ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان 1403 + جدول شهریه

رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تحصیل در رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان بدون کنکور 1403 در میان داوطلبانی که رتبه مورد نیاز قبولی را کسب نکرده‌اند، متقاضی بالایی دارد. هر ساله لیست رشته‌ها از طریق فراخوان‌های سایت پردیس خودگردان اعلام می‌شود تا داوطلبان بتوانند در زمان مقرر برای ثبت نام و ارسال مدارک، اقدامات لازم را انجام دهند.

دانشگاه‌های پردیس‌ خودگردان همان واحد بین‌الملل دانشگاه‌های سراسری است که با هدف جذب دانشجویان برای تحصیل در دوره‌های غیر روزانه شهریه پرداز فعالیت دارد. پذیرش در این دانشگاه با بررسی سوابق تحصیلی متقاضیان بدون کنکور بوده است، اما در حال حاضر این قانون لغو شده و رشته های ارشد پردیس خودگردان، بدون کنکور ارائه نمی‌شود.

 

زمان انتشار فراخوان کارشناسی ارشد پردیس خودگردان بدون کنکور 1403

✅ هر دانشگاه به صورت جداگانه فراخوانی برای کارشناسی ارشد پردیس خودگردان بدون کنکور و با سوابق تحصیلی، منتشر می‌کند. در این فراخوان مواردی مانند لیست رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان، مدارک، شرایط و زمان ثبت نام ذکر شده است.

✅ به این ترتیب متقاضیانی که می‌خواهند برای ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس خودگردان اقدام کنند، بایستی تمامی اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه مورد نظرشان را دنبال کنند تا با اعلام لیست رشته های بدون کنکور پردیس خودگردان، مدارک خود را که شامل شناسنامه و کمارت و ملی و سوابق تحصیلی دوره کارشناسی می‌شود را آماده کنند.

✅ البته لازم به ذکر است از سال گذشته مطابق با اعلام سنجش و آموزش کشور، پذیرش در رشته های بدو.ن کنکور ارشد پردیس خودگردان لغو شده است. بنابراین متقاضیان گرامی برای ورود به این دانشگاه بایستی در کنکور سراسری ارشد شرکت کنند و در صورت قبولی برای ثبت نام و بارگذاری مدارک به دانشگاه مورد نظرشان مراجعه نمایند.

✅ دانشگاه‌های پردیس خودگردانی که در برخی رشته‌ها ظرفیت خالی دارند، از طریق مصاحبه‌های تخصصی و گاهی برگزاری آزمون کتبی، دانشجو پذیرش می‌کنند. در صورتی که اطلاعیه‌ای مبنی بر پذیرش بدون کنکور ارشد پردیس خودگردان منتشر گردد، مطالب این بخش به‌روزرسانی می‌شود.

زمان انتشار فراخوان کارشناسی ارشد پردیس خودگران بدون کنکور

لیست رشته های ارشد پردیس خودگردان براساس سوابق تحصیلی 1403

◀ در سال 1399 با شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری شدن مدارس، دانشگاه‌ها و ادرات دولتی و خصوصی؛ به دستور سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت نام کارشناسی ارشد پردیس خودگردان براساس سوابق تحصیلی اجرایی شد.

به این ترتیب متقاضیان با دانلود دفترچه می‌توانستند از لیست رشته های دکتری دانشگاه آزاد و همچنین لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه پردیس خودگردان بدون کنکور مطلع شوند و تا سقف 40 کد رشته محل برای ثبت نام ارشد انتخاب کنند.

◀ دفترچه ثبت نام ارشد پردیس خودگردان براساس سوابق تحصیلی در این چند سال گذشته، پس از اعلام نتایج کنکور ارشد بوده است. بنابراین کد رشته محل‌های معرفی شده محدودیت داشته و به نوعی تکمیل ظرفیت بوده است، اما در حال حاضر لیست رشته های ارشد پردیس خودگردان در سال 1403 برداشته شده و قابل دانلود نمی‌باشد.

با این وجود براساس سال‌های گذشته در لیست زیر برخی از رشته‌های پردیس‌های بین‌الملل را قرار داده‌ایم:

رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پردیس خودگردان 1403
حسابداری علوم سیاسی اقتصاد جامعه شناسی علوم تربیتی
گرافیک موسیقی مجسمه سازی تئاثر آمار
نقاشی حقوق خصوصی حقوق تجاری اقتصاد بین‌ الملل جغرافیا ایمنی، بهداشت و محیط زیست
اقیانوس شناسی فیزیکی روانشناسی عمومی مدیریت آموزشی زبان و ادبیات فارسی آموزش زبان انگلیسی
کارآفرینی گرایش کسب و کار جدید معماری معماری داخلی برنامه ریزی شهری ارتباط تصویری
طراحی صنعتی علوم مهندسی و صنایع غدای ( کشاورزی) مهندسی برق مهندسی برق مهندسی پزشکی
مهندسی نساجی مهندسی کشاورزی مهندسی شیمی مهندسی مکانیک مهندسی معماری
مهندسی فضای سبز مهندسی مواد و متالورژی مهندسی شهرسازی مهندسی انرژی‌های تجدید ناپذیر مهندسی محیط زیست گرایش سواحل
مهندسی نفت گرایش مخازن هیدروکربوری شیمی کاربردی مهندسی هوافضا شیمی محض مهندسی دریا
ریاضات و کاربرد‌ها مهندسی ساخت و تولید مهندسی پلیمر مدیریت پروژه و ساخت مهندسی انرژی
مدیریت کسب وکار گرایش استراتژی مدیریت کسب وکار گرایش بازاریابی مدیریت رسانه مدیریت مالی گرایش بازاریابی
مدیریت کسب وکار گرایش رفتار سازمانی و منابع مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی جهانگردی مدیریت ورزشی گرایش مدیریت بازاریابی در ورزش مدیریت خدمات بهداشتی درمانی فناوری اطلاعات سلامت
مدیریت صنعتی گرایش مدیریت زنجیره تامین ساخت پروتز‌های دندانی پزشکی تکلوژی پزشکی هسته‌ای دندانپزشکی
مدیریت صنعتی گرایش مدیریت کیفیت و بهره وری پرستاری علوم تغذیه مامایی داروسازی
اعضای مصنوعی گفتاردرمانی مهندسی مهندسی عمران گرایش سازه تکنولوژی اتاق عمل تکنولوژی پرتوشناسی
علوم‌آزمایشگاهی کتابداری واطلاع‌رسانی پزشکی علوم و صنایع غذایی شنوایی شناسی تکنولوژی پرتو درمانی
مهندسی طراحی محیط زیست مهندسی صنایع گرایش بهینه سازی سیستم‌ها مهندسی فناوری اطلاعات مهدسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار

برای درک بهتر مطالب گفته شده در ادامه قرار لیست دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل) مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 را برای شما عزیزان خواهیم آورد.

این دفترچه راهنما برای دانشگاه‌ها و موسسات آموش عالی نظیر پردیس خودگردان و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی است.

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته با سوابق تحصیلی ارشد ناپیوسته 1399
دانلود فایل

رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان ممکن است هر سال تغییر کنند، در صورت انتشار اطلاعیه‌ای در درباره رشته‌های پردیس خودگردان این مقاله بروزرسانی خواهد شد. در صورت دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان می‌توانید با مشاوران مجرب و حرفه‌ای ایران تحصیل، با شماره تلفن ثابت 9099075307 در تماس باشید.

لیست رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان با مصاحبه تخصصی 1403

◀ بعضی از دانشگاه‌های پردیس خودگردان که شامل پردیس‌های دانشگاه شریف، امیر کبیر و پردیس کیش و ارس دانشگاه تهران است؛ دفترچه ثبت نام ارشد پردیس بین الملل نداشته و چزئیات پذیرش در رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان را از طریق انتشار اطلاعیه‌ای در سایت دانشگاه منتشر می‌کنند.

◀ این دانشگاه‌های نام برده شده، لیست رشته های ارشد پردیس خودگردان را منتشر کرده و متقاضیان را به صورت گزینشی، از طریق مصاحبه تخصصی انتخاب می‌کنند. بنابراین، داوطلبان ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور ارشد پردیس خودگردان بایستی اطلاعیه‌های رسمی خود دانشگاه را در این خصوص پیگیری کنند.

◀ داوطلبانی که با مطالعه فراخوان‌های ثبت نام در پذیرش رشته‌های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان 1403 قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های تهران، دانشگاه شریف و امیرکبیر را دارند؛

توجه داشته باشند این دانشگاه‌ها به علت سطح بالای علمی، پیش از پذیرش داوطلبان اقدام به گرفتن آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی می‌نمایند. لذا متقاضیان این دانشگاه‌ها باید نسبت به سوالات تخصصی رشته خود احاطه کامل داشته باشند.

 

لیست رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان با مصاحبه تخصصی

شرایط ثبت نام در رشته های ارشد پردیس خودگردان بدون کنکور 1403

ببرای ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده در فراخوان‌ دانشگاه‌های پردیس خودگردان باشید که این شرایط شامل موارد زیر است:

  • دارا بودن مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته از دانشگاه‌های داخل یا خارج مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

توجه: انطباق و معادل سازی مدارک تحصیلی دانش آموختگان خارج از کشور بر عهده مراجع ذیصلاح وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

  • داشتن حداقل میانگین معدل کل 12 از 20 در مقطع کارشناسی
  • ثبت نام و ارزیابی سوایق تحصیلی، علمی، پژوهشی، افتخارات علمی متقاضی و کشب حداقل امتیاز لازم.
  • نداشتن سوء پیشینه کیفری به تشخیص مراجع ذی صلاح
  • اعتقاد به اسلام و یا یک از ادیان مطرح قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن سابقه عضویت در ساواک و گروه های ضد انقلابی
  • عدم احراز فساد اخلاقی
  • عدم ارتکاب به اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال
  • نداشتن خصومت و دشمنی با نظام حمهوری اسلامی ایران
  • فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی تا 31 شهریور سال جاری
  • دارا بودن کارت خدمت نظام وظیفه، معافیت دائم ( کفالت، پزشکی، … ) و یا معافیت تحصیلی. ( مطابق با دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد)

شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پردیس بین‌الملل 1403

از نکات مهمی داوطلبان قبل از ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان باید به آن توجه کنند بحث پرداخت شهریه و هزینه مربوطه به تحصیل در این در پردیس‌های بین‌الملل است. همونطور که می‌دانید شهریه در مقطع ارشد پردیس‌های خودگردان به علت کیفیت بالای آموزشی مقداری بیشتر از سایره دوره‌ها است.

شهریه دانشگاه‌های بین‌الملل پردیس با یکدیگر متفاوت بوده و  توسط دانشگاه مادر تعیین می‌شود، شهریه هر ترم از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل می‌شود. شهریه ثابت در طول ترم غیرقابل تغییر می‌باشد، اما شهریه متغیر بر اساس واحد‌های که دانشجو تعیین می‌کند، متفاوت است.

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد پردیس خودگردان

◀ ثبت نام در رشته های ارشد پردیس خودگردان با پرداخت هزینه همراه است. بنابراین این مبلغ هرسال باتوجه به شرایط جامعه، تغییراتی به همراه دارد. از این رو هزینه آن بعد از انتشار فراخوان در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل) مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته منتشر می‌شود.

◀ این پرداخت به صورت اینترنتی از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، قابل انجام است. مبلغ ثبت نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل) مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته 1399 که در دفترچه آمده 610/000 ریال، معادل 61 هزار تومان می‌باشد.

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد پردیس خودگردان

مشاوره درباره رشته‌های ارشد بدون کنکور ۱۴۰۳

بعضی از داوطلبان کارشناسی ارشد اعتقاد دارند که اکنون که پذیرش دانشگاه‌ها به صورت بدون کنکور انجام می‌شود، می‌توانند در هر رشته‌ای که علاقه‌مند هستند شرکت کنند. این گمان اشتباه است و ظرفیت بیشتر رشته‌های محبوب کارشناسی ارشد توسط داوطلبان پذیرش کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ پر‌ شده‌ است.

دانشگاه‌های دیگر نیز با انتشار دفترچه ثبت‌نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ۱۴۰۳ سعی دارند رشته‌های خود را معرفی و دانشجویان ارشد جذب کنند.

بنابراین اگر با مرور لیست رشته‌های ارشد بدون کنکور پردیس‌های خودگردان احساس کردید که علاقه‌ای به ادامه تحصیل در هیچ یک از آن‌ها ندارید، می‌توانید به مطالعه رشته‌های بدون آزمون کارشناسی ارشد بپردازید.

با تحصیل در ارشد دانشگاه آزاد می تواند برای سمت های مختلفی به استخدام دانشگاه آزاد در آمده و آینده شغلی و اجتماعی خود را تضمین نمایید. پس برای شرکت در این آزمون و قبولی تضمینی می توانید با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.


 

خلاصه مقاله رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان

رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان براساس سوابق تحصیلی و مصاحبه تخصصی است. طبق دستور سازمان سنجش، متقاضیان ارشد می‌توانند با سوابق تحصیلی و یا شرکت در مصاحبه تخصصی در دانشگاه‌های پردیس خودگردان ثبت نام کنند. لیست کد رشته محل‌ها را برای آشنایی بیشتر در مقاله آورده‌ایم.

البته هنوز هیچ‌گونه اطلاعیه‌ای مرتبط برای ثبت‌نام کارشناسی ارشد دانشگاه‌های پردیس بین‌الملل منتشر نشده است. چرا که سازمان سنجش از سال گذشته، ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس خودگردان را لغو کرده تا داوطلبان تنها از طریق کنکور سراسری ارشد وارد دانشگاه شوند.

در صورتی که سوالی درباره رشته های ارشد پردیس خودگردان داشتید، می‌توانید به راحتی با ما در ایران تحصیل، با شماره تلفن ثابت 9099075307 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

برای دانلود فایل pdf رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان اعلام شده است؟

خیر، در حال حاضر ثبت نام رشته های ارشد پردیس خودگردان براساس سوابق تحصیلی یا مصاحبه تخصصی، برداشته شده است.

دانشگاه پردیس خودگردان جز دانشگاه‌های شهریه پرداز است؟

بله، دانشگاه پردیس خودگردان جز دانشگاه‌های شهریه پرداز محسوب می‌شود که مدرک آن نیز معتبر است.

امکان ثبت‌نام در رشته های ارشد پردیس خودگردان وجود دارد؟

بله، بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس امکان ثبت‌ نام بدون کنکور در این دانشگاه وجود دارد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
تماس با مشاور