ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان + لینک درخواست | card.medu.ir

سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

وزارت آموزش و پرورش برای اینکه بتواند لیست و آمار افراد شاغل در این وزارت و سازمان های تحت نظر آن را به صورت کامل داشته باشد، به تمامی افراد کارتی تحت عنوان کارت شناسایی فرهنگیان ارائه کرده است. از این رو می بایست همه افراد به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان به نشانی اینترنتی card.medu.ir مراجعه کرده و درخواست خود را نهایی کنند. در واقع سامانه درخواست کارت پرسنلی فرهنگیان به منظور یکپارچه سازی صدور کارت شناسایی راه اندازی شده است و تحت نظارت مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش می باشد. آن دسته از فرهنگیانی که کارت شناسایی گذشته خود را گم کرده اند و یا در دوره ضمن خدمت فرهنگیان قرار دارند نیز می توانند با مراجعه به سامانه جدید کارت شناسایی فرهنگیان به نشانی مذکور، درخواست صدور مجدد کارت دهند.

توجه داشته باشید که ارائه درخواست صدور کارت در سامانه جدید کارت شناسایی فرهنگیان در هر زمانی امکان پذیر نیست و می بایست افراد در بازه های زمانی معین شده درخواست خود را ثبت کنند. چنانچه موفق به ثبت درخواست نشدید، با شماره 9099075307 تماس بگیرید. کارشناسان مجرب ایران تحصیل شما را راهنمایی خواهند کرد.

نحوه ورود به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان | card.medu.ir

برای اینکه کارکنان وزارت آموزش و پرورش مشخص شوند، به آن ها کارتی تحت عنوان کارت پرسنلی و یا کارت شناسایی فرهنگیان داده می شود. در گذشته فرهنگیان می بایست به اداره آموزش و پرورش مراجعه می کردند تا برای دریافت این کارت اقدام کنند ولی با گسترش استفاده از اینترنت سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان به نشانی اینترنتی card.medu.ir راه اندازی شد تا روند صدور و تحویل این کارت نظم گرفته و یکپارچه شود. برای اینکه همه متقاضیان بتوانند از نحوه کار با سامانه درخواست کارت پرسنلی فرهنگیان مطلع شوند، در ادامه این مقاله راهنمای تصویری و گام به گام مراحل مورد نیاز برای ثبت درخواست صدور کارت را ارائه خواهیم کرد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

💠 مراحل ثبت نام و ورود به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان عبارت است از:

در مرحله اول لازم است تا متقاضیان به سامانه درخواست کارت پرسنلی فرهنگیان به نشانی اینترنتی card.medu.ir مراجعه کنند. با ورود به سامانه لازم است تا اطلاعاتی چون شماره پرسنلی و کد امنیتی را در کادرهای مربوطه وارد کنند.

مرحله اول ورود به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان

در گام بعدی باید کد ملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد (روز، ماه، سال) را در کادرهای مشخص شده وارد کنید و سپس بر روی ثبت کلیک کنید.

مرحله دوم ورود به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان

در صفحه ای که باز می شود لازم است تا شماره موبایل و کلمه عبور مد نظر خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که در زمان درج اعداد، زبان کیبورد شما انگلیسی باشد.

مرحله سوم ورود به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان

جهت آشنایی با مای مدیو کلیک نمایید.

در این مرحله لازم است تا عکس پرسنلی خود را در سامانه درخواست کارت پرسنلی فرهنگیان آپلود کنید. دقت داشته باشید که عکس آپلود شده باید مطابق با شرایط ذکر شده، در سایت باشد. چنانچه پیشتر عکسی در سامانه آپلود کرده باشید، می توانید از قسمت «نمایش عکس های قدیمی» آن را مجدد انتخاب کنید.

مرحله چهارم ورود به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان

چنانچه از استاندارد عکسی که باید در سامانه آپلود کنید، اطلاعی ندارید کافیست تا بر روی عبارت «راهنمای بارگذاری عکس صحیح» در قسمت راست بالای صفحه کلیک کنید. تمام اصولی که باید بدانید در این قسمت ذکر شده است.

مرحله پنجم ورود به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان

پس از درج عکس، چنانچه مشکلی در رابطه با آن وجود نداشته باشد، تنها کافیست اطلاعاتی که قبلا درج کرده اید را بررسی کرده و از صحیح بودن آن ها مطمئن شوید. چنانچه مشکلی در اطلاعات درج شده وجود داشته باشد، بر روی «اصلاح اطلاعات» کلیک کنید.

مرحله ششم ورود به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان

اگر بر روی اصلاح اطلاعات کلیک کرده باشید، باید تیک مربوطه به عبارت «تقاضا درخواست ویرایش را دارم» را فعال کنید و سپس تایید کنید.

مرحله هفتم ورود به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان

پس از تصحیح اطلاعات بر روی عبارت «درخواست صدور کارت» کلیک کنید.

مرحله هشتم ورود به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان

سپس صفحه ای باز خواهد شد و قوانین و مقررات دریافت کارت را بیان خواهد کرد. پس از مطالعه آن، تیک مربوط به عبارت «شرایط و قوانین را خوانده ام و قبول دارم» را فعال کنید و در نهایت بر روی بله کلیک کنید.

مرحله نهم ورود به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان

در نهایت می توانید عکس کارت خود را با مشخصات و اطلاعاتی که در سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان درج کرده اید، مشاهده کنید. همانطور که مشاهده می کنید درخواست شما برای بررسی به منطقه ارسال می شود و نتیجه آن به شما اعلام خواهد شد.

مرحله دهم ورود به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان

 

🔗 برای اطلاع از نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

مهلت ثبت نام در سامانه درخواست کارت پرسنلی فرهنگیان

همانطور که در بخش قبلی مشاهده کردید، نشانی اینترنتی سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان card.medu.ir می باشد. تمامی افرادی که فاقد کارت شناسایی می باشند، باید با مراجعه به این سامانه درخواست خود را مبنی بر دریافت کارت پرسنلی ارائه کنند. اما آیا می توانند در هر زمانی درخواست خود را ارائه کنند؟ چه زمانی امکان نام نویسی برای دریافت کارت شناسایی وجود دارد؟

وزارت آموزش و پرورش برای افراد فاقد کارت شناسایی بازه زمانی خاصی را در نظر می گیرد تا بتوانند با مراجعه به سامانه مذکور، درخواست خود را ارائه کنند. برای کسب اطلاع از این بازه زمانی لازم است تا اطلاعیه های آموزش و پرورش را مطالعه کنید. همچنین می توانید با کارشناسان ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس بگیرید و از بروز ترین اخبار مرتبط با کارت پرسنلی فرهنگیان مطلع شوید.

 

🔗 برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

اخبار پیرامون کارت شناسایی فرهنگیان

📢 تخفیف 15 درصدی کتاب‌ های کانون برای فرهنگیان:

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌ الملل کانون، کانون پرورش فکری در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب برای فرهنگیان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش همچنین کارکنان کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران، محصولات خود را با تخفیف 15 درصدی عرضه می‌ کند.

بر همین اساس فرهنگیان و کارکنان وزارت آموزش و ‌پرورش می‌ توانند با ارائه کارت شناسایی از این تخفیف بهره‌ مند شوند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه‌ ترین کتاب‌ هایش را در سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران عرضه می‌ کند. درعین حال کانون علاوه بر عرضه آثارش در نمایشگاه کتاب تهران به صورت حضوری، هم‌ زمان کتاب‌ هایش را در بخش مجازی و از طریق سایت ketab.ir نیز در معرض فروش گذاشته است.

غرفه‌ های کانون در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان غرفه 181، سالن ناشران عمومی واقع در راهروی 14، غرفه 7 و بخش جنبی کودک و نوجوان مصلی تهران میزبان مخاطبان خواهد بود.

 

خلاصه مطلب

برای اینکه تمامی افراد شاغل در وزارت آموزش و پرورش و سازمان های تحت نظر آن شناسایی شوند، سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان به نشانی اینترنتی card.medu.ir راه اندازی شده است. با ورود به سامانه درخواست کارت پرسنلی فرهنگیان تمامی افرادی که در گذشته کارت شناسایی خود را گم کرده اند و یا در دوره ضمن خدمت فرهنگیان قرار دارند، می توانند مجدد کارت دریافت کنند. برای راهنمایی بیشتر شما کاربران گرامی در مقاله فوق نحوه ثبت نام و ورود به سامانه درخواست کارت پرسنلی فرهنگیان به همراه راهنمای تصویری ارائه شده است. لازم به ذکر است که متقاضیان نمی توانند در هر زمانی برای دریافت کارت نام نویسی کنند و می بایست تنها در بازه های زمانی مقرر شده از سوی این وزارت، به سامانه card.medu.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

پس از مطالعه مقاله فوق، چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان دچار مشکل شدید، می توانید با مشاوران متخصص ما در این حوزه به شماره 9099075307 تماس بگیرید. متخصصان ما همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. هم چنین می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه برای ما نوشته و ارسال کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

 

📥 برای دانلود پی دی اف کامل مقاله سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

4.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه کسانی باید برای دریافت کارت شناسایی فرهنگیان اقدام کنند؟

تنها افراد شاغل در وزارت آموزش و پرورش و یا سازمان های تحت نظارت آن می بایست برای دریافت کارت شناسایی فرهنگیان اقدام کنند. برای کسب اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه کارت شناسایی فرهنگیان به مقاله فوق مراجعه کنید. 

نشانی سامانه کارت شناسایی فرهنگیان چیست؟

همان طور که در مقاله فوق گفته شد، نشانی سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان card.medu.ir می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله بالا مراجعه کنید.

مهلت اقدام برای ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان چقدر است؟

متقاضیان دریافت کارت پرسنلی می بایست در بازه زمانی مشخص شده توسط وزارت آموزش و پرورش به سامانه مذکور مراجعه کرده و درخواست کارت پرسنلی دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله فوق مراجعه کنید. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
  • انصراف از تحصیل در سامانه سجاد

    مراحل انصراف از تحصیل در سامانه سجاد + راهنمای تصویری

    دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای انصراف از تحصیل در سامانه سجاد، باید به به آدرس اینترنتی portal.saorg.ir برای کناره‌گیری از تحصیل اقدام کنند. انصراف از تحصیل به صورت آنلاین، قابل انجام و پیگیری است. همچنین سامانه جامع امور دانشجویان...
تماس با مشاور