ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام آزمون استخدامی اداره مالیات 1403

ثبت نام آزمون استخدامی اداره مالیات
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ارتباط با کارشناس مطلع با استخدام اداره مالیات

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افراد علاقه‌‌مند به استخدام اداره مالیات باید از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی hrtc.ir جهت ثبت نام آزمون استخدامی اداره مالیات و دارایی اقدام کنند. پس از اعلام زمان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور، دفترچه راهنمای شرکت در آزمون از سوی ارگان برگزار کننده آن منتشر می‌شود.

متقاضیان گرامی می‌توانند با دریافت این دفترچه راهنما از جزئیات آزمون و پذیرش مانند شرایط استخدام اداره مالیات و رشته های استخدام اداره مالیات و دارایی مطلع شوند. اگر علاقمند به پذیرش و استخدام در اداره مالیات هستید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

افرادی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون استخدامی اداره مالیات و دارایی را دارند، باید پس‌ از اطمینان حاصل کردن از داشتن مدارک مورد نیاز، با مراجعه به سایت مربوطه و پرداخت هزینه شرکت در آزمون، برای تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند. در صورت داشتن سوال و یا نیاز به راهنمایی درخصوص شرایط و زمان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس بگیرید.

نحوه ثبت‌ نام آزمون استخدامی اداره مالیات و دارایی

افرادی که تمایل به استخدام اداره مالیات و دارایی دارند باید در زمان ثبت‌ نام آزمون استخدامی اداره دارایی و مالیات در امتحان مشترک فراگیر، شرایط عمومی و اختصاصی درج‌ شده در دفترچه راهنما را داشته باشند. مراحل ثبت‌ نام در آزمون استخدامی اداره مالیات به شرح زیر می‌‌باشد:

💢 الف) تهیه فایل اسکن شده از مدارک:

📌 عکس پرسنلی:

جهت ثبت نام آزمون استخدامی اداره دارایی متقاضی باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصاتی که به شرح زیر ارائه شده، اسکن کرده و فایل آن را برای ارسال از طریق سایت ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد تا بتواند برای رشته های استخدام اداره دارایی را انتخاب کند:

👈 ارائه عکس (4 * 3 تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد.

👈 عکس با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده می بایست حداقل 300 * 200 پیکسل و حداکثر 300 *400 پیکسل باشد.

👈 تصویر داوطلب باید مشخص، واضح و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

👈 حجم فایل ذخیره شده باید حداقل 15 کیلوبایت و حداکثر 70 کیلو بایت باشد.

👈 حاشیه های زائد عکس اسکن شده می بایست حذف شده باشد.

👈 عکس تا حد ممکن رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

‼ تذکر (1): اسکن و استفاده از عکس روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) مورد قبول نیست و داوطلبان باید از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات ذکر شده، اقدام به اسکن کنند.

‼ تذکر (2): عکس داوطلبان خانم باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

‼ تذکر (3): در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل خواهد شد و حق شرکت در امتحان مشترک فراگیر از وی سلب می‌شود.

برای آشنایی با استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی روی لینک بزنید.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی اداره مالیات و دارایی

گفتنی است باتوجه به مشکلات به وجود آمده در امتحانات مشترک فراگیر سال گذشته، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، تاکید می‌‍گردد اگر فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی اداره مالیات را از طریق کافینت‌ها انجام می‌دهید، علاوه بر بررسی اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت کنید تا اشتباها عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نشود.

بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد. جهت آشنایی با نحوه دریافت شماره پرونده آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

📢 اطلاعیه 📢

لازم به ذکر است که زمان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور در سال 1403 تا این لحظه اعلام نشده است. به محض منتشر شدن زمان ثبت نام آزمون استخدامی اداره مالیات و دارایی این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

📌 کارت ملی:

‼ تذکر (1): متقاضی استخدام اداره مالیات باید تصویر اسکن شده از کارت ملی خود را با در نظر گرفتن مشخصات زیر آماده کرده و در هنگام ثبت نام به صورت فایل با فرمت JPG در سایت بارگذاری کند:

👈 تصویر واضح و با کیفیت باشد.

👈 حداقل 30 کیلوبایت و حداکثر 200 کیلو بایت باشد.

👈 حاشیه های زائد حذف و ترجیحا رنگی باشد.

‼ تذکر (2): بارگذاری مدارک برای داوطلبانی لازم است که قبل از شروع ثبت نام، موفق به دریافت مدارک مذکور شده‌‎اند. داوطلبانی که تا روز برگزاری آزمون فارغ التحصیل شده و یا خدمت آن‌ها به پایان خواهد رسید، در صورت کسب حد نصاب نمره لازم و قرار گرفتن در سقف چند برابر ظرفیت مورد نیاز، در زمان بررسی مدارک داوطلبان، تصویر مدارک مورد نیاز از آن ها دریافت خواهد شد. بنابراین داشتن مدارک لازم یکی از مهم ترین مراحل ثبت نام آزمون استخدامی اداره مالیات است.

💢 ب) بارگذاری مدارک در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی hrtc.ir

💢 ج) وارد کردن اطلاعات فردی و هویتی در سامانه

💢 خ) وارد کردن اطلاعات تحصیلی در سامانه

💢 د) وارد کردن سوابق کاری و سهمیه متقاضی

💢 ه) انتخاب شغل مناسب براساس اطلاعات درج شده در سامانه

💢 و) وارد کردن اطلاعات تکمیلی

💢 ی) دریافت کد رهگیری

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

شرایط استخدام اداره مالیات و دارایی

با دریافت دفترچه راهنمای آزمون می‌توانید از لیست شرایط استخدام اداره مالیات و دارایی مطلع شوید. برای راحتی هر چه بیشتر شما متقاضیان گرامی در این بخش از مقاله برخی از شرایط استخدام اداره مالیات را بیان خواهیم کرد که عبارتند از:

◀ داشتن تابعیت ایران

◀ اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

◀ التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

◀ انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان

◀ داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.

◀ عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

◀ نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

◀ عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح.

◀ به استناد قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاه‌های اجرایی باشند. به استناد ماده (94) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پست‌های سازمانی در هر یک از دستگاه‌های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا می‌باشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر، در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاه‌های اجرایی باشند.

تبصره‌ای که در این جا وجود دارد این است که “مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی براساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون می‌باشد.”

شرایط استخدام اداره مالیات و دارایی

◀ داشتن حداقل بیست سال تمام و حداکثر بیست و پنج سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل پنج سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری.

📌 تبصره: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند و سایر مشمولین سهمیه 25 درصد و 5 درصد در صورت ثبت نام در آزمون، ضمن رعایت همین ماده، مکلف به رعایت حداکثر سن های اعلام شده در این دفترچه است، در غیر این صورت از سایر فرآیند استخدام حذف خواهند شد.

برای اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران و همچنین زمان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور می‌توانید با مشاوران مجرب و حرفه‌ای ما در ایران تحصیل با شماره تلفن ثابت 9099075307 تماس حاصل نمایید.

منابع آزمون استخدامی اداره مالیات

در هنگام برگزاری آزمون استخدام اداره مالیات به هر کدام از داوطلبان، یک دفترچه سوال عمومی (هر کدام از دروس آن با ضريب 1 اعمال و بر مبنای آن نمره كل عمومی حساب می‌شود، داده خواهد شد و علاوه بر این یک دفترچه مجموعه سوال آزمون اختصاصی ارائه می‌گردد.

نمره كل نهايی داوطلب با ضريب 1 براي نمره كل عمومی و ضريب 2 برای نمره كل اختصاصی برآورد خواهد شد. توجه داشته باشید که مجموع دروس امتحان عمومی و اختصاصی به شکل چهار گزینه‌ای طراحی شده و آزمون استخدامی اداره مالیات دارای نمره منفی نیز می‌باشد.

🔰 مواد امتحان عمومی:

1- فناوری اطلاعات ( 4 مهارت های پايه Word ، PowerPoint ، Excel  و Internet)

2- زبان و ادبیات فارسی

3- معارف اسلامی

4- زبان انگلیسی – عمومی

5- هوش و توانمندی‌های عمومی

📍 اقلیت‌های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف هستند و امتیاز آن در سایر سوال‌های آزمون عمومی توزیع خواهد شد.

منابع آزمون استخدامی اداره مالیات

🔰 مواد امتحان تخصصی:

مواد امتحان تخصصی برای هر کدام از مشاغل مندرج در آگهی استخدامی اداره مالیات مشخص می‌شود.

🔰 كسب حد نصاب علمی:

گزینش داوطلبان جهت طی کردن مراحل استخدام، كسب حدنصاب لازم در آزمون كتبی به عنوان شرط لازم (و نه كافی) در آزمون است و بر مبنای ترتيب نمرات کسب شده و با رعايت دیگر قوانين و مقررات مربوطه، مطابق شرايط زیر می‌باشد:

⏪ پس از برگزاری آزمون، نمرات داوطلبان به تفكيک حيطه‌های عمومی و تخصصی محاسبه و حدنصاب امتحان معادل پنجاه درصد (50 درصد) بالاترين نمره کسب شده در امتحان با ارزش چهل درصد (40 درصد) برای حوزه عمومی و شصت (60 درصد) برای حوزه تخصصی در هر شغل محل، محاسبه خواهد شد و مبنای دیگر مراحل انتخاب داوطلبان قرار می‌گيرد.

⏪ چنانچه داوطلبی موفق به کسب حد نصاب نشده باشد، از دیگر مراحل استخدامی حذف خواهد شد. همچنین داوطلبان دارای حد نصاب در سقف ظرفيت مندرج در آگهی برای دیگر مراحل استخدام معرفی خواهند شد.

📌 نکته مهم: توجه داشته باشید که كسب حد نصاب نمره علمی در امتحان هيچ حق استخدامی برای داوطلبان ايجاد نمی‌كند.

در صورتی که تمایل دارید تا از لیست منابع معتبر مورد نیاز برای قبولی در هر جایگاه شغلی کسب اطلاع کنید و یا از اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی باخبر شوید، با کارشناسان مرکز ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس بگیرید. مشاوران ما همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

تماس با مشاوران

تماس با مشاوران

رشته های استخدام اداره مالیات و دارایی

پس از اعلام زمان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور، لیستی از مشاغل و رشته های استخدام اداره مالیات و دارایی منتشر می‌شود. با مراجعه به این لیست می‌توانید از مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری مورد نیاز برای ثبت نام و پذیرش در هر جایگاه شغلی کسب اطلاع کنید.

در جدول زیر لیست رشته های استخدام اداره مالیات و دارایی را ارائه خواهیم کرد:

عنوان شغل رشته های استخدام اداره مالیات و دارایی
مامور تشخیص
مالیات
 📌 کارشناسی:علوم اقتصادی (اقتصاد بازرگانی)، علوم اقتصادی (اقتصاد پول و بانکداری)، علوم اقتصادی (اقتصاد نظری)، علوم اقتصادی (اقتصاد اسلامی)، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت بازاریابی، مدیریت مالی، مدیریت امور بانکی، مدیریت کسب و کار، کارشناسی حرفه ای مدیریت (مدیریت وصول مطالبات)، کارشناسی حرفه ای مدیریت سرمایه انسانی، حسابداری (حسابرسی)، حسابداری (دولتی)، حسابداری (مالیاتی)، حسابداری (حسابداری)، حسابداری (مالی)
📌 کارشناسی ارشد یا دکتری:علوم اقتصادی (همه گرایش ها)، مدیریت دولتی (همه گرایش ها)، مدیریت بازرگانی (همه گرایش ها)، مدیریت صنعتی (مالی)، مدیریت صنعتی (تحقیق در عملیات)، مدیریت فناوری اطلاعات (کسب و کار الکترونیک)، مدیریت فناوری اطلاعات (سیستم های اطلاعاتی پیشرفته)، مدیریت فناوری  اطلاعات (مدیریت منابع اطلاعاتی)، مدیریت فناوری اطلاعات (مدیریت دانش)، مدیریت کارآفرینی (فناوری اطلاعات)، مدیریت کارآفرینی (سازمانی)، مدیریت کارآفرینی (بین الملل)، مدیریت کارآفرینی (بخش عمومی)، مدیریت کارآفرینی (کسب و کار جدید)، مدیریت کارآفرینی (کسب و کار الکترونیک)، مدیریت کارآفرینی(MBA)، مالی (همه گرایش ها)، مدیریت اجرایی (همه گرایش ها)، مدیریت مالی، مدیریت منابع انسانی (همه گرایش ها)، مدیریت بازرگانی و بازاریابی بین المللی MBA (مالی)، مدیریت بازرگانی و بازاریابی بین المللی MBA (بازاریابی)، مدیریت بازرگانی و بازاریابی بین المللی MBA (بازرگانی بین الملل)، مدیریت کسب و کار MBA (اقتصاد مدیریت)، مدیریت کسب و کار MBA (بازاریابی)، مدیریت کسب و کار MBA (مالی)، مدیریت کسب و کار MBA (کارآفرینی)، حسابداری، حسابداری مدیریت، حسابرسی، بانکداری اسلامی
کارشناس آموزش
و بهسازی منابع
انسانی
📌 کارشناسی :
علوم تربیتی، علوم تربیتی (مدیریت و برنامه ریزی آموزشی)، علوم تربیتی (تکنولوژی آموزشی)، آموزش
بزرگسالان، مدیریت دولتی، علوم تربیتی – مدیریت برنامه ریزی آموزشی، معارف اسلامی و علوم تربیتی، راهنمای آموزشی (آموزش بزرگسالان)، آمار و سنجش آموزشی📌 کارشناسی ارشد :آموزش و بهسازی منابع انسانی، مدیریت آموزشی، مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی، برنامه ریزی درسی، برنامه ریزی آموزشی و درسی، تکنولوژی آموزشی، تحقیقات آموزشی، ارزشیابی آموزشی، علوم تربیتی (برنامه ریزی آموزشی)، علوم تربیتی (تکنولوژی آموزشی)، علوم تربیتی (تعلیم و تربیت ارزش ها)، علوم تربیتی – برنامه ریزی آموزشی، علوم تربیتی – تکنولوژی آموزشی، علوم تربیتی – برنامه ریزی درسی، علوم تربیتی – آموزشی بزرگسالان، مدیریت دولتی (مدیریت نیروی انسانی)، مدیریت دولتی (توسعه منابع انسانی)، مدیریت دولتی (مدیریت منابع انسانی)
کارشناس حقوقی 📌 کارشناسی :
حقوق، حقوق (همه گرایش ها)، حقوق قضایی (علوم ثبتی)، علوم قضائی، فقه و حقوق اسلامی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، معارف اسلامی و حقوق، الهیات و معارف اسلامی (فقه و مبانی حقوق اسلامی)، علوم اسلامی – حقوق، کارشناسی حرفه ای حقوق اداری، کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی، کارشناسی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی در امور مدنی، کارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد در امور مدنی، کارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد در امور کیفری📌 کارشناسی ارشد :حقوق، حقوق عمومی، حقوق خصوصی، حقوق اقتصادی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق دادرسی اداری، حقوق مالی، مالی (حقوق مالی)، حقوق مالی – اقتصادی، حقوق اسناد و قرارداد های تجاری، حقوق شرکت های تجاری، حقوق بین الملل، حقوق تجاری اقتصادی بین المللی، حقوق تجارت الکترونیکی، حقوق تجارت بین الملل، الهیات معارف اسلامی و ارشاد (فقه و مبانی حقوق اسلامی)، فقه و حقوق اسلامی، فقه و حقوق خصوصی، فقه و حقوق اقتصادی، فقه و حقوق جزا، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فقه مقارن و حقوق خصوصی اسلامی، فقه مقارن و حقوق عمومی اسلامی، فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی، حقوق ارتباطات، حقوق مالکیت فکری، معارف اسلامی و حقوق (همه گرایش ها)، علوم قضایی (همه گرایش ها)
کارشناس روابط عمومی 📌 کارشناسی :
روابط عمومی، ارتباطات اجتماعی، علوم ارتباطات اجتماعی، مطالعات ارتباطی، ارتباطات
اجتماعی (روزنامه نگاری)، روزنامه نگاری، مدیریت اطلاعات و ارتباطات، مدیریت امور فرهنگی، مدیریت
تبلیغات (همه گرایش ها)، مدیریت فرهنگی و هنری، مدیریت امور فرهنگی، مطالعات ارتباطی و فناوری
اطلاعات، علوم اجتماعی، علوم اجتماعی (ارتباطات اجتماعی)، علوم اجتماعی (مردم شناسی)، مردم شناسی، جامعه شناسی، معارف اسلامی (تبلیغ و ارتباطات)، ارتباط تصویری، چند رسانه ای، زبان و ادبیات فارسی، کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – الکترونیک، کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه، کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات فرهنگی، کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری، کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات سیاسی، کارشناسی حرفه ای عکاسی، تبلیغات، کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – دیپلماسی و ارتباطات فرهنگی، کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – امور همایش ها و جشنواره ها، خبرنگاری (همه گرایش ها)، کارشناسی حرفه ای خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی، کارشناسی حرفه ای خبرنگاری – قرآنی و مذهبی، کارشناسی حرفه ای خبرنگاری – ورزشی، کارشناسی حرفه ای خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی📌 کارشناسی ارشد :ارتباطات اجتماعی (همه گرایش ها)، علوم ارتباطات اجتماعی، ارتباطات (همه گرایش ها)، ارتباطات فرهنگی، مطالعات فرهنگی و رسانه، مدیریت رسانه، تبلیغ و ارتباطات، تبلیغ و ارتباطات فرهنگی، دین و رسانه، معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات، روزنامه نگاری، روزنامه نگاری رادیو و تلویزیون، ارتباط تصویری، علوم شناختی (رسانه)، علوم ارتباطات اجتماعی – روابط عمومی، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات فارسی (ویرایش و نگارش)، مدیریت راهبردی فرهنگ، علوم اجتماعی (مطالعات فرهنگی)، علوم اجتماعی (جامعه شناسی)، علوم اجتماعی (مردم شناسی)، مردم شناسی، جامعه شناسی، جامعه شناسی فرهنگ، مطالعات فرهنگی، امور فرهنگی (همه گرایش ها)، توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی (مدیریت فرهنگی)
کارشناس امور اداری 📌 کارشناسی :
مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت بازاریابی، مدیریت صنعتی،
مدیریت بیمه، مدیریت بیمه (همه گرایش ها)، بیمه، مدیریت تعاون، مدیریت امور فرهنگی، مدیریت
اطلاعات و ارتباطات، معارف اسلامی و مدیریت، کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی (ارزیابی فرهنگی)، کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی (برنامه ریزی فرهنگی)، کارشناسی حرفه ای مدیریت رفاه اجتماعی، کارشناسی حرفه ای مدیریت سرمایه انسانی، کارشناسی حرفه ای امور تحول و نوسازی اداری، کارشناسی حرفه ای مدیریت دفتری، کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار، کارشناسی حرفه ای مدیریت اسناد و مدارک، کارشناسی حرفه ای حقوق اداری📌 کارشناسی ارشد :مدیریت منابع انسانی (همه گرایش ها)، مدیریت دولتی (همه گرایش ها)، مدیریت سازمان های دولتی (همه گرایش ها)، مدیریت دولتی و سیاست گذاری عمومی، مدیریت سیاست گذاری عمومی، مدیریت
بازرگانی (مدیریت استراتژیک)، مدیریت بازرگانی (مدیریت تحول)، مدیریت MBA، مدیریت MBA (مدیریت
توسعه سازمانی و منابع انسانی)، مدیریت MBA (استراتژی)، مدیریت کسب و کار MBA، مدیریت کسب و کار MBA (رفتار سازمانی و منابع انسانی)، مدیریت کسب و کار MBA (استراتژی)، مدیریت کسب و کار (رفتار سازمانی و منابع انسانی)، مدیریت صنعتی (مدیریت عملکرد)، مدیریت صنعتی (مدیریت کیفیت و بهره وری)، مدیریت اجرایی (همه گرایش ها)، معارف اسلامی و مدیریت (همه گرایش ها)، کارآفرینی  (سازمانی)،کارآفرینی (بخش عمومی)، کارآفرینی، حقوق دادرسی اداری
حسابدار 📌 کارشناسی :
حسابداری (همه گرایش ها)، حسابداری، حسابداری امور مالی، مدیریت مالی، ریاضی (ریاضیات مالی)، ریاضی کاربردی (ریاضی مالی)، کارشناسی حرفه ای حسابداری (حسابداری مالی)، کارشناسی حرفه ای حسابداری (حسابداری دولتی)، کارشناسی حرفه ای حسابداری (حسابداری مالیاتی)، کارشناسی حرفه ای حسابداری (حسابرسی)، کارشناسی حرفه ای حسابداری (حسابداری پروژه ها)، کارشناسی حرفه ای حسابداری (حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی)، کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری بانکی📌 کارشناسی ارشد :حسابداری، حسابداری مدیریت، حسابداری بخش عمومی، حسابرسی، مدیریت مالی
کارشناس فناوری اطلاعات 📌 کارشناسی:
سخت افزار کامپیوتر، معماری سیستم های کامپیوتری، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری
سیستم های سخت افزاری رایانه، مهندسی کامپیوتر (همه گرایش ها)، کامپیوتر سخت افزار، مهندسی تکنولوژی سخت افزار کامپیوتر، مهندسی تکنولوژی سیستم های سخت افزاری رایانه، کارشناسی تکنولوژی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهندسی تکنولوژی فناوری اطلاعات، مهندسی تکنولوژی فناوری اطلاعات (همه گرایش ها)، مهندسی تکنولوژی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری سیستم های سخت افزاری فناوری اطلاعات – تجارت الکترونیک، مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات ICT، مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات ICT (همه گرایش ها)📌 کارشناسی ارشد :مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت فناوری اطلاعات (همه گرایش ها)، مهندسی فناوری اطلاعات(IT)،
مهندسی فناوری اطلاعات (همه گرایش ها)، مهندسی فناوری اطلاعات و امنیت، مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت، علوم کامپیوتر، علوم کامپیوتر (همه گرایش ها)، مهندسی کامپیوتر (بیوانفورماتیک)، مهندسی کامپیوتر (معماری سیستم های کامپیوتری)، مهندسی فناوری اطلاعات IT (همه گرایش ها)

 

جهت آگاهی از رشته های آزمون استخدامی بخش خصوصی روی لینک کلیک نمایید.

اخبار پیرامون ثبت نام آزمون استخدامی اداره مالیات

📢 هزینه ثبت نام در آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران اعلام شد:

هزینه ثبت نام در آزمون مشاوران رسمی مالیاتی برای سال 1403، 400 هزار تومان تعیین شده که از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل پرداخت است.

📢 تمدید مهلت ثبت نام در آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران:

در شرایطی که داوطلبان در زمان اعلام شده 2 تا 15 شهریور ماه 1403 به دلایلی چون عدم آگاهی از زمان ثبت نام یا مردد بودن برای شرکت در آزمون از فرآیند تکمیل فرم تقاضانامه و بارگذاری مدارک خود در سامانه مربوطه جا بمانند، می‌توانند از امکانی که سایت سازمان سنجش آموزش کشور تحت عنوان تمدید مهلت نام نویسی برای آن ها فراهم کرده، استفاده کنید.

خلاصه مقاله ثبت نام آزمون استخدامی اداره مالیات

در این مطلب به بررسی نحوه ثبت‌ نام آزمون استخدامی اداره مالیات و دارایی برای آن دسته از متقاضیانی پرداختیم که تمایل به استخدام اداره مالیات دارند. همچنین با مراجعه به مقاله بالا می‌توانید از شرایط استخدام اداره مالیات و زمان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور مطلع شوید.

توجه داشته باشید که سالانه لیست و ظرفیت رشته های مورد نیاز برای استخدام در هر جایگاه شغلی تغییر می‌کند؛ به همین دلیل هم باید از جدیدترین لیست رشته های استخدام اداره دارایی و مالیات اطلاعات کافی داشته باشید.

در مقاله بالا لیست کامل رشته های استخدامی اداره مالیات و دارایی در سال جاری ارائه شده است. پس از مطالعه دقیق مقاله چنانچه در ارتباط با نحوه ثبت‌ نام آزمون استخدامی اداره مالیات، سوالی داشتید، می‌توانید با تماس با مشاوران آکادمی ایران تحصیل راهنمایی‌‌های لازم را دریافت کنید. تنها کافیست تلفن 9099075307 را بدون کد استانی و با تلفن ثابت شماره گیری کنید.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

4.5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ارتباط با کارشناس مطلع با استخدام اداره مالیات

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نکات لازم جهت ثبت نام آزمون استخدامی اداره مالیات چیست؟

ثبت نام این آزمون شامل مواردی از جمله تهیه فایل اسکن مدارک و مطالعه شرایط آزمون می‌باشد.

ثبت نام در آزمون استخدامی اداره مالیات به چه صورت انجام میشود؟

ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی انجام می‌گردد که بایستی داوطلب با مراحل ثبت نام آشنایی داشته باشد.

شرایط لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی اداره مالیات چیست؟

شرکت در این آزمون شامل شرایط عمومی و اختصاصی است که در این مطلب به آن اشاره شده است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط استخدام بانک

    شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک

    یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است. متقاضیان برای این کار لازم است از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته...
  • استخدام نیروی زمینی ارتش

    استخدام نیروی زمینی ارتش 1403 {شرایط درجه داری و افسری}

    استخدام نیروزی زمینی ارتش 1403 آغاز شد. هر ساله افراد زیادی داوطلب شرکت در آزمون ورودی استخدام نیروی زمینی ارتش می باشند. متقاضیان باید با مطالعه شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت نام و مراجعه به نزدیک ترین دفاتر جذب...
تماس با مشاور