ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانشگاه شهید مطهری +شرایط، رتبه قبولی + رشته ها

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۶ آبان ۱۴۰۰
دانشگاه شهید مطهری +شرایط، رتبه قبولی + رشته ها
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه شهید مطهری از جمله دانشگاه های با شرایط خاص می باشد. در صورتی که موفق به کسب رتبه قبولی دانشگاه شهید مطهری شوید و همچنین واجد شرایط دانشگاه مطهری برای رشته های این دانشگاه باشید، می توانید از آینده شغلی خوبی بهره مند شوید. اساتید دانشگاه شهید مطهری از بهترین اساتید حوزه و دانشگاه می باشند. برای مقطع دبیرستان نیز مدرسه عالی شهید مطهری در این دانشگاه وجود خواهد داشت.

در صورتی که سوالی در رابطه با دانشگاه شهید مطهری +شرایط، رتبه قبولی + رشته ها  دارید، می توانید سوالات خود را با کارشناسان ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید. برای انجام برنامه ریزی و همچنین اطلاع از حداقل درصدهای لازم برای پذیرش در این دانشگاه نیز، می توانید با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات جامعی را در این زمینه به شما ارائه نماییم.

 

برای اطلاع از حداقل رتبه مورد نیاز برای قبولی در دانشگاه شهید مطهری ، انجام برنامه ریزی و دریافت مشاوره قبولی در آزمون سراسری برای پذیرش در رشته های دانشگاه مطهری از سراسر کشور با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

دانشگاه شهید مطهری

 

دانشگاه شهید مطهری

 

دانشگاه شهید مطهری با نام مدرسه عالی شهید مطهری، مدرسه سپهسالار، مدرسه ناصری شناخته می‌شود. آموزش عالی دانشگاه در تهران واقع میرزا حسین خان سپهسالار آغاز شد. در سال ۱۳۶۱ مدرسه عالی شهید مطهری با پذیرش دانشجو در رشته علوم دینی بر اساس دوره جدید فعالیت منسجم و مدون علمی خود را آغاز نمود و پس از مدتی در رشته های فقه و حقوق اسلامی و فلسفه و حکمت اسلامی در مقاطع مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد جایگزین می شود.

در واقع مسجد و مدرسه سپهسالار در کنار مجلس شورای ملی واقع شده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مدرسه عالی شهید مطهری تغییر نام یافت. میرزا حسین قزوینی در خارج از کشور، وزیر خارجه و صنعت اعظم ناصرالدین شاه بود و  اولین دانشجویی ایرانی محسوب می شود. از نظر موقعیت بنا در منطقه مرکزی آن دوران شهر تهران ساخته شده است و در زمان ساخت از موقعیت شهریه مناسبی برخوردار بوده است.

مسجد و مدرسه عالی مطهری در استحکام فضا عالی و اولین و بزرگترین مسجد و مدرسه عالی پایتخت به شمار می آید که بر اساس اصول مهندسی و معماری بنا شده و از هر نظر تا به الگوی معماری سنتی ایرانی و ساخت هسته اصلی نزدیک است. این بنا نزدیک به ۵ سال به طول انجامیده و در مدت ۶ سال ساخت بنا سازمان یافته است که البته خود سپهسالار دو سال پس از شروع احداث بنا در گذشت.

 

برای مقایسه دانشگاه پردیس و مجازی کلیک کن.

 

رتبه قبولی دانشگاه شهید مطهری

در رابطه با رتبه قبولی دانشگاه شهید مطهری باید گفت حداقل رتبه قبولی بستگی بسیار زیادی ظرفیت ها و رقابت داوطلبان خواهد داشت و در واقع این مسئله تعیین کننده رتبه مورد نیاز برای پذیرش دانشگاه می باشد. برای کسب رتبه مورد نیاز جهت پذیرش در این دانشگاه، کلیه داوطلبان در گروه آزمایشی علوم انسانی باید از رتبه  بالایی برخوردار باشند.

برای علوم انسانی با توجه به تعهد استخدامی که دانشگاه به دانشجویان خود می دهد و همچنین شرایط خاص آن، پذیرش در آن کمی دشوار می باشد و به طور معمول از رتبه های ۵۰۰ تا نهایتاً دو هزار امکان قبولی در دانشگاه شهید مطهری را خواهند داشت. البته پس از دعوت به مصاحبه شدن، لازم است منتظر نتیجه نهایی جهت پذیرش باشید.

مصاحبه دانشگاه مطهری شامل : سوالات عقیدتی و سیاسی و همچنین موارد خاص، مورد توجه این دانشگاه خواهد بود. جهت پذیرش در دانشگاه، باید توانایی خود را برای پاسخگویی به سوالات مصاحبه و گزینش ثابت نمایید در غیر این صورت از مصاحبه رد خواهید شد.

 

برای اطلاع از شیک ترین دانشگاه های ایران کلیک کنید.

 

مدرسه عالی شهید مطهری

 

مدرسه عالی شهید مطهری

 

بنای مدرسه عالی شهید مطهری به وسیله میرزا حسین خان سپهسالار بر اساس نهاد بنیان گذاری شده است و پس از مدتی در سال ۱۳۰۳ به اتمام رسید. همانطور که ذکر شد، موسسه مدرسه حاج میرزا حسین خان سپهسالار در قزوین به دنیا آمد و تحصیلات خود را در مدرسه دارالفنون گذراند. همچنین وی فرزند ارشد خانواده بود.

میرزا حسین خان میرزا جعفر خان مشیرالدوله یکی از پنج جوان اعزامی به لندن در سال ۱۲۳۰ بود که توانست علوم جدید را فرا بگیرد و پس از مدتی به همراه برادر کوچکش یحیی تحصیل عازم فرانسه شد. سپهسالار نظر میرزا تقی خان امیرکبیر بوده و تحت تربیت او قرار گرفته است.

در حال حاضر مدرسه شهید عالی مطهری نسبت به پذیرش خواهران و برادران اقدام می نماید. امکان تحصیل دانشجویان در رشته های مختلف روانشناسی و سایر موارد و رشته های این دانشگاه وجود خواهد داشت. در مقاطع تحصیلی مختلف تا مقطع دکتری، امکان تحصیل کلیه علاقه مندان و واجدین شرایط این دانشگاه فراهم شده است. همچنین با معرفی رشته شیعه شناسی ارشد باید گفت امکان تحصیل در این دانشگاه ها فراهم شده است.

 

 

برای اطلاع از تطبیق واحد یعنی چه؟  کلیک کنید.

 

رشته های دانشگاه

 

دانشکده علوم انسانی گروه فقه و حقوق فقه و حقوق اسلامی کارشناسی ارشد
دانشکده علوم انسانی گروه فلسفه و حکمت اسلامی فلسفه و حکمت اسلامی کارشناسی
دانشکده علوم انسانی گروه فلسفه و حکمت اسلامی فلسفه و حکمت اسلامی کارشناسی ارشد
دانشکده علوم انسانی گروه فلسفه و حکمت اسلامی فلسفه تطبیقی دکتری تخصصی PhD
دانشکده علوم انسانی گروه روانشناسی روانشناسی کارشناسی
دانشکده علوم انسانی گروه «فلسفه» و «کلام» فلسفه و کلام اسلامی کارشناسی
دانشکده علوم انسانی گروه «فلسفه» و «کلام» شیعه شناسی کارشناسی ارشد
دانشکده علوم انسانی گروه «فلسفه» و «کلام» کلام اسلامی دکتری تخصصی PhD
دانشکده علوم انسانی گروه فقه و حقوق فقه و حقوق اسلامی کارشناسی
دانشکده علوم انسانی گروه فقه و حقوق فقه و حقوق خصوصی دکتری تخصصی PhD
دانشکده علوم انسانی گروه فقه و حقوق فقه و حقوق جزا دکتری تخصصی PhD
دانشکده علوم انسانی گروه فقه و حقوق فقه و حقوق خانواده کارشناسی ارشد
دانشکده علوم انسانی گروه فقه و حقوق فقه و حقوق خصوصی کارشناسی ارشد
دانشکده علوم انسانی گروه فقه و حقوق فقه و حقوق جزا کارشناسی ارشد

 

برای اطلاع از دانشگاه های پردیس خودگردان  کلیک کنید.

 

شرایط دانشگاه مطهری

 

شرایط دانشگاه مطهری

 

در صورتی که دانشگاه مورد علاقه شما دانشگاه شهید مطهری می باشد و لازم است بدانید که پذیرش در این دانشگاه تنها در رشته های باآزمون می باشد بنابراین اولین اقدام شما ثبت نام در آزمون سراسری سازمان سنجش و آموزش کشور خواهد بود و پس از آن باید و خود را برای آمادگی در کنکور و همچنین شرکت در کنکور سراسری.

در صورتی که موفق به کسب رتبه مورد نیاز  برای پذیرش در دانشگاه شهید مطهری شده باشید امکان انتخاب رشته در رشته های مورد علاقه این دانشگاه را خواهید داشت اما این موضوع زمانی امکان پذیر است که شما علاوه بر مجاز شدن  از رتبه کافی برای پذیرش در رشته های مختلف این دانشگاه را داشته باشد در غیر این صورت باید برای ثبت نام رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور اقدام نمایید.

اگر پذیرش در این دانشگاه برای شما بسیار حائز اهمیت است توضیح می نمایم که انتخاب دانشگاه شهید مطهری در اولویت های اول انتخاب شما باشد احتمال قبولی تان بالا برود همچنین بر حسب علاقه و شرایط تحصیلی آینده مورد نظر خود نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایید.  در صورتی که  از رتبه کنکور برای پذیرش برخوردار باشید دعوت به مصاحبه خواهد شد.

 

شرایط عمومی و اختصاصی

برای تحصیل در این دانشگاه، باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده این دانشگاه باشید. از جمله شرایط عمومی برای پذیرش در دانشگاه شهید مطهری، اعتقاد داشتن به دین مبین اسلام و مذهب شیعیه اثنی عشری؛ نداشتن سوء سابقه و علاقه مندی به تحصیلات حوزوی و همچنین داشتن صلاحیت علمی و عمومی از جمله شرایط عمومی خواهد بود.

برای بررسی صلاحیت علمی و عمومی در زمان مصاحبه سوالاتی از داوطلب پرسیده خواهد شد که بر اساس پاسخ های ارائه شده این صلاحیت مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و در صورت پاسخ مناسب و آنها می‌تواند وارد مراحل بعدی شود لازم به ذکر است که شرایط عمومی داوطلبان برای پذیرش در این دانشگاه حداکثر ۲۰ ساله تمام می باشد.

شرایط اختصاصی جهت پذیرش شامل :  تحصیل تمام وقت در دانشگاه التزام به حجاب چادر برای دانشجویان خواهر و همچنین این دانشگاه خوابگاه دانشجویی به دختران نخواهد داد. از نظر معدلی، معدل بالای ۱۸ و اطلاعات بالا در کنکور از اولویت های پذیرش می باشد. پس از دعوت به مصاحبه بر اساس تراز بالا رتبه برتر و ظرفیت دانشگاه نسبت به پذیرش آنها تصمیم گیری خواهد نمود.

 

برای اطلاع از کدام دانشگاه آزاد بهتر است؟ کلیک کنید.

 

مزایای تحصیل و آینده شغلی دانشگاه شهید مطهری

  • تحصیل در این دانشگاه همانگونه که ذکر شد به صورت تمام وقت خواهد بود.
  •  ارائه درس کاربردی مکالمه عربی و انگلیسی و همچنین آموزش زبان انگلیسی با محوریت درک متون در برنامه درسی دانشجویان این دانشگاه قرار می گیرد.
  •  کلیه پذیرفته شدگان این مرکز دروس ترکیبی همانند نظام آموزشی و مواد درسی حوزه و دانشگاه بهره‌مند خواهند شد و پذیرفته شدگان طلاب دینی محسوب می شوند.
  •  گذراندن دوره کامل فقه و اصول، ادبیات عرب، منطق، کلام، تفسیر و همچنین مباحث درست و اصولی که روش کارا برای تفهیم مطالب در ذهن فراگیران خواهد بود، از جمله برنامه‌های آموزشی این دانشگاه محسوب می‌شود.
  •  برادران پذیرفته شده در این دانشگاه، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم می توانند به لباس مقدس روحانیت ملبس شوند
  •  از معایب این دانشگاه عدم ارائه خوابگاه به خواهران می باشد.
  •  در صورتی که برخی از برادران در دانشگاه شهید مطهری ، موازین طلبگی را رعایت ننمایند، امکان ارائه خوابگاه و سایر تحصیلات دانشگاهی به آنها وجود نخواهد داشت.
  •  فراهم نمودن امکانات تحصیلی مناسب و رایگان برای کلیه دانشجو
  •  امکان ازدواج که از فضای ویژه برای خواهران دانشجو در این دانشگاه
  •  استفاده از تجربیات و علم و اساتید مجرب و برتر حوزه و دانشگاه
  •  تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری از دانشگاه مورد نظر و اعطای مدرک معتبر از توی این وزارت برای کلیه دانشجویان
  •  امکان استفاده از سالن اجتماعات مجهز به امکانات سمعی و بصری
  •  استفاده از امکانات رفاهی همانند پرداخت وام دانشجویی
  •  ارائه سلف سرویس و بوفه
  •  ارائه مهدکودک ویژه برای آن دسته از دانشجویانی که دارای فرزند به راشد
  •  امکان استفاده از استخر در دانشگاه و خارج از آن برای دانشجویان محترم
  •  کتابخانه مجهز به کتب تخصصی علمی و نشریات
  •  امکان استفاده از سالن کنفرانس تالار مطالعه با فضای آرام
  •  برگزاری کارگاه های علمی و پژوهشی و همچنین برگزاری نشست ها و همایش های تخصصی

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با رتبه قبولی دانشگاه شهید مطهری ، رشته های دانشگاه شهید مطهری ، شرایط دانشگاه مطهری و همچنین آینده شغلی مطالبی را ارائه نماییم. برای اطلاع از مدرک و رشته تحصیلی اساتید این دانشگاه و همچنین حداقل درصد لازم برای قبولی در رشته های مختلف این دانشگاه، با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود می باشد، تماس حالص نمایید.

 

برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی دانشگاه شهید مطهری ، اطلاع از شرایط تحصیل و تعهد استخدام این دانشگاه پس از فارغ التحصیلی از سراسر کشور با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

رتبه قبولی پزشکی سهمیه ایثارگران

مقایسه دانشگاه پردیس و مجازی + مزایا و معایب

عدم تسویه حساب با دانشگاه و عواقب آن

دانشگاه شهید مطهری

 

 

3.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان تحصیل برای رشته های فنی و مهندسی در دانشگاه شهید مطهری وجود دارد؟

آن دسته از داوطلبان علوم انسانی که موفق به کسب رتبه قبولی دانشگاه شهید مطهری شده اند، می توانند در کد رشته محل های این دانشگاه، اقدام به انتخاب رشته نمایند.

امکان تحصیل در مدرسه عالی شهید مطهری برای چه رشته هایی وجود دارد؟

مدرسه عالی شهید مطهری برای رشته های علوم انسانی و همچنین حوزوی می باشد و دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی می توانند از مدرک حوزه نیز برخوردار شوند.

رشته های دانشگاه شهید مطهری شامل چه رشته هایی می باشد؟

از جمله رشته های این دانشگاه می توان به روانشناسی، فلسفه و فقه اشاره نمود و علاوه بر آن در رشته های حوزوی نیز مدارکی صادر خواهد گردید.

شرایط دانشگاه مطهری چیست؟

از جمله شرایط تحصیل در این دانشگاه، شرایط عمومی و اختصاصی است که می توان به شرایط سنی و همچنین آینده شغلی دانشگاه شهید مطهری که تقریبا از نظر استخدام می باشد.

 

نظرات

38 دیدگاه دربارهٔ «دانشگاه شهید مطهری +شرایط، رتبه قبولی + رشته ها»

  1. Avatar photo علی گفت:

    سلام وقت بخیر از دانشگاه شهید مطهری زنگ زدن برای دعوت به مصاحبه رتبم هم ۳۹۲۶۸ بود امکان قبولی وجود دارد

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      قبولی در مصاحبه هم برای شما ملاک میباشد

  2. Avatar photo Mmm گفت:

    سلام رتبه ۶۰۰۰ کنکور از مشهد برای روان شناسی یا فلسفه ابن دانشگاه قبول میشه یا نه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر شانس قبولیتون متوسطه

  3. Avatar photo مریم گفت:

    رتبه و تراز قبولی دکتری برای این دانشگاه چند

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      سال به سال متفاوته

      1. Avatar photo زهرا گفت:

        سلام وقت بخیر آینده شغلی این دانشگاه چطوره ؟شغل تضمینی هست یا مثل سایر دانشگاه ها ؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          باعرض سلام خدمت شما.
          نسبت به تلاش شما متغیر میباشد.

  4. Avatar photo مریم گفت:

    سلام بنده کنکور دکتری قبول شدم یعنی مجاز شدم چجوری میتونم برای دانشگاه شهید مطهری اقدام کنم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر . باید انتخاب رشته بفرمایید

      1. Avatar photo مریم گفت:

        ممنون
        آنوقت تا چه رتبه ای پذیرش می‌کنند تراز شون چند

        1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

          سلام هر ساله متفاوته

  5. Avatar photo مهدی رضایی گفت:

    سلام خسته نباشید من خیلی دوست دارم در این دانشگاه تحصیل کنم اما نمی دونن شرایط سنی داره یا نه سنم می خوره یا نه لطفاً راهنمایی فرمایید ممنون

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام خیر دوست عزیز شرط سنی برای این داتشگاه ملاک عمل نمیباشد.

  6. Avatar photo امیر گفت:

    سلام
    اگه همه دروس حوزه علمیه تدریس نمیشه پس چطوری میشه بعد کارشناسی در حوزه علمیه ادامه تحصیل داد؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر .
      بسیاری از درس ها و سرفصل ها تا حدودی یکی میباشد

  7. Avatar photo امیر گفت:

    سلام .
    در رشته فقه و حقوق کل دروس حوزه علمیه تدریس میشه؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      خیر

    2. Avatar photo سحر گفت:

      سلام ببخشید برای کارشناسی ارشد رشته فقه وحقوق خصوصی،شهریه دانشگاه چند است؟
      چون بنده جزء استعداد درخشان دانشکده رفاه هستم و گفتند که می توانم باشرایطی وارد دانشگاه بشوم

  8. Avatar photo امیر گفت:

    سلام .
    مدرک حوزوی که پس از پایان تحصیلات در دانشگاه شهید مطهری میدن . یه مدرک تشریفاتی هست یا همون مزایای مدرک حوزه علمیه رو داره؟
    رشته فقه و حقوق

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله مدرک رسمی حوزه علمیه می باشد .

  9. Avatar photo امیر گفت:

    سلام وعرض ادب.کسانی که پزشکی قبول میشن دانشگاه بقیه الله باید بیان اینجا اول ؟/میشه توضیح بدید چطوریه؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      پس از قبولی نهایی با شما تماس می گیرند و دعوت به مصاحبه خواهید شد .

  10. Avatar photo محمد گفت:

    سلام
    حقوقی که دانشگاه به دانشجو می‌دهد چقدره؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز حقوقی برای شما در نظر گرفته نخواهد شد.

  11. Avatar photo محمد گفت:

    سلام
    کتاب های این دانشگاه رایگانه یا باید بخریم؟
    یا همش جزوه هست؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز برای هر کتاب باید هزینه پرداخت کنید.

    2. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بستگی به استاد و معرفی کتاب از ایشان دارد

  12. Avatar photo امیر گفت:

    سلام
    رتبه 1500تا 2000 برای رشته فقه و حقوق واحد برادران تهران خوبه؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      بله

  13. Avatar photo امیر گفت:

    سلام
    شرط معدل کل دیپلم ۱۸ اجباریه؟ یا اولویت؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر با توجه به رشته مورد تقاضا متغییر میباشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

      1. Avatar photo امیر گفت:

        سلام
        . رشته فلسفه. و فقه و حقوق
        شرط معدل کل دیپلم 18 اجباریه؟

        1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

          سلام وقت بخیر
          بله داشتن معدل بالای 18 از شرایط ثبت نام میباشد.

          1. Avatar photo امیر گفت:

            سلام
            معدل کل دیپلم یا معدل کتبی دیپلم؟

          2. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

            سلام وقت بخیر
            برای ورود به دانشگاه دولتی معدل کتبی را ملاک پذیرش قرار می دهند.

  14. Avatar photo arvin گفت:

    سلام
    سوالی که برای من پیش اومده اینه که تکلیف واحدهایی که دانشگاه قبلی پاس کردیم چی میشه؟ باید از اول در دانشگاه جدید پاس بشن؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام میتونید ریز نمرات پاس شده را به مدیر گروه دانشگاه جدید تحویل دهید که برای شما تطبیق داده شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
  • شرایط مهمانداری هواپیما

    شرایط رشته مهمانداری هواپیما 1403 + سن استخدام آقا و خانم ها

    واجدین شرایط رشته مهمانداری هواپیما 1403 می‌توانند در دانشگاه‌های دولتی و آزادی که این رشته را دارند، برای انجام ثبت نام اقدام نمایند. با توجه به اینکه انجام ثبت نام برای تمامی دارندگان مدارک دیپلم امکان پذیر است، لذا باید دروس...
تماس با مشاور