ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها

بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته تحصیلی هر یک از افراد می توان به میزان زیادی کیفیت شغل آینده و زندگی فرد را تحت تأثیر قرار دهد. در نتیجه، داشتن انتخاب رشته ای منطقی و اصولی و شناخت کامل رشته ها بسیار ضروری به نظر می رسد. برای هر دانش آموز در زمان انتخاب رشته در گروه های مختلف از جمله گروه فنی حرفه ای سؤالات زیادی مطرح می شود.

 

 از جمله این سؤالات می توان به این سؤال اشاره کرد که بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها کدام رشته است؟ و یا چه معیارهایی برای انتخاب بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها وجود دارند؟ در این نوشته از ایران تحصیل سعی داریم پاسخگوی این سؤالات مهم برای شما عزیزان باشیم و 10 رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای دختران را به شما معرفی کنیم.

 

 

جهت آشنایی با رشته های گروه آزمایشی فنی حرفه ای از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها

 

 

ویژگی های بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها چیست؟

از جمله دغدغه های بسیار مهم برای خانم ها اشتغال در شغلی مناسب و پردرآمد است. لازمه این امر چیست؟ آفرین درست حدس زدید.

لازمه این امر داشتن انتخاب رشته ای عالی و هدفمند البته براساس علایق شخصی است. اصولاً خانم ها در هر زمینه ای که مهارت و تحصیلات مخصوص آن را داشته باشند می توانند بدرخشند و مؤفقیت های شگرفی را بدست آورند.

داشتن اعتماد بنفس و استقلال از جهت مالی دو موردی است که ثمره اشتغال در حرفه ای پردرآمد و عالی برای خانم هاست.

اما در مورد رشته های فنی حرفه ای چه می توان گفت؟ بهترین رشته فنی حرفه ای چه ویژگی هایی دارد که آن را برای بانوان مناسب جلوه می دهد؟

باید عرض کنیم که، مسلماً از جمله بهترین ویژگی های بهترین رشته فنی حرفه ای برای بانوان تناسب آن با خصوصیات عمومی بین خانم هاست.

این موضوع از آنروست که مسلماً خانم ها از جهات ویژگی های شخصیتی و روحی با آقایان تفاوت های اساسی دارند.

بعلاوه، بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها رشته ای است که اشتغال در شغل های مرتبط با آن با محیط کاری عالی، علاقه و بازار کار عالی همراه باشد.

 

 

برای آشنایی با لیست رشته های گروه فنی حرفه ای مناسب برای بانوان گرامی می توانید با مشاورانی خبره در این زمینه مشورت کنید

 

 

کدام رشته ها بهترین رشته های فنی حرفه ای برای خانم ها هستند؟

باید عرض کنیم که شماری از رشته های گنجانده شده در گروه فنی حرفه ای مختص آقایان، شماری مختص خانم ها و بخشی نیز بین این دو مشترک هستند و تحصیل و اشتغال در آن ها برای هر دو گروه مانعی ندارد.

از میان این رشته ها می توان به تربیت بدنی، کامپیوتر، صنایع دستی، سرامیک و دیگر رشته ها اشاره کرد.

 اما این که بهترین رشته فنی حرفه ای برای بانوان کدام رشته ها هستند بحثی است که در ادامه و در بخش بعدی پاسخگوی آن هستیم.

البته بهترین رشته فنی حرفه ای برای بانوان ذکر شده در ادامه براساس درآمد و بازار کار آورده شده اند.

 

 

10 رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای خانم ها

در این قسمت، شما را با 10 رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای خانم ها آشنا می کنیم. بهترین رشته های فنی حرفه ای برای خانم ها که از هر جهت می تواند برای آن ها درآمدزا و عالی باشد.

 

 

10 رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای دختران- رشته طراحی دوخت

رشته طراحی دوخت همواره به عنوان رشته ای بسیار مهم و کاربردی در جامعه شناخته شده است. رشته ای که هدف از ایجاد آن در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی طراحی انواع لباس در نهایت خلاقیت و در مدل های مختلف است.

جایگاه شغلی و درآمد عالی آن البته در صورت داشتن تجربه و مهارت از موارد مهمی است که این رشته را در ردیف بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها قرار می دهد.

در نتیجه، می توان یکی از 10 رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای خانم ها در نظر گرفت.

 

 

 10 رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای دختران- رشته کودکیاری

کودکیاری همواره عنوان بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها را از آن خود کرده است.

رشته ای که هدف از راه اندازی آن چه در مدرسه و چه در دانشگاه ها تربیت و پرورش افرادی است که آشنایی کافی را با اصول و مبانی تربیت و آموزش و پرورش کودکان در دوران قبل از دبستان است.

در رابطه با بازار کار و فرصت های شغلی دانش آموختگان این رشته باید عرض کنیم که فرصت های کاری گسترده ای برای این رشته وجود دارد.

از این جهت می توان رشته کودکیاری را جزء بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها دانست.

البته تناسب این رشته و مشاغل مرتبط با آن یعنی مربی کودکان و غیره را نیز می توان از دیگر دلایل معرفی این رشته به عنوان بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها در نظر گرفت.

 

 

بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها

 

 

10 رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای دختران- رشته کامپیوتر

رشته کامپیوتر به دلیل داشتن جذابیت های مخصوص به خودش می تواند جزء بهترین رشته فنی حرفه ای برای بانوان در نظر گرفته شود.

نکته مورد توجه این که، مؤفقیت هر خانم در این رشته چه در صورت تحصیل و چه در صورت اشتغال به عنوان یکی از رشته های فنی حرفه ای در گرو آشنایی کامل و دقیق خانم ها با کامپیوتر و نحوه کار با آن است.

به دلیل کاربردی بودن و نیاز تمامی شرکت ها و مراکز مختلف به وجود فردی متبحر در حوزه کامپیوتر شاید بتوان آن را بهترین رشته فنی حرفه ای برای بانوان در نظر گرفت.

 

 

10 رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای دختران- رشته گرافیک

رشته گرافیک از جمله رشته های فنی حرفه ای در ایران است که با داشتن دنیایی سراسر رنگ و هیجان و زیبایی بسیار برای دانش آموزان و دانشجویان جذاب است.

خوشبختانه بازار کار رشته گرافیک در شهرها و استان های مختلف ایران خوب است و این موضوع از نیاز انواع شرکت های بزرگ و کوچک و سازمان های مختلف به یک گرافیست نشأت می گیرد.

در مجموع می توان به علت درآمد خوب حاصل از این کار رشته گرافیک را جزء 10 رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای دختران در نظر گرفت.

 

 

10 رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای دختران- رشته نقاشی

رشته نقاشی به عنوان یکی از رشته های مطرح در گروه فنی حرفه ای به شمار می رود. رشته ای که با توجه به تناسب زیاد آن با ویژگی ها و خصوصیات روحی و جسمی خانم ها می توان آن را جزء بهترین رشته فنی حرفه ای برای بانوان دانست.

در رابطه با بازار کار این رشته در ایران باید عرض کنیم که اشتغال در این رشته به تنهایی نمی تواند درآمد خوبی را برای فرد دانش آموخته به همراه داشته باشد.

اما در صورت اشتغال در مراکزی همچون نشریات، مطبوعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و مراکز دیگر می توان انتظار درآمد بالایی را از اشتغال در این رشته داشت و آن را جزء 10  رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای دختران در نظر گرفت.

 

 

10 رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای دختران- رشته نمایش

رشته نمایش از آن دست رشته هایی است که به دلیل ظرافت ها و جذابیت های آن طرفدارات پروپاقرص خودش را در میان مردم بالاخص خانم ها دارد.

از میان توانایی های لازم جهت تحصیل و اشتغال در این رشته تحصیلی می توان از خلاق بودن، داشتن حوصله و صبر کافی، اطلاع از علوم مختلف از جملع ادبیات ایران و جهان، جامعه شناسی، اقتصاد و روانشناسی است.

با توجه به استقبال خوب خانم ها از این رشته و رشد چشم گیر در این رشته شاهد بازار کار خوبی در این رشته هستیم و افراد در صورت بروز علاقمندی ها، نبوغ و توانمندی های خود می توانند مؤفقیت زیادی را در این رشته کسب کنند و درآمد خوبی داشته باشند.

در این صورت، می توان آن را جزء 10 رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای دختران در نظر گرفت.

 

 

10 رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای دختران-رشته پرطرفدار موسیقی

رشته جذاب موسیقی با وجود تعداد طرفداران بالا در میان دانش آموزان هر ساله افراد بسیاری را از میان داوطلبان و متقاضیان جذب و پذیرش می کند.

رشته موسیقی همواره از سال های گذشته تاکنون به عنوان بهترین رشته ای فنی حرفه ای برای بانوان شناخته شده است.

از طرف دیگر، به علت بازار کار عالی آن در کشور علی الخصوص در صورت آموزش و تدریس آن در کلاس ها و آموزشگاه های مختلف می توان رشته نقاشی را جزء 10 رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای خانم ها مطرح کرد.

 

 

10 رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای دختران- رشته سرامیک

رشته سرامیک یکی دیگر از رشته های گنجانده شده در میان رشته های گروه فنی حرفه ای به شمار می رود. رشته ای که فعالیت در ان با داشتن مهارت در راه اندازی انواع کارگاه های تولیدی و یا کار در کارگاه های سفالگری همراه است.

باید عرض کنیم که، رشته سرامیک به دلیل تناسب بالای آن با روحیات خانم ها می توانید یکی از بهترین رشته های فنی حرفه ای برای خانم ها می توان یکی از بهترین رشته های فنی حرفه ای برای خانم ها در نظر گرفته شود.

 

 

10 رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای دختران- رشته نقشه برداری

رشته نقشه برداری از جمله رشته های محبوب در میان افراد مشغول به تحصیل در گروه رشته های فنی حرفه ای به شمار می رود.

افراد مشغول به تحصیل در رشته نقشه برداری پس از اتمام دوران تحصیلات خود پیشنهادی کاری زیادی از جمله فعالیت در وزارت نفت، سازمان بنادر و کشتی رانی، وزارت راه و ترابری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی را پیش رو دارند.  

این رشته تحصیلی به جز آقایان برای خانم ها نیز جذابیت دارد. از این رو می توان رشته نقشه برداری را جزء بهترین رشته فنی حرفه ای برای بانوان از جهت درآمد و بازار کار در نظر گرفت.

 

 

10 رشته مناسب فنی حرفه ای پردرآمد برای دختران- رشته تربیت بدنی

رشته تربیت بدنی به عنوان یکی از بهترین و هیجان انگیزترین رشته ها در میان رشته های گروه فنی حرفه ای و دیگر گروه های آزمایشی به شمار می رود.

در حال حاضر، بانوان زیادی تمایل به ادامه تحصیل و اشتغال در این رشته را دارند.

شاید این موضوع ناشی از بازار کار خوب این رشته در ایران باشد. استخدام در دانشگاه ها، مدارس، باشگاه ها، مراکز ورزشی و غیره را می توان از جمله عواملی دانست که رشته تربیت بدنی را جزء بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها قرار می دهد.

 

 

جهت اطلاع از دانشگاه های پذیرنده رشته های فنی حرفه ای از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

زمان و نحوه استخدام مدرس دانشگاه فنی حرفه ای 99

شرایط تدریس در دانشگاه فنی حرفه ای

مشاوره کنکور فنی حرفه ای 99

شرایط ورود به دانشگاه فنی حرفه ای

دفترچه کنکور فنی و حرفه ای 99

بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها

3.5/5 - (39 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها چیست؟ 

بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها شامل رشته هایی همچون کودکیاری، نقاشی، گرافیک و غیره می شود.

چگونه می توانم بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها را بشناسم؟ 

از طریق تماس با مشاوران ایران تحصیل می توانید به لیست این رشته ها دست پیدا کنید.

چه ملاک هایی را می توان برای تعیین بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها در نظر گرفت؟ 

از ملاک های تعیین رشته ای به عنوان بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها می توان از تناسب رشته با روحیات و خصوصیات اخلاقی خانم ها یاد کرد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور