ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 + شرایط و دانشگاه ها

رشته‌های بدون کنکور تجربی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای مشاوره کنکور تجربی و انتخاب رشته تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور تجربی آغاز شده است. افرادی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی را دارند ابتدا باید از شرایط ثبت نام در این رشته‌ها اطلاعات کامل را به دست آورده و سپس برای اسم نویسی در آن اقدام نمایند. توجه داشته باشید که رشته‌های پر طرفدار گروه تجربی یعنی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی، ثبت نام بدون کنکور ندارند و رشته‌های گروه شناور به علاوه مواردی همچون مامایی و یک سری رشته‌های دیگر پذیرش بدون کنکور خواهند داشت.

البته در سال‌های اخیر لیست رشته‌های شرط معدل تجربی دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده است؛ حتی در بازه زمانی بسیار کوتاهی افراد می‌توانستند به صورت بدون کنکور در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی هم ثبت نام کنند. اگر قصد ثبت نام در رشته‌ های بدون کنکور تجربی را دارید به شما توصیه می‌کنیم تا قبل از انتخاب رشته‌ با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید تا به کمک مشاورین ایران تحصیل بهترین رشته را انتخاب نمایید.

رشته های بدون آزمون تجربی دانشگاه سراسری مقطع کارشناسی

رشته تجربی یکی از رشته‌های پرطرفداری است که هر ساله رقابت سنگینی میان داوطلبان آن جهت ورود به دانشگاه وجود دارد، ولی باید بدانید رشته تجربی مناسب چه کسانی است؟

برخی از داوطلبان گروه آزمایشی رشته تجربی به دلایلی نمی‌توانند در کنکور شرکت کنند یا در رشته مورد نظر خود قبول نمی‌شوند. به همین علت بسیاری از این افراد علاقمند به ثبت نام در رشته های شرط معدل تجربی هستند.

هر سال سازمان سنجش، طی اعلامیه‌ای لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی پذیرش می‌کند را ارائه می‌دهد. بنابراین داوطلبان پذیرش در هر یک از این رشته‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از لیست رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه دولتی و آزاد اطلاع یابند.

رتبه قبولی اتاق عمل و رتبه قبولی پزشکی و دندان پزشکی و غیره از جمله دغدغه‌های اساسی داوطلبان تجربی است. اما در اینجا می‌خواهیم لیست رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه سراسری در مقطع کارشناسی را برای شما عزیزان شرح دهیم:

رشته‌های بدون آزمون کارشناسی تجربی دانشگاه سراسری
علوم و مهندسی شیلات علوم دامی علوم و مهندسی باغبانی
مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی زیست شناسی سلولی و مولکولی شیمی کاربردی
مهندسی طبیعت زیست شناسی دریا علوم و مهندسی خاک
زیست شناسی گیاهی گیاه پزشکی علوم و مهندسی جنگل
مهندسی فضای سبز ترویج و آموزش کشاورزی پایدار علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
زمین شناسی مهندسی صنایع چوب و فرآورده‌های سلولزی اقتصاد کشاورزی
علوم و مهندسی صنایع غذایی علوم و مهندسی محیط زیست شیمی محض

 

رشته های بدون آزمون تجربی دانشگاه سراسری مقطع کارشناسی

رشته‌ های بدون کنکور تجربی دانشگاه سراسری مقطع کاردانی

رشته های بدون کنکور تجربی در مقطع کاردانی در جدول زیر آمده است:

رشته‌های بدون آزمون کاردانی تجربی دانشگاه سراسری
تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر بهداشت عمومی گرایش بهداشت خانواده
بهداشت عمومی گرایش مبارزه با بیماری‌ها تولید و فرآوری خرما
شیمی آزمایشگاهی تکنولوژی مرتع و آبخیزداری
بهداشت حرفه‌ای تکنولوژی جنگل داری
تکنولوژی تولیدات دامی تکنولوژی تولیدات گیاهی

 

اطلاعیه: ثبت نام بدون کنکور رشته‌های تجربی به صورت آنلاین و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود. لذا به داوطلبان توصیه می‌کنیم که پیش از ثبت نام، شرایط اعلام شده را از دفترچه رشته‌های بدون کنکور به طور کامل مطالعه نموده و مدارک درخواستی در اطلاعیه را همراه خود داشته باشند.

رشته‌ های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد مقطع کارشناسی

رشته های بدون کنکور تجربی در مقطع کارشناسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رشته‌های بدون آزمون کارشناسی تجربی دانشگاه آزاد
ترویج و آموزش کشاورزی پایدار زیست شناسی سلولی و مولکولی علوم و مهندسی محیط زیست گیاه پزشکی
میکروبیولوژی زیست شناسی دریا مهندسی صنایع چوب و فعالیت‌های سلولزی زیست شناسی سلولی و مولکولی
اقتصاد کشاورزی بهداشت مواد غذایی مهندسی طبیعت علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
علوم و مهندسی صنایع غذایی زیست فناوری شیمی کاربردی علوم دامی مهندسی فضای سبز
علوم و مهندسی خاک بهداشت و بازرسی گوشت شیمی محض مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی
زیست شناسی جانوری علوم و مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی) علوم و مهندسی باغبانی و جنگل
زیست شناسی گیاهی اقیانوس شناسی زمین شناسی علوم و مهندسی شیلات

رشته های شرط معدل تجربی دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی

لیست رشته‌های شرط معدل تجربی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی به شرح زیر می‌باشند:

رشته‌های بدون آزمون کاردانی تجربی دانشگاه آزاد
کاردانی امور زراعی و باغی کاردانی شیمی آزمایشگاهی کاردانی تکنولوژی مواد غذایی
کاردانی تکنولوژی تولیدات دامی کاردانی تکنولوژی جنگل داری کاردانی تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر
کاردانی تولید و فرآوری خرما کاردانی تکنولوژی تولیدات گیاهی کاردانی تکنولوژی مرتع و آبخیزداری

اطلاعیه: داوطلبان می‌توانند در هر یک از رشته های بدون کنکور تجربی ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهند و الزامی جهت انتخاب رشته مرتبط با گروه آزمایشی نیست.

اسامی رشته های بدون کنکور تجربی مقطع کاردانی

دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته تمامی کنکورها

در ادامه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد برای مشاهده شما عزیزان قرار داده شده است. لازم به ذکر است هر ساله دفترچه لیست رشته‌های بدون آزمون تجربی با تغییرات اندکی منتشر می‌شود.

دفترچه بدون کنکور سراسری برای رشته‌های بدون کنکور تجربی
دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مرداد 1403
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن 1403
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن 1403
دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن 1403
دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن 1403

هزینه ثبت‌ نام و شهریه رشته‌های بدون کنکور تجربی

شهریه تحصیل در رشته‌های شرط معدل تجربی در دانشگاه‌های روزانه به صورت رایگان می‌باشد. اما تحصیل در دانشگاه‌های شهریه پرداز شامل شهریه ثابت و متغیر است که با توجه به هر دانشگاه و به صورت سالیانه تغییر می‌کند. همچنین شهریه متغیر براساس تعداد واحدهای انتخابی و نوع نظری و عملی بودن واحدها متغیر هستند.

میزان شهریه رشته های بدون کنکور تجربی هر دانشگاه برای سال جاری و مقاطع تحصیلی در سایت آن دانشگاه قابل مشاهده می‌باشد که می‌توانید با مراجعه به سایت دانشگاه مورد نظر خود میزان شهریه ثابت و متغیر را برای رشته مورد نظر خود مشاهده نمایید. علاوه بر این، می‌توانید از همکاران ما در ایران تحصیل در رابطه با هزینه ثبت نام در هر یک از رشته‌های بدون کنکور تجربی سوالات خود را مطرح کنید.

معرفی بهترین رشته های بدون کنکور تجربی

داوطلبانی که در کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته نشده‌اند یا نتوانسته‌اند رتبه مورد نظر برای قبولی را کسب نمایند، گرایش بیشتری برای شرکت در رشته‌‌های شرط معدلی تجربی دارند. اسامی رشته‌های تجربی بدون کنکور فراوان هستند و این رشته‌ها شامل رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی می‌باشند که در ادامه تعدادی از این رشته‌ها را ذکر می‌کنیم.

اما در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع یافتن از لیست کامل رشته های بدون کنکور تجربی می‌توانید با مشاوران ایران تحصیل با شماره 9099075307 ارتباط برقرار نمایید.

معرفی بهترین رشته های بدون کنکور تجربی
بهداشت عمومی مامایی
تکنسین سلامت دندان هوشبری
تکنسین اتاق عمل بهداشت حرفه‌ای
زیست شناسی مهندسی فضای سبز
مهندسی طبیعت ترویج و اموزش کشاورزی پایدار
مهندسی علوم دامی علوم مهندسی باغبانی
شیمی محض مهندسی تولیدات ژنتیک گیاهی

معرفی بهترین رشته های بدون آزمون علوم تجربی

کدام رشته‌ها بدون کنکور پذیرش نمی‌شوند؟

رشته تجربی رشته‌ای پرمتقاضی است که هر سال داوطلبان بسیاری را به خود جذب می‌کند و هم اکنون دانشگاه‌های بسیاری اعم از دولتی و غیردولتی این رشته را به صورت بدون کنکور ارائه می‌دهند. اما خوب است بدانید که کلیه رشته‌های بدون کنکور تجربی در دانشگاه‌ها پذیرش نمی‌شوند. از این رو در ادامه این مطلب به چند مورد از رشته‌های بدون کنکور تجربی اشاره خواهیم کرد:

🔶 رشته‌های پزشکی: پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی

🔶 رشته‌های پیراپزشکی: هوشبری، پرستاری، بینایی سنجی و …

مشاوره پذیرش در رشته‌‌های بدون آزمون تجربی

🔷 انتخاب رشته‌های بدون کنکور تجربی می‌تواند تاثیر زیادی در سرنوشت داوطلبان داشته باشد. لذا انتخاب دقیق و درست نیاز به مشاوره و راهنمایی دارد که مشاوران ایران تحصیل با چندین سال سابقه در زمینه مشاوره کنکور می‌توانند به شما کمک نمایند تا یک انتخاب رشته‌های بدون کنکور تجربی را یه صورت صحیح و اصولی داشته باشید.

🔷 علاوه بر این می‌توانند در مورد نحوه ثبت نام و زمان دقیق انتشار دفترچه اسامی رشته‌‌های بدون آزمون تجربی ۱۴۰۳ و نیز شهریه هر کدام از رشته‌ها به شما مشاوره دهند.

🔷 داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که هیچ یک از رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و رشته‌های پیراپزشکی مانند هوشبری، پرستاری، بینایی‌سنجی و… به صورت بدون آزمون ارائه نمی‌شوند و تنها پذیرش بدون کنکور در لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی که پیش از این ارائه‌شده‌انجام می‌شود.

🔷 لطفا توصیه می‌شود که داوطلبان قبل از ثبت‌نام قطعی، شرایط ثبت‌نام را از دفترچه لیست رشته‌های بدون کنکور سراسری به خوبی مطالعه کرده و مدارک مندرج در اطلاعیه را آماده کرده و همراه خود داشته باشند.

🔷 همچنین با توجه به اینکه تحصیل در دانشگاه‌های شهریه‌پرداز اعم از غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان مستلزم پرداخت شهریه است، توصیه می‌شود قبل از ثبت‌نام، شهریه این دانشگاه را بررسی کنند و در صورت تناسب هزینه برآورد‌شده‌با توانایی مالی، ثبت‌نام نهایی خود را انجام دهند.

🔷 همچنین شما در هنگام مشاوره پذیرش در رشته‌های بدون کنکور تجربی میتوانید از شغل‌ های رشته‌ تجربی نیز کسب اطلاع کرده و با توجه به علایق خود اقدام به انتخاب رشته و ثبت نام در رشته‌های مربوطه کنید.

🔷 در ارتباط با نحوه پذیرش داوطلبان در رشته تجربی باید گفت سازمان سنجش پذیرش دانشجویان را بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم در رشته انتخابی آن‌ها انجام می‌دهد.

🔷 داوطلبان می‌توانند با توجه به علاقه خود در هر کدام از رشته‌های بدون کنکور تجربی ثبت نام نمایند، اما باید توجه داشته باشند ضرایب تعیین شده برای سوابق تحصیلی هر رشته متفاوت است.

🔷 چنانچه داوطلب در رشته محل‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش شده باشد و در آزمون سراسری هم شرکت کرده و قبول شود تنها می‌تواند در یک کد رشته محل به دلخواه خود ثبت نام کرده و مشغول به تحصیل شود و تحصیل همزمان در چند کد رشته محل ممنوع می‌باشد. اما داوطلبان مشمول آیین نامه‌های استعدادهای درخشان از این قانون مستثنی هستند.

بنر پزشکی بدون کنکور

بنر پزشکی بدون کنکور

اخبار پیرامون رشته‌های بدون آزمون تجربی

زمان ثبت نام رشته‌‌های بدون آزمون 1403

ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه‌ها در دو نیمسال مهر ماه و بهمن ماه انجام می‌گیرد که معمولا زمان ثبت نام رشته‌‌های بدون آزمون تجربی در هر سال برای نیمسال مهرماه، از 14 مرداد ماه شروع شده و تا 15 شهریور ماه ادامه می‌یابد. این زمان برای نیمسال بهمن نیز از 14 آذرماه تا بیستم آن می‌باشد. لذا داوطلبان برای ثبت نام رشته‌های بدون آزمون تجربی می‌توانند در تاریخ‌های ذکر شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

نحوه دریافت دفترچه راهنمای رشته‌های بدون آزمون

متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته‌‌های تحصیلی در آزمون سراسری شده‌‌اند، باید در زمان اعلام شده به درگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌‌های تحصیلی و قسمت پیوست‌‌ها شامل شرایط و مقررات دانشگاه‌‌ها و مؤسسات آموزش عالی در هر کدام از گروه‌‌های آزمایشی را مطالعه نمایند.

برای گروه‌‌های آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی و فنی دفترچه‌‌های جداگانه و برای گروه‌‌های آزمایشی هنر و زبان‌‌های خارجی یک دفترچه مشترک و برای همه رشته‌های بدون آزمون در همه گروه‌های آزمایشی یک دفترچه مشترک منتشر می‌شود.

خلاصه مقاله رشته‌ های بدون کنکور تجربی

رشته تجربی یکی از رشته‌های پرطرفداری است که داوطلبان زیادی قصد دارند در رشته‌‌های دانشگاهی آن ادامه تحصیل دهند. اما عده‌ای به دلایل مختلف نمی‌توانند در کنکور سراسری شرکت کنند یا در رشته مورد نظر خود قبول شوند، بنابراین به رشته‌های بدون کنکور تجربی روی می‌آورند.

در سال‌های اخیر نیز با افزایش لیست این رشته‌ها در دانشگاه‌های کشور رشته‌های متنوع‌تری به داوطلبان ارائه شده است و هر سال سازمان سنجش طی اطلاعیه‌ای اسامی آن‌ها را بر روی سایت خود منتشر می‌کند. آنچه در این مقاله به آن پرداختیم معرفی برخی از بهترین رشته‌های بدون آزمون در دانشگاه‌های آزاد و سراسری بود که آن‌ها را نیز در مقاطع کارشناسی و کاردانی بررسی کردیم.

داوطلبان عزیز می‌توانند جهت کسب راهنمایی درباره آخرین وضعیت رشته‌های بدون کنکور تجربی یا نحوه ثبت نام رشته‌های بدون کنکور، با مشاوران ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل کرده 9099075307 تا مشاوران ما به صورت آنلاین، انتخاب رشته های بدون کنکور تجربی را برای شما انجام دهند.

 جهت دانلود فایل PDF مقاله کلیک کنید.

4/5 - (21 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای مشاوره کنکور تجربی و انتخاب رشته تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ظرفیت رشته‌های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد به چه صورتی است؟

ظرفیت رشته‌های تجربی بدون کنکور زیاد نخواهد بود به همین دلیل معدل داوطلبان برای پذیرش در بهترین رشته‌ های تجربی بدون آزمون آزاد مهم خواهد بود.

رشته‌های بدون کنکور تجربی در چه مقاطعی پذیرش دارد؟

داوطلبان می‌توانند در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد برای ثبت نام اقدام نمایند.

کدام رشته‌های تجربی بدون کنکور پذیرش دانشجو ندارند؟

برخی از رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی از جمله رشته‌های بدون آزمون می‌باشند.

نظرات

60 دیدگاه دربارهٔ «لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 + شرایط و دانشگاه ها»

  1. Avatar photo آرتین ل گفت:

    سلام .دانشگاه رشته مهندسی آب بدون کنکور باید حتمن دیبلم ریاضی داشته باشیم یا با تجربی هم میشه ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      با هر دیپلمی شما این امکان را دارید در دانشگاه های بدون کنکور ثبت نام کنید

  2. Avatar photo موسی زاده گفت:

    مهندسی پزشکی هم جزو رشته های بدون کنکور تجربیه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله این رشته بدون کنکور ارائه میشود ولی زیر مجموعه ریاضی و فنی میباشد

  3. Avatar photo مبین گفت:

    رشته های شرط معدل تجربی همون رشته های بدون کنکور هستن؟ یا متفاوت هستش؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بدون کنکور برای دیپلم تجربی بر اساس سوابق تحصیلی یا همان معدل کل و کتبی دیپلم را در نظر میگیرند

  4. Avatar photo علیزاده گفت:

    عذر میخوام کاردانی مامایی با کارشناسی مامایی چه تفاوتی داره آیا در مقدار رتبه ای هم که میاریم تفاوتی میان این دو رشته هست؟؟ کاردانی یا کارشناسی

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      کاردانی 2 سال و کارشناسی 4 سال میباشد و بله رتبه و تراز در مقطع قبولی تاثیرگذار خواهد بود.

  5. Avatar photo علیزاده گفت:

    سلام وقت بخیر
    عذر میخوام کاردانی های رشته تجربی مانند کاردانی هوشبری و کاردانی رادیولوژی بدون کنکور هستن ؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بله برای برخی از استانها این رشته ها در مقطع کاردانی ارائه شده است. لطفا مقاله ی سایت را کامل مطالعه کنید.

  6. Avatar photo دانیال گفت:

    سلام میخواستم ببینم دانشگاه آزاد بدون کنکور تکنسین اتاق عمل ثبت نام می کند؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه خير.

  7. Avatar photo S گفت:

    سلام خواستم بدونم امکان قبول شدن در رشته مامایی با سوابق هست یا خیر ممنون میشم حواب بدین

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خير فقط از طریق کنکور سراسری امکان‌پذیر است.

  8. Avatar photo Sep گفت:

    کسی که امسال رشته تجربی کنکور داده میتونه با معدلش ازاد بدون کنکور رشته های مهندسی مثل کامپیوتر و صنایع انتخاب کنه؟؟و چند کد رشته هست واسه انتخاب براساس سوابق بدون کنکور از طریق دیپلم تجربی

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر
      بدون کنکور ها همه رو میتونین

  9. Avatar photo Fati گفت:

    سلام ، لطفا جواب بدین
    دانشگاه بوعلی همدان کاردانی رشته هایی مثل مامایی و هوشبری داره ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      لیست رشته های ارائه شده از طریق دفترچه راهنمای انتخاب رشته مشخص می شود.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های بدون کنکور

    رشته های بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها sanjesh.org

    ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه‌های آزاد، سراسری، غیر انتفاعی و… در نیمسال تحصیلی دوم سال ۱۴۰۳ (ترم بهمن) آغاز شده است. کلیه داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند تا از رشته های بدون...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی 1403 + رشته ها و زمان

    داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی هستند، باید در زمان‌های تعیین‌شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش در این دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. متقاضیان بایستی توجه داشته باشند که ثبت‌نام در رشته‌های...
  • ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی ۱۴۰۳ + شرایط، رشته ها | sanjesh

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی 1403 در دو نوبت ورودی مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. داوطلبانی که علاقه‌مند به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی بدون شرکت در آزمون سراسری هستند، باید با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)