ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رتبه قبولی رشته علوم انتظامی ۱۴۰۲

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
رتبه قبولی رشته علوم انتظامی 99

رتبه قبولی رشته علوم انتظامی ۱۴۰۲

 

ورود به دانشگاه های علوم انتظامی امین کمی با پذیرش در دانشگاه های افسری متفاوت می باشد. برای قبولی در دانشگاه علوم انتظامی امین شما نیازمند کسب رتبه قبولی رشته علوم انتظامی ۱۴۰۲ می باشید به همین دلیل برای قبولی لازم ایت بتوانید حداقل رتبه و تراز قبولی رشته علوم انتظامی را کسب نمایید تا بتوانید در این دانشگاه ورود یابید و ادامه تحصیل دهید.

 

برای تحصیل در این دانشگاه لازم است بتوانید رتبه قبولی رشته علوم انتظامی ۱۴۰۲ را با توجه به گروه های آزمایشی خود کسب نمایید. خوشبختانه مزایایی که برای تحصیل این دانشگاه وجود دارد موجب شده است که داوطلبان بتوانند در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند. حداقل رتبه و تراز قبولی رشته علوم انتظامی با توجه به تراز و همچنین گروه تحصیلی داوطلبان متفاوت می باشد؟

 

نحوه پذیرش در دانشگاه امین به چه صورتی است؟

آیا قبولی در دانشگاه امین به صورت متمرکز می باشد؟

در صورتی که نتوانیم رتبه قبولی دانشگاه های نظامی  را کسب نماییم آیا می توانیم در تکمیل ظرفیت ثبت نام نماییم؟

 

 

جهت اطلاع دقیق از کارنامه رتبه قبولی دانشگاه علوم انتظامی ۱۴۰۲ و اطلاع از درصد های حداقل رتبه و تراز قبولی رشته علوم انتظامی با مرکز مشاوره و ثبت نام ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل

 

 

رتبه قبولی رشته علوم انتظامی

برای قبولی در دانشگاه علوم انتظامی امین شما لازم است ابتدا واجد شرایط تعیین شده برای این دانشگاه باشید تا بتوانید با توجه به رشته قبولی خود پذیرفته شوید. . با توجه به اینکه دانشگاه امین به صورت با آزمون داوطلبان را پذیرش می نماید برای قبولی، لازم است بتوانید در هر درسی از حداقل درصد ها برخوردار باشید در غیر این صورت امکان قبولی را نخواهید داشت.

 

جهت ثبت نام و همچنین قبولی در دانشگاه امین لازم است به هنگام ثبت نام کنکور سراسری علاقه مندی خود را برای ورود به این دانشگاه به ثبت برسانید. برای کسب رتبه قبولی رشته علوم انتظامی  لازم است با توجه به گرایش های مورد نظر از حداقل رتبه و تراز قبولی رشته علوم انتظامی برخوردار باشید و به هنگام انتخاب رشته و گرایش های مورد نظر را انتخاب نمایید.

 

دانشگاه عاوم انتظامی امین شامل رشته هایی همچون: انتظامی ، اطلاعات، مهندسی، اداری و مالی، خدمات پشتیبانی، ارتباطات انتظامی، کشف جرایم می باشد. خوشبختانه این دانشگاه می تواند پاسخگوی مناسبی برای بسیاری از سلایق داوطلبان می باشد. برای اطلاع دقیق از رتبه قبولی رشته علوم انتظامی می توانید با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل تماس حاصل نمایید. در ادامه در رابطه با شرایط پذیرش در این دانشگاه اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه خواهیم نمود.

 

 

 

 

رتبه قبولی رشته علوم انتظامی برای هر یک از گروه های آزمایشی متفاوت می باشد و میزان رتبه با توجه به ظرفیت دانشگاه تعیین خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

برای اطلاع از ثبت نام مدارس امین تهران کلیک کنید.

 

 

 

چطور می تونم در دانشگاه علوم انتظامی امین قبول بشم؟

 

چطور می تونم در دانشگاه علوم انتظامی امین قبول بشم؟

 

اگر دانشگاه مورد انتخابی شما دانشگاه علوم انتظامی امین هست باید از شرایط عمومی و اختصاصی مربوط به آن برخوردار باشید. به عنوان مثال از جمله شرایط عمومی این است که مقید به نظام جمهوری اسلامی باشد و یا اینکه سو پیشینه نداشته باشید. و یکی از شرایط دیگر ایرانی اصل بودن است؛ یعنی پدر و مادر شما باید دارای شناسنامه ایرانی باشند.

