ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پکیج قبولی پزشکی 1403

پکیج تضمینی قبولی پزشکی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مهم ترین رکن موفقیت در کنکور برنامه ریزی مناسب و پایبندی به آن است. در این مقاله به بررسی پکیج قبولی پزشکی 1403 می پردازیم. این پکیج که توسط تیم مشاوران ایران تحصیل آماده شده است تا تمام موارد و مطالبی را که برای قبولی در پزشکی کنکور به آن نیاز دارید را جمع آوری نموده و در اختیار داوطلبان گرامی قرار دهد. برای اطلاع از نحوه برنامه ریزی و تهیه پکیج تضمینی کنکور پزشکی با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

اصلی ترین رکن این پکیج برنامه ریزی و جلوگیری از اشباع سازی مطالب در برنامه روزانه است. به نحوی که دانش آموزان در دام برنامه ریزی های رویایی با ساعت مطالعه بسیار بالا گرفتار نشوند و به شیوه ای کاملا منطقی به برنامه ریزی ایده آل خود دست یابند. با پکیج پیش رو معجزه را ترسیم می کنیم.

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با برگزاری آزمون های دوره ای آنلاین و ارائه گزارش نموداری پیشرفت، قبولی شما داوطلبان را تضمین می کنند. برای برقرای ارتباط با مشاوران ما و شرکت در این آزمون ها کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

پکیج قبولی پزشکی

پکیج قبولی پزشکی ایران تحصیل

این بسته برای دانش آموزانی طراحی شده است که رویای دستیابی به رشته پزشکی را در سر می پرورانند. این پکیج تمام نیاز های ورود به رشته پزشکی و کسب رتبه زیر 1000 را فراهم می کند. مواردی که در این پکیج به آن ها پرداخته می شود عبارت اند از:

درسنامه های جامع و کاربردی: اگر مطالعه برای کنکور را شروع کرده باشید، احتمالا با حجم و تنوع وسیع کتاب های تستی و درسنامه های سنگین و بدون استفاده آن ها روبه رو شده اید. تفاوتی که پکیج تضمینی کنکور پزشکی ایران تحصیل با موارد مشابه دارد، عدم وجود درس نامه های سنگین با مطالب اضافه و بی فایده است. پکیج تضمینی کنکور پزشکی حاصل بررسی سوالات ده ها دوره کنکور تجربی و ارائه درسنامه هایی کاملا کنکور محور می باشد.

مررور سریع: علاوه بر درس نامه جامع و کاربردی این پکیج، بخشی با عنوان مرور سریع در انتهای هر درسنامه قرار گرفته است که به شما برای تثبیت آنچه مطالعه کرده اید کمک می کند. با مطالعه این بخش به راحتی تمام مطالب را به سرعت مرور کرده و بخشی که نیاز به مطالعه مجدد دارد را شناسایی می کنید.

حل تست: در پکیج قبولی پزشکی، دانش آموزان علاوه بر درسنامه جامع و در عین حال مفید و مختصر به تست های شبیه سازی شده با کنکور دسترسی خواهند داشت. پاسخ تست های این پکیج به صورت تشریحی توضیح داده شده و نکات مهم علامت زده شده اند.

تدریس: علاوه بر کتاب هایی که در این مجموعه وجود دارد، پکیج قبولی پزشکی 1403 همراه با رتبه برتر های کنکور تدریس خواهد شد. تمامی نکات و جزوات رتبه برتر های کنکور های گذشته مورد ارزیابی قرار گرفته و در کلاس های این مجموعه توضیح داده خواهند شد.

برنامه مشاوره: مهم ترین ویژگی پکیج فوق، ارائه برنامه و مشاوره از تیمی حرفه ای و تشکیل شده از رتبه های برتر کنکور و اساتید بنام دروس مختلف است. برنامه ریزی مناسب مهم ترین گام دستیابی به رویای پزشکی شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آکادمی ایران تجصیل با همکاری و مشارکت همزمان رتبه های برتر سال های قبل آزمون سراسری و با ارائه برنامه روزانه درسی مدون به همراه پشتیبانی 24 ساعته تا روز کنکور همراه شما خواهند بود، برای کسب اطلاع از شرایط و نحوه استفاده از خدمات آکادمی ایران تحصیل کافیست تا  بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

بهترین پکیج قبولی پزشکی

همه چیز درباره قبولی پزشکی در کنکور 

کنکور سومین کنکور مشترک داوطلبان نظام قدیم و جدید و اولین کنکور دو مرحله ای برای گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان می باشد. با توجه به اهمیت یادگیری مفهومی و نیاز به تکنیک های تست زنی در کمترین زمان ممکن در کنکور سراسری، بهترین منبع برای دروس اختصاصی، منبعی است که ابتدا مفاهیم هر مبحث را به طور کامل آموزش داده و سپس روش های تست زنی در کمترین زمان را آموزش دهد در حالی که چنین آموزش هایی در کتاب های درسی به طور کامل قرار نگرفته و بیشتر معلمان نیز تنها مفاهیم را به صورت تشریحی آموزش می دهند.

از این رو پکیج قبولی پزشکی منابع مناسب برای موفقیت در کنکور را گرد آوری کرده و به صورت مجموعه ای مقرون به صرفه در اختیار شما قرار داده است. کتاب های تست زنی، عموما در یکی از دو بخش درسنامه و تست های مختلف قوی تر تالیف شده اند و تنها نکته ای که در کلیه کتاب های تست زنی مشترک است، عدم آموزش روش و تکنیک تست زنی است. اما در مجموعه ایران تحصیل این مشکل مرتفع شده و علاوه بر مشاوران با تجربه، کتاب های تمرین روش تست زنی در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

همچنین بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری و دانش آموزان برای یادگیری مطالب کنکوری در کلاس های کنکور شرکت می کردند اما با شیوع ویروس کرونا در اواخر سال 1398 کلیه کلاس های حضوری آموزش مدارس و کلاس های کنکور لغو شده و به صورت مجازی برگزار می شود. کلاس های مجازی به دلیل قطعی های بسیار زیاد اینترنت، باعث ایجاد اختلال در یادگیری دانش آموزان گردیده است. بنابراین اهمیت داشتن مطالعه و برنامه ریزی دقیق بیش از پیش احساس می شود.

در ارتباط با زمان برگزاری کنکور بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، برای دروس اختصاصی دو بار در سال برگزار خواهند شد و نتایج امتحانی از لحاظ سوابق تحصیلی و دروس اختصاصی کنکور به مدت دو سال اعتبار خواهد داشت و برای زمان برگزاری کنکور پیش بینی می شود در نوبت اول در تیر ماه و بهمن ماه برگزار شود.

پکیج قبولی پزشکی

چرا داشتن مشاور و برنامه ریزی مهم است؟

نکته بسیار مهمی که معمولا ذهن بسیاری از دانش آموزان را درگیر می کند این است که چرا برای کسب رتبه ی زیر 1000 تجربی به مشاور نیاز داریم؟ چرا برنامه ریزی و داشتن نظم در مطالعه دروس به این میزان اهمیت دارد؟

واقعیت امر این است که حجم دروس و منابع آموزشی کنکور بسیار زیاد است. از طرف دیگر رشته های پرطرفداری مانند پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی ظرفیت محدودی دارند و برای قبولی در هر یک از آن ها باید توان رقابت با دانش آموزان برتر کل کشور را داشته باشید.

بنابراین دستیابی به هر یک از رشته های فوق در دانشگاه های تاپ کشور نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و ساماندهی شده است که دانش آموز را در مطالعه و مرور تمام مطالب مورد نیاز یاری نماید. با داشتن یک برنامه ریزی مرور محور و جامع به کمک پکیج تضمینی کنکور پزشکی می توانید زمان خود را تنظیم نموده و در مدت زمان باقی مانده تا کنکور خود را بهتر از رقبایتان آماده کنید.

دانش آموزانی که برای کنکور از همین الان به فکر مطالعه و برنامه ریزی هدف باشند موفق تر از سایرین در آزمون کنکور آماده خواهند شد. مشاوره کنکور ایران تحصیل می تواند به شما برای داشتن مطالعه و برنامه ریزی هدف مند کمک کند تنها کافیست با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید و پکیج قبولی پزشکی 1403 را تهیه نمایید.

