ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب در مقاطع : کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان ثبت نام را برای تمامی داوطلبان ایجاد می نماید. ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد تهران جنوب برای رشته های با آزمون و بدون آزمون این دانشگاه در نظر گرفته شده است. خوشبختانه امتیازات و تفاوت هایی که بین این واحد دانشگاهی با سایر واحد دانشگاه های آزاد دارد، موجب محبوبیت و تقاضای بیشتر این دانشگاه شده است.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب

انجام ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد تهران جنوب در دو ترم مهر و بهمن امکان پذیر است. متقاضیان عزیز می توانند برای انجام ثبت نام به سامانه دانشگاه آزاد مراجعه نموده و برای انجام ثبت نام اقدام نمایند. آن دسته از داوطلبانی که در ترم مهر موفق به انجام ثبت نام نشده اند، در ترم بهمن می توانند از تاریخ 99/11/5 لغایت 98/12/01 برای انجام ثبت نام و ارسال مدارک خود به صورت الکترونیک در سامانه دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

آن دسته از داوطلبانی که در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب شرکت نموده و فرم های مربوط به ثبت نام را تکمیل نموده اند، می توانند برای قطعی نمودن ثبت نام خود، به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نموده و برای تحویل مدارک خود به صورت حضوری اقدام نمایند. با توجه به اینکه پذیرفته شدگان در ترم مهر حضور نداشته اند، نرخ شهریه دانشگاه آزاد ترم مهر برای آنان منظور نخواهد شد و نیازی به پرداخت هزینه هر دو ترم نخواهند داشت.

دانشگاه آزاد تهران مرکز، علاوه بر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصیل را در رشته های باآزمون این دانشگاه نیز ثبت نام می نمایند. لذا کلیه داوطلبان در صورت مجاز شدن، می توانند برای انتخاب رشته این دانشگاه اقدام نمایند. لازم یه ذکر است که مرحله تکمیل ظرفیت برای پذیرش در رشته های این دانشگاه نیز در نظر گرفته شده است. که پس از اطلاعیه و فراخوان منتشر شده، امکان ثبت نام را فراهم می نماید.

رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه تهران جنوب

نام دانشکده رشته و گرایش
مجتمع ولیعصر آموزش زبان انگلیسی
مدیریت بازرگانی
مدیریت دولتی
مدیریت صنعتی
تربیت بلادنی و عللاوم ورزشی
مدیریت برنامه ریزی تربیت بدنی
آموزش دینی و عربی
آموزش و پرورش ابتدائي
حسابداري
مجتمع فني و مهندسی آموزش ریاضی
مهندسی شهرسازی
مهندسي فناوری عمران – نقشه برداري
مهندسي اجرايي عمران
مهندسی فناوری معدن- استخراج معادن زیر زمینی
مهندسي تکنولوژي برق قدرت
مهندسي نرم افزار کامپیوتر
مهندسی تکنولوژی الکترونیک
هنر و معماري معماري

برای انجام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب با مرکز دانشگاه آزاد ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه تهران جنوب

رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه تهران جنوب
رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در مقطع کارشناسی پیوسته شامل:
دانشگاه رشته و گرایش
مجتمع ولیعصر (عج ) زبان و ادبیات فارسی
آموزش زبان انگلیسی
علوم سیاسی
فقه و مبانی حقوق اسکمی
مطالعات خانواده
علوم تربیتی
مشاوره
مدیریت بیمه
مدیریت مالی
مدیریت امور بانکی
مدیریت فرهنگی هنری
مدیریت دولتی
مدیریت صنعتی
علوم ورزشی
حسابداری
اقتصاد
روابط عمومی
علم اطکعات و دانش شناسی
علوم قرآن و حدیث
علوم قضایی
مدیریت امور گمرکی
مدیریت کسب و کارهای کوچک
هنر و معماري طراحی لباس
طراحی پارچه
طراجی صنعتی
مجتمع فنی و مهندسی مهندسی خط و سازه های ریلی
فیزیک
مهندسی معدن
مهندسی نساجی
رشته

برای انجام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب لازم است به سامانه دانشگاه آزاد مراجعه نمایید.

 رشته های با آزمون دانشگاه تهران جنوب

دانشکده کارشناسی پیوسته کارشناسی ارشد دکتری
دانشکده هنر و معماری مهندسی معماری مهندسی معماری

تصویرسازی

مدیریت پروژه و ساخت

پژوهش هنر

طراحی پارچه و لباس

حفاظت و مرمت میراث معماری

مرمت و احیای ابنیه و بافت های تاریخی

حفاظت و مرمت میراث شهری

مهندسی معماری منظر

فناوری معماری (معماری دیجیتال)

فناوری معماری (معماری بیونیک)

معماری داخلی

معماری
مهندسی صنایع بهینه سازی سیستم ها – مهندسی صنایع مدیریت پروژه مهندسی صنایع مهندسی صنایع – کیفیت و بهره وری سیستم های کلان – مهندسی صنایع

مهندسی صنایع- لجستیک و زنجیره تأمین

مهندسی صنایع
روانشناسی ورزشی جامعه شناسی ورزشی مدیریت ورزشی – مدیریت رسانه های ورزشی مدیریت ورزشی – مدیریت رویداد های ورزشی مدیریت ورزشی – مدیریت بازاریابی در ورزش مدیریت ورزشی – مدیریت اوقات فراغت ورزش های تفریحی مدیریت ورزشی- مدیریت اماکن و تاسیسات ورزشی مدیریت ورزشی – مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی امدادگر ورزشی–آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی فیزیولوژی ورزشی -فیزیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی فیزیولوژی فعالیت ورزشی محض– فیزیولوژی ورزشی فیزیولوژی ورزشی جامعه شناسی ورزش مدیریت ورزشی
مجتمع دانشگاهی علوم انسانی مدیریت بازرگانی مدیریت تکنولوژی گرایش های ( سیاست های تحقیق و توسعه – نوآوری تکنولوژی) مدیریت بازرگانی گرایش های ( بازرگانی بین المللی – تجارت الکترونیکی – مدیریت استراتژیک – بازاریابی) مدیریت صنعتی گرایش های ( تولید و عملیات – تحقیق در عملیات – مدیریت عملکرد) مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی مدیریت فن آوری اطلاعات گرایش های ( مدیریت منابع اطلاعاتی – سیستم های اطلاعاتی پیشرفته) مدیریت دولتی گرایش های ( طراحی سازمان های دولتی – بودجه و مالیه عمومی – توسعه منابع انسانی) مدیریت امورفرهنگی کارآفرینی (کسب و کار جدید) رفتار سازمانی و منابع انسانی–مدیریت کسب و کار مدیریت کسب و کار – بازاریابی مدیریت کسب و کار – استراتژی مدیریت انتقال تکنولوژی و –مدیریت تکنولوژی مالکیت معنوی مدیریت صنعتی گرایش های ( مالی – استراتژی صنعتی – مدیریت سیستم ها – تولید و عملیات – تحقیق در عملیات ) مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی تصمیم گیری و خط مشی –مدیریت دولتی گذاری عمومی مدیریت بازرگانی (مدیریت بازاریابی) مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی کسب و کار – مدیریت فن آوری اطلاعات هوشمند
علوم انسانی حقوق اندیشه سیاسی در اسلام حقوق بین الملل حقوق جزا و جرم شناسی حقوق خصوصی حقوق عمومی روابط بین الملل حقوق ثبت اسناد و املاک علوم سیاسی فقه و حقوق خصوصی مطالعات منطقه ای علوم قرآن و حدیث فقه و مبانی حقوق اسلامی فلسفه و کلام اسلامی حقوق مالی – اقتصادی مطالعات زنان (زن و خانواده) حقوق تجارت بین المل حقوق عمومی حقوق خصوصی حقوق بین الملل عمومی حقوق جزا و جرم شناسی علوم سیاسی گرایش های ( جامعه شناسی سیاسی – اندیشه های سیاسی – مسائل ایران – سیاست گذاری عمومی ) علوم قرآن و حدیث فلسفه و کلام اسلامی روابط بین الملل فلسفه علم
مجتمع دانشگاهی علوم انسانی ولیعصر (عج) حسابداری مدیریت مالی علوم اقتصادی گرایش های ( اقتصاد و تجارت الکترونیک – اقتصاد اسلامی – اقتصاد انرژی – توسعه اقتصادی و برنامه ریزی – برنامه ریزی سیستم های اقتصادی ) حسابداری علوم اقتصادی گرایش های ( اقتصاد بخش عمومی – اقتصاد اسلامی ) مالی – بیمه مهندسی مالی–مالی

آیا امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب در دو رشته همزمان وجود دارد؟

"آیا

یکی از تفاوت های بسیار مهمی که برای دانشگاه های تهران جنوب با سایر واحدهای دانشگاه آزاد وجود دارد، ارائه و امکان تحصیل همزمان در دو رسته می باشد. در واقع اولین دانشگاهی است در سطح کشور که اجازه و امکان تحصیل رشته های بدون آزمون چند تایی را فراهم نموده است. تمامی دانشجویانی که در انتخاب رشته این دانشگاه پذیرفته شده اند و در حال حاضر مشغول به تحصیل می باشند، می توانند در هر یک از واحد های دانشگاه های دیگر که مایل باشند، به صورت همزان ادامه تحصیل دهند.

پذیرفته شدگان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب رشته های با آزمون و بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز می توانند همزمان با ادامه تحصیل در رشته پذیرفته شده فعلی ، در یکی از رشته های کارشناسی و یا کارشناسی ارشد بدون آزمون این دانشگاه به صورت همزمان ادامه تحصیل دهند. همچنین امکان ادامه تحصیل همزمان در دانشگاه تهران جنوب را برای اعضای هیئت علمی نیز وجود دارد. اما افراد مورد نظر تنها امکان ادامه تحصیل در رشته های علوم انسانی را خواهند داشت.

برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب در دو رشته به صورت همزمان ، می توانید با شماره های پشتیبانی دانشگاه آزاد 9099075307 ( از سراسر کشور ) و 9099075307 ( از استان تهران ) تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد، همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب

با توجه به اینکه انجام ثبت نام در تمامی مقاطع تحصیلی این دانشگاه وجود دارد، لذا شرایط انجام ثبت نام ممکن است در هر مقطع تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشد که ما در ادامه به شرایط پذیرش مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته اشاره خواهیم نمود.

  • داوطلبان پسر نباید برای خدمت سربازی و ادامه تحصیل منعی داشته باشند.
  • دارا بودن مدرک دیپلم برای رشته های نطری و همچنین مدرک کاردانی برای فارغ التحصیلان رشته های فنی و حرفه ای و همچنین هنرستان الزامی خواهد بود.
  • برای انجام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب می توانید به صورت حضوری به این دانشگاه مراجعه نموده و پس از آن به دریافت فرم مربوط به ثبت نام و همچنین تکمیل نمودن اطلاعات خود اقدام نمایید و یا اینکه ابتدا با ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد تهران جنوب فرم های مربوطه را تکمیل نموده و پس از آن ، برای انجام ثبت نام و سایر مراحل به آدرس هر یک از دانشکده ها مراجعه نمایید.
  • نحوه ورود و اطلاعات مورد نیاز برای سامانه این دانشگاه شامل : کد کاربری و همچنین رمز عبور می باشد که پس از انجام ثبت نام شماره ملی شما به عنوان کد کاربری شناخته خواهد شد و همچنین از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید. (درصورتی که برای ورود به سامانه دچار مشکلی شدید، می توانید با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید).

ارائه مدارک ثبت نام همانند: دیپلم نظام آموزشی جدید متوسطه (3-3-6). دیپلم دوره چهار ساله نظام قدیم متوسطه ، دیپلم هنرستان نظام قدیم چهار ساله ، گواهی نامه دوره پیش دانشگاهی ، مدارک کاردانی (فوق دیپلم) ضروری می باشد. همچنین مدارک مورد نیاز برای کارت شناسایی شامل : شناسنامه ، کارت ملی و یک قطعه عکس می باشد.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب اطلاعاتی را به شما داوطلبان عزیز ارائه نماییم. در صورتی که سوالی در رابطه با ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد تهران جنوب دارید و یا مایل به انجام ثبت نام توسط کارشناسان دانشگاه آزاد می باشید، می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید. همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب چگونه است؟

در زمان ترم مهر و بهمن امکان ثبت نام وجود دارد. ثبت نام به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه دانشگاه آزاد امکان پذیر است.

 

مدارک مورد نیاز برای ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد تهران جنوب چیست؟

برای ورود به سامانه شما نیازی به ارسال مدارک نخواهید داشت می توانید پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام ، به سامانه وارد شوید.

 

چه مدت پس از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب می توان انتخاب رشته نمود؟

همزمان با انجام ثبت نام می توانید برای انتخاب رشته نیز اقدام نمایید. تعداد انتخاب رشته ها برای هر مقطع متفاوت می باشد.

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد

    ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ |ایران تحصیل

    انجام ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان واجد شرایط امکان پذیر است. همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم  می توانید انتخاب رشته نمایید. قبل از ثبت نام نیمسال دوم دانشگاه آزاد ابتدا دفترچه...
  • نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور

    نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور 1403+ زمان مشاهده | sanjesh

    هر ساله داوطلبان زیادی از سهمیه استعداد درخشان خود برای ادامه تحصیل به صورت دوره بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد استفاده می کنند، همچنین بعضی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز اقدام به پذیرش دانشجو به صورت...
  • تغییرات پذیرش براساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

    تغییرات پذیرش بر اساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402

    شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور آنچه در حال حاضر برای قبولی در هر کدام از رشته‌های آزاد بدون کنکور مهم است، برخورداری از بالاترین نمره شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۲-۱۴۰۳ خواهد بود. یکی از مهم‌ترین تغییرات دانشگاه...
  • سامانه-ثبت-نام-دانشگاه-آزاد

    سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد | Azmoon.iau.ac.ir

    دانشگاه آزاد به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پر متقاضی‌ترین دانشگاه‌های ایران، سامانه‌ای را تحت عنوان مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.iau.ac.ir راه اندازی کرده است تا تمامی متقاضیان نام نویسی بدون کنکور...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)