ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط سربازان متاهل برای خدمت نظام وظیفه عمومی

شرایط سربازان متاهل
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط سربازان متاهل در سربازی چگونه است؟

خدمت سربازی برای برخی از جوانان عزیز کشورمان ممکن است کمی کار سختی به نظر برسد. به همین دلیل بسیاری از جوانان به دنبال معافیت سربازی و انواع معافیت سربازی همچون : کفالت مادر مطلقه، معافیت سه برادری ، معافیت پزشکی سربازی و… می‌باشند. اما شرایط سربازان متأهل با افراد مجرد متفاوت می‌باشد.

با توجه به تعهدی که افراد متأهل نسبت به افراد مجرد در رابطه با مسئولیت پذیری و همچنین امور زندگی بر عهده دارند، لذا شرایط سربازان متأهل بسیار متفاوت با شرایط افراد مجرد می‌باشد. از جمله نگرانی‌های این دسته از مشمولین در رابطه با دوره آموزشی متأهلین دارای فرزند می‌باشد. زیرا جدا شدن از فرزند و همچنین دور شدن از او، کمی مسئله را سخت‌تر می‌نماید.

چنانچه متأهل هستید و مایل به گذراندن خدمت سربازی می‌باشید، ابتدا باید در رابطه با شرایط خدمت نظام وظیفه اطلاعات جامعی را به دست آورید و پس از آن به صورت اختصاصی تر در رابطه با شرایط سربازان متأهل به کسب اطلاعات دقیق اقدام نمایید. خوشبختانه در سال‌های اخیر قوانینی به تصویب رسیده است که موجب می‌شود مشمولین متأهل عزیز، بهتر بتوانند خدمت سربازی خود را پشت سر بگذرانند.

 

جهت اطلاع دقیق از شرایط سربازان متاهل ، دوره آموزشی متاهلین دارای فرزند با مرکز مشاوره نظام وظیفه ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

دوره آموزشی متاهلین دارای فرزند

 

دوره آموزشی متاهلین دارای فرزند

دوره آموزشی متاهلین دارای فرزند

دوره آموزشی متأهلین دارای فرزند یکی از موارد مهمی است که برای مشمولین متأهل از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار می باشد. با توجه به اینکه دوری از خانواده برای سربازان دارای فرزند و یا متأهل بسیار سخت تر می‌باشد، به همین دلیل، سازمان نظام وظیفه عمومی سعی در تصویب قوانینی نموده است تا از این طریق بتواند به این دسته از افراد کمک نماید.

از جمله شرایط سربازان متأهل که به تصویب رسیده است در رابطه با محل خدمت آنان می‌باشد که بر همین مبنا مشمولین نظام وظیفه می‌توانند در این رابطه محل خدمت خود را محل سکونت همسر انتخاب نمایند. به‌هرحال با توجه به تمام تسهیلات و قوانینی که در این رابطه صورت پذیرفته است، باز هم نمی‌توان دوری از خانواده و همسر را برای سربازان عزیز کمرنگ دانست. به همین دلیل دوره آموزشی متأهلین دارای فرزند از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.

برای کسب اطلاع در رابطه با دوره آموزشی متأهلین دارای فرزند و همچنین شرایط سربازان متأهل ، می‌توانید با مشاورین نظام وظیفه ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز، آماده ارائه خدمات به شما مشمولین گرامی می‌باشند. کافی است با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

 شرایط سربازان متاهل ، طول دوره خدمت و همچنین میزان حقوق سربازی دریافتی هر یک از سربازان متاهل عزیز بسیار بهتر از مجردین می باشند.

 

 

 

 

حقوق سربازان متاهل لیسانس

یکی از مواردی که در رابطه با شرایط سربازان متأهل باید اشاره شود در رابطه با حقوق این دسته از سربازان می‌باشد. با توجه به دوره آموزشی متأهلین دارای فرزند و شرایط ویژه‌ای که برای این دسته از افراد قرار داده شده است باید بگوییم که این میزان حقوق برای افراد متأهل شرایطی بهتری نسبت به سربازان مجرد دارد.

بخش مهمی از تعیین کننده میزان حقوق سربازان را می‌توان در رابطه با درجه آنان دانست. بنابراین به نسبت این درجه می‌توان میزان حقوق را متفاوت قلمداد نمود. بر اساس قوانین مربوط به شرایط سربازان متأهل میزان حقوق سربازان متأهل حدوداً 20 هزار تومن بالاتر از سایر سربازان است. در واقع این میزان افزایش به دلیل حق عائله‌مندی برای این عزیزان می‌باشد و تمام این موارد در شرایط سربازان متاهل تعیین شده است.

درجه تعلق گرفته به سربازان لیسانس  هیچ ارتباطی با شرایط سربازان متاهل ندارد. معمولاً گروهان یک و در برخی از مواد نیز استوار یکم و یا استوار دوم می‌باشد. شرایط بیمه و همچنین حقوق هر یک از این دسته از افراد با توجه به نوع درجه تعیین می‌گردد. برای مثال به صورت میانگین می‌توان حقوق ماهیانه استوار دوم را حدوداً 62 هزار تومان می‌باشد و یا حقوق استوار یکم نیز، به همین صورت 62 هزار تومن قابل تخمین زد.

 

 

درجه سربازی با توجه به مدرک تحصیلی

 

درجه سربازی با توجه به مدرک تحصیلی

درجه سربازی با توجه به مدرک تحصیلی

خوشبختانه در سال‌های اخیر علاوه بر  تصویب شرایط سربازان متأهل به صورت ویژه و مطلوب برای کلیه افراد امکانات مطلوبی را قرار داده است. خوشبختانه با توجه به مدرک تحصیلی هر یک از مشمولین، درجه خاصی به آنان تعلق می‌گیرد و در نتیجه راحت تر می‌توانند خدمت سربازی را پشت سر بگذرانند.

آن دسته از سربازانی که مدرک آنان سیکل یا زیر دیپلم است ، سرباز دوم، سرباز صفر و یا سرباز سوم هستند. حقوق و مزایای این دسته از سربازان با استفاده از جدول تعیین شده مشخص می‌گردد. همچنین مناطق خدمت نیز، در میزان حقوق دریافتی تأثیرگذار می‌باشد. دارندگان مدرک دیپلم نیز، درجه سرجوقه و یا سرباز یکم در برخی از سازمان‌ها به آنان تعلق خواهد گرفت.

آن دسته از مشمولانی که دارای مدرک کاردانی می‌باشند نیز ممکن است درجه گروهبان دوم و یا گروهبان سوم به آنان تعلق خواهد گرفت و یا بعضاً حتی سرجوقه شوند. علت متغیر بودن این درجه‌ها به سازمان‌ها باز می‌گردد و بنابراین سازمان‌ها مشخص می‌شود که چه نوع درجه و همچنین مزایایی به آنان تعلق گیرد. بنابراین در این مورد شرایط سربازان متاهل تفاوتی با مجردین نخواهد داشت.

 

اطلاع از شرایط سربازان متاهل

برای کسب اطلاع دقیق از شرایط سربازان متاهل می توانید با مشاورین نظام وظیفه ما در ارتباط باشید. دوره آموزشی متاهلین دارای فرزند نیز با استفاده از تمهیداتی که صورت پذیرفته است به راحتی امکان گذراندن خدمت سربازی را برای متاهلین عزیز فراهم نموده است. شرایط سربازان متاهل با توجه به آئین نامه های جدید هر ساله بهتر از سال های قبل می گردد.

 

همانطور که اشاره شد، با توجه به قانون جدیدی که در رابطه با شرایط سربازان متاهل برای مشمولین متاهل به  وجود آمده است، طول دوره آموزشی متاهلین دارای فرزند به نسبت به سربازان مجرد کمتر می باشد. با در نظر گرفتن لزوم حضور داشتن سرباز در خانواده و مبرم بودن این امر، قوانین به گونه ای تصویب شده است که بتواند حضور فرد را در خانواده بیشتر تضمین می نماید.

 

با استفاده از شماره تماس های مندرج در سایت می توانید به خوبی در رابطه با شرایط سربازان متاهل اطلاعات لازم را به دست آورید. متخصصین ما به شما کمک خواهند نمود تا بتوانید به صورت کامل اطلاعات لازم را به دست آورید. متخصصین ما برای اطلاع رسانی در رابطه با دوره آموزشی متاهلین دارای فرزند می توانید بدون محدودیت تماس در هر روز از هفته با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع دقیق از شرایط سربازان متاهل ، دوره آموزشی متاهلین دارای فرزند با مرکز مشاوره نظام وظیفه ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

بیشتر بدانید

شرایط خرید خدمت

تاثیر معافیت پزشکی در استخدام

ایست خدمتی

سوالات پذیرش سرباز در سپاه

جدیدترین تغییرات خدمت نظام وظیفه

کسری خدمت سربازی

امریه سربازی

دوره آموزشی متاهلین دارای فرزند

شرایط سربازان متاهل

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «شرایط سربازان متاهل برای خدمت نظام وظیفه عمومی»

  1. Avatar photo لیان گفت:

    سلام من همسرم تازه یک سال هست شناسنامه گرفته و اقدام کرده برای سربازی و بهش ۱۸۰روز اضافه خدمت زدند کجا باید مراجعه کنه برای توضیح دادن این قضیه و اینکه من چون اتباع هستم تو شناسنامه همسرم ثبت نیستم ولی اسم دخترم تو شناسنامه همسرم هست و همین کافیه برای اثبات متأهلی و یک اردیبهشت۱۴۰۱اعزام میشه برا آموزشی آیا آموزشی هم حقوق تعلق می گیره؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام . فرد مشمول باید به نظام وظیفه مرکز کل استان مراجعه کند و درخواست کمیسیون بازنگری دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تردد مشمولان خارج از کشور

    تردد مشمولان خارج از کشور + شرایط قانون 1403

    تردد مشمولان خارج از کشور به چه صورت است؟ ممکن است خیلی از مشمولان به خاطر دلایل مختلف از کشور خارج شده و در زمان تعیین شده به کشور برنگردند. در این شرایط، بر اساس چه قانونی با آنها برخورد...
  • معافیت کفالت اعتیاد پدر

    معافیت کفالت اعتیاد پدر 1403 + شرایط، مدارک و مراحل

    معافیت کفالت اعتیاد پدر برای آن دست از مشمولانی در نظر گرفته می‌شود که پدر آنها به خاطر اعتیاد، توانایی سرپرستی خانواده را ندارد. متاسفانه با رواج اعتیاد در بسیاری از افراد، ممکن است خیلی از آنها نتوانند به اندازه...
  • طرح انصار سربازی

    طرح انصار سربازی 1403 + خبر خوش مشمولان غایب

    امکان شرکت در طرح انصار سربازی فراهم شد. این طرح که به مشمولان غایب سربازی تعلق می گیرد، به‌ تازگی تصویب شده و در کشور به اجرا درآمده خواهد آمد. مهمترین دلیل استفاده از این طرح، کمک به آن دسته...
  • شرایط خرید سربازی فرزندان ایثارگران و جانبازان

    شرایط خرید سربازی فرزندان ایثارگران و جانبازان + قانون 1403| ایران تحصیل

    آیا می‌دانید شرایط خرید سربازی فرزندان ایثارگران و جانبازان چگونه است؟ ما در این مقاله از ایران تحصیل، قصد داریم درباره خرید سربازی جانبازان با شما سخن بگوییم. پس از انقلاب اسلامی تا به امروز، کشور ما تحت‌تأثیر چالش‌های مختلفی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)