ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بارگذاری عکس در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۵
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۲
بارگذاری عکس در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان + راهنما تصویری | ایران تحصیل
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

وزارت آموزش و پرورش هر ساله برای ارتقا سطح علمی معلمان و کارکنان خود، آزمون هایی را تحت عنوان «دوره ضمن خدمت» برگزار می کند. بخری از این آزمون ها اجباری و برخی دیگر، اختیاری هستند. افراد برای شرکت در این آزمون ها ابتدا باید در سایت ltms.medu.ir ثبت نام کنند. اما گاهی اوقات ممکن است که افراد در هنگام بارگذاری عکس در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان با مشکل رو به رو شوند. همچنین، ممکن است که از همان ابتدا ندانند که چگونه می توان عکس را در این سامانه بارگذاری کرد.

اگر شما هم جز افرادی هستید که نمی دانید نحوه بارگذاری عکس در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان چگونه است، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله هر آن چه که باید در رابطه با سایت ضمن خدمت فرهنگیان، زمان و نحوه ثبت نام، نحوه بارگذاری عکس و … بدانید را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

اطلاعیه مهم:

دوره های ضمن خدمت فقط از طریق سامانه LTMS معرفی و اجرا می گردند. لذا، برگزاری هر گونه دوره در سامانه های دیگر آموزش و پرورش از جمله سامانه همگام، مجوز اجرای دوره از اداره کل امور اداری نداشته و منجر به صدور گواهینامه نخواهد شد لذا از شرکت در دوره خود داری فرمایید.

معرفی سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

همان طور که در ابتدای مقاله بیان شد، سازمان آموزش و پرورش، هر سال چندین بار آزمون ها و دوره های مختلفی را برای کارکنان خود برگزار می کند. در واقع، سازمان آموزش و پرورش این آزمون ها را برای بالا بردن کیفیت روند آموزش دانش آموزان و بالا بردن سطح علمی کارکنان خود، برگزار می نماید.

لذا، افراد باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در این سایت اقدام نمایند. لازم به ذکر است تا بدانید که زمان ثبت نام در این سایت، برای هر استان متفاوت است. بنابراین، داوطلبان در هر استان، باید منتظر اعلام زمان ثبت نام از سمت وزارت آموزش و پرورش باشند.

معرفی سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

زمان و نحوه ثبت نام در سایت ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir

همان طور که بیان شد، نمی توان زمان مشخصی را برای ثبت نام در این سایت بیان کرد. تمامی داوطلبان باید در زمان مقرری که سازمان آموزش و پرورش اعلام می کند، به سایت مذکور مراجعه کرده و در آن ثبت نام کنند. پس از اعلام وزارت آموزش و پرورش، متقاضیان باید ابتدا به نشان الکترونیکی ltms.medu.ir مراجعه نمایند. پس از مراجعه به سایت نام برده، باید از بین تمامی گزینه ها، گزینه ثبت نام متقاضیان مدارس را انتخاب نموده و بر روی آن کلیک نمایند. سپس، تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و آن ها را ثبت نهایی کنند. پس از ثبت شدن اطلاعات، باید به صفحه اولیه بازگشته و گزینه فراگیران را انتخاب نمایند. در این قسمت باید اطلاعات مختلفی را وارد کرده تا بتوانند در این سامانه ثبت نام کنند.

جهت آگاهی از تمامی اطلاعات خواسته شده و راهنمای گام به گام نحوه ثبت نام ضمن خدمت، بر روی لینک مربوطه کلیک راست کنید.

نحوه بازیابی رمز عبور سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

حال که با نحوه ثبت نام در این سامانه آشنا شدید، ممکن است بپرسید که اگر رمز عبور را فراموش و یا گم کنیم، چه اتفاقی می افتد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نگران نباشید، زیرا اگر رمز عبور خود را فراموش کرده باشید و یا گم کرده باشید، می توانید آن را بازیابی کنید. برای بازیابی رمز عبور خود، شما داوطلبین عزیز و گرامی باید مراحلی را با دقت و به درستی انجام دهید. برای آشنایی با این مراحل، حتما در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای تصویری و گام به گام نحوه بازیابی رمز عبور در سایت ضمن خدمت فرهنگیان

شما عزیزان برای بازیابی رمز عبور خود، باید مراحلی را با دقت و به ترتیب انجام دهید که این مراحل، شامل موارد زیر می باشند:

در ابتدا باید نشانی الکترونیکی سایت ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir را به درستی در یکی از مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس وارد کنید. سپس، گزینه « فراموش کردن رمز » را انتخاب نمایید.

 

نحوه بازیابی رمز عبور سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

 

پس از انتخاب گزینه « فراموش کردن رمز »، باید کد پرسنلی خود، شماره همراه، کد ملی و در نهایت کد امنیتی را وارد کنید.

 

راهنمای تصویری و گام به گام نحوه بازیابی رمز عبور در سایت ضمن خدمت فرهنگیان

 

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، شما وارد صفحه ای می شوید و در آن می توانید رمز جدید خود را وارد کنید. به یاد داشته باشید که رمزی را انتخاب کنید که نه زیاد سخت باشد و نه زیاد آسان باشد. همچنین، بهتر است که برای برای جلوگیری از فراموش کردن رمز عبورتان، آن را در مکانی معتبر و امن یادداشت نمایید. اگر پس از مطالعه مراحل ذکر شده بازهم نتوانستید رمز عبور خود را بازیابی کنید، می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

جهت مطالعه مقاله فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان، بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه بارگذاری عکس در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

حال که به طور کامل با نحوه ورود و ثبت نام در این سایت آشنا شدید، ممکن است سوال کنید که نحوه بارگذاری عکس در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان چگونه است؟ شما مدیران، معلمان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش، باید حتما عکس پرسنلی خود را در این سامانه بارگذاری کنید. سال های گذشته برای بارگذاری عکس در سامانه ضمن خدمت، افراد باید به صورت حضوری به مدارسی که در آن مشغول به کار هستند مراجعه می کردند.

در واقع، آن ها باید به مدیران مدارس مراجعه می کردند و از در این زمینه یاری می خواستند. اما، امروزه دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و شما می توانید از طریق سایت ضمن خدمت فرهنگیان، عکس پرسنلی خود را بارگذاری نمایید. برای انجام این کار باید مراحلی را طی کنید که در ادامه تمامی آن ها را بیان خواهیم کرد.

نحوه آپلود عکس در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

راهنمای گام به گام روش بارگذاری عکس در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

شما مدیران، معلمان و کارکنان مدارس، پیش از هر اقدامی ابتدا باید عکس پرسنلی خود را در سیستم تان ذخیره کنید. سپس، مراحلی را با دقت و به درستی انجام دهید که این مراحل، شامل موارد زیر می باشند:

در مرحله اول، شما عزیزان باید سایت ltms.medu.ir را در مرورگرهای خود جست و جو کرده و وارد آن شوید. پس از وارد شدن به سایت ضمن خدمت فرهنگیان، باید وارد صفحه شخصی خود شوید.

در این مرحله، شما عزیزان باید گزینه ویرایش اطلاعات را انتخاب نمایید. در گزینه ویرایش اطلاعات، شما می توانید تمامی اطلاعات شخصی خود را ویرایش کرده و تغییر دهید. همچنین، می تواند عکس خود را بارگذاری کرده و یا تغییر دهید.

به یاد داشته باشید که پس از انجام مراحل ذکر شده، حتما بر روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک کنید. در غیر این صورت اطلاعات شما و عکسی که بارگذاری کرده اید، ذخیره نخواهند شد.

برای آشنایی با روند نقل و انتقالات فرهنگیان روی لینک کلیک کنید.

مشاوره بارگذاری عکس در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

شما عزیزان برای بارگذاری عکس و یا ویرایش اطلاعات خود در سامانه ضمن خدمت، ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوید. اگر بنا به هر دلیلی با مشکلی رو به رو شدید و نتوانستید آن را حل کنید؛ نگران نباشید. زیرا، می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل تماس گرفته و مشکل خود را بیان کنید. مشاوران ما ابتدا از شما سوالاتی را می پرسند؛ سپس، با توجه به آن ها، مشکلات شما را حل خواهند کرد.

 

مشاوره بارگذاری عکس در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

 

جدیدترین اخبار سایت ضمن خدمت فرهنگیان

دوره ضمن خدمت فرهنگیان با هدف ترویج مکتب شهید سلیمانی در گیلان برگزار می‌ شود

سرهنگ علی رفاهتی، مسئول سازمان بسیج جامعه فرهنگیان سپاه گیلان گفت: سازمان بسیج فرهنگیان دوره‌ های ضمن خدمت ترویج مکتب سردار سلیمانی را با هدف انتقال این الگو به نسل‌ های بعد برگزار می‌ کند.

برگزاری دوره ضمن خدمت مجازی سند تحول تشکیلات دانش آموزی پیشتازان

صمد علیزاده بیان کرد: این دوره ضمن خدمت مجازی ۱۶ ساعته با عنوان تشکل‌ ها و انجمن‌ ها در آموزش و پرورش، ویژه تمامی فرهنگیان به خصوص برای مربیان پیشتاز استان و به منظور تطبیق دانش معلمان با اصول و فرایند های اجرایی تشکیلات دانش آموزی پیشتازان برگزار می‌ شود.

اعطای دوره ضمن خدمت به معلمان و فرهنگیان شرکت کننده در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت

طی توافق به عمل آمده بین وزارت آموزش و پرورش و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تمامی معلمان و فرهنگیان کشور به شرط قبولی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از مزایای دوره‌ های کوتاه مدت ضمن خدمت آموزشی در سامانه LTMS بهره‌مند خواهد شد.

برخی به دنبال تبدیل دانشگاه فرهنگیان به مرکز آموزش ضمن خدمت هستند

کارشناس مسائل آموزش و پرورش گفت: وزیر علوم به دنبال تعطیل کردن دانشگاه فرهنگیان است. اگر آموزش و پرورش با این روش به کار ادامه دهد، دانشگاه فرهنگیان به مرکز آموزش ضمن خدمت تبدیل می‌ شود.

آموزش ضمن خدمت معلمان باید به دانشگاه فرهنگیان واگذار شود

علی باقر طاهری نیا، معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: در ظرفیت اساسنامه دانشگاه فرهنگیان پیش بینی شده است که آموزش ضمن خدمت معلمان یکی از ماموریت‌ های این دانشگاه است که تا امروز هنوز به این موضوع ورود نشده است. اما از نظر تخصصی و طبق نظر مقام معظم رهبری باید موضوع ضمن خدمت به دانشگاه فرهنگیان واگذار شود. البته نیاز است دانشگاه فرهنگیان نیز قابلیت و ظرفیت‌ های لازم را در خود ایجاد کند و علاوه بر تربیت نیروهای تازه نفس به بازآموزی نیروهای پیشکسوت نیز بپردازد.

اطلاعیه:

لیست دوره های ضمن خدمت معلمان، برای ثبت نام دوره ضمن خدمت معلمان که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، در سال جاری (اردیبهشت‌ ماه و بهمن ماه) در سامانه LTMS وزارت آموزش و پرورش و توسط کارشناسان ضمن خدمت هر استان انجام شد.

خلاصه مقاله بارگذاری عکس در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با نحوه ورود و ثبت نام و نحوه بارگذاری عکس در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که برای بارگذاری عکس خود، حتما عکسی را انتخاب کنید که تمامی شرایط را دارا باشد. در غیر این صورت، ممکن است که با مشکلات مختلفی رو به رو شوید. اگر در این زمینه به کمکی احتیاج دارید و یا سوالی دارید، حتما با ما تماس بگیرید. اما، اگر بنا به دلایل مختلفی نتوانستید تماس بگیرید، برای ما کامنت بگذارید. همکاران ما در تمامی ایام هفته و در هر ساعتی از شبانه روز آماده کمک به شما عزیزان هستند.

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نشانی الکترونیکی سایت ضمن خدمت فرهنگیان چیست؟

آدرس سایت ضمن خدمت فرهنگیان، ltms.medu.ir می باشد.

آیا در صورت فراموش رمز عبور سایت ضمن خدمت فرهنگیان، می توان آن را بازیابی کرد؟

بله، افراد در صورت فراموش کردن رمز عبور خود می توانند از طریق مراجعه به سایت ضمن خدمت و انتخاب گزینه فراموش کردن رمز، اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و رمز خود را بازیابی کنند.

نحوه بارگذاری عکس در سایت ضمن خدمت فرهنگیان چگونه است؟

نحوه بارگذاری عکس در این سامانه به طور کامل در مقاله بیان شده است، لطفا مقاله را مطالعه نمایید.

نظرات

5 دیدگاه دربارهٔ «بارگذاری عکس در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان»

  1. Avatar photo حبیب گفت:

    با سلام خدمت دوستان
    من عکس را بارگذاری کردم الان میخواهم کلا حذفش کنم . آیا میشه یا نه.
    اگه میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      کجا بارگزاری کردید

  2. Avatar photo Reza گفت:

    ببخشید من مستندات را بارگذاری کردم ثبت هم شده اما امروز تمام آنها حذف شده اند آیا مشکل از سایت است

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید .

  3. Avatar photo مرادی گفت:

    اآموزش و پرورش پنل مستندات و رتبه بندی در سایت ltms جهت سرکار گذاشتن فرهنگین طراحی کرده بود و اکنون تاریخ ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۱ حذف شده است.
    لطفا خبر حذف این پنل رو هم اطلاع رسانی کنید.
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 + رشته ها

    شرایط ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 اعلام شد. پذیرش و ثبت نام دانشجویان در دانشگاه‌های تربیت معلم کشور صرفاً از طریق شرکت در آزمون سراسری امکان‌پذیر بوده و فرآیند انتخاب رشته در این دانشگاه‌ها همزمان با کنکور صورت...
  • زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان

    زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان + بخشنامه 1403 | medu.ir

    نقل و انتقالات فرهنگیان، امکانی است که وزارت آموزش و پرورش برای رفاه هرچه بیشتر کارکنان خود در نظر گرفته است. افراد ممکن است هر ساله به علت‌های متعددی نظیر انتقال محل سکونت، قصد داشته باشند تا محل فعالیت خود...
  • حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان + شرایط و زمانبندی 1403

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، مربوط به تاریخ حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان ترم بهمن، از طریق سامانه گلستان اعلام شد. تمامی دانشجویان این موسسه آموزشی مجازند مطابق با قوانین حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، نسبت به انجام حذف و...
تماس با مشاور