ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین رشته های آینده ایران

بهترین رشته های آینده ایران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین رشته های آینده ایران اعلام شد. اطلاع از رشته های آینده دار در ایران از مهم ترین مواردی است که هر فرد داوطلب باید در زمان انتخاب رشته توجه کافی را به آن مبذول دارد. زیرا در صورت عدم توجه به رشته های مورد نیاز جامعه و بهترین رشته پولساز در ایران نمی توان انتظار مؤفقیت در رشته دانشگاهی و در ادامه کسب درآمد بالا را داشت. در واقع، این گونه فقط چند سال از عمر خود را صرف رشته ای می کنید که در آینده هیچ سود و منفعتی برای شما دوستان به همراه ندارد و تنها وقت و انرژی خود را بیهوده صرف کرده اید.

 

با توجه به اهمیت اطلاع از بهترین رشته های آینده ایران در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری کمک گرفتن از مشاوری خبره و همه چیز دان در این زمان الزامی به نظر می رسد. اگر در این رابطه نیاز به کمک داشته و تمایل به شناخت بهترین رشته های مورد نیاز جامعه و یا بهترین رشته پولساز در ایران داشتید می توانید با مرکز مشاوره انتخاب رشته در این رابطه تماس حاصل فرمایید تا به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی و هدایت کنند و اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

 

 

جهت اطلاع از بهترین رشته های تحصیلی آینده دار در ایران از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

با اطلاع از بهترین رشته های آینده دار و رشته های پولساز می توانید آینده حرفه ای و کاری خود را تضمین کنید

 

 

رشته های آینده دار در ایران

 

 

چرا باید از لیست بهترین رشته های آینده ایران مطلع شویم؟

بحث انتخاب رشته از میان انواع گروه های آزمایشی از جمله جنجال برانگیزترین بحث هایی است که همواره در بین دانش آموزان و افراد مایل به ورود به رشته های دانشگاهی متداول بوده است.

از جمله ملاک ها و معیارهایی که هر فرد در زمان انتخاب رشته در نظر می گیرد انتخاب رشته از میان رشته های آینده دار در ایران است.

علت این موضوع از آنروست که افراد باید رشته ای را انتخاب کنند که در آینده برای آن ها سوددهی داشته باشد و از طریق اشتغال در آن به درآمدی عالی و قابل توجه جهت امرار معاش و گذراندن زندگی با آرامش برسند.

با توجه به این که بسیاری از افراد و داوطلبان قصد ادامه تحصیل در همین کشور خودمان را دارند و مایل به مهاجرت به کشورهای خارجی نیستند باید رشته ای را انتخاب کنند که مورد نیاز جامعه بوده و از بازار کار خوبی در آینده برخوردار باشد.

با این تفاسیر دیگر باید به اهمیت اطلاع از بهترین رشته پولساز در ایران پی ببرید و این قبیل از رشته های مورد نیاز جامعه را بشناسید.

 

 

معرفی بهترین رشته های آینده ایران

در مورد بهترین رشته های آینده ایران چه می دانید؟ آیا اطلاع و شناختی از بهترین رشته پولساز در ایران دارید؟

 در ادامه این بحث با ارائه اطلاعاتی در این رابطه و معرفی 10 رشته تحصیلی آینده دار مورد نیاز جامعه ایران در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل هستیم.

امیدواریم با مطالعه این بخش از نوشته مرتبط با معرفی بهترین رشته آینده ایران اطلاعات خوب و موثقی را در رابطه با این رشته های تحصیلی دانشگاهی بدست آورید.

 

 

معرفی 10 رشته تحصیلی آینده دار مورد نیاز جامعه ایران

در این قسمت، قصد معرفی 10 رشته تحصیلی آینده دار مورد نیاز جامعه ایران را برای شما دوستان داریم.

رشته های مورد نیاز جامعه که با اشتغال در آن ها می توانید آینده ای درخشان را برای خود رقم بزنید و به پیشرفت و مؤفقیت قابل توجهی برسید.

 

 

برای اطلاع از لیست کامل رشته های دانشگاهی ریاضی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

. نخستین رشته-رشته علوم آزمایشگاهی از گروه رشته های علوم پزشکی

رشته علوم آزمایشگاهی را می توان از جمله بهترین رشته های آینده ایران معرفی کرد.

رشته ای که جزء بهترین رشته پولساز در ایران است و بعد از فارغ التحصیلی در آن می توانید انتظار ورود به بازار کار و کسب درآمدی عالی و قابل توجه را داشته باشید.

با دانش آموختگی در این رشته می توان به علل ایجاد انواع بیماری ها از جمله سرطان های رایج پی برد.

رشته علوم آزمایشگاهی از جمله رشته هایی است که در بین داوطلبان گروه آزمایشی طرفداران و متقاضیان زیادی دارد و افراد از ورود به آن استقبال زیادی می کنند.

با توجه به اهمیت بهداشت عموم مردم و توسعه آن این رشته در ایران از بازار کار خوبی برخوردار است و می توان به داشتن درآمد بالایی از طریق اشتغال در آن بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی امید زیادی داشت.

 

 

. دومین رشته-رشته داروسازی از گروه آزمایشی تجربی

رشته داروسازی از جمله بهترین رشته های دانشگاهی است و می توان آن را جزء بهترین رشته پولساز در ایران برشمرد.

رشته ای که همواره و از سالیان دور تاکنون جزء رشته های مورد نیاز جامعه بوده و می توان به کسب درآمدی در آن از طریق اشتغال در اماکن مختلف امید داشت.

اگر جزء فارغ التحصیلان رشته داروسازی هستید می توانید در جاهای مختلفی از جمله کارخانه های مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی و به خصوص داروخانه ها مشغول به کار و فعالیت شوید.

اگر امکان تأسیس و راه اندازی داروخانه ای را در شهر خود داشته باشید که دیگر نور علی نور است و می توانید آینده حرفه ای خود را تأمین کنید.

 

 

رشته های مورد نیاز جامعه

 

 

. سومین رشته-رشته محبوب دندانپزشکی

براساس پیش بینی های انجام شده امکان افت بازار کار این رشته تحصیلی در سال های آینده به دلیل پیشرفت های قابل توجه در بهداشت فردی وجود دارد.

اما در حال حاضر رشته دندانپزشکی یکی از رشته های مورد نیاز جامعه است و می توان بر روی درآمد بالای حاصل از آن حساب ویژه ای باز کرد.

موضوع مورد توجه این که استخدام دندانپزشک در مناطق محروم هر روز بیش از پیش احساس می شود و مردم در آن مناطق نیاز بیشتر به وجود یک دندانپزشک دارند.

 

 

. چهارمین رشته-رشته تحصیلی فیزیوتراپی

رشته تحصیلی فیزیوتراپی را می توان یکی دیگر از رشته های مورد نیاز جامعه دانست که افراد بسیاری از گروه آزمایشی علوم تجربی برای تحصیل در آن اقدام می کنند.

رشته فیزیوتراپی را می توان از جمله رشته های آینده دار در ایران برشمرد که بازار کار بسیار خوبی دارد.

دقت داشته باشید که امکان فعالیت دانش آموختگان رشته فیزیوتراپی در انواع درمانگاه ها و همین طور بیمارستان های کشور وجود دارد.

البته بعد از گذشت چند سال و داشتن شرایط لازم هر فرد دانش آموخته می تواند برای راه اندازی کلینیک شخصی اقدامات لازم و ضروری را انجام دهد و فعالیت خود را کاملاً مستقل کند.

 

 

جهت آشنایی با لیست رشته های گروه علوم تجربی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

 

 . پنجمین رشته-رشته محبوب و مورد توجه پزشکی

رشته پزشکی را می توان یکی از رشته های آینده دار در ایران برشمرد.

رشته ای که بازار کار فوق العاده خوب و عالی دارد و می تواند آینده حرفه ای و کاری فرد را به بهترین شکل ممکن جلو ببرد.

از میان اماکنی که هر فرد بعد از فراغت از تحصیل در رشته پزشکی می تواند برای اشتغال در آن اقدام کند شامل درمانگاه ها و بیمارستان های خصوصی و دولتی،‌ مطب شخصی، انواع مراکز بهداشت روستایی و شهری و انواع سازمان های خصوصی و دولتی است.

 

 

. ششمین رشته-رشته دانشگاهی رادیولوژی

رشته رادیولوژی از جمله رشته های آینده دار در ایران به شمار می آید که از بازار کار بسیار خوبی در میان سایر رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه ها برخوردار است.

دیگر همه می دانیم که در حال حاضر کمتر کسی است که مراجعه ای به بخش رادیولوژی بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی نداشته باشد.

در واقع، سالمندان، معلولان جنگی و همین طور کسانی که به علت تصادفات رانندگی آسیب دیده اند از جمله مراجعه کنندگان به بخش رادیولوژی هستند.

از جمله مراکزی که فارغ التحصیلان رشته دانشگاهی رادیولوژی به عنوان یکی از بهترین رشته های آینده ایران می توانند در آن به کار مشغول شوند می توان به درمانگاه ها و بیمارستان های دولتی اشاره کرد.

 

 

هفتمین رشته- رشته مهندسی کامیپوتر

به جرأت می توان گفت که رشته مهندسی کامپیوتر یکی از رشته های آینده دار در ایران است که هر ساله افراد زیادی برای تحصیل و یا اشتغال در آن اقدام می کنند.

