ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

انتقالی فرزندان هیات علمی ۱۴۰۳ + آخرین بخشنامه

انتقالی فرزندان هیات علمی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

انتقالی فرزندان هیات علمی ۱۴۰۳، بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری، داوطلبانی که پدر و یا مادر آن ها از اعضای هیات علمی دانشگاه سراسری باشد، می توانند از امتیازی که برای نقل و انتقال به دانشگاه های موجود در محل خدمت والدین خود دارند، استفاده نمایند. توجه نمایید که نقل و انتقال مذکور، پس از گذشت ۴۸ ساعت از اعلام نتایج کنکور قابل اجرا می باشد و به مدت ۳ روز فرصت دارد.

انتقالی فرزندان هیات علمی

همه ساله، وزارت علوم کشور تسهیلاتی را برای فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها جهت نقل و انتقال آن ها در نظر می گیرد. این تسهیلات شامل فرزندان اعضایی که از طریق کنکور سراسری و یا در مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد پیوسته، دکتری حرفه ای و … قبول شده اند اما رضایت و میل کافی از محل قبولی خود ندارند، می شود. همان گونه که در بالا اشاره شد، داوطلبان و دانشجویان مذکور، به واسطه محل خدمت والدین خود که عضو هیات علمی دانشگاه هستند، می توانند به دانشگاهی در شهر های نزدیک محل خدمت و یا شهر محل خدمت والدین خود انتقالی دریافت نمایند.

درخواست انتقالی فرزندان هیات علمی

مطابق با شرایط، ضوابط و حد نصاب های اعلام شده در آیین نامه های نقل و انتقالی فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها، داوطلبان مذکور که واجد شرایط هستند می بایست درخواست خود را به سامانه fm.sanjesh.org جهت ثبت نام اینترنتی تسهیلات فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ارسال نمایند و پس از طی مراحل و فرآیند ثبت نام، نسبت به تکمیل اطلاعات شخصی و تحصیلی خود در فرم اینترنتی مربوطه اقدام نمایند.

ابطال انتقال فرزندان هیات علمی

طبق بند ۲ دستورالعمل اجرایی مصوبه جلسه ۷۳۵ مورخ ۹۲/۴/۲۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تسهیلات فرزندان اعضای هیأت علمی به شماره ۶۹۳۱۲ مورخ ۹۲/۵/۱۴؛ پذیرفته شدگان آزمون سراسری می‌توانند از دانشگاه مبدا به یکی از دانشگاه‌های واقع در شهر محل خدمت و ترجیحاً دانشگاه محل خدمت عضو هیأت علمی و یا در صورت نبودن آن رشته در آن شهر به دانشگاه نزدیک‌ترین شهر به محل خدمت عضو هیأت علمی با تعیین سازمان سنجش آموزش کشور در همان مقطع و گروه آزمایشی و دارا بودن حد نصاب مطابق با ضوابط، انتقال یا تغییر رشته بدهند.
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری پس از بررسی موضوع را تبعیض ناروا در حق مشمولان و مغایر با بند ۹ اصل سوم و اصل ۱۹ قانون اساسی دانست و جواز انتقال و تغییر رشته فرزندان اعضای هیأت علمی را خارج از حدود اختیار وضع کننده تشخیص و دستورالعمل مذکور را ابطال کرد.

برای آشنایی با انصراف از دانشگاه کلیک کنید.

ابطال بخشنامه ایجاد تسهیلات برای فرزندان اعضا هیات علمی دانشگاه‌ها

موضوع شکایت و خواسته: ابطال قسمتی از دستورالعمل اجرائی بخشنامه ایجاد تسهیلات برای فرزندان اعضاء هیأت علمی دانشگاه ها.

رأی هیأت عمومی

در دادنامه شماره 16مورخ 24/1/82 هیأت عمومی دیوان تصریح گردیده است، اعطاء هرگونه امتیاز به اشخاص بدون وجود علل و اسباب موجه و وجوه تمایز مطلوب یا بدون حکم صریح قانونگذار از مصادیق بارز تبعیض ناروا محسوب می‌شود و با اصل استحقاق اشخاص در استفاده از امکانات مادی و معنوی مشابه و یکسان در شرایط مساوی و حکم مقرر در بند 9 اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران درخصوص لزوم رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای همگان در تمام زمینه‌های مادی و معنوی منافات آشکار دارد. بنابراین مندرجات دستورالعمل اجرائی بخشنامه ایجاد تسهیلات برای فرزندان اعضاء هیأت علمی مشعر بر جواز تغییر محل تحصیل و رشته تحصیل فرزندان اعضاء هیأت علمی دانشگاه‌ها به واسطه ایجاد تبعیض ناروا و آشکار بین نامبردگان و سایر دانشجویان خلاف قانون و خارج از حدود و اختیارات مربوط تشخیص داده می‌شود و مستنداً به قسمت دوم ماده 25 قانون دیوان عدالت اداری ابطال می‌گردد.

متن مقرره مورد شکایت

” دستورالعمل اجرایی مصوبه جلسه ۷۳۵-۲۵؍۴؍۱۳۹۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تسهیلات فرزندان اعضای هیات علمی (تیرماه ۱۳۹۲) ضوابط انتقال و تغییر رشته در آزمون سراسری پذیرفته شدگان آزمون سراسری می توانند از دانشگاه مبدا به یکی از دانشگاه های واقع در شهر محل خدمت (ترجیحاً دانشگاه محل خـدمت) عضو هیات علمی و یا در صورت نبودن آن رشتـه در آن شهر بـه دانشگاه نزدیک‌‌ترین شهر به محل خدمت عضو هیات علمی با تعیین سازمان سنجش آموزش کشور در همان مقطع و گروه آزمایشی و دارا بودن حد نصاب مطابق با ضوابط زیر انتقال یا تغییر رشته بدهند. “
علی رغم ارسال و ابلاغ نسخه دوم دادخواست و ضمائم آن برای طرف شکایت تا زمان رسیدگی به پرونده هیچ پاسخی واصل نشده است. هیات عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ ۲۲؍۴؍۱۴۰۰ با حضور معاونین دیوان عدالت اداری و رؤسا و مستشاران و دادرسان شعب دیوان تشکیل شد و پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء به شرح زیر به صدور رأی مبادرت کرده است.

رأی هیات عمومی

با توجه به اینکه اعطای جواز انتقال و تغییر رشته فرزندان اعضای هیات علمی و خارج کردن آن‌ها از شمول مقررات آیین‌نامه مهمانی و انتقال دانشجویان دوره‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی مصوب ۲۰؍۳؍۱۳۹۲ از مصادیق اعمال تبعیض ناروا و نقض تساوی افراد ملّت از حیث برخورداری آنها از حقوق مساوی اجتماعی و فرهنگی است، بنابراین بند ۲ دستورالعمل اجرایی مصوبـه جلسه ۷۳۵-۲۵؍۴؍۱۳۹۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی که توسط وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای وضع ضوابطی در خصوص اعطای جواز انتقال و تغییر رشته فرزندان اعضای هیات علمی به تصویب رسیده، به لحاظ ایجاد تبعیض ناروا بین فرزندان اعضای هیات علمی و آحاد مردم با حکم مقرر در بند ۹ اصل سوم و اصول نوزدهم و بیستم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مغایرت دارد و مستند به بند ۱ ماده ۱۲ و ماده ۸۸ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال ۱۳۹۲ ابطال می‌شود.

 

