ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه تربت حیدریه 1403

ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه تربت حیدریه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه تربت حیدریه یکی از دانشگاه های کشور است که هر ساله مانند سایر دانشگاه ها از میان دانشجویان برتر دوره کارشناسی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ دانشجو ارشد می پذیرد. داوطلبان برای ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه تربت حیدریه باید در تاریخ مشخص شده به سایت این دانشگاه مراجعه کنند و با ارسال مدارک مورد نیاز خود ثبت نام کنند. لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه برای سال تحصیلی جدید منتشر شده است که آن را به صورت مفصل برای شما بیان خواهیم کرد.

زیرا لازم است که شما از میان رشته های این دانشگاه یکی را برای ثبت نام ارشد انتخاب کنید. در دانشگاه تربت حیدریه انتخاب رشته تحصیلی برای خود شرایط عمومی و اختصاصی دارد که باید آن ها را رعایت کنید.

رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه

دانشگاه تربت حیدریه در مقطع کارشناسی ارشد تنها در چند گرایش مختلف از داوطلبان واجد شرایط دانشجو می پذیرد. اگر شما تمایل به ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را دارید می توانید در گرایش های زیر نام نویسی کنید:

🔘 مهندسی کامپیوتر-گرایش نرم افزار

🔘 مهندسی عمران-گرایش سازه

🔘 اقتصاد کشاورزی- گرایش سیاست و توسعه کشاورزی

🔘 مهندسی علوم باغبانی- گرایش محصولات گلخانه ای

🔘 مهندسی اگرواکولوژی

🔘 علوم و مهندسی آبخیز- گرایش حفاظت آب و خاک

🔘 علوم و مهندسی مرتع- گرایش گیاهان دارویی و صنعتی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رشته ها می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه

 جهت اطلاع از مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری تربت حیدریه کلیک کنید.

شرایط عمومی ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه تربت حیدریه

👈🏽 دانشجویان کارشناسی پیوسته که قصد دارند در مقطع ارشد دانشگاه تربت حیدریه ثبت نام کنند باید پس از گذراندن سه چهارم واحدهای درسی مصوب شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی تا پایان نیمسال ششم مهلت دارند از لحاظ میانگین کل نمرات جزو 15 درصد دانشجویان برتر هم رشته و هم ورودی خود باشند. در صورتی که ظرفیت پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه با 15 درصد دانشجویان برتر تکمیل نشود، آنگاه دانشگاه می تواند از 10 درصد دانشجویان برتر بعدی برای جایگزین آن ها استفاده کند.

👈🏽 دانشجویان کارشناسی دوره های مجازی، نیمه حضوری یا غیرحضوری، پردیس بین الملل، پردیس های خودگردان دانشگاه های دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، مؤسسات آموزش عالی آزاد، مراکز آموزش عالی، دانشگاه های جامع علمی-کاربردی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه های وابسته به دستگاه های اجرایی و پذیرفته شدگان کارشناسی با سوابق تحصیلی، پذیرفته شدگان آزمون های اختصاصی (داخلی) و نیز دارندگان مدرک حوزوی معادل کارشناسی و نیز دانش‌آموختگان کارشناسی دانشگاه های خارج کشور نمی توانند در ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه تربت حیدریه شرکت کنند.

👈🏽 اتباع غیر ایرانی نمی توانند در دوره کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه ثبت نام کنند.

👈🏽 دانشجویان باید حداکثر در مدت 8 نیمسال تحصیلی مهلت دارند تا در دانشگاه تربت حیدریه فارغ التحصیل شوند. دانشجویانی که تغییر رشته دادند تا 9 نیمسال فرصت دارند تا مقطع تحصیلی خود را تمام کنند. هم چنین دانشجویانی که در طرح کارورزی شرکت می کنند حداکثر 10 نیمسال فرصت دارند تا در دانشگاه تربت حیدریه فارغ التحصیل شوند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تربت حیدریه کلیک کنید.

شرایط عمومی ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه تربت حیدریه

👈🏽 دانشجویانی که سال آخر کارشناسی پیوسته خود قرار دارند حداقل یک بار می توانند در دوره کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه ثبت نام کنند.

👈🏽 دانشجویانی که در 6 نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل شدند میانگین کل نمرات آن ها باید با دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی خود که در 8 نیم سال فارغ التحصیل شدند بررسی می شود تا اگر جزو 15 درصد دانشجویان برتر باشند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش افزوده خواهند شد.

 برای اطلاع از ثبت نام و لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه کلیک کنید.

شرایط اختصاصی ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه

👈🏽 سوابق تحصیلی و ریزنمرات دوره کارشناسی توسط گروه آموزشی دانشگاه بررسی می شود. در صورتی که دانشجو واجد شرایط عمومی باشد به گروه های مربوطه ارجاع داده می شود. این گروه ها نیز پس از بررسی های لازم در صورت موافقت به بخش پذیرش معرفی می کنند.

👈🏽 دانشجویانی که حداقل شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه تربت حیدریه را دارند به منزله پذیرش قطعی آن ها نیست. این دانشجویان برای پذیرش در گروه مربوطه باید توسط سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تایید شوند. به همین دلیل توصیه می شود که دانشجویان بعد از ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه مراحل و پیش نیازهای آزمون عادی ورود به دوره کارشناسی ارشد را دنبال کنند.

👈🏽 داوطلبان برای قبولی در کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه باید فرم آن را تکمیل کنند و مدارک لازم برای ثبت نام را به آدرس پست الکترونیکی حوزه آموزشی دانشگاه به نشانی amuzesh@torbath.ac.ir ارسال کنند. در صورت احراز هرگونه مطلب خلاف واقع در مدارک ارسالی داوطلب از تحصیل در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تربت حیدریه محروم خواهد شد.

برای کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور و زمان، شرایط و مراحل پذیرش روی لینک کلیک کنید.

شرایط اختصاصی ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه تربت حیدریه

👈🏽 داوطلبان پس از قبولی در رشته و گرایش خود به هیچ وجه نمی توانند آن را تغییر دهند. در واقع امکان تغییر رشته در کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه وجود ندارد.

👈🏽 داوطلب پذیرش برای دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون باید تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۳ دانش آموخته شود، در غیر این صورت نمی تواند در دانشگاه قبول شود.

👈🏽 مدارک ارسالی داوطلب باید در زمان مقرر شده ارسال شوند و باید خوانا باشند.

 

مدارک لازم جهت ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه

داوطلبان برای ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه باید مدارکی را به هنگام ثبت نام ارسال کنند. این مدارک را در ادامه برای شما بیان می کنیم:

🔘 تصویر عکس پرسنلی، کارت ملی و شناسنامه

🔘 ارائه گواهی رتبه و معدل از بخش آموزشی دانشگاه محل تحصیل خود (برای دانشجویان سایر دانشگاه ها)

🔘 ارائه گواهی رتبه برتر در کنکور دوره کارشناسی

🔘 فیش واریزی مبلغ 500 هزار ریال در نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عواید اختصاصی دانشگاه تربت حیدریه

داوطلبان باید دقت کنند که کلیه مدارک فوق را در یک فایل پوشه قرار دهند و آن را به آدرس amuzesh@torbath.ac.ir ارسال کنند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی کلیک کنید.

زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه ۱۴۰۳

داوطلبانی که برای ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه علاقه مند هستند باید در تاریخ مشخص شده به سایت دانشگاه تربت حیدریه مراجعه کنند و در آن جا با بارگذاری مدارک لازم جهت ثبت نام اقدام کنند. خوب است بدانید که کلیه داوطلبان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه تا 30 آذر ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند تا مدارک خود را به ایمیل دانشگاه تربت حیدریه به نشانی amuzesh@torbath.ac.ir ارسال کنند.

زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه تربت حیدریه

 

نکات مهم برای ثبت نام در دانشگاه تربت حیدریه ۱۴۰۳

داوطلبان سایر دانشگاه‌ها باید گواهی رتبه قید شده در رشته تحصیلی (نه در گرایش) و آخرین کارنامه تحصیلی (تا پایان ترم ششم) را با تأییدیه دانشگاه ذی ربط ارائه دهند و آن را در ایمیل ارسالی خود بارگذاری کنند. آن ها نمی توانند بعد از آن که در دانشگاه تربت حیدریه قبول شدند محل تحصیل یا رشته تحصیلی خود را تغییر دهند.

داوطلبانی که کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) درس خواندند نمی توانند بر اساس مفاد آئین نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از این تسهیلات استفاده کنند.

در صورتی که در مدارک ارسالی داوطلبان هر گونه نقصی وجود داشته باشد مسئولین آن را بررسی نخواهند کرد. لذا متقاضیان باید به هنگام ارسال مدارک خود نهایت دقت را داشته باشند.

 جهت اطلاع از ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه سراسری و لیست رشته های آن کلیک کنید.

خلاصه مطلب 📜

داوطلبانی که قصد ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه تربت حیدریه را دارند باید تا 30 آذر ۱۴۰۳ برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ اقدام کنند. آن ها قبل از ارسال مدارک خود باید از شرایط ثبت نام عمومی و اختصاصی دانشگاه تربت حیدریه برای مقطع ارشد مطلع باشند که در بالا مفاد آن را بیان کردیم.

داوطلبان در صورتی که واجد شرایط باشند می توانند کلیه مدارک خود را در یک پوشه قرار داده و به آدرس amuzesh@torbath.ac.ir ارسال کنند. در بالا کلیه مدارک و رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه را برای شما بیان کردیم. حال اگر شما هر گونه سوالی دارید می توانید آن را با مشاوران ایران تحصیل در میان بگذارید.

 

جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه افرادی می توانند در دانشگاه تربت حیدریه مقطع ارشد بدون کنکور ثبت نام کنند؟

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه تربت حیدریه را در بالا بیان کردیم که شما می توانید آن را مطالعه کنید.

آیا برای ثبت نام در مقطع ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه باید مبلغی را واریز کنیم؟

بله، شما باید مبلغی به ارزش 50 هزار تومان را به عواید اختصاصی دانشگاه تربت حیدریه واریز کنید.

آیا مکان تغییر رشته در کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربت حیدریه وجود دارد؟

خیر، کلیه داوطلبانی که قبول شدند مجاز به تغییر رشته یا تغییر محل تحصیل خود بعد از قبولی در این دانشگاه نخواهند بود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ارشد بدون کنکور پیام نور

    ارشد بدون کنکور پیام نور 1403 + زمان، شرایط و رشته ها

    تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور یکی از گزینه‌ها برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در این مقطع را دارند. متقاضیان در صورت برخورداری از شرایط می‌توانند اقدام به ورود به این دانشگاه‌ها و تحصیل در...
  • رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور

    رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور 1403 {شرایط و دانشگاه} | sanjesh

    فهرست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور 1403 از طریق فراخوان دانشگاه‌هایی که بر اساس سوابق تحصیلی و استعداد درخشان دانشجو می‌پذیرند در وبسایت رسمی این دانشگاه‌ها اعلام می‌شود. متقاضیان تحصیل در هرکدام از رشته‌های کارشناسی ارشد بدون آزمون می‌توانند...
  • ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه سراسری

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه دولتی 1403 + شرایط و رشته ها

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه سراسری برای داوطلبان و متقاضیان شرکت در این طرح جامع آغاز شد. هر داوطلب در صورت داشتن شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دولتی می تواند برای انجام فرآیند نام نویسی در سایت دانشگاه...
  • کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی

    ثبت نام ارشد با سوابق تحصیلی 1403 +شرایط، شهریه و رشته ها

    ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی یکی از انتخاب هایی است که پس از پایان تحصیلات در مقطع کارشناسی، افراد علاقمند به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پیش رو دارند. در چنین شرایطی می توان از امکان ثبت...
تماس با مشاور