ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 1402 + شرایط، زمان فراخوان

ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای آشنایی با شرایط دانشگاه افسری امین

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه افسری امین ناجا، هر ساله آزمونی برگزار می کند تا در طی آن داوطلبان واجد شرایط را پذیرش کند. لذا، افراد پیش از ثبت نام در این آزمون، باید از شرایط ورود به دانشگاه افسری نیروی انتظامی مطلع شوند. سپس، در زمان مقرر به نشانی الکترونیکی police.ir مراجعه کرده و جهت ثبت نام دانشگاه افسری امین اقدام کنند. تمامی فرآیند ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین به صورت اینترنتی انجام می شود و افراد هزینه آن را نیز باید از همین طریق واریز کنند. در این مقاله به صورت کامل نحوه و شرایط ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی را شرح خواهیم داد؛ همراه ما باشید.

متقاضیان گرامی توجه داشته باشید که در صورت داشتن سوال و یا نیاز به راهنمایی جهت ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1402، می توانید با مشاوران مرکز ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

📢 اطلاعیه 📢

آزمون استخدامی دانشگاه علوم انتظامی امین به صورت مستقل از طریق سایت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به آدرس police.ir انجام می شود.

زمان ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 1402

در ابتدا باید ذکر کرد که ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی یا همان دانشگاه افسری امین معمولاً در مهر ماه برای داوطلبانی که شرایط ورود به دانشگاه افسری نیروی انتظامی را دارند انجام می شود. در این زمان تمامی داوطلبان واجد شرایط ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی، می توانند تمامی اقدامات لازم برای ثبت نام را در سایت دانشگاه افسری انجام دهند.

لازم به ذکر است تا بدانید که زمان ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین از 2 بهمن ماه آغاز شده و تا 15 فروردین 1403 ادامه خواهد داشت. داوطلبان شرکت در این دانشگاه می‌توانند در این زمان برای انجام مراحل ثبت نام دانشگاه افسری امین خود اقدام کنند.

زمان ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

بهترین قسمت برای خدمت در نیروی انتظامی کجاست؟ برای مطالعه ابن مقاله بر روی لینک کلیک کنید.

مهلت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۲

همانگونه که توضیح داده شد، ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین در سال گذشته از تاریخ ۲ بهمن ماه آغاز‌ شده‌ و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد. بنابراین، داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در این دانشگاه می‌توانند در این بازه زمانی تعیین‌شده‌جهت ثبت نام خود به سامانه گزینش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مراجعه و فرم اینترنتی ثبت نام دانشگاه افسری امین را تکمیل نمایند.

پس از تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۲، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

در صورتی که برخی داوطلبان به دلایلی نتوانند به موقع فرم ثبت نام خود را تکمیل کنند، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مهلت مجددی را برای ثبت نام این افراد در نظر خواهد گرفت تا آن‌ها بتوانند با بهره‌گیری از این فرصت، نام نویسی خود را انجام دهند.

همچنین، متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات تاریخ افسری نیروی انتظامی ۱۴۰۲ به دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی مراجعه کرده و اطلاعات لازم را در خصوص شرایط و ضوابط ثبت نام کسب نمایند.

سایت ثبت نام دانشگاه افسری امین

ثبت نام در دانشگاه افسری نیروی انتظامی به شکل کاملاً اینترنتی و از طریق مراجعه به سامانه police.ir انجام می گیرد. تمامی داوطلبان در صورت برخورداری از شرایط ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی می توانند با مراجعه به سامانه ذکر شده، کلیه فرآیندها و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

موضوع مهم و قابل ذکر در رابطه با نحوه ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی این است که داوطلبانی که مایل به ثبت نام و پذیرش در این دانشگاه هستند باید در زمان ثبت نام کنکور سراسری و در فرم ثبت نام خود برای تحصیل در این دانشگاه علاقمندی خود را با زدن یک تیک ابراز کنند.

در مرحله دوم ثبت نام دانشگاه افسری امین آن ها در سایت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و شرکت در آزمون ورودی این دانشگاه ضروری است. از طرفی فرد برای پذیرش دانشگاه افسری ناجا باید در مصاحبه برگزار شده توسط دانشگاه علوم انتظامی هم شرکت کند. مصاحبه ای بسیار مهم که قبولی در آن مستلزم پاسخگویی به سؤالاتی بسیار خاص است.

سؤالاتی که بدون داشتن اطلاعات کافی به هیچ وجه نمی توانید از عهده پاسخگویی به آن ها بربیایید و لزوماً باید مطالعه کافی را از طریق سایت ها و کتب معتبر برای پاسخگویی به آن ها داشته باشید. اگر می خواهید از نحوه پذیرش و شرایط دانشگاه افسری امین به همراه سوالات مصاحبه آن آشنا شوید، با مشاوران ما در ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس بگیرید.

برای اطلاع از چگونگی مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین و سوالات آن بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نحوه ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 1402-1403

نحوه ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

هر یک از شما داوطلبان گرامی برای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1402 باید مراحلی را طی نمایید. در واقع، شما عزیزان باید پس از وارد شدن به سایت این دانشگاه، مراحلی را به درستی انجام دهید که این مراحل، شامل موارد زیر می باشند:

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد استخدام بانوان در نیروی انتظامی کلیک کنید.

1️⃣ در اولین قدم برای ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی امین باید وارد سایتی به نام police.ir شوید. بعد از ورود به سامانه ثبت نام باید بر روی عبارت گزینه کلیک کنید.

نحوه ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

2️⃣ در مرحله بعدی، اگر قبلا ثبت نام نکرده اید، باید گزینه ثبت نام را انتخاب کرده و اطلاعات خود را وارد کنید. اما، اگر قبلا ثبت نام کرده باشید باید نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کرده سپس بر روی گزینه «ورود» کلیک کنید.

ثبت نام دانشگاه های علوم انتظامی امین

3️⃣ پس از وارد شدن به سامانه، از منوی سمت راست گزینه «ثبت نام» را انتخاب کنید. در این مرحله، صفحه ای مقابل شما باز می شود که در آن اطلاعات شما نمایش داده شده است. در این هنگام باید بر روی عبارت «اطلاعات فردی» کلیک کنید.

راهنمای ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

4️⃣ در مرحله بعدی، شما باید مابقی اطلاعات خود اعم از: تاریخ تولد، کد ملی، سری شناسنامه و … را به درستی وارد کنید. سپس، بر روی عبارت «ذخیره» کلیک کنید. پس از آن، باید به صفحه پیشین باز گشته و گزینه «اطلاعات تکمیلی فرد» را انتخاب کنید.

راهنمای تصویری ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

5️⃣ در این بخش نیز باید تمامی اطلاعات خواسته شده اعم از: وضعیت خدمت خود، تاریخ شروع و پایان آن، وضعیت مدارک تحصیلی خود و… را وارد کنید. سپس تمامی موارد را ذخیره کرده و مجدد به صفحه اولیه باز گردید، در این هنگام باید بر روی گزینه «تایید و دریافت کد رهگیری» کلیک کنید.

آموزش تصویری ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

این قسمت، اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا، شما باید تمامی اطلاعاتی که وارد کرده اید را بررسی کنید و در صورت وجود هر گونه اشتباه، آن را اصلاح نمایید. اگر اطلاعات خود را به درستی وارد کرده باشید، باید بر روی گزینه «تایید» کلیک کرده و کد رهگیری خود را دریافت کنید. به یاد داشته باشید که باید در حفظ و نگهداری این کد کوشا باشید.

لازم به ذکر است در صورت وجود و اثبات مغایرت در اطلاعاتی که وارد می کنید از ورود شما به این دانشگاه ممانعت به عمل آمده و از تحصیل در این دانشگاه بی بهره می‌شوید. اگر در هنگام وارد کردن اطلاعات و در ارتباط با جزئیات آن سوالی دارید می توانید با مشاوران متخصص ایران تحصیل 9099075307 در ارتباط باشید و یا به کلی ثبت نام دانشگاه افسری امین خود را به مشاوران ما بسپارید.

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

نکات ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1402

لطفا توجه داشته باشید که برای ثبت نام اینترنتی در دانشگاه علوم انتظامی امین، باید نکات زیر را رعایت کنید.

داوطلبانی که در بار اول نتوانسته‌اند اطلاعات خود را کامل کنند، می‌توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه، اطلاعات خود را تکمیل یا اصلاح کنند.

در وارد کردن اطلاعات اولیه خود، از جمله سن، مدرک تحصیلی، قد و… باید دقت کامل را به کار ببرید، زیرا افرادی که اطلاعات ناقص دارند، قابل ثبت نام نخواهند بود.

ثبت نام فقط برای داوطلبان آقا امکان‌پذیر است.

در صورت فراموش کردن کلمه عبور، لطفا کد ملی خود را از طریق تلفن به مدیریت گزینش استان محل سکونت خود اعلام کنید.

لطفا توجه داشته باشید که ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام قطعی در نیروی انتظامی نیست.

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1402-1403

پذیرش دانشگاه افسری نیروی انتظامی همچون سایر دانشگاه ها در صورت داشتن شرایط خاصی برای داوطلبین انجام می گیرد، کما اینکه این ارگان در بررسی این شرایط از سایر مراجع تحصیلی سختگیر تر نیز هست.

پیشنهاد می‌ شود این شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین را به دقت مطالعه کرده و از دارا بودن تمامی موارد مطمئن شوید. در غیر این صورت حتی در صورتی که فقط یکی از شرایط ثبت نام دانشگاه افسری امین را نداشته باشید از ثبت نام شما جلوگیری به عمل آمده و شما دیگر امکان تحصیل در این دانشگاه را از دست می دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط استخدام نیروی انتظامی روی لینک کلیک کنید.

شرایط ورود به دانشگاه افسری نیروی انتظامی به طور کلی در دو گروه اختصاصی و عمومی قرار می گیرند که در ادامه به تفضیل به بررسی آن ها می پردازیم.

شرایط و قوانین ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 1402

این شرایط اولین و مهم ترین شرایطی هستند که قبل از ثبت نام در این دانشگاه باید از وجود آن ها در خود مطمئن شوید. همان طور که از نام آن پیداست این شرایط شامل موارد چندان خاصی نیستند و عموما اکثر داوطلبان دارای آن ها هستند. لازم به ذکر است در مرحله مصاحبه های حضوری شاید نیاز پیدا کنید که کوچکترین ادعای خود را نیز ثابت کنید. پس در صحت داشتن این شرایط صادقانه عمل کنید.

✅ اعتقاد و پایبندی به دین مبین اسلام

✅ معتقد بودن به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه

✅ داشتن آمادگی برای فداکاری در راه دستیابی به اهداف نظام و کشور

✅ ایرانی الاصل و دارای پدر و مادر ایرانی بودن

✅ تابعیت جمهوری اسلامی ایران

✅ عدم پیشینه همکاری یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی و مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران

✅ نداشتن محرومیت استفاده از امکانات و تسهیلات دولتی

✅ عدم سوء سابقه کیفری

✅ نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

✅ دارا بودن تخصص های علمی لازم برای انجام خدمت مورد هدف

✅ برخورداری از سلامت و توانایی جسمی و روانی مورد نیاز برای خدمت مورد نظر

راهنمای تلفنی 24 ساعته

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد استخدام درجه داری نیروی انتظامی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 1403

در صورتی که شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین را دارید وارد فیلتر جدیدی از شرایط اختصاصی می شوید. علاوه بر این برخی از ویژگی های شما در جهت سهولت ورود به این دانشگاه به کارتان می آیند و در واقع یک امتیاز برای شما محسوب می شوند.

در ادامه به بررسی این شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1402 می پردازیم:

✅ آقایانی که برای جذب و پذیرش در دانشگاه افسری امین اقدام می کنند، قدشان نباید از 170 سانتی متر کمتر باشد.

✅ پذیرش از بین عزیزانی که در رشته های فنی حرفه ای و یا کاردانش تحصیل کرده اند، انجام نمی پذیرد.

✅ داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه الزامیست. (کارت معافیت در اینجا باعث عدم ثبت نام شما می شود)

✅ برخورداری از سابقه عضویت فعال در بسیج مسجد، مدرسه و یا محله می تواند برای شما امتیاز باشد.

✅ اگر جزء خانواده شهداء، ایثارگران و یا جانبازان هستید دارای امتیاز بیشتری خواهید بود.(تا 25 سالگی)

✅ افرادی که در زمینه های ورزشی و علمی موفق به کسب رتبه یا مدال شده اند و از این جهت جزء نخبگان به حساب می آیند شامل امتیاز ویژه هستند. البته این افراد نباید سنشان از 25 سال تمام بیشتر باشد.

✅ حداقل معدل برای فارغ التحصیلان رشته های معارف اسلامی، علوم تجربی و علوم ریاضی سیزده و رشته علوم انسانی لزوماً باید 14 باشد.

✅ اگر جزء فارغ التحصیلان مقاطع مختلف تحصیلی کاردانی و یا بالاتر هستید باید عرض کنیم که شرایط ورود به دانشگاه افسری نیروی انتظامی امین را ندارید.

✅ اگر هنوز هم محصل یکی از مقاطع دوازدهم و یا پیش دانشگاهی هستید باید تا آخر خرداد ماه از تحصیل در این مقاطع تحصیلی فارغ شوید.

✅ شما نباید کمتر از 18 سال داشته باشید.

برای اطلاع از شرایط مرخصی در دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

لیست رشته های تحصیلی در دانشگاه علوم انتظامی امین

دانشجویانی که در ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی شرکت می کنند، می توانند متناسب با مدرک تحصیلی خود یکی از رشته های این دانشگاه را انتخاب کنند.

لیست رشته های تحصیلی در دانشگاه علوم انتظامی امین

دانشگاه امین از 8 دانشکده تشکیل شده است که علوم مختلفی علوم و فنون اطلاعات و آگاهی، علوم فنون اداری و پشتیبانی، مرکز آموزش بین‌المللی پلیس، همچون فرماندهی و ستاد، علوم فنون راهنمایی و رانندگی، علوم و فنون مرزی، مرکز آموزش عالی عقیدتی و سیاسی و مجتمع آموزش عالی زنان پلیس، را شامل می شوند. لیست رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین، شامل موارد زیر می باشند:

برای اطلاع از منابع آزمون درجه داری ناجا و 3 منبع مهم آن روی لینک کلیک کنید.

دانشکده علوم و فنون اطلاعات و آگاهی
مقطع رشته مقطع
عملیات اطلاعات کاردانی
عمومی کشف علمی جرایم
آگاهی ، مبارزه با مواد مخدر، تشخیص هویت و مبارزه با جرایم اقتصادی کشف علمی جرایم کارشناسی
آگاهی کشف علمی جرایم
بررسی اطلاعات ، عملیات اطلاعاتی و پشتیبانی اطلاعات اطلاعات
حفاظت حفاظت کارشناسی ناپیوسته
تجزیه و تحلیل سیستم های اطلاعاتی اطلاعات کارشناسی ارشد
علوم اجتماعی علوم اجتماعی

 

دانشکده علوم فنون راهنمایی و رانندگی
مقطع رشته گرایش
کاردانی خدمات فنی راهور خدمات فنی راهور
عملیات راهور عملیات ترافیکی
کارشناسی خدمات فنی راهور خدمات فنی راهور
مهندسی ترافیک مهندسی ترافیک
عملیات راهور عملیات ترافیک
کارشناسی ارشد مهندسی ترافیک مهندسی ترافیک
عملیات راهور عملیات ترافیک تصادفات فرهنگ ترافیک

 

دانشکده علوم و فنون مرزی
مقطع رشته گرایش
کارشناسی ناپیوسته داخلی اداری مدیریت منابع انسانی
عقیدتی
مدیریت آموزشی
مدیریت دولتی
کارشناسی ارشد عقیدتی گرایش معارف
عقیدتی گرایش سیاسی
مدیریت منابع انسانی
عقیدتی

لازم به ذکر است این رشته ها مربوط به دفترچه سال جاری ورود به دانشگاه علوم انتظامی امین هستند و در صورت انتشار دفترچه جدید برای سال های آینده احتمال دارد رشته هایی به این لیست اضافه و یا از آن کم شود. در صورت تغییر در رشته های ارائه شده در همین مقاله در قالب بروزرسانی به اطلاع شما می رسانیم.

برای آشنایی بیشتر با اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مزایای تحصیل در دانشگاه افسری ناجا

شاید این سؤال در ذهن شما دوستان و همراهان گرامی ایجاد شده باشد که آیا تحصیل در دانشگاه افسری نیروی انتظامی مزیت هایی هم برای من به همراه دارد؟ باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که مزیت ها و امتیازاتی هم برای دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است.

مزیت ها و امتیازاتی که با وجود آن ها فرد دانشجو می تواند دوران تحصیل و دانشجویی خوبی را تجربه کند. برخی از مهم ترین مزیت های تحصیل در این دانشگاه، شامل موارد زیر می باشند:

🔷 دانشجویان از بدو ورود به استخدام رسمی نیروی انتظامی در خواهند آمد.

🔷 دانشجویان ضمن دریافت کمک‌ هزینه‌ تحصیلی از امکانات رفاهی، خوابگاه و بیمه‌ خدمات درمانی بهره‌مند خواهند شد.

🔷 فارغ‌التحصیلان در طول خدمت برابر مقررات بنیاد تعاون از وام خرید مسکن و سایر امتیازات متعلقه برخوردار خواهند شد و…

مزایای گفته شده در بالا تنها از مزیت های تحصیل در این دانشگاه است و قطعا تحصیل در این دانشگاه مزایای فراوان دیگری نیز به همراه دارد.

کال تو اکشن تماس

سوالات مصاحبه دانشگاه امین

همان طور که در بالا اشاره شد، قبولی در دانشگاه افسری نیروی انتظامی و ورود به این مرکز دانشگاهی بدون شرکت در مصاحبه برای هیچ فردی مقدور نیست. از این رو، هر فرد که مایل به تحصیل در این دانشگاه باشد باید خود را برای شرکت در مصاحبه آماده کند.

از میان مراحلی که باید در مصاحبه طی کنید می توان از مرحله معاینات کامل پزشکی (چشم، دندان، گوش و حلق و بینی، قلب و عروق و غیره)، تست ورزش، تست روخوانی از روی آیات و سوره های قرآن کریم و مصاحبه شفاهی یاد کرد.

در مرحله مصاحبه شفاهی سوالاتی در رابطه با موضوعات و مسائل مختلف از جمله عقاید سیاسی شما، مناسبت های مهم مذهبی، مسائل روز سیاسی، ولایت فقیه و احکام دین اسلام پرسیده می شود.

از طرفی ممکن است با سوالاتی از جمله این که اوقات فراغت خود را چگونه می گذرانید و آیا علاقه ای به کتاب خوانی و مطالعه هم دارید نیز در حین برگزاری مصاحبه روبرو شوید. اگر آمادگی کافی را برای پاسخگویی به این سؤالات داشته باشید به آسانی می توانید تمامی آن ها را بدون نگرانی و دلهره پاسخ بدهید.

پس اولا به طور دقیق از سوالاتی که قرار است از شما در طول برگزاری مصاحبه پرسیده شود، آگاه شوید و دوماً این که خود را به طور کامل برای پاسخ دادن به این سؤال ها و موفق بیرون آمدن از مصاحبه آماده کنید.

 

برای اطلاع از معاینه مقعدی استخدام نیرو انتظامی و ارتش چگونه است؟ روی لینک کلیک کنید.

 

نظرات دانشجویان دانشگاه امین

اغلب افرادی که در دانشگاه انتظامی امین درس می خوانند، نظرات مثبتی در رابطه با این دانشگاه دارند. برخی از نظرات دانشجویان آن به شرح زیر می باشند:

🔷 من در این دانشگاه درس خواندم، از نظر محل تحصیل، نحوه تدریس اساتید و …. از تمامی لحاظ بهترین دانشگاه بود.

🔷 دانشگاه افسری امین، امکانات رفاهی زیادی را در اختیار تمامی دانشجویانش قرار می دهد.

🔷 من به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شدم، و هم اکنون در استخدام نیروی انتظامی هستم. لذا، می توانم بگویم افرادی که به دنبال کار کردن بلافاصله پس از اتمام درس خود هستند، این دانشگاه برایشان بهترین گزینه است.

🔷 افرادی که می خواهند در این دانشگاه پذیرفته شوند، باید تمامی شرایط ثبت نام را دارا باشند.

نظرات دانشجویان دانشگاه امین

موارد بیان شده فقط نظر تعدادی از دانشجویان این دانشگاه است، برای آشنایی با سایر نظرات و یا مصاحب با آن ها، می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس بگیرید.

 

اخبار پیرامون دانشگاه افسری ارتش

📢 آزمون ورودی دانشگاه‌ های افسری ارتش برگزار شد:

آزمون اختصاصی ورودی دانشگاه‌ های افسری ارتش، روز جمعه (8 دی) در دانشگاه افسری امام علی (ع) و 25 حوزه امتحانی در مراکز استان‌ ها و شهرستان‌ های پرجمعیت کشور با شرکت بیش از 20 هزار داوطلب در شاخه‌ های تحصیلی علوم تجربی، ریاضی فیزیک، علوم انسانی و معارف اسلامی برگزار شد.

گفتنی است، از داوطلبان واجد شرایط بعد از قبولی در آزمون ورودی، برای انجام فرآیند گزینش (مکتبی، امنیتی، پزشکی، آمادگی جسمانی و…) دعوت خواهد شد.

به گفته امیر دریادار محمد پورکلهر معاون نیروی انسانی ارتش، مراحل مصاحبه و گزینش پذیرفته‌ شدگان آزمون ورودی از 23 دی ماه آغاز و تا 16 اسفند ماه ادامه خواهد داشت و نتایج نهایی نیز اواخر تیرماه ماه سال 1403 به اطلاع داوطلبان می‌ رسد.

داوطلبان آزمون سال جاری دانشگاه‌ های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حضور در دانشگاه‌ های افسری امام علی (ع) نیروی زمینی، خاتم‌ الانبیا(ص) نیروی پدافند هوایی، شهید ستاری نیروی هوایی، علوم دریایی امام خمینی (ره) و علوم و فنون فارابی با یکدیگر به رقابت پرداختند.


 

خلاصه مقاله ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را با نحوه ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین به طور کامل آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که برای ثبت نام در این دانشگاه باید تمامی شرایط ورود به دانشگاه افسری نیروی انتظامی را دارا باشید. در غیر این صورت، نمی توانید در سامانه ذکر شده در مقاله، فرایند ثبت نام را انجام دهید. برای راهنمایی هر چه بهتر شما متقاضیان گرامی در مقاله بالا راهنمای تصویری نحوه ثبت نام دانشگاه افسری امین را ارائه کرده ایم. همچنین سوالات ازمون مصاحبه این دانشگاه را بیان کردیم.

متقاضیان گرامی چنانچه پس از مطالعه دقیق مقاله بالا در رابطه با نحوه یا شرایط ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1402 سوالی داشتید، می توانید با همکاران ما در مرکز ایران تحصیل به شماره 9099075307 ارتباط برقرار کنید. مشاوران ما همه روزه حتی در ایام تعطیل نیز از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. همچنین می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه برای ما نوشته و ارسال کنید.

برای دانلود فایل pdf مقاله ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین کلیک کنید.

4.5/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای آشنایی با شرایط دانشگاه افسری امین

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین چه تاریخی است؟

زمان دقیق ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین در متن مقاله ذکر شده که می توانید برای اطلاع از مهلت تعیین شده به متن مقاله مراجعه نمایید.

آیا ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی به صورت اینترنتی انجام می شود؟

بله. ثبت نام در مهلت اعلام شده برای هر فرد به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه افسری امین به چه صورت است؟

امکان پذیرش بدون آزمون در این دانشگاه وجود ندارد جهت اطلاعات بیشتر اطلاعیه داخل سایت را مطالعه فرمایید.

نظرات

303 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 1402 + شرایط، زمان فراخوان»

  1. Avatar photo سعید عبدی گفت:

    سلام وقت بخیر من چند ماه منتظرم سایت دانشگاه امین باز بشه ثبت نام کنم ولی ب روز رسانی نشده لطفا بفرمایید چ تاریخی سایت باز می‌شود خیلی نگرانم در قسمت بالا نوشتید آبان ماه ثبت نام بوده ولی یکسره سایت و گوگل نگاه میکنم فقط آذر ماه پارسال تاکیید کردن

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز در مورد زمان باز شدن سایت و فراخوان استخدامی باید منتظر باشید و زمان تعیین شده ای وجود ندارد.

  2. Avatar photo رسول گفت:

    سلام وقت بخیر ..
    سن من 22سال .
    پایان خدمت دارم .
    بسیجی فعال هم بودم تو گردان.
    مدرک دیپلم کاردانش دارم ..
    معدلم 17هست..
    ایا قبول میکنن میشه وارد دانشگاه افسری بشیم یا نه ..
    ممنون میشم جواب بدین

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقت بخیر
      امکان قبول شدن به علت شرایط مدرک دانشگاه افسری برای شما وجود ندارد

  3. Avatar photo عاطفی گفت:

    سلام دانشکده افسری امین برای خانمها پذیرش نداره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      زمان زیدی میباشد که دانشگاه کوثر فراخوانی بابت ثبت نام نداده

  4. Avatar photo رامین گفت:

    دانشگاه افسری امین من رو که قبلا یه بار به خاطر اینکه زدم به یه موتوری یه شب بازداشت بودم قبول میکنه؟ فقط به علت تصادف بود و دلیل دیگری وجود نداشت

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر سابقه داشته باشید امکان استخدام وجود نداره

  5. Avatar photo ابوالفضل بسیج گفت:

    سلام ببخشید من به بیماری ام اس خفیف مبتلا هستم چه کار کنم تا از بخش پزشکی قبول بشم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      ممکنه ردتون کنن

      1. Avatar photo محمدعلی گفت:

        سلام من عموم سابقه کیفری داره به من ربط داره واسه استخدام

        1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

          سلام. خیر تاثیری نخواهد داشت.

  6. Avatar photo M گفت:

    سلام ‌من دیپلم علوم انسانی دارم معدل کل ۱۴/۴۷ هست ۲۲ سال سن دارم بسیجی فعالم دارم دو حکم هم دارم بسیج سازندکی دارم عضو شورای پایگاه هم هستم حکم قهرمانی فوتسال هم دارم میتونم ثبت نام کنم علاقه خیلی بالای برای دانشکده انتظامی امین
    دارم میتونم ثبت نام کنم ؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز بله شرایط ثبت نام را دارید و میتونید بعد از اعلام فراخوان اقدام کنید.

  7. Avatar photo Mo گفت:

    سلام ‌من دیپلم علوم انسانی دارم معدل کل ۱۴/۴۷ هست بسیجی فعالم دارم میتونم ثبت نام کنم علاقه خیلی بالای برای دانشکده انتظامی امین
    دارم میتونم ثبت نام کنم . ؟؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      درصورت داشتن شرایط دیگر از جمله سن امکان استخدام دارید

      1. Avatar photo Mo گفت:

        سلام وقت بخیر سن من ۲۲ سالم هست بسیجی فعالم دارم ‌دو حکم هم دارم بسیج سازندگی هست ‌عضو پایگاه هم هستم بدنی ورزید هم دارم ؟؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          تنها راه ورود شما به دانشگاه امین فقط از طریق کنکور میباشد

  8. Avatar photo محمدامین قائدرحمتی گفت:

    سلام وقت بخیر سن من۱۷سال است زمان ثبت نامش مشخص شده یا نه

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق سایت گزینش پلیس پیگیری نمایید.

  9. Avatar photo محمد گفت:

    سلام امروز 11ابان 1402 هستش و ثبت نام دانشگاه امین تموم شده یا باید منتظرش بمونیم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      سامانه در حال حاضر فعال می باشد

  10. Avatar photo محمد گفت:

    سلام وقت بخیر
    من در سال دوازدهم رشته انسانی در حال تحصیل هستم ولی هنوز ۱۷ سال سن دارم آیا میتوانم در آزمون شرکت کنم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله می توانید در آزمون ثبت نام کنید

  11. Avatar photo حدیث گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای آزمون ورودی دانشگاه افسری (رشته انسانی)چه دروسی رو باید بخونیم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      هنوز دفترچه منتشر نشده است

      1. Avatar photo حسین گفت:

        سلام معدل دیپلم انسانیم 14هست میتونم ثبت نام منم برای دانشکاه امین؟

        1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

          سلام. بله از طریق کنکور شرط معدل ندارد.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام درجه داری نیروی انتظامی

    استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403 + ثبت نام | gozineshpolice

    زمان استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403 مشخص شد. در حال حاضر ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی آغاز شده است و افراد می توانند از طریق سایت gozinesh.police.org برای نام نویسی اقدام کنند. لازم به ذکر است احتمال تمدید مجدد...
  • شرایط استخدام نیروی انتظامی

    شرایط استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۲ + سنی و فیزیکی | gozineshpolice

    شرایط استخدام نیروی انتظامی از جمله الزاماتی است که نداشتن یکی از آن ها باعث جلوگیری از استخدام شما خواهد شد. در نتیجه تسلط بر این شرایط بسیار اهمیت دارد و احتمال قبولی شما را بسیار بالا خواهد برد. استخدام...
  • استخدام نیروی انتظامی

    استخدام نیروی انتظامی 1403 {شرایط،زمان} | gozineshpolice

    استخدام نیروی انتظامی بسیار حساس بوده و متقاضیانی که در آزمون کتبی شرکت می کنند، می توانند با مطالعه نمونه سوالات آزمون نیروی انتظامی خودشان را برای گزینش آماده کنند. نیروی انتظامی، هر ساله بر اساس نیاز خود، افرادی که...
  • گزینش ارتش

    مراحل گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران 1403 + تجربیات قبولی

    ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از یگان های دولتی کشور هر ساله از میان افراد واجد شرایط نیرو جذب می کند. شما بعد از ثبت نام و قبولی در آزمون استخدامی آن باید در گزینش آن شرکت کنید....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)