ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی

ساعات مطالعه برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی، قطعا جزو بهترین و فشرده ترین برنامه های درسی است. چرا که افراد زیادی متقاضی شرکت در کنکور ریاضی می باشند و رقابت در این کنکور زیاد است و کسی که توانسته رتبه برتر کنکور ریاضی را کسب کند حتما تلاش های زیادی کرده و توانسته است ساعت مطالعه و تکنیک های تست زنی را به خوبی اجرا نماید.

در این مقاله مصاحبه کامل با رتبه 1 کنکور ریاضی به طور کامل بیان شده است پس اگر مایل هستید با برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید. به صورت کامل تمامی نکات را برای شما در زمان برنامه ریزی درسی شرح داده ایم. با ما همراه باشید.

 

با برنامه درس بخوانید

برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی 

برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی باید اصولی و دارای ویژگی های باشد که به نتیجه رضایت بخش خود دست یابد .این موارد شامل:

  1. برنامه ریزی باید بر مبنای نقاط ضعف و قوت، ویژگی های روحی و جسمی و در کل شرایط داوطلبان تنظیم شود؛ در واقع نمی توان یک برنامه ثابت را به همه توصیه کرد و هر فردی برنامه ای مختص به خود را دارد.
  2. یک برنامه ریزی باید منطقی و واقع بینانه باشد؛ یعنی متناسب با توانمندی دانش آموز تنظیم شود. ممکن است دانش آموزی توان مطالعه بیش از 10 ساعت در روز را داشته باشد و دانش آموز دیگری نتواند بیشتر از 8 ساعت در روز مطالعه کند، پس برنامه ریزی باید قابل اجرا باشد.
  3. طراحی برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی،باید برمبنای هدف شما بوده تا در راستای تحقق آن، میزان مطالعه خود را تنظیم نمایید. بدیهی است کسی که خواهان رشته های مهندسی دانشگاه های دولتی پرطرفدار باشد، باید به همان نسبت تلاش خود را بیشتر کند.
  4. در طول سال کنکوری باید عملکرد افراد مورد ارزیابی قرار بگیرد؛ در واقع شما باید بتوانید با توجه به برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی، نقاط ضعف، قوت و میزان پیشرفت یا پسرفت خود را مشخص کرده و برای رفع مشکل و نقاط ضعف در یک درس، شیوه مطالعه را عوض کنید.
  5. برنامه ریزی باید انعطاف پذیر باشد؛ ممکن است در طول روز اتفاقات غیرمنتظره ای پیش بیاید که شما را از درس خواندن دور کند. به همین دلیل باید ساعاتی در هفته را به مطالعه دروس عقب افتاده و یا جبران آن ها اختصاص دهید.
  6. سعی کنید ساعت مطالعه خود را به مرور افزایش دهید، یعنی از روزی 3 تا 4 ساعت شروع کرده و به تدریج هفته ای 1 ساعت بر ساعت مطالعه بیافزایید. اشتباه رایجی که بسیاری از دانش آموزان انجام می دهند، این است که از همان ابتدا برنامه ریزی خود را از روزی 10 ساعت به بالا شروع می نمایند و این ساعت بالای مطالعه در همان روزهای ابتدایی سبب خستگی ذهنی و بی انگیزگی آن ها می شود.
  7. در برنامه ریزی روزانه حتما در کنار دروس اختصاصی، دروس عمومی را بگنجانید و حتی الامکان دو درس اختصاصی را پشت سر هم مطالعه نکنید. پیشنهاد می کنیم که دروس عمومی و اختصاصی را یکی در میان مطالعه نمایید.
  8. مطالعه دروسی را که یادگیری آن ها برایتان مشکل است، در زمان هایی که مغز بیشترین بازدهی را دارد (مثل صبح) انجام دهید.
  9. در طول هفته حتما تمام دروس را بگنجانید و هرگز هیچ درسی را حذف نکنید. در ضمن تمام وقت خود را بین مطالعه و کار کردن تست ها تقسیم نموده و حتما تعداد تست ها را از قبل مشخص نمایید.
  10. دفتر برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی خود را بعد از پایان روز کامل کرده و ساعت مطالعه را ثبت نمایید تا متوجه عملکرد خود باشید.
  11. در انتها زمانی را صرف مرور دروس مطالعه شده، قرار دهید.
  12. بهتر است برای دروس اختصاصی 1ساعت و نیم و برای دروس عمومی نیز 1 ساعت زمان صرف کنید.
  13. پس از هر یک ساعت و نیم مطالعه، 15 دقیقه استراحت نمایید.
  14. حتما برای خواب خود روزانه 6 الی 8 ساعت زمان اختصاص دهید، چرا که کمبود خواب سبب ضعف هوشیاری شده و بازدهی مطالعه را کاهش می دهد.
  15. پس از مطالعه هر یک از دروس حتما خلاصه نویسی انجام دهید تا در زمان مرور و جمع بندی از آن ها استفاده کنید. یکی از بهترین روش های مرور دروس مطالعه شده، پاسخگویی به تست ها می باشد. علاوه بر تست زنی، مرور بخش هایی از کتاب که نشان دار کرده اید، فراموش نشود.
  16. برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی را بلند مدت انجام دهید و به تدریج به زمان های کوتاه بخش بندی نمایید. برای مثال در درس فیزیک مشخص کنید که 80 صفحه در این ماه باید مطالعه شود و سپس این 80 صفحه را به 20 صفحه در هفته تقسیم نموده و همین طور این 20 صفحه را در 3 روز به اتمام برسانید.برای برنامه ریزی کنکور 1403 میتوانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

برای اطلاع از مشاوره کنکور ریاضی کلیک کنید.

 

برنامه ریزی رتبه 1 ریاضی

مصاحبه با محمد پیام تائبی رتبه 1 کنکور ریاضی 1400

محمدپیام تائبی رتبه ۱ کشوری در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی با اشاره به محل تحصیل و کتابهای کمک آموزشی مورد استفاده اش گفت: ۶سال دبیرستان را در مدرسه دولتی علامه حلی(مدارس سمپاد) درس خوانده ام. کلاس‌ کمک آموزشی خاصی شرکت نکردم اما کتاب‌های کمک آموزشی گاج، خیلی سبز و یک مقداری کتابهای کمک آموزشی قلم چی را استفاده کردم. البته همه آزمون‌های قلم چی را شرکت کردم.

وی در مورد اینکه چه رشته و دانشگاهی را برای تحصیل انتخاب کرده است، گفت: قصد دارم در دانشگاه شریف مهندسی کامپیوتر بخوانم .

تائبی در مورد عامل موفقیت و انگیزه‌اش برای خوب درس‌خواندن توضیح داد: در درجه اول خواستن است و عامل موثر دیگر معلم خوب و دلسوز است که حس اجباری بودن درس را به دانش‌آموز القا نکند؛ اما مهم‌ترین عامل پشتکار است.

وی در مورد مهاجرت گفت: در حال حاضر به آن حتی فکر هم نمی‌کنم.

یک گام تا رتبه شدن!

ساعات مطالعه رتبه 1 کنکور 

محمد پیام تائبی پس از اعلام نتایج کنکور در مصاحبه با رسانه ‎های مختلف درباره‌ی روش و ساعات مطالعه‌ی خود برای کنکور توضیحاتی داده است.به بخش های از آن میپردازیم:

تائبی خود به طور میانگین روزانه 10 ساعت را به مطالعه برای کنکور می‌گذرانده است. البته این عدد در روزهایی که به مدرسه می‌رفته، حدود 5 تا 6 ساعت بوده است. او تأکید می‌کند که آنچه در مطالعه برای کنکور مهم و ملاک است، کیفیت و استمرار مطالعه در طول چند سال است. فردی که مثلاً سه سال روزانه حدود 8 ساعت زمان به مطالعه اختصاص دهد بسیار موفق‌تر از فردی عمل می‌کند که طی سه ماه بیشترین زمان ممکن را به درس خواندن اختصاص می‌دهد.

روش مطالعه و برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی  به شرح زیر است: 

روش مطالعه ریاضی و فیزیک 1 اول کنکور ریاضی

تائبی با تأکید بر اینکه در دو درس ریاضی و فیزیک تست‌زدن نکات بسیار زیادی به دانش‌آموزان می‌آموزد، می‌گوید که رقابت در این دروس بر مبنای تعداد تست‌هایی است که داوطلبین کنکور، پیش از آزمون زده‌اند.

وی معتقد است که جزوه‌ محور و تابع درسنامه‌ بودن در ریاضی پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود چرا که ریاضیات درس حل تمرین است و با حل سوالات متعدد به تسلط در آن می‌رسید.

رتبه 1 کنکور ریاضی 1400 که در این آزمون درس فیزیک را 100 درصد و ریاضی را 83 درصد زده است، می‌گوید در طی سه سال مقطع متوسطه‌ی دوره‌ی دوم حدود 40 کتاب تست را فقط برای تسلط بر درس حسابان مطالعه کرده است.

وی همچنین درباره‌ی مطالعه‌ی درس فیزیک می‌گوید که روش مطالعه‌ی آن تقریباً با درس ریاضی یکسان است و تنها بخشی حفظی در این درس وجود دارد که باید آن را فراگرفت و به حافظه سپرد.

 

برای اطلاع از شرکت در کنکور ریاضی با دیپلم تجربی کلیک کنید.

 

روش مطالعه ادبیات رتبه 1 کنکور ریاضی

محمد پیام تائبی می‌گوید برای احاطه بر مباحث مختلف درس ادبیات فارسی در کنکور، از سال دهم تحصیلی روزانه 15 تست قرابت معنایی، 10 تست دستور زبان فارسی و 10 تست آرایه‌های ادبی می‌زده است.

رتبه 1 کنکور ریاضی 1400 همچنین معتقد است که برای تسلط در مبحث املا نیز باید هر شب تست املا زد و خود او نیز با خواندن لغات هم‌آوا و بهره‌گیری از تست‌های فراوان بر این مبحث تسلط یافته است.

این رتبه‌ی برتر کنکور می‌گوید در مبحث لغت تنها لغات انتهای کتاب‌های درسی را به خوبی مطالعه کرده و سپس با تست‌زنی تسلط خود را افزایش داده است و در مبحث تاریخ ادبیات نیز که فقط یک سوال در کنکور دارد، تنها به مطالعه‎‌ی اسم نویسندگان و کتاب‌ها اکتفا کرده است.

روش مطالعه عربی رتبه 1 کنکور ریاضی

تائبی در مصاحبه‌های خود درباره برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی عنوان کرده است که برای مطالعه‌ی درس عربی ابتدا قواعد را به‌طور کامل آموخته و بعد به صورت مرتب و مداوم تست زده است.

رتبه 1 کنکور ریاضی 1400 در مهر سال دوازدهم خود، مطالعه‎‌ی کتب درسی عربی را تمام کرده و سپس برای تسلط بر مبحث درک مطلب که چالشی‌تر است و نیاز به درک صحیح لغات دارد، با تکرار و تمرین مداوم دانش خود را رشد داده است.

این رتبه‌ی برتر کنکور می‌گوید کتاب‌های درسی عربی بیشتر ترجمه‌محور هستند نه قوائد محور و پرداختن به معنای لغات و اصول ترجمه، امکان کسب موفقیت در این درس را افزایش می‌دهد.

روش مطالعه و برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی

روش مطالعه معارف اسلامی رتبه 1 کنکور ریاضی

محمد پیام تائبی رمز موفقیت در کسب درصد خوب در درس معارف اسلامی را مطالعه‌ی دقیق کتاب درسی می‌داند.

رتبه‌ی 1 کنکور ریاضی که درس فرهنگ و معارف اسلامی را در کنکور 78.7 درصد زده است، می‌گوید باید کتاب‌های درسی دین و زندگی را به اصطلاح «جوید».

به گفته‌ی این رتبه‌ی برتر، یک معلم خوب و حفظ کامل کتاب درسی در کنار تست‌زنی امکان موفقیت شما را در درس فرهنگ و معارف اسلامی بالا می‌برد.

 

برای اطلاع از انتخاب رشته کنکور ریاضی کلیک کنید.

 

روش مطالعه زبان خارجی رتبه 1 کنکور ریاضی

تائبی که در درس زبان با کسب 73.4 درصد نمره، پایین‌ترین درصد خود را در کنکور 1400 رقم زده است، می‌گوید بیشترین ضعف را در این درس داشته است.

وی توصیه می‌کند داوطلبان از کتابچه‌هایی که لغات زبان را گردآوری کرده و از آن‌ها در جمله استفاده کرده‌اند برای گسترش دایره‌ی لغات خود بهره ببرند.

این رتبه‌ی برتر کنکور می‌گوید مدیریت زمان هنگام پاسخگویی به سوالات ریدینگ (Reading) در زبان انگلیسی اهمیت زیادی دارد و برای تقویت مهارت در این زمینه باید دست‌کم هفته‌‎ای سه یا چهار بار به تست‌زنی در این مبحث بپردازید.

روش مطالعه شیمی رتبه اول کنکور ریاضی

پیام تائبی در برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی در درس شیمی درصد 85.8 را به دست آورده است می‌گوید سوال‌های شیمی در این آزمون خیلی دشوار نبوده است.

وی همچنین تأکید کرده است که برای افزایش سرعت در حل تست‌های شیمی نباید در خانه یا مدرسه برای حل سوالات این درس از ماشین حساب استفاده کرد.

به گفته‌ی تائبی سوال‌های شیمی کنکور 1400 بیشتر مساله‌محور بوده‌اند و تعداد سوال‌های حفظی به شکل محسوسی کاهش یافته‎‌اند.

این رتبه‌ی برتر کنکور معتقد است که تلاش و پشتکار نقش اصلی را در کسب موفقیت دارد و در کنار آن حضور یک معلم خوب، کتاب‌های تست و کمک‌ آموزشی متعدد و فضای آرام خانه می‌توانند زمینه‌ساز موفقیت داوطلبین کنکور شوند.

یک گام تا رتبه شدن!

بررسی سوالات کنکور سال‌های گذشته

رتبه 1 کنکور ریاضی 1400 به دانش‌آموزانی که خود را برای شرکت در کنکور آماده می‌کنند، توصیه می‌کند که حتما مطالعه و بررسی سوالات کنکور در سال‌های گذشته را دربرنامه‌ی مطالعاتی خود بگنجانند.

وی در این باره می‌گوید که دانش‌آموزان در آزمون‌های آزمایشی زیادی شرکت می‎‌کنند که مطالب حفظی بسیاری در آن‌ها مورد سوال قرار می‌گیرد، اما میزان سوالات مفهومی طی سال‌های گذشته در کنکور بسیار افزایش یافته است.

تائبی با اشاره‌ی موردی به درس شیمی، تأکید می‌کند که سوال‌های حفظی در این درس در کنکور بسیار کاهش یافته است و اگر دانش‌آموزان به‌خصوص بعد از عید و نزدیک شدن به زمان کنکور به سراغ سوال‌های کنکور در سال‌های گذشته بروند، دید بهتری برای شرکت در آزمون پیدا می‌کنند.

 

اطلاعیه

این دانش‌آموز برگزیده می‌گوید آنچه در مطالعه برای کنکور اهمیت دارد حفظ استمرار در مطالعه و افزایش تدریجی ساعات درس خواندن در طول سال‌های منتهی به کنکور است.

 

تکنیک تست زنی رتبه‌ی اول کنکور ریاضی

رتبه‌ی اول کنکور سراسری 1400 در برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی خود در رشته‌‎ی ریاضی با اشاره به سختی بیش از اندازه‌ی درس ریاضی در کنکور، می‌گوید بسیاری از او می‌پرسند که چگونه 83 درصد از سوالات این درس را به درستی پاسخ داده و جواب او این است که این امر فقط تست‌زنی زیاد میسر شده است.

تائبی می‌گوید اگر در سال‌های منتهی به کنکور تست بسیار زیادی بزنید، هم سرعت بالا می‌رود و هم ایده‌های زیادی در زمینه‌ی طراحی سوال می‌بینید. بدین ترتیب سوالات سطح متوسط که در کنکور زیاد هم هستند را با سرعت مناسبی می‌زنید و زمان شما برای وقت گذاشتن روی سوال‌های سخت‌تر افزایش می‌یابد.

رتبه 1 کنکور ریاضی می‌گوید در سوال‌های سخت کنکور چند ایده‌ی مختلف با هم ترکیب شده‌اند و اگر  شما این ایده‌ها و شیوه‌های طراحی سوال را جدا جدا در تست‌زنی‌هایتان دیده باشید، در سوالات دشوار و هنگام مواجهه با تلفیق این ایده‌ها دچار هراس نمی‌شوید. بقیه‌ی سوال‌های سخت نیز آن‌هایی هستند که محاسبات سنگین دارند و اگر زیاد تست زده‌ باشید، سرعت شما در این بخش هم زیاد است. برای برنامه ریزی و تکنیک تست زنی می توانید از مشاوران ایران تحصیل کمک بگیرید.

تکنیک تست زنی رتبه‌ی اول کنکور ریاضی

تشخیص سوالات غلط یک هنر است

هنگامی که از تائبی سوال شده که آیا درسی در کنکور 1400 سوالات خارج از کتاب داشت یا خیر، وی تأکید کرد که سوالات ریاضی دشوار و خارج از کتاب بودند، اما نه همه‌ی سوالات. به گفته‌ی وی برخی از سوالات این درس در کنکور غلط یا مربوط به ریاضی نظام قدیم بودند که پس از برگزاری آزمون، حذف شدند.

بنابراین اگر این هنر را داشته باشید که بفهمید کدام سوال‌ها غلط یا مربوط به نظام قدیم هستند و به جای اینکه دچار اضطراب شوید، آن‌ها را رها کنید، نتیجه‌ی بهتری کسب خواهید کرد چرا که بخشی از مدیریت آزمون همین دقت و تشخیص سطح سوالات است.

تائبی همچنین با اشاره به مفهومی و دشوار شدن سوالات کنکور، تأکید کرد که استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی در تعداد بالا به یک نیاز ضروری برای کسب موفقیت در کنکور مبدل شده است و پاسخگویی به سوالات کنکور 1400 با اکتفا به کتاب درسی امکان‌پذیر نبوده است.

علامت گذاری سوالات وقت گیر

در برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی، سوالات وقت گیر را دسته بندی کنید و علامت گذاری کنید. به عنوان مثال میتوانید برای سوال هایی که اصلا مطالعه نکرده اید علامت ضربدر گذاشته و عبور کنید. اما برای سوالاتی که پاسخ را یادتان نمی آید یا بین دو گزینه مشکوکید یا سوال گنگ است علامت ستاره بگذارید و پس از جواب دادن به سوالاتی که از جواب مطمئنید سراغ آن ها بیایید و در مرحله آخر اگر وقت اضافه آوردید روی سوالات ضربدری فکر کنید.

مدیریت زمان

سعی کنید حتما برای برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی در زمانی که سازمان سنجش برای هر درس در نظر گرفته به سوالاتش پاسخ دهید تا برای هیچ گروهی از سوالات با کمبود وقت مواجه نشوید.

روش ساده به دشوار

سعی کنید در برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی ، شروع پاسخگویی شما به سوالات هر مبحث درسی از سوالات ساده آن مبحث شروع شود تا کمی از خستگی ذهنتان کاسته شود و همچنین ذهنتان آماده فعالیت روی مباحث پیچیده ی آن مبحث باشد.

 

 

اطلاعیه

برنامه ریزی مجموعه ای از کارهایی است که در راستای رسیدن به خواسته یک فرد طراحی می شود که این مجموعه کارها شامل تعیین هدف، زمان بندی، مشخص کردن وظایف و… و مهم تر از همه اجرای آن است. 

 

کارنامه تائبی در کنکور ریاضی 1400

اگر به درصدهای کسب شده توسط محمد پیام تائبی در کنکور 1400 که در کارنامه‌ی ذیل ثبت شده است دقت کنید، متوجه خواهید شد که گاهی سوالات برخی از دروس در آزمون کنکور به قدری دشوار طرح شده‌اند که حتی نفر اول این رقابت هم موفق به کسب 100 درصد امتیاز همه‌ی دروس نمی‌شود.

توجه به این نکته از این جهت اهمیت دارد که دانش‌آموزان پرتلاشی که خود را برای کسب رتبه‌های خوب در کنکور آماده می‌کنند، هنگام مواجهه با سوالات بسیار سخت یک درس خاص در کنکور، دچار اضطراب شدید شده و در نهایت مدیریت زمان را به کلی از دست می‌دهند.

بالاترین درصد محمد پیام تائبی در دروس اختصاصی به فیزیک تعلق دارد و در این درس 100 درصد نمره را کسب کرده است. وی همچنین درس مهم و دارای ضریب بالای ریاضی را 83 درصد زده و درصد شیمی او 85.8 بوده است.

رتبه‌ 1 کنکور ریاضی در دروس عمومی در عربی 80 درصد سوالات و در معارف اسلامی 78.7 درصد سوالات را به درستی پاسخ داده است. تائبی همچنین در زبان خارجی امتیاز 73.4 درصد و در زبان و ادبیات فارسی امتیاز 86.7 درصد را به دست آورده است.

کارنامه رتبه 1 کنکور ریاضی

 

برای مطالعه همه چیز درباره کنکور ریاضی کلیک کنید.

 

نکاتی در برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی 

1- بر اساس برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی، ابتدا درس‌های مورد علاقه خود را شروع کنید تا انرژی شما برای مطالعه افزایش پیدا کند و زمان مطالعه بیشتر شود.

2- دروس اختصاصی و عمومی را یک در میان بخوانید تا کیفیت مطالعه افزایش پیدا کند و این تنوع مانع دلزدگی و خستگی شما شود.

3- سعی کنید بعد از هر درس سنگین و سخت، یک درس ساده را مطالعه نمایید. به این شکل بازدهی بهتری از مطالعه کسب می‌کنید.

4- بهتر است 1 الی 1 ساعت و نیم برای مطالعه درس عمومی و 2 الی 2 ساعت و نیم برای درس اختصاصی وقت تعیین کنید.

5- از زمان استراحت غافل نشوید. بعد از هر یک ساعت مطالعه، یک ربع استراحت در نظر بگیرید.

6- از هر درس یادداشت برداری کنید و اواخر شب مرور نمایید.

7- زمان تست زدن بهتر است به این شکل باشد که 24 ساعت بعد از مطالعه هر درس عمومی، و بلا فاصله بعد از مطالعه هر درس اختصاصی، تست مربوط به آن درس را بزنید.این بهترین برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی می باشد.همچنین می توانید از مشاوران ایران تحصیل کمک بگیرید و بهترین برنامه ریزی کنکور 1403 را داشته باشید.

فقط به یک رقمی شدن فکر کن

اخبار برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی

بی‌توجهی رتبه دوم کنکور ‌گروه ریاضی به فضای مجازی‌

برای کنکور  از کتاب‌های غیر درسی و کمک آموزشی استفاده می‌کردم. به همه توصیه می‌کنم که خود را باور داشته باشند و سال‌های زیادی برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند و درس بخوانند و امیدوار باشند که به اهداف خود می‌رسند.

تحصیل رتبه سوم کنکور ‌گروه ریاضی در دانشگاه صنعتی شریف‌

‌با اعلام نتایج آزمون سراسری سال 1400 کشور، مشخص شد “محمد اسماعیلی” دانش‌آموز اهل استان مرکزی، شهرستان اراک، موفق به کسب رتبه سوم این آزمون در گروه آزمایشی ریاضی و فنی شده است.

دوری رتبه هفتم کنکور رشته ریاضی از دید و بازدیدهای خانواد‌گی

‌«محمدجواد احمدپور» رتبه هفتم رشته ریاضی ‌، با اشاره به رمز موفقیتش در کنکور، اظهار داشت: از تابستان سال گذشته به طور پیوسته درس خواندن را روزانه بین  6 تا 7 ساعت شروع کردم و با خواب کافی، برای رسیدن به هدفم گام بردارم.

 

برای دریافت پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

 کنکور سراسری، یک فضای رقابتی دارد و همواره رتبه های برتر کنکور در تلاش هستند که برای کسب بهترین رتبه و تراز تلاش کنند.بهره‌گیری از برنامه ریزی رتبه 1 کنکور ریاضی و تجربیات افراد می‌تواند نقش مثبتی در روند پیشرفت شما داشته باشد.

داشتن یک الگوی مثبت به ما الهام می‌دهد که چگونه به کار ادامه دهیم.در این مقاله تجربیات و توصیه‌های محمد پیام تائبی، رتبه‌ی اول کنکور ریاضی 1400، به اختصار بیان شد تا دانش‌آموزان کنکوری ضمن بررسی این نکات، با اعتماد به نفس بیشتری در کنکور سراسری شرکت کنند.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 آیا برای موفقیت در کنکور ریاضی، شرکت در آزمون های آزمایشی ضروری است؟

خیر، اما شرکت در این آزمون ها به شما کمک می کند تا عملکرد خود را ارزیابی کرده و با شناسایی نقاط ضعفتان درصدد رفع آن ها برنامه ریزی کنید.

 آیا برای موفقیت در کنکور ریاضی، شرکت در آزمون های آزمایشی ضروری است؟

خیر، اما شرکت در این آزمون ها به شما کمک می کند تا عملکرد خود را ارزیابی کرده و با شناسایی نقاط ضعفتان درصدد رفع آن ها برنامه ریزی کنید.

درصدهای نفر اول کنکور ریاضی 1400 در دروس مختلف چند بوده است؟

 زبان و ادبیات فارسی 86.7% - عربی 80% – فرهنگ و معارف اسلامی 78.7% – زبان انگلیسی 73.4% – فیزیک 100% – ریاضیات 83% – شیمی 85.8%

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)