ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شهریه مدارس امام رضا ۱۴۰۲

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۷
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
شهریه مدارس امام رضا

شهریه مدارس امام رضا

 

مدارس امام رضا ، از جمله مدارسی است که به دلیل سطح علمی بالا و همچنین امکانات آن مورد استقبال اولیای عزیز و دانش آموزان گرامی قرار گرفته است. با توجه به اینکه این مدارس به ازای امکان ادامه تحصیل دانش آموزان از آنان هزینه هایی را دریافت می نمایند، به همین دلیل یکی از دغدغه های علاقه مندان به ادامه تحصیل در این مدارس، شهریه مدارس امام رضا ۱۴۰۲-۱۴۰۳ می باشد. نحوه پرداخت در سامانه شهریه مدارس امام رضا نیز به نوبه خود یکی از مواردی است که دارای ابهاماتی برای دانش آموزان عزیز می باشد.

 

مدارس امام رضا حدودا 30 سال است که در حال فعالیت و خدمت رسانی به تمامی دانش آموزان و اولیای عزیز می باشند که در طول این مدت 30 ساله خوشبختانه با توجه به کارنامه درخشان آن تحصیل در این مدرسه را به علایق این دانش آموزان تبدیل نموده است. شهریه مدارس امام رضا 98 برای هر یک از مقاطع تحصیلی متفاوت می باشد و همچنین هر ساله نیز رو به افزایش خواهد بود. اولیای عزیز برای پرداخت شهریه می توانند با مراجعه به سامانه شهریه مدارس امام رضا نسبت به پرداخت الکترونیک اقدام نمایند.

 

میزان شهریه مدارس امام رضا برای مقطع دبیرستان به چه میزان است؟

شرایط ثبت نام مقطع پیش دبستانی مدارس امام رضا چیست؟

چگونه می توانم به آدرس تمامی مدارس امام رضا دسترسی یابم؟

آیا مدارس امام رضا تنها محدود به شهر مشهد می باشد؟

 

جهت اطلاع دقیق از میزان شهریه مدارس امام رضا در تمامی رشته های دبیرستان و دریافت راهنمایی در رابطه با سامانه شهریه مدارس امام رضا با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

میزان شهریه مدارس امام رضا 

 

آنچه در سال های اخیر شاهد آن هستیم، افزایش تعداد ظرفیت های پذیرش مدارس امام رضا می باشد. مدارس امام رضا در حال حاضر با 14 واحد آموزشی در حال فعالیت است. با توجه به اینکه مدارس امام رضا در پایه های مختلف تحصیلی دانش آموزان را ثبت نام و پذیرش می نمایند، لذا شهریه مدارس امام رضا در هر یک از این پایه ها متفاوت می باشد.

 

شهریه مدارس امام رضا برای مقطع ابتدایی از یک میلیون و خورده ای آغاز می شود و این روند رو به افزایش می باشد . همچنین برای مقاطع راهنمایی نیز از دو میلیون و دویست هزار تومان آغاز می گردد و تا نزدیک به سه میلیون تومان می تواند متغیر باشد. لازم به ذکر است که علاقه مندان به ادامه تحصیل در دبیرستان متوسطه دوم نیز حدودا شهریه ای نزدیک به سه میلیون تومان را باید پرداخت نمایند.

 

بدیهی است که با توجه به افزایش تورم و بالا رفتن هزینه ها، شهریه مدارس امام رضا هر سال رو به افزایش است و مواردی در میزان و تغییر این شهریه موثر می باشند، بنابراین قبل از ثبت نام در واحد آموزشی مورد نظر، ابتدا نسبت به دلیل تفاوت شهریه و همچنین میزان آن در مدرسه مورد نظر خود اطلاع دقیق یابید تا پس از پذیرش دچار مشکل نشوید . در این زمینه می توانید با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

شهریه مدارس امام رضا بر اساس مصوبات آموزش و پرورش تعیین می گردد و برای هر یک از مقاطع و رشته های تحصیلی متفاوت خواهد بود.

 

 

 

 

 

جهت اطلاع از منابع آزمون نمونه دولتی نهم  کلیک کنید.

 

 

شرایط ثبت نام پیش دبستانی مدارس امام رضا

 

شرایط ثبت نام پیش دبستانی مدارس امام رضا

شرایط ثبت نام پیش دبستانی مدارس امام رضا

 

برای ثبت نام مدارس امام رضا ابتدا لازم است که دانش اموزان واجد شرایط تعیین شده در همان مقطع باشند با توجه به گزینشی که این مدارس داردفبسیاری از اولیای عزیز میلند که فرزندان آنان از همان مقطع ابتدایی در این مدارس ثبت نام و ادامه تحصیل دهند. که در ااممه به ذکر شرایط لازم برای ثبت نام مقطع پیش دبستانی خوهیم پردازخت

 

دانش اموزان باید واجد شرایط سنی تعیین شده ایتن مدارس برای این مقزع تحصیلی باشند. همچنین دارا بودن دفترچه سنجش سلامت جسمانی و.. از جمله موادی است که برای نوآموزان ضروری است. با توجه به اینه مدارس امام رضا در طی گروهی که دارندف صلاحیت های متقاضیان را مورد سنجش قرار می دهند، به همین دلیل چنانجهنوآموز بتواند این صلاحیت ها را در گروه داوری کسب نمایدف خوهد توانست در این مدارس ثبت نام نماید.

 

از نظر جسنی نی، نوآموز متقاضی ورود به این مدارسف باید از شرایط جسمانی لازم و همجنین مناسب برخودار باشد. این صلاحیت با استفاده از تائیده که از طرف اداره آموزش و پرورش که مورد تائید این مدارس می باشد باید صورت پذیرد. همچنین باز نظر ذهنی نیز، نوآموز باید واجد سلامت ذهنی باشد. امکان دادمه تحصیل نوآموزان در مدارس پیش دبستن 1 و 2 با نظر و تایید کارگروهاین مدارس امکان پذیر است.

 

جهت مشاهده آدرس سایت مدارس شاهد کلیک کنید

 

 

آدرس مدارس امام رضا

 

با توجه به اینکه میزان شهریه مدارس امام رضا برای هر یک از مدارس تا حدودی متغیر می باشد، لذا بر آن شدیم تا برای آشنایی کلیه داوطلبان و همچنین والدین عزیزی که برای شرکت و ثبت نام فرزندان خود اقدام می نمایند، برخی از اطلاعات پایه این واحد آموزشی را به اشتراک بگذاریم. هر یک از این مدارس ذکر شده سامانه شهریه مدارس امام رضا به صورت جداگانه خواهند بود که برای پرداخت شهریه لازم است بدان مراجعه شود.

 

در جدول زیر برای آشنایی اولیای گرامی در رابطه با نزدیک ترین مدارس به محل سکونت آنان برخی از واحدهای این مدارس را در جدول زیر ارائه نموده ایم. توصیه می نماییم که علاوه بر در نظر داشتن شهریه مدارس امام رضا ، هزینه های مربوط به ایاب و ذهاب دانش آموزان را نیز به این موارد اضافه نمایید و منطقی تر آن است که مدرسه نزدیک به محل سکونت خود را انتخاب نمایید.

 

 

نام دبیرستان آدرس
دبیرستان متوسطه اول دخترانه امام رضا(ع)واحد1 شهرک شهید رجایی اول بازه شیخ
دبستان پسرانه امام رضا (ع) واحد 2 فرهاد 24
دبیرستان متوسطه اول پسرانه امام رضا (ع) واحد 3 فرهاد 24
دبیرستان متوسطه دوم پسرانه امام رضا (ع) واحد 4 فرهاد 24
دبستان دخترانه امام رضا (ع) واحد 5 بین حامد جنوبی 11 و 13
دبیرستان متوسطه اول دخترانه امام رضا (ع) واحد 6 انتهای حامدشمالی 11
دبیرستان متوسطه دوم دخترانه امام رضا (ع) واحد 7 بهارستان 12
دبستان پسرانه امام رضا (ع) واحد 8 خواجه ربیع شهید یوسف زاده 16
دبیرستان متوسطه اول پسرانه امام رضا (ع) واحد 9 خواجه ربیع شهید یوسف زاده 18
دبیرستان متوسطه دوم پسرانه امام رضا (ع) واحد 10 خواجه ربیع شهید یوسف زاده 16
دبیرستان متوسطه اول پسرانه امام رضا (ع) واحد 11 چناران- خیابان شهید بهشتی
دبیرستان متوسطه دوم پسرانه امام رضا (ع) واحد 15 چناران – خیابان شهید بهشتی
دبیرستان متوسطه اول دخترانه امام رضا (ع) واحد 12 خواجه ربیع 25 ( خیابان رضوان )
پیش دبستانی امام رضا (ع) واحد 13 خیابان یاسمن نبش یاسمن 7
دبیرستان متوسطه دوم علوم و معارف اسلامی فرامرزعباسی 25

 

برای دریافت نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان مفید  کلیک کنید

 

سامانه شهریه مدارس امام رضا

 

سامانه شهریه مدارس امام رضا

سامانه شهریه مدارس امام رضا

 

جهت واریز شهریه ابتدا باید به سامانه شهریه مدارس امام رضا مراجعه نمایید. با توجه به اینکه پرداخت به صورت الکترونیک صورت می پذیرد، بنابراین کارت مورد نظر شما حتما باید دارای رمز دوم اینترنتی باشد و همچنین عضو شبکه شتاب نیز باشید تا پرداخت به راحتی صورت پذیرد. همچنین رسید و یا فیش نهایی را چاپ نموده و نزد خود نگه دارید تا در صورت لازم به آن دسترسی داشته باشید.

 

توصیه ویژه به والدین عزیز در رابطه با پرداخت شهریه مدارس امام رضا در سامانه شهریه مدارس امام رضا این است که به هیچ عنوان در این زمینه به سایت های غیر قابل اعتماد و یا مشابه مدارس امام رضا مراجعه ننماید. زیرا برخی از این سایت ها پس از دریافت کارت و رمز عبور انیترنتی شما اقدام به کلاهبرداری نموده و علاوه بر ضرر مالی شما امکان ثبت نام را نیز از دست خواهید داد. همچنین این مدارس نیز مسئولیتی در قبال این اقدام شما نخواهند داشت لذا در هر صورت متضرر خواهید شد.

 

اولیای عزیز می توانند برای دریافت لینک سامانه شهریه مدارس امام رضا و همچنین کسب اطلاعات در رابطه با میزان شهریه مدارس امام رضا در هر یک از واحدهای آموزشی ، با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایند. مشاورین ما همه روزه ،حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

شرایط ثبت نام دوره دبیرستان متوسطه دوم چیست؟

همانطور که می دانید با توجه به حساسیت این مدارس برای جذب دانش آموزان مستعد، یکی از شرایط در نظر گرفته شده مربوط به معدل هر یک از متقاضیان شرکت کننده خواهد بود. حداقل معدل لازم برای ثبت نام در مدارس امام رضا 18 می باشد. یکی از شروط در نظر گرفته شده برای این مدارس این است که حتما دانش آموزان باید در دروسی همانند دینی و قرآن، ریاضی، علوم و ادبیات فارسی حداقل نمره 18/5 را کسب نموده باشند. همچنین نمرات انضباط بالا یکی از شروط اساسی این مدارس می باشد. از نظر محدوده جغرافیایی نیز دانش آموزان باید در محدوده های تعیین شده این مدارس سکونت داشته باشند در غیر این صورت امکان ثبت نام نخواهند داشت.

 

برای ثبت نام دبیرستان امام رضا چه اقداماتی لازم است؟

برای ثبت نام در این مدارس هر یک از دانش آموزان ابتدا باید بتوانند در سامانه ثبت نام اقدام نمایند. این سامانه به صورت الکترونیک امکان ثبت نام را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. پس از تکمیل فرم ثبت نام و همچنین انجام آن، نیازمند پرداخت هزینه ثبت نام می باشند. بنابراین برای پرداخت هزینه ثبت نام با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب، می توانید به انجام این مورد بپردازید. پس از اینکه گزینش اولیه صورت پذیرفت، در صورتی که دانش آموزان مورد تائید قرار گرفتند، لازم است به همراه اولیای عزیز آنان در اردوی در نظر گرفته شده از طرف این مدارس شرکت نمایند.

 

 

آیا می توان شهریه را به صورت قسطی پرداخت نمود؟

علت تفاوت هزینه ها در شهریه مدارس امام رضا چیست؟

امکانات آموزشی کدام یک از این مدارس بالاتر از سایر واحد های آموزشی دیگر است؟

آیا ساعات کلاسی با سایر مدارس متفاوت می باشد؟

آیا برای قبولی در این مدارس نیاز به شرکت در آزمون ورودی خواهد بود؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر همچنین دریافت پاسخ به سوالات مطرح شده می توانید با مشاورین ایران تحصیل به شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط

روش های تست زنی نمونه دولتی

ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان 

ثبت نام دبیرستان هراتی اصفهان

ثبت نام مدارس سما 

شهریه مدارس امام رضا 
3.5/5 - (11 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مدارس امام رضا چه نوع مدارسی هستند؟

مدارس امام رضا ، از جمله مدارسی است که به دلیل سطح علمی بالا و همچنین امکانات آن مورد استقبال اولیا و دانش آموزان قرار گرفته است.

شهریه مدارس امام رضا چقدر است؟

به علت متغیر بودن قیمت شهریه برای اطلاع با شماره  9099075307 تماس حاصل نمایید.

شرایط ثبت نام در مدارس امام رضا چیست؟

یکی از مهم ترین شرط پذیرش در مدارس امام رضا معدل است که برای اطلاع کامل از شرایط به مطالعه مقاله بپردازید.

ثبت نام در مدارس امام رضا به چه صورت است؟

ثبت نام در مدارس امام رضا بصورت الکترونیکی است.

 

 

نظرات

27 دیدگاه دربارهٔ «شهریه مدارس امام رضا ۱۴۰۲»

  1. Avatar photo شاهرودی گفت:

    سلام وقت بخیر بنظرتون مشهد مدرسه واحد ۱ دوره دوم امام رضا بهتره یا مدرسه المهدی؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      برای بررسی و مشاوره نیازه با مرکز تماس بگیرید

      1. Avatar photo نثاری گفت:

        سلام.ببخشید من پسرم پیش دبستانی ست.برای اول ابتدایی برای مدرسه امام رضا خواجه ربیع میخوام بنویسم.میخواستم بدونم این مدرسه دوشیفت هست یا یک شیفت؟ساعت هاش چه جوریه؟شهریه اول ابتدایی چقدره؟از طریق چه سایتی و چه روزی ثبت نام انجام میشه؟واینکه من خودم معلم هستم امتیازی نداره؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام برای مشاوره لطفا با مشاوران موسسه تماس بگیرید

  2. Avatar photo ریحانه گفت:

    ایا ازمون و مصاحبه مدارس امام رضا سخته ؟
    و سوال بعد اینکه پارسال شهریه متوسطه دوره دوم چقدر بوده ؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      با توجه به شرایط متغییر میباشد جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شهریه و سوالات مصاحبه با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

    2. Avatar photo احسان علیجانی گفت:

      سلام با معدل ۱۹ می توان به مدارس امام رضا رفت

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر
        بله این امکان را دارید

  3. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام مدارس امام رضا ثبتنام دهم به یازدهم هم دارند؟ با معدل ۱۸ و خانواده ایثارگر شرایط ثبت نام چطوره؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      این درصورتی میباشد که مدرسه آزمون میان دوره برگزار کند که یا حضوری النجام میشود یا اطلاع رسانی از طریق سایت خود مدرسه.

  4. Avatar photo فرزانه گفت:

    شهریه متغیره برای پایه ۸ امسال ۸ میلیون دادیم اما قسط بندی هم میکنن. محدوده هم نباشید ثبت نام میکنند اما باید در ازمونهای علمی و عقیدتی قبول بشید

  5. Avatar photo زهره گفت:

    سلام، پسرم سال آینده پیش دبستانی میره، آیا مدرسه امام رضا واحد 8 پیش دبستانی هم داره؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت بررسی بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  6. Avatar photo زینب گفت:

    سلام شهریه متوسطه دوم امسال چقدر هست؟ اگه در آزمون ورودی قبول بشیم اما مدرسه در محدوده ما نباشه ثبت نام نمیکنن؟

    1. Avatar photo مشاور فتح اللهی گفت:

      سلام شهریه فعلا برای سال تحصیلی سال آینده اعلام نشده و پذیرش مدارس امام رضا از طریق آزمون میباشد که مدرسه نتیجه را اعلام میکند

  7. Avatar photo مازیار گفت:

    سلام آیا در مدارس امام رضا خانواده شهدا سهمیه دارند؟

    1. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  8. Avatar photo محمد گفت:

    سلام، مدرسه امام رضا(ع)(یوسف‌زاده16) بهتره یا مدرسه نمونه دولتی(حضرت محمد(ص))؟؟؟

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      مدارس نمونه دولتی و امام رضا هر دو از مدارس خوب و سطح بالا هستند.

  9. Avatar photo Nafas گفت:

    سلام ببخشید برای مدرسه امام رضا باید حتمن ازمون بدیم؟؟ اگ‌معدل مون ۱۹ونیم ب بالا باشه بدون ازمون قبول نمیشیم؟؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام خیر در مراحل ثبت نام باید برای آزمون اقدام کنید

    2. Avatar photo Nazi گفت:

      نه الان مدارس دولتی که سطح علمی پایینی دارن شرط معدل قبول میکنن

  10. Avatar photo ارش گفت:

    سلام. شهریه کلاس اول ابتدایی دخترانه در مشهد واسه سال دیگه چقدره؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام شهریه مدارس امام رضا حدودا 7 میلیون تا 8 میلیون میباشد

  11. Avatar photo فرهاد گرامی گفت:

    متاسفانه این مدارس در شیراز دیگه مثل گذشته نیستن.من واقعا پشیمونم که پسرم رو فرستادم اینجا.هیچ تناسبی بین سهریه ای که میگیرن و خدماتی که ارائه میدن وجود نداره.از لحاظ مدیریتی واقعا ضعیفه

  12. Avatar photo نرگس گفت:

    سلام میخواستم به بینم اگه معدل از ۱۸ کمتر باشه ولی در ازمون امام رضا قبول شیم باز هم میتونیم در مدرسه امام رضا ورود پیدا کنیم؟

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام نرگش
      ن متاسفانه نمیتوند به مدرسه امام رضا ورود پیدا کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
  • احراز محل سکونت دانش آموزان

    احراز محل سکونت دانش آموزان مای مدیو + راهنما تصویری my.medu

    احراز محل سکونت دانش آموزان برای آن دسته از دانش‌آموزان که قصد دارند در پایه اول و سایر مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند، ضروری است. این افراد باید قبل از این که فرم‌های ثبت‌نام را در سایت کامل کنند، باید نحوه...
  • اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

    اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی 1402 + سایت ثبت و پیگیری

    نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)