ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403 | ایران تحصیل

مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور طرفداران زیادی دارند و هر سال افراد زیادی در دوره‌های بدون کنکور این مرکز دانشگاهی شرکت می‌کنند. افرادی که متقاضی اسم‌نویسی در رشته‌های بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور در ورودی مهر و بهمن هستند، باید قبل از هر چیز مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ را برای بارگذاری اینترنتی و ارائه حضوری به واحدهای دانشگاهی پیام نور آماده کنند تا بتوانند فرآیند نام‌نویسی خود را تکمیل نمایند.

بسیاری از متقاضیان در ارتباط با مدارک مورد نیاز ثبت‌نام حضوری دانشگاه پیام نور و مدارکی که باید در سامانه سنجش ارائه کنند، سوال دارند. به همین دلیل در ادامه توضیحاتی در خصوص مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ اشاره خواهیم کرد.

ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور 1403

هر سال دانشگاه پیام نور در ورودی های نیمسال اول و نیمسال دوم بدون کنکور پذیرش دارد و افراد واجد شرایط می توانند با فراهم کردن مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه نام‌نویسی خود را انجام دهند. در سال جاری آغاز فرایند ثبت‌نام در نوبت مهر ماه به احتمال زیاد در مرداد ماه می باشد و ورودی های بهمن ماه نیز می توانند از دی ماه مراحل بارگذاری مدارک و  ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور را انجام دهند.

افراد واجد شرایط برای تکمیل فرآیند ثبت نام پیام نور باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند و با ارائه مدارک مورد نیاز ثبت‌نام اینترنتی مراحل ثبت اطلاعات و درخواست خود را انجام دهند. در برخی از موارد به دلیل وجود نقص در مدارک داوطلبان، عملیات اسم‌نویسی به طور کامل تکمیل نمی شود و در نتیجه این افراد از سوی دانشگاه پذیرش نخواهند شد. به دلیل اهمیت اطلاع از مدارک مورد نیاز ثبت‌نام حضوری دانشگاه پیام نور و مدارکی که باید در هنگام ثبت‌نام در سایت سنجش بارگذاری شوند، در ادامه بیشتر در ارتباط با مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ در ورودی مهر و بهمن توضیح خواهیم داد.

برای دانلود دفترچه دانشگاه پیام نور روی لینک بزنید.

ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور

مدارک لازم جهت ثبت‌نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403

افرادی که مایل به بررسی رشته های پیام نور و ثبت نام در دوره های بدون آزمون مقاطع مختلف دانشگاه پیام نور در دوره مهر و بهمن سال 1403 هستند، باید پیش از هر چیز مدارک زیر را در سایت سنجش بارگذاری نمایند:

  • بارگذاری عکس 3 * 4 به صورت فایل اسکن شده
  • درج کردن اطلاعات مربوط به مقطع تحصیلی قبلی (رشته تحصیلی، محل فارغ‌التحصیلی و معدل شخص داوطلب)
  • ارائه اطلاعات شخصی (ثبت کردن نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه داوطلب،، کد ملی، تاریخ تولد و …)
  • ثبت اطلاعات مربوط به محل سکونت (نشانی محل سکونت، ارائه شماره تلفن ثابت، شماره همراه، کد پستی و …)
  • ارائه کردن اطلاعات مربوط به رشته محل های مورد تقاضا که در دفترچه ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ ذکر شده است.

مدارک لازم جهت ثبت‌نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه پیام نور

مدارک لازم جهت ثبت‌نام نهایی بدون آزمون دانشگاه پیام نور 1403

علاوه بر مدارکی که در بخش قبل اشاره شد، دانشجویان برای پذیرفته شدن در رشته‌های جدید بدون کنکور پیام نور باید مدارکی را به صورت حضوری یا از طریق بارگذاری در سامانه جامع گلستان ارائه دهند. مهمترین مدارک مورد نیاز ثبت‌نام حضوری دانشگاه پیام نور در مرحله نهایی شامل موارد زیر می باشد:

  • ارائه گواهی دیپلم متوسطه (اصل گواهی یا گواهی موقت)
  • ارائه گواهی پیش دانشگاهی (اصل گواهی یا ارائه گواهی موقت)
  • ارائه نمودن گواهی مربوط به تائیدیه سهمیه ایثارگری از نهادهای ذیربط
  • ارائه اصل و تصویر همه صفحات شناسنامه متقاضی
  • ارائه اصل کارت ملی و فایل آن
  • ارائه 6 قطعه عکس 3 * 4 دارای زمینه روشن
  • ارائه مدرک وضعیت نظام وظیفه (ویژه داوطلبان مرد)
  • ارائه عکس رسید پستی مربوط به تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی

متقاضیان اسم‌نویسی در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور، قبل از اقدام به اسم‌نویسی ابتدا باید دفترچه دانشگاه پیام نور را دانلود کنند و از طریق آن نسبت به شرایط اعلام شده و همچنین مدارک مورد نیاز ثبت‌نام حضوری دانشگاه پیام نور و مدارکی که باید به صورت آنلاین بارگذاری کنند، مطلع شوند.مدارک لازم جهت ثبت‌نام نهایی بدون آزمون دانشگاه پیام نور

 اطلاعیه

افرادی که متقاضی اسم‌نویسی در دوره های بدون آزمون دانشگاه پیام نور هستند، باید از مدارک مورد نیاز ثبت‌نام حضوری دانشگاه پیام نور و مدارکی که باید به صورت غیرحضوری ارائه شود، اطلاعات کافی داشته باشند.

بنر انتخاب رشته

نحوه بارگذاری اینترنتی مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403

آن دسته از افرادی که مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403 را آماده کرده‌اند، باید در اولین فرصت مدارک هویتی و تحصیلی خود را در سامانه سازمان سنجش بارگذاری کنند. روند بارگذاری آنلاین مدارک به شرح زیر می‌باشد:

  1. ابتدا باید وارد سامانه sanjesh.org شوید و از منوی سمت چپ گزینه “سراسری” را انتخاب نمایید.
  2. در بخش بعد گزینه «ثبت‌نام و انتخاب رشته جهت شرکت در مرحله پذیرش دانشجو صرفا بر اساس  سوابق تحصیلی»را انتخاب کنید.
  3. پس از ورود به مرحله بعد پس از مطالعه موارد مذکور و انتخاب کردن گزینه « تایید و ادامه + گام بعد» این امکان را دارید که عکس خود را بارگذاری کنید.
  4. در گام بعد اطلاعات درخواستی را در کادرهای مربوطه وارد نموده و بر روی گزینه تایید کلیک کنید.
  5. در انتها کد رهگیری و شماره پرونده که به شما اختصاص می یابد را را یادداشت کرده و آن را نزد خود نگه دارید.

اطلاعیه: زمان بارگذاری مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، نسبت به صحت اطلاعات ثبت شده مطمئن شوید.

برای آشنایی با نحوه تطبیق واحد دانشگاه پیام نور روی لینک بزنید.

 مشاوره مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403

داوطلبانی که به دنبال اخذ پذیرش در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور 1403 هستند، باید به این موضوع دقت کنند در صورتی که پس از اعلام نتایج از پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور دانشگاه باشند، باید جهت تکمیل فرایند ثبت‌نام خود در زمان مقرر به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه کنند یا وارد سامانه گلستان پیام نور شوند و مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در مرحله نهایی را ارائه کنند.

آن دسته از متقاضیانی که مایل به ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام حضوری دانشگاه پیام نور هستند یا به صورت اینترنتی مراحل ثبت‌نام خود را در سامانه گلستان تکمیل کرده اند، باید نسبت به صحیح بودن مدارک شناسایی و تحصیلی خود و مطابقت آن با اطلاعات ثبت‌نامی مطمئن شون. علاوه بر این باید اسکن تمامی مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در سامانه بارگذاری نمایند.

باید دقت داشته باشید که در صورت عدم انطباق اطلاعات ثبت شده در فرم ثبت‌نام با مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، از پذیرش شما جلوگیری خواهد شد و قبولی شما معتبر نخواهد بود. بنابراین سعی کنید که هنگام بارگذاری مدارک، اطلاعات خود را به درستی ثبت کنید.

جهت اطلاع از شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور وارد لینک شوید.

 مشاوره مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 جدیدترین اخبار پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403

تاریخ ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور دوره مهر 1403

افرادی که متقاضی شرکت در دوره های بدون آزمون صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور هستند، باید از زمان ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در دوره مهر نیز آگاهی داشته باشند. در ارتباط با تاریخ دقیق ثبت‌نام برای ورودی مهرماه هنوز اطلاعات جدیدی منتشر نشده است، اما در سال گذشته پذیرش داوطلبان در دوره‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور از تاریخ ۱۸ مرداد آغاز شد و تا تاریخ ۲۳ مرداد ماه ادامه داشت. در سال جاری نیز انتظار می‌رود که ثبت‌نام در همین بازه زمانی صورت بگیرد.

تاریخ ویرایش ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 1403

داوطلبانی که متقاضی ثبت‌نام در دوره های بدون آزمون دانشگاه پیام نور هستند، اگر اطلاعات خود را به درستی ثبت نکرده باشند، می‌توانند مراحل اصلاح آن را انجام دهند. زمان ثبت‌نام کنکور پیام نور از مرداد ماه خواهد بود. بنابراین زمان ویرایش نیز در همین بازه زمانی خواهد بود و با اتمام مهلت ثبت‌نام، تاریخ ویرایش ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیز پایان خواهد یافت.

 برای آشنایی با نحوه ثبت‌نام در دوره دکتری بدون آزمون پیام نور وارد لینک شوید.

خلاصه مطالب

اطلاع از مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403 که داوطلبان باید در دو ورودی مهر و بهمن ماه به دانشگاه ارائه دهند یا در سامانه سایت سنجش بارگذاری نمایند، بسیار اهمیت دارد. مدارک مورد نیاز ثبت‌نام حضوری دانشگاه پیام نور در مرحله نهایی با مدارکی که باید در سامانه سنجش بارگذاری شوند، تفاوت دارد. شما باید نسبت به این مدارک اطلاعات کافی را بدست آورید، چرا که اگر اطلاعات شما به صورت ناقص یا نادرست در سامانه ثبت شود، از پذیرش شما جلوگیری خواهد شد.

در این مقاله سعی کردیم در ارتباط با مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در سال ۱۴۰۳ اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مدارک ثبت‌نام حضوری و غیرحضوری این مرکز دانشگاهی دارید، می توانید با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما داوطلبان عزیز را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

 برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403 چیست؟

در این مقاله در ارتباط با مدارک لازم ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در سال 1403  توضیح دادیم.

مدارک مورد نیاز ثبت‌نام حضوری دانشگاه پیام نور کدامند؟

با مراجعه به متن مقاله می توانید از مدارک مورد نیاز ثبت‌نام حضوری دانشگاه پیام نور 1403 مطلع شوید.

مدارکی که باید به صورت اینترنتی در سامانه سنجش بارگذاری شوند شامل چه مواردی هستند؟

در این مقاله در ارتباط با مدارکی که باید به صورت آنلاین در سامانه گلستان بارگذاری نمایید، اشاره کردیم.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
  • انصراف از تحصیل در سامانه سجاد

    مراحل انصراف از تحصیل در سامانه سجاد + راهنمای تصویری

    دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای انصراف از تحصیل در سامانه سجاد، باید به به آدرس اینترنتی portal.saorg.ir برای کناره‌گیری از تحصیل اقدام کنند. انصراف از تحصیل به صورت آنلاین، قابل انجام و پیگیری است. همچنین سامانه جامع امور دانشجویان...
تماس با مشاور