ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

جابجایی سرباز چقدر طول می کشد؟

جابجایی سرباز چقدر طول می کشد؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشمولان خدمت نظام وظیفه پس از اعزام و به اتمام رساندن دوره آموزشی خود در یگان های مختلف تقسیم بندی می شوند تا باقی مدت خدمت سربازی خود را در آن یگان سپری کنند. اما گاه محل خدمت آن ها بسیار دور تر از شهر محل سکونت می باشد و فرد به علت متاهلی، سرپرست خانواده بودن و یا … نمی تواند در محلی دورتر از محل زندگی خود مشغول به خدمت باشد. در چنین شرایطی می تواند برای دریافت جابه جایی اقدام کند. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که «جابجایی سرباز چقدر طول می کشد؟» و یا «چه شرایطی برای دریافت جابه جایی مورد نیاز است؟»، در این مقاله به بررسی تمامی این سوالات و جزئیات بیشتر در رابطه با جابه جایی سربازی خواهیم پرداخت.

متقاضیان گرامی جابه جایی سربازی می توانند در صورت داشتن هر گونه سوالی در این مورد و یا در صورت نیازمندی به مشورت با مشاوری خبره، با مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایند. کارشناسان ما در مسیر دریافت جابه جایی سربازی همراه شما خواهند بود. 

 

📢 اطلاعیه 📢

اگر قصد جابجایی سربازی را دارید، توجه داشته باشید که امکان تغییر سازمان خدمتی وجود ندارد. به عنوان مثال سربازی که دوره آموزشی خود را در سپاه گذرانده است، نمی تواند برای گذراندن دوره خدمت خود، درخواست جابجایی با سربازی در ارتش جمهوری اسلامی ایران را بدهد و باید سربازی را در سپاه پیدا کند که قصد جابجایی داشته باشد. 

 

منظور از جابجایی سربازی چیست؟

پس از فرا رسیدن 18 سالگی، تمامی آقایان مشمول خدمت سربازی می شوند و می بایست برای انجام وظیفه خود را به سازمان نظام وظیفه معرفی کرده و دفترچه خدمت خود را پست کنند. پس از ارسال دفترچه، زمان اعزام به خدمت به اطلاع مشمولین می رسد. الین مرحله از خدمت سربازی همانطور که می دانید دوره آموزشی می باشد که طول این دوره 2 ماه است و پس از آن افراد برای گذراندن دوره خدمت خود به یگان های مختلف معرفی می شوند.

منظور از جابجایی سربازی چیست؟

این دوره که 22 ماه به طول می انجامد (برای مشمولین عادی که فاقد هرگونه سهمیه می باشند)، ممکن است در محلی به دور از محل سکونت مشمول باشد و به همین دلیل نیز سبب دلتنگی وی شود. و یا گاه به دلیل داشتن شرایطی فرد مشمول می خواهد تا دوره خدمت خود را در نزدیکی محل سکونت خود سپری کند و از طرفی نیز شرایط لازم برای گرفتن انتقالی را ندارد؛ در این حالت ممکن تا به دنبال راه حلی دیگر باشد. راه حل دیگر، جابجایی با سربازی دیگر است. 

در این روش لازم است تا یک سرباز دیگری را به عنوان جایگزین خود در شهری که قصد انتقالی به آن را دارید، پیدا کنید. در این حالت شما به شهر محل سکونت و یا هر شهری که قصد رفتن به آن را دارید منتقل می شوید و سربازی که به عنوان جایگزین پیدا کرده اید، از آن شهر که شما به آن منتقل خواهید شد، به شهری که در حال حاضر مشغول به خدمت در آن هستید، منتقل می شود؛ به عنوان مثال: شما از تهران به شیراز منتقل می شوید و سرباز جایگزین از شیراز به تهران منتقل می شود. 

نکته قابل توجه در روش جابجایی سربازی این است که هر دو سرباز می بایست دارای مدرک تحصیلی و درجه یکسانی باشند. در این حالت است که با تایید فرمانده یگان خدمت فعلی و یگان خدمت جدید این جابجایی صورت می گیرد.

 

🔗 برای اطلاع از نحوه پیگیری درخواست انتقالی سربازی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

محل خدمت سربازی چگونه مشخص می شود؟

پس از پایان دوره آموزشی، دوره خدمت فرا می رسد که طولانی تر از دوره آموزشی می باشد. همانند دوره آموزشی، در دوره خدمت نیز مجددا تقسیم سرباز ها صورت می گیرد و با توجه به مدرک تحصیلی سربازها و نیز نیازی که ارگان های مختلف نظامی دارند، محل خدمتی سرباز مشخص می شود. توجه داشته باشید که سازمان نظام وظیفه هیچ نقشی در تعیین محل خدمت سربازی ندارد و تمامی محل های خدمت را ستاد کل نیروهای مسلح و ارگان های نظامی مشخص می کنند. این ستاد با توجه به نیازی که یگان های خدمتی مختلف دارند، سرباز ها را تقسیم بندی کرده و برای سپری کردن دوران خدمت، اعزام می کنند. 

محل خدمت سربازی چگونه مشخص می شود؟

در حال حاضر معمولا محل خدمت سربازان را در شهری نزدیک محل خدمت و یا خود محل خدمت انتخاب می کننند ولی گاه ممکن است به دلیل کمبود نیروی سرباز در یک ارگان نظامی، فرد مشمول را برای خدمت در شهری که بیش از 300 کیلومتر با محل خدمت وی فاصله دارد اعزام کنند. در چنین شرایطی است که فرد تمایل به جابجایی خواهد داشت. ولی ممکن است برای وی سوال پیش بیاید که «جابجایی سرباز چقدر طول می کشد؟»، در ادامه مقاله به بررسی این موضوغ خواهیم پرداخت. 

مشمولین گرامی توجه داشته باشند که در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد خدمت سربازی، انتقالی و یا جابجایی سرباز می توانند با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایند. کارشناسان ما شما را به صورت کامل راهنمایی خواهند کرد.

 

🔗 برای اطلاع از نحوه معافیت سربازی دررفتگی مفاصل و شرایط آن بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

جابجایی سرباز چقدر طول می کشد؟

اگر روش جابجایی را برای تغییر محل خدمت خود انتخاب کرده اید ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که «جابجایی سرباز چقدر طول می کشد؟». برای رسیدن به پاسخ این سوال می توانید این بخش از مقاله را مورد مطالعه قرار دهید. لازم به ذکر است که مدت زمان دقیقی را نمی توان برای فرآیند جابجایی سرباز مشخص کرد چرا که این مدت کاملا بستگی به زمانی دارد که طول می کشد تا سربازی دیگر را به عنوان جایگزین خود پیدا کنید. چنانچه موفق به پیدا کردن سرباز شدید، مراحل جابجایی شما تقریبا تا سقف یک ماه به طول می انجامد و اگر خود نتوانید سربازی را به عنوان جایگزین پیدا کنید، لازم است تا به نیروی انسانی یگان محل خدمت خود درخواست دهید تا آن ها به دنبال سرباز جایگزین باشد. 

پس از کمک گرفتن و ارائه درخواست به نیروی انسانی یگان محل خدمت خود، چنانچه سربازی هم درجه و هم مدرک با شما در یگانی یکسان پیدا شود که می خواهد به شهر فعلی محل خدمت شما منتقل شود، می توانید سایر مراحل جابجایی را طی کنید. در این مرحله لازم است تا از فرمانده پادگان و فرمانده نیروی انسانی استان محل خدمت خود تاییدیه جابجایی دریافت کنید؛ در ارگانی نظامی مانند سپاه و وزارت دفاع معمولا فرآیند دریافت تاییدیه با سرعت بیشتری انجام می گیرد تا ارگانی مانند ارتش و یا نیروی انتظامی. پس از اینکه موفق شدید تا امضای هر دو فرمانده را دریافت کنید، معمولا دو الی سه ماه طول می کشد تا جابجایی شما صورت گیرد. 

🔻 مراحل تغییر یگان محل خدمت به کمک نیروی انسانی به صورت خلاصه عبارت است از:

🔸 ارائه درخواست به نیروی انسانی یگان محل خدمت مبنی بر جابجایی.

🔸 معرفی کردن سربازی که قرار است جایگزین شما باشد.

🔸 بررسی یگان محل خدمت (سرباز دوم باید مشغول به خدمت در یگانی یکسان با یگان شما باشد)

🔸 بررسی درجه و مدرک تحصیلی سرباز جایگزین برای یکسان بودن شرایط سربازها. 

🔸 تایید درخواست جابجایی توسط فرماندهان هر دو یگان.

🔸 آغاز پروسه جابجایی سربازان. 

 

🔗 برای اطلاع از نحوه خرید بیمه سربازی و افزایش سوابق بیمه بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

شرایط مورد نیاز برای دریافت جابجایی سربازی

همانطور که پیش تر گفته شد، منظور از جابجایی سرباز این است که شخص متقاضی، سربازی دیگر را در یگانی یکسان پیدا کند که هم درجه و هم مدرک با وی باشد و قصد داشته باشد تا محل خدمت خود را تغییر دهد. به عنوان مثال اگر شما قصد دارید تا از ارگان نیروی انتظامی سردشت به نیروی انتظامی رشت منتقل شوید، می بایست سربازی دیگر را پیدا کنید که هم مدرک و هم درجه با شما باشد و بخواهد از نیروی انتظامی رشت به نیروی انتظامی سردشت منتقل شود. در این حالت می توانید برای دریافت جابجایی اقدام کنید و جایگزین یکدیگر شوید. 

نکته ای که در رابطه با جابجایی لازم است توجه داشته باشید، این است که جابجایی فقط در میان یک ارگان نظامی ممکن است. یعنی از میان ارگان های موجود (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران (آجا)، نیروی انتظامی (ناجا) و وزارت دفاع) تنها می توانید با سربازی جایگزین شوید که یگانی یکسان دارید؛ به عنوان مثال هر دو باید در حال خدمت در وزارت دفاع باشید و یا هر دو در حال خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران (آجا) باشید. 

شرایط مورد نیاز برای دریافت جابجایی سربازی

چه تفاوتی میان انتقالی سربازی و جابجایی سربازی وجود دارد؟

توجه داشته باشید که روند جابجایی سرباز با انتقالی آن بسیار متفاوت است. به عنوان مثال در رابطه با انتقالی سرباز، لازم است تا دوره آموزشی تمام شده باشد و 6 ماه هم از دوره خدمت متقاضی گذشته باشد تا بتواند درخواست انتقالی دهد. پس از ارائه درخواست انتقالی نیز مرحله پایش سرزمینی آغاز می شود و در صورتی که استان محل سکونت (نه لزوما شهر محل سکونت) امکان انتقالی را داشته باشد، با درخواست انتقالی وی موافقت خواهد شد. 

ولی در روش جابجایی معمولا چون یگان خدمتی سربازی را از دست نمی دهد (چون سربازی دیگر جایگزین می شود)، راحت تر با درخواست جابجایی موافقت صورت می گیرد و نیازی به 6 ماه صبر کردن برای سپری شدن دوره خدمت نیز وجود ندارد. هم چنین در روش انتقالی، مشمول می بایست دارای شرایط ویژه ای باشد (متاهل بودن، سرپرست خانوار بودن و …)، ولی در روش جابجایی نیازی به این شرایط نیست و تنها می بایست سربازی را هم درجه و هم مدرک با خود در یگانی دیگر پیدا کنید که قصد خدمت در آن را دارید، تا با تایید فرماندهان هر دو یگان، فرآیند جابجایی صورت گیرد. 

💡 نکته مهم: توجه داشته باشید که امکان ارائه درخواست انتقالی برای سربازانی که دوره خدمت آن ها در پادگان‌ های مرزی کشور است، تقریبا غیر ممکن است و درخواست آن ها مورد موافقت قرار نمی گیرد. 

 

🔗 برای اطلاع از چگونگی معافیت سربازی متاهلین دارای فرزند بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

💢 شرایط جابجایی و انتقال سربازان متاهل به چه صورت است؟

براساس دستور فرمانده کل قوا آیت الله خامنه ای، تمامی سربازان متاهل می بایست در نزدیک ترین یگان به محل زندگی همسرشان خدمت سربازی خود را انجام دهند. با این حال گاه ممکن است که در تقسیم بندی ها، شهر محل خدمت سربازی متاهل دور از شهر محل سکونت همسرش باشد، در این حالت لازم است تا با ارائه مدارک مورد نیاز و مستند به پادگان خدمتی، درخواست انتقالی خود را ارائه دهید.

چنانچه با درخواست انتقالی شما موافقت نشود، می توانید برای دریافت جابجایی سربازی نیز اقدام کنید. اگر برایتان سوال ایجاد شد که «جابجایی سرباز چقدر طول می کشد؟»، باید بگوییم که در صورت پیدا شدن جایگزین معمولا یک الی سه ماه طول می کشد تا جابجایی شما صورت گیرد. 

شرایط جابجایی و انتقال سربازان متاهل به چه صورت است؟

مدارک مورد نیاز جهت ارائه به یگان خدمتی برای جابجایی سربازان متاهل عبارتند از:

🔹 اصل و کپی شناسنامه سرباز

🔹 اصل و کپی شناسنامه همسر سرباز

🔹 اصل و کپی کارت ملی سرباز

🔹 اصل و کپی کارت ملی همسر سرباز

🔹 ارائه عقدنامه

 

🔗 برای اطلاع از نحوه استعلام غیبت سربازی با کد ملی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

نحوه تقاضا دادن برای جابجایی در سربازی

گاه ممکن است پس از مشخص شدن شهر و یگان دوره خدمت، مشمول تقاضای تغییر محل خدمت داشته باشد. در این صورت چه روش هایی برای تغییر محل خدمت وجود دارد؟ جابجایی سرباز چقدر طول می کشد؟ چه شرایطی مورد نیاز است؟ چگونه می توان درخواست جابجایی و یا انتقالی داد؟ با مطالعه کامل این مقاله می توانید پاسخ تمامی این سوالات را مشاهده کنید. با همین دلیل نیز در این بخش از مقاله مراحل تقاضا دادن برای جابجایی سربازی را بیان خواهیم کرد تا متقاضیان گرامی بتوانند به راحتی این فرآیند را طی کنند. 

نحوه تقاضا دادن برای جابجایی در سربازی

در حالت کلی دو روش برای تغییر محل خدمت وجود دارد: درخواست انتقالی، درخواست جابجایی.

اولین روش که انتقالی سرباز نامیده می شود، دارای مراحل پیچیده ای است و لازم است تا فرد متقاضی دارای شرایطی خاص باشد و نیز 6 ماه از مدت دوره خدمت وی گذاشته باشد. در این حالت با ارائه درخواست انتقالی، درخواست وی از سوی یگان مربوطه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتیجه به وی اعلام می گردد. 

روش دوم که جابجایی سرباز نامیده می شود، دارای مراحل ساده تری است و برای متقاضیانی که تمایل دارند بدانند جابجایی سرباز چقدر طول می کشد؟ باید بگوییم که در صورت پیدا شدن سرباز جایگزین، با توجه به نوع ارگانی که در آن مشغول به خدمت هستید معمولا 1 الی 3 ماه طول می کشد تا جابجایی شما صورت گیرد. (سرعت جابجایی در ارگان های سپاه و وزارت دفاع بیشتر از ارگان های نیروی انتظامی و ارتش است.)

💠 به صورت خلاصه مراحل جابجایی سربازی را می توان به صورت زیر شرح داد:

اعلام درخواست خود مبنی بر جابجایی به نیروی انسانی یگان محل خدمت.

پیدا کردن یک سرباز جایگزین که هم درجه و هم مدرک با شما باشد و مایل به جابجایی محل خدمت خود با شما باشد. (برای پیدا کردن سرباز جایگزین می توانید درخواست خود را در بخش دیدگاه این مقاله نوشته و ارسال کنید تا چنانچه سرباز دیگری قصد جابجایی داشته باشد، بتواند با شما ارتباط برقرار کند.)

پس از پیدا کردن سرباز جایگزین، لازم است وی را به یگان محل خدمت خود معرفی کنید. 

یگان محل خدمت شما بررسی شرایط سرباز جایگزین را آغاز خواهد کرد و نتیجه را اعلام می کند.

بررسی درجه و مدرک تحصیلی هر دو سرباز آماده جابجایی توسط یگان های محل خدمت.

دریافت تاییدیه درخواست جابجایی سرباز توسط فرماندهان پادگان و فرمانده نیروی انسانی استان محل خدمت هر دو سرباز.

انجام مراحل جابجایی سربازی.

 

🔗 برای اطلاع از نحوه پیگیری کارت پایان خدمت سربازی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

نمونه متن نامه درخواست تغییر محل خدمت سربازی 

در این قسمت از مقاله می توانید نمونه ای از متن نامه ای را که می بایست به یگان محل خدمت خود (در صورتی که قصد تغییر محل خدمت خود را دارید) ارائه دهید، مشاهده کنید. در متن این نامه درخواست تغییر محل خدمت، به علت سرپرستی خانواده بیان شده است ولی می توانید با توجه به نوع درخواست خود، بخش های مورد نیاز را از جمله علت تغییر محل خدمت، تغییر دهید. متقاضیان گرامی توجه داشته باشید که در صورتی که به راهنمایی مشاوری مجرب در خصوص نوشتن نامه جابجایی سربازی نیاز داشتید، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید.

نمونه متن نامه درخواست تغییر محل خدمت سربازی 

🔰 نمونه ای از متن نامه درخواست تغییر محل خدمت سربازی عبارت است از:

امام على (ع) می فرمایند:
با صدقه و صله رحم، گناهان خود را پاک کنید و خود را محبوب پروردگارتان گردانید.

کَفِّروا ذُنوبَکُم وَتَحَبَّبوا اِلى‏ رَبِّکُم بِالصَّدَقَهِ وَ صِلَهِ الرَّحِمِ
======================================================================

جناب آقای …………………..

فرمانده محترم …………………..
موضوع: درخواست تغییر محل خدمت سربازی به علت سرپرستی خانواده

با سلام و احترام
بدینوسیله به استحضار می رساند اینجانب ……………. فرزند ………………. از تاریخ ………………..خدمت مقدس سربازی را در پادگان …………… شهر …………… آغاز نموده ام، ولیکن به علت ازدواج / به علت تکفل پدر و مادر که از بیماری قلبی رنج می برند و نیازمند مراقبت می باشند / به علت سرپرستی خانواده و اینکه کمک خرج و نان آور خانواده می باشم / دچار مشکلات عدیده مالی و روحی گردیده ام.

از آن مقام محترم تقاضا دارم با انتقال اینجانب به پادگان …………….. موافقت و اینجانب را از مشکل بسیار بزرگی که با آن مواجه هستم نجات بخشید. مدارک مربوط به ازدواج / تکفل / استشهاد محلی به پیوست به حضور ارسال می گردد.

امیدوارم خداوند در این دنیا به شما جزای خیر عطا نموده و در آخرت شما را با نیکان محشور فرماید.

از دستور مساعد جنابعالی جهت بررسی و حل مشکل کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

با تشکر و سپاس

 

🔗 برای اطلاع از بیماریهایی که باعث معافیت سربازی میشود بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

اخبار پیرامون جابجایی سربازی

📢 مدت زمان خدمت سربازی چند ماهه است؟ 17 یا 24 ماه؟

سربازی مهمترین بخش زندگی فرزندان ذکور ایرانی است چرا که بعد از رسیدن به سن 18 سالگی تمام، باید وضعیت خدمت سربازی خود را تعیین تکلیف کنند یا ادامه تحصیل داده و از معافیت تحصیلی استفاده کنند یا به خدمت سربازی رفته و خدمت خود را انجام دهند.

در سال های اخیر در راستای خوشایندسازی خدمت سربازی اقدامات مهمی صورت گرفته است که از جمله مهم ترین آن ها، افزایش حقوق سربازان و در ادامه کاهش مدت زمان سربازی با توجه به وضعیت بومی و غیر بومی بودن فرد مشمول و همچنین حضور در مناطق درگیر و بد آب و هواست.

در حال حاضر مدت خدمت سربازی در مناطق عادی برای سرباز بومی 24 ماه و برای مشمول غیر بومی 21 ماه در نظر گرفته شده است.

اگر سرباز در مناطق «امنیتی غیر درگیر یا بد آب و هوا» دوره خدمت سربازی خود را بگذراند اگر سرباز بومی آن منطقه باشد 21 ماه و اگر سرباز غیر بومی باشد به میزان 18 ماه خدمت سربازی دارد؛ همچنین برای سربازان بومی و غیر بومی که در مناطق «درگیر عملیاتی» خدمت سربازی خود را بگذرانند، 17 ماه دوره سربازی در نظر گرفته شده است.

البته باید گفت سربازانی که در مناطق امنیتی، بد آب و هوا و درگیر عملیاتی خدمت می‌کنند نسبت به سربازانی که در مناطق عادی خدمت سربازی خود را سپری می کنند حقوق بیشتری هم دریافت می کنند.

 

خلاصه مطلب

خدمت سربازی یکی از وظایف اجباری است که به عهده تمام آقایانی گذاشته شده است که 18 سالگی آن ها به اتمام رسیده است. پس از فرا رسیدن این سن لازم است تا برای ارسال دفترچه خدمت خود و اعزام به سربازی اقدام کنید. پس از پایان یافتن 2 ماه دوره آموزشی، دوره خدمت فرا می رسد. محل خدمت این دوره که برای مشمولین عادی 22 ماه می باشد، توسط ستاد کل نیروهای مسلح و ارگان های نظامی مشخص می شود. معمولا محل خدمت مشمولین در نزدیکی محل سکونت آن ها می باشد (مسافتی کمتر از 300 کیلومتر)، با این حال گاه ممکن است به علت کمبود نیروی سرباز در یک ارگان نظامی این فاصله بیشتر از 300 کیلومتر شود. برخی از افراد به دلایل مختلف نمی توانند در شهری دورتر از محل سکونت خود سربازی را به اتمام برسانند. در این شرایط می توانید تا از طریق جابجایی سرباز، به شهری نزدیک تر به محل سکونت خود منتقل شوید. ولی سوال پیش می آید که جابجایی سرباز چقدر طول می کشد؟ 

لازم به ذکر است که در صورت پیدا شدن سربازی که جایگزین شما باشد در آن یگان، معمولا یک الی سه ماه طول می کشد تا جابجایی صورت گیرد. در مقاله فوق می توانید نحوه تقاضا دادن برای جابجایی را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که از جمله شرایط مورد نیاز برای جابجایی دو سرباز، هم مدرک و هم درجه بودن هر دو و نیز در حال خدمت بودن در یگان هایی یکسان (به عنوان مثال در حال خدمت بودن هر دو در ارگانی مانند نیروی انتظامی) می باشد. برای مشاهده سایر شرایط مورد نیاز و نیز نمونه ای از متن نامه درخواست تغییر محل خدمت به مقاله فوق مراجعه کنید. 

متقاضیان گرامی می توانند برای پیدا کردن سرباز جایگزین، در قسمت دیدگاه این مقاله، شرایط خود را نوشته و ارسال کنند تا سایر سربازانی که به دنبال جابجایی می باشند، با شما ارتباط بگیرند. هم چنین می توانید تمامی سوالات خود را در مورد جابجایی سربازی از کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) بپرسید. و یا در قسمت کامنت سوالات خود را مطرح کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن مشاوران ما پاسخ سوالات شما را خواهند داد. 

 

📥 برای دانلود پی دی اف کامل مقاله جابجایی سرباز چقدر طول می کشد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

روند جابجایی سرباز چقدر طول می کشد؟

چنانچه شما در حال حاصر سربازی را برای جایگزینی با خود پیدا کرده باشید، با توجه به نوع یگان خدمتی شما، 1 الی 3 ماه طول می کشد تا جابجایی شما صورت گیرد. 

چه شرایطی برای دریافت جابجایی سربازی مورد نیاز است؟

هم درجه بودن دو سرباز، هم مدرک بودن دو سرباز و نیز در حال خدمت بودن در یگانی یکسان.

مراحل تقاضا دادن برای دریافت جابجایی سربازی به چه صورت است؟

لازم است تا نامه درخواست را به نیروی انسانی یگان محل خدمت خود ارائه دهید و پس از دریافت تاییدیه از فرمانده پادگان و فرمانده نیروی انسانی استان محل خدمت، جابجایی شما ظرف مدت 1 الی 3 ماه صورت خواهد گرفت.

نظرات

3 دیدگاه دربارهٔ «جابجایی سرباز چقدر طول می کشد؟»

  1. Avatar photo جواد فولادوند گفت:

    سلام .من میخخاستم با یه سرباز تو مرز جابجاشم سرباز رو پیدا کردم چطور باید اقدادم کنم و حالا که سرباز پیدا شده چند روز طول میکشه

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      درخواست خود را به صورت مکتوب به واحد منابع انسانی پادگان ارائه کنید.

  2. Avatar photo Hadi گفت:

    سلام سرباز ارتشم در تهران خدمت میکنم میخوام انتقالی بگیرم به شهر خودم تبریز کسی تمایل به جاب‌جای هست?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور