ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری ۱۴۰۳

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد

اطلاعیه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳

پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ، زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳ مشخص گردید. نتایج آزمون ارشد سراسری هم‌زمان با انتشار این اطلاعیه قابل مشاهده خواهد بود. داوطلبانی که موفق به پذیرش در رشته محل‌های انتخابی اولیه خود نشده‌اند، چنانچه مطابق دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد واجد شرایط باشند، می‌توانند در تکمیل ظرفیت شرکت نموده و انتخاب رشته نمایند.

 

شایان ذکر است اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد منحصر به داوطلبانی است که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شرکت کرده‌اندیا ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد را انجام داده اند. مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد برای داوطلبان کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ، به صورت جداگانه خواهد بود. متقاضیان پذیرفته شده می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه پذیرفته شده ، نسبت به ثبت نام اینترنتی و شروع کلاس ها ، آگاهی یابند.

 

توجه توجه : داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع از نتایج تکمیل ظرفیت و امور دیگر در رابطه با دانشگاه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره 9099075307 مرکز ثبت نام و مشاوره دانشگاه آزاد در تماس باشند.

 

 

جهت اطلاع از نتایج تکمیل ظرفیت ارشد   – مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ، انجام ثبت نام دانشگاه و همچنین اطلاع از رتبه قبولی تکمیل ظرفیت ارشد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 تماس از سراسر کشور 9099075307 ( استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد 

 

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد 99

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد

همانند سال‌های گذشته مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد به صورت اینترنتی خواهد بود و تنها از طریق سامانه‌های مربوطه امکان‌پذیر می‌باشد. پس از دریافت نتایج و پذیرفته شدن، می‌توانید نسبت به ثبت نام الکترونیک و حضوری اقدام نمایید. شروع کلاس ها در هر دانشگاهی با توجه به برنامه‌ریزی دانشگاه مربوطه می‌باشد و در این مورد نمی‌توان با قطعیت اظهار نظر نمود.

 

پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد داوطلبانی که در این مرحله نیز پذیرفته‌نشده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند در کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور و یا در ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ، شرکت نمایند. کلیه داوطلبان برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ملزم به دارا بودن مشخصات هویتی و همچنین اطلاعات ثبت نام می‌باشند.

 

سامانه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ایران تحصیل ، آماده ارائه خدمات به کلیه متقاضیان گرامی می‌باشد. مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد با استفاده از این سامانه ، قابل انجام خواهد بود.برای استفاده از این سامانه با شماره‌های 9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) تماس حاصل نمایید. همه روزه و در هر ساعت از شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به شما می‌باشند.

 

 

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد در اواخر مهرماه ویا اوایل آبان ماه خواهد بود.

 

 

 

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد 99

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد

 

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد همانند سال‌های گذشته در اواخر مهرماه و یا اوایل آبان ماه صورت خواهد پذیرفت. با توجه به اینکه اعلام پذیرش مبتنی بر تکمیل ظرفیت به دلیل عدم تکمیل شدن ظرفیت‌های در نظر گرفته هر دانشگاه و هر رشته می‌باشد. بنابراین شروع کلاس ها نیز، بر اساس صلاحدید هر دانشگاه خواهد بود.

 

برخی از دانشگاه‌ها با توجه به نیاز خود ،ممکن است پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت را همراه با پذیرفته شدگان شهریور ثبت نام نمایند و با کمی تأخیر ای افراد در کلاس‌های مهرماه همراه با سایر دانشجویان حضور یابند. اما برخی از دانشگاه‌های دیگر نیز، این ثبت نام را در بهمن ماه انجام داده و در ترم دوم ، انتخاب واحد و… قابل انجام خواهد بود. بنابراین این مورد بسته به دانشگاه شما، می‌تواند متفاوت باشد.

 

در رابطه با زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد نمی‌توان در تمامی سال‌های مختلف زمان مشخصی را مشخص نمود. زیرا تغییراتی که در ثبت نام تکمیل ظرفیت و همچنین مراحل آن هر ساله صورت می‌پذیرد، موجب تغییر در زمان مشاهده نتایج می‌گردد. با عضویت در کانال ما می‌توانید به صورت دقیق از این زمان آگاه گردید.

 

 

مراحل مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد 

پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد کلیه شرکت‌کنندگان مرحله تکمیل ظرفیت می‌توانند با در دست داشتن اطلاعات و مدارک خود، نسبت به مشاهده نتایج خود اقدام نمایند. برای دریافت نتایج معمولاً طبق روال هر ساله ، چندین روش در نظر گرفته می‌شود که هر متقاضی با توجه به دارا بودن هر یک از این اطلاعات می‌توانند نسبت به دریافت نتایج اقدام نمایند.

 

چنانچه داوطلبی در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد اطلاعات خود را به همراه نداشته باشد، می‌تواند از روش‌های مختلفی برای مشاهده نتایج اقدام نماید. اما اگر با توجه به این موارد نیز امکان دریافت نتایج وجود ندارد، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا راه‌های پیشنهادی را به شما ارائه نمایند.

 

با توجه به موارد ذکر شده ، لازم است هر داوطلبی در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد نسبت به مشاهده نتایج اقدام نماید. در غیر این صورت نخواهد توانست به موقع در کلاس ها حضور یابد زیرا سایت هر دانشگاه برای انتخاب واحد و ثبت نام ، در زمان محدودی باز می‌باشد و پس از آن امکان انتخاب واحد برای هیچ یک از دانشجویان وجود نخواهد داشت.

 

 

سامانه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد

سامانه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ایران تحصیل در اختیار کلیه متقاضیان شرکت کننده قرار دارد تا با استفاده از آن بدون نیاز به مراجعه به کافی نت ها و یا مراجعه حضوری ، بتوانند نتایج خود را مشاهده نمایند. همچنین با توجه به تفاوت هایی که در دانشگاه ها نسبت به مراحل ثبت نام وجود دارد ، برخی از داوطلبان ممکن است سردرگمی هایی داشته باشند.

 

شایان ذکر است که اگر داوطلبان پس از مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ، پذیرفته شده باشند، حتما باید از رشته قبلی خود انصراف داده و نسبت به ثبت نام در رشته جدید اقدام نمایند. بدیهی است که پذیرفته شدن در مرحله اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد به منزله پذیرش نهایی خواهد بود و هیچ گونه اختیاری در زمینه انتخاب برای شرکت کنندگان وجود نخواهد داشت.

 

جهت اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ، با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا با کارشناسان مربوطه متصل شوید. همچنین در رابطه با مشکلات مطرح شده برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد نیز ، می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان ، از راه حل های ممکن اطلاع یابید.

 

 

جهت اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری در سال ۱۴۰۳ از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

 

بیشتر بدانید

شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 

ثبت نام ارشد علمی کاربردی 

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد 

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا تمام دانشجویان میتوانند در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد شرکت کنند؟

تکمیل ظرفیت ارشد منحصر به داوطلبانی است که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شرکت کرده‌اند یا ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد را انجام داده اند.

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد به چه صورتی است؟

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بصورت الکترونیکی در سامانه مورد نظر است.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد چه زمانی است؟

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد همانند سال‌های گذشته در اواخر مهرماه و یا اوایل آبان ماه صورت خواهد پذیرفت.

مراحل ثبت تکمیل ظرفیت ارشد چگونه است؟

داخل مقاله مرحله به مرحله ثبت تکمیل ظرفیت ارشد شرح داده شده است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اعلام نتایج کنکور ارشد

    نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۳ اعلام شد + مشاهده مستقیم | sanjesh.org

    اعلام نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۳ در دو مرحله صورت می‌گیرد و به اطلاع کلیه داوطلبین این آزمون قرار می‌گیرد و طبق نتایج منتشر شده در این مرحله قابلیت انتخاب رشته کارشناسی ارشد، در دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه‌های آزاد برای تمامی...
  • نتایج ارشد دانشگاه آزاد

    نتایج کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1403 + زمان دقیق اعلام – sanjesh

    زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1403- 1403 مشخص شده است. تمامی داوطلبانی که در کنکور دانشگاه آزاد شرکت می‌کنند می‌توانند برای مشاهده نتایج در دو مرحله اقدام کنند. امکان مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد هم در سامانه مربوط به...
  • نتایج نهایی کارشناسی ارشد

    نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ + لینک مشاهده

    آن دسته از داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نموده و موفق به کسب رتبه قبولی شده شده اند، می توانند نسبت به دریافت نتایج نهایی کارشناسی ارشد  اقدام نمایند. این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع...
  • اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ منتشر شد + مشاهده

    اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ منتشر شد + مشاهده

    دانشجویان و متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، باید مدتی پس از برگزاری این آزمون، نتیجه تلاش های خود را مشاهده کنند. در واقع، آن ها باید در زمان مقرر به سایت مربوطه مراجعه کرده و اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی...
تماس با مشاور