ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۳ + مشاهده نمرات | pada.medu.ir

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
اعلام نتایج امتحانات نهایی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با توجه به زمان برگزاری امتحانات و عوامل دیگر  اعلام نتایج امتحانات نهایی هر ساله دستخوش تغییراتی می شود. برای دریافت نتایج ابتدا با ورود به سامانه مشاهده نمرات امتحانات نهایی دی و خرداد و وارد نمودن اطلاعات خود می توانید نتایج را مشاهده نمایید. با توجه به اینکه برخی از دانش آموزان ممکن است موفق به پذیرش در اعلام نتایج امتحان نهایی خرداد نشوند و شرکت در امتحانات شهریور ماه، باید منتظر اعلام نتایج امتحانات نهایی شهریور باشند.

برای آن دسته از دانش آموزانی که در امتحانات ترمیم معدل نیز ثبت نام نموده اند، سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی دی برای آنها قرار داده شده است. در ادامه در رابطه با نحوه اعلام نتایج امتحانات نهایی دوازدهم اطلاعاتی را ارائه خواهیم نمود. شما می توانید از نتایج امتحانات نهایی خود به صورت تلفنی نیز مطلع شوید. کافیست با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

 

📢 اطلاعیه 📢

نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم معمولا دو هفته پس از پایان امتحانات اعلام می شود.

 

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی 1403

📚 همانطور که می دانید، در سال های گذشته، اعلام نتایج امتحانات نهایی، در تیرماه و قبل از برگزاری کنکور سراسری اعلام می گردید. در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج مشخص نمی باشد و با توجه به زمان برگزاری کنکور و اتفاقات مختلف، ممکن است زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی دچار تغییراتی شود. اما به طور معمول حدود دو هفته پس از اتمام امتحانات، دانش آموزان می توانند از نتایج خود اطلاع یابند.

پس از همه گیری ویروس کرونا و پررنگ تر شدن نقش تکنولوژی و کلاس های آنلاین در آموزش و پرورش کشور، این وزارت خانه از سامانه پادا جهت سهولت دریافت کارنامه توسط دانش آموزان و خانواده هایشان رو نمایی کرد. با استفاده از سامانه پادا دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مدارس برای دریافت کارنامه نیست و دانش آموزان می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اطلاع از نمراتشان اقدام نمایند.

بنر کال تو اکشن

ما برای اطلاع دقیق تمامی دانش آموزان و اولیای محترم آنان در رابطه با زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی شهریور، خرداد و اعلام نتایج امتحانات نهایی دوازدهم این امکان را فراهم نموده ایم تا با استفاده از برقراری ارتباط با مشاوران ایران تحصیل، از زمان دقیق و آخرین اخبار در این رابطه اطلاع یابند. دانش آموزان پایه دوازهم نیز که در رابطه با برگزاری این امتحانات و جابه جایی آنها ممکن است نگرانی هایی داشته باشند، می توانند برای دریافت مشاوره و اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج امتحانات نهایی با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایند.

 

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارنامه از سایت pada.medu.ir

 نحوه دریافت کارنامه از سایت pada.medu.ir

با توجه به اینکه بسیاری از افراد در خصوص کار با این سامانه اطلاعات کافی را ندارند، در این قسمت راهنمای تصویری کاملی جهت توضیح نحوه دریافت کارنامه از سایت pada.medu.ir را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

در اولین قدم باید مرورگر خود را باز کنید و عبارت pada.medu.ir را سرچ کنید. بعد از انجام این کار، با صفحه اصلی وب سایت، مواجه خواهید شد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید وارد وب سایت شده اید. گزینه های زیادی وجود دارد که شما میتوانید از آن ها استفاده کنید اما برای این که از نتایج امتحان نهایی مطلع شوید باید بر روی گزینه مشاهده کارنامه که با عدد شماره 1 نمایش داده شده است کلیک کنید.

مشاهده کارمانه در سامانه پادا

حال که وارد این قسمت شده اید باید نام کاربری، رمز عبور و مد امنیتی را وارد کنید. در مرحله آخر هم با استفاده از دکمه ورود کاربران وارد مرحله بعد شوید تا بتوانید از نتایج مطلع شوید.

ورود به سامانه پادا

 

🔗 راز موفقیت در امتحانات نهایی چیست؟ برای کسب اطلاع از این نکته با توجه به نظر کارشناسان روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد 1403

📚 با پایان یافتن هر امتحان، کلید آن امتحان به دانش آموزان داده می شود تا آن را با پاسخ های خود تطبیق دهند. همچنین تصحیح و بررسی برگه های دانش آموزان تا حداکثر 3 روز پس از آزمون انجام شده و پرونده آن درس بسته می شود تا بدین طریق سرعت تصحیح بالا برود و با پایان یافتن امتحانات نهایی، نتایج قابل مشاهده باشند. نمرات نهایی دانش آموزان در آخر به صورت کارنامه برای آنها صادر می شود که زمان دریافت و مشاهده این کارنامه متعاقبا توسط کادر مدرسه اعلام خواهد شد.

وزارت آموزش و پرورش به تازگی امکانات و خدمات تازه ای به دانش آموزان در خصوص اعلام نتایج امتحانات نهایی ارائه کرده است. این وزارت اقدام به ایجاد سامانه ای تحت عنوان سناد نموده که ثبت نمرات دانش آموزان در آن انجام می شود. با پایان یافتن زمان تعیین شده برای تصحیح برگه های هر امتحان، نمرات در این سامانه ثبت می شوند و دانش آموزان می توانند نمرات خود را به صورت غیرحضوری مشاهده کنند. همچنین امکان دریافت کارنامه به صورت غیرحضوری از طریق سامانه سناد یا سیدا وجود دارد.

به طور کلی هنوز اخباری در خصوص زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد ماه در دسترس نیست اما در صورت انتشار تاریخ دقیق متعاقبا اعلام خواهد شد.

دانش آموزانی که قصد شرکت در امتحانات نهایی 1403 را دارند باید اطلاعات مرتبط در این حوزه را مطالعه کنند تا به طور دقیق تر به شرکت در آزمون ها بپردازند. اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه سناد در ادامه قرار داده شده است.

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش امسال بررسی برگه امتحانات نهایی دانش آموزان در سامانه تحلیل سوالات امتحان نهایی qb.medu.ir انجام می شود. بنا بر اعلام وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان پس از دریافت نتایج امتحان نهایی، باید نتایج خود را در سایت سوابق تحصیلی ثبت کنند. دانش آموزان باید بدانند که امکان دسترسی به سامانه پادا در حال حاضر وجود ندارد و به همین دلیل کارنامه ی دانش آموزان نیز در این سامانه قابل مشاهده نیست.

در صورتی که دانش آموزی بخواهد در خصوص نمرات نهایی خود اعتراض نماید می تواند از طریق سامانه اعتراض خود را ثبت نماید و در انتظار پاسخ درخواست خود بماند.

کال تو اکشن تماس

وظیفه ی دریافت کارنامه دانش آموزان در خصوص اعلام نتایج امتحانات نهایی بر عهده مدیران و مسئولین هر یک از مدارس می باشد. این افراد باید به سامانه سناد یا سیدا مراجعه کنند. استفاده از این دو سامانه تنها برای مدیران مدارس فراهم شده است. با دریافت کارنامه دانش آموزان از این سامانه و پرینت آنها می توان این کارنامه ها را به دانش آموزان تحویل داد.

 

🔗 برای اطلاع از زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی، کلیک کنید.

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد

 

نحوه اعتراض به نتایج امتحانات نهایی 1403

📚 امتحانات نهایی از لحاظ تاثیرگذاری بالا در نتایج انتخاب رشته و کنکور بسیار حائز اهمیت می باشند. در سال های شیوع کرونا در کشور به دلیل آنکه کلاس های درسی به صورت مجازی برگزار می شد و دانش آموزان امکان ارتباط مستقیم با معلمان خود را نداشتند افراد زیادی در این دوران دچار افت درسی شدند و از قبولی در امتحانات نهایی باز ماندند. این افراد می توانند مجددا در امتحانات خرداد 1403 شرکت نمایند .

دانش آموزانی که در پایه دوازدهم تحصیل می کنند و در امتحانات نهایی دوازدهم تجدید شده اند و یا احساس رضایت نسبت به نمرات نهایی خود ندارند و حتی دانش اموزانی که نمره بالاتر از نمره واقعی شان دریافت کرده اند، می توانند 5 روز بعد از اعلام نتایج امتحانات نهایی، به کادر اجرایی مدرسه خود مراجعه کنند و برای نمره خود اعتراض بزنند.

یکی از مراحلی که باید پس از دریافت نمرات دوازدهم توسط دانش آموزان انجام شود، ثبت این نتایج در سایت سوابق تحصیلی می باشد که مقالات مرتبط با آن وجود دارند و می توانید مطالعه کنید.

معلمان می توانند از طریق مراجعه به سامانه تحلیل سوالات امتحانات نهایی که نشانی آن در زیر نوشته شده است به نقص ها و نقاط ضعف و قوت تدریس خود آگاه شوند و در جهت بهبود نواقص اقدام نمایند. چرا که این سامانه امکان بررسی برگه های امتحان نهایی را فراهم می کند.

برای آشنایی با نحوه تک ماده در امتحان نهایی روی لینک کلیک کنید.

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم 1403

امتحانات نهایی پایه دوازدهم طی دو نوبت انجام می شود. دوره اول این امتحانات در دی ماه برگزار شده و نتایج آن نیز پس از برگزاری امتحانات اعلام می شود. همچنین نتایج امتحانات پس از چند روز از آخرین امتحان، در سامانه پادا اعلام خواهد شد.

معلمان پس از اتمام کل امتحانات نهایی، وظیفه وارد کردن نمرات دانش آموزان را در سامانه سناد خواهند داشت و پس از آن این نمرات برای دانش آموزان قابل مشاهده است. مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گزارش می دهد که تا تاریخ 8 تیرماه نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان بزرگسال، دوازدهم، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری به مدارس مربوطه اعلام می شود.

برای دانش آموزانی که نسبت به نمرات خود اعتراض دارند این امکان وجود دارد که اعتراض خود را اعلام کنند تا در نتایج امتحانات بهمن ماه تجدید نظر شود.

 

🔗 در صورت نیاز به اطلاع در خصوص بارم بندی امتحانات نهایی دوازدهم تجربی روی لینک بزنید.

 

نمونه سوالات امتحانات نهایی دوازهم

نمونه سوالات امتحانات نهایی دوازهم

برای آشنایی دانش آموزان و ایجاد آمادگی بیشتر برای شرکت در امتحانات نهایی، ما برخی از نمونه سوالات را در دروس مختلف ارائه خواهیم نمود تا در این ایام بتوانند خود را برای این امتحانات بهتر آماده نمایند.

 

🔗 برای ورود به سامانه فاینال امتحانات نهایی روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

 

🔰 نمونه سوالات امتحانات نهایی دوازهم درس ادبیات

معنی واژه های مشخص شده را با توجه به عبارت ها و اشعار بنويسید.

همه ی عزی و جلالی، همه علمی و يقینی همه نوری و سروری، همه جودی و جزايی

کلمات را کنار زنید و در زير آن، روحی را که در اين تلقی و تعبیر پنهان است تماشا کنید.

آخرين چراغ امپراطوری روم را موسولینی روشن کرد که چند صباحی تا حبشه و قلب افريقا نیز پیش راند.

نی حريف هرکه از ياری بريد پرده هايش پرده های ما دريد

برکش ز سر اين سپید معجر بنشین به يکی کبود آورند

ناله مرغ اسیر اين همه بهر وطن است مسلک مرغ گرفتار قفس هم چو من است.

نادرستی های املايی را در عبارات و اشعار زير بیابید و درست آنها را بنويسید.

الف) محبت چون به قايت رسد، آن را عشق خوانند و عشق خاص تر از محبت است.

ب) ديوارهای کهن روم که هنوز تاق ضربی دروازه آن باقی است حکايت آن روزگاران گذشته دارد.

ج) آن شب نیز من خود را بر روی بام خانه گذاشته بودم و به نضاره آسمان رفته بودم.

د) بفکن ز پی اين اساس تظوير بگسل ز هم اين نژاد و پیوند

هـ ) تن ز جان و جان ز تن مصتور نیست لیک کس را ديد جان دستور نیست

خ) باران رحمت بی حسابش همه را رسیده و خان نعمت بی دريغش همه جا کشیده

معنی اشعار را به نثر روان امروزی برگردانید.

الف) گفت: ديناری بده پنهان و خود را وارهان گفت: کار شرع کار درهم و دينار نیست

ب) شو منفجر ای دل زمانه وان آتش خود نهفته مپسند

ج) سر من از نالهی من دور نیست لیک چشم و گوش را آن نور نیست

مفهوم کلی بیت زير را بنويسید.

آئین طريق از نفس پیر مغان يافت آن خضر که فرخنده پیاش نام نهادند.

 

نمونه سوالات امتحانات نهایی دوازهم درس دین و زندگی

🔰 نمونه سوالات امتحانات نهایی دوازهم درس دین و زندگی

جاهای خالی را تکمیل کنید

( اعتقاد به حق ………………… برای غیر خدا، منجر به شرک در ولایت می شود)

( عدم ثبات شخصیت، معلول …… ………………………. است)

( جریان تکفیری از مخالفان ………………………………. می باشند )

( اللهم لا تکلنی الی نفسی، معلول ………………………. .است)

(پیامد عملی اعتقاد به ربوبیت خدا، ……………………….. است)

( استفاده از آب برای رفع عطش معلول ……………………………………… است)

جهت آشنایی با مای مدیو کلیک نمایید.

برای سوالات تشریحی پاسخ مناسب بنویسید.

1:تفاوت های رابطه خدا با جهان و بنا با ساختمان را بنویسید.

2:آیا ذات خدا قابل شناخت است؟ توضیح دهید.

3:شرک در خالقیت به چه معناست؟

4:چگونگی ادعای خداوندی توسط انسان های عصر کنونی را بنویسید.

5: ثمرات زندگی در جهان قانونمند را بنویسید.

6: راه های تقویت اخلاص را بنویسید.

7: چگونگی رابطه طولی اراده انسان با اراده خدا را شرح دهید.

8: اثبات کنید که توسل به پیامبر ص با توحید در ربوبیت منافات ندارد.

 

📢 اطلاعیه 📢

علاوه بر سامانه سناد، داوطلبان می توانند از طریق سایت سیدا هم کارنامه دانش آموز را مشاهده کنند. گرچه این امکان در حال حاضر غیر فعال می باشد.

 

🔰 نمونه سوالات امتحانات نهایی دوازهم درس زبان انگلیسی

 

Fill in the blanks with the words given.

deserve – increasingly – figure out – inspiration – regard – diary – recommend

1. These math problems are difficult. I can’t …………….. how to solve them.

2. I …………….. this book to anyone with an interest in history.

3. I think we …………….. a rest after all that hard work.

4. Tom is a / an …………….. to everyone in the office.

5. The man wrote a book on the events he had recorded in a / an …………….. that he kept during the war. 6. Nowadays people depend …………….. on TV, in fact, they are more influenced by TV whatever they see there.

Fill in the blanks with the words given.
forgive – hugged – shouted – jump to – burst
The young man ……9….. at his old mother when she asked her son to repeat what he said for the
second time. A few minutes passed.
The young man felt sorry for his unkind reaction. He knew his mom spared no pains for him.
Suddenly, he ……10……. into tears. He asked his mom to ……11……. him. The old woman
……12…… his son while wiping his eyes.

Choose the correct answers.
28. The ……………… of some drugs are dangerous.
a) combination b) combine c) combined d) combining
29. The new dictionary which ……………. by a team of linguists, came out to the market last week. a) compiles b) is compiled c) compiled d) was compiled 30. The teacher’s explanation seems confusing, …………… ? a) doesn’t he b) don’t they c) doesn’t it d) didn’t it 31. The woman ………….. my sister met in the hospital is a nurse.
a) where b) what c) which d) who

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی دوازدهم می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

 

🔗 برای اطلاع از بارم بندی امتحانات نهایی دوازدهم تجربی، با ما همراه باشید.

 

🔰 نمونه سوالات امتحانات نهایی دوازهم درس شیمی

جاهای خالی را با عبارت های مناسب کامل کنید؟

آ) عسل حاوی مولکول هایی ……………………….. است که در ساختار خود شمار زیادی گروه های ………………………….. دارند.

ب) ذره های سازنده کلوئیدها …………………………………….. بوده و شربت معده، نور را پخش……………………………..

پ) درساخت باتری های جدید فلز لیتیم نقش پررنگی دارد، چون لیتیم در میان فلزها …………………………. و……………………………. را دارد.

با توجه به شکل زیر که نوعی پاک کننده غیر صابونی را نشان می دهد، به پرسش های زیر پاسخ دهید؟

آ) بخش های آبدوست و آب گریز آن را مشخص کنید؟

ب) توضیح دهید چگونه این ماده لکه های چربی را به هنگام شستشو با آب از بین می برد؟

پ) دو تفاوت این پاک کننده را با پاک کننده های صابونی بنویسید؟

 

🔗 برای مشاهده برنامه امتحانات نهایی خرداد ، با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

 

🔰 نمونه سوالات امتحانات نهایی دوازهم درس فیزیک

درستی یا نادرستی عبارت های زیر را با حروف (ص یا غ) مشخص کنید؟

الف) در حرکت یکنواخت الزاماً بزرگی سرعت متوسط برابر سرعت لحظه ای است.

ب) حرکت یک جسم الزاماً در جهت نیروی برآیند است.

پ) اگر سرعت یک متحرک صفر شود آنگاه شتاب نیز الزاماً صفر است.

ت) وقتی نوسانگر هماهنگ ساده به مبدأ حرکت نزدیک می شود شتاب و سرعت هم جهت یکدیگرند.

از داخل پرانتز عبارت درست را انتخاب کنید؟

الف) خاصیت اجسام که میل دارند وضعیت حرکت خود را هنگامی که نیروی خالص وارد بر آنها صفر است حفظ کنند (لختی شتاب) گویند.

ب) هر چه تندی جسم بیشتر باشد نیروی مقاومت شاره (بیشتر- کمتر) خواهد شد.

– پ) نیروی عمودی سطح ناشی از (اندازه ی سطح)

– ت) شدت صوت با مربع فاصله از چشمه صوت وارونه) دارد.

به سؤالات زیر پاسخ دهید؟

الف) دو مورد از ویژگی های نیروهای کنش و واکنش را بنویسید؟

ب) دو مورد از عوامل مؤثر بر نیروی اصطکاک بین دو جسم را بنویسید؟

پ) چرا در حرکت دایره ای یکنواخت ذره در بازه ی زمانی برابر، مسافت های یکسانی را طی می کند؟

ت) نقش کمربند ایمنی و کیسه هوا در کم شدن آسیب در تصادف ها را بیان کنید؟

 

🔰 نمونه سوالات امتحانات نهایی دوازهم درس هویت اجتماعی

عبارات زیر موارد صحیح و غلط را مشخص کنید
الف) بسته شدن ناخودآگاه چشم در مواجهه با خطر کنش محسوب می شود.
ب) کنش اجتماعی تنها در صورت حضور فیزیکی دیگران صورت می گیرد.
ج) جامعه و فرهنگ فقط یک شکل دارد.
د) مرز و محدوده ي فرهنگ آرمانی و فرهنگ واقعی براساس تفکر مردم تغییر می کند.
سوالات چهارگزینه اي
  الف) شیوه ي انجام کنش اجتماعی را که مورد قبول افراد جامعه قرار گرفته است، ……………………………می گویند .
1- جامعه پذیري                                 2- نقش اجتماعی                                 3 – هنجار اجتماعی                                      4 – ارزش اجتماعی
ب) پیامبران و اولیاي الهی در مورد کدام بعد هویت انسان ها سخن گفته اند؟
1-دینی ومعنوي                                 2 – انسانی                                         3 – نفسانی                                                4- الهی و فطري

اخبار پیرامون نتایج امتحانات نهایی

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش امسال بررسی برگه امتحانات نهایی دانش آموزان در سامانه تحلیل سوالات امتحان نهایی qb.medu.ir انجام می شود.
بنا بر اعلام وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان پس از دریافت نتایج امتحان نهایی، باید نتایج خود را در سایت سوابق تحصیلی ثبت کنند.
خلاصه مطلب
زمان برگزاری و اعلام نتایج امتحانات نهایی در پایه های مختلف، موضوعی است که ذهن دانش آموزان را به خود مشغول کرده است. در این مقاله تلاش نمودیم تا علاوه بر اطلاعاتی در رابطه با اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۳، برخی از نمونه سوالات را برای شما ارائه نماییم. اعلام نتایج امتحان نهایی خرداد، شهریور، پایه دوازدهم  و پیش دانشگاهی به صورت اینترنتی اعلام می شود. به همین دلیل پس از ورود به سامانه مشاهده نمرات امتحانات نهایی دی و خرداد و وارد نمودن اطلاعات خود می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

📥 برای دانلود فایل پی دی اف مقاله اعلام نتایج امتحانات نهایی، بر روی لینک، کلیک کنید.

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

زمان اعلام نتایج، حدودا دو هفته پس از اتمام امتحانات نهایی می باشد.

آیا ورود به سامانه مشاهده نمرات امتحانات نهایی دی و خرداد برای تمامی داوطلبان امکان پذیر است؟

پس از اعلام نتایج امتحان نهایی امکان ورود به سامانه را با ارسال و ارائه اطلاعات خود را خواهید داشت.

آیا می توان نتایح امتحانات نهایی را به صورت اینترنتی مشاهده کرد؟

در دوران شیوع کرونا سامانه های سناد و پادا راه اندازی شدند که در آنها امکان مشاهده نتایج امتحانات نهایی فراهم شده است.

 

نظرات

16 دیدگاه دربارهٔ «اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۳ + مشاهده نمرات | pada.medu.ir»

  1. Avatar photo .. گفت:

    سلام. کارنامه دوازدهم که توش معدل کل سال وجود داشته باشه (منظورم ریز نمره نیست) کی صادر میشه؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      10 الی 15 روز بعد از اعلام نتایج خرداد ماه .

  2. Avatar photo هادی گفت:

    از اعلام نتایج امتحانات نهایی تا امتحانای تیزهوشان چقدر زمانه؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      اصولا 1ماه بعد از آزمون اعلام نتایج انجام میشود

  3. Avatar photo سیما تاری گفت:

    اگه موقه اعلام نتیجه های امتحان نهایی نتونیم بریم مدرسه میشه غیر حضوری گرفت؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      خیر نیاز به مراجعه حضوری میباشد

  4. Avatar photo علی بهرامی گفت:

    سلام سایتی نساختن که بشه اعلام نتایج امتحان نهایی ها رو آنلاین دیدش؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام خیر سامانه ای در این خصوص وجود ندارد.

  5. Avatar photo صبا گفت:

    اعلام نتایج نهایی خود خرداد میفته؟ یا تیر معلوم میشه؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      باید صبر کنیم

  6. Avatar photo محمد گفت:

    سلام وقت بخیر یه سوال داشتم پدرم به عنوان کارمند دولتی بالای ۶ ماه منطقه تایباد از سال ۱۳۷۴تا۱۳۷۸در منطقه تایباد ماموریتی خدمت کرده اند ایا کثری خدمت به این منطقه تعلق میگیره چون گفتم بعد قطعنامه ۱۴۰۱شده منطقه عملیاتی ممنون میشم جواب بدین

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      ایثارگری به افرادی که در بازه زمانی جنگ یعنی از سال 59 تا 67 در مناطق عملیاتی حضور داشتند تعلق میگیرد.بعد از این بازه در صورت داشتن کارت احتیاط یا تایید بنیاد امکان گرفتن کارت ایثارگری و کسری خدمت وجود دارد.

  7. Avatar photo حشمت گفت:

    سلام، وقتتون بخیر، تاریخ اعلام نتیج امتحانات نهایی چه موقع می باشد؟

    1. Avatar photo bahraii گفت:

      سلام وقت بخیر .لطفا دفترچه اعلام نتایج امتحانات نهایی1401 را با دقت مطالعه کنید

  8. Avatar photo هاشم گفت:

    سلام، وقت شما بخیر، میخواستم بدونم که اعلام نتایج امتحانات نهایی چقدر بعد از برگزاری امتحانات خواهد بود؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، اعلام نتایج امتحانات نهایی به طور معمول هر ساله در مرداد ماه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
  • احراز محل سکونت دانش آموزان

    احراز محل سکونت دانش آموزان مای مدیو + راهنما تصویری my.medu

    احراز محل سکونت دانش آموزان برای آن دسته از دانش‌آموزان که قصد دارند در پایه اول و سایر مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند، ضروری است. این افراد باید قبل از این که فرم‌های ثبت‌نام را در سایت کامل کنند، باید نحوه...
  • اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

    شرایط آزمون نظام مهندسی 1403 + مدارک و سوابق کاری

    نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)