ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه استعلام دارایی سهام عدالت

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
سامانه استعلام دارایی سهام عدالت 
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ورود به سامانه استعلام دارایی سهام عدالت امکانپذیر شد. بدین تریتب، همه سهامداران گرامی می توانند به راحتی برای مشاهده ارزش سهام عدالت خود درسایت مربوطه اقدام نمایند. گفتنی است که مشاهده دارایی و صورت حساب سهام عدالت با کد ملی انجام می گیرد و لازم است که متقاضیان با عبور از چند مرحله، به صفحه خرید و فروش وارد، و از به روزترین قیمت ها مطلع شوید. برای کسب راهنمایی های لازم در این زمینه می توانید با کارشناسان و متخصصین ایران تحصیل تماس بگیرید. 

 

 

برای آشنایی با نحوه ورود به سامانه استعلام دارایی سهام عدالت و روش های آزادسازی سهام از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

سامانه استعلام دارایی سهام عدالت برای چه منظوری است؟

 

 

سامانه استعلام دارایی سهام عدالت برای چه منظوری است؟

 

 

چندی پیش دولت اطلاعیه ایی را منتشر کرد که بر اساس آن دارندگان سهام عدالت مجاز شدند تا به طور مستقیم بر روی سهم خود مدیریت داشته باشند. به این ترتیب، موضوعی به نام آزادسازی سهام عدالت مطرح شد که بر اساس آن سهامداران می توانند به معامله یا خرید و فروش سهم خود در بازار بورس بپردازد.

این ماجرا باعث گشت تا سهامداران، پیگیر اطلاع و مشاهده ارزش سهام عدالت خود شوند و بدانند که چگونه می توان برای خرید و فروش اقدام نمود. به همین دلیل، سامانه استعلام دارایی سهام عدالت ایجاد شد تا آگاهی از ارزش واقعی برای این افراد بسیار میسر شود. این در حالی است که تا قبل از این، سهامداران تنها با حدس و گمان در مورد ارزش سهام خود اطلاع داشتند.

از آنجا که قیمت سهام عدالت افراد، یکسان نیست و میزان آن متغیر می باشد، بنابراین توصیه می شود که قبل اقدام برای خرید و فروش حتما با مراجعه به سایت مشاهده دارایی سهام عدالت، در مورد این موضوع اطلاعات دقیق را کسب کنید. در ادامه با نحوه ورود و کار به این سامانه بیشتر آشنا می شویم.

 

 

برای اگاهی از شرایط ثبت نام در سایت آزاد سازی سهام عدالت بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید

 

 

نحوه ورد به سامانه استعلام دارایی سهام عدالت

مشاهده صورت حساب سهام عدالت از طریق سامانه ایی که برای این منظور در نظر گرفته شده است، بسیار آسان شده است. فقط کافی است که سهامداران عزیز مراحل زیر را به ترتیب طی نمایند.

 

  1.  جستجوی آدرس اینترنتی sahamedalat.ir در موتور جستجوگر خود و مشاهده صفحه زیر 

 

مشاهده ارزش سهام عدالت

 

 

  1.  کلیک بر روی گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت و ورود بر روی صفحه بعد که در آن توضیحاتی برای کاربر رائه شده است و لازم است که بعد  مطالعه آن، مربع سبز رنگ متوجه شدم را انتخاب نمایید.

 

 

مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی

مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی

 

  1.  وارد کردن کل ملی در محل مربوطه و سپس کلیک برروی گزینه دریافت پیامک اعتبار سنجی

 

مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی

 

 

  1.  تایپ عبارت امنیتی که برای شما به نمایش درآمده است و سپس انتخاب گزینه تایید

 

مشاهده صورت حساب سهام عدالت

 

 

  1.  در این مرحله وارد سایت مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی خود شده و می توانید اطلاعات مربوطه را بررسی کنید.

 

 

 

جهت ورود به سامانه سهام عدالت ثبت شماره شبا لینک مربوطه را انتخاب نمایید

 

 

قوانین مربوط به سایت استعلام دارایی سهام عدالت 

در سامانه استعلام دارایی سهام عدالت ، افراد می توانند علاوه بر مشاهده خلاصه وضعیت سهام ، شماره شبا و شماره تلفن همراه خود را نیز ویرایش کنند. اما برای ورود و استفاده از این سایت قوانینی اندیشیده شده است، که لازم است مراجعه کنندگان از آن اگاه باشند. این موارد به شرح زیر می باشند:

 

  • شماره ایی که فرد با آن به سامانه وارد می شود، باید تحت مالکیت وی و متعلق به همان کد ملی باشد

 

  • چنانچه کد ملی و شماره تلفن همراه تطابق نداشته باشند، مراجعه کننده می تواند از طریق سایت مشاهده دارایی سهام عدالت به آدرس sahamedalat.ir، شماره تلفن همراه را در مالکیت خود به ثبت برساند.

 

  • اگر قصد داشته باشید که شماره تلفن همراه یا شماره شبای تحت مالکیت و تایید شده خود را تغییر دهید، می توانید با مراجعه به سامانه مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی ، آن را ویرایش نمایید.

 

  • فرد سهامدار خود مسئول حفظ محرمانگی اطلاعات است و در صورت هر گونه پیشامدی عواقب متوجه خودش خواهد بود.

 

  • همه فعالیت های مراجعه کنندگان در این سامانه ضبط و قابل پیگیری می باشد.

 

  • اگر کد تایید پیامک شده، توسط فرد یا افراد دیگری استفاده گردد، مسئولیت آن بر عهده سهامدار خواهد بود.

 

  • هیچ مراجعه کننده ایی حق ندارد که از اطلاعات مندرج به وسیله افراد دیگر یا اشخاص ثالث استفاده کند، مسئولیت این امر بر عهده سهامدار می باشد.

 

  • دسترسی و استفاده از سامانه مشاهده صورت حساب سهام عدالت محدود می باشد، به هیچ وجه قابل انتقال نیست.

 

 

به منظور ثبت نام در سامانه سهام عدالت بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید

 

 

نحوه مشاهده صورت حساب سهام عدالت با اپلیکیشن

علاوه بر روش فوق، دارندگان سهام عدالت می توانند از طریق گوشی تلفن همراه و اپلیکیش ” سهام “، برای مشاهده ارزش سهام عدالت خود اقدام کرد. اشخاص فوق بایستی این اپلیکیشن را در همان سامانه sahamedalat.ir دانلود نموده و مراحل زیر را به ترتیب طی نمایند.

 

  • همانند آنچه که در سامانه استعلام دارایی سهام عدالت مشاهده کردید، پس از نصب و فعال سازی اپلیکیشن سهام، با پنجره ایی روبرو خواهید شد که در آن توضیحاتی ارائه شده است که لازم با انتخاب گزینه متوجه شدم به مرحله بعد بروید.

 

  • سپس با وارد کردن کد ملی، بایستی حروف و اعداد نشان داده شده را مجددا بنویسید.

 

  • در این مرحله برای شماره تلفنی که در قبلا درسامانه سازمان خصوصی سازی به ثبت رسانده اید، یک کد تایید فرستاده می شود که لازم است آن را در کادر مخصوص اپلیکیشن وارد کنید.

 

  • چنانچه با خطای ” عدم تطابق شماره تلفن همراه با کد ملی ” مواجه شدید، می توانید جهت رفع نقص با همکاران ما در ایران تحصیل تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

 

  • هنگامی که کد تایید را وارد نمودید، وارد صفحه ایی می شوید که در آن لیست اختصاص سهام نمایش داده شده است. حال شما می توانید ارزش هر سهم خود در آن روز و درصد آن از کل دارایی سهام عدالت را ببینید.

 

  • برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده در پروفایل نیز می توانید به گزینه سمت راست صفحه خود مراجعه کنید.

 

 

برای کسب اطلاع از امکانات سامانه استخدام بخش خصوصی لینک مربوطه را انتخاب نمایید

 

 

منظور از آزاد سازی سهام عدالت چیست؟

در 9 دی سال 98 دستوری از جانب رهبر معظم انقلاب مبنی آزاد سازی سهام عدالت صادر شد. به دنبال این اخبار، افرادی که از سهام عدالت برخوردار بودند قادر به ورود به دنیای بورس و سرمایه گشتند. اما آزاد سازی سهام عدالت به چه نحوی است؟

برای این کار، دارندگان سهام دو راه مستقیم و غیر مستقیم را پیش رو دارند. در روش مستقیم، مدیریت سهام بر عهده خود فرد است و افرادی که قصد استفاده از این روش را دارند، کافی است که با مراجعه به سایت مشاهده دارایی سهام عدالت، مدیریت مستقیم را انتخاب نمایند.

گفتنی است که در روش مستقیم، دارنده سهام، شخصا مسئول حفظ و نگهداری سهام می باشد و با مراجعه به سامانه استعلام دارایی سهام عدالت از ارزش واقعی آن مطلع می گردد. البته خرید و فروشهای سهام به غیر، بایستی در بازه زمانی و مقداری که شورای عالی بورس تعیین می کند، باشد.

اما در روش غیر مستقیم، شرکت های سرمایه گذاری استانی مسئولیت مالکیت و مدیریت سهام را برعهده دارند، و شخص صاحب سهام هیچ نقشی در نقل و انتقالات ندارد. در روش مذکور، شرکت های سرمایه گذار استانی، سود و زیان قابل تخصیص به سهامدار را تعیین می کنند.

 

 

جهت آشنایی با شیوه ورود به سامانه دریافت کد منطقه شهرداری محل سکونت بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید

 

 

روش های مشاهده ارزش سهام عدالت در صفحه گزارش دارایی

در صفحه نهایی که نام آن گزارش دارایی سهام عدالت می باشد، صاحب سهام می توانند صورت حساب سهام خود را از طریق چند گزینه مشاهده کند. در این پنجره گزینه های زیر به نمایش در می آید:

 

  • لیست درخواست ها: در این قسمت می توانید لیست درخواست های فروش سهام و همچنین لیست مقدارهای فروش را مشاهده نمایید.

 

  • مشاهده پروفایل: مشخصات شناسنامه ایی و بانکی صاحب سهام عدالت، در این بخش نمایش داده می شود. گفتنی است که مبلغ حاصل از فروش هر سهم به شماره شبای موجود در این قسمت به حساب بانکی واریز می شود.

 

  • خروج: برای اینکه اطلاعات شما در مرورگر ذخیره نشود، بایستی حتما قبل از خروج، این گزینه را انتخاب نمایید.

 

  • نام دارایی: در این ستون، مالکیت شرکت هایی که در آن عضو هستید نشان داده شده است.

 

  • تعداد: منظور از این قسمت، تعداد مالکیت های صاحب سهام می باشد.

 

  • آخرین قیمت روز معاملاتی قبل ( ریال) : این گزینه از سامانه استعلام دارایی سهام عدالت به آخریت قیمت معاملاتی هر سهم بر اساس آخرین به روزرسانی نشان داده می شود.

 

  • جمع ارزش ریالی سهام عدالت : در ستون این قسمت، می توان از ارزش مبلغی سهم نسبت به تعداد هر سهم و آخرین قیمت معاملاتی آگاه شد.

 

  • درصد: منظور از این بخش، درصد هر سهم از کل جهت مدیریت فروش سهام عدالت به سهامداران قابل مشاهده است.

 

به این ترتیب، مشاهده صورت حساب سهام عدالت از طریق مراجعه به صفحه مذکور امکانپذیر خواهد بود. اما ذکر این نکته نیز ضروری است که سهامداران باید بر اساس قیمت پایانی ارزش سهم در روزهای کاری بازار بورس برای معاملات اقدام نمایند.

 

 

برای ورود به سامانه جامع تامین اجتماعی کلیک کنید.

 

مشاوره رفع مشکلات سایت استعلام دارایی سهام عدالت

هر چند که سایت مشاهده دارایی سهام عدالت خدمات بسیار خوبی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد، اما کار با آن خالی از اشکال هم نیست. برای مثال، برخی از مشترکین از ثبت نشدن کد ملی و دریافت پیام خطا گلایه مندند. عده ایی نیز با این مشکل که شماره موبایل ثبت شده در سامانه به دارنده سامانه تعلق ندارد، مواجه شده اند. از جمله مسائل دیگر در این سامانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خطای تطابق نداشتن کد ملی و شماره موبایل شخص
  • خطای فاقد سهام عدالی
  • عدم برخورداری از سیم کارت برای افراد زیر 18 سال

این ها تنها بخشی از مشکلات پیش آمده برای سهامداران در هنگام  مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی می باشد. البته، می توان گفت که چنین موضوعاتی تقریبا در همه سامانه های اینترنتی این چنینی ممکن است به وجود بیاید و راه حل های مخصوص به خود را دارد. چنانچه شما نیزجزء این افراد هستید، می توانید برای رفع همه مسائل احتمالی در اسرع وقت با مشاورین ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به نحوه ورود به سامانه استعلام دارایی سهام عدال با کد ملی پرداختیم و توضیحاتی را در مورد قوانین و شیوه مشاهده  ارزش سهام عدالت ارائه دادیم. 

چنانچه شما نیزقصد دارید که از این سایت استفاده کنید و از ارزش سهام خود مطلع شوید، می توانید سوالات و همچنین شیوه های رفع مشکلات پیش رو را با همکاران ما در میان بگذارید. برای این کار کافی است که از طریق شماره های مندرج در جدول زیر از ساعت 8 صبح الی 12 شب در همه روزهای هفته با ما تماس بگیرید. 

 

 

جهت اطلاع از  امکانات سامانه استعلام دارایی سهام عدالت و شیوه مشاهده ارزش سهام از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

ورود به سامانه سجایا

 آدرس سامانه استخدام بانک کشاورزی

 مشاهده سامانه مشاهده نتایج آزمون sat 

ثبت نام سامانه فروش سهام عدالت سعدی

سامانه استعلام دارایی سهام عدالت 

 

4/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه در سامانه استعلام دارایی سهام عدالت ثبت نام کنیم؟

در این مقاله همه مراحل ثبت نام در سایت مشاهده دارایی سهام عدالت شرح داده شده است.

برای مشاهده ارزش سهام عدالت چه باید کرد؟

سهامداران می بایست جهت مشاهده صورت حساب سهام عدالت خود به سامانه sahamedalat.ir مراجعه نمایند.

آیا برای مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی پرداخت هزینه لازم است؟

خیر. دارندگان سهام عدالت می توانند بدون هیچ هزینه ایی از میزان دارایی سهام خود مطلع شوند.

چگونه مشکلات ورود به سامانه استعلام دارایی سهام عدالت را رفع کنیم؟

برای رفع هر گونه مشکا و طرح سوالات خود می توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس بگیرید. 

 

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور