ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج آزمون کانون زبان ایران ۱۴۰۳

نتایج آزمون کانون زبان ایران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج آزمون کانون زبان ایران به صورت اینترنتی و در سایت سامانه جامع کانون زبان اعلام خواهد شد. زبان آموزان پس از مشاهده نتیجه خود در صورت کسب حداقل نمره قبولی می توانند برای ثبت نام در ترم بعدی اقدام کنند.

از آنجایی که بسیاری از افراد زبان آموزش ممکن است با مراحل مشاهده نمرات در سایت نا آشنا باشند، ما در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی مراحل و نحوه مشاهده نمرات کانون زبان ایران بپردازیم و به شما بگوییم که چطور می توانید برای مشاهده نمرات در سایت کانون زبان ایران اقدام کنید. همچنین نحوه محاسبه نمرات کانون زبان ایران نیز بررسی خواهد شد.

 

📢اطلاعیه📢

زبان آموزانی که در امتحان پایان ترم (FINAL) کمتر از نمره حد نصاب تعیین شده برای هر کدام از گروه های سنی را به دست آورند، بدون توجه به نمرات کلاسی، آن ترم مردود خواهند شد.

مشاهده نمرات در سایت کانون زبان ایران

اهمیت اطلاع از نحوه مشاهده نتایج آزمون کانون زبان ایران

آزمون های کانون زبان انتهای هر ترم آموزشی آن برگزار می شود که نام دیگر آن فاینال است. نتایج این آزمون ها به صورت آنلاین در اختیار داوطلبان قرار گرفته و زبان آموزان از طریق سایت سامانه جامع کانون زبان ایران منتشر خواهد شد.

با مشاهده نمرات در سایت کانون زبان ایران زبان آموزان می توانند به موقع برای ترم بعدی خود ثبت نام کنند. اگر ثبت نام به موقع انجام نشود، زبان آموزان از شروع آموزش عقب مانده و باید یک ترم بیشتر برای آغاز مجدد ثبت نام منتظر بمانند.

برای اطلاع از نحوه اعتراض به نمرات کانون زبان ایران کلیک کنید.

سایت اعلام نتایج نمرات کانون زبان ایران

همانطور که در قسمت های فوق اشاره کرده بودیم برای مشاهده نتایج آزمون کانون زبان ایران به صورت اینترنتی اقدام نمایید.

این نمرات شامل 80 درصد نمره کلاسی میان ترم و 20 درصد آزمون فاینال می باشد. با توجه به مشاهده نتایج به صورت اینترنتی لازم است داوطلبان با وبسایت آشنا باشند.

زبان آموزان برای مشاهده جواب آزمون فاینال خود می توانند به سایت سامانه جامع کانون زبان به نشانی  https://ilireg.ir مراجعه نمایند و در قسمت اعلام نمرات وارد پنل آموزشی خود شده و نتیجه را ببینند. لازم به ذکر است که پس از آزمون، نمره زبان آموز بلافاصله در سایت آزمون آنلاین کانون زبان ایران قرار گرفته و قابل مشاهده خواهد بود اما در پنل زبان آموزی بعد از 24 ساعت قابل مشاهده می باشد.

نحوه مشاهده نمرات کانون زبان ایران

مراحل مشاهده نمرات در سایت کانون زبان ایران

برای مشاهده نمرات در سایت کانون زبان ایران لازم است مراحل زیر را طی کنید.

📌 ابتدا در صفحه مرورگر خود عبارت کانون زبان ایران را سرچ کرده و یا آدرس ilireg.ir را در سایت بار مرورگر وارد نمایید.

📌 سپس در صفحه گوگل باز شده بر روی اولین گزینه که همان آدرس سایت سامانه جامع کانون زبان به نشانی ilireg.ir می باشد کلیک کنید  تا وارد صفحه اصلی این سامانه شوید.

📌 حال باید در صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه اعلام نمرات ( سامانه جدید ) کلیک نمایید .

📌 پس از کلیک کردن در صفحه اصلی بر روی گزینه اعلام نمرات ( سامانه جدید ) وارد صفحه ورود به پنل آموزشی خود می شوید که در تصویر زیر به نمایش در آمده است .

📌 در نهایت با وارد کردن اطلاعات ورودی که شامل شناسه کاربری و رمز عبور اختصاصی هر زبان آموز می باشد نمرات ترم جاری نمایش داده می شود.

برای اطلاع از روش محاسبه نمرات در کانون زبان ایران کلیک کنید.

فراموشی رمز ورود به پنل اعلام نتایج کانون زبان

لازم است بدانید که رمز اختصاصی هر زبان آموز پس از ثبت نام در سامانه به وی داده می شود. به همین دلیل افراد باید برای  نگهداری از آن کوشا باشند و عدم فراموشی این رمز حائز اهمیت می باشد. حال چنانچه در زمان اعلام نتایج کانون زبان رمز خود را فراموش نمودید می توانید این رمز را بازیابی کنید.

برای بازیابی رمز هنگام مشاهده نمرات در سایت کانون زبان ایران می توانید مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا با استفاده از راهنمای تصویری بالا وارد صفحه اصلی پنل کاربری خود در سایت کانون زبان ایران شوید .

همانطوری که در تصویر بالا نمایش داده شده است بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک نمایید.

با کلیک بر روی گزینه فراموشی رمز صفحه ای همانند تصویر زیر به نمایش در خواهد آمد.

با وارد کردن شماره موبایل ثبت شده زبان آموز در هنگام ثبت نام رمز جدید به شماره موبایل وارد شده ارسال می شود . همچنین در صورتی که زبان آموز مایل باشد می تواند رمز جدید را در ایمیل خود دریافت کند.

مشاوره اعلام نتایج آزمون کانون زبان ایران

پس از مشاهده نتایج آزمون کانون زبان ایران در صورتی که نمره قبولی رو به بالا و قابل قبولی کسب کردید می توانید ادامه ترم خود را بگذرانید؛ اما اگر نمره قبولی شما به اصطلاح لب مرز بوده و یا پایین تر بود نیاز است در روش مطالعه خود تجدید نظر نمایید.

در انتها چنانچه نتوانستید حداقل نمره قبولی مورد انتظار کانون زبان برای ثبت نام در ترم بعد را کسب نمایید می توانید نقاط ضعف خود را مورد بررسی قرار داده از منابع کمک آموزشی مناسب  جهت تقویت  آن ها استفاده نمایید.

برای کسب نمره بهتر باید خودتان را مدام در معرض آهنگ ها و فیلم های به زبان اصلی قرار دهید.

برای کسب اطلاع از حداقل نمره قبولی کانون زبان ایران بزرگسالان روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

پشتیبانی سایت کانون زبان ایران

اگر در خصوص نحوه مشاهده نمرات کانون زبان ایران سوال و یا مشکلی داشتید می توانید از پشتیبانی این وبسایت نیز کمک بگیرید. این پشتیبانی برای ثبت نام و مشکلاتی که در حین ثبت نام ایجاد می شود و یا شکایات و ایرادات نیز پاسخگو می باشد.

برای ارسال مستقیم پیام به پشتیبانی این سامانه می توانید گزینه «ارتباط با کانون زبان مرکز» را از منو موجود در بالای صفحه اصلی آن انتخاب کرده و همچنین راه های ارتباطی دیگری هم از جمله تلفن، پست و فکس را استفاده کنید.

راه های ارتباطی سامانه کانون زبان ایران:

📍 آدرس     تهران- خیابان استاد مطهری – خیابان فجر – شماره ۳۳

☎ تلفن       ۰۲۱ – ۸۸۳۰۸۰۳۲ – ۴

📠 فکس      ۰۲۱ – ۸۸۸۴۴۴۸۶

📫 صندوق پستی        ۱۴۱۵۵ – ۶۳۶۸

📮 کد پستی  ۱۵۸۹۷۹۳۴۱۳

آخرین اخبار مرتبط با اعلام نتایج کانون زبان ایران

ثبت نام زبان آموزان کانون زبان با 20 درصد تخفیف

زبان‌آموزان جدید کانون زبان ایران همزمان با هفته ملی‌کودک می‌توانند با تخفیف ۲۰ درصدی ثبت‌ نام خود را انجام دهند.  زبان‌آموزان علاقه‌مند به فراگیری زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، روسی، چینی، ایتالیایی و ترکی استانبولی می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع کانون زبان ایران برای ثبت نام اقدام کرده و از این تخفیف بهره مند شوند.

29 آذر 1400

ثبت‌نام الکترونیکی ترم پاییز ۱۴۰۰ کانون زبان ایران از روز پنجشنبه یکم مهرماه در آدرس www.ili.ir آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۱۱ مهرماه ادامه خواهد یافت.

📢اطلاعیه 📢

به غیر از آزمون های مربوط به دوره های آموزشی زبان، کانون زبان ایران آزمون های حرفه ای و بین المللی برگزار می کند که با ورود به سایت می توانید از نحوه و زمان برگزاری این آزمون ها باخبر شوید.

خلاصه مقاله نتایج آزمون کانون زبان ایران

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی این موضوع بپردازیم که نحوه مشاهده نتایج آزمون کانون زبان ایران چگونه است و یا برای مشاهده نمرات در سایت کانون زبان ایران چه مراحلی باید طی شود.

کانون زبان ایران یکی از قدیمی ترین و معتبرترین کانون های زبان در کشور است که نسبت به برگزاری دوره های آموزشی زبان اقدام می کند و از آنجایی که تمامی مراحل مشاهده نمرات در سایت کانون زبان ایران به صورت اینترنتی است نیاز است از داوطلبان از تمامی مراحل آن اطلاعات لازم را بدست بیاورند.

ما در این جا نحوه ورود به سایت کانون زبان ایران به آدرس ili.ir و ثبت نام در ان را به طور کامل برای شما توضیح داده ایم. بنابراین به راحتی می توانید از این سامانه جهت دریافت خدمات کانون زبان ایران استفاده کنید.

برای دانلود pdf مطلب کلیک کنید.

4.2/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نمرات کانون زبان در چه وبسایتی قابل مشاهده است؟

برای مشاهده نمرات باید به وبسایت https://ilireg.ir/ مراجعه نمایید.

آیا امکان اعتراض به نمرات در سایت کانون زبان ایران وجود دارد؟

بله شما می توانید آنلاین اعتراض خود را اعلام کنید.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی کانون زبان باید اینترنتی اقدام کرد یا حضوری؟

هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری امکان ثبت نام وجود دارد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور