ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1403 + مشاهده sanjesh

اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور مهر
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور 1403 اعلام شد. کلیه افراد می توانند در زمان اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور اقدامات لازم را برای مشاهده نتایج دانشگاه پیام نور بدون آزمون انجام دهند. البته در این میان اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور نیز برای هر فرد داوطلب و متقاضی کاملاً مهم و ضروری به نظر می رسد. هر چند فرد داوطلب باید از نحوه مشاهده نتایج دانشگاه پیام نور بدون آزمون در زمان نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن و مهر نیز اطلاع حاصل کند.

در این نوشته، قصد داریم اطلاعاتی را پیرامون سایت سازمان سنجش اعلام نتایج دانشگاه پیام نور خدمت شما ارائه دهیم. جهت کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان اعلام نتایج نهایی بدون آزمون پیام نور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت 9099075307 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور بهمن 1403

اولین دوره ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورودی بهمن ماه سال جاری در حال انجام است. داوطلبانی که در مهلت مقرر برای نام نویسی و انتخاب رشته خود اقدام نموده‌اند، در انتظار اعلام نتایج نهایی این پذیرش قرار دارند تا جزییات رشته و محل قبولی خود را بدانند.

با توجه به روند ثبت‌نام و اعلام نتایج پذیرش در سال‌های گذشته و همچنین با توجه به مهلت ثبت‌نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه‌های سراسری و اطلاعیه‌های مرتبط، احتمالاً زمان نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ۱۴۰۳ در اواخر همین ماه اعلام خواهد شد. با مشخص شدن زمان اعلام نتایج، این مقاله به‌روزرسانی خواهد شد و اطلاعات جدید قرار خواهد گرفت.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور بهمن

زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور مهر 1403

هر سال، داوطلبانی که مایل به ثبت‌نام در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور هستند، می‌توانند نتایج نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور را مدتی پس از اتمام مهلت ثبت‌نام و بررسی سوابق از طریق سایت سازمان سنجش اعلام نتایج دانشگاه پیام نور به آدرس sanjesh.org و به صورت آنلاین مشاهده کنند.

در هر دوره از این فراخوان، زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور توسط سازمان سنجش و آموزش کشور مشخص می‌شود و به داوطلبان اطلاع رسانی می‌شود. زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ۱۴۰۳ در اواخر ماه شهریور اعلام شد.

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور 1403

هر فرد داوطلب ورود به دانشگاه پیام نور در دوره بدون آزمون باید در زمان اعلام نتایج اقدامات لازم را برای مشاهده نتایج دانشگاه پیام نور بدون آزمون مهر انجام دهد.اعلام نتایج دانشگاه پیام نور در دوره بدون آزمون در تاریخ اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور طی دو مرحله و برای افراد ورودی مهر و همین طور بهمن ماه انجام می گیرد. در این بخش به نحوه اعلام نتایج در تاریخ اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور در دو دوره مهر  و بهمن اشاره خواهیم کرد.

برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه‌های سراسری ، ابتدا به سایت سازمان سنجش اعلام نتایج دانشگاه پیام نور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید و در صفحه جدید بر روی گزینه “سراسری” کلیک کنید.

گام اول اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور

سپس، بر روی گزینه “اعلام نتیجه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سراسری – مهر ماه سال ۱۴۰۳” کلیک کنید.

گام دوم اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور

با انتخاب این گزینه، وارد صفحه جدیدی خواهید شد که بایستی گزینه “اعلام نتیجه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سراسری – مهر ماه سال ۱۴۰۳” را انتخاب کنید.

گام سوم اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور

سپس با تکمیل اطلاعات خواسته شده و فشردن “مشاهده نتیجه”، وارد پورتال شخصی خود خواهید شد و از نتیجه آزمون خود مطلع خواهید شد.

گام چهارم اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور

در صورتی که اطلاعات کاربری خود را برای ورود به سیستم اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور در دسترس ندارید یا گم کرده‌اید، می‌توانید با ورود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، اقدام به ثبت تقاضای بازیابی این اطلاعات نمایید. برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت و ارسال درخواست، می‌توانید بر روی لینک موجود کلیک کنید.

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور

نحوه اعتراض به نتایج بدون آزمون پیام نور 1403

با منتشر شدن نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور، داوطلبان معترض به مدت یک هفته فرصت دارند تا اعتراضات خود را ثبت کنند. احتمالاً این فرصت در شهریور ماه فراهم می‌شود و اعتراضات در سایت سازمان سنجش ثبت می‌شوند. در ادامه به راهنمای تصویری تحوه اعتراض به نتایج بدون کنکور پیام نور اشاره خواهیم کرد.

ابتدا به سایت سازمان سنجش اعلام نتایج دانشگاه پیام نور به آدرس sanjesh.org مراجعه کنید و در بخش اطلاعیه‌ها، گزینه “سامانه پاسخگویی” را انتخاب کنید.

گام دوم اعتراض به نتایج بدون کنکور پیام نور

در قسمت ورود به سیستم پاسخگویی، گزینه “عضویت در سایت” را انتخاب کنید و اطلاعات هویتی خود را وارد کنید.

گام سوم اعتراض به نتایج بدون کنکور پیام نور

سپس نام کاربری و رمز عبور را دریافت کنید و به کمک آن وارد سیستم شوید.

گام چهارم اعتراض به نتایج بدون کنکور پیام نور

بعد از ورود، در قسمت سمت راست، گزینه “درخواست جدید” را انتخاب کنید.

گام ششم اعتراض به نتایج بدون کنکور پیام نور

نوع آزمون و سال برگزاری آن را وارد کنید و گزینه “جستجو” را فشار دهید.

گام هفتم اعتراض به نتایج بدون کنکور پیام نور

در قسمت مشخص شده، اعتراض، درخواست یا پیشنهاد خود را ثبت کنید و گزینه “تایید” را انتخاب کنید.

گام هشتم اعتراض به نتایج بدون کنکور پیام نور

در پایان، اعتراض شما به نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور قابل مشاهده خواهد بود.

ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403

پس از دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور، دانشگاه اطلاعیه‌ای را درباره زمان، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام حضوری متقاضیان در سایت خود منتشر می‌کند تا افراد بتوانند به موقع و با داشتن مدارک مورد نیاز به دانشگاه مراجعه کنند.

افراد پذیرفته‌شده باید به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌ نور به نشانی pnu.ac.ir مراجعه کنند تا اطلاعات دقیق در مورد تاریخ و روش ثبت‌نام را بدست آورند. در زمان ثبت‌نام، افراد باید تمامی مدارک مورد نیاز را با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت و در فرمت jpg یا jpeg اسکن و بارگذاری کنند.

مدارک لازم برای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ عبارتند از:

  1. اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام قدیم و یا جدید با امضا و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش.
  2. گواهی اخذ مدرک کاردانی (برای افرادی که مدرک دیپلم نظام جدید یا مدرک پیش‌دانشگاهی ندارند).
  3. تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه.
  4. تصویر هر دو طرف کارت ملی.
  5. عکس رنگی داوطلب با زمینه روشن و بدون کلاه و عینک (شش عدد عکس ۳*۴ جدید).
  6. مدرک نظام وظیفه (برای مشمولین فرم تقاضای معافیت از پلیس +۱۰ یا سامانه epolice.ir)

ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه پیام نور

خلاصه مقاله اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور مهر

داوطلبانی که قصد مشاهده نتایج بدون کنکور پیام نور در نوبت مهر و بهمن را دارند، باید در زمان مقرر اعلام شده، به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و برای دریافت نتایج اقدام نمایند. در این مقاله اطلاعات کاملی در ارتباط با زمان نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن و سایت سازمان سنجش اعلام نتایج دانشگاه پیام نور ارائه کردیم.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با مبلغی که در هر ترم تحصیلی برای ادامه تحصیل در این دانشگاه جامع باید پرداخت کنید و در زمان اعتراض به نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور مشکل دارید، می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنید.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور در دوره مهر ماه چه زمانی است؟

اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور در دوره مهر ماه معمولاً در شهریور ماه انجام می گیرد. برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور در سال جاری با مشاوران ما تماس بگیرید.

جهت مشاهده نتایج دانشگاه پیام نور بدون آزمون چه کاری باید انجام داد؟

باید در زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور برای مشاهده و اطلاع از نتایج به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرد.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور در دوره بهمن ماه چه زمانی است؟

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور در دوره بهمن با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم 1403 + شرایط آزمون و نکات مهم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم که تا سال گذشته از طریق سامانه azmoon.medu.ir به صورت هماهنگ برگزار می‌گردید، هم اکنون براساس اعلامیه رسمی آموزش و پرورش، آزمون مدارس نمونه دولتی پایه تحصیلی ششم به هفتم از مقطع متوسطه...
  • نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403 + مشاهده جواب

    در حال حاضر بسیاری از داوطلبان منتظر اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403 هستند. جواب طرح وزارت بهداشت کی میاد؟ این سؤال شاید ذهن شما را هم مشغول کرده باشد. بعد از اینکه دانشگاه علوم پزشکی مدارک مشمولان...
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین

    اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین 1403

    کسانی که در آزمون استخدامی معلولین شرکت کردند باید منتظر نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین باشند که جواب آن در قالب نتایج اولیه و نهایی منتشر می شود. در آزمون استخدامی از میان داوطلبان شرکت کننده در آزمون...
  • نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

    نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ + مشاهده hrtc.ir

    نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403 هر سال در دو مرحله از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس  منتشر sanjesh.org اعلام می شود و چنانچه مجری برگزار کننده آزمون جهاد دانشگاهی باشد، اعلام نتایج از طریق سامانه hrtc.ir منتشر...
تماس با مشاور