با توجه به همگانی شدن فناوری اطلاعات و توسعه قابل توجه و روزافزون آن رواج و استقبال گسترده داوطلبان از ادامه تحصیل در این رشته تحصیلی دور از انتظار نیست.

البته افراد دانش آموخته گرایش نرم افزار رشته مهندسی کامپیوتر فرصت بیشتری برای داشتن درآمدی بالا دارند.

 

 

. هشتمین رشته-رشته حسابداری از گروه تجربی، ریاضی و انسانی

رشته حسابداری را نیز می توان از جمله بهترین رشته های آینده ایران به حساب آورد.

خوشبختانه تمامی شرکت های کوچک و بزرگ و دولتی یا خصوصی به استخدام و به کارگیری حسابدار نیاز دارند.

با توجه به گسترده بودن بازار کاری رشته حسابداری هیچ نگرانی از بابت پیدا نکردن کار مناسب برای این رشته تحصیلی وجود ندارد.

در نتیجه، اگر شما هم جزء فارغ التحصیلان رشته حسابداری هستید هیچ نگرانی از بابت استخدام و به کارگیری در اماکن مختلف از جمله شرکت های دولتی و خصوصی نداشته باشید.

 

 

. نهمین رشته-رشته حقوق از گروه انسانی

رشته حقوق نیز یکی دیگر از بهترین رشته های آینده ایران به شمار می آید و در صورت داشتن تجربه کاری و دانش و اطلاعات بالا می توان به درآمد بسیار خوبی در آن رسید و مؤفقیت قابل توجهی را در حوزه پولی و مالی کسب کرد.

کلیه فارغ التحصیلان این رشته تحصیلی می توانند در مراکز خصوصی و دولتی در سمت مشاور حقوقی، بانک های مختلف، شهرداری ها، وزارتخانه ها، سردفتری دفاتر اسناد رسمی و اماکن دیگر مشغول به کار و فعالیت شوند.

 

 

. دهمین رشته-رشته مدیریت اجرایی یا MBA

دوستان عزیز رشته MBA یا همان مدیریت اجرایی یکی از بهترین رشته های آینده ایران به شمار می آید که در طی سال های اخیر پیشرفت های خوبی در آن روی داده و استقبال گسترده ای از تحصیل در آن به عمل آمده است.

خوشبختانه شمار زیادی از ارگان ها و شرکت های مختلف به استخدام فرد دانش آموخته این رشته تحصیل نیاز دارند و این گونه نیست که فرد گزینه های کاری زیادی را پیش روی خود نداشته باشید.

کارشناس و مدیر فروش، مدیر سازمان های مختلف، مدیر اداری و اجرایی و دپارتمان های بازاریابی از جمله پست های مهم کاری است که هر فرد تحصیل کرده در رشته مدیریت اجرایی می تواند آن ها را برای ورود به بازار کار انتخاب کند.

 

 

برای آشنایی با بهترین رشته پولساز و آینده دار در گروه ریاضی فیزیک، تجربی و انسانی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

بهترین رشته های تحصیلی در دنیا

پرکارترین رشته های دانشگاهی

رشته های جدید دانشگاهی

رشته های اشباع شده دانشگاهی

بهترین رشته های آینده ایران

 

3.6/5 - (49 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین رشته های آینده ایران کدام رشته ها هستند؟ 

از میان بهترین رشته های آینده دار در ایران می توان از رشته هایی همچون فیزیوتراپی، دندانپزشکی و پزشکی یاد کرد.

چگونه می توانم از لیست رشته های مورد نیاز جامعه ایران مطلع شوم؟ 

برای اطلاع از لیست رشته های مورد نیاز جامعه ایران با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

بهترین رشته پولساز در ایران کدام رشته است؟ 

بهترین رشته پولساز در ایران رشته پزشکی و یا رشته های گروه پیراپزشکی است.

نظرات

51 دیدگاه دربارهٔ «بهترین رشته های آینده ایران»

  1. Avatar photo اقبال گفت:

    سلام دوستان عزیز .همه نظرات را خواندم .به عنوان کسی که تحصیلات دانشگاهی دارم .عمرم که تلف شد رفت .و بیکار هم هستم.
    اگر واقعا میتونید و امکانش براتون هست مهاجرت کنید برید .
    واقعا میگم .اینجا فقط عمرتون تلف میشه.

  2. Avatar photo امیر گفت:

    من در تیزهوشان درس میخونم و احتمالا سال دیگه(دهم) تجربی میرم . میخواستم بدونم اون زمانی که من متخصصی دندانپزشکی رو تمام ( در بهترین حالت) کردم هم دندان پزشکی هنوز رشته پردرآمدی هست ؟

  3. Avatar photo Sara گفت:

    سلام وقت بخیر به نظرتون رشته دامپزشکی خوب هست و درآمد داره؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      پیشنهاد می کنم برای بازار کار رشته ها با کارشناسان ایران تحصیل داخلی 112 در ارتباط باشید
      راه ارتباط:9099075307

  4. Avatar photo faeze گفت:

    این مطلب حرف نداشت

  5. Avatar photo Zahra Saeedi گفت:

    سلام به نظرتون روان شناسی خوبه یا کامپیوتر بازار کار ایندش کدوم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای انتخاب رشته و دریافت اطلاعات دقیق با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید
      راه ارتباط:9099075307

  6. Avatar photo مونا گفت:

    سلام من میخواستم مشاوره بردارم اما با مطالع و فهمیدن اینکه این رشته راه تحصیلی طولانی داره منصرف شدم و الان نظرم رو حقوق انسانی افتاد بین دوراهی موندم !!!!!

    1. Avatar photo chitsaz گفت:

      سلام وقت بخیر
      با ما جهت مشاوره دقیق تماس بگیرید
      9099075307

  7. Avatar photo ابوالفضل گفت:

    سلام ببخشيد یه سوال داشتم من الان بین تجربی و ریاضی و فنی موندم چون اول میخاستم کامپیوتر بخونم از فنی یت ریاضی ولی الان در مورد بازار کارش تردید دارم خانوادمم میگن کامپيوتر رو کلاسش رو میتونی بری و یاد بگیری و میگم برو تجربی و آخرش هم میتونی یه پرستار بشی و ….
    به نظرتون چیکار کنم میترسم برم کامپیوتر و نتونم آینده شغلی خوبی داشته باشم و بیکار بمونم واقعا به مشاوره نیاز دارم .
    مدیر مدرسه ام اصرار کرد که برم تجربی ولی نمیدونم .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      در حال حاضر ریاضی مسیر مناسب تر و بهتری دارد
      ولی بسته به افراد مختلف متفاوت است
      تماس بگیرید
      داخلی 105

  8. Avatar photo سارا گفت:

    ببخشید گرافیک در ایران بازار کار خوبی داره؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      دوست عزیز سوال شما نیاز به مشاوره ی تخصصی دارد لطفا با مشاورین ما در ارتباط باشید.

  9. Avatar photo ایران گفت:

    سلام من دختر 15ساله هستم
    بک هفته دیگه باید انتخاب رشته کنم
    اما نمی توانم تصمیم نهایی خود را در مورد دو گزینه مد نظر بگیرم( علوم تجربی ،علوم انسانی) میشه لطفا راهنمایی کنید🙏

    ( در سه سال اخیر نمرات خوبی کسب کرده ام)

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      دوست عزیز انتخاب رشته نیاز به مشاوره ی تخصصی دارد لطفا با شماره ی مجموعه و داخلی 108 خانم طهماسبی در ارتباط باشید.

  10. Avatar photo علی گفت:

    کلیه فارغ التحصیلان این رشته تحصیلی می توانند در مراکز خصوصی و دولتی در سمت مشاور حقوقی، بانک های مختلف، شهرداری ها، وزارتخانه ها، سردفتری دفاتر اسناد رسمی و اماکن دیگر مشغول به کار و فعالیت شوند.
    این خطو لطفا حذف کنید ادمینه عزیز چون استخدامیا تو هر شهر فقط دو نفره یه نفر مرد یه نفر زن اونم با پارتی یا سهمیه اتفاقا رشته حقوق بیکارترینه تو ایران چون اولا که سردفتری چند ساله ی باره قضاوتم پذیرشش هفت گانس به این راحتیا هرشخصی نمیتونه از فیلترا رد شه میمونه وکالت گیریم وکالتم قبول شی کی الا توانایی مالی وکیل گرفتن داره اگه داشتن این همه دعوی و پرونده نبود دادگاه ها

  11. Avatar photo علی گفت:

    توایران فقط رشته آش بقیه رشته ها با پول میشه درست کرد اومدبالا یکی دکتر میشه یکی مهندس یکی معلم یکی یکی …..بعدش دکتر آدمارو میکشه که کسی جوابگو نمیشه مهندس ساختمان آوار میکنه بازم کسی جواب نمیده وغیره غیره خلاصه تو این هوای سرد بهترین رشته رشته آش

    1. Avatar photo مسعود گفت:

      دقیقا درسته،،،اینجا ایرانه ،،،منم تعمیرات هواپیما خوندم از سازمان هواپیمایی لایسنسم رو گرفتم تهش گفتن آقا کوررنگی داری نمیتونی بری سرکار،خب لامصب دانشگاه که زیر مجموعه تو بوده همون اول غربالگری کن جوونارو بدبخت نکن،،مثه اینه گواهینامه رانندگی بهت بدن بعد بگن پشت فرمون نمیتونی بشینی،،،بهترین رشته آشه آقا، آش……

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور