ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا ۱۴۰۲

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا ۱۴۰۲ آغاز شد. پیرو اطلاعیه ای مبنی بر شرایط، زمان و نحوه پذیرش دانشجو ، کلیه داوطلبان و علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه می توانند پس از ورود به سامانه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه امام رضا ، نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. پذیرش در رشته های دانشگاه امام رضا در دو مقطع کاردانی و کارشناسی برای گروه های علوم ریاضی، علوم تجربی و همچنین علوم انسانی امکان پذیر است.

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا دقت داشته باشند که به هنگام ثبت نام، لازم است فرم انتخاب رشته ای که با استفاده از سامانه سنجش و آموزش کشور در اختیار آنان قرار داده می شود را تکمیل نمایند. خرید کارت سریال اعتباری جهت انجام ثبت نام و همچنین بارگذاری مدارک به صورت الکترونیک و ارسال اصل مدارک به همراه کپی آن، مطابق با آنچه در ادامه ارائه خواهد شد، الزامی می باشد. برای انجام ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر نیز، می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره های موجود در جدول زیر تماس حاصل نمایید.

 

جهت انجام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا ، ویرایش اطلاعات ثبت نامی و همچنین مشاوره انتخاب رشته از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

علاوه بر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا ۱۴۰۲ داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب رشته با آزمون این دانشگاه در رشته های موجود در دفترچه اقدام نمایند.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا

کلیه علاقه مندان به ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا می توانند متناسب با شرایط تعیین شده این دانشگاه که در دفترچه راهنما و سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفته است، به دو صورت با آزمون و بدون آزمون ثبت نام و انتخاب رشته نمایند. امکان تحصیل در رشته های با آزمون طریق رتبه کنکور سراسری امکان پذیر خواهد بود.

برای تحصیل در رشته های بدون آزمون این دانشگاه نیز، پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب و متناسب با رشته های ارائه شده در دفترچه راهنما و همچنین نحوه پذیرش آن ها خواهد بود. شرابط تعیین شده به همراه رشته های ارائه شده در ادامه به صورت جدول برای شما ارائه خواهد شد.

 

جهت اطلاع از نحوه تحصیل پزشکی بدون کنکور در خارج بر روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا

جهت انجام ثبت نام در دانشگاه غیرانتفاعی رشته های بدون کنکور دانشگاه امام رضا ، همانند سایر رشته های بدون کنکور دانشگاه دیگر لازم است ابتدا دفترچه موردنظر را از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور دانلود نموده و سپس نسبت به مطالعه آن اقدام کنید و پس از آن برای خرید سریال ثبت نام رشته‌های بدون آزمون اقدام نمایید.

دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا ۱۴۰۲ برای کلیه داوطلبان ضروری می باشد. همزمان با انجام ثبت‌نام، امکان انتخاب رشته محل های مورد علاقه داوطلب وجود خواهد داشت و بر اساس هر یک از کد رشته محل‌ها در فرم مربوط به انتخاب رشته می توانند نسبت به انتخاب رشته محل ها اقدام نمایند.

ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می‌پذیرد. همچنین برای انجام ثبت نام داوطلبان لازم است نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نمایید. کارت اعتباری به صورت الکترونیکی بوده و در صورت تراکنش موفق، شماره سریالی در اختیار شما جهت انجام ثبت‌نام قرار خواهد گرفت.

 

برای دریافت پاسخ این سوال که امکان شرکت در رشته پزشکی بدون کنکور وجود دارد؟ بر روی لینک کلیک کنید.

 

مدرک لازک برای  ورود به سامانه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه امام رضا

 

مدرک لازک برای  ورود به سامانه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه امام رضا

پس از ورود به سامانه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه امام رضا لازم است اطلاعات هویتی و همچنین مدارک خود را در این سامانه بارگذاری نمایید.

  • اصل شناسنامه عکس دار به همراه دو نسخه کپی از تمام صفحات شناسنامه
  •  دارا بودن اصل کارت ملی و دو نسخه کپی پشت و رو از آن
  •  عکس تمام رخ رنگی سه در چهار که با زمینه سفید و روشن و همچنین پشت نویسی شده که مربوط به سال جاری داوطلب می باشد و نام و نام خانوادگی او به همراه نام پدر و کد ملی در پشت آن درج شده باشد.
    •  داوطلبان خانم عکس های آنها باید با حجاب کامل باشد
  •  مدارک تحصیلی به همراه یک نسخه کپی آن ها
  •  رسید درخواست تاییدیه پیش دانشگاهی یا پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه به هنگام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا .
  • رسید درخواست تاییدیه پیش دانشگاهی یا پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه و گواهی پایان تحصیلات آن که با استفاده از دفاتر پیشخوان دولت و درخواست تاییدیه تحصیلی از اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود اخذ شده. به همراه و رسید مربوط به آن را به دانشگاه مورد نظر را ارائه نمایند.(دقت داشته باشید که نام رشته قبولی و همچنین عنوان دانشگاه امام رضا در زمان تکمیل فرم در دفاتر پیشخوان ذکر شده باشد).
  •  پرداخت شهریه علی الحساب که با استفاده از دستگاه کارتخوان در محل ثبت نام برای رشته های مهندسی و غیر مهندسی مطابق وام شهریه در نظر گرفته شده در طی سه قسط در طول ترم
  •  برای پرداخت شهریه به هیچ عنوان وجه نقدی قابل قبول نخواهد بود
  •  کارت اعتباری خریداری شده سازمان سنجش و آموزش کشور به همراه سایر مدارک باید به دانشگاه ارائه شود.

نکته مهم :  چنانچه به کارت اعتباری خریداری شده به هنگام ثبت نام دسترسی ندارید، می‌توانید با کمک کارشناسان ما و مشاوران نسبت به دریافت دوباره شماره سریال و یا پرینت آن بدون پرداخت مجدد وجه اقدام نمایید.

 

جهت مشاهده لیست رشته های بدون کنکور تجربی ۱۴۰۲ بر روی لینک کلیک کنید.

 

مدارک مورد نیاز برای نظام وظیفه ویژه برادران به هنگام ثبت نام

برادرانی که در حال حاضر معافیت دائم و یا موقت سربازی دارند؛ لازم است کلیه مدارک خود را به هنگام ثبت نام به دانشگاه ارائه نماید که از جمله آنها می توان به داشتن اصل کارت پایان خدمت به همراه کپی آنها، اصل کارت معافیت دائم به همراه کپی آن و همچنین اصل برگه معافیت موقت پزشکی  که بدون غیبت بوده و مدت اعتبار آن مشخص است را به همراه رونوشتی از آن برای مشمولینی که معافیت موقت پزشکی دارند ارائه نمایند.

مشمولینی که برگه اعزام به خدمت آنها منتشر شده است، اما بدون غیبت می باشند و تاریخ اعزام آنها سپری نشده است نیز باید مدرک خود را به همراه رونوشتس از آن به هنگام ثبت نام ارائه نمایند. نامه مربوط به نظام وظیفه دوره پیش دانشگاهی همراه با کپی آن در واقع برگه اعلام فراغت از تحصیل ویژه دانش آموزان حضوری دوره متوسطه و دوره پیش دانشگاهی نیز ضروری می باشد.

لازم به ذکر است اطلاعیه منتشر شده در رابطه با مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا ، متناسب با اطلاعیه خود دانشگاه بین‌المللی امام رضا  در سال های گذشته می باشد. اما با توجه به اینکه دانشگاه امام رضا همانند سایر دانشگاه های دیگر در شرایط حاضر به صورت الکترونیکی آموزش های خود را ارائه می نماید؛ برای اطلاع از آخرین جزئیات لازم است اطلاعات جدید را از کارشناسان ما به دست آورید.

 

جهت انجام ثبت نام دندانپزشکی بدون کنکور پردیس بر روی لینک کلیک کنید.

 

مدارک تحصیلی مورد نیاز برای انجام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا

در جدول زیر در رابطه با کلیه مدارک مورد نیاز به همراه نوع مدرک و توضیحات آن، اطلاعات لازم و کافی را به شما داوطلبان عزیز ارائه خواهیم نمود.

در مورد دیپلم یا مدارک تحصیلی نوع مدرک
نظام قدیم آموزش متوسطه اصل مدرک تحصیلی دوره چهار ساله و یا دوره شش ساله دبیرستان و هنرستان و یا گواهی آن، که با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج نوع دیپلم انجام شده باشد. همچنین مهر موردنظر بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم را تعیین نموده باشد.
نظام آموزشی سال واحدی یا ترمی واحدی –  اصل مدرک و یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی به همراه مهر و امضای مرکز پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی بخش و شهرستان محل اخذ مدرک.

– اصل مدرک و یا گواهی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی و یا نظام آموزشی سالی واحدی که بر روی آن مهر امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان مربوطه با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک

– کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی یا سالی واحدی که در رشته های ریاضی و فیزیک علوم تجربی علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی فارغ التحصیل شده باشد که این مدارک از سال‌های ۸۴ به بعد با امضا و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش انجام شده باشد.

– اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی برای رشته های ریاضی فیزیک علوم تجربی علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی و هنر که در سال 91 فارغ‌التحصیل شده‌اند و با امضا و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش.

نظام آموزشی جدید

(6-3-3)

گواهی موقت پایان دوره تحصیلی متوسطه دوم و یا اصل مدرک با مهر و امضای مدیر دبیرستان با درج بخش و همچنین شهرستان محل اخذ مدرک تحصیلی

– اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان که مدرک خود را در پایه دهم تا دوازدهم را اخذ نموده اند با امضا و مهر دبیرستان یا ادارات آموزش و پرورش

 

برای انجام ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی ۱۴۰۲ بر روی لینک کلیک کنید.

 

رشته های دانشگاه امام رضا

 

رشته های دانشگاه امام رضا

در رابطه با رشته های ارائه شده و همچنین ظرفیت آنها ممکن است تغییراتی در سال‌های مختلف وجود داشته باشد. آنچه در جدول زیر ارائه می شود مربوط به سال های گذشته می باشد. به همین دلیل امکان ایجاد تغییرات در آن وجود خواهد داشت. رشته های زیر مربوط به پذیرش خانم ها در رشته های مختلف خواهد بود و برای ظرفیت آقایان و همچنین کد رشته محل های آنها متفاوت می باشد.

 

برای اطلاع از تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا ۱۴۰۲-۱۴۰۳ بر روی لینک کلیک کنید.

 

رشته مقطع کد رشته محل
مهندسی برق کارشناسی 84712
مهندسی پزشکی کارشناسی 41042
مهندسی کامپیوتر کارشناسی 41041
علوم تربیتی کارشناسی 41018
مشاوره کارشناسی 84710
آموزش زبان انگلیسی کارشناسی 41017
مترجمی زبان انگلیسی کارشناسی 41012
علوم ورزشی کارشناسی 41014
حسابداری کارشناسی 41010
روانشناسی کارشناسی 41014
علم اطلاعات و دانش‌شناسی کارشناسی 84601
مدیریت بازرگانی کارشناسی 41011
مدیریت بیمه کارشناسی 41011
مدیریت صنعتی کارشناسی 84711
مدیریت مالی کارشناسی 41016
مهندسی برق کارشناسی 41086

 

جهت انجام ثبت نام رشته زبان انگلیسی بدون کنکور بر روی لینک کلیک کنید.

 

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی واحد امام رضا

به هنگام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا ۱۴۰۲ لازم است شهریه را نیز پرداخت نمایید. شهریه دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا، همانند سایر دانشگاه ها به دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر تقسیم می شود که همانند سایر دانشگاه‌های دیگر کشور هر ساله ۱۰ تا ۱۵ درصد میزان شهریه اضافه می شود. نوع شهریه با توجه به رشته ها و گروه های آزمایشی متفاوت خواهد بود و همچنین متناسب با تعداد واحدهای انتخابی شما در هر ترم محاسبه می شود.

رشته هایی که دارای دروس عملی و تخصصی بیشتری هستند، از میزان بیشتر شهریه برخوردارند. در صورتی که در دوره کاردانی در رشته دیگری تحصیل نموده اید و در دوره کارشناسی ناپیوسته رشته دیگری را انتخاب نموده اید، لازم است واحدهای جبرانی را بگذارنید که گذارندن تمام این واحدها به شهریه شما اضافه خواهد شد.

لازم به ذکر است که شهریه دوره های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه با یکدیگر متفاوت می باشد.

 

شهریه مقطع کاردانی دانشگاه امام رضا
گروه آزمایشی فنی مهندسی علوم انسانی
شهریه ثابت هر نیمسال (تومان) 480/000

الی

515/000

380/000

الی

410/000

شهریه هر واحد پروژه (تومان) 80/000 75/000
شهریه متغیر (تومان) هر واحد درسی پایه نظری 35/000 30/000
هر واحد درسی اصلی تخصصی 38/000 30/000
هر واحد درسی عمومی 20/000 18/000
هر واحد درسی عملی 30/000 25/000

 

برای انجام ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور ۱۴۰۲ بر روی لینک کلیک کنید.

 

شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه امام رضا

گروه آزمایشی فنی مهندسی علوم انسانی
شهریه ثابت هر نیمسال (تومان) 475/000

الی

495/000

385/000

الی

400/000

شهریه متغیر (تومان) هر واحد پروژه 78/000

الی

85/000

75/000

الی

80/000

هر واحد درسی عمومی 19/000 18/000
هر واحد درسی پایه نظری 29/000 28/000
هر واحد درسی اصلی تخصصی 36/000 30/000
هر واحد عملی 30/000 24/000

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعات مفیدی را در رابطه با نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا و همچنین شرایط، زمان و نحوه پذیرش دانشجو  ارائه نماییم. در صورتی که برای ورود به سامانه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه امام رضا  مشکلی دارید و یا اینکه به دنبال دریافت مشاوره انتخاب رشته می باشید، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا ، مشاوره انتخاب رشته و اطلاع از نحوه رفع نقص ثبت نام از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

ثبت نام رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور

مهندسی پزشکی بدون کنکور

اعلام نتایج انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا

2.7/5 - (9 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا چگونه است؟

جهت انجام ثبت نام لازم است ابتدا در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نموده و پس از آن، نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام اقدام نمایید.

شرایط، زمان و نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه امام رضا چگونه است؟

شرایط پذیرش در این دانشگاه همانند سایر دانشگاه های بدون کنکور می باشد اما نحوه پذیرش آن، بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود.

آیا امکان ورود به سامانه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه امام رضا در هر زمانی وجود دارد؟

زمان ثبت نام محدود و تنها بر اساس اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش و همچنین دانشگاه مورد نظر امکان پذیر خواهد بود و پس از آن، امکان ورود به سامانه ثبت نام وجود نخواهد داشت.

چه مدت پس از انجام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا می توان انتخاب رشته نمود؟

همزمان با انجام ثبت نام، کلیه داوطلبان می توانند نسبت به انجام انتخاب رشته محل های مورد نظر خود اقدام نمایند. انجام انتخاب رشته پس از دانلود دفترچه امکان پذیر است.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام رضا ۱۴۰۲»

  1. Avatar photo پرنسس گفت:

    بلاخره تحصیل برا همه رایگانه یا با سهریه است؟؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام دانشگاه امام رضا شهریه دارد

  2. Avatar photo . گفت:

    آیا بدون دیپلم میشه ثبت نام کنیم ، بعدا دیپلم بیاریم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اکثر دانشگاه ها چنین شرایطی را نمی پذیرند.

  3. Avatar photo مهلا گفت:

    برای دعوت شدن به مصاحبه دانشگاه امام رضا و پذیرش آن حداقل معدل چقدر باید باشد؟؟؟

    1. Avatar photo hedayati گفت:

      سلام وقت بخیر طبق قوانین و شرایط دانشگاه امام رضا دعوت به مصاحبه شکل می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی 1403 + رشته ها و زمان

    داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی هستند، باید در زمان‌های تعیین‌شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش در این دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. متقاضیان بایستی توجه داشته باشند که ثبت‌نام در رشته‌های...
  • ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی ۱۴۰۲ + شرایط، رشته ها | sanjesh

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی 1402 در دو نوبت ورودی مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. داوطلبانی که علاقه‌مند به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی بدون شرکت در آزمون سراسری هستند، باید با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام...
  • ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل

    ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

    کسانی که قصد دارند در دانشگاه های دولتی بدون شرکت در کنکور سراسری ثبت نام کنند باید از ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل اطلاع داشته باشند. هم چنین لازم است در مورد لیست رشته های شرط معدل دانشگاه دولتی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)