ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین ۱۴۰۳

منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین ۱۴۰۳ برای داوطلبان مایل به ادامه تحصیل در این دانشگاه ضروری است. در واقع، هر داوطلب باید بداند که منابع آزمون استخدامی دانشگاه علوم انتظامی امین که قرار است از آن ها سؤال طرح شود شامل چه مواردی می شوند. اطلاع از منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین ۱۴۰۳ برای کسب حداقل و یا حتی حداکثر نمره یا رتبه قبولی در آزمون ورودی دانشگاه ها الزامی به نظر می رسد.

در این نوشته، با ارائه اطلاعات لازم در رابطه با منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین در خدمت شما داوطلبان و همراهان عزیز هستیم. اطلاعاتی که مسلماً با دانستن آن ها از منابع آزمون استخدامی دانشگاه علوم انتظامی امین مطلع می شوید و می توانید تصمیم بهتری در زمان خرید تهیه این منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین بگیرید.

اهمیت اطلاع از منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین چیست؟

شاید بپرسید که اطلاع از منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین چه اهمیتی دارد؟

در صورت داشتن اطلاعاتی دقیق و موثق در رابطه با منابع آزمون استخدامی دانشگاه علوم انتظامی امین چه امتیازاتی شامل حال من می شود؟

در پاسخ به این سؤال مهم و این که چرا اطلاع از منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین می تواند برای هر داوطلب مهم و ضروری باشد باید ابتدا نکته مهمی را خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم.

آن هم این که اسامی دروسی که از آن ها در آزمون ورودی دانشگاه افسری نیروی انتظامی سؤال طرح می شود کاملاً مشخص است.

اما منابعی که برای پاسخ گویی به سؤالات مطرح شده در این آزمون باید مطالعه کنید منابع مشخص و معینی نیستند.

در نتیجه، و با توجه به مشخص نبودن منابع دقیق جهت مطالعه برای این آزمون شناخت دقیق منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین اطلاع از منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین اهمیت زیادی برای شما دارد.

زیرا باید بدانید که کدام یک از کتب و منابع آزمون استخدامی دانشگاه علوم انتظامی امین موجود در بازار از بقیه بهتر و جامع تر هستند و می توانند سطح یادگیری شما را تا حد زیادی بالا ببرند.

منابعی که در صورت مطالعه دقیق بتوانید به کسب نمره و یا رتبه ای عالی در آزمون ورودی دانشگاه افسری امین امیدوار باشید.

ویژگی های بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین چیست؟

آیا می دانید بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

به نظر شما داشتن چه ویژگی هایی بهترین منابع آزمون استخدامی دانشگاه علوم انتظامی را از سایر منابع موجود در بازار متمایز می کند؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما دوستان و همراهان گرامی عرض کنیم که بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین منبعی است که بتواند به آسانی نیاز آموزشی شما را به عنوان یک داوطلب ورود به دانشگاه افسری امین برآورده کند.

در واقع، در بهترین منابع آزمون استخدامی دانشگاه علوم انتظامی امین باید بتوانید سؤالات آزمون سال های قبل برگزاری امتحان ورودی دانشگاه امین را پیدا کنید.

از طرف دیگر، وجود توضیحاتی جامع و کامل از مطالب و مفاهیم درسی در هر کدام از این منابع آزمون استخدامی دانشگاه علوم انتظامی امین ضروری است.

توضیحاتی که با مطالعه آن ها بتوانید هر آن چه را که برای شرکت در سر جلسه آزمون نیاز دارید را بدست آورید.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم و اساسی منابع آزمون استخدامی دانشگاه علوم انتظامی امین بیان ساده و شیوای مطالب و مفاهیم درسی است.

به طوری که، داوطلب مشکلی در درک و فهم آن ها نداشته باشد و توضیحات بسیار روان و قابل فهم آورده شده باشند.

مورد مهم دیگر به عنوان یکی از ویژگی های اساسی منابع آزمون استخدامی دانشگاه علوم انتظامی امین ارائه خلاصه هایی از هر کدام از فصول کتاب در آخر آن هاست.

این خلاصه ها در زمان مرور بسیار به کار می آیند و داوطلب می تواند با استفاده از آن ها مطالب فراموش شده را به خاطر بیاورد.

از طرف دیگر، بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین باید دارای پاسخنامه ای دقیق و تشریحی برای سؤالات مطرح شده در سال های قبل هم باشد.

به این ترتیب هر فرد می تواند با مرور آن ها تمامی مطالب، نکات و جزئیات مربوط به هر کدام از سؤالات را فرا بگیرد.

مورد دیگر این که، در زمان خرید انواع منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین از معتبر بودن برند آن مطمئن شوید.

در واقع، برندهایی از کتب را خریداری کنید که از هر نظر عالی و بهترین باشند و در بین داوطلبان شناخته شده و معتبر هستند.

قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در دانشگاه افسری امین از لیست منابع و جزواتی که باید برای این آزمون مطالعه بفرمایید مطلع شوید.

چگونه می توانم بهترین منابع آزمون استخدامی دانشگاه علوم انتظامی امین را انتخاب کنم؟

انتخاب بهترین منابع آزمون استخدامی دانشگاه علوم انتظامی امین از مهم ترین مواردی است که ذهن داوطلبان ورود به این دانشگاه معروف را به خود مشغول کرده است.

در واقع، باید در انتخاب این منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین به نکاتی چند از جمله وجود ویژگی هایی ضروری در آن توجه کرد.

اما به شما توصیه می کنیم که در زمان انتخاب منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین حتماً از کمک مشاوری خبره که قادر به ارائه راهنمایی های لازم جهت انتخاب بهترین منابع باشد استفاده کنید.

مشاوری که با داشتن تجربه و اطلاعاتی دقیق و موثق بتواند یاری گر شما در زمان انتخاب این منابع و مأخذ باشد.

مشاوران ایران تحصیل با داشتن تجربه و اطلاعاتی بالا می توانند هدایت گر شما در زمینه انتخاب بهترین و کامل ترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین باشند.

منابع آزمون ورودی دانشگاه امین چه دروسی هستند؟

آیا می دانید منابع آزمون ورودی دانشگاه نیروی انتظامی امین شامل چه مواردی می شوند؟

در این بخش با ذکر منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

باید عرض کنیم که در مجموع منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین شامل شش درس مختلف یعنی معارف اسلامی، اطلاعات عمومی، تست هوش، زبان عربی، زبان انگلیسی، معارف اسلامی و ادبیات فارسی می شود.

منابعی که مطالعه دقیق و اصولی آن ها برای قبولی و پذیرش در آزمون ورودی دانشگاه افسری امین الزامی است.

نحوه مطالعه منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین برای قبولی چگونه است؟

حتماً‌ این سؤال مهم برای شما هم مطرح شده است که خب حال که بهترین و مناسب ترین منابع را برای شرکت در آزمون ورودی دانشگاه امین انتخاب کرده ام این منابع را چگونه باید مطالعه کنم؟

اصلاً‌ بهترین شیوه مطالعه برای قبولی و پذیرش در آزمون کتبی ورودی دانشگاه نیروی انتظامی امین چیست؟

داوطلبانی که در سال های قبل در این آزمون پذیرفته شده اند و به مراحل بعدی پذیرش راه پیدا کرده اند دروس را چگونه مطالعه کرده اند؟

آیا این شیوه های مطالعه شیوه های خاص و منحصربه فردی بوده اند که آن ها با به کارگیری آن ها توانسته اند به مؤفقیت برسند.

باید عرض کنیم که این شیوه ها روش های عجیب و غریب نبوده اند که داوطلبان با به کارگیری آن ها توانسته اند مؤفق شوند.

بلکه داوطلبان بهترین و متداول ترین روش ها را برای مطالعه و یادگیری دروس و منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین انتخاب کرده اند.

حتماً می پرسید این روش ها چیست که داوطلبان قبول شده در طول سال های گذشته با رعایت آن ها توانسته اند به حد بالایی از یادگیری برسند و مؤفقیت را از آن خود کنند.

باید عرض کنیم که روش هایی همچون خلاصه نویسی، مرور مکرر مطالب درسی، حل سؤالات فراوان (چه سؤالات تألیفی موجود در منابع مورد مطالعه و چه سؤالات آزمون های سال قبل) یادداشت برداری از نکات و توضیحات مهم را می توان جزء بهترین و متداول ترین روش های مطالعه دانست.

روش هایی که با استفاده از آن ها می توانید مؤفقیت زیادی را برای خود به ارمغان بیاورید و نمره مورد نیاز خود را در آزمون ورودی دانشگاه افسری امین کسب کنید.

چگونه می توان با بهترین روش های مطالعه آشنا شد؟

حتماً با توضیحات داده شده در بالا در رابطه با این موضوع کنجکاو شده اید که خب چگونه می توان تمامی روش های مطالعه برای یادگیری دروس و مطالب درسی مربوط به آزمون را شناخت و با جزئیات مربوط به هر کدام آشنا شد؟

در بخش بالا شماری از این روش ها را خدمت شما دوستان عزیز عرض کردیم. اما مسلمآً روش های دیگری هم برای یادگیری مطالب و مفاهیم دروس وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

بعلاوه، باید با نحوه پیاده سازی و جزئیات هر کدام از روش های مذکور هم آشنایی لازم را پیدا کنید.

بهترین روش اطلاع از دقیق ترین و کامل ترین شیوه های مطالعه این است که از کمک مشاوری خبره در این حوزه استفاده کنید.

مشاوری که بتواند شما را با انواع شیوه های متداول مطالعه که از قضا در طول سال های گذشته مورد استفاده دیگر داوطلبان هم بوده اند به میزان زیادی آشنا کند.

مشاوران ایران تحصیل با ارائه بهترین و حامع ترین شیوه های مطالعه و یادگیری دروس و منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین در خدمت شما دوستان عزیز هستند.

منابع آزمون ورودی دانشگاه امین را از فروشگاه ها و سایت های معتبر خریداری کنید

خرید منابع آزمون ورودی دانشگاه امین به دو طریق برای داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در این آزمون میسر است.

یکی از راه ها این است که خودتان یک یا علی بگویید و یه سری به کتابفروشی های میدان انقلاب تهران بزنید و از میان کرور کرور کتاب موجود در بازار بهترین و مشهورترین آن را برای خرید انتخاب کنید.

کتاب هایی که با جامع و کامل بودن خود می توانند نیاز شما را در یادگیری و درک و فهم مطالب درسی به خوبی برآورده کنند.

اما یک روش دیگر با توجه به سختی رفتن به کتابفروشی ها و فرار از در ترافیک ماندن و سوار اتوبوس و مترو و بی آرتی شدن آن هم در این وضعیت وحشتناک شیوع ویروس کرونا استفاده از آن بسیار به شما توصیه می شود همان خرید اینترنتی است.

تنها کاری که باید بکنید این است که با آرامش خاطر در منزل بنشینید، کتاب ها و منابع مورد نظر خود را سفارش دهید و در آخر برای ارسال آن صبر کنید.

اما صبر کنید  از هر سایتی نمی توان برای خرید و تهیه منابع آزمون ورودی دانشگاه امین اقدام کرد.

در واقع، باید خرید خود را از میان سایت هایی انجام دهید که از هر نظر معتبر هستند و در میان اهالی درس و کتاب شناخته شده تر هستند.

اما چگونه این سایت های معتبر را بشناسید؟ برای شناخت و اطلاع از این سایت های معتبر چه کسب بهتر از مشاوران مجموعه ایران تحصیل که می توانند بهترین اطلاعات را در زمینه انواع سایت های شناخته شده در این زمینه در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار دهند.

پس وقت را هدر ندهید و برای شناخت بهترین سایت های فروشنده منابع مورد نیاز برای قبولی در آزمون ورودی دانشگاه نیروی انتظامی امین با آن ها تماس حاصل فرمایید تا هر آن چه را که نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهند.

آیا کلاس های آموزشی هم برای قبولی در آزمون ورودی دانشگاه امین وجود دارد؟

شاید این موضوع برای شما هم سوآل شده باشد که خب آیا کلاس های آموزشی هم برای قبولی و پذیرش در آزمون ورودی دانشگاه امین وجود دارد یا خیر؟ در صورت وجود کدام مؤسسات یا آموزشگاه ها برگزار کننده این دوره ها هستند؟

آیا می توان به آن ها اعتماد کرد؟ آیا آموزش های لازم را به ما به داوطلب ارائه می دهند یا خیر؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با وجود یا عدم وجود کلاس های آموزشی برای قبولی و پذیرش در آزمون ورودی دانشگاه امین هستید با مشاوران ایران تحصیل در تماس باشید.

مشاوران ما با داشتن اطلاعاتی موثق می توانند شما را از وجود یا عدم وجود این مؤسسات و آموزشگاه ها مطلع کنند و اطلاعاتی را درباره آن ها در اختیار شما بگذارند.

3.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین شامل چه مواردی می شوند؟ 

منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین شامل دروسی همچون معارف، زبان انگلیسی و غیره می شوند.

چگونه می توانم از منابع آزمون استخدامی دانشگاه علوم انتظامی امین مطلع شوم؟ 

برای اطلاع دقیق از منابع آزمون استخدامی دانشگاه علوم انتظامی امین با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

اهمیت اطلاع از بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین چیست؟ 

با شناخت بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین می توانید قبولی را از آن خود کنید.

نظرات

20 دیدگاه دربارهٔ «منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری امین ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo امیر گفت:

    سلام برای آزمون ورودی ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ دانشگاه امین کتابای درسی ایی که در منابع سایت گفته شده مطالعه کنیم کفایت میکنه؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      تقریبا

  2. Avatar photo یونس گفت:

    سلام ببخشید من معدل کتبیم شده 15 و نهایهام شده 13 و 45 رشته ی تحصیلی من هم انسانی هستش آیا میتونم توی دانشگاه افسری امین قبول بشم

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. دوست عزیز قبولی یا عدم قبولی در دانشگاه امین ارتباطی به معدل ندارد و شما اگر شرط معدل رو داشته باشید بقیه ی شرایط قبولیتون مربوط به آزمون ورودی و مصاحبه ی شما میباشد.

      1. Avatar photo مهدی گفت:

        سلام وقت شما بخیر
        ببخشید از رشته کامپیوتر هم برمیدارن

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت به خیر
          پذیرش دانشگاه های افسری از بین داوطلبین دیپلم رشته های نظری انجام می شود.

  3. Avatar photo پارسا گفت:

    سلام خسته نباشید میگم کسی که سال دوازدهم هست کنکور رو داده و یه مهندسی قبول شده میتونه دانشگاه انتظامی امین هم ثبت نام کنه که بعد از قبولی کامل در این دانشگاه از دانشگاه مهندسی بیاد بیرون بیاد دانشگاه امین؟
    و ثبت نام و آزمون کتبی و مراحل دانشگاه امین قبل از کنکور هست یا نه ؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام بله دوست عزیز این مورد امکان پذیر میباشد و در صورت قبولی در تمام مراحل باید از دانشگاه قبلی انصراف قطعی شود.

  4. Avatar photo محمدرضا گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت شما من رشته علوم انسانی هستم و الان در حال حاضر کلاس دوازدهم رشته علوم انسانی هستم و در سال گذشته یعنی کلاس یازدهم رشته علوم انسانی من در تمامی دروس افت تحصیلی کردم و مجددا باید همه دروس در شهریور ماه امتحان بدم ولی الان در تماس دروس کلاس دوازدهم علوم انسانی موفق شدم و قصدم و هدفم ورود به دانشگاه افسری امین هست میخواستم بدونم پس اصلاح تمای دروس سال گذشته و پس از اخذ مدرک دیپلم به من میتونم اقدام به ثبت‌نام دانشگاه افسری امین بکنم خیلی متشکر پاسخگو باشید

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز برای ثبت نام در این دانشگاه باید معدل بالای 14 داشته باشید.

  5. Avatar photo بهنام گفت:

    سلام ضریب کتاب ها رو بگین مثلا دینی ضریبش چنده و عربی ضریبش چنده برای ورودی

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      ضرایب دروس به شرح زیر است
      زبان و ادبیات فارسی =4
      عربی=2
      فرهنگ و معارف اسلامی=3
      زبان انگلیسی =2

  6. Avatar photo amer گفت:

    سلام میخواستم بدونم که از منابع ازمون مثل ادبیات، دینی، عربی و زبان سوالاتش برای ازمون از سه دبیرستان هستش یانه؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. بله دوست عزیز منابع کتابهای دوران دبیرستان شما میباشد.

  7. Avatar photo REZA گفت:

    سلام من معدل ۱۵/۴۶و کتبی نهایی 13/99 برا دانشگاه افسری می تونم امتحان بدم

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام بستگی به رشته تون دارد

  8. Avatar photo احمد گفت:

    سلام به مشاور عزیز میگم چه کتابی را بخوانیم منظورم اینه کتاب درسی بخونیم یاد باید از جایی خاصی کتب بخصوصی را باید خریداری کنیم

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت به خیر.
      دانشگاه های افسری کتاب خاصی و منابع خاصی ندارند.

  9. Avatar photo علی جانگیری گفت:

    میشه بگید برای امسال ریاضی و کامپیوتر بخونیم یا ن?

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام .بله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام درجه داری نیروی انتظامی

    استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403 + ثبت نام gozineshpolice

    زمان استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403 مشخص شد. در حال حاضر ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی آغاز شده است و افراد می توانند از طریق سایت gozinesh.police.org برای نام نویسی اقدام کنند. لازم به ذکر است احتمال تمدید مجدد...
  • شرایط استخدام نیروی انتظامی

    شرایط استخدام نیروی انتظامی 1403 + سنی، فیزیکی و معاینات

    شرایط استخدام نیروی انتظامی از جمله الزاماتی است که نداشتن یکی از آن ها باعث جلوگیری از استخدام شما خواهد شد. در نتیجه تسلط بر این شرایط بسیار اهمیت دارد و احتمال قبولی شما را بسیار بالا خواهد برد. استخدام...
  • ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

    ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط، زمان و رشته ها

    دانشگاه افسری امین ناجا، هر ساله آزمونی برگزار می کند تا در طی آن داوطلبان واجد شرایط را پذیرش کند. لذا، افراد پیش از ثبت نام در این آزمون، باید از شرایط ورود به دانشگاه افسری نیروی انتظامی مطلع شوند....
  • استخدام نیروی انتظامی

    استخدام نیروی انتظامی 1403 + زمان، شرایط و مدارک | gozinesh

    استخدام نیروی انتظامی بسیار حساس بوده و متقاضیانی که در آزمون کتبی شرکت می کنند، می توانند با مطالعه نمونه سوالات آزمون نیروی انتظامی خودشان را برای گزینش آماده کنند. نیروی انتظامی، هر ساله بر اساس نیاز خود، افرادی که...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)