ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سربازی با مدرک دکتری + آخرین تغییرات ۱۴۰۳

سربازی با مدرک دکتری1
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط سربازی با مدرک دکتری مشخص شده است. افراد مشمولی که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند و قصد ادامه تحصیل برای مقطع دکتری را دارند لازم است از شرایط  و قوانین با خبر باشند.

علاوه بر این افراد دارای مدرک دکتری نیز برای اعزام به خدمت سوال های فراوانی دارند از جمله مزایای سربازی با مدرک دکتری ، شرایط خدمت سربازی با مدرک دکتری و درجه سربازی با مدرک دکتری که در ادامه به تمامی این موارد پاسخ خواهیم داد. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص درجه ، شرایط و مزایای خدمت نظام وظیفه با مدرک دکتری و  سربازی با مدرک دکتری داشتید، می توانید با کارشناسان ما در ایران تحصیل با شماره  9099075307  تماس بگیرید.

 

شرایط سربازی با مدرک دکتری 1403

برای افرادی که دانشجوی مقطع دکترا هستند و یا مدرک دکترا خود را دریافت کرده اند سوال های بسیاری در رابطه با سربازی با مدرک دکترا وجود دارد. این افراد می توانند از طرح های کسری خدمت سربازی برخوردار باشند که از جمله مزایای سربازی با مدرک دکتری محسوب می شود. در ادامه شرایط خدمت سربازی با مدرک دکتری را بیشتر بررسی می کنیم.

اطلاعیه جدید با توجه به شرایط جدید سربازی برای مقطع دکتری: دانش‌آموختگان دکتری به جای اعزام به خدمت سربازی می‌توانند طرح پسا دکتری را بگذرانند؛ دانش‌ آموختگان دکتری می‌توانند با ارائه طرحی در راستای حل مشکلات جامعه گام بردارند که این طرح می‌تواند جایگزین سربازی مشمولان دکتری شود.

برای دریافت کسری خدمت سربازی با مدرک دکترا یک سری شرایط وجود دارد که مهمترین این موارد به شرح زیر می باشد:

💢 افرادی که دانشجوی مقطع دکترا هستند و یا مدرک مقطع دکترا خود را دریافت کرده اند می توانند از مزایای سربازی با مدرک دکتری و دریافت کسری استفاده نمایند.

💢 این مزیت تنها برای افرادی قابل استفاده است که غیبت نداشته اند و برای افرادی که دارای غیبت می باشند این شرایط وجود ندارد.

💢 اگر فردی پس از اعزام به خدمت ، تصمیم به گرفتن کسری خدمت داشته باشید ، می تواند این کار را انجام دهد البته به شرط اینکه یک سال از خدمتش باقی مانده باشد.

💢 افراد نمی توانند به صورت همزمان از دو طرح استفاده نمایند.

💢 سربازانی که قصد دریافت طرح دارند باید موافقت اداره ای که در آن خدمت م یکنند را داشته باشند و در غیر این صورت مجاز به دریافت کسری سربازی با مدرک دکتری وجود نخواهد داشت.

 

 

بنر کال تو اکشن

📍 جهت ورود به سامانه استعلام کسری خدمت سربازی بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

شرایط سربازی با مدرک دکتری

 

مدارک مورد نیاز برای گرفتن کسری خدمت سربازی با مدرک دکترا 1403

برای سربازی با مدرک دکتری و بهره مندی از مزایای سربازی با مدرک دکتری لازم است یک سری مدارک را به سازمان های مربوطه ارائه دهید که شامل ، آخرین مدرک تحصیلی به همراه کپی ، اصل و کپی مدارک هویتی ، عکس و روزمه تحصیلی و شغلی می شود.

برخی از این مدارک به شرح زیر است:

☑️ اصل کارت ملی هوشمند و شناسنامه فرد مشمول الزامی است.

☑️ عکس پرسنلی با پشت زمینه سفید و تمام رخ بدون مهر و منگته و مطابق با استاندارد های نظام ویفه الزامی است.

☑️ روزمه تحصیلی فرد و تحقیقات انجام شده در چند صفحه

☑️ ارائه مدارک تحصیلی و گواهی اشتغال به تحصیل برای گرفتن کسری خدمت الزامی است.

