ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین رشته های بورسیه دار علوم انسانی

رشته های بورسیه دار علوم انسانی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افرادی که در رشته های انسانی مشغول به تحصیل یا فارغ التحصیل شده اند و علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور هستند، بایستی در مورد رشته های بورسیه دار علوم انسانی شناخت کافی داشته باشند. این افراد چناچه در جریان معرفی بهترین رشته های علوم انسانی در اروپا قرار گیرند، می توانند بهترین رشته های علوم انسانی در اروپا را انتخاب کنند.

 

 

برای آگاهی از رشته های بورسیه دار علوم انسانی– شرایط پذیرش دانشگاه های مختلف و هزینه تحصیل با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

رشته های بورسیه دار علوم انسانی را بشناسیم

 

رشته های بورسیه دار علوم انسانی را بشناسیم

رشته های بورسیه دار علوم انسانی را بشناسیم

 

نه تنها در کشور ما بلکه در همه کشورها گاهی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های متعدد به دلایل مختلفی تصمیم می گیرند که در دانشگاه های خارج از کشور ادامه تحصیل دهند. رشته علوم انسانی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما برخی از داوطلبان آگاهی کاملی از رشته های بورسیه دار علوم انسانی ندارند و این مسئله احتمالا آن ها را سردرگم می کند. 

به طور کلی از چند طریق می توان بورسیه تحصیلی گرفت. برای مثال شرایط دریافت بورسیه هلند با شرایط دانشگاهی مثل کانادا تفاوت هایی دارد. به همین دلیل باید به دنبال معرفی بهترین رشته های علوم انسانی در اروپا و سایر قاره ها بود تا تصمیم درستی گرفته شود. در ادامه بهترین رشته های علوم انسانی را با ذکر جزئیات معرفی خواهیم کرد.

بورس های رشته علوم انسانی عبارتند از: رشته های علوم اجتماعی، علوم سیاسی، کسب و کار، اقتصاد، فلسفه، میراث فرهنگی، روانشناسی، حسابداری، مدیریت و چندین رشته دیگر. برای اطلاع دقیق از لیست رشته های بورسیه دار علوم انسانی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات دقیق را کسب کنید.

 

 

معرفی بهترین رشته های علوم انسانی در اروپا

 

معرفی بهترین رشته های علوم انسانی در اروپا

معرفی بهترین رشته های علوم انسانی در اروپا

 

همانطور که می دانید بورسیه تحصیلی به طور کلی شامل کمک هزینه هایی است که تحت شرایط خاصی به دانشجو داده می شود تا در دانشگاه مقصد به تحصیل بپردازد. اگر برای مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان اقدام کنید متوجه خواهید شد که برخی از دانشگاه های اروپایی حتی تمامی هزینه ها را متقبل می شوند و تحصیل کاملا رایگان خواهد بود.

اما در ادامه به معرفی بهترین رشته های علوم انسانی در اروپا می پردازیم و شرایط اپلای را هر کدام را توضیح خواهیم داد.

 

رشته حقوق

پر متقاضی ترین رشته علوم انسانی و البته شاید بتوان گفت سنگین ترین آن ها است. کشورهای انگلستان و فرانسه مهد این رشته محسوب می شوند. برای اطلاعات بیشتر می توانید شرایط بورسیه تحصیلی انگلستان را مطالعه کنید.

 

رشته روانشناسی از معروفترین رشته های بورسیه دار علوم انسانی

 روانشناسی از پرطرفدارترین رشته های علوم انسانی در تمام جهان می باشد. گرایش های این رشته شامل : روانشناسی بالینی، روانشناسی رشد، روانشناسی سلامت، روانشناسی عمومی، روانسنجی و چند گرایش دیگر می شود. کشورهای آلمان، اتریش، انگلیس، یونان، ایتالیا و اسپانیا، یوانان و بلژیک از حامیان رشته های بورسیه دار علوم انسانی مخصوصا روانشناسی هستند.

