و پذیرش به عنوان استاد حق التدریس در دانشگاه پیام نور شامل چه مواردی می شوند؟

در صورت نیاز به کسب اطلاعاتی در رابطه با مدارک لازم جهت استخدام به عنوان استاد حق التدریس می توانید با مشاورانی خبره و کاردان در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

مشاورانی که بتوانند شما را با لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و استخدام به عنوان یک استاد حق التدریس در دانشگاه پیام نور آشنا کنند.

 

 

نحوه تدریس در دانشگاه پیام نور چگونه است؟

شاید شما هم جزء همان داوطلبان و متقاضیانی باشید که قصد تدریس در پیام نور را دارند. اما صبر کنید آیا شما دست عزیز اطلاعی از نحوه تدریس در پیام نور در دروس مختلف دارید؟

آیا می دانید چگونه باید دروس را به دانشجویان یاد بدهید؟ در پاسخ به این سؤال مهم و در رابطه با نحوه تدریس در دانشگاه پیام نور باید خدمت شما دوستان عزیز همیشه همراه عرض کنیم که تدریس در دانشگاه پیام نور با دیگر دانشگاه ها زمین تا آسمان فرق دارد.

در دانشگاه های دیگر شما به عنوان یک استاد شانزده جلسه در سر کلاس درس حاضر می شوید و دروس را آهسته و پیوسته تدریس می کنید.

اما باید عرض کنیم که در دانشگاه پیام نور تعداد کلاس های برگزار شده برای هر یک از دروس بسیار کم است و در نتیجه نمی توانید همه کتاب را با طمأنینه و با آرامش خاطر به دانشجویان آموزش بدهید.

به این معنا که در این تعداد جلسات کم تنها می توانید برای رفع اشکالات درسی دانشجویان در سر کلاس های درس دانشگاه پیام نور حاضر شوید و نه هیچ چیز دیگر.

در واقع، نحوه تدریس در دانشگاه پیام نور به این صورت است که شما فقط نکات مهم و اصلی هر یک از دروس را در سر کلاس درس خدمت دانشجویان ارائه می کنید و الزاماً باید پاسخگوی سؤالات دانشجویان در رابطه با مطالب و مفاهیم درسی هم باشید.

واضح تر بگوییم دانشجو باید قبل از حضور در سر کلاس درس مطالب را حتی به صورت روزنامه وار مطالعه کرده باشد تا در جلسات رفع اشکال سؤالاتش را از شما بپرسد.

 

 

در رابطه با حقوق حق التدریس دانشگاه پیام نور چه می دانید؟

ابتدا بیایید به این موضوع بپردازیم که اصلاً یک استاد حق التدریس در دانشگاه پیام نور چه کسی است؟

در جواب باید عرض کنیم که این فرد شخصی است که تصور می کند یک استاد است و با داشتن اطلاعات بالا نقش مهمی در یادگیری دانشجویان دارد.

اما متأسفانه نظام آموزشی ما این را نمی گوید. از نظر نظام آموزشی ایران یک استاد حق التدریس دانشگاه پیام نور فقط باید تدریس کند. آن هم به بهترین شکل ممکن که مو لای درزش نرود.

در واقع، وی باید از جان و دل برای دانشجویان مایه بگذارد و هر آن چه که لازم است را به آن ها یاد بدهد.

اما متأسفانه این فرد حق هیچ گونه اعتراضی به حقوق حق التدریس دانشگاه پیام نور را ندارد.

دیگر همه از اوضاع افتضاح حقوق حق التدریس دانشگاه پیام نور اطلاع دارید و می دانید که اوضاع به چه صورت است.

در واقع، اساتید حق التدریس دانشگاه پیام نور حتی از این که به فیش حقوقشان نگاه هم بکنند خجالت می کشند. این واقعاً شرم آور است و جای خجالت دارد.

بله دوستان این گونه هم نیست که حقوق اساتید حق التدریس دانشگاه پیام نور کفاف زندگیشان را بدهد. بلکه این افراد باید برای امرار معاش خود و خانواده شان به کار دیگری روی بیاورند.

کارهای دیگری مثل مسافرکشی و یا هر کار دیگری که بتوان از آن اندکی پول درآورد.

 فکر این که از صبح تا عصر در دانشگاه مشغول به تدریس و سر و کله زدن با دانشجو باشید و بعد از دانشگاه به سراغ مسافرکشی یا هر کار دیگری بروید واقعاً انسان را آزار می دهد.

امیدواریم این اوضاع نا به سامان روزی تمام شود و اساتید حق التدریس دانشگاه پیام نور هم به حق و حقوق خود برسند و زندگی راحت و بی دردسری را تجربه کنند.

 

 

در مورد تقاضای استخدام تدریس در دانشگاه علمی کاربردی چه می دانید؟

شاید تعداد زیادی از شما دوستان عزیز خواننده این مقاله به جز کسب اطلاعاتی در رابطه با تدریس در دانشگاه پیام نور به دنبال اطلاع از جزئیات تقاضای استخدام تدریس در دانشگاه علمی کاربردی هم باشید.

به این ترتیب که می خواهید بدانید شرایط ارائه تقاضای استخدام تدریس در دانشگاه علمی کاربردی شامل چه مواردی می شود. البته نیاز به اطلاع از نحوه ارائه تقاضای استخدام تدریس در دانشگاه علمی کاربردی نیز دارید.

اگر به جز اطلاع از جزئیات تدریس در دانشگاه پیام نور خواستار دریافت اطلاعاتی در رابطه با تقاضای استخدام تدریس در دانشگاه علمی کاربردی هستید می توانید در این زمینه روی کمک های مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل حساب ویژه ای باز کنید.

مشاوران حاضر در مجموعه ما می توانند بهترین اطلاعات را در زمینه نحوه و زمان ارائه تقاضای استخدام تدریس در دانشگاه علمی کاربردی در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهند.

 

 

برای آشنایی با شرایط مورد نیاز برای تدریس در پیام نور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور

سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور

ورود به سامانه سهبا دانشگاه پیام نور

1.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای تدریس در دانشگاه پیام نور چه مدارکی لازم است؟

برای تقاضای تدریس در دانشگاه پیام نور ابتدا باید نسبت به تکمیل فرم مورد نظر اقدام کنید. مدارک مورد نیاز شامل مدارک هویتی و هم شامل مدارک تحصیلی شماست

چگونه می توانم نمونه نامه درخواست تدریس در دانشگاه پیام نور را ببینم؟

برای مشاهده کامل نمونه تقاضانامه به سایت وارد شوید.

حقوق حق التدریس دانشگاه پیام نور چقدر است؟

برای اطلاع از حقوق حق التدریس دانشگاه پیام نور با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

سامانه جذب حق التدریس دانشگاه پیام نور چیست؟ 

برای اطلاع از سامانه جذب حق التدریس دانشگاه پیام نور با مشاوران ما تماس بگیرید.

چگونه می توان تقاضای استخدام تدریس در دانشگاه علمی کاربردی را داد؟ 

برای اطلاع از این موضوع می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل کنید.

نظرات

11 دیدگاه دربارهٔ «تدریس در دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo موسی کتابی گفت:

    سلام
    با مدرک فارغ التحصیل دوره مجازی ارشد می توان در پیام نور شهرستانها تدریس کرد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای دانشگاه های ازاد غیر انتفاعی و پیام نور شما یا باید دانشجو دکتری باشید ویا مدرک دکتری داشته باشید و با مدرک ارشد فقط دانشگاه های علمی کاربردی این امکان را دارید ولی اعتبار مدرک مجازی خیلی پایین تر میباشد

  2. Avatar photo کیارش گفت:

    سلام من ارشد حسابرسی دارم می تونم تو دانشگاه درس بدم ؟ ایا باید تو حوزه علمیه باشی تا بتونی درس بدی؟ ممنون اگه راهنمایی کنید

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر برای تدریس در دانشگاه معمولا از دانشجوهای دکترا پذیرش میکنند ولی با مدرک ارشدمیتونید برای حومه تهرا نهم اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با مرکز تماس یگیرید

  3. Avatar photo ليلاسادات متقي گفت:

    سلام وادب .لینک ثبت نام جهت تدریس در دانشگاه فرهنگیان رو ممکنه لطف بفرمایید ؟

  4. Avatar photo hamed گفت:

    با سلام ووقت بخیر. کارشناسی ارشد مهندسی نقشه برداری هم میتونه در دانشگاه پیام نور تدریس کنه؟ این آدرس سامانه جذب در حال حاضر فعال نیست. چون اطلاعات لازم ارائه نشده ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام برای تدریس در دانشگاه پیام نور در سال 1400 باید حتما دانشجوی دکتری باشی

  5. Avatar photo سلیمان محمدحسنی گفت:

    سلام،وقت بخیر.من کارشناس ارشد مشاوره و جانباز هستم.۳۰سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش دارم.برای تدریس در دانشگاه پیام نور ویا غیرانتفاعی شما معرفی می‌کنید؟ برای تدریس باید به کجا مراجعه کنم؟سپاسگزارم خواهم بود که کمک کنید.

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام با ارشد فقط تدریس علمی کاربردی میتونی .اگه برای دانشگاه پیام نور بخواهید احتمالا بخاطر داشتن شرایط ایثارگری از مدرکتون چشم پوشی کنن و فقط از طریق سامانه جذب مدرسین میشه اقدام کرد

      1. Avatar photo سلیمان محمدحسنی گفت:

        ممنون از پاسخ.برای علمی کاربردی باید چطور اقدام کرد؟

        1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

          تدریس در دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت uast.ac.irانجام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام دانشگاه پیام نور

    ثبت نام دانشگاه پیام نور 1403 + زمان، شرایط و رشته ها

    زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور 1403 اعلام شد. داوطلبانی که علاقه‌مند به ورود به دانشگاه‌های پیام نور هستند، می‌توانند از دو طریق با کنکور و بدون کنکور به رشته مورد علاقه خود وارد و ادامه تحصیل دهند....
  • ثبت نام وام دانشجویی پیام نور

    ثبت نام وام دانشجویی پیام نور + شرایط، زمان، مدارک و مبلغ 1403

    شرایط ثبت نام وام دانشجویی پیام نور اعلام شد. دانشگاه پیام نور به منظور تسهیل روند آموزشی و کم کردن بار هزینه‌های مالی دانشگاه از دوش دانشجویان، هر ساله اقدام به واگذاری وام دانشجویی به متقاضیان سراسر کشور می‌کند. واگذاری...
  • نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور

    نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور + آموزش تصویری

    اطلاع از نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور برای دانشجویان جدیدالورود بسیار ضروری است، چراکه که در مراحل باید باید فرایند انتخاب واحد و پرداخت شهریه را در این سامانه انجام دهند. متقاضیان رشته‌های مختلف با آزمون و...
  • حذف اضطراری دانشگاه پیام نور

    حذف اضطراری دانشگاه پیام نور + قوانین جدید 1403

    با حذف اضطراری دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir لازم نیست نگران عدم حضور در جلسه امتحان و یا ثبت نمره صفر در کارنامه باشید. برای دانشجویان دانشگاه پیام نور این امکان وجود دارد که در تاریخ‌های معینی قبل از امتحانات ترم،...
تماس با مشاور