ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کد پیگیری ایثارگری ارتش | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ دی ۱۴۰۲
کد پیگیری ایثارگری ارتش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امکان دریافت کد پیگیری ایثارگران ارتش برای داوطلبان و متقاضیان شرکت در کنکور سراسری فراهم شد. کلیه افراد واجد شرایط می توانند در زمان ثبت نام در کنکور اقدامات لازم را برای استعلام کد رهگیری ایثارگران پایور ارتش و یا کد نظام وظیفه انجام دهند. البته توجه داشته باشید که کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه استعلام کد رهگیری ایثارگری ارتش و همین طور استعلام کارت ایثارگران ارتش برای هر یک از داوطلبان و متقاضیان الزامی و مهم است.

 

از آن جایی که آشنایی با نحوه دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش برای هر یک از داوطلبان مایل به ورود به دانشگاه ها اهمیت زیادی دارد از این رو یاری خواستن از مشاوری آگاه و حرفه ای در این رابطه می تواند بسیار کمک کننده و مؤثر باشد. برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه دریافت کد رهگیری ارتش از جمله کد رهگیری پایور ارتش می توانید با تیم مشاوره ای کاربلد و باتجربه در این رابطه تماس حاصل فرمایید تا هر آن چه را که باید در این رابطه بدانید.

لزوم دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش چیست؟

همان طور که در جریان هستید سهمیه هایی هم برای داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها در نظر گرفته شده که ورود به بهترین رشته ها و مراکز آموزش عالی را برای افراد متقاضی آسان تر کرده است.

از جمله این سهمیه ها می توان به سهمیه ایثارگری اشاره کرد که افراد زیادی هم امکان استفاده از آن را دارند.

اما دقت داشته باشید که در زمان ثبت نام در آزمون سراسری دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش برای هر یک از افراد کنکوری و درج آن در برگه ثبت نام الزامی و مهم به نظر می رسد.

چگونه می توان برای دریافت کد پیگیری ایثارگران ارتش اقدام کرد؟

موضوع مهمی که در رابطه با دریافت کد پیگیری ایثارگران ارتش باید به آن توجه کرد در رابطه با نحوه دریافت کد پیگیری ایثارگران ارتش است.

آیا با نحوه دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش از سامانه استعلام کارت ایثارگران ارتش آشنایی دارید؟ در صورت عدم آشنایی با کد رهگیری ایثارگران پایور ارتش با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

در ادامه راهنمای تصویری نحوه دریافت کد رهگیری ایثارگری ارتش آورده شده که بهتر است از آن مطلع باشید.

برای اطلاع از نحوه تخمین رتبه ایثارگران بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

راهنمای تصویری دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش برای داوطلبان کنکور

در رابطه با نحوه دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش باید خدمت شما عرض کنیم که این امر به صورت اینترنتی و بدون هیچ نیازی به مراجعه حضوری برای هر یک از افراد متقاضی انجام می شود.

در این بخش از نوشته حاضر با ذکر نحوه دریافت و استعلام کد رهگیری ایثارگران پایور ارتش در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

. در قدم اول و برای دریافت کد رهگیری ایثارگری ارتش الزاماً‌ باید سایت aja.ir یا همان سامانه ارتش جمهوری اسلامی ایران را در مرورگر گوگل خود درج کنید.

استعلام کارت ایثارگران ارتش

. قدم بعدی برای دریافت کد رهگیری ایثارگران پایور ارتش بعد از باز شدن سایت aja.ir کلیک بر روی گزینه کد رهگیری ایثارگران است. (گزینه به نمایش درآمده در انتهای منو)

کد رهگیری ایثارگران پایور ارتش

. در قدم بعدی و بعد از انتخاب گزینه کد رهگیری ایثارگران باید بر روی یکی از گزینه های موجود کلیک بفرمایید.

در واقع، دو گزینه مهم یعنی کد رهگیری وظیفه و همین طور کد رهگیری پایوران پیش روی شماست که با توجه به دوره خدمت نظام وظیفه خود می توانید یکی از این دو را انتخاب بفرمایید.

کارت ایثارگران ارتش

. برای دریافت کد رهگیری ایثارگران پایور ارتش الزاماً بر روی گزینه کد رهگیری پایوران کلیک بفرمایید تا بدین ترتیب صفحه جدیدی برایتان باز شود.

با باز شدن صفحه جدید الزاماً باید موارد مهمی را در آن درج بفرمایید تا بدین ترتیب بتوانید کد رهگیری ایثارگران پایور ارتش را دریافت کنید.

در واقع، به راحتی و با درج سه مورد مهم یعنی شماره کارت، شماره کارگزینی و همین طور کد ملی می توانید برای استعلام کد پیگیری ایثارگری ارتش اقدام فرمایید.

پس از درج این موارد مهم می توانید با کلیک بر روی گزینه تأیید برای مشاهده وضعیت ایثارگری و دریافت کد رهگیری ایثارگران پایور ارتش اقدام کنید.

اما در صورت نیاز به دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش برای دوره نظام وظیفه قضیه کمی متفاوت است.

کد رهگیری ایثارگران

به این معنا که، شما باید در فیلد تعبیه شده کد ملی خود را درج کنید تا بدین ترتیب کد رهگیری ایثارگری ارتش خود را دریافت کنید.

کد پیگیری ایثارگری ارتش چند رقمی است؟

شاید این پرسش مهم برای شما هم مطرح شود که کد پیگیری ایثارگری ارتش چند رقمی است؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید عرض کنیم که کد پیگیری ایثارگری ارتش یک کد دوازده رقمی است که در صورت نیاز باید برای دریافت آن از سامانه ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام بفرمایید.

برای اطلاع از نحوه اعمال سهمیه ایثارگران در آزمون زبان ept بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا برای کنکور سال آینده هم باید برای دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش اقدام کرد؟

شاید این سؤال هم در ذهن شما هم ایجاد شود که آیا برای کنکور سال آینده نیز دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش برای داوطلبان الزامی است یا خیر؟

در پاسخ به این پرسش مهم باید خدمت شما عرض کنیم که بله همچون سال های گذشته انجام این کار و دریافت کد برای داوطلبان الزامی است.

 دریافت کد پیگیری ایثارگری برای چه کسانی الزامی است؟

مورد مهمی که در اینجا باید خدمت شما عرض کنیم این است که دریافت کد پیگیری ایثارگری و استعلام کارت ایثارگران ارتش برای تمامی داوطلبان مشمول سهمیه ایثارگری الزامی نیست.

در واقع، در صورتی که با توجه به شرایط خود مشمول استفاده ار سهمیه بیست و پنج درصدی هستید هیچ نیازی به دریافت کد پیگیری ایثارگری ندارید

حتماً‌ می پرسید که خب پس در این صورت سهمیه ایثارگران چگونه برای ما اعمال می شود؟ در پاسخ باید عرض کنیم که که تنها کاری که باید انجام دهید درج تیک در کنار گزینه سهمیه ایثارگران در دفترچه ثبت نام کنکور است.

پس ملاحظه می کنید که دیگر از شر مراجعه به سامانه و طی مراحل لازم برای دریافت کد پیگیری ایثارگری و استعلام کارت ایثارگران ارتش راحت  می شوید و تنها با درج یک تیک کوچک در دفترچه ثبت نام می توانید از سهمیه ایثارگران استفاده کنید.

اما این موضوع در رابطه با افراد و داوطلبان مشمول سهمیه پنج درصدی کمی متفاوت است. به این معنا که این دسته از افراد الزاماً‌ در زمان ثبت نام کنکور به کد پیگیری 12 رقمی ایثارگری ارتش دسترسی داشته باشند و آن را در برگه ثبت نام کنکور سراسری درج کنند تا بدین ترتیب و پس از بررسی های لازم این سهمیه برایشان اعمال شود.

برای اطلاع از جزئیات لازم در رابطه با کسری خدمت ایثارگران بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

در رابطه با نحوه دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش برای کنکور ارشد چه می دانید؟

در بخش های بالا توضیحاتی را در رابطه با نحوه دریافت اینترنتی کد ایثارگری ارتش برای دوره کارشناسی خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کردیم.

اما آیا در مورد نحوه دریافت کد رهگیری ایثارگران پایور ارتش برای کنکور کارشناسی ارشد چیزی می دانید؟

در رابطه با نحوه دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش برای کنکور کارشناسی ارشد باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که سامانه دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش در دوره ارشد با سامانه دریافت این کد جهت دوره کارشناسی با یکدیگر متفاوت هستند.

در واقع، برای دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش جهت دوره کارشناسی ارشد باید به سامانه isaar.ir مراجعه کنید و در آن اقدامات لازم را برای دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش انجام دهید.

در چه صورتی سهمیه ایثارگری شامل حال داوطلبان می شود؟

شاید این پرسش برای شما هم مطرح شود که سهمیه ایثارگری شامل حال چه افرادی می شود و چه کسانی می توانند از این سهمیه خاص استفاده کنند؟

در پاسخ به این پرسش مهم باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که سهمیه ایثارگری شامل حال افرادی می شود که برای استعلام کارت ایثارگران ارتش اقدام کرده و آن را دریافت کرده باشند.