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با مشاورهVIP به صورت 24 ساعته داوطلبان را پشتیبانی کرده و قبولی آن ها را در کنکور تضمین می کنند. برای دریافت مشاورهVIP کافی است تا بر روی لینک زیر کلیک کرده و در سامانه مشاوره ثبت نام نمایید.

برترین پکیج قبولی پزشکی

تطبیق پکیج قبولی پزشکی با بودجه بندی کنکور 1403

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش کنکور در دو نوبت برگزار می شود و تنها برای دروس اختصاصی دفترچه سوالات ارائه می شود و دروس عمومی بر اساس نمرات امتحانات هایی بر رتبه داوطلبان کنکور تاثیر می گذارد.

دروس اختصاصی رشته تجربی شامل دروس زمین شناسی، ریاضی، زیست شناسی، فیزیک و شیمی می باشد و ترتیب ارائه سوالات بدین صورت می باشد:

  • زمین شناسی
  • ریاضیات
  • زیست شناسی
  • فیزیک
  • شیمی

برای اطلاع از فرمول محاسبه تاثیر معدل در کنکورکلیک کنید.

درس ریاضی در کنکور شامل 30 سوال می باشد و دانش آموزان برای پاسخ دادن به سوالات 47 دقیقه زمان دارند و برای هر سوال 94 ثانیه زمان پاسخ دهی دارند.سوالات درس ریاضی در کنکور به صورت مبحثی بوده و دانش آموزان برای یادگیری و نتیجه گیری در کنکور، بهتر است درس ریاضی را به صورت مبحثی مطالعه کنند. بنابراین در پکیج تضمینی کنکور پزشکی تمامی مطالب به صورت بخش بندی شده قرار داده شده است که بهترین نتیجه را در یادگیری دانش آموزان به همراه داشته باشد.

پکیج آموزشی برای قبولی پزشکی

درس زیست شناسی در کنکور شامل 50 سوال می باشد و دانش آموزان برای پاسخ دادن به سوالات 36 دقیقه زمان دارند و برای هر سوال 43 ثانیه زمان پاسخ دهی دارند. درس فیزیک نیز در کنکور تجربی شامل 30 سوال می باشد و دانش آموزان برای پاسخ دادن به سوالات 37 دقیقه زمان دارند و برای هر سوال 74 ثانیه زمان پاسخ دهی دارند. در درس شیمی کنکور هم  35 سوال وجود دارد که دانش آموزان برای پاسخ دادن به سوالات 35 دقیقه زمان دارند و برای هر سوال 60 ثانیه زمان پاسخ دهی دارند. با توجه به زمان محدود هر سوال تمرین و مرور مطالب درسی برای آماده گیری در کنکور بیش از پیش احساس می شود.

اگر هدف شما از شرکت در آزمون سراسری کسب رتبه تک رقمی یا دو رقمی است استفاده از پکیج مشاوره کنکور VIP بهترین راه باری شما خواهد بود؛ این پکیج با گزارش نموداری پیشرفت، بررسی مداوم تراز، برنامه ریزی مداوم هفتگی و … هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان را به رتبه دلخواه رسانده، برای بهره مندی از این خدمات در آکادمی ایران تحصیل کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید

پکیج قبولی پزشکی 100% تظمینی

آخرین اخبار مرتبط با پکیج قبولی پزشکی 1403

  • کنکور 1403 با تغییر و تحول بزرگی همراه خواهد بود.

مطابق مصوبه «سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی پس از پایان متوسطه» که در جلسه ۸۴۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید قرار شد که از سال ۱۴۰۳ کنکور دو بار در سال برگزار شود. قرار است که از سال ۱۴۰۳ تاثیر امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت ۶۰ درصد قطعی در کنکور سراسری لحاظ شود، اما در سال ۱۴۰۳ این تاثیر ۴۰ درصد خواهد بود در این آزمون موارد زیر تاثیرگذار خواهند بود. در سنجش داوطلبان کنکوری، فرآیند ارزیابی میزان دانش، توانایی و پیشرفت تحصیلی متقاضیان برای ورود به موسسه مورد نیاز است به صورت «نمره کل سابقه تحصیلی» و «نمره کل آزمون اختصاصی» تحقق می‌یابد.

  • افزایش پذیرش رشته پزشکی از امسال

ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تحت نظارت آن وزارت برای رشته‌ پزشکی در مقطع عمومی، از سال ۱۴۰۳ به مدت حداقل چهار سال، در هر سال 20 درصد نسبت به سال قبل به شرح جدول ذیل افزایش یابد. در ضمن پس از چهار سال، درباره ثابت ماندن یا افزایش ظرفیت با پیشنهاد ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصمیم‌گیری خواهد شد.

سال پذیرش

افزایش پذیرش در سال هدف

جمع پذیرش در سال هدف

1400 حدود 8000 هزار نفر
۱۴۰۳ معادل 1600 نفر (20%) 9600 نفر
1403 معادل 1920 نفر (20%) 11520 نفر
1403 معادل 2304 نفر (20%)

13824 نفر

1404 معادل 2765 نفر (20%)

16588 نفر

قرار است که از سال ۱۴۰۳ تاثیر امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت ۶۰ درصد قطعی در کنکور سراسری لحاظ شود، اما در سال ۱۴۰۳ این تاثیر ۴۰ درصد خواهد بود در این آزمون موارد زیر تاثیرگذار خواهند بود.این افزایش ظرفیت مخصوص داوطلبان آزاد شهرستانها و مناطق محروم و کم برخوردار می باشد. پذیرش در این افزایش ظرفیت که به صورت کد رشته محل‌های مشخص در دفترچه‌های راهنمای سازمان سنجش آموزش کشور درج می شود، صرفا برای ارائه خدمت در شهرستانها و مناطق محروم و کم برخوردار خواهد بود.

در صورت عدم وجود داوطلب واجد شرایط برای بخشی از این ظرفیت، ظرفیت باقیمانده صرفاً به داوطلبان آزاد سایر مناطق کشور با تعهد ارائه خدمت در شهرستانها و مناطق تعیین شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اختصاص خواهد یافت

خلاصه مطالب

قبولی در رشته های پرطرفدار کنکور تجربی به ویژه پزشکی رویای بسیاری از دانش آموزان و فارغ التحصیلان رشته تجربی می باشد. به نحوی که برخی از افراد سال های ارزشمند جوانی خود را تنها برای به دستیابی صندلی پزشکی دانشگاه های کشور، صرف می کنند و چندین سال پشت کنکور می مانند.

اما آنچه که از بررسی نحوه مطالعه و چگونگی به موفقیت رسیدن رتبه های برتر کنکور مشخص است، این است که موفقیت در کنکور و قبولی در رشته پزشکی نیازی به صرف سال های طولانی در پشت کنکور ندارد و در حقیقت آن چه که مهم است برنامه ریزی دقیق، عمل به آن و مطالعه منابع کامل و طبقه بندی شده در بازه زمانی مناسب است. تمامی این موارد به همراه توصیه های مشاوران برتر کنکور در پکیج قبولی در پزشکی به صورت یکجا در اختیار داوطلبان گرامی قرار داده شده است. برای تهیه ی پکیج تضمینی کنکور پزشکی و دریافت مشاوره با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود این مطلب به صورت PDF کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پکیج قبولی پزشکی برای چه کسانی مناسب است؟

این پکیج برای تمامی دانش آموزان رشته تجربی که در کنکور سال 1403 شرکت خواهند کرد و هدفشان کسب رتبه زیر هزار می باشد طراجی شده است.

محتویات پکیج قبولی در پزشکی چیست؟

از جمله این محتویان این پکیج می توان به بسته های مشاوره و برنامه ریزی توسط رتبه های برتر کنکور سال های گذشته، درسنامه های جامع و مفید و نمونه تست های کنکوری اشاره کرد.

چرا داشتن مشاور و برنامه ریزی مهم است؟

دستیابی به رشته های برتر در دانشگاه های تاپ کشور نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و ساماندهی شده است که دانش آموز را در مطالعه و مرور تمام مطالب مورد نیاز یاری نماید.این امر با نتخاب مشاور مناسب ممکن می شود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)