 

با توجه به رتبه قبولی رشته علوم انتظامی ۱۴۰۲ از جمله شرایط اختصاصی در نظر گرفته شده برای داوطلبان در گرایش های مختلف داشتن شرایط تحصیلی و همچنین تخصصی لازم برای قبولی در رشته مورد نظر می باشد. همچنین دارا بودن سلامت جسمانی و روانی برای کلیه داوطلبان از جمله شرایط مورد نیاز برای قبولی در داین دانشگاه می باشد.

 

سن داوطلبان و متقاضیان ورود به این دانشگاه باید مورد تائید این دانشگاه باشد. داوطلبان حداقل سن آنان نباید از 18 سال کمتر باشد و همچنین سن آنان نباید بیشتر از 25 سال سن باشد البته ابن موضوع با احتساب و ایجاد تمامی ارفاقات می باشد. عضویت بسیج برای داوطلبان الزامی می باشد. داوطلبانی که دارای عضویت ایثارگران و همچنین جانبازان با احتساب شرایط سنی 25 سال می توانند ثبت نام نمایند.

 

 

برای اطلاع دقیق از رتبه مورد نیاز برای دانشگاه افسری امین کلیک کنید.

 

 

چگونه کد رهگیری را دریافت نماییم؟

داوطلبانی که واجد شرایط تعیین شده برای ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین می باشند، می توانند بر روی ثبت نام کلیک نموده و وارد مراحل بعدی شوند. در قسمت پایین ثبت نام در صورتی که بر روی پذیرش قوانین و مقررات کلیک نمایید می توانید وارد صفحات بعدی شوید و اطلاعات اولیه همانند نام، نام خانوادگی و پست الکترونیک را وارد نماید.

 

هنگامی که بر روی ثبت نام و ورود به سامانه کلی نمایید وارد صفحه ثبت نام می شوید در این مرحله می توانید نام کاربری و همچنین رمز عبور خود را ملاحظه نمایید این اطلاعات در واقع همان کد ملی داوطلبان می باشد که لازم است وارد نمایند. پس از وارد نمودن این اطلاعات می توانید بر روی کلمه ورود کلیک نموده و سپس وارد سامانه مورد نظر شوید.

 

دریافت کد رهگیری در واقع مربوط به زمانی است که داوطلبان تمامی مراحل ثبت نام را به درستی طی نموده باشند . دریافت و ارائه این کد به منزله اتمام ثبت نام می باشد. پس از اتمام این ثبت نام لازم است این کد را چاپ نموده و در نگهداری آن کوشا باشید تا در مراحل بعدی بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

حهت اطلاع دقیق از رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی کلیک کنید.

 

 

امتیازات تحصیل در دانشگاه امین

 

امتیازات تحصیل در دانشگاه امین

امتیازات تحصیل در دانشگاه امین

 

برای تحصیل در دانشگاه امین ممکن است برخی از داوطلبان سوالاتی داشته باشند از این قبیل که در صورت کسب رتبه قبولی رشته علوم انتظامی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ چه امتیازی در آینده برای ما وجود دارد؟ برای بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه با توجه به شرایطی که امروزه به وجود آمده است مهم ترین مسئله استخدام می باشد که دانشگاه امین از بدو ورود دانشجویان خود را به استخدام در خواهد آورد.

 

امتیاز دیگری که برای تحصیل در دانشگاه امین در نظر گرفته شده است، اعطای کمک هزینه های تحصیل به داوطلبان و پذیرفته شدگانی است که موفق به کسب حداقل رتبه و تراز قبولی رشته علوم انتظامی شده اند. در واقع یکی از تفاوت های مهمی که دانشگاه امین نسبت به سایر دانشگاه های دیگر شده است. علاوه بر کمک هزینه ها، از امیتازات دیگر آن به موضوع بیمه خدمات درمانی بر می گردد.

 

پذیرفته شدگانی که توانسته اند رتبه قبولی رشته علوم انتظامی ۱۴۰۲ را کسب نمایند، می توانند پس از فارغ التحصیلی از وام هایی برای خرید مسکن به تمامی فارغ التحصیلان ارائه می گردد بهره مند شوند. و هنچنین دانش آموختگان از امتیازات متعلفه برخوردار خواهند شد . جهت امتیاز هر یک از فارغ التحصیلان با توجه به سهمیه ها و همچنین مناطق مربوطه برای جذب رشته مورد نظر به استخدام در خواهند آمد.

