ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هنر اصفهان 1403 + رشته ها

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

متقاضیانی که قصد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان 1403-1404 را دارند می توانند به سایت دانشگاه رجوع کرده و شرایط ثبت نام را در فراخوان های منتشر شده دقیق مطالعه کنند و در زمان تعیین شده ثبت نام کرده و مدارک لازم را ارسال کنند.

در حال حاضر دانشگاه هنر اصفهان حدود سه هزار نفر دانشجو دارد که در دانشکده های حفاظت و مرمت، معماری و شهرسازی، صنایع دستی، هنرهای تجسمی و پژوهش های عالی هنر و کارآفرینی درحال تحصیل می باشند. دانشگاه هنر اصفهان بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد سال 1403 _ 1403 طی فراخوانی اقدام به جذب دانشجو کرده است.

فراخوان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان 1403-1404

دانشگاه هنر اصفهان طبق آیین نامه ابلاغی ” پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد” به شماره ۳۰۷۸۶۲/ ۲ مورخ ۱۷/ ۱۰/ ۱۴۰۳ از میان متقاضیان واجد شرایط فارغ التحصیل یا مشغول به تحصیل کارشناسی در دانشگاههای دولتی، در رشته های تحصیلی دایر در این دانشگاه ثبت نام می کند.

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، پردیس های خودگردان و دوره های مجازی، پیام نور، موسسات فنی و حرفه ای، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی مجاز به شرکت در این آزمون نیستند.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه هنر اصفهان 1403-1404

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان 1403-1404 لازم است از روز سه شنبه 1403/11/4 حداکثر تا روز یکشنبه 1403/11/30 از طریق سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان به نشانی  https://edu.aui.ac.ir  و ارسال مدارک با حجم کمتر از 256 کیلوبایت اقدام کنند. با توجه به محدودیت زمانی که توسط سازمان متبوع مشخص شده امکان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی و ارسال مدارک وجود ندارد.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه هنر اصفهان

نکات ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه هنر اصفهان

♦ ثبت نام و پرداخت هزینه برای انتخاب رشته اولویت اول متقاضی الزامی است و برای اولویت دوم انتخابی، نیاز به پرداخت هزینه اضافی نمی باشد و  توسط دانشگاه در فرم شماره یک بررسی می شود. نتیجه بررسی فرم های ارسالی، پس از بررسی و تأیید بعد از 3 روز اداری در سامانه گلستان به متقاضی اعلام می شود.

♦دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه هنر اصفهان که در سال 1403 فارغ التحصیل می شوند و متقاضی ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه هنر اصفهان 1403 می باشند باید در سامانه گلستان این دانشگاه نسبت به تکمیل مشخصات شناسنامه ای و دانشجویی در فرم مربوطه از روز سه شنبه 1403/11/4 اقدام و  و ارسال کنند. مراحل ثبت درخواست در صفحه اصلی سامانه گلستان اطلاع رسانی می شود.

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان 1403-1404

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان 1403 باید در زمان تعیین شده برای پذیرش در این دانشگاه مدارک زیر را تهیه و ارسال کنند:

_ اسکن فرم درخواست پذیرش دانشجو تکمیل شده  که به صورت word در سامانه گلستان وجود دارد

_ تصویر یک قطعه عکس داوطلب

_ تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

_ واریز مبلغ ۱.۱۵۰.۰۰۰ ریال از طریق سامانه گلستان

_ ریزنمرات (کارنامه) آموزشی تا پایان نیمسال ششم

_ سوابق آموزشی _پژوهشی به همراه تصویر تمامی مدارک و مستندات فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی، نمایشگاه و …

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان

تذکرات مهم ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه هنر اصفهان 1403-1404

الف) فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته مجاز به ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه هنر اصفهان نمی باشند.

ب) پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش و آموزش کشور و تأیید صلاحیت عمومی توسط واحد گزینش دانشجو می باشد.

ج) تغییر رشته و محل تحصیل افراد پذیرفته شده امکانپذیر نمی باشد.

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هنر اصفهان

رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان 1403-1404

در دانشگاه اصفهان رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور ارائه شده اند و داوطلبان می توانند براساس سوابق تحصیلی خود در این رشته ها تحصیل کنند. رشته ها و گرایش های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان در سال تحصیلی 1403_1403 ارائه می شود به شرح زیر است:

رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان 1403

ردیف رشته ردیف رشته
1 تاریخ هنر ایران اسلامی 13 نقاشی ایرانی (نگارگری)
2 صنایع دستی 14 فرش
3 نقاشی 15 ارتباط تصویری
4 باستان شناسی 16 تصویرسازی
5 هنر اسلامی(گرایش مطالعات تاریخی هنر اسلامی و گرایش مطالعات نگارگری) 17 مرمت اشیای تاریخی و فرهنگی
6 باستان سنجی( در دو گرایش مواد آلی و مواد معدنی) 18 مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی( در دو گرایش میراث شهری و میراث معماری)
6 پژوهش هنر 19 مدیریت موزه
8 معماری 20 مطالعات معماری
9 معماری و انرژی 21 طراحی  شهری
10 برنامه ریزی شهری 22 اقتصاد فرهنگ و هنر
11 اقتصاد شهری 23 فلسفه هنر
12 مدیریت جهانگردی- گرایش برنامه ریزی و توسعه جهانگردی 24 کارآفرینی-گرایش گردشگری

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان 1403-1404

1.  دانشجویان دانشگاه اصفهان حداکثر در 8 نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل شود برای دانشجویان تحصیل همزمان با استناد به آیین نامه تحصیل همزمان در دو رشته ویژه دانشجویان استعدادهای درخشان تا 10 نیمسال تحصیلی می توانند فارغ التحصیل شوند.

2.  پذیرش برای سال تحصیلی، بلافاصله پس از سال تحصیلی و فقط یکبار امکانپذیر می باشد.

3. احراز شرایط اختصاصی دانشگاه

4.متقاضی پس از گذراندن 6 نیمسال تحصیلی و حداقل سه چهارم واحدهای درسی مصوب شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی، جزء 20% دانشجویان برتر هم رشته و هم ورودی خود باشد.

5. متقاضیانی می توانند به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر دانشگاه اصفهان 1403 مورد بررسی قرار گیرند که در 6 نیمسال تحصیلی ای که فارغ التحصیل می شوند باید به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل  8 نیمسال تحصیلی دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی خود جزء 20% دانشجویان برتر باشند.

6. دانشجویانی که در دوران کارشناسی پیوسته خود در طرح کارآموزی/کارورزی بلندمدت شرکت کرده‌اند، مدت مجاز تحصیلی بسته به دوره کارورزی، حداکثر 10 نیمسال تحصیلی است.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان

تبصره1:

دانشجویانی که در دوره کارشناسی پیوسته خود در دوره گذراندن دروس مازاد از سایر رشته ها( دوره فرعی) شرکت کرده اند، مدت مجاز تحصیل حداکثر 9 نیمسال تحصیلی می باشد.

تبصره 2:

برای دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته، مدت مجاز تحصیل از زمان ورود به رشته یا دانشگاه اول تا زمان فارغ التحصیلی از رشته یا دانشگاه دوم حداکثر 8 نیمسال است. مقایسه متقاضیان برای رتبه‌بندی و تعیین ۲۰ درصد برتر با دانشجویانی انجام می‌شود که بیشترین واحد درسی خود را با آن‌ها گذرانده اند.

تبصره 3:

برای خانمهایی که در دوران کارشناسی پیوسته خود صاحب فرزند شده اند و از مرخصی بارداری بدون سنوات و با تأیید دانشگاه استفاده کرده اند حداکثر تا 10 نیمسال تحصیلی باید فارغ التحصیل شوند.

تبصره 4:

فقط  فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی می توانند در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان 1403 شرکت کنند.

تبصره 5:

اتباع غیر ایرانی مقیم ایران ورودی کارشناسی پیوسته سال تحصیلی 1399_1400 و بعد از آن در صورتی می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند که شرایط این آیین نامه را داشته باشند.

تبصره6:

پذیرش رتبه های اول تا پانزدهم المپیادهای علمی _ دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط با تشخیص کارگروه‌های تخصصی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی و با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برای دریافت بهترین مشاور انتخاب رشته در اصفهان می توانید با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل در تماس باشید تا اطلاعات کافی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.


 

خلاصه مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان 1403-1404 می توانند در زمان تعیین شده به سامانه گلستان دانشگاه مذکور رجوع کرده و نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک لازم اقدام کنند. متقاضیان واجد شرایط دقت کنند که مهلت ثبت نام قابل تمدید نیست. این دانشگاه 24 رشته و گرایش بدون کنکور برای مقطع کارشناسی ارشد 1403_1403 ارائه می دهد که در بالا ذکر شد.

فقط افرادی می توانند برای ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه هنر اصفهان اقدام کنند که دانشجوی دانشگاه های دولتی بوده و در مقطع کارشناسی پیوسته مشغول به تحصیل بوده یا فارغ التحصیل شده باشند. دانشجویان باید در انتخاب رشته و محل تحصیل دقت لازم را داشته باشند، چون امکان تغییر رشته و محل تحصیل وجود ندارد.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان 1403-1404 چه تاریخی است؟

مهلت ثبت نام از روز سه شنبه 1403/11/4 لغایت روز یکشنبه 1403/11/30 می باشد.

آیا همه دانشجویان کارشناسی می توانند در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان 1403-1404 شرکت کنند؟

خیر. فقط دانشجویان دانشگاههای دولتی می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

آیا رتبه های المپیادهای علمی_دانشجویی می توانند در فراخوان بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اصفهان 1403-1404 شرکت کنند؟

با تشخیص کارگروه‌های تخصصی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی و با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون مدارک آنها مورد بررسی قرار می گیرد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
  • انصراف از تحصیل در سامانه سجاد

    مراحل انصراف از تحصیل در سامانه سجاد + راهنمای تصویری

    دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای انصراف از تحصیل در سامانه سجاد، باید به به آدرس اینترنتی portal.saorg.ir برای کناره‌گیری از تحصیل اقدام کنند. انصراف از تحصیل به صورت آنلاین، قابل انجام و پیگیری است. همچنین سامانه جامع امور دانشجویان...
تماس با مشاور