ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد 98
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای آن دسته از داوطلبانی امکان پذیر است که رمز عبور خود را فراموش نموده‌اند. خوشبختانه امکان بازیابی اطلاعات ثبت نام برای تمامی مقاطع امکان پذیر است. ممکن است برای داوطلبان این سوال به وجود آید که در ادامه شما را با نحوه انجام نیز آشنا خواهیم نمود.

جهت بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد – ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد و دریافت راهنمایی در رابطه با نحوه دریافت شناسه و رمز ثبت نام از تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 تماس از سراسر کشور

9099075307 ( استان تهران)

پاسخگویی از ساعات 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

آیا بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد ضرورت دارد؟

دریافت شناسه انتخاب رشته برای آن دسته از داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته و ثبت نام در این دانشگاه می‌باشند بسیار ضروری می‌باشد. زیرا در صورتی که به این اطلاعات دسترسی نداشته باشید، حتی با در اختیار داشتن دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد و انجام انتخاب رشته در این زمینه ، نخواهید توانست به ادامه ثبت نام و یا انتخاب رشته بپردازید.

ثبت نام در تمامی مقطع تحصیلی دانشگاه آزاد ، به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد صورت می‌پذیرد. به هنگام ثبت نام لازم است داوطلبان اقدام به خرید کارت اعتباری به صورت الکترونیک اقدام نمایید. که این کارت الکترونیک رمز عبور و شناسه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که به موجب آن می‌تواند به سامانه مذکور راه یابید .

برای آشنایی با سامانه پژوهشیار کلیک کنید.

نحوه بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد

 

"نحوه

 

یکی از سوالاتی که به هنگام دریافت کد انتخاