ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام وزارت نیرو ۱۴۰۳ +شرایط، زمان و مراحل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۶ آبان ۱۴۰۰
استخدام وزارت نیرو ۱۴۰۳ +شرایط، زمان و مراحل
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اخبار مربوط به استخدام وزارت نیرو ۱۴۰۳ +شرایط، زمان و مراحل آن منتشر شد. کلیه واجدین شرایط استخدام وزارت نیرو می توانند، در زمان استخدام وزارت نیرو و با توجه به فراخوان های صادر شده از سوی وزارت مربوطه و برای هر یک از استان ها، پس از اطلاع از شرایط مورد نیاز و همچنین طی نمودن مراحل استخدام وزارت نیرو نسبت به تکمیل فرم مربوطه و انجام ثبت نام اقدام نمایند و همچنین درخواست خود را به ثبت برسانند.

برای استخدام وزارت نیرو در صورتی که واجد شرایط تعیین شده باشید، در اولویت اسخدام قرار خواهید گرفت. شرایط احراز شغلی برای هر یک از مشاغل وزارت نیرو با یکدیگر متفاوت می باشد. برای اطلاع از شرایط تعیین شده می توانید با کارشناسان ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود.

 

برای اطلاع از استخدام وزارت نیرو در تمامی سمت های تعیین شده و همچنین شرایط احراز شغل مورد نظر از سراسر کشور با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

استخدام وزارت نیرو

 

استخدام وزارت نیرو

 

منابع آزمون استخدامی وزارت نیرو و شرایط استخدام وزارت نیرو برای هر یک از استان ها و شهرهای کشورمان به صورت جداگانه منتشر می شود. تمامی آن دسته از متقاضیانی که  علاقه مند به استخدام در وزارت نیرو می باشند، لازم است از شرایط عمومی و اختصاصی جهت پذیرش برق این وزارتخانه برخوردار باشند. متناسب با رشته های تعیین شده، شرایط پذیرش در هر یک از آگهی های استخدام متفاوت خواهد بود.

امکان استخدام در وزارت نیرو در رشته های مختلفی وجود خواهد داشت. بنابراین متناسب با رشته تحصیلی خود و همچنین نیاز این وزارت به نیروی کار، پس از مطالعه شرایط استخدام نسبت به تکمیل فرم و همچنین انجام امور استخدام اقدام نمایید. متقاضیان عزیز دقت داشته باشند که  استخدام در در رشته مورد علاقه آنها برحسب قبولی در آزمون متفاوت خواهد بود.

زمان استخدام رشته های مختلف و همچنین هر یک از استان ها، پس از انتشار فراخوان مورد نظر تعیین خواهد شد. برگزاری این آزمون از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور صورت خواهد پذیرفت. عمده ترین ملاک پذیرش جهت کسب نمره علمی لازم، برای پذیرش می باشد. آن دسته از داوطلبانی که بالاترین نمره علمی را کسب نموده باشند و همچنین موفقیت انجام مصاحبه علمی تخصصی و نمره بالا باشند می‌توانند در این دانشگاه پذیرفته شد.

 

شرایط استخدام وزارت نیرو

 

شرایط استخدام وزارت نیرو

 

همانطور که ذکر شد شرایط استخدام برای رشته های مختلف متفاوت خواهد بود در ادامه به شرایط لازم جهت استخدام و پذیرش در برخی از فراخوان ها وزارت نیرو اشاره خواهیم نمود. لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان رشته های فنی و مهندسی می توانند با مطالعه منابع آزمون استخدامی ایران خودرو نسبت به شرکت در آزمون اقدام نمایند.

 

شرایط لازم برای استخدام مدیریت و ارزیابی عملکرد نیروگاه های حرارتی

شرایط لازم برای شرکت در آزمون و همچنین وظایف پذیرفته شدگان، از مهم ترین مواردی است که متقاضیان پذیرش در این آگهی های استخدام لازم است تز آن مطلع باشند. در ادامه علاوه بر ارائه شرایط لازم برای پذیرش، به موضوع مدارک و همچنین وظایف مورد نظر اشاره خواهیم کرد.