 

با توجه به اینکه برخی از ارگان ها در رابطه با شرایط ادامه نحصیل و امکان آن برای کارمندان خود محدودیت هایی در نظر داشته باشند ، لذا ادامه تحصیل در این دانشگاه بلامانع می باشد و می توانند در مقاطع بالاتر برای ادامه تحصیل اقدام نمایند. امکانات رفاهی همچون خوابگاه ها و سایر تسهیلات به دانشجویان ارائه خواهد گردید.

 

 

جهت اطلاغ دقیق از شهریه پردیس پزشکی خودگردان  کلیک کنید.

 

 

حداقل رتبه و تراز قبولی رشته علوم انتظامی ۱۴۰۲

 

حداقل رتبه و تراز قبولی رشته علوم انتظامی

 

همانطور که ذکر گردید قبولی در دانشگاه امین ، در صورت برخورداری از حداقل رتبه و تراز قبولی رشته علوم انتظامی امکان پذیر است با توجه به شرایط این دانشگاه و خاص بودن آن، امکان ثبت نام و همچنین پذیرش برای تمامی داطلبان وجود نخواهد داشت . همچنین محدودیت های مربوط به رشته این دانشگاه از جمله شرایطی است که در جابه جایی رتبه داوطلبان می تواند موثر واقع شود.

 

یکی از عوامل بسیار موثر بر رتبه قبولی رشته علوم انتظامی  سهمیه ها می باشد. همین مسئله می تواند بر حداقل رتبه و تراز قبولی رشته علوم انتظامی تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال ممکن است شما در سال جاری بتوانید با رتبه 2000 پذیرفته شوید اما در سال بعد با همین رتبه نتوانید در این دانشگاه پذیرفته شوید که در این رابطه ظرفیت های هر رشته را می توان از عوامل تاثیر گذار در این رابطه دانست.

 

داوطلبان و متقاضیان عزیز ورود به دانشگاه علوم انتطامی امین می توانند با استفاده از برقراری ارتباط با مشاوران ایران تحصیل به تمامی اطلاعات در رابطه با حداقل رتبه و تراز قبولی رشته علوم انتظامی دسترسی پیدا کنند. همچنین با استفاده از این تماس به کارنامه های رتبه قبولی رشته علوم انتظامی سال های گذشته دسترسی یابند. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایند.

 

 

سوالات متداول برای قبولی دانشگاه علوم انتظامی نیروی انتظامی امین

دانشگاه امین در چه مقاطعی با استفاده از کنکور سراسری دانشجو می پذیرد؟

دانشگاه علوم انتظامی امین در دو مقطع کاردانی و کارشناسی اقدام به جذب داوطلبان و علاقه مندان می نماید. داوطلبانی که در مقطع کاردانی این دانشگاه پذیرفته می شوند، می توانند پس از دریافت مدرک کاردانی که به تائید وزارت علوم و تحقیقات رسیده باشد، موفق به کسب و دریافت درجه ستوان سومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شوند. همچنین فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی نیز پس از اعطای مدرک و دریافت آن به درجه ستوان دومی نائل خواهند شد. البته لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان می توانند بر اساس لیاقت و استعداد خود و برابر قوانین و مقررات ناجا می توانند ترفیع رتبه دریافت نمایند.

نحوه تحصیل در دانشگاه علوم انتطامی به چه صورتی است؟

داوطلبان برای ادامه تحصیل در این دانشگاه براساس رشته و سهمیه استان ،رشته تحصیلی، توانمندی های داوطلب و نظریه کارشناسان گزینش می شوند. لازم به ذکر است که تحصیل در دانشگاه امین به صورت شبانه روزی می باشد. مزایا و محاسن زیادی که برای ادامه تحصیل در این دانشگاه وجود دارد می تواند توجه بسیاری از داوطلبان را جذب خود نماید.