 

 

📍 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مدرک نظام وظیفه مورد نیاز برای ثبت نام دانشگاه کلیک کنید.

 

مدت خدمت سربازی با دکتری چقدر است؟

افرادی که با مدرک دکتری به خدمت اعزام می شوند می توانند مدت زمان کمتری را به خدمت بگذرانند. این که چه مدت زمانی از خدمت آن ها کسر می شود ، به عوامل مختلفی بستگی دارد.

از جمله این موارد می توان به نوع پروژه ای که فرد برای کسری انتخاب می کند اشاره کرد. پروژه ها بسته به نوعی که دارند می توانند منجر به کاهش مدت زمان خدمت از 3 تا 19 ماه گردند.

علاوه بر این برخی از داوطبان مقطع دکتری ، دارای کسری های بسیج  و…. نیز هستند که این موارد هم اعمال می شود.

افرادی که در مناطق بد آب وهوا و یا جنگی خدمت می کنند نیز دارای کسری جداگانه خواهند بود.

برخی از مشمولین می توانند امریه بگیرند که امریه تاثیر بسیار زیادی بر کاهش مدت زمان خدمت سربازی آن ها دارد. بنابراین تعیین مدت زمان خدمت سربازی با دکتری به عوامل مختلفی بستگی دارد و می تواند برای هر فرد با توجه به عوامل مختلف متفاوت باشد.

 

مدت خدمت سربازی با دکتری چقدر است؟

برای آشنایی با معافیت سربازی کلیک کنید.

ارتباط درجه سربازی با مدرک تحصیلی

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که درجه سربازی با مدرک دکتری چیست؟ این که مشمولین با چه مدرکی وارد دوره خدمت نظام وظیفه شوند بر درجه آن ها تاثیر گذار خواهد بود. ما در این قسمت قصد داریم به بررسی ارتباط درجه سربازی با مدرک تحصیلی بپردازیم.

در صورتی که هر گونه سوالی در رابطه با درجه سربازی و نیز ارتباط درجه سربازی و مدرک تحصیلی با مدرک دکتری داشتید ، با کارشناسان ما با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

 

 

مدرک تحصیلی درجه سربازی
دکترای تخصصی درجه ستوان دوم
کاردانی گروهبان دوم و سوم
کارشناسی گروهبان یکم
دیپلم سرجوخه
سیکل و زیر دیپلم سرباز دوم و سوم یا صفر
کارشناسی ارشد درجه ستوان سوم

 

📍 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه محاسبه غیب سربازی کلیک کنید.

 

 

آیا حقوق سربازان با مدرک دکتری بیشتر است؟

حقوق سربازان به موارد مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به مدرک تحصیلی، وضعیت تأهل، منطقه خدمت، تعداد فرزندان و غیره اشاره کرد.

در این قسمت قصد بررسی میزان حقوق سربازی با مدرک دکتری را داریم. یکی از مزایای سربازی با مدرک دکترا این است که حقوق این افراد بالاتر است.

زیرا درجه سربازی با مدرک دکتری بالاتر از درجه سربازی با دیگر مدارک است و حقوق نیز براساس درجه سربازی داده می شود.

به صورت عادی حقوق سربازان در سال 99 بین 350 تا 480 هزار تومان است که با مدرک دکتری مقداری به آن اضافه می شود.

در نظر داشته باشید که طبق آخرین مصوبات دولت حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ به ماهی چهار میلیون و هشتصد هزار تومان می رسد که باز هم برای افراد با مدرک دکتری بیشتر پرداخت می شود.

حقوق سربازی و امریه بگیران در سال گذشته به شرح زیر بوده است :

حقوق سربازی و امریه بگیران در سال گذشته
درجه سربازی 1080000 تومان
درجه ناوی
درجه سرباز دوم 1098000 تومان
درجه ناوی دوم
درجه سرجوخه 1134000 تومان
درجه رزم یار
درجه سرناوی
درجه گروهان سوم 1170000 تومان
درجه رزم یار سوم
درجه مهناوی سوم
درجه گروهان دوم 1206000 تومان
درجه رزم آور دوم
درجه مهناوی دوم
درجه گروهان یکم 1242000 تومان
درجه رزم آور یکم
درجه مهناوی یکم
درجه استوار دوم 1278000 تومان
درجه رزم دار دوم
درجه ناو استوار دوم
درجه استوار یکم 1314000 تومان
درجه رزم دار یکم
درجه استوار سوم 1368000 تومان
درجه ناویان سوم
درجه استوار دوم 1422000 تومان
درجه ناویان دوم
درجه ستوان یکم 1476000 تومان
درجه ناویان یکم
درجه ستوان یکم پزشک 1620000 تومان
درجه ناویان یکم پزشک

در صورتی که هر گونه سوالی در رابطه با درجه، شرایط و مزایای خدمت نظام وظیفه با مدرک دکتری و نحوه پاک کردن غیبت سربازی دارید می توانید مقاله زیر را مطالعه کرده و یا کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

📍 برای اطلاع از چگونه غیبت سربازی را پاک کنیم؟ بر روی لینک کلیک نمایید.

 

آیا مشمولان دارای مدرک دکتری می توانند از خدمت معاف شوند؟

خیر پاسخ این سوال مشخصاَ خیر است. زیرا مشمولان دارای مدرک دکترا صرفاً به دلیل داشتن این مدرک نمی توانند از خدمت معاف شوند.

تنها معافیتی که این افراد می توانند از آن استفاده کنند ، در صورتی است که دانشجوی دکترا باشند و به دلیل تحصیل معافیت تحصیلی دریافت نمایند.

پس از پایان تحصیل نیز تنها 1 سال زمان دارند که خود را به سازمان معرفی نمایند در غیر این صورت غیبت می خورند. در مورد شرایط خدمت سربازی با مدرک دکترا نیز در قسمت های فوق توضیحات لازم را ارائه دادیم.

برای آشنایی با خرید سربازی کلیک کنید.

نکته مهم در رابطه با کسری خدمت سربازان دارای مدرک دکتری

افرادی که قصد استفاده از طرح کسری خدمت را دارند ، تنها اجازه استفاده از یک طرح را خواهند داشت و نمی توانند از دو طرح به صورت همزمان استفاده نمایند.

شرط دریافت طرح برای کسری خدمت سربازی ،  گرفتن موافقت اداره ای است که در آن در حال خدمت هستید.

کال تو اکشن تماس

خرید خدمت سربازی با مدرک دکتری 1403

خرید خدمت سربازی با مدرک دکتری شرایطی دارد که در ادامه بررسی خواهیم کرد. اگر دارای مدرک دکتری هستید و  تصمیم به خرید خدمت خود گرفته اید می توانید با طی کردن مراحل زیر به هدف تان برسید.

ابتدا به دفاتر پلیس به علاوه 10 مراجعه کرده و با تحویل مدارک و سپس تطبیق توسط سازمان ، منتظر دریافت پیامک اعلام وجه می مانید. اگر پیامک را نگرفتید لازم است حضوری به دفتر مراجعه نمایید تا اطلاعات را دریافت کنید. پس از واریز طی 10 روز زمان دارید تا فیش را به همراه تعد نامه به دفاتر تحویل دهید. پس از برررسی نهایی، کارت هوشمند معافیت برای شما ارسال خواهد شد.

 

دریافت کارت معافیت خدمت سربازی با مدرک دکتری 1403

بر اساس قوانین دریافت کارت معافیت خدمت سربازی با مدرک دکتری امکان پذیر شده است که برای صدور این کارت افراد متقاضی باید مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان پرداخت نمایند.

همچنین افرادی که دارای تحصیلات دکتری حرفه ای و یا کارشناسی ارشد می باشند برای صدور کارت معافیت خدمت سربازی خود مبلغ یک میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان در نظر گرفته شده است.

ابن مبلغ برای دانشجویان کارنشاسی و کاردانی پانصد هزار تومان می باشد. جهت اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

دریافت کارت معافیت خدمت سربازی

 

اخبار پیرامون سربازی با مدرک دکتری

🔊 تکلیف حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ چه می‌شود؟

با تقدیم بودجه از سوی دولت به مجلس برای تصویب نهایی بودجه سال ۱۴۰۳ تصمیم گرفته شد تا حقوق کارمندان دولت بین ۱۵ تا ۲۵ درصد افزایش پیدا کند همچنین حداقل دستمزد کارگران و مشاغل آزاد تا حدود ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کند. با این حساب حقوق سربازی هم در سال ۱۴۰۳ قطعا افزایش پیدا خواهد کرد و طبق آخرین مصوبه مجلس حداقل حقوق سربازی به عدد ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان میرسد و حداکثر حقوق حدود ۷ میلیون ۲۰۰ هزار تومان محاسبه شده است.

🔊 حقوق سربازان بر چه اساسی تعین میشود؟

مدرک تحصیلی

از گذشته تا به همین الان اولین موردی که در حقوق و درجه نظامی سرباز تاثیر گذار است مدرک تحصیلی میباشد.افراد دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم کمترین و مشمولین دارای مدرک تحصیلی دکتری عمومی و دکتری تخصصی بیشترین حقوق را دریافت میکنند.

یگان خدمتی

میزان حقوق برای سربازان یگان های حاضر در شهر ها و مناطق با امکانات در حداقل حقوق محاسبه شده است و بلعکس سربازانی که در مناطق عملیاتی و مرزی خدمت میکنند دارای حداکثر حقوق دریافتی هستند.

معمولا حقوق یگان های مرزبانی و تیپ های عملیاتی ارتش چه برای کادر آن یگان و چه برای سربازان در بالاترین میزان ممکن در نظر گرفته میشود همچنین مدت خدمت سربازی این مشمولین ۶ ماه کمتر است و مرخصی های بیشتری هم دارند.

تاهل

مشمولین متاهل علاوه بر امتیازاتی همچون کسری خدمت تاهل و تقسیم در یگان بومی که دارند دارای حقوق بیشتری هستند و حداقل حقوق تعریف شده در سال ۱۴۰۳ برای آن ها ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

🔊 این مشمولان سربازی اجازه شرکت در کنکور را ندارند

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و در صورت شرکت در آزمون سراسری و قبولی در آن، دانشگاه ها مجاز به ثبت نام از آنها نمی‌باشند.

 

خلاصه مطلب

موضوع مورد بحث ما در این قسمت ، مشمولان با مدارک عالیه بود. ما در این مطلب سعی کردیم به تمامی سوالات شما در رابطه با درجه ، شرایط و مزایای سربازی با مدرک دکتری پاسخ دهیم و همچنین به بررسی مزایا،شرایط و درجه سربازی با مدرک دکتری  بپردازیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص سربازی با مدارک تحصیلات تکمیلی داشتید می توانید با کارشناسان ایران تحصیل جهت مشاوره نظام وظیفه آنلاین سربازی با شماره  9099075307 تماس بگیرید.

📥 برای دریافت و مطالعه مقاله سربازی با مدرک دکتری بر روی لینک کلیک نمایید. 📥

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا  سربازی با مدرک دکتری آموزشی دارد؟

با هر مدرکی که باشید دوره آموزشی را خواهید داشت و پاسخ مثبت است.

مراحل دریافت کسری خدمت سربازی با مدرک دکتری چیست؟

برای اطلاع از مراحل کافی است با ایران تحصیل تماس بگیرید.

چگونه میتوان در حین تحصیل در مقطع دکتری سربازی را گذراند؟

دانشجویان دکتری که در حال تحصیل هستند میتوانند برای انجام پروژه ها و طرح های سازمان وظیفه و نیروهای مسلح داوطلب شوند؛ در واقع انجام این پروژه ها به منزله ی بخشی از دوره سربازی مشمول در نظر گرفته میشود و باعث کمتر شدن آن میشود.

نظرات

14 دیدگاه دربارهٔ «سربازی با مدرک دکتری + آخرین تغییرات ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo محمد گفت:

    سلام. حدود یک سال می شود که از دانشگاه با مقطع دکتری فارغ التحصیل شده ام اما دفترچه را هنوز ارسال نکرده ام. آیا با توجه به غیبتم، میتوانم از کسری مدرک دکتری،تاهل و فرزند و نیز بسیجی فعال به مدت ۱۵سال استفاده کنم؟ و اینکه آیا وضعیت سربازی بنده با توجه به تاهل و فرزند و مدرک تحصیلی در شهر سکونتم خواهد بود و در کدام ارگان؟ سپاس از همدلی تان

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      به دلیل غیبت شما نمی توانید کسری دریافت نمایید مگر آن را توجیه نمایید. تقسیمات محل خدمت هم بر اساس نیاز مناطق مختلف تعیین می شود و افراد متاهل در اولویت منطقه محل زندگی قرار دارند

  2. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام وقت بخیر یه سوال داشتم من بنده فارغ التحصیل کارشناسی ارشد هستم تا برج یازده وقت دارم برم خدمت قبلاهم یبار انصراف دادم میخام ببینم میشه برم مقطع دکتری با آزمون یا بدون آزمون یه ترم بهمن یا نهایتا دوترم بخونم بعد درسال آینده برم خدمت که غیبت نخورم امریه بگیرم یا مرخصی بگیرم برم یا اخراج شم اگ میشه جواب بدین ممنون

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      بله میتوانید

  3. Avatar photo وحید. گفت:

    سلاام مدرک دکتری از آلمان دارم
    برای سربازی با مدرک دکتری در کشورباید به کدام ارگان اقدام کنم و شرایط آن چطور است؟!!

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      در صورت تمایل میتوانید برای گرفتن امریه از یکی از ارگان های امریه پذیر اقدام نمایید.در غیر این صورت به صورت عادی از طریق پلیس +10 نسبت به پست کردن دفترچه اقدام نمایید.

  4. Avatar photo مهدی. گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    سربازی با مدرک دکتری آیا راحت تره و به نظر شما اگر بعد از اتمام تحصیلات برای خدمت اقدام کنم سربازی راحت ترین خواهم داشت؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . میتوانید با مدرک دکتری امریه بگیرید

  5. Avatar photo اکبر اکبری گفت:

    سلام. در حال حاضر دارندگان مدرک دکترا غیر پزشکی به خدمت اعزام میشن یا به جاش پروژه و طرح انجام میدن؟

    1. Avatar photo bagheri گفت:

      با سلام برای سربازی با مدرک دکتری +اخین تغیرات 1401 شما بریا گرفتن پروژه میتوانید اقدام کنید برای راهنمایی بیشتر با مرکز تماس بگیرید

  6. Avatar photo حسین گفت:

    سلام بنده با درجه دکترای تخصصی در سال 1400 در ارتش سرباز شدم و درجه نظامی ام ستوان یکم است. لطفا اصلاح کنید

    1. Avatar photo فرشاداکبری گفت:

      سلام میتونم برای مشاوره شمارتون رو داشته باشم؟

      1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

        سلام شما میتونید با شماره هایی که در سایت ثبت شده است برای دریافت مشاوره تماس بگیرید

    2. Avatar photo x گفت:

      اگه بسیج مسیج هم میداشتی ممکن بود سروان هم بشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • انتخاب رشته آزمون دکترا

    انتخاب رشته دکتری 1403 {راهنما و نکات مهم} | ایران تحصیل

    انتخاب رشته دکتری یکی از مهمترین دغدغه‌های پذیرفته‌شدگان است، چرا که پس از اعلام نتایج آزمون دکتری، داوطلبان باید در بازه زمانی تعیین شده برای انتخاب رشته در سامانه سنجش آموزش کشور اقدام کنند. بنابراین داوطلبان براساس کارنامه کتبی خود...
  • اعلام نتایج آزمون دکتری

    اعلام نتایج آزمون دکتری 1403+ مشاهده جواب sanjesh.org

    اعلام نتایج آزمون دکتری از روز 28 فروردین ماه 1403 آغاز شده و کلیه شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام به دریافت کارنامه اولیه خود کرده و برای تعیین وضعیت خود برای...
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری {لینک دانلود pdf 1403} | ایران تحصیل

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 1403 منتشر شد. پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری، یکی از مهم‌ترین فرآیندی که داوطلبان باید آن را با حساسیت انجام دهند، انتخاب رشته دکتری است. به این ترتیب قبول شدگان پیش از انتخاب...
تماس با مشاور