  •   تابعیت جمهوری اسلامی ایران در زمان استخدام وزارت نیرو
  •  برخورداری از سلامت روانی مورد تایید این سازمان و همچنین سلامت جسمانی
  •  معتقد بودن به اسلام و همچنین رعایت اصول اخلاقی و رفتاری برای انتصاب به این شغل
  •  نداشتن هیچ گونه تعهد استخدام رسمی پیمانی قراردادی به ارگان های دولتی و خصوصی
  •  دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس و بالاتر در رشته های مرتبط
  • دارا بودن مدرک مدیریت مالی و بازرگانی صنعتی دولتی اجرایی mba و سایر گرایش های مرتبط رشته های فنی و مهندسی مرتبط
  •  برخورداری از حداقل ۸ سال سابقه تجربه خدمت دولتی مرتبط
  •  داشتن حداقل ۴ سال تجربه مدیریتی مرتبط با شغل مورد نظر در سطح مدیریت پایه یا مبانی که در واقع با اعضای گروه اداره معاونین مدیرکل مجری و مدیرکل می باشد.
  •  پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو و پذیرش در آزمون، پذیرفته شدگان لازم است در دوره آموزشی مدیریتی مربوطه آموزش های لازم را دریافت نمایند.
  •  کسب حداقل ۸۵ درصد کل امتیاز ارزیابی عملکرد در دو سال منتهی به انتصاب
  •  کارکنان شاغل در شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی و شرکت های دولتی و همچنین زیر مجموعه برق حرارتی در شرایط مساوی در اولویت خواهند بود.

شایستگی های عمومی و تخصصی برای استخدام وزارت نیرو

  • از ویژگی های شخصیتی و توانمندی های فردی و اخلاق حرفه ای و شرایط لازم برخوردار باشد.
  •  توانایی رهبری و مدیریت و همچنین پیگیری مجموعه فعالیت ها و برنامه های دفتر مذکور برخوردار باشد.
  •  در رابطه با فعالیت های دفتر لازم است متقاضیان از نگرش راهبردی تحلیلی و برنامه زمینه های سیستم ها و فرایند ها برخوردار باشند.
  •  از نظر اعتقادی، اخلاقی و رفتاری برای اطلاع از صلاحیت علمی لازم است مورد تایید مراجع ذیصلاح قرار بگیرند.
  •  تجربه، تخصص و آگاهی کافی در حوزه فعالیت شرکت مادر و زیرمجموعه آن ضروری می باشد.
  •  شناخت محیطی و آگاهی های سازمانی از دیگر الزامات خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان وزارت نیرو

 

مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان وزارت نیرو

  • فرم درخواست قرار گرفته در سایت برای استخدام وزارت نیرو را در مرحله اول لازم است تکمیل نمایید. دقت داشته باشید که آنچه در مواردی همانند ستاره دار قرار گرفته شده است، تکمیل آن الزامی خواهد بود.
  •  نامه درخواستی از سوی افراد باید شامل متنی با حداقل ۸ هزار کلمه و حداکثر ۱۵۰۰ کلمه که شامل توضیحات لازم در مورد ویژگی ها و توانمندی های متقاضی و نیازمندی های مورد نظر با انگیزه های افراد برای پذیرش در فراخوان باشد.
  •  در رابطه با متنی که ارائه می‌شود، در کل هر هزار کلمه باشد. برای متقاضی لازم است سوابق خود را در زمینه پست مورد نظر تکمیل نموده باشد و همچنین به این موضوع که در پست مورد نظر به دست آورده داشته است توضیحات لازم را ارائه نمایید.
  •   داوطلبان به تفکیک حوزه‌های سیستم های مدیریتی و بهره وری فرآیندها و ساختار مدیریت عملکرد و اصلاح نظام اداری و مدیریت راهبردی باید درج شود.
  •  رزومه علمی مورد نظر متقاضی حداکثر دو صفحه باشد.

لازم به ذکر است که برای تکمیل  فرم درخواست و ارسال مدارک با استفاده از سایت مورد نظر قابل انجام می باشد همچنین ارزشیابی شایستگی های افراد و متقاضیان با توجه به کارگاه ها و شایستگی های مورد نظر مورد بررسی قرار خواهد گرفت

 

شرایط استخدام وزارت نیرو برای شغل مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق

همانطور که ذکر گردید، هر یک از استان ها در فراخوان جداگانه‌ای جهت جذب متقاضیان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اقدام به ارائه شرایط و ضوابط خود می نمایند. و همانند شرایط استخدام دانشگاه امام صادق سپاه  ویژگی های خاصی را از متقاضیان انتظار خواهد داشت. اما آنچه در ادامه برای شما ارائه خواهد گردید؛ در رابطه با فراخوان استان کرمانشاه برای پذیرش علاقه مندان می باشد.

مهمترین وظایف و مسئولیت های مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه شامل موارد زیر می باشد :

  • توانایی انجام کلیه مصوبات و تصمیمات هیئت مدیره و مجمع عمومی را داشته باشد.
  •  تهیه ، تنظیم و پیشنهاد خط مشی برنامه عملیاتی بودجه سالانه و همچنین تشکیل هیئت مدیره از جمله وظایف فرد پذیرفته شده خواهد بود.
  •  مدیر عامل باید بتواند نسبت به تهیه و تنظیم صورت های مالی سالانه شرکت و ارائه آن به هیئت مدیره اقدام نماید.
  •  توانایی تهیه و تنظیم تمامی نامه های مورد نظر شرکت از جمله آیین‌نامه‌های مالی، معاملاتی، امور استخدامی و یا پیشنهاد اصلاح آنها و ارائه آن به هیئت مدیره را داشته باشد و در زمان استخدام وزارت نیرو این ویژگی ها را در خود به وجود آورد.
  •  تعیین روش های اجرایی در چارچوب مقررات و آیین نامه ها و همچنین ابلاغ به واحدهای ذیربط
  •  توانایی اداره امور فنی، مالی، اداری و استخدامی شرکت
  •  امکان اجرایی کردن آیین نامه ها و دستورالعمل های شرکت و انجام اقدامات لازم برای اداره امور شرکت در محدوده قوانین و مقررات مربوطه
  •  تصمیم گیری و اقدام نسبت به کلیه امور و عملیات شرکت به استثنای آنچه که از وظایف عمومی و هیئت مدیره می باشد.
  •  امکان ارائه گزارش‌های مورد نظر که به هیئت مدیره از وضعیت شرکت و همچنین تصمیمات و اقدامات خود معاونین و مدیران شرکت داشته باشد.
  •  تهیه پیش نویس و ارائه جهت تصویب مراجع ذیصلاح
  •  هماهنگی با مقامات سیاسی امنیت و محلی استان
  •  مهارت کافی برای نظارت کامل بر واحدهای زیر مجموعه و همچنین آگاهی از حسن اجرای برنامه ها و آیین نامه ها و قوانین مقررات بخش برق

 

مراحل استخدام وزارت نیرو

 

مراحل استخدام وزارت نیرو

 

همانطور که ذکر شد، برای استخدام وزارت نیرو همانند شرایط استخدام آموزش و پرورش متناسب با فراخوان های مورد نظر شما باید از شرایط عمومی و اختصاصی جهت پذیرش در رشته ها و مشاغل مورد نظر برخوردار باشید. برای شرکت در مورد نظر متقاضیان لازم است از مدرک تحصیلی تعیین شده بر اساس فراخوان مورد نظر برخوردار باشید.

برای گذارندن مراحل استخدام وزارت نیرو ، دارا بودن شرایط عمومی و اختصاص برای کلیه تحصیلات و علاقه مندان به شرکت در شغل مورد نظر الزامی خواهد بود. شرایط عمومی برای تمامی داوطلبان و علاقمندان به سمت های مختلف یکسان می باشد. علاوه بر آن، متناسب با هر فراخوانی، برخورداری از شرایط اختصاصی نیز ضروری خواهد بود و در صورت دارا بودن شرایط مورد نظر امکان استخدام را خواهند داشت.

تمامی مدارک مورد نیاز برای استخدام لازم است در سایت مورد نظر بارگذاری و نسبت به تکمیل فرم مورد نظر که در سامانه قرار گرفته شده است، اقدام نمایید. برای انجام ثبت نام و همچنین ارائه اطلاعات، زمان محدودی وجود خواهد داشت و در صورت عدم اقدام به موقع، امکان استخدام را نخواهید داشت.

 

شرایط استخدام و ویژگی های عمومی برای دریافت پست مدیر عامل شرکت برق

در رابطه با این سمت نیز بهتر است بدانید که هر یک از استان‌ها متناسب با فراخوان ارائه شده، ویژگی های مورد نظر را تعیین می نمایند. اما به طور کلی می توان گفت تمامی این ویژگی ها، دارای وجه اشتراک زیادی با یکدیگر خواهند بود که در ادامه شرایط احراز پست مدیرعامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان و شایستگی های لازم جهت احراز آن اشاره خواهیم نمود. اما به طور کلی همانند رشته های استخدامی وزارت بهداشت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی جهت استخدام ضروری می باشد.

  • برخورداری از صلاحیت عمومی انتصاب بر اساس قوانین مقررات و ضوابط تعیین شده برای استخدام وزارت نیرو
  •  داشتن قرارداد به عنوان کارمند رسمی یا پیمانی در نیروگاه های مورد نظر، ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و اعضای هیئت علمی رشته های فنی و مهندسی دانشگاه های دولتی
  •   از جمله شرایط احراز این شغل با توجه به مدرک تحصیلی، داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در یکی از مقاطع و رشته های تحصیلی فنی و مهندسی و ترجیحاً در رشته مهندسی برق
  •   داشتن سابقه کار و خدمت از جمله آن، دارا بودن حداقل ۱۰ سال سابقه خدمت در بخش برق
  •  برخورداری از حداقل ۷ سال تجربه مدیریتی در سطوح مدیریت میانی معاونت هیئت مدیره و مدیریت ارشد

تذکر : لازم به ذکر است که کلیه کارکنان شاغل در وزارت نیرو و سازمان ها و شرکت های تابعه که دارای شرایط احراز این سمت می باشند در اولویت استخدام قرار دارند و پس از آن، مراحل استخدام وزارت نیرو را خواهند گذارند.

از جمله شایستگی عمومی و اختصاصی مورد انتظار برای داشتن این شغل این است که کلیه علاقه مندان لازم است واجد شرایط زیر باشند.

  • داشتن مهارت فنی یا دانش و معلومات حرفه ای و نداشتن تخصص و تجربه و فعالیت های حرفه ای و همچنین آگاهی محیطی و سازمانی
  • داشتن شایستگی عمومی در مهارت‌های اجرایی همانند: تفکر تحلیلی و حل مسئله، تفکر و اقدام استراتژیک، داشتن خلاقیت و قدرت تصمیم‌گیری و قضاوت
  •  برای مدیریت کارکنان، فرد مورد نظر باید دارای سابقه و مهارت در مربیگری و هدایت یا همان پرورش و توانمند سازی کارکنان و ایجاد انگیزه و نفوذ بر دیگران، مشارکت جویی و تیم سازی، حل تعارضات و برطرف نمودن اختلافات را داشته باشد.
  •  مدیریت سازمان برای فردی امکان پذیر است که قاطعیت برنامه ریزی و سازماندهی و همچنین نظارت و کنترل و بهبود کیفیت را دارا باشد.
  •  پایبندی به اصول اخلاقی مورد نظر برای داشتن شغل همانند : اخلاق حرفه ای، مسئولیت پذیری و روحیه خدمت می باشد.
  •  شخصیت سازمانیرا  فردی می تواند بر عهده داشته باشد که دارای روحیه تحول گرایی حرفه ای و پیشرفته گرایی خود اثربخشی ثبات هیجانی و تسلط بر خود و همچنین انعطاف پذیری باشد.
  •  از جمله شرایط استخدام وزارت نیرو ، داشتن مهارت های ارتباطی شامل : ارتباط کلامی ، ارائه رسمی همکاری ، کار گروهی ، شنود موثر ، همدلی ، همچنین ایجاد ائتلاف و حفظ شبکه‌های ارتباطی خواهد بود.
  •  برای مهارت کسب و کار، اقتصادی مذاکره و مهارت در متقاعدسازی و همچنین مشتری مداری از جمله اصول بسیار مهم خواهد بود.

 

خلاصه مطلب

در این مثاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با استخدام وزارت نیرو ۱۴۰۳ ، شرایط استخدام وزارت نیرو ، همچنین مراحل استخدام وزارت نیرو و زمان ثبت نام ارائه نماییم. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر و همچنین انجام ثبت نام و یا اطلاع دقیق از شرایط هر یک از سمت های تعیین شده این دانشگاه می باشید، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود.

 

برای اطلاع از حداقل سنوات لازم برای استخدام وزارت نیرو و همچنین اطلاع از شرایط سنی و همچنین مدارک مورد تائید برای استخدام در این وزارت خانه از سراسر کشور با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

سوالات استخدامی پلیس فتا

لیست کامل رشته های استخدامی شهرداری

رشته های استخدامی وزارت بهداشت

استخدام وزارت نیرو

 

4/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه رشته هایی می توانند برای استخدام وزارت نیرو شرکت نمایند؟

متناسب با شغل و حرفه مورد نظر، شرایط استخدام نیز متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی، عمدتا فارغ التحصیلان رشته های فنی و مهندسی امکان ثبت نام را خواهند داشت.

شرایط استخدام وزارت نیرو چیست؟

شرایط استخدام وزارت نیرو برای هر یک از رشته ها متفاوت می باشد. در این مقاله به بخشی از این شرایط برای پذیرش داوطلبان اشاره خواهیم نمود.

آیا زمان استخدام وزارت نیرو برای رشته های شعلی مختلف یکسان است؟

با توجه به اینکه هر یک از استان ها فراخوان جداگانه ای برای استخدام منتشر می نمایند، زمان ثبت نام نیز متفاوت خواهد بود.

چگونه می توانم از استخدام وزارت نیرو ۱۴۰۳ +شرایط، زمان و مراحل اطلاع یابم؟

برای اطلاع از کلیه اطلاعات و اخبار منتشر شده در این مورد، وارد سایت شوید و این مقاله را مطالعه نمایید.

 

 

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «استخدام وزارت نیرو ۱۴۰۳ +شرایط، زمان و مراحل»

  1. Avatar photo حسین گفت:

    با سلام
    تاریخ درخواست نیرو کی می باشد
    باتشکر

    1. Avatar photo behrouzi گفت:

      چه ارگانی؟؟؟

  2. Avatar photo شمس الدین رحیمی پور گفت:

    بیکارم دنبال کار هستم و سرپرستی خانواده خودام و مادرم وخواهر به عهده من هستن و مستاجر هم هستم

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام . فراخوان استخدام وزارت نیرو درحال حاضر اعلام نشده است . از طریق سامانه اطلاع رسانی می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان

    ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان – nesha.saorg.ir

    کلیه دانشجویانی که قصد خروج از کشور را دارند، با استفاده از سامانه نشا معافیت تحصیلی می‌توانند به صورت الکترونیک کلیه اقدامات لازم را به صورت غیرحضوری انجام دهند. خدمات سامانه نشا به نشانی nesha.saorg.ir برای آن دسته از متقاضیانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
تماس با مشاور