ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی 1403 + ورود jam.uast.ac.ir

فراخوان ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

این روزها بسیاری از افراد به دنبال استخدام در دانشگاه علمی کاربردی هستند تا بتوانند در این دانشگاه تدریس کنند. توجه داشته باشید برای این که بتوانید جذب دانشگاه علمی کاربردی شوید و به تدریس بپردازید، باید منتظر فراخوان ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی باشید. لازم به ذکر است تا بدانید که برای  استخدام اساتید علمی کاربردی شما باید شرایط عمومی و اختصاصی که توسط دانشگاه اعلام می‌شود را دارا باشید.

به گفته معاون آموزشی این دانشگاه، جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی سال 1403 از 29 مهر آغاز شده و تا 19 آبان 1403 ادامه داشت. برای اطلاع از تمامی اطلاعیه های جاری در خصوص جذب مدرس حق التدریس علمی کاربردی تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

زمان انتشار فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی که یکی از دانشگاه‌های غیردولتی و شهریه پرداز به شمار می‌رود، هر ساله دانشجویان بسیاری را در رشته‌های مختلف پذیرش می‌کند. این دانشگاه در سال‌های اولیه تاسیس، مدرسان خود را از فیلتر خاصی رد نمی‌کرد و بسیاری از آن‌ها تنها با داشتن کد مدرسی مشغول به تدریس می‌شدند.

اما در طی نشست‌هایی که صورت گرفت، تصمیم گرفته شده تا برای ارتقای سطح علمی دانشجویان و بالا بردن کیفیت دانش خروجی، انتخاب مدرسان با وسواس بیشتری صورت گیرد.

برای این منظور، مقرر شد تا افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی که هر از چندگاهی منتشر می‌شود، شرکت کنند.

چنانچه این داوطلبان از شرایط لازم برای تدریس در این دانشگاه برخوردار بوده و از ارزیابی‌های عمومی و مصاحبه با موفقیت عبور نمودند، به استخدام اساتید علمی کاربردی درآیند. طبق جدیدترین اخبار، فراخوان جذب و استخدام اساتید علمی کاربردی در آبان ماه بوده است.

برای آشنایی با شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی روی لینک کلیک نمایید

مراحل ثبت نام در جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

برای نام نویسی در فراخوان دانشگاه علمی کاربردی، نیازی به مراجعه نیست. داوطلبان می‌توانند از طریق ورود به سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی، به راحتی نام نویسی کنند. به همین منظور لازم است که مراحل زیر طی گردد:

✔️ جستجوی آدرس اینترنتی uast.ac.ir در موتور جستجوگر خود و ورود به سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی.

✔️بر روی گزینه “ثبت نام کنید” کلیک نمایید.

✔️اطلاعات خواسته شده اعم از کد ملی، نام و نام خانوادگی، موبایل، و کد امنیتی را وارد نمایید.

مراحل ثبت نام در جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

✔️مجددا به صفحه اول برگردید و در قسمت “ورود به سامانه” نام کاربری و رمز عبور را که خود ساخته‌اید، وارد کنید. بعد از درج ” کد امنیتی” بر روی “ورود” کلیک نمایید.

✔️شرایط ذکر شده را مطالعه کرده و در صورت داشتن تطابق با آن بر روی دکمه “شرکت در فراخوان تدریس در دانشگاه علمی کاربردی” فشار دهید.

✔️در مرحله بعد وارد صفحه ایی می‌شوید که باید در آن وضعیت ورود به صفحه اصلی از طریق نام کاربری و رمز عبور (متقاضی باید خود این رمز را تعیین نماید.)

✔️مطالعه دقیق شرایط مورد نیاز

✔️پر کردن اطلاعات فرم ثبت نامی

تماس با مشاوران

تماس با مشاوران

راهنمای تصویری جذب مدرس حق التدریس علمی کاربردی

کلیه ارگان‌های اداری و غیر اداری برای نام نویسی در سامانه به صورت اینترنتی و غیر حضوری، مراحلی دارند که راهنمای آن را در سامانه بارگذاری می‌کنند. بنابراین برای ثبت نام در جذب مدرس حق التدریس علمی کاربردی ، لازم است مراحلی زیر را طی کنید:

✅ در ابتدا نیاز است که با جست و جوی عبارت jam.uast.ac.ir در کادر بالایی و یا میانی مرورگر وارد سامانه مربوطه شوید. با وارد شدن به این سامانه صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد.

ورود به سامانه جذب مدرسان علمی کاربردی

✅ حال با ورود به سایت جذب مدرس حق التدریس علمی کاربردی و انتخاب کردن گزینه ثبت نام کنید، به عضویت سایت در خواهید آمد.

ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

✅ بعد از این مرحله یک سری اطلاعات از شما خواسته می شود که باید آن ها وارد کنید.

کد اعتبار سنجی برای ثبت نام جذب مدرس

✅ حال نوبت به ورود در سامانه با استفاده از کد ملی و رمز عبور تعیین شده می‌باشد.

ورود به سامانه جذب مدرسان علمی کاربردی

✅ در نهایت باید مقررات را تایید کرده و گزینه شرکت در فراخوان را انتخاب کنید.

پروفایل کاربری سامانه جامع جذب مدرسان علمی کاربردی

✅ در مراحل بعدی جذب مدرس حق التدریس علمی کاربردی  باید به یک سری سوالات پاسخ داده و مواردی همچون استان مورد تقاضا، گروه درسی مورد نظرتان و گزینه

ویرایش اطلاعات / فرم اطلاعات عمومی ” برای تکمیل اطلاعات فردی را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه ” ویرایش اطلاعات / فرم اطلاعات تحصیلی و تخصصی ” باید اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و مدارک خود را نیز بارگذاری نمایید.

✅ پرداخت هزینه ثبت نام و ثبت نهایی اطلاعات نیز در مرحله آخر انجام خواهد شد.

برای اطلاع از استخدام مدرس دانشگاه پیام نور کلیک نمایید.

سامانه ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی

آغاز ثبت نام در  فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی با توجه به فراخوان تدریس در دانشگاه علمی کاربردی که در دانشگاه های مختلف بر حسب رشته های مختلف صورت خواهد پذیرفت.

بنابراین هر گونه اشتباه در زمان ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی و سایر مراحل دیگر، ممکن است فرصت مدرس دانشگاه شدن را از شما بگیرید. بسیار مهم است که داوطلبان از شرایط استخدام حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی و تمامی موارد ذکر شده آگاه باشند زیرا گزینش داوطلبان بر اساس همین موارد صورت می پذیرد.

سامانه ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی

سامانه ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل به منظور انجام ثبت نام، به صورت کاملا درست و بدون خطا و همچنین پاسخ گویی به سوالات متقاضیان در رابطه با شرایط عمومی و اختصاصی راه اندازی گردید.

متقاضیان محترم می توانند برای استفاده از سامانه ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی با شماره های زیر تماس حاصل نمایند. همچنین در رابطه با سوالاتی که در مصاحبه از آزمون شوندگان پرسیده خواهد شد، به خوبی اطلاع یابید.

شرایط جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان نه تنها باید با نحوه دریافت کد مدرسی دانشگاه علمی کاربردی آشنایی داشته باشند، بلکه از یک سری شرایط عمومی و اختصاصی برخوردار باشند. به همین خاطر لازم است قبل از ثبت نام با شرایط جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی آشنا شوند.

شرایط عمومی ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی

شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی که بین تمامی دانشگاه‌های سراسری، آزاد، غیر انتفاعی و پیام نور مشترک است؛ شرایط جذب مدرس حق التدریس علمی کاربردی به شرح زیر می‌باشد:

✅معتقد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان ذکر شده در قانون اساسی

✅التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ایران

✅دارای تابعیت ایرانی

✅عدم هر گونه سوء سابقه کیفری و یا مواردی که باعث محرومیت از برخی حقوق اجتماعی می شود.

✅عدم اعتیاد به مواد مخدر یا روانگردان ها یکی از شرایط شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی

✅عدم سوء سابقه اخلاقی و یا ارتکاب به رفتارها و اعمال ضد اجتماعی که با شئون و عرفیات مخالف باشد

✅داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه

✅برخورداری از تقوای دینی و عمل به احکام اسلامی

✅نداشتن هیچ گونه رابطه با احزاب یا گروهک های ضد نظام جمهوری اسلامی ایران مانند عضویت در ساواک یا فرقه های وابسته به معاندان و یا هواداری از آن ها

✅دریافت تایید صلاحیت های عمومی و علمی از سوی هیات اجرایی جذب دانشگاه ها و هیات های مرکز جذب

✅وزارت متبوع بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی

✅متعهد بودن به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه. اگر متقاضی اهل سنت باشد، از این قاعده مستثنی هستند، البته به شرطی که به طور عملی به دین خود معتقد باشند.

برای اطلاع از شرایط استخدام مدرس دانشگاه غیرانتفاعی  کلیک نمایید.

شرایط عمومی ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی

شرایط اختصاصی ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی

شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی به صورت اختصاصی برای ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی که با سایر دانشگاه‌ها متفاوت است، به شرح زیر می‌باشد:

✅ سن داوطلب باید حداقل 28 سال بوده و تا تاریخ فراخوان از 70 سال تجاوز نکند.

✅اگر متقاضی جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی در حال حاضر به تدریس مشغول باشد، بایستی علاوه بر داشتن شرایط عمومی و کلی، از شرایط اختصاصی زیر برخوردار باشند.

✅دارای مدرک دکتری یا کارشناسی ارشد مرتبط از جمله شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی می باشد.

✅مدارکی همچون گواهی آزمون جامع، صورت جلسه دفاع و لغو معافیت تحصیلی(برادران) را نمی توان به عنوان آخرین مدرک تحصیلی در نظر گرفت و فاقد اعتبار و ارزش ارزیابی می‌باشند.

✅دارندگان مدرک دکتری حرفه ایی، دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد باید حداقل معدل 15 و نیم را داشته باشند. در سایر موارد معدل های A و B و معدل های ۴و ۳ قابل قبول می باشد. اگر معدل در آخرین مدرک تحصیلی قید نشده باشد، ریز نمرات معتبر دارای مهر دانشگاه محل تحصیل را می توان عرضه کرد.

✅داوطلبانی که مدرک آن ها کمتر از کارشناسی ارشد و یا معادل باشد، مجاز به نام نویسی در فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی نمی‌باشند.

✅افرادی که در دوره های تحصیلی الکترونیکی، غیرحضوری، نیمه حضوری یا مجازی، تحصیل کرده و مدرک اخذ نموده اند، مجاز به ثبت نام نبوده و پرونده این قبیل افراد بررسی نمی‌شود.

برای آشنایی با شرایط ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکوربر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

هزینه ثبت نام برای تدریس در دانشگاه علمی کاربردی

حال که با شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی آشنا شدید بهتر است از هزینه ثبت نام نیز مطلع گردید.

مبلغ حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی یکی از دغدغه‌های اصلی متقاضیان فراخوان تدریس در این دانشگاه می‌باشد. نمی‌توان نقش درآمد را در رابطه با هر کاری نادیده گرفت و یا اینکه نسبت به آن بی‌توجه بود. واقعیت این است که بخش بزرگی از تلاش ما در هر رشته‌ای، برای رسیدن به درآمدی است که در آینده می‌توانیم داشته باشیم.

ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری صورت می‌پذیرد. که برای هر مقطع، شرایط استخدام حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی را می‌توان متفاوت در نظر گرفت. علاوه بر آن، مبلغ ساعات تدریس نیز در مقاطع مختلف متفاوت می‌باشد. اینکه ثبت نام در چه مقطعی صورت می‌پذیرد، بستگی به اعلام نیاز دانشگاه‌های مورد نظر دارد.

مبالغ زیر مربوط به سال ۱۴۰۳ می‌باشد:

هر ساعت حق التدریس مدرسان دارای مدرک کارشناسی: 210505 ریال
هر ساعت حق التدریس مدرسان دارای مدرک کارشناسی ارشد و مدرسان تجربی/خبره: 160100 ریال
هر ساعت حق التدریس مدرسان دارای مدرک دکتری: 960322 ریال

متقاضیان ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی حتما به این نکته توجه داشته باشند که مبالغ اعلامی در صورت تائید شرایط جذب مدرس می‌باشد. در تمامی دانشگاه‌ها جذب در مقاطع ذکر شده صورت نمی‌پذیرد و این امر بستگی به صلاحدید دانشگاه مورد نظر برای ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی خواهد داشت. بنابراین توجه به فراخوان تدریس در دانشگاه علمی کاربردی الزامی به نظر می‌رسد.

فراخوان حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی

فراخوان حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی به صورت الکترونیک در بهمن ماه به طور معمول برای تمامی استان‌های ایران در سامانه مورد نظر قرار خواهد گرفت.

همچنین با توجه به اینکه مهلت ثبت نام برای تمامی استان ها باید صورت پذیرد، لذا انجام ثبت نام برای برخی از استان های دیگر در زمان های متفاوتی ممکن است صورت می پذیرد . بنابراین طی فراخوان های مختلفی که این دانشگاه منتشر می نماید، لازم است متقاضیان محترم اقدامات لازم را به انجام برسانند.

فراخوان حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی

مطابق با فراخوان حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی طرح ثبت نام در سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی تنها برای آن دسته از افرادی است که تقاضانامه ی آنها برای مدرسین آموزشی می باشد.

به همین دلیل رشته های معارف اسلامی را نمی توان در این زمره قرار داد. همچنین مدرسین خبره نیز، برای ثبت نام آن‌ها به صورت فراخوان دیگری که توسط دانشگاه منتشر خواهد شد، باید اقدام نمایند.

برای انجام ثبت نام در سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی و همچنین اطلاع دقیق از زمان انتشار فراخوان حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی با مشاورین  متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

مشاورین ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده می‌باشند.

برای اطلاع از شرایط استخدام مدرس دانشگاه آزاد کلیک نمایید.

مدارک لازم برای تشکیل پرونده حضوری جذب مدرس علمی کاربردی

همانطور که ذکر گردید، این دانشگاه با استفاده از سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی می‌توانند مدارک خود را بارگذاری نمایند. اما این مورد می‌تواند با استفاده از مدارک مورد نظر برای مصاحبه حضوری متفاوت باشد. بارگذاری مدارک معرفی شده در ادامه هر یک به صورت فابل‌های قابل تعریف است. اما ترتیب مدارک باید بر اساس زیر مرتب شده باشند:

✔ کاربرگ شماره یک را تکمیل نموده و به همراه داشته باشید.

✔ برگه‌ای که در آن محتوای مورد نظر در رابطه با معرفان علمی باشد را در کاربرگ های موجود ارائه نمایید.

✔ چنانچه هئیت علمی دانشگاه علمی کاربردی می‌باشید، حتما آخرین حکم کارگزینی خود را دریافت نموده و در مدارک مورد نظر داشته باشید.

✔ مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی

✔ تمامی مدارک تحصیلی، متقاضیان توجه داشته باشند که اصل این مدارک مورد نیاز می‌باشد همچنین ارائه برخی از معادل ها نیز می‌تواند در این مورد کافی باشد.

✔ سوابق تدریس در دانشگاه را با مدارک آن به همراه داشته باشند.

✔ چنانچه سوابق غیر دانشگاهی داشته‌اند نیز مورد بعدی پس از ارائه این مدارک می‌باشد.

✔ برنامه‌های درسی و همچنین تدوین نمودن آن و به همراه آن اصل محتوای ارائه شده الزامی می‌باشد.

✔ طراحی بسته‌های آموزشی برای روز مصاحبه الزامی است.

✔ مدارک علمی زبان خود را به همراه کارنامه مورد نظر ارائه نمایید.

✔ متن کامل کلیه مقالات و مجلات علمی چاپ شده برای روز مصاحبه و به همراه داشتن آن الزامی می‌باشد.

✔ چنانچه در کنگره‌های علمی شرکت نموده‌اید، متن کامل این مقالات در کنگره‌ها الزامی است.

✔ تالیف و ترجمه کتاب نیز از جمله مدارک مورد نیاز برای رزومه در این دانشگاه می‌باشد. همچنین به همراه داشتن اصل کتاب نیز در این شرایط الزامی است.

متقاضیان محترم توجه داشته باشند که به دلیل تعداد بسیار زیاد مستندات، از ارائه تمامی مدارک مورد نیاز در این مقاله معذوریم. همچنین نکاتی وجود دارد که شما قبل از ارائه این مدارک حتما لازم است در رابطه با آن آگاهی داشته باشید. به همین دلیل برقراری ارتباط با مشاورین ما در رابطه با سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی بسیار ضروری می‌باشد.

برای اطلاع از نحوه دریافت استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نتایج فراخوان استخدام اساتید علمی کاربردی

پس از اتمام مهلت ثبت نام فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی، پرونده و اطلاعات متقاضیان شرکت کننده در مرحله اول این فراخوان بررسی شده و از میان آن‌ها داوطلبان واجد شرایط برای شرکت در مصاحبه‌های علمی و تخصصی دعوت می‌شوند. طبق رویه آخرین دوره فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی، نتایج پذیرش حدودا 6 ماه بعد از انجام ثبت نام این فراخوان اعلام شده است.

هنوز زمان اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ مشخص نشده، اما طبق رویه دوره‌های قبل احتمالا چند ماه بعد از ثبت نام اعلام می‌شود.

مشاوره 24 ساعته

مشاوره 24 ساعته

مشاوره برای ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی

با استفاده از خدمات مشاوره برای ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی نه تنها می‌‎توانید از شرایط عمومی و اختصاصی اطلاعات کامل را به دست آورید. حتی نسبت به مراحل، مدارک و سایر نکات مهم در پروسه استخدام نیز آگاه خواهید شد. آنچه مهم است اطلاع از جزییات مربوط به این پروسه است که ممکن است هر سال با سال گذشته خود تفاوت هایی را داشته باشد.

اگر از خدمات مشاوره استفاده نمایید تمامی این اطلاعات در اختیار شما قرار داده خواهد شد. به طور مثال مشاوران در این راستا توصیه می‌کنند که افراد  قبل از ثبت‌نام نسبت به مطالعه دقیق شرایط فراخوان در سامانه و آماده نمودن فایل الکترونیکی کارت ملی، صفحات شناسنامه، مدرک تحصیلی در مقطع آخر، ریز نمرات معتبر، کارت پایان خدمت و یا معافیت (مخصوص آقایان) دقت کافی را داشته باشند.

مشاوره برای ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی

اخبار پیرامون جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

فرآیند فراخوان ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی  در سال جاری

راخوان ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی با انجام نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی آغاز‌شده‌و پس از تایید واحدهای استانی، ظرفیت نهایی برای تامین نیازها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در نظر گرفته‌شده‌است. این امر به نحوی صورت گرفته که تامین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق زمان‌بندی مناسب انجام شود.

همچنین، حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال است و جذب مدرس به صورت بومی در واحدهای استانی انجام می‌شود. ملاک ثبت‌نام قطعی متقاضیان در این فراخوان، تکمیل فرم‌های سامانه، پرداخت وجه و دریافت کد رهگیری است. همچنین، ثبت‌نام متقاضیان صرفا در رشته‌های مورد نیاز صورت خواهد گرفت و در صورتی‌که متقاضیان در رشته‌های غیرمرتبط ثبت‌نام کنند، از فرآیند پذیرش حذف خواهند شد.

اطلاعیه

ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی بسته به شرایط دانشگاه ها در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری صورت می پذیرد.

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با نحوه و شرایط فراخوان ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی مطالبی را به شما ارائه دهیم. همچنین به بخش‌هایی از فراخوان تدریس در دانشگاه علمی کاربردی اشاره کنیم. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله نیاز های شما را رفع کرده باشد. اما اگر سوال دیگری در رابطه با موضوع استخدام اساتید علمی کاربردی دارید و یا به راهنمایی های بیشتری نیاز دارید، می توانید از همکاران ما در ایران تحصیل یاری بگیرید.

در ادامه نحوه ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی، به مدارک لازم مثل کارت ملی، شناسنامه، تابعیت ایرانی و داشتن شرایط سنی پرداختیم. همچنین گفتیم که نتایج فراخوان تا نهایت 6 ماه بعد از نام نویسی جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی اعلام و منتشر می‌شود.

برای دانلود فایل PDF کلیک کنید.

پادکست صوتی مقاله

4.1/5 - (21 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان دقیق ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی چه تاریخی است؟

به گفته معاون آموزشی این دانشگاه، جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی سال ۱۴۰۳ از 29 مهر آغاز شده و تا 19 آبان ۱۴۰۳ ادامه داشت.

آیا می‌توان با مدرک کارشناسی در سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی اقدام به ثبت نام نمود؟

بله، امکان ثبت نام برای تمامی واجدین شرایط تعیین شده فارغ التحصیلان کارشناسی تا دکتری وجود دارد.

شرایط ثبت نام در فراخوان در جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

در این مقاله می‌توانید همه شرایط عمومی و اختصاصی جهت شرکت در این فراخوان را مطالعه فرمایید.

نظرات

472 دیدگاه دربارهٔ «فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی 1403 + ورود jam.uast.ac.ir»

  1. Avatar photo محمد گفت:

    با سلام قبلا در سایت نوشته بود منقاضی گرامی پرونده شما در حال بررسی نهایی است و امروز نوشته متقاضی گرامی، با توجه به احراز شرایط لازم علمی و پژوهشی، پرونده گروه آموزشی و تخصصی شما جهت امتیازدهی و رتبه‌بندی مقدماتی به کارشناسان مربوطه ارجاع گردیده است. به نظر شما من پذیرفته شده ام

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر هنوز باید صبر کنید تا نتیجه نهایی اعلام شود.

  2. Avatar photo سهیلا گفت:

    در سیستم نوشته هیچ فراخوان فعالی وجود ندارد یعنی جی ؟ رد شدیم ؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      ممکن است

  3. Avatar photo علیمرادی گفت:

    با سلام و ادب احترام
    قبلاً تو سامانه نوشته بود پرونده شما در حال بررسی نهایی است اما الان نوشته هیچ فراخوان فعالی در سامانه وجود ندارد منظورش چیه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      به معنای عدم پذیرش هست

  4. Avatar photo بابک علیمرادی گفت:

    با سلام و ادب احترام
    قبلاً تو سامانه نوشته بود پرونده شما در حال بررسی نهایت است اما الان نوشته هیچ فراخوان فعالی در سامانه وجود ندارد منظورش چیه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      تماس گرفته میشه باهاتون

    2. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      به معنای عدم پذیرش میباشد

  5. Avatar photo mostafa. matin گفت:

    سلام با توجه به اینکه تا دیشب در سامانه این مطلب نوشته شده بود که پرونده شما در حال بررسی نهایی است . ولی امروز به طور کامل حذف و دیگه هیچ چیزی جایگزین نشده است نه رد و نه قبول به نظر شما اگه کسی رد بشه نوشته می شود و یا اگه رد شد قابلیت اعتراض دارد ؟ و ممکن هست که فقط افرادی کهدقبول شدن در سامانه مشخص باشد ؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال به روز رسانی است

  6. Avatar photo کوثر گفت:

    سلام چرا از دیشب مینویسه هیچ فراخوان فعالی وجود ندارد یعنی رد شدم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      مشخص نیست

  7. Avatar photo مهشید گفت:

    سلام واسه من نوشته پرونده شما در حال بررسی نهایی است؟آیا نتایج نهایی اعلام شده؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورت مشخص شدن نتایج در سامانه قابل مشاهده خواهد بود

  8. Avatar photo اکبر گفت:

    سلام
    در سایت جذب مدرس دانشگاه علمی کابردی نوشته شده » متقاضی گرامی، پرونده گروه آموزشی و تخصصی شما در حال بررسی نهایی است
    یعنی چی ؟قبولیم نیستیم ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما باید منتظر باشید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

    رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهر 1403 + واحد دانشگاهی

    لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی دوبار در سال اعلام می‌گردد. معمولا رشته‌ها به چهار گروه صنعت، مدیریت، کشاورزی و هنر و فرهنگ دسته‌بندی می‌شود و پس از تایید وزارت علوم کشور اعلام می‌شوند؛ بنابراین شما قبل از انتخاب رشته...
  • ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی

    ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی 1403 | ایران تحصیل

    ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه جامع این دانشگاه امکان پذیر است.  بسیاری از افراد به دلایل مختلف همچون ازدواج، فوت پدر یا مادر و غیره تصمیم میگیرند محل زندگی خود را تغییر دهند که این...
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی + ورود edu.uast.ac.ir

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با هدف سهولت امر دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی شده است که دانشجویان زیادی به خصوص دانشجویان جدید الورود هنگام کار با این سامانه دچار مشکلات زیادی می‌شوند. از آنجا این سامانه جایگزین...
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

    سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1403 + رشته ها | sanjesh

    دانشگاه علمی کاربردی یکی از برترین مراکز علمی آموزشی ایران است که بیش از هزار واحد آموزشی در سراسر کشور دارد که به دو صورت بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه علمی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)