انتقال مشروط هیات علمی

انتقال مشروط هیات علمی

دستور العمل اجرايي بخشنامه ايجاد تسهيلات براي فرزندان اعضاي هيات علمي،‌ حد نصاب نمره علمي لازم براي انتقال 90 درصد نمره كل آخرين نفر پذيرفته شده در سهميه مربوط براي رشته محل مورد تقاضاست. منظور از عضو هيات علمي در اين بخشنامه كليه اعضاي هيات علمي رسمي قطعي يا رسمي آزمايشي اعم از شاغل،‌ بازنشسته و يا متوفي دانشگاه است كه گزينش علمي و عمومي آن ها توسط وزارتخانه‌هاي علوم و بهداشت انجام شده باشد. كليه اعضاي هيات علمي حق التدريس، پيماني و كساني كه كليه مراحل گزينش استاد را طبق ضوابط تا زمان قبولي فرزند خود، نگذرانده‌اند، نمي‌توانند از تسهيلات اين آيين نامه استفاده كنند. بر اساس اين دستور العمل، پذيرفته‌شدگان آزمون سراسري مي‌توانند از دانشگاه مبدا به يكي از دانشگاه‌هاي محل خدمت يكي از والدين خود و يا در صورت نبودن آن رشته در آن شهر به دانشگاه نزديكترين شهر محل خدمت والدين خود، با تعيين سازمان در همان مقطع و گروه آزمايشي و دارا بودن حد نصاب انتقال يابند. انتقال از يك مركز پيام نور به مركز پيام نور ديگر ، از يك موسسه غير انتفاعي به موسسه غير انتفاعي ديگر و انتقال از يك دوره نيمه حضوري به دوره نيمه حضوري ديگر بلامانع است.
در صورتي كه فرزند هيات علمي حد نصاب لازم براي انتقال را نداشته باشد، دانشگاه مقصد كه بايد در شهر محل خدمت والدين باشد مي‌تواند وي را به عنوان ميهمان بپذيرد كه تبديل ميهمان به انتقال دائم مشروط به احراز وضعيت علمي مناسب طي حداقل دو ترم اول تحصيلي به تشخيص دانشگاه مقصد است. در خصوص انتقال فرزندان اعضاي هيات علمي از شهرستان به تهران  سازمان سنجش پس از اخذ فرم‌هاي مربوطه بر اساس نمره كل اكتسابي در آزمون، نسبت به جايابي و معرفي فرزندان اعضاي هيات علمي در تهران اقدام مي‌كند. با اين حال اگر دانشگاه مقصد، محل خدمت والدين باشد نيازي به مراجعه عضو هيات علمي به سازمان وجود ندارد و دانشگاه مي‌تواند نسبت به ثبت نام مشروط فرزند عضو هيات علمي اقدام كند. ولي در رابطه انتقال از شهرستان به شهرستان دانشگاه مقصد، پس از اخذ فرم‌هاي مربوطه نسبت به ثبت نام مشروط اقدام و سپس فرمها را به سازمان سنجش ارسال مي‌كند. فرزند عضو هيات علمي براي معرفي به محل خدمت والدين خود اولويت دارد و اين معرفي به صورت ظرفيت اضافي است. همچنين استفاده از مفاد اين دستور العمل تنها براي يكبار در دوره تحصيل دانشجو مجاز بوده و بايد حداكثر تا پايان سال اول ورود به دانشگاه عملي شود. انتقال از گرايش به گرايشي ديگر در همان رشته، در صورت عدم وجود گرايش در شهر محل خدمت والدين با نظر سازمان بلامانع است.

نامه رئیس سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: «پیرو نامه شماره ۲۶۲۳۴ مورخ ۴ مردادماه ۱۴۰۰ به پیوست متمم دستورالعمل اجرایی مصوبه جلسه ۷۳۵ مورخ ۲۵ تیرماه ۱۳۹۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر الحاق تسهیلات انتقال مشروط به نقل و انتقال فرزندان اعضای هیأت علمی ارسال می‌شود. بر این اساس، فرزندان اعضای هیأت علمی که در سال ۱۴۰۰ پذیرفته شده اند می‌توانند در صورت احراز شرایط و ضوابط مربوطه از تسهیلات انتقال یا انتقال مشروط استفاده کنند.
موضوع به نحو مقتضی به اطلاع اعضای هیأت علمی ذینفع آن مؤسسه رسانده شود.»

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره این ابلاغ گفت: سازمان سنجش مجری تصمیمات نهادهای قانونی است و دلیل ابلاغ این دستورالعمل در شهریورماه طی فرآیندهای اداری در زمان استقرار وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده است. دستورالعمل اجرایی نقل و انتقال فرزندان اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور دستورالعمل اجرایی نقل و انتقال فرزندان اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور (موضوع مصوبه جلسه ۷۳۵ مورخ ۲۵ تیرماه ۱۳۹۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی) برای پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ طی نامه شماره ۲۶۲۳۴ مورخ ۴ مرداد ۱۴۰۰ و متمم آن طی نامه شماره ۴۶۷۴۹ مورخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ سازمان سنجش به تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور ارسال شده است.

نحوه اجرای تسهیلات نقل و انتقال فرزندان اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور ثبت نام همانند سال ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی و با مراجعه به آدرس http://fm.sanjesh.org انجام می‌شود. مراتب به نحو مقتضی به اطلاع اعضای هیأت علمی ذینفع آن دانشگاه رسانده شود. لازم است متقاضی، مدارک لازم را طبق بند ۵ دستورالعمل اجرایی مذکور، تهیه کرده و اسکن آنها را از طریق سایت فوق ارسال و انتخاب رشته کنند و از مراجعه حضوری به سازمان سنجش اکیداً خودداری کنند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم، کلیک کنید.
طبق دستورالعمل اجرایی نقل و انتقال فرزندان اعضای هیأت علمی و متمم آن، فرزندان اعضای هیأت علمی در صورت احراز شرایط لازم، می‌توانند از تسهیلات انتقال یا انتقال مشروط استفاده کنند اما امکان تغییر رشته وجود ندارد. تقاضای داوطلبان توسط سازمان سنجش بررسی و نتایج به همراه تصاویر مدارک ارسالی به سازمان، بر روی پرتال دانشگاه‌های مبدا و مقصد (http://university.sanjesh.org/Sarasari) قرار می‌گیرد. نتیجه وضعیت هر داوطلب از طریق پروفایل شخصی (صندوق شخصی داوطلب که در زمان ثبت نام برای او ایجاد می‌شود) و یا پیامک به اطلاع ایشان خواهد رسید.
معرفی شدگان با اصل مدارک ارسالی در زمان تعیین شده، به دانشگاه مقصد مراجعه و اقدام به ثبت نام می‌کنند. دانشگاه مقصد باید اصل مدارک را با تصاویر ارسال شده بر روی پرتال تطبیق داده و سپس نسبت به ثبت نام ایشان اقدام کند. درصورت وجود هرگونه مغایرت در مدارک، ثبت نام امکانپذیر نبوده و باید مراتب برای بررسی به سازمان سنجش اعلام شود. هر زمانی مشخص شود که بین اطلاعات موجود در پرتال و مدارک ارائه شده توسط داوطلبان، مغایرتی وجود دارد و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی نسبت به رعایت ضوابط و کنترل دقیق اصل مدارک با پرتال اقدام نکرده باشند، قبولی داوطلب لغو و کلیه مسؤولیت آن عیناً بر عهده مؤسسه آموزش عالی ذیربط خواهد بود.
موارد مندرج در دستورالعمل ثبت نامی نیز باید در زمان ثبت نام مورد بررسی قرار گیرد. دانشگاه مبدا باید مدارک قبولی و کارت ورود به جلسه داوطلبان را به دانشگاه مقصد ارسال کند. داوطلبانی که با استفاده از این تسهیلات نقل و انتقال می‌یابند نیازی به ثبت نام در دانشگاه مبدا ندارند. با توجه به عدم ثبت نام در دانشگاه مبدا، اخذ شهریه از این داوطلبان در دوره‌های شهریه پرداز توسط دانشگاه مبدا ممنوع است.
در پیوست فرم معرفی عضو هیأت علمی رسمی و همچنین فرم معرفی عضو هیأت علمی پیمانی (فقط برای اعضای هیأت علمی پیمانی وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی طبق قسمت الف و ج بند ۶-۱ دستورالعمل اجرایی تسهیلات فوق به دانشگاه‌ها ارسال شده است. این معرفینامه باید بصورت رسمی، تایپ شده و همراه با مهر و امضا معاونت آموزشی دانشگاه محل خدمت عضو هیأت علمی و دارای شماره و تاریخ باشد. دانشگاه‌ها باید کاملاً مطابق متن فرم‌های ارسالی، معرفی نامه اعضای هیأت علمی رسمی و پیمانی را تهیه کنند.
با توجه به تفاوت شرایط اعضای هیأت علمی پیمانی، از ارائه معرفی نامه اعضای هیأت علمی پیمانی در قالب فرم هیأت علمی رسمی جداً خودداری شود. فرزندان اعضای هیأت علمی که در آزمون کاردانی به کارشناسی و یا آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید و یا دانشگاه علمی کاربردی سال ۱۴۰۰ پذیرفته شده اند، برای استفاده از این تسهیلات، با توجه به تعداد اندک متقاضیان، باید تمامی مدارک لازم را بر اساس دستورالعمل اجرایی تهیه و درخواست خود را از طریق سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org ثبت کنند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. پس از بررسی و تهیه معرفی نامه ثبت نام در دانشگاه، نامه مربوطه به همراه مدارک هیأت علمی از طریق سیستم ERP به دانشگاه ارسال و به متقاضی اطلاع داده می‌شود برای ثبت نام با همراه داشتن اصل مدارک به دانشگاه مراجعه کنند. دانشگاه باید اصل مدارک را با تصاویر ارسالی از سازمان تطبیق دهد و طبق این نامه اقدام کند. با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی و به منظور تسریع در انجام امور، امکان پاسخگویی حضوری وجود ندارد و اعضای هیأت علمی هرگونه درخواست در خصوص این تسهیلات را می‌توانند از طریق سامانه درخواست اینترنی به نشانی http://darkhast.sanjesh.org با عنوان فرزندان اعضای هیأت علمی اسکن و ارسال کنند.

جهت مشاهده شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد کلیک نمایید.

سهمیه فرزندان هیات علمی دانشگاه آزاد

رئیس هیات‌ مدیره دیدبان شفافیت و عدالت احمد توکلی، در نامه‌ ای به علی‌ اکبر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، از تحصیل ۱۳۴ نفر از فرزندان اعضا و برخی مدیران دانشگاه آزاد در رشته‌هایی غیر از رشته قبولی خود خبر داد و خواستار جلوگیری از رانت تحصیلی فرزندان برخی از اساتید دانشگاه آزاد شد. بهروز بنیادی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدل عملیاتی کردن مصوبه امتیاز فرزندان هیات علمی در دانشگاه آزاد نوعی سو استفاده واضح بوده است ، گفت: در این پرونده ۱۳۴ نفر از فرزندان هیات علمی به صورت غیر قانونی از رشته دامپزشکی به پزشکی تغییر رشته با سهمیه سامانه هیئت علمی دانشگاه آزاد در کنکور داده اند که اغلب این تغییرات در تهران رخ داده است .
بنیادی با بیان این مطلب که در حال حاضر نهادهای نظارتی به این پرونده ورود کرده اند ، ادامه داد : هم اکنون گزارش تهیه شده است که بعد از تکمیل آن وزیر بهداشت باید در این زمینه ورود کنند . ما نیز از طریق مرکز پژوهش های مجلس پیگیر این پرونده هستیم.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان در ادامه تاکید کرد که سازمان بازرسی کل کشور باید نظر نهایی را در ارتباط با این پرونده اعلام کند. معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد ، در پاسخ به این موضوع گفت : در سال ۹۶ هیات رئیسه دانشگاه مصوبه ای داشت که براساس آن ، انتقالات و تغییر رشته انجام شده است ؛ این مصوبه سال ۹۷ لغو شد. وی در پاسخ به اینکه اجرای این مصوبه صرفا مربوط به هیات علمی دانشگاه آزاد بوده یا برای هیات علمی سایر دانشگاه ها نیز اعمال شده است ، خاطرنشان کرد : مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص نکرده است که پدر یا مادر باید برای کدام دانشگاه باشند ؛ مصوبه هیات رئیسه دانشگاه آزاد در آن زمان مشمول هیات علمی سایر دانشگاه ها هم شده است و برخی از آن ۱۳۴ نفر ، پدرانشان هیات علمی سایر دانشگاه ها بودند .
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد همچنین درباره اینکه گفته می شود برخی از این افراد براساس آیین نامه ، ۹۰ درصد نمره کل آخرین نفر پذیرفته شده را کسب نکرده اند ، اما این امتیاز برای آن ها اعمال شده و توانسته اند تغییر رشته دهند ، گفت : بر اساس مصوبه هیات رئیسه، نمرات به صورت مشروط بوده و ممکن است برخی نمرات مندرج در آیین نامه را به طور کامل کسب نکرده باشند . وی ضمن بیان این مطلب که جنجالی که در حال حاضر ایجاد شده ، جایگاهی ندارد و بیش از اندازه است ، تصریح کرد : این اقدام، با توجه به نقطه نظرات شورای عالی انقلاب فرهنگی و اختیاراتی که به روسای دانشگاه و وزرا داده بود ، اجرایی شده است .

در این مقاله سعی بر آن شده است تا انتقالی فرزندان هیات علمی ۱۴۰۳ + آخرین بخشنامه را برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دهیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص انتقالی فرزندان هیات علمی ۱۴۰۳ + آخرین بخشنامه برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

مطالب مرتبط:

نتایج جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

رشته های مورد نیاز جذب هیات علمی

رشته های مورد نیاز جذب هیات علمی وزارت بهداشت

انتقالی فرزندان هیات علمی ۱۴۰۳ + آخرین بخشنامه

4.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

19 دیدگاه دربارهٔ «انتقالی فرزندان هیات علمی ۱۴۰۳ + آخرین بخشنامه»

  1. Avatar photo عباس گفت:

    سلام من هیئت علمی دانشگاه کرمان هستم و اکنون بازنشسته شده ام و در استان دیگری زندگی می‌کنم آیا می‌توانم فرزندم را به شهر محل زندگی‌ام انتقال دهم

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقت بخیر باید درخواست خود را درسامانه ثبت کنید و مدارک را بارگذاری کنید امکان انتقالی وجود دارد

      1. Avatar photo salehi گفت:

        سلام .وقت بخیر. درخواست ها باید در کدام سامانه ثبت شود؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          در سایت منادا باید درخواست دهید

  2. Avatar photo سجاد گفت:

    با سلام .. برای کنکور کارسناسی ارشد 1402 اجرا می شود ؟ یا کلا لغو شده ست ؟
    فقط انتقالی نه تغییر رشته
    و اینکه کی اجازه دسترسی به سایت سازمان سنجش داده می شود ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      در حال حاضر این قانون برداشته شده است.

  3. Avatar photo سجاد گفت:

    با سلام . برای کنکور ارشد سال 1402 انجام می شود ؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. خیر در ضوابط نمیباشد.

  4. Avatar photo سجاد گفت:

    سلام ایا نقل و انتقالی برای سهمیه هیئت علمی در کنکور ارشد 1402 هم اجرا می شود یا کلاحذف شده است ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      با دانشگاه مدنظر باید صحبت کنید تا مجوز صادر شود برای شما

  5. Avatar photo SR گفت:

    با سلام و احترام
    ببخشید با توجه به متن بالا و صحبت هایی که در نظرات پایین شده، یعنی امسال امکان جابه جایی به شهر والدین برای فرزندان اعضای هیئت علمی مجددا امکان پذیر هست؟

  6. Avatar photo پریس گفت:

    با سلام و احترام .قبلادر مقطع کارشناسی در دانشگاه ازاد ازبخشنامه انتقالی فرزندان هیات علمی استفاده نموده ام . آیا امسال اگر درمقطع ارشد دانشگاه علوم پزشگی پذیرفته شوم می توانم از بخشنامه مذکور استفاده نمایم ؟ با تشکر

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.باید تا آن زمان که قبولی آوردید بخشنامه جدید برای شما بررسی شود.

  7. Avatar photo لیلا گفت:

    سلام پس امسال میشه انتقالی گرفت به عنوان مهمان به شهر والدین هیات علمی ؟؟؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      بله دوست عزیز در زمان اعلام شده میتونید اقدام کنید.

  8. Avatar photo ۰۰۰۰ گفت:

    سلام
    صرفا انتقال دانشجو( تغییر رشته نه ) برای 1402 لغو شده ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر .
      در صورت تایید صلاحیت دانشگاه مبدا مقصد مانعی نیست

      1. Avatar photo عباس گفت:

        سلام من هیئت علمی دانشگاه کرمان هستم و اکنون بازنشسته شده ام و در استان دیگری زندگی می‌کنم آیا می‌توانم فرزندم را به شهر محل زندگی‌ام انتقال دهم

        1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

          سلام وقت بخیر بصورت صد در صد نمیشه گفت ولی باید درخواست تون را ارائه بددهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • ثبت نام مجدد کنکور سراسری

    ثبت نام مجدد کنکور ۱۴۰۳ + جاماندگان sanjesh.org

    ثبت نام مجدد کنکور سراسری آغاز شد. جاماندگان کنکور که در بازه زمانی اولیه اختصاص داده شده برای ثبت نام کنکور به هر دلیلی موفق به نام‌نویسی نشده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری نسبت به تکمیل فرم...
  • ثبت نام کنکور سراسری

    ثبت نام کنکور سراسری 1403 آغاز شد + ورود سایت اصلی sanjesh.org

    ثبت نام کنکور سراسری 1403 طبق اعلامیه جدید سازمان سنجش برای نوبت دوم از 7 فرودین 1403 آغاز و تا 12 فروردین ادامه خواهد داشت. داوطلبین باید در زمان مقرر وارد سایت ثبت نام کنکور سراسری سازمان سنجش به نشانی...
تماس با مشاور