ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور

رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای انجام ثبت نام در رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور می توانید در دانشگاه های مختلفی اقدام به ثبت نام نمایید. شرایط ثبت نام بدون کنکور آموزش ابتدایی برای هر یک از دانشگاه ها متفاوت می باشد. پذیرش بدون آزمون آموزش ابتدایی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان پذیر است. لیست دانشگاه های دارای رشته آموزش ابتدایی به تناسب هر سال و با توجه به ظرفیت تعیین شده واحدهای دانشگاهی مختلف می تواند متفاوت باشد.

برای رشته معلمی بدون کنکور بهترین و هموار ترین روش ورود به این حرفه از طریقثبت نام رشته آموزش ابتدایی بدون آزمون در دانشگاه آزاد می باشد.

 

 

برای اطلاع از رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور – زمان دقیق ثبت نام و همچنین شهریه هر یک از دانشگاه ها از سراسر کشور با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

زمان و نحوه ثبت نام رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور

 

زمان و نحوه ثبت نام رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور

زمان و نحوه ثبت نام رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور

 

دانشگاه های دارای رشته آموزش ابتدایی را می توان به دو دسته تقسیم نمود، دانشگاه آزاد و دانشگاه های دولتی. منظور از دانشگاه های دولتی یا سراسری ، دانشگاه پیام نور، غیر انتفاعی و علمی کاربردی می باشد. هر یک از این دانشگاه ها در دو ترم مهر و بهمن اقدام به پذیرش داوطلبان می نماید. انجام ثبت نام برای متقاضیان ترم مهر، از اواسط مردادماه آغاز می شود و تا اواسط شهریورماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان دانشگاه آزاد لازم است به سامانه این دانشگاه برای انجام ثبت نام مراجعه نمایند و داوطلبان دانشگاه های سراسری نیز، برای انجام ثبت نام لازم است به سامانه سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند.

برای هر دو دانشگاه های سراسری و آزاد، انجام ثبت نام و انتخاب رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور به صورت همزمان می باشد. به همین دلیل هر یک از داوطلبان بر انتخاب رشته دانشگاه آزاد، لازم است دفترچه انتخاب رشته را از سامانه این دانشگاه دانلود نموده و برای با توجه به واحدهای دانشگاهی مخنلف ، برای انتخاب رشته اقدام نمایند. تعداد رشته های مجاز برای انتخاب هر یک از داوطلبان می تواند متفاوت باشد. بسته به شرایط هر یک از داوطلبان می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.

خرید کارت اعتباری برای ثبت نام در تمامی دانشگاه های دارای رشته آموزش ابتدایی الزامی می باشد. خرید کارت اعتباری ثبت نام به صورت الکترونیک و با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب امکان پذیر است. قبل از انجام ثبت نام در هر یک از رشته های مورد نظر، توصیه می نماییم که ابتدا به صورت دقیق به مطالعه دفترچه ثبت نام بپردازید و پس از آن برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. اطلاع از شهریه و همچنین شرایط هر یک از دانشگاه های مختلف قبل از انتخاب رشته، ضروری می باشد.

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور آموزش ابتدایی

  • برای انجام ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون نیازمند بودن به مرتبط بودن رشته دیپلم خود با رشته مورد انتخابی می توانند جهت انجام ثبت نام اقدام نمایند.
  • از جمله شرایط ثبت نام بدون کنکور آموزش ابتدایی برای داوطلبان دانشگاه جامع علمی کاربردی، ادامه تحصیل در مفطع کاردانی می باشدو پی از آن متقاضیان می توانند در مقطع کارشناسی ادامه تحصیل دهند.
  • متقاضیان ورود به رشته آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد نیز در صورت عدم مرتبط بودن دیپلم خود با رشته انتحابی، لازم است واحدهای جبرانی را بگذارنند. (لازم به ذکر است این انتخاب منوط به داراب ودن شرایط لازم است).
  • دارا بودن مدرک دیپلم 6-3-3 برای تمامی داوطلبان رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور نظام جدید و قبولی در امتحانات پایان سال الزامی می باشد.
  • دارا بودن گواهی پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام قدیم الزامی می باشد. همچنین داوطلبان نظام قدیم سال چهارم نز باید دارای مدرک دیپلم تمام خود باشند.
  • داشتن حداقل معدل لازم برای تمامی فارغ التحصیلان دیپلم نظری الزامی می باشد.
  • برای فارغ التحصیلان هنرستان و دیپلمه های فنی و حرفه ای و کارودانش ، در صورت دارابودن مدرک کاردانی می توانند پذیرش بدون کنکور داشته باشند.
  • آن دسته از متقاضیانی که تعهد خدمت به هر یک از ارگان های دولتی و خصوصی دارند، امکان ثبت نام را نخواهند داشت.
  • داوطلبان پسر نباید از نظر خدمت وظیفه دچار مشکل باشند.

 

بازار کار رشته علوم تربیتی

 

بازار کار رشته علوم تربیتی

بازار کار رشته علوم تربیتی

 

یکی از سوالات بسیاری از داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور می باشند، به همین مورد باز می گردد. آنچه در حال حاضر در حال وقوع است، استخدام در این رشته برای آموزگار ابتدایی در سراسر کشور می باشد شاید به جرات بتوان گفت 80 درصد رشته های مورد پذریش در دانشگاه های فرهنگیان نیز، به پذیرش در همین رشته بازمی گردد. اگر علاقه مند به شغل معلمی می باشید، این رشته برای شما بسیار مناسب می باشد. این مورد هم برای داوطلبان کنکور سراسری مناسب می باشد و هم برای داوطلبان آزمون های استخدامی مناسب خواهد بود.

اگر علاقه مند به کار دولتی نیستنید و با مایل به مشاغلی هستید که که با بچه ها سر و کار داشته باشید، می توانید پس از فارغ التحصیلی در این رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور خودتان به صورت مستقل مهد کودک بزنید و یا در مهدکودک سایر افراد کار کنید. بنابراین برای انجام کار در این رشته هیچ گونه محدویتی خوشبختانه وجود نخواهد داشت. همچنین ایجاد مدارس پیش دبستانی نیز از جمله مواردی است که می توانید پس از اشتغال به این رشته به انجام آن بپردازید. شرایطی که ما در مورد آن صحبت می کنیم به سال جاری و همینک مربوط می شود و برای سال های آینده نمی توانیم به قطعیت همین موارد را ذکر نماییم.

در گذشته یکی از مسائلی که بسیار مطرح می گردید، در رابطه با اعتبار مدارک دانشگاهی برای استخدام بود. من به عنوان فرد پذیرفته شده در استخدامی آموزش و پرورش با قاطعیت ه شما خواهم گفت که مرک دانشگاهی شما ، دولتی و یا غیر دواتی بودن آن به هیچ عنوان برای استخدام محلی از اعراب نخواهد داشت و تنها مورد مهم برای انان نمره علمی و سطح سواد شما خواهد بود. بنابراین در این مورد اصلا جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت. برای ما که در دانشگاه های دولتی تحصیل نموده ایم با فردی که در دانشگاه های با رنگینگ پایین تحصیل نموده اند هیچ تفاوتی وجود نداشت.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور مطالبی را ارائه نماییم. آن دسته از داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور آموزش ابتدایی می باشند، می توانند در زمان تعیین شده برای انجام ثبت نام در هر یک از دانشگاه های مورد نظر خود اقدام نمایند. همچنین هر گونه سوالی در رابطه با نحوه پذیرش بدون آزمون آموزش ابتدایی دارید نیز، می توانید با کمک مشاوران ما به پاسخ آن دست یابید. برای دریافت مشاوره در رابطه نحوه پذیرش دانشگاه های دارای رشته آموزش ابتدایی می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا از خدمات لازم بهره مند شوید.

 

 

مطالب مرتبط

2.9/5 - (43 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه از زمان دقیق ثبت نام رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور اطلاع یابیم؟

انجام ثبت نام برای تمامی دانشگاه های دارای رشته آموزش ابتدایی در دو ترم مهر و بهمن امکان پذیر است.

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور آموزش ابتدایی چیست؟

برای داوطلبان نظام قدیم دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی الزامی می باشد و همچنین داوطلبان نباید ممنوعیت از تحصیل داشته باشند.

 

حداقل معدل لازم برای رشته معلمی بدون کنکور چند است؟

برای اطلاع از حداقل معدل لازم می توانید با مشاوران ما به شماره های تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

 

نظرات

289 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور»

  1. Avatar photo ندا گفت:

    سلام من دیپلم حسابدرای دارم میتونم رشته اموزش ابتدایی بدون کنکور بخونم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورتی دیپلم تان نظام جدید باشد می توانید در رشته آموزش ابتدایی ثبت نام کنید

  2. Avatar photo منم گفت:

    سلام من دیپلم کامپیوتر دارم میتونم اموزش ابتدایی شرکت کنم در دانشگاه ازاد

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      خیر

  3. Avatar photo غزل گفت:

    سلام حداقل معدل قبولی در رشته مهمانداری چند هس؟و اینکه این رشته بدون کنکور هم میشه ثبت نام کرد؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم برای مهمانداری تحصیلات دانشگاهی پیشنهاد نمی شود
      داخلی 113 شما را راهنمایی می کند

  4. Avatar photo ... گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید من دیپلم تجربی دارم و با معدل 17وخوردی میتونم داشنگاه آزاد رشنه آموزش ابتتدایی رو بخونم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما این امکان را د ارید در این رشته ثبت نام کنید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های بدون کنکور

    رشته های بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها sanjesh.org

    ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه‌های آزاد، سراسری، غیر انتفاعی و… در نیمسال تحصیلی دوم سال ۱۴۰۳ (ترم بهمن) آغاز شده است. کلیه داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند تا از رشته های بدون...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی 1403 + رشته ها و زمان

    داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی هستند، باید در زمان‌های تعیین‌شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش در این دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. متقاضیان بایستی توجه داشته باشند که ثبت‌نام در رشته‌های...
  • ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی ۱۴۰۳ + شرایط، رشته ها | sanjesh

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی 1403 در دو نوبت ورودی مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. داوطلبانی که علاقه‌مند به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی بدون شرکت در آزمون سراسری هستند، باید با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)