البته یک نکته مهم در مورد تحصیل در دانشگاه های آلمان و چند دانشگاه دیگر این است که تنها کسب مدرک ارشد برای ورود به بازار کار کافی نیست. فارغ التحصیلان بایستی علاوه بر گذراندن دوره های قابل قبول، تعداد ساعات مصوب این کشور را در دوره های عملی و تئوری بگذارند و سپس برای کسب مجوز هزینه هایی را متقبل شود.

 

جامعه شناسی

این رشته در دانشگاه های کشور آلمان از محبوبیت خاصی برخوردار است. برای مثال دانشجویان می توانند در دانشگاه های هومبولت برلین، فرای برلین، روپرشت کارلز هایدلبرگ تعدادی اپلای بگیرند. این کشور در مقاطع لیسانس، ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. میزان هزینه مورد نیاز برای تحصیل را مشاوره تحصیل در خارج از کشور به اطلاع متقاضیان می رساند.

 

رشته اقتصاد

این رشته علیرغم کاربردی بودن، طرفداران چندانی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور ندارد. با این وجود در کشوری مانند انگلستان، این رشته را حتی هم تراز با رشته پزشکی می بینیم. علاوه بر این، برخی از متقاضیان بدلیل هزینه پایین دانشگاه های ایتالیا در این رشته و کیفیت خوب آموزشی علاقه مند به اپلای در این کشور هستند.

یک شرط مهم برای پذیرفته شدن در این رشته، معدل بالا است. بعلاوه فرد بایستی دارای مدرک آیلتس با نمره بالاتر از 7  و یا تافل با نمره 90 تا 100 باشد. پس اگر علاقه مند به ادامه تحصیل این رشته در خارج از کشور هستید، قبل از هر چیز زبان خود را تقویت کنید. سامانه ایران تحصیل متقاضیان را به برجسته ترین اساتید زبان متصل می نماید.

 

مدیریت

البته می توان گفت که این رشته بین رشته های تجربی، ریاضی و انسانی مشترک است. از آنجا که این رشته یکی از بهترین رشته در اروپا از نظر اشتغال است، افراد بسیاری مایل به ادامه تحصیل آن در خارج از کشور هستند.  در معرفی بهترین رشته های علوم انسانی در اروپا می توان به کشورهای  بلاروس، اتریش و آلمان  اشاره نمود.

یکی از شرایط ضروری اپلای در رشته مدیریت، داشتن سطح زبان پیشرفته می باشد. چرا که شما باید ارتباطات قوی داشته باشید تا بتوانید یک مدیر موفق شوید. این رشته در سه مقطع لیسانس، ارشد و دکترا در کشورهای دیگر از جمله رشته های بورسیه دار علوم انسانی است.

 

علوم سیاسی زیر شاخه رشته های بورسیه دار علوم انسانی

یک نکته جالب در مورد رشته های بورسیه دار علوم انسانی همچون علوم سیاسی این است که کشورهای اروپایی پذیرنده بورسیه، حمایت های مالی خوبی را از دانشجویان خود به عمل می آورند. به همین دلیل این رشته یکی از بهترین رشته های علوم انسانی در اروپا مخصوصا اتریش، فرانسه و ایتالیا به شمار می رود.

 

حسابداری

بومی بودن این رشته را می توان یکی از معایب آن به شمار می رود. چرا که افرادی که قصد اپلای آن را در خارج از کشور دارند بایستی از شرایط دانشگاه و کشور مقصد به خوبی اطلاع داشته باشند. نروژ، هلند، اتریش، فرانسه و انگلستان در زمره معرفی بهترین رشته های علوم انسانی در اروپا قرار دارند.

 

 

هزینه تحصیل در رشته های بورسیه دار علوم انسانی

 

هزینه تحصیل در رشته های بورسیه دار علوم انسانی

هزینه تحصیل در رشته های بورسیه دار علوم انسانی

 

علیرغم بی مهری که در سال های اخیر نسبت به رشته علوم انسانی در کشور ما به وجود آمده است، کشورهای اروپایی توجه و بهای بسیاری به این رشته تحصیلی می دهند. برای مثال کشور آلمان را می توان بهشت این شاخه از علوم دانست. همانطور که در معرفی بهترین رشته های علوم انسانی در اروپا دید این کشور اغلب رشته های انسانی را اپلای می کند.

اما در مورد هزینه تحصیل در اروپا باید گفت که تعیین هزینه های پیش رو مانند سایر رشته به چند عامل بستگی دارد. علاوه بر این، هر دانشگاه و کشوری دارای شرایط ویژه خود است. برخی از دانشگاه ها بخشی و بعضی دیگر تمامی هزینه ها را متقبل می شوند. برای اطلاع از جزئیات شهریه، هزینه زندگی و اقامت می توانید با مشاوران بورسیه خارج از کشور ما در ارتباط باشید.

اما بطور کلی می توان گفت که اولویت بورسیه های تحصیلی برای نفرات برتر آزمون ها، استعدادهای درخشان، دارندگان مقام در زمینه های علمی، ورزشی و کسانی که دارای مقاله های پژوهشی می باشند، خواهد بود. افرادی که مایل به ثبت نام و ادامه اخد بورسیه تحصیلی می باشند، لازم است واجد یکی از هستند باید دارای یکی از این شرایط ذکر شده باشند.

 

آینده شغلی بهترین رشته های علوم انسانی در اروپا

رشته حقوق را می توان به عنوان پر متقاضی ترین رشته های انسانی برای تحصیل در خارج از کشور دانست. چراکه در کشورهای پیشرفته از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است. اما نکته قابل توجه این است که اپلای این کشورها چندان هم کار آسانی نیست. برای مثال بورسیه تحصیلی آلمان که یکی از معتبرترین کشورها در این زمینه است، برای پذیرش دانشجویان خود حساسیت نسبتا بالایی را به کار می برد.

یکی از ملزومات رشته های بورسیه دار علوم انسانی مخصوصا روانشناسی داشتن رزومه ایی قوی است. گرایش های این رشته نسبتا زیاد است. مسلط بودن به زبان انگلیسی و یا زبان رایج کشور مقصد نیز در اخذ پذیرش تاثیر گذار است. این رشته به دلیل بازار کار بسیار خوب یکی از بهترین رشته های علوم انسانی در اروپا محسوب می شود.

و اما در مورد رشته محبوب مدیریت در جایی مانند دانشکده اقتصاد لندن در انگلستان که یکی از معتبرترین کالج های این رشته است بسیار محبوب است. متقاضیان آن می توانند در کارشناسی ارشد مدیریت (MM)، کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی (M.Sc.) و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (MPA) درس خوانده و وارد بازار کار خوبی شوند.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله با معرفی این موارد سعی کردیم اطلاعاتی را ارائه دهیم. چنانچه در مورد رشته های بورسیه دار علوم انسانی سوال یا ابهامی دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. همکاران به شما کمک می کنند تا با شناخت بهترین رشته های علوم انسانی در اروپا بهترین تصمیم را بگیرید. برای اطلاع از نحوه دریافت مدرک زبان و همچنین دریافت جزوات قبولی در آزمون های ورودی، از سراسر کشور بدون گرفتن کد، با ما در ارتباط باشید.

 

 

مطالب مرتبط

بهترین راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور

برنامه‌ریزی هفتگی کنکور انسانی با استفاده از تجربه رتبه های برتر را بدانید

معرفی بودجه بندی کنکور انسانی ۱۴۰۳

لیست ضرایب دروس کنکور انسانی

معرفی بهترین رشته های علوم انسانی در اروپا

رشته های بورسیه دار علوم انسانی

3.5/5 - (15 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه میتوانم بدانم که آیا میتوانم مشمول تحصیل رایگان رشته های بورسیه دار علوم انسانی هستم یا خیر؟

به دلیل نوسانات و تحریم هایی که در کشور ما صورت می پذیرد، توصیه می نماییم با شماره تماس های 9099075307 (برای شهرستان ها) کشور و  9099075307 (برای تهران) تماس بگیرید تا جزییات کامل را در اختیار شما قرار دهند.

 

بهترین رشته های بورسیه دار علوم انسانی از نظر مشاوران کدام هستند؟

از نظر مشاوران رشته های روانشناسی، حقوق، حسابداری، مدیریت، علوم سیاسی، جامعه شناسی و اقتصاد بهترین رشته های علوم انسانی در اروپا هستند.

 

آیا برای اپلای شدن می توانیم تغییر رشته هم بدهیم؟

هر دانشگاهی شرایط ویژه خود را دارد. ابتدا باید در مورد دانشگاه و کشور مقصد مورد نظر تحقیق کنید.

نظرات

77 دیدگاه دربارهٔ «بهترین رشته های بورسیه دار علوم انسانی»

  1. Avatar photo نرگس زترع گفت:

    وقت به خیر میشه لطفا راهنمایی کنید من رو که رشته روانشناسی گرایش بالینی در مقطع کارشناسی ارشد ایا شانسی برای بورس شدن در کشو المان پاره و اگه جواب بله هست چه شرایطی را باید متقاضی داشته باشه؟
    با تشکر

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      دوست عزیز تمام رشته ها امکان بورس و پذیرفته شدن رو دارند باید دانشگاه مقصدتون رو انتخاب کنید و از این طریق برای پذیرش اقدام کنید.

  2. Avatar photo @سالار گفت:

    من شماره ثابت ندارم میشه یه اعتباری بدین جهت تماس

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق سایت نسبت به خرید بسته مشاوره اقدام نمایید تا مشاورین مرکز ایران تحصیل با شما تماس بگیرند.

  3. سلام.وقت بخیر .
    در مورد میشه راهنمایی بفرمایید؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      برای بررسی شرایط تان و راهنمایی دقیق تماس بگیرید

  4. Avatar photo هیفا گفت:

    سلام
    من امسال انتخاب رشته دارم و به احتمال زیاد انسانی رو بخاطر وکالت انتخاب میکنم میخواستم بدونم اگر معدل دهم یازدهم دوازدهمم اوکی باشه و رتبه کنکور خوبی داشته باشم به علاوه امتیازات ورزشی و… میتونم امیدوار باشم به بورسیه؟
    یا اگه نه توی چه رشته ای بورسیه گرفتن امکانپذیرتره

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز سوال شما نیاز به بررسی بیشتر دارد. لطفا با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیسانس به پزشکی خارج از کشور

    لیسانس به پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها

    شرایط تحصیل لیسانس به پزشکی در خارج از کشور را باید به دو دسته تقسیم کرد؛ در ابتدا کشور‌های که دوره‌های پزشکی را در مقطع کارشناسی برگزار می‌کنند و کشورهایی که دوره های ارشد لیسانس به پزشکی را برگزار می...
  • تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها | ایران تحصیل

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور با داشتن شرایط خاصی امکان‌پذیر است که در این مقاله از ایران تحصیل همه این شرایط را بررسی خواهیم کرد. همه افراد می‌دانند که تحصیل در رشته پزشکی نیاز به پرداخت هزینه زیادی...
  • دندانپزشکی رایگان خارج کشور

    دندانپزشکی رایگان خارج کشور 2024 + شرایط کشور ها

    افراد زیادی به دنبال تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور هستند تا با کمترین هزینه در این کشورها مدرک دندانپزشکی خود را دریافت کنند. در حال حاضر کشورهای زیادی رشته دندانپزشکی را در کالج های خود ارائه می دهند و...
  • تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی

    تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی سال 2024 | irantahsil

    فارغ التحصیلانی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، در ارتباط با تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه‌های جهانی در سال 2024 سؤال می‌پرسند و می‌خواهند بدانند که چطور می‌توانند از طریق سهمیه مربوط به المپیاد دانشجویی مهاجرت تحصیلی موفقی داشته باشند....
تماس با مشاور