 

آیا می توان برای ادامه تحصیل در این دانشگاه در هر رشته ای ادامه تحصیل داد؟

کمک هزیته ای که در هنگام تحصیل در این دانشگاه در مقاطع مختلف وجود دارد به چه میزان است؟

آیا چارت درسی رشته های دانشگاه امین با سایر دانشگاه های دیگر متفاوت می باشد؟

تعداد واحدهای مقطع کاردانی و کارشناسی چه تعداد می باشد؟

آیا در صورتی که در طول دوران تحصیل مقاله و یا رشته علمی را کسب نماییم ممکن است بتوانیم ترفیع رتبه کسب نماییم؟

آیا قبولی در دانشگاه علوم انتظامی نیازمند مصاحبه می باشد؟

 

برای اطلاع دقیق از رتبه قبولی دانشگاه های افسری ناجا و همچنین کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سوالات مطرح شده با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل تماس حاصل نمایید تا با کارشناسان نیزوی انتظامی ایران تحصیل دز ازتباط باشند.

 

 

مطالب مرتبط

شرایط انصراف از دانشگاه غیر انتفاعی

قانون استخدام سربازان وظیفه

3.1/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه علوم انتظامی امین در چه مقاطعی دانشجو پذیرش میکند؟

دانشگاه علوم انتظامی امین در دو مقطع کاردانی و کارشناسی اقدام به جذب داوطلبان می نماید.

آیا شرایط ورود به دانشگاه های علوم انتظامی امین با پذیرش در دانشگاه های افسری یکسان است؟

خیر، شرایط پذیرش هر دو متفاوت است. پیشنهاد ما این است که به مطالعه مقاله بپردازید.

شرایط قبولی در دانشگاه علوم انتظامی امین چیست؟

برای قبولی در دانشگاه امین باید از شرایط عمومی و اختصاصی دارا باشید که داخل مقاله شرح داده شده است.

آیا سهمیه بر رتیه قبولی رشته علوم انتظامی تاثیر دارد؟

بله، سهمیه می تواند بر حداقل رتبه و تراز قبولی رشته علوم انتظامی تاثیر گذار باشد.

 

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «رتبه قبولی رشته علوم انتظامی ۱۴۰۲»

  1. Avatar photo مهسا گفت:

    ببخشید مگه دانشگاه افسری کوثر برای خانم ها نیست که با دانشگاه امین هست پس چرا شما میگید این دانشگاه برای خانم ها پذیرش ندارن ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دانشگاه کوثر برای خانم هاست اما در حال حاضر فراخوان پذیرش دانشجو ندارد.

  2. Avatar photo سارا گفت:

    سلام برای بانوان رتبه کنکور باید چند باشه که بتونن برن دانشگاه افسری

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. متاسفانه این دانشگاه برای بانوان پذیرش ندارد.

  3. Avatar photo سام گفت:

    سلام وقت شما بخیر ببخشید نمره قبولی کتبی و کل واسه افسری نیروی انتظامی چند باید باشه و اگه بسیج فعال باشی میتونه نمره کل رو با معدل ۱۳ قبول کنن؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      حداقل معدل دیپلم داوطلبان رشته های رياضی، تجربی و معارف برای ثبت نام مقطع کارشناسی 15 و کاردانی 14 در نظر گرفته شده و همچنین، برای داوطلبان رشته علوم انسانی حداقل معدل جهت ورود به مقطع کارشناسی 16 و کاردانی 15 تعیین شده است.
      خیر بسیج فعال کسر نمی کند .

  4. Avatar photo پذیرش 1402دانشگاه افسری گفت:

    سلام
    پذیرش امسال برای دانشگاه افسری به چه شکل هست
    نیرو زیاد میخاد یا کم؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام هنوز مشخص نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت ثبت نام امریه سربازی

    سایت ثبت نام امریه سربازی 1403 + زمان و شرایط ارگان ها

    مشمولان نظام وظیفه باید از سایت ثبت نام امریه سربازی سازمان های ارائه دهنده امریه اطلاع داشته باشند. از راه های گذراندن دوران خدمت نظام وظیفه دریافت امریه می باشد. بسیاری از ارگان ها و سازمان هایی که نیروی انسانی...
  • ثبت‌نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث 1403 +شرایط و رشته ها

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث براساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می‌گیرد. دانشگاه قرآن و حدیث با هدف پرورش پژوهشگر و استاد حوزه قرآنی در مقاطع مختلف دانشجو می‌پذیرد. این دانشگاه با آزمون و بدون آزمون برای...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

    آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403

    ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403 آغاز شد. داوطلبانی که تمایل دارند بدون شرکت در کنکور سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه آزاد شوند، می‌توانند برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و کاردانی (پیوسته...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)