ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رتبه لازم برای دبیری زیست شناسی

رتبه لازم برای دبیری زیست شناسی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

این مقاله از سایت ایران تحصیل به صورت اختصاصی به اطلاع از رتبه لازم برای دبیری زیست شناسی برای آن دسته از داوطلبانی که مایل به قبولی در این رشته می‌باشند خواهد پرداخت. رتبه و تراز قبولی در رشته دبیری زیست شناسی با توجه به درصدهای هر درس تعیین می‌گردد.  علاوه بر رتبه لازم برای دبیری زیست شناسی در رابطه با دبیری زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان ، دبیری زیست شناسی تهران ، رتبه کنکور دبیری زیست شناسی ، ثبت نام کنکور سراسری 98 خواهیم پرداخت.

 

جهت اطلاع دقیق از رتبه لازم برای دبیری زیست شناسی و رتبه و تراز قبولی در رشته دبیری زیست شناسی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 سراسر کشور و  9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل 

درصدهای رتبه لازم برای دبیری زیست شناسی

 

انتخاب رشته کنکور قواعد و قوانین خاص خود را دارد. از جمله امور مهمی که باید بدان توجه نمایید، درصدهایی است که در هر درس در کنکور زده اید. همچنین میزان درصدهای هر درس برای کسب رتبه لازم برای دبیری زیست شناسی از موارد با اهمیت می باشد. با توجه به اینکه ظرفیت‌ها در هر سال در حال تغییر هستند، بنابراین این تغییر ظرفیت تا حدود زیادی تعیین کننده قبولی یا عدم قبولی خواهد بود.

در ادامه به ارائه کارنامه برخی از داوطلبانی که موفق به کسب رتبه لازم برای دبیری زیست شناسی شده‌اند خواهیم پرداخت. ذکر این نکته ضروری است که رتبه و تراز لازم در رشته دبیری زیست شناسی در هر سال متفاوت از سال‌های دیگر می‌باشد همچنین با توجه به تغییر ظرفیت در هر سال ، آنچه شاهد آن می‌باشیم این است که باید داوطلب خود را برای کسب بالاترین رتبه آماده نماید.

 

 

رتبه لازم برای دبیری زیست شناسی با توجه به درصدهای هر درس و رقابت و ظرفیت کنکور در هر سال می تواند متفاوت باشد.

 

 

 

 

کارنامه قبولی دبیری زیست شناسی

 

نام درس درصد
ادبیات فارسی 48
عربی 56
معارف 82
زبان 76
زمین شناسی 0
ریاضیات 14
زیست شناسی 34
فیزیک 11
شیمی 34
رتبه منطقه 5976
رتبه کشوری 12779
سهمیه منطقه منطقه 2

برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک نمایید.

کارنامه قبولی دبیری زیست شناسی منطقه دو

 

نام درس درصد
ادبیات فارسی 12
عربی 20
معارف 54
زبان 34
زمین شناسی 0
ریاضیات 7
زیست شناسی 32
فیزیک 17
شیمی 30
رتبه در سهمیه 14551
رتبه کشوری 31691

دبیری زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان

 

دبیری زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان

دبیری زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان

 

تفاوت بسیاری بین رشته زیست شناسی در دانشگاه های روزانه و رشته زیست شناسی در دانشگاه های فرهنگیان وجود دارد. با توجه به اینکه دانشگاه های دولتی صرفا امکان ادامه تحصیل را به صورت تخصصی برای کلیه دانشجویان و پذیرفته شگان این رشته فراهم می نماید. گرایش های مختلفی برای رشته زیست شناسی در دانشگاه های روزانه وجود دارد که هر داوطلب بر حسب تمایل خود می تواند آن را انتخاب نماید.

تفاوت عمده دبیری زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان را می توان به موضوع تعهد استخدامی که برای پذیرفته شدگان این دانشگاه در نظر گرفته می شود دانست. آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب رتبه لازم برای دبیری زیست شناسی شده اند، پس از اتمام تحصیل خود در دانشگاه فرهنگیان ، می توانند مشغول به کار در اداره آموزش و پرورش محل پذیرفته شده شوند.

از جمله سایر تفاوت های دیگری که دبیری زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه ها دارند، به موضوع دروس و واحدهای این رشته ها مربوط می شود. با توجه به اینکه هدف از ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 98 ، تربیت دانشجویان برای معلم شدن می باشد، بنابراین برخی از واحدهای دانشجویان این دانشگاه مربوط به فنون تدریس می گردد.

 

برای استفاده از مشاوره رایگان کنکور تجربی کلیک نمایید.

 

رتبه لازم برای قبولی دبیری زیست شناسی تهران

 

با توجه به اینکه دانشگاه های تهران پذیرش سخت تری به نسبت سایر دانشگاه ها دارند، بنابراین رتبه لازم برای قبولی دبیری زیست شناسی تهران بالاتر از سایر دانشگاه های کشور می باشد. بنابراین چنانچه مایل به پذیرش در دانشگاه های تهران می باشید، لازم است از رتبه و تراز قبولی در رشته دبیری زیست شناسی  بالاتری نسبت به سایر افراد برخوردار باشید.

