ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی 1402 + بارگزاری مدارک | sanjeshp.ir

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از نحوه و زمان ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت در سال 1402 بسیار اهمیت دارد. کنکور دکتری تخصصی داروسازی هر سال در دو مرحله کتبی و مصاحبه از سوی سازمان سنجش پزشکی کشور برگزار می‌شود. داوطلبانی که مدارک تحصیلی مورد پذیرش را دارند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده از طریق سایت sanjeshp.ir پیگیر ثبت‌نام خود باشند.

مهلت ثبت‌نام در آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت تا ۲۷ اردیبهشت ماه 1402 می‌باشد و داوطلبان می‌توانند تا زمان برگزاری آزمون، مهم‌ترین منابع این گروه امتحانی را مطالعه کرده و برای شرکت در آزمون آماده شوند. از آنجا که کسب اطلاعات در مورد نحوه و زمان ثبت‌نام در آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت اهمیت دارد، در ادامه مطالب مفیدی در این خصوص ارائه خواهیم کرد.

زمان ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت 1402

در هنگام انتشار دفترچه ثبت‌نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، شرایط و ضوابط پذیرش دانشجویان اعلام شده است. در سال‌های قبل این آزمون به طور همزمان با آزمون دکتری علوم پزشکی پایهف بهداشت و دندانپزشکی وزارت بهداشت برگزار می‌شد. اما امسال این آزمون به صورت جداگانه برگزار می‌گردد. بنابراین داوطلبان باید از زمان ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت مطلع شوند. زمان ثبت‌نام در این آزمون از ۱۴ اسفند ماه شروع شده وتا تا تاریخ 27 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان باید در این بازه زمانی برای پرداخت هزینه آزمون و تکمیل فرایند ثبت‌نام اقدام کنند.

باید بگوییم که هزینه ثبت‌نام کنکور دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت و مجموعه داروسازی تا سال گذشته یکسان بود، اما در حال حاضر هزینه ثبت‌نام این دو مجموعه به صورت مستقل اعلام می‌شود.

علاوه بر این از آنجا که مهلت اسم‌نویسی آزمون دکتری داروسازی وزارت بهداشت تا ۲۷ اردیبهشت تمدید شده است، لذا اگر داوطلبان متوجه بروز اشتباه در اطلاعات خود شده باشند، می‌توانند در زمان ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی برای تصحیح اطلاعات خود اقدام نمایند. اما در ادامه لازم است به شرایط ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت و همچنین مهمترین مدارک برای اسم‌نویسی اشاره کنیم.

برای کسب اطلاع از زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی روی لینک بزنید.

زمان ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی

جهت اطلاع از منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت بر روی لینک کلیک نمایید.

شرایط ثبت‌نام کنکور دکتری تخصصی داروسازی

داوطلبانی که مایل به ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی هستند، تنها در صورتی مجاز به پذیرش می‌باشند که شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی را داشته باشند. سازمان سنجش پزشکی هر سال در زمان نام‌نویسی این دفترچه را منتشر می‌کند و داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه این شرایط، مراحل اسم‌نویسی خود را تکمیل کننند.

بنر کال تو اکشن

شرایط عمومی ثبت‌نام کنکور دکتری تخصصی داروسازی

  • داشتن اعتقاد به دین اسلام
  • اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی و نداشتن هرگونه مخالفت با قوانین نظام جمهوری اسلامی
  • داشتن سلامت و توانایی جسمی
  • عدم سوء اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم داشتن سوء سابقه کیفری
  • عدم اشتهار به هرگونه فساد اخلاقی
  • نداشتن هیچگونه وابستگی به احزاب و گروه‌های محارب

برای آشنایی با رتبه قبولی داروسازی کلیک کنید.

شرایط اختصاصی ثبت‌نام کنکور دکتری تخصصی داروسازی

  • داوطلبان مقطع دکتری تخصصی داروسازی که دانشجو بوده اند، فقط با ارائه گواهی از دانشگاه محل تحصیل که نشان دهنده تاریخ فراغت تحصیل تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ می باشد، مجاز به شرکت در آزمون خواهند بود.
  • داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، نباید از نظر طرح تعهدات نیروی انسانی دارای مشکل باشند.
  • داوطلبان نباید در دوره های دکتری تخصصی پژوهشی یا دستیاری تخصصی مشغول به تحصیل باشند.
  • برخورداری از دانشنامه کارشناسی ارشد مرتبط و یا مدرک دکتری عمومی براساس مندرجات دفترچه ثبت نام رشته های داروسازی
  • داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند، این امکان را دارند که در همه رشته های مجاز، دست به انتخاب بزنند، اما تنها در یک رشته بر طبق رتبه و نمره خود دعوت به مرحله شفاهی خواهند شد.
  • بر اساس اطلاعیه‌ای منتشر از سازمان سنجش پزشکی در رابطه با شرایط ثبت‌نام دکتری تخصصی و پژوهعشی وزارت بهداشت و داروسازی، درس استعداد تحصیلی به کلی از بین موارد امتحان نهایی حذف شده است و درس زبان نیز با عنوان یکی از دروس، با ۳۰ سؤال برای تمامی رشته‌ها ارائه شده است و سؤالات عمومی و تخصصی را دربرمی‌گیرد. در واقع دفترچه دوم برای آزمون دکتری تخصصی داروسازی وجود ندارد و همه سؤالات در یک دفترچه ارائه خواهند شد.

شرایط ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی

برای آشنایی با زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت وارد لینک شوید.

 مدارک لازم برای ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی

ارائه مدارک لازم برای ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی بسیار مهم می‌باشد. این مدارک شامل اطلاعات تحصیلی و فردی داوطلبان است و عدم ارائه این مدارک و وجود هرگونه نقص می‌تواند باعث محرومیت داوطلبان از شرکت در آزمون شود. بنابراین سعی کنید این مدارک را در هنگام اسم‌نویسی برای کنکور دکتری تخصصی داروسازی آماده کنید. مدارک مورد نیاز ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت شامل موارد زیر می‌باشد:

  • ارائه کد رهگیری ویژه متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان
  • ارائه کردن عکس اسکن شده 3 * 4
  • ارائه اسکن کارت ملی و شناسنامه
  • ارائه نمودن مدرک فارغ‌التحصیلی کارشناسی ارشد و یا مدرک دکتری عمومی
  • ارائه گواهی مربوط به معدل کل دوره تحصیل
  • ارائه اصل مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه می‌باشد.
  • ارائه فرم شماره 1 که در ارتباط با دانشجویان نیمسال آخر تحصیلی است.
  • تکمیل کردن فرم پیش‌نویس ثبت‌نام

از آنجا که فرایند اسم‌نویسی به صورت اینترنتی است،؛ متقاضیان قبل از هر چیز باید این مدارک را آماده کنند و در هنگام ثبت‌نام دچار مشکل نشوند. علاوه بر این برای پرداخت هزینه باید فرم نمونه ثبت‌نام را در انتهای دفترچه ثبت‌نام کامل کنید.

معرفی سامانه ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی

داوطلبانی که نیازمند ثبت اطلاعات ثبت‌نامی خود هستند، باید از طریق سایت ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی به آدرس sanjeshp.ir که توسط سازمان سنجش پزشکی کشور راه‌اندازی شده است، مراحل اسم‌نویسی را انجام دهند.

علاوه بر دفترچه راهنمای ثبت‌نام و کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی داروسازی نیز از طریق همین سامانه منتشر خواهد شد. علاوه بر این اطلاعیه‌های موجود و اخبار مربوط به ثبت‌نام نیز در این سایت اعلام می‌شود و داوطلبان می‌توانند از طریق این سایت پیگیری نتایج اولیه و نهایی آزمون دکتری تخصصی داروسازی باشند. برخی از افراد به دلیل عدم آشنایی به این سایت ممکن است که سامانه سنجش پزشکی و سایت ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی را با یکدیگر اشتباه بگیرند. از این رو در ادامه لینک ورود به سایت ثبت‌نام دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت کشور را ارائه کرده‌ایم.

برای ورود به سایت ثبت‌نام دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت بر روی لینک کلیک نمایید.

معرفی سایت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی

چگونگی ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی

داوطلبانی که مایل به شرکت در آزمون دکتری تخصصی داروسازی هستند، باید پس از مطالعه دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت و اطلاع از ضوابط آن، از طریق سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir اقدام به تکمیل فرم‌های ثبت‌نام کنند. از آنجا که بسیاری با نحوه ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی آشنایی ندارند، در ادامه راهنمای تصویری آن ارائه شده است.

در گام اول باید وارد سامانه سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir، شوید.

گام اول ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی

در گام بعد، از منو سمت راست گزینه “داروسازی” را انتخاب کنید.

گام دوم ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی

در مرحله بعد، از میان گزینه‌های موجود گزینه Ph.D داروسازی را انتخاب نمایید.

گام سوم ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی

در قسمت بعد، می‌توانید نسبت به چاپ فرم اسم‌نویسی، ثبت‌نام جدید و یا ویرایش و اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی اقدام کنید.

گام چهارم ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی

داوطلبانی که قصد انجام ثبت‌نام جدید را دارند، باید بر روی گزینه ارسال مدارک کلیک کنند.

گام پنجم ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی

پس از پرداخت نمودن هزینه مربوط به ثبت‌نام، می توانید با درج کردن کد ملی، ادامه مراحل ثبت‌نام را طی کنید.

گام ششم ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی

پس از اینکه فرآیند ثبت‌نام تمام شد، به هر یک از داوطلبان یک کد رهگیری تعلق می‌گیرد.  برای آپلود مدارک و بررسی اطلاعات، باید این کد رهگیری را تا زمان اعلام نتایج نهایی نزد خود نگه دارید، چراکه مشاهده و پیگیری نتایج فقط از طریق ارائه این کد امکانپذیر خواهد بود.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی داروسازی

افرادی که متقاضی ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی هستند، در زمان شرکت در آزمون باید کارت ورود به جلسه خود را داشته باشند، چراکه بدون کارت ورود به جلسه اجازه حضور در آزمون نخواهند داشت و مرحوم محسوب می‌شوند. کسب اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی داروسازی بسیار ضروری است.

کارت ورود به جلسه چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی منتشر خواهد شد و متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی مشخص با مراجعه به سایت سنجش پزشکی و اطلاعات وارد کردن اطلاعات پرونده خود اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمایند.

 اطلاعیه

به محض اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری تخصصی داروسازی مطالب این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 آشنایی با زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی

آزمون دکتری تخصصی داروسازی هر سال یکبار برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره حد نصاب به مرحله مصاحبه دعوت شوند. زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت ۲۹ تیرماه 1402 خواهد بود. در سال‌های گذشته آزمون دکتری تخصصی با آزمون دکتر تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت یکسان بود، اما در سال جدید این آزمون به صورت مجزا برگزار می‌شود. آن دسته از داوطلبانی که نیازمند کسب دریافت مشاوره برای آمادگی بیشتر در جلسه آزمون دکتری داروسازی وزارت بهداشت هستند، می‌توانند از طریق کارشناسان ایران تحصیل اطلاعات لازم را کسب کنند تا در این مسیر شما عزیزان را راهنمایی نمایند..

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری تخصصی داروسازی

داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت، منتظر اعلام نتایج اولیه هستند و در صورت کسب نمره قبولی برای آزمون شفاهی آماده خواهند شد. نتایج آزمون دکتری تخصصی در دو مرحله نتایج اولیه و نهایی منتشر می‌شود. شما می‌توانید اطلاعیه‌ها و اخبار مربوط به زمان اعلام نتایج را از طریق سایت sanjeshp.ir دریافت کنید.

باید بگوییم که تأثیر نمرات آزمون کتبی داروسازی در نتیجه نهایی قبولی فقط ۵۰ درصد و ۵۰ درصد دیگر مربوط به مرحله مصاحبه می‌باشد. افرادی که در زمان اعلام نتایج بتوانند نمره آزمون کتبی خود را مشاهده کنند، در صورت کسب ۳۰ درصد مجاز شرکت در آزمون تخصصی داروسازی می‌توانند وارد مرحله مصاحبه شوند. آن دسته از داوطلبانی که برای جلسه مصاحبه حاضر می‌شوند، می‌توانند زمان اعلام نتایج نهایی را در سایت سازمان سنجش پزشکی پیگیری نمایند.

برای ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

جدیدترین اخبار آزمون دکتری تخصصی داروسازی

انتشار آخرین فهرست رشته‌های مورد تأیید دوره دکتری تخصصی داروسازی ۱۴۰۲

در سال جاری آزمون‌های دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت از آزمون دکتری تخصصی داروسازی جدا شده است. رشته‌های مجموعه داروسازی به صورت جداگانه اعلام شده‌اند و افراد می‌توانند در هر کدام از این رشته‌ها در تاریخ ۲۹ تیرماه امتحان دهند. برای کسب اطلاع از فهرست نهایی رشته‌های مورد تأیید برای آزمون دکتری تخصصی داروسازی 1402 می‌توانید به سایت sanjeshp.ir مراجعه کنید.

اعلام آخرین تغییرات کنکور دکتری تخصصی داروسازی

در آزمون تخصصی دکتری داروسازی وزارت بهداشت در سال جدید تغییرات مهمی در آزمون ایجاد شده است. به این شکل که درس استعداد تحصیلی از مواد امتحانی حذف شده و درس زبان انگلیسی به عنوان یکی از دروس امتحانی، با داشتن 30 سؤال برای همه رشته‌ها که در برگیرنده سؤالات عمومی و تخصصی می‌باشد، ارائه خواهد شد.

افرادی که متقاضی استفاده از سهمیه استعداد درخشان هستند، مطابق با آیین‌نامه‌های جدید سازمان سنجش پزشکی کشور مشروط به اینکه بیش از دو سال از زمان فارغ التحصیل شدن آنها نگذشته باشد، می‌توانند تنها یک بار از این سهمیه استفاده کنند.

برای مشاهده تاریخ اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت بر روی لینک کلیک نمایید.

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی نحوه و زمان ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۲ پرداختیم. افرادی که مایل به شرکت در این آزمون هستند، باید در بازه زمانی اعلام شده مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. مهلت ثبت‌نام در آزمون دکتری تخصصی داروسازی تا ۲۷ اردیبهشت ماه تمدید شده است.

افرادی که واجد شرایط می‌باشند، باید در مهلت اسم نویسی، ثبت‌نام خود را انجام دهند. در این مقاله سعی کردیم مطالبی در ارتباط با شرایط و نحوه پذیرش دانشجویان در این آزمون ارائه کنیم. چنانچه نیازمند دریافت مشاوره برای آمادگی بیشتر در این آزمون سرنوشت‌ساز هستید، می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار داده و به ابهامات شما پاسخ دهند.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی چگونه است؟

در این مقاله به چگونگی ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت اشاره کردیم.

زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی چه تاریخی است؟

زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی در تاریخ ۲۹ تیر ماه خواهد بود.

شرایط ثبت‌نام برای آزمون دکتری تخصصی داروسازی شامل چه مواردی است؟

در این مقاله سعی کردیم به شرایط عمومی و تخصصی ثبت‌نام دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت اشاره کنیم.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی 1402 + بارگزاری مدارک | sanjeshp.ir»

  1. Avatar photo حمیدی گفت:

    برای ثبت نام توی ازمون دکترا تخصصی داروسازی میشه از طریق مدیرگروه دانشگاه اقدام کرد و به عنوان استعداد درخشان ادامه داد؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام بله

  2. Avatar photo کرمانی گفت:

    سلام. من کارشناسی ارشد داروسازی دارم و قصد دارم دکتری تخصصی شرکت کنم. برای ثبت نام باید صبر کنم مدرکم بیاد

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      برای بررسی دقیق تر و بیشتر وضعیت تون با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + زمان و شرایط

    وزارتخانه بهداشت با برگزاری سالانه آزمون دکتری در رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی به داوطلبان علاوه بر فرصت تحصیل در دانشگاه های دولتی، بلکه فرصت تحصیل در سایر دانشگاه های شهریه پرداز مانند دانشگاه...
  • زمان برگزاری آزمون دکتری

    زمان برگزاری آزمون دکتری 1403 + تقویم زمان بندی

    زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۳ از سوی سازمان سنجش اعلام شد. داوطلبان برای حضور در این آزمون باید ابتدا هزینه ثبت نام را در سامانه سنجش بپردازند و پس از آن مراحل اسم نویسی خود را تکمیل کنند. افرادی که...
  • ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان

    ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان 1403 + شرایط و رشته ها

    اطلاعیه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مطابق با آیین نامه مقطع دکتری استعداد درخشان وزارت علوم منتشر شد. دانشگاه هرمزگان یکی از این مراکز آموزشی است که امکان پذیرش بدون کنکور در مقطع دکتری...
  • تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

    تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری + آیین نامه 1402 | ایران تحصیل

    برای بسیاری از داوطلبان دکتری ممکن است این موضوع سوال باشد که تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری چگونه است؟ بسیاری بر این عقیده هستند که دانشجویان یک دانشگاه برای ادامه تحصیل دکتری در دانشگاه ارشد خود شانس بیشتری خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)