ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ ۱۴۰۲ | بررسی 30 کارنامه + تراز لازم

رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ ۱۴۰۲ برای هر یک از گروه های آزمایشی و همچنین رشته های مختلف، متفاوت می باشد. عوامل زیادی همچون، رقابت داوطلبان در تراز قبولی در دانشگاه علم و فرهنگ موثر خواهد بود. برای کسب رتبه مورد نیاز برای دانشگاه علم و فرهنگ لازم است تلاش بسیار زیادی داشته باشید و همچنین از مشاوران ایران تحصیل نیز می توانید در این زمینه کمک دریافت نمایید.

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ ، موفق به کسب رتبه های دو رقمی و سه رقمی در رشته های تعیین شده این دانشگاه پذیرفته شده باشند، می توانند به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای، از امکانات این دانشگاه، بهره مند شوند. لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان این دانشگاه می توانند برای تحصیلات تکمیلی همانند کارشناسی ارشد و دکتری، در همین دانشگاه ادامه تحصیل دهند.

 

برای اطلاع از حداقل و حداکثر رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ برای رشته های مختلف این دانشگاه، تحلیل کارنامه قبولی از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

در صورتیکه ظرفیت پذیرش بالا باشد، رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ می تواند بیش از سال های گذشته باشد.

 

نکات مهم در رابطه با رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ

 

نکات مهم در رابطه با رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ

 

با توجه به اینکه دانشگاه علم و فرهنگ از جمله دانشگاه هایی است که پذیرش در رشته های مختلف آن به صورت با آزمون می باشد، آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به تحصیل در این دانشگاه می باشند، لازم است از رتبه مورد نیاز برای پذیرش در آن برخوردار باشند. این دانشگاه در قالب پنج شاخه و پنج دانشکده اقدام به جذب دانشجو می نماید.

پس از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری، تمامی آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب رتبه مجاز برای انتخاب رشته دانشگاه علم و فرهنگ شده باشند، می توانند متناسب با کد رشته محل های مورد نظر اقدام به انتخاب رشته نمایند. لازم به ذکر است که برای تحصیل در این دانشگاه متناسب با شرایط آن، لازم است دانشجویان هزینه‌ای را بابت پرداخت شهریه پرداخت نمایند.

امکان تحصیل در این دانشگاه از مقطع کاردانی تا دکتری وجود دارد. علاقه مندان می توانند در صورت تمایل نسبت به انتخاب رشته محل های این دانشگاه اقدام نمایند. برای آن دسته از داوطلبان رتبه های برتر که دانشگاه علم و فرهنگ را انتخاب می نمایند، امکان تحصیل به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به هیچگونه پرداخت شهری فراهم شده است.

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و فرهنگ روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

تراز قبولی در دانشگاه علم و فرهنگ

 

نام رشته رتبه منطقه ۱ رتبه منطقه ۲ رتبه منطقه ۳
مهندسی برق ۶۱۱۰ ۷۷۷۹ ۳۳۲۴
مهندسی مکانیک ۵۱۳۹ ۶۸۴۶ ۴۱۰۶
مهندسی عمران ۸۶۶۷ ۵۱۱۴ ۳۲۵۸
مهندسی کامپیوتر- نرم افزار ۵۷۷۲ ۷۹۶۹
مهندسی صنایع ۸۳۶۵ ۶۵۲۹ ۲۱۲۳
مهندسی معماری ۶۰۶۸ ۵۹۵۲ ۲۷۴۵
معماری داخلی ۷۲۴۷ ۸۰۵۵ ۴۹۶۸
حقوق ۲۱۱۲ ۱۷۹۸ ۱۰۸۷
روانشناسی ۲۳۱۹ ۱۸۹۶ ۱۲۸۹
مدیریت بازرگانی ۳۳۲۳ ۲۵۹۸
حسابداری ۲۶۰۰ ۵۹۹۷ ۵۶۱۳
حسابرسی ۳۲۶۶ ۷۳۳۶ ۷۹۷۹

 

متقاضیان عزیز تراز قبولی در دانشگاه علم و فرهنگ توجه داشته باشند که آنچه در این مقاله به عنوان رتبه های قبولی و کارنامه داوطلبان ارائه شد، منحصر به سال جاری نمی باشد و ممکن است در سال های آینده رتبه مورد نیاز برای قبولی با تغییراتی همراه باشد. در واقع رقابت داوطلبان در کنکور سراسری و همچنین علاقه مندی آنها به تحصیل در این دانشگاه از عوامل تعیین کننده خواهد بود.

با توجه به ظرفیت پذیرش در هر یک از رشته های این دانشگاه ممکن است امکان پذیرش در سال جاری برای کلیه داوطلبان با رتبه های پایین تر و یا بالاتری وجود داشته باشد. بنابراین تا حدودی تغییراتی در رابطه با حداقل رتبه مورد نیاز برای پذیرش و یا حداکثر آن هر سال شاهد خواهیم بود.

 

برای انجام  ثبت نام دکتری غیرانتفاعی بر روی لینک کلیک کنید.

 

چگونه می توان رتبه دانشگاه علم و فرهنگ را کسب نمود؟

 

چگونه می توان رتبه دانشگاه علم و فرهنگ را کسب نمود؟

برای کسب رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ در کنکور سراسری، اولین قدم شما اطلاع از منابع دروس برای مطالعه می باشد. علاوه بر کتب درسی، شما باید از منابع کمک درسی و کتاب های تستی و آموزشی نیز استفاده نمایید. داشتن برنامه ریزی درست و اصولی برای مطالعه هر یک از منابع، از جمله ضروریات پذیرش در هر دانشگاهی محسوب می شود.

چنانچه در هر یک از دروس تخصصی، عملکرد خوبی ندارید و یا نمی‌توانید درصدهای بالایی را در آزمون های آزمایشی به دست آورید، حتماً لازم است ابتدا علل این موضوع مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و پس از آن، در رابطه با مشکلات مطالعه شما برسی‌های دقیق انجام شود تا بتوانید عملکرد بهتری را داشته باشید.

مطالعه برای کنکور و همچنین کسب رتبه مورد نیاز برای دانشگاه علم و فرهنگ خوب در واقع هنر یک داوطلب محسوب می شود. بنابراین برای داشتن این مهارت در این هنر لازم است از کمک دیگران نیز استفاده نماید. بنابراین توصیه ما به کلیه داوطلبان عزیز این است که در کنار تلاش خود برای پذیرش در دانشگاه، از مشاوره های تحصیلی بهره مند شود تا راه ورود به دانشگاه را آسانتر نمایند.

 

برای اطلاع از لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران بر روی لینک کلیک کنید.

 

مقررات تحصیل برای مقطع کارشناسی دانشگاه علم و فرهنگ

 

مقررات تحصیل برای مقطع کارشناسی دانشگاه علم و فرهنگ

چنانچه موفق به کسب رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ برای پذیرش در دانشگاه علم و فرهنگ شده باشید و وارد دانشگاه شوید لازم است مطابق با مقررات آن عمل نمایید. این دانشگاه در واقع برای دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد خود شرایطی را در نظر گرفته است که دانشجویان لازم است متناسب با مقررات تعیین شده بدان عمل نمایند.

  1. بررسی مشکلات آموزشی و پاسخگویی به سوالات دانشجویان از طریق اداره پیشخوان آموزش قابل انجام می باشد که در طبقه همکف ساختمان جدید دانشگاه قرار دارد.
  2.  سایت دانشگاه برای ارتباط دانشجویان با آموزش می باشد. بنابراین یکی از توصیه های مهم دانشگاه علم و فرهنگ این است که کلیه دانشجویان به اطلاعیه ها و مندرجات سایت توجه نمایند. همچنین تمامی فرم های آموزشی و یا انتشارات در سایت دانشگاه قرار داده شده است.
  3.  امکان انتخاب واحد رشته های دانشگاه علم و فرهنگ و همچنین حذف و اضافه دانشجویان تنها از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه یا همان سیستم گلستان امکان پذیر می باشد و در موعد مقرر در تقویم آموزشی دانشگاه قابل انجام خواهد بود.
  4.  در صورتی که داوطلبی موفق به کسب تراز قبولی در دانشگاه علم و فرهنگ شده باشد، اما جهت تحصیل در این دانشگاه ثبت نام ننموده باشد، در هر نیمسال تحصیلی به عنوان ترک تحصیل شناخته خواهد شد و بنابراین انصراف از تحصیل محسوب می شود و دانشگاه نیز، برابر با قوانین دانشگاه، امکان ادامه تحصیل را به وی نخواهد داد.
  5.  آن دسته از دانشجویانی که نسبت به انصراف از تحصیل اقدام می نمایند، دارای معافیت تحصیلی خواهند بود و در صورت قطع ارتباط تحصیلی یا درخواست انصراف و یا اخراج از تحصیل، لازم است بلافاصله خود را به حوزه نظام وظیفه معرفی نموده و همچنین معافیت تحصیلی آنها لغو خواهد شد.
  6.  دانشجو در هر نیمسال تحصیلی لازم است نسبت به انتخاب واحد حداقل ۱۲ واحد و حداکثر ۲۰ واحد درسی را بر اساس رعایت پیش نیاز های درست انتخاب نمایید. همچنین حداکثر واحد مجاز انتخابی برای مقطع کارشناسی در دوره تابستان ۶ واحد درسی خواهد می باشد.
  7.  تمامی دانشجویانی که موفق به کسب رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ شده اند، موظف به رعایت پیش نیاز دروس می باشند. دروسی که بدون رعایت پیش نیاز ها احساس شود در هفته پایانی کلاس ها حذف خواهد شد و آموزش دانشکده و گروه آزمایشی آموزشی هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با درس حذف شده نخواهد داشت.
  8.  آن دسته از دانشجویان انتقالی این دانشگاه که در حال تحصیل می باشند و دانشجویان انتقالی شناخته می شوند، لازم است نسبت به انجام امور انتخاب واحد و پیگیری ثبت سوابق در سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران سیستم گلستان تلاش خود را داشته باشند.
  9.  در صورت عدم انجام تزریق واحد یکی از دانشجویان انتقالی، مسئولیت بروز مشکل در انتخاب واحد به عهده شخص دانشجو خواهد بود.
  10.  حضور دانشجویان در کلاس های هر یک از رشته‌های تحصیلی و در تمامی دروس الزامی می‌باشد و ساعات غیبت دانشجو در هر درس نباید از شانزدهم مجموعه ساعات آن درس بیشتر شود.
  11.  دانشجو تحت هیچ شرایطی حق شرکت در کلاس درس را ندارد مگر اینکه نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد رسمی از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه و با استفاده از سیستم گلستان اقدام نموده باشد.
  12.  پس از زمان حذف و اضافه، دانشجویان تحت هیچ شرایطی حق جابجایی گروه درسی خود را نخواهند داشت. حتی اگر این جا به جایی با هماهنگی اساتید باشد.
  13.  برای آن دسته از دانشجویانی که درسی را در انتخاب واحد خود حذف و اضافه اخذ نموده اند، دو جلسه غیبت برای آنها منظور خواهد شد.
  14.  نمره ناتمام می تواند به درس پایان نامه پروژه پایانی طرح و رساله نهایی پژوهش های عملی کارآموزی و کارورزی داده شده و بقیه موارد درست مجاز نخواهد بود.
  15. شرایط دادن نمره ناتمام به درس مندرج دربند ذکر شده قبلی، استاد درس و گروه آزمون آموزشی مربوط به ادامه درس می باشد در غیر این صورت برای این گونه دروس در کارنامه دانشجو، نمره ی صفر ثبت خواهد شد.
  16.  دانشجویان موظفند در رابطه با درسی که برای آن نمره ناتمام اعلام شده است، در اولین نیمسال تحصیلی پس از اخذ آن درس، مجددا آن را تمدید نموده و شهریه ثابت و  متغیر آن را برابر مقررات پرداخت نماید. در صورت عدم تمدید درس برای آن درس، نمره صفر منظور خواهد شد.
  17.  تغییر نمره دانشجو در صورتی که ثبت قطعی نمره در سامانه جامع گلستان صورت پذیرفته باشد، امکان پذیر نخواهد بود.
  18.  تقاضای حذف و جابجایی درس نام برده به هیچ وجه قابل بررسی توسط دانشگاه نیست.
  19.  حداقل نمره قبولی در هر درس ده و میانگین معدل کل قابل قبول در هر نیمسال ۱۲ می باشد. در صورتی که دانشجویی نمره  کمتر از ۱۰ یا معدل ۱۲ کسب نموده باشد به عنوان دانشجوی مشروطی شناخته خواهد شد.
  20.  در صورتی که دانشجو برای فراغت از تحصیل حداکثر دو درس نظری داشته باشد، پس از ثبت کلیه نمرات دانشجو در سامانه جامع گلستان و با تایید گروه آموزشی می‌تواند آن درس را به صورت معرفی به استاد در نیمسال یا دوره تابستانی اخذ نماید.
  21. دانشجو موظف است برای اطمینان از گذراندن واحدهای درسی مصوب رشته تحصیلی، گزارش تطبیق دروس برای فارغ التحصیلی را از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه یا همان سیستم گلستان مشاهده نمایند.
  22.  دانشجویان موظفند که برای اطمینان از گذراندن واحد درسی مصوب رشته تحصیلی، گزارش تصویری انتخاب واحد را برای فارغ التحصیلی را از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه یا همان سیستم گلستان مشاهده نمایند.
  23. در صورتی که معدل ترم دانشجو در هر نیمسال تحصیلی کمتر از ۱۲ باشد، دانشجو در آن نیمسال مشروط خواهد بود و در نیمسالی بعدی حداکثر می‌تواند ۱۴ واحد درسی را انتخاب نماید.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله به طور اختصاصی در رابطه با رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ ۱۴۰۲ و همچنین تراز قبولی در دانشگاه علم و فرهنگ اطلاعاتی را به شما داوطلبان عزیز ارائه نمودیم. در صورتی که مایل به اطلاع دقیق از رتبه مورد نیاز برای دانشگاه علم و فرهنگ و دریافت و تحلیل کارنامه های پذیرفته شدگان این دانشگاه می باشید، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید.

