ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ویرایش اطلاعات کنکور سراسری ۱۴۰۲

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۸۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
ویرایش اطلاعات کنکور سراسری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

یکی از مشکلاتی که بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری در هر سال با آن مواجه می شوند وارد کردن اطلاعات اشتباه در هنگام ثبت نام کنکور سراسری است. وارد کردن اطلاعات می تواند دلایل مختلفی داشته باشد برای مثال کافی‌نت که به آن مراجعه کرده اید اطلاعات را اشتباه وارد کرده باشد یا این که خود شما در هنگام وارد کردن اطلاعات سهل انگاری کرده اید. در مجموع باید بتوانید برای ویرایش اطلاعات کنکور سراسری اقدام کنید.

بسیاری از افراد بر این باور هستند که ویرایش اطلاعات کنکور سراسری کار سختی است اما این مسئله درست نیست. در واقع شما می توانید بدون مراجعه به کافی نت این کار را انجام دهید. ما تصمیم داریم در این مقاله انجام ویرایش ثبت نام کنکور سراسری را با استفاده از متن و تصویر به شما آموزش دهیم. لازم به ذکر است بدانید برای ویرایش اطلاعات به برخی مدارک نیاز دارید که در این محتوا با مدارک مورد نیاز آشنا خواهید شد. از سوی دیگر از زمان های ویرایش ثبت نام کنکور مطلع می‌شویدو در نهایت پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما در وب سایت ایران تحصیل همراه باشید.

اطلاعیه 

داوطلبانی که قصد دارند به ویرایش اطلاعات کنکور سراسری بپردازند باید وارد سایت سازمان سنجش و آموزش کشور شوند، برای ورود به سایت سنجش بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

 نحوه ویرایش اطلاعات کنکور سراسری

افرادی که قصد اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود را دارند می بایست قبل از مراجعه به سامانه تمامی مشخصات و مدارک خود را آماده کنند و سپس وارد سامانه شوند. نحوه ویرایش اطلاعات کنکور سراسری به این  صورت خواهد بود که داوطلبان ابتدا می بایست وارد سیستم ثبت نام و ویرایش اطلاعات کنکور سازمان سنجش آموزش کشور شوند.

زمانی که وارد سایت سنجش می شوید باید بر روی گزینه سراسری که در تصویر زیر مشخص شده است کلیک کنید. این نکته را در نظر داشته باشید گزینه سراسری در قسمت بالا و سمت راست صفحه اصلی سایت قرار دارد. 

آموزش ویرایش اطلاعات کنکور سراسری

در ادامه به یک صفحه جدید منتقل می شوید که این صفحه مانند تصویر زیر می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید در این قسمت از کار باید بر روی گزینه ثبت نام آزمون سراسری که در تصویر زیر در کادر قرمز رنگ قرار داده ایم کلیک کنید.

نحوه ویرایش اطلاعات کنکور سراسری

حال زمان آن فرا رسیده است برای ویرایش اطلاعات کنکور سراسری اقدام کنید. این گزینه را در نشر داشته باشید با ورود به صفحه جدید گزینه به نام ویرایش اطلاعات برای شما به نمایش در می آید که باید بر روی آن کلیک کنیدو شایان ذکر است بدانید این گزینه در تصویر زیر مشخص شده است.

بهترین روز برای ویرایش اطلاعات کنکور سراسری

در این مرحله باید اول نظام آموزشی خود را انتخاب کنید. این نکته را در نظر داشته باشید در قسمت ابتدایی این صفحه 4 تذکر ثبت شده است که قبل از ویرایش باید آن ها را مطالعه کنید. 

بهترین روش برای ویرایش اطلاعات کنکور سراسری

اطلاعاتی در مورد ویرایش اطلاعات کنکور سراسری

در گام اول بهتر است بدانید ویرایش اطلاعات کنکور صرفا به صورت الکترونیکی بوده و از طریق سامانه انجام خواهد گرفت. ثبت نام مجدد کنکور نیز از طریق همین سامانه صورت می گیرد.  در نتیجه داوطلبان محترم می توانند برای ثبت نام مجدد و اصلاح اطلاعات در زمان تایید شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند و یا این کار را به مشاوران مرکز مشاوره کنکور ایران تحصیل واگذار کنند. البته در ادامه نحوه ویرایش اطلاعات کنکور سراسری را با استفاده از متن و تصویر به شما آموزش خواهیم داد تا خودتان به سادترین شکل ممکن این اطلاعات را ویرایش نمایید.

 

جهت کسب اطلاعات نسبت به اعتراض به نتایج کنکور سراسری بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

نحوه ویرایش اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

در برخی از مواقع افراد در زمان دیافت کارت ورود به جلسه متوجه میشوند که باید بعضی از اطلاعات را اصلاح کنند. این نکته را در نظر داشته باشید برای انجام این کار د ابتدا باید واد سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور شوید. در ادامه با آموزش تصویری ما هماه شوید تا بتوانید اطلاعات مورد نظر خود ا ویرایش کنید.

بعد از وارد شدن به سایت سازمان سنجش باید بر روی گزینه سراسری که در تصویر زیر مشخص می باشد کلیک کنید و در ادامه اد لینک کارت ورود به جلسه کنکور سراسری شوید.

بهترین روش برای اصلاح اطلاعات کنکور سراسری

در این قسمت از مقاله بهتر است بدایند برای جسنتجو کردن کارت ورود به جلسه  4 روش (با وارد کردن شماره پرونده ، کد رهگیری و شماره شناسنامه، با وارد کردن شماره پرونده ، کد ملی و سریال شناسنامه، با وارد کردن شماره پرونده ، شماره داوطلبی و با وارد کردن شماره سریال ، شماره شناسنامه) وجود دارد که میتوانید از طریق آن ها اقدام کنید. البته این 4 روش در تصویر زیر مشخص است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تمدید ثبت نام کنکور وارد شوید.

 

اصلاح اطلاعات کنکور سراسری

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید کارت ورود به جلسه برای شا باز شده است و در قسمت زیر کارت ورود به جلسه گزینه ویرایش اطلاعات وجود دارد و شما میتوانید به سادگی اطلاعات خود را اصلاح کنید.

بهترین راه برای ویرایش اطلاعات کنکور سراسری

مدارک لازم جهت ثبت نام مجدد و ویرایش کنکور

با توجه به اینکه تعداد زیادی از داوطلبان کنکور در زمان ثبت نام به دلیل آماده نبودن مدارکشان و یا دلایلی دیگر از ثبت نام جا مانده اند سازمان سنجش و آموزش کشور طبق سنوات گذشته یک فرصت مجدد جهت ثبت نام فراهم نموده و در این بین داوطلبانی هم بوده اند که اطلاعات فردی و تحصیلی خود را به نادرستی وارد کرده اند به اطلاع این دسته از داوطلبان می رسانیم که در این فرصت می توانند جهت ویرایش اقدام نمایند لذا داوطلبان قبل از ورود به سایت نسبت به آماده کردن مدارک زیر اقدام نمایند.

 

  • اطلاعات شناسنامه
  • اطلاعات کارت ملی
  • کد دانش آموزی
  • کد سوابق تحصیلی دیپلم
  • کد سولبق تحصیلی پیش دانشگاهی
  • کد منطقه محل تحصیل
  • کد استان محل سکونت
  • کد رشته تحصیلی
  • کد 12 رقمی سریال ثبت نام

 

برای کسب اطلاعات نسبت به انتخاب رشته کنکور سراسری بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

آیا می دانید که چقدر فرصت برای ویرایش در اختیار دارید؟ 

در این بخش از محتوا قصد داریم به یکی از متداول‌ترین سوالات پاسخ دهیم. توجه داشته باشید شما طی چند فرصت می توانید برای ویرایش و اصلاح اطلاعات فردی و آموزشی خود در سال کنکور اقدام نمایید. به عبارت دقیق تر این فرصت در زمان ثبت نام کنکور سراسری، در زمان تمدید مهلت ثبت نام، فرصت مجدد در نظر گرفته شده برای ثبت نام و زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور در اختیارتان قرا می گیرد. پس متوجه شدید که طی چهار دوره می توانید برای ادیت اطلاعات اقدام کنید. 

 

چگونه می توان اطلاعات را در زمان ثبت نام کنکور ویرایش کرد؟ 

در زمان ثبت نام در کنکور سراسری می توانید دست به اصلاح تمامی اطلاعات وارد شده در سایت سازمان سنجش بزنید. حالا این که چطور می توانید دست به این کار بزنید بسیار ساده است. به آسانی وارد سایت سازمان سنجش می شوید و اقدام به ویرایش اطلاعتی همچون عکس، سهمیه و موارد دیگر می زنید. 

 

جهت کسب اطلاعات نسبت به ثبت نام کنکور سراسری دی بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

زمان ویرایش اطلاعات آزمون چه زمانی است؟ 

زمان دقیقی نمی توان برای ویرایش مشخصات داوطلبان اعلام کرد. اما به طور تقریبی می توان گفت که این زمان احتمالاً مشابه سال 98 و سال های قبل طی چهار مرحله ای که در بالا ذکر شد صورت می گیردبرای دریافت اطلاعات بیشتری در مورد زمان این ویرایش سراسری با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید. 

 

زمان های ویرایش ثبت نام کنکور
 زمان ثبت نام کنکور سراسری  همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری ، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی برای تمامی داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کردند، وجود خواهد داشت بنابراین داوطلب هر زمان متوجه اشتباهی در فرم ثبت نام شود به راحتی می تواند در همان بازه زمانی نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نماید.
 تمدید مهلت و فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 
به دلیل آمار بالای علاقه مندان به ثبت نام کنکور، معمولا بازه زمانی ثبت نام چند روز تمدید شده و همچنین مهلت دیگری نیز برای ثبت نام جاماندگان در نظر گرفته می شود. امسال نیز احتمالا طبق روال سالیان گذشته شاهد اعلام تمدید مهلت ثبت نام و مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری خواهیم بود. در این بازه های زمانی امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری نیز برای داوطلبانی که قبلا اقدام به ثبت نام کردند، وجود خواهد داشت.
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری   آخرین مهلتی که به ویرایش ثبت نام داوطلبان کنکور سراسری اختصاص می یابد، تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری می باشد.

پادکست صوتی مقاله

 

اخبار چیرامون کنکور سراسری

ثبت نام دانشجویان جدید از اول مهر

بر اساس گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای حسن مروتی بیان نمود نتیجه نهایی کنکور سراسری هفته پایانی شهریور اعلام می‌شود، و بعد از اعلام نتایج نهایی، دانشگاه‌ها برای ثبت نام داوطلبان کنکور سراسری تا هفته اول مهر برنامه‌ریزی می کنند. این نکته را هم در نظر داشته باشید مهلت انتخاب رشته برای افراد مجاز تمدید شده است و داوطلبان می‌توانند تا ساعت ۲۴ پنج شنبه با تاریخ 17 هریور ماه ۱۴۰۲ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس https:www.sanjesh.org مراجعه نمایند. توجه داشته باشید تکمیل ظرفیت و کارنامه سبز داوطلبان کنکور سراسری امسال هم مانند سال قبل در هفته اول مهر منتشر می شود.

 

آغاز مهلت مجدد انتخاب رشته داوطلبان کنکور

بر اساس گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: افرادی که موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ نشده اند میتوانند تا تاریخ 17 شهریور ۱۴۰۲ که روز نج شنبه می باشد برای ثبت اطلاعات به سامانه سنجش مراجعه کنند.

 

خلاصه مطلب

همانطور که می‌دانید بسیاری از افراد به دلایل مختلف اطلاعات خود را در هنگام ثبت نام کنکور سراسری اشتباه وارد می‌ کنند و این مسئله موجب می گردد تا این افراد به دنبال راه و روشی برای ویرایش اطلاعات کنکور سراسری باشند. توجه داشته باشیدویرایش اطلاعات سازمان سنجش بسیار آسان است و نیاز نیست شما برای ویرایش آن به کافی نت مراجعه کنید. تنها کافی است اطلاعاتی که باید ویرایش شود را پیدا کرده و وارد وب سایت رسمی سنجش و آموزش کشور شوید. بعد از وارد شدن به این وب سایت باید بر روی گزینه سراسری کلیک کرده و بعد از انتخاب گزینه ثبت نام آزمون سراسری به سراغ آیتم ویرایش اطلاعات بروید و اطلاعات اشتباه را اصلاح کنید.

در بسیاری از مواقع افراد زمانی که کارت ورود به جلسه را دریافت می کنند متوجه می شوند که اطلاعات خود را به اشتباه در هنگام ثبت نام وارد کرده اند. اگر با چنین مشکلی هم مواجه شدید اصلا نگران نباشید زیرا برای این حل این مشکل هم روشی وجود دارد تا بتوانید اطلاعات اشتباه را اصلاح کنید. توجه داشته باشید برای اصلاح کردن اطلاعات بعد از دریافت کارت ورود به جلسه باید وارد سایت سنجش شوید، از سمت راست گزینه سراسری را انتخاب کنید، با استفاده از یکی از روش های (وارد کردن شماره پرونده ، کد رهگیری و شماره شناسنامه، وارد کردن شماره پرونده ، کد ملی و سریال شناسنامه، وارد کردن شماره پرونده ، شماره داوطلبی و وارد کردن شماره سریال ، شماره شناسنامه) کارت ورود به جلسه خود را پیدا کرده و با استفاده از گزینه ویرایش اطلاعات که در انتهای کارت ورود به جلسه وجود دارد اطلاعات اشتباه را اصلاح کنید.

در انتها بهتر است ذکر کنیم برای ویرایش اطلاعات سازمان سنجش به مدارکی همچون اطلاعات شناسنامه، اطلاعات کارت ملی، کد دانش آموزی، کد سوابق تحصیلی دیپلم، کد سولبق تحصیلی پیش دانشگاهی، کد منطقه محل تحصیل، کد استان محل سکونت، کد رشته تحصیلی و کد 12 رقمی سریال ثبت نام نیاز خواهید داشت. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله در هنگام ویرایش اطلاعات کنکور سراسری به شما کمک شایانی کند.

 

برای دانلود فایل PDF مقاله ویرایش اطلاعات کنکور سراسری بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

 

4/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در صورت عدم ویرایش اطلاعات کنکور سراسری در زمان توزیع کارت ورود به جلسه آیا زمان دیگری برای ویرایش وجود دارد؟ 

خیر متأسفانه. در این زمان فقط می توایند از طریق مسئولین سازمان سنجش برای این کار اقدام کنید.

جهت ویرایش اطلاعات کنکور سراسری چگونه می توان اقدام کرد؟ 

با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانید برای ویرایش اطلاعات اقدام کنید.

آیا در فرصت در نطر گرفته شده برای ثبت نام کنکور نیز می توان برای ویرایش اطلاعات اقدام کرد؟ 

بله. در آن زمان نیز می توانید اقدامات لازم برای ویرایش اطلاعات را انجام دهید.

نظرات

280 دیدگاه دربارهٔ «ویرایش اطلاعات کنکور سراسری ۱۴۰۲»

  1. Avatar photo محمد صادق پوررمضانی گفت:

    سلام ببخشید من عنوان دیپلمم رو به جای معارف انسانی زدم الان متوجه شدم چیکار کنم؟ اصلا قابل حل شدن هس؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز یک هفته قبل از انتشار کارت ورود به جلسه امکان ویرایش خواهید داشت.

  2. Avatar photo کسری گفت:

    سلام وقت بخیر
    موقع ثبت نام کنکور افرادی که پدرشان ایثارگر هستن میتونن برن از ارتش یا سپاه کد ۱۲ رقمی برای سهمیه ۵ درصد دریافت کنن
    متاسفانه من نتوانستم موقع مهلت ثبت نام برم کد رو دریافت کنم
    ولی بعد از مهلت ثبت نام به سپاه رفتم گفت که سایت بسته شده یعنی سازمان سنجش برای سپاه و ارتش و جهاد کشاورزی و… سایت رو بستن
    خواستم بپرسم آیا امکان این رو داره موقع کارت ورود به جلسه چونکه امکان ویرایش اطلاعات وجود داره، سازمان سنجش سایت رو برای ارگان های مشخص شده باز کنه تا برای دریافت کد ۱۲ رقمی اقدام کنم و بتوانیم از سهمیه ۵ درصد استفاده کنم، موقع انتخاب رشته امکان تغییر سهمیه وجود دارد، دقیقا چجوری و از کجا میتوانم اقدام کنم
    ممون میشم راهنمایی کنین

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      کدرهگیری 12 رقمی از طریق سامانه رهگیری ایثارگران قابل استعلام است و ارتباطی به بسته شدن سایت سنجش ندارد.میتوان برای اعمال سهمیه به سایت سنجش درخواست زد.

      1. Avatar photo سبحان گفت:

        چگونه درخواست بزنیم ، چون در سایت الان گزینه ایی بنام تغییر مشخصات نداریم

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت به خیر
          از طریق بخش سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدام به ثبت درخواست کنید.

  3. Avatar photo ساسان گفت:

    ما اقدام کردیم برای حذف پسوند فامیلی و الان پسوند فامیلیم رو زدم تو سیستم اما شناسنامه جدیدم بدون پسوند اومده
    الان باید اطلاعات ثبت نام کنکور رو ویرایش کنم و پسوندم رو حذف کنم؟
    برای پسوند به مشکل نمیخورم؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اقدام به ویرایش اطلاعات نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  4. Avatar photo آرتین گفت:

    برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور میشه مدرسه رفت درخاست داد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      ثبت نام کنکور و یا ویرایش اطلاعات ارتباطی به مدرسه محل تحصیل ندارد.

  5. Avatar photo نیایش گفت:

    من جنسیتمو اشتباه وارد کردم و نظام آموزشی واحدی رو اشتباه زدم
    چجوری میتونم ویرایش بدمشون؟اگه سایت برای ویرایش باز بشه میتونم جفتشونو ویرایش بدم؟واسم مشکل ایجاد نمیشه؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      هر زمان ویرایش سامانه باز باشد میتوانید اقدام کنید

  6. Avatar photo مینا گفت:

    سلام، من سهمیه 5 درصدی دارم، میتونم موقع انتخاب رشته سهمیه رو عوض کنم؟ اون زمان مهلتی برای تغییر سهمیه میدن؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله امکانپذیر میباشد

  7. Avatar photo نیما گفت:

    سلام من هر کاری می کنم نمیتونم ویرایش اطلاعات را پیدا کنم عکسایی که گذاشتید قدیمیه ، سایت به روز رسانی شده و کاملا فرق کرده میشه یه من کمک کنید هر کاری می کنم نمیتونم پیداش کنم انگار که اصلا نیست

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام الان لینک ویرایش باز نیست

  8. Avatar photo ستایش گفت:

    سلام الان نتیجه ها اومده و من متوجه شدم که در زمان انتخاب رشته برای رشته های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال تولدم رو اشتباه وارد کردم . قابل تصحیح هست؟چطور؟از طریق چه سایتی ؟

    1. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر وضعیت شما باید به دقت برسی شود لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

  9. Avatar photo قانع گفت:

    سلام خسته نباشید تو این فرصت میتونیم ویرایش انتخاب رشته انجام بدیم ؟؟یکی کدهامو اشتباه زدم!!!

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست بزنید.

  10. Avatar photo سیمین گفت:

    سلام بببخشید ایا شما اطلاع دارین که ،جواب نتایج کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی کی میاد؟

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق سایت سنجش پیگیری نمایید.

  11. Avatar photo علی گفت:

    سلام روز بخیر
    یه راهنمایی میخواستم از حضورتون
    برای ارشد امسال کنکور شرکت کردم الان متوجه شدم که ۶ صدم معدل کاردانیمو سهوا و اشتباها بیشتر ثبت کردم. ولی معدل کارشناسیمو درست وارد کردم که متاسفانه میانگین دو مقطع تحصیلی سه صدم مغایرت داره.
    امسالم دانشگاه مجازی-غیر انتفاعی قبول شدم به نظرتون چه اقدامی در این خصوص باید انجام بدم. پیشاپیش از راهنماییتان سپاسگزارم

    1. Avatar photo maleki گفت:

      سلام وقت بخیر
      ویرایش کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر هست .
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  12. Avatar photo زیبا گفت:

    سلام من همه اطلاعاتمو درست وارد کردم ب جز سریال شناسنامه ک رقم اخررو بجای ۲ یک وارد کردم والان هم دعوت ب مصاحبه فرهنگیان شدم نگرانم ک این مشکلی پیش نیاره ی بارهم قبلا ویرایش کردم کلی انگار رسیدگی نشده لطفا بگید مشکلی برام پیش میاد یانه

    1. Avatar photo javadi گفت:

      سلام روزبخیر
      شما موقع مراجعه برای مصاحبه کپی شناسنامه خودتون رو ببرید
      ضمنا به سازمان سنجش هم درخواست بدین.

  13. Avatar photo Zahra گفت:

    سلام الان از چه قسمتی باید معدل را ویرایش کنم ؟

    1. Avatar photo maleki گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای اطلاع بیشتر با مشاورین ایران تحصیل نماس حاصل فرمایید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)