از طرف دیگر، در صورتی در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها می توانید از سهمیه ایثارگران استفاده کنید که قبلاً از این امتیاز مهم استفاده نکرده باشید.

در مورد نحوه دریافت کد پیگیری ایثارگری سپاه چه می دانید؟

در صورت تمایل و نیاز به استفاده از سهمیه ایثارگری سپاه الزاماً باید برای دریافت کد پیگیری ایثارگری سپاه اقدام فرمایید.

اما آیا می دانید به چه صورت می توانید برای دریافت کد پیگیری ایثارگری سپاه اقدام فرمایید؟

در پاسخ باید عرض کنیم که برای دریافت کد پیگیری ایثارگری سپاه الزاماً باید به سامانه ای تحت عنوان issar. ir وارد شوید.

پس از ورود به این سامانه نوبت به طی مراحل لازم می رسد که الزاماً باید از قبل تمامی این مراحل لازم را بدانید و با آن ها آشنا باشید.

آیا برای استفاده از سایر سهمیه های کنکور نیز نیاز به دریافت کد است؟

در این نوشته صحبتی در رابطه با نحوه دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش با شما دوستان عزیز داشتیم.

اما شاید این پرسش مهم برای شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل نیز مطرح شود که آیا برای استفاده از دیگر سهمیه ها یعنی سهمیه خانواده شهداء، رزمندگان نیز باید کدی را در سامانه ثبت نام کنکور وارد کرد یا این که نه نیازی نیست؟

اگر به دنبال یافتن پاسخی دقیق و قطعی برای این سؤال مهم هستید می توانید از کمک مشاورانی خبره و کاردان در این رابطه کمک بگیرید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

3/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان برای دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش اقدام کرد؟

برای دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش باید به سایت aja.ir مراجعه فرمایید.

آیا دریافت کد رهگیری ایثارگران پایور ارتش و یا ایثارگران نظام وظیفه برای تمامی داوطلبان مشمول الزامی است؟

خیر. تنها داوطلبان مشمول دریافت سهمیه ایثارگری پنج درصد باید برای دریافت این کد اقدام کنند.

آیا دریافت کد پیگیری ایثارگری ارتش برای داوطلبان مشمول کنکور سال آینده نیز الزامی است؟

بله. در صورتی که فرد مشمول سهمیه 5 درصدی باشد باید برای دریافت این کد اقدام کند.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «کد پیگیری ایثارگری ارتش | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo محمد گفت:

    سلام من پدرم رفتند و کد پیگیری ۱۲ رقمی رو از سپاه دریافت کردند برای سهمیه ۵ درصد ایشان ۶ماه و ۱۸ روز حضور داوطلبانه در جبهه داشته اند
    اولین سوال من اینست ک الان من مشمول استفاده از سهمیه هستم و دوم اینکه این کد رو می توانم برای هردو نوبت کنکور تجربی یعنی اردیبهشت و تیر استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید خیلی ممنون

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله امکان پذیر است

  2. Avatar photo مسعودرفیعی سنگری گفت:

    سلام.بنده با کد ملی 2291632760,,وبا دارا بودن یک سال و نه ماه و هیفده روز ایثارگری و ده درصد جانبازی بنیاد شهید..مجددا در تاریخ،1401/01/29درکمسیون پزشکی ارتش لویزان
    وجهت احراز و میزان درصد جانبازی شرکت کردم.اما تاکنون جوابی حاصل نشده است.آیا حضور فیزیکی مجدد اینجانب جهت پیگیری نیاز است.یا باید منتظر پیام باشم.بیسار ممنون از حوصله شما

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقت بخیر
      مراجعه حضوری به بنیاد شهید و امور ایثارگران داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • ثبت نام مجدد کنکور سراسری

    ثبت نام مجدد کنکور ۱۴۰۳ + جاماندگان sanjesh.org

    ثبت نام مجدد کنکور سراسری آغاز شد. جاماندگان کنکور که در بازه زمانی اولیه اختصاص داده شده برای ثبت نام کنکور به هر دلیلی موفق به نام‌نویسی نشده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری نسبت به تکمیل فرم...
  • ثبت نام کنکور سراسری

    ثبت نام کنکور سراسری 1403 آغاز شد + ورود سایت اصلی sanjesh.org

    ثبت نام کنکور سراسری 1403 طبق اعلامیه جدید سازمان سنجش برای نوبت دوم از 7 فرودین 1403 آغاز و تا 12 فروردین ادامه خواهد داشت. داوطلبین باید در زمان مقرر وارد سایت ثبت نام کنکور سراسری سازمان سنجش به نشانی...
تماس با مشاور