 

برای اطلاع از رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ ، دریافت مشاوره قبولی در این دانشگاه و تحلیل کارنامه پذیرفته شدگان ، از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

دانشگاه هنر و معماری پارس بدون کنکور

لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران

سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ

رشته های دانشگاه سپهر اصفهان

رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ

3/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ منطقه یک برای رشته های مهندسی چند است؟

با توجه به پذیرفته شدگان سال های گذشته، رتبه داوطلبان منطقه یک از پنج هزار تا هشت هزار، امکان پذیرش در این دانشگاه را خواهند داشت.

تراز قبولی در دانشگاه علم و فرهنگ چند است؟

با توجه به اینکه دانشگاه علم و فرهنگ در رشته های مختلف و همچنین در گروه های آزمایشی متفاوتی اقدام به جذب دانشجو می نماید، باید متناسب با رشته مورد نظر داوطلب در رابطه با رتبه تعیین نمود.

چگونه می توان رتبه مورد نیاز برای دانشگاه علم و فرهنگ را کسب نمود؟

برای کسب تراز قبولی در دانشگاه، کلیه داوطلبان لازم است ابتدا بهترین کتب و منابع درسی را مطالعه نموده و همچنین برنامه ریزی درست و دقیق داشته باشند و از مشاوره تحصیلی استفاده نمایند.

آیا امکان جابه جایی در رابطه با رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ وجود دارد؟

متناسب با رقابت متقاضیان ورود به این دانشگاه و همچنین ظرفیت پذیرش در آن، امکان بیشتر و یا کمتر شدن رتبه و تراز قبولی وجود خواهد داشت.

نظرات

67 دیدگاه دربارهٔ «رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ ۱۴۰۲ | بررسی 30 کارنامه + تراز لازم»

  1. Avatar photo sam rahmani گفت:

    سلام برای مهندسی معماری تا چه رتبه ای قبول میکنید؟(حدودی)

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      تا رتبه 15000 در سهمیه امکان قبولی میباشد
      البته در این دانشگاه برخی رشته ها به صورت بدون آزمون ارایه میگردد

  2. Avatar photo Zr گفت:

    سلام با رتبه ۱۳۰۰۰ برای حقوق علم و فرهنگ شانسی هست ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      شانس دارید.

  3. Avatar photo بهار گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    با رتبه ۷۷۸۶ با تراز ۶۶۲۲ منطقه ۱ دانشگاه علم فرهنگ رشته حسابداری یا حقوق یا روانشناسی میارم ؟؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمی شانس دارین

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام وام دانشجویی پیام نور

    ثبت نام وام دانشجویی پیام نور + شرایط، زمان، مدارک و مبلغ 1403

    شرایط ثبت نام وام دانشجویی پیام نور اعلام شد. دانشگاه پیام نور به منظور تسهیل روند آموزشی و کم کردن بار هزینه‌های مالی دانشگاه از دوش دانشجویان، هر ساله اقدام به واگذاری وام دانشجویی به متقاضیان سراسر کشور می‌کند. واگذاری...
  • نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور

    نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور + آموزش تصویری

    اطلاع از نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور برای دانشجویان جدیدالورود بسیار ضروری است، چراکه که در مراحل باید باید فرایند انتخاب واحد و پرداخت شهریه را در این سامانه انجام دهند. متقاضیان رشته‌های مختلف با آزمون و...
  • حذف اضطراری دانشگاه پیام نور

    حذف اضطراری دانشگاه پیام نور + قوانین جدید 1402

    با حذف اضطراری دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir لازم نیست نگران عدم حضور در جلسه امتحان و یا ثبت نمره صفر در کارنامه باشید. برای دانشجویان دانشگاه پیام نور این امکان وجود دارد که در تاریخ‌های معینی قبل از امتحانات ترم،...
  • ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور

    ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور 1402

    ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور در رشته‌های با کنکور و بدون کنکور، پس از اعلام نتایج و انتشار اسامی قبول‌شدگان، آغاز خواهد شد. طبق اطلاعیه‌ای که از سوی سازمان سنجش منتشر‌شده‌است، هر یک از دانشجویان جدیدالورود باید با...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)