روش های نوین مطالعه کنکور به کلیه داوطلبان کمک می نماید تا به راحتی بتوانند از دروس تخصصی به میزان آگاهی لازم دست یابیند. بررسی کنکور کارنامه رتبه های زیر 1000 کنکور تجربی می تواند کمک کند تا از درصدهای هر یک از این دروس اطمینان یابید و به نسبت همین امر تلاش خود را برای بالا بردن میزان آن داشته باشید.

 

رتبه و تراز قبولی در رشته دبیری زیست شناسی

 

 رتبه و تراز قبولی در رشته دبیری زیست شناسی

رتبه و تراز قبولی در رشته دبیری زیست شناسی

 

رتبه و تراز قبولی در رشته دبیری زیست شناسی به میزان زیادی به درصدهای شما در هر یک از دروس عمومی و تخحصصی باز می گردد. بنابراین به این نکته مهم توجه داشته باشید که نباید از دروس عمومی غافل شوید یا اینکه آنها را در نظر نداشته باشید، زیرا این دروس که نوبه خود بسیار مهم می باشند  بنابراین از روش مطالعه دروس عمومی کنکور سراسری به خوبی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

اگر به دنبال کسب رتبه و تراز قبولی در رشته دبیری زیست شناسی می باشید، باید بدانید که یکی از مهم ترین دروس شما برای پذیرش در این رشته ، درس زیست شناسی می باشد. به همین دلیل بیشترین انرژی و بالاترین درصد دروس شما در کنار سایر دروس، لازم است درس زیست شناسی باشد. آنچه به عنوان کارنامه پذیرفته شدگان در دبیری زیست شناسی مطرح می گردد، بسته به سال های مختلف می تواند شامل رتبه های متفاوت باشد.

با توجه به اینکه ظرفیت رشته های مختلف هر ساله در حال تغییر می باشد، بنابراین رتبه لازم برای دبیری زیست شناسی به نسبت سهمیه منطقه ، ظرفیت هر یک از رشته ها و همچنین استان محل سکونت شما در تغییر می باشد. بنابراین تمام تلاش شما باید در راستای بالا بردن درصدهای هر درس باشد زیرا هرگز نمی توان در رابطه با ظرفیت ها اطمینان و اعتماد لازم را کسب نمود. 

 

کانال اطلاع رسانی رتبه لازم برای دبیری زیست شناسی

کانال اطلاع رسانی رتبه لازم برای دبیری زیست شناسی

 

کسب رتبه کنکور دبیری زیست شناسی

 

برای کسب رتبه کنکور دبیری زیست شناسی لازم است ابتدا از روش صحیح درس خواندن کنکور اطلاعات دقیقی را کسب نماید . زیرا روش های مطالعه کنکور با سایر دروس و مقاطع تحصیلی متفاوت می باشد . به همین دلیل ابتدا به نحوه مطالعه و همچنین آمادگی برای دروس مختلف لازم است مهارت کافی را کسب نمایید. پاسخ کلیه سوالات خود را می توانید از مشاورین و متخصصین ایران تحصیل نمایید.

آن دسته از داوطلبانی که مایل و علاقه مند به پذیرش در رشته های زیست شناسی می باشند، لازم است از رتبه لازم برای دبیری زیست شناسی آگاه شوند برای اطلاع دقیق در رابطه با ظرفیت پذیرش در هر یک از رشته ها و همچنین قبولی راحت تر می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

بهتر است به رشته دبیری زیست شناسی بروم یا یکی از گرایش های مرتبط با رشته زیست شناسی را انتخاب نمایم؟

آینده شغلی دبیری زیست شناسی بهتر است یا آینده شغلی رشته زیست شناسی؟

آیا می توان با لیسنانس زیست شناسی رشته پزشکی را ادامه داد؟

برای پاسخ این سوالات می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع دقیق از رتبه لازم برای دبیری زیست شناسی و رتبه و تراز قبولی در رشته دبیری زیست شناسی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 سراسر کشور و  9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل 

 

مطالب مرتبط : 

روش مطالعه زیست رتبه های برتر

مصاحبه با نفرات برتر کنکور

رتبه قبولی در دانشگاه شاهد

روش مطالعه فیزیک کنکور

 ثبت نام مامایی بدون آزمون

تخمین رتبه کنکور زبان

رشته اتاق عمل بدون کنکور 

رتبه و تراز قبولی در رشته دبیری زیست شناسی

رتبه لازم برای دبیری زیست شناسی

1/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
  • شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

    تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۱۴۰۳ + رتبه قبولی و رشته محل ها

    شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد. مطابق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور، کلیه داوطلبانی که در کنکور شرکت نموده اند و در هنگام اعلام نتایج نهایی کنکور موفق به پذیرش در انتخاب رشته کنکور نشده‌اند، می‌توانند با...
  • مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد

    مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد 1403 + اعتبار،شهریه و مزایا

    مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد از راه‌های مختلفی باید مورد بررسی قرار گیرد. هدف بسیاری از داوطلبان از مقایسه این لیست این است که آیا دانشگاه پیام نور خوبه یا آزاد؟ همچنین بسیاری از متقاضیانی که می‌خواهند در یکی...
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

    دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ + لینک دانلود | ایران تحصیل

    دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری نوبت اول و دوم سال 1403 منتشر شد. بر هیچکس پوشیده نیست که یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مراحل کنکور سراسری به مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری مربوط بوده و داوطلبان می‌بایست برای انجام انتخاب...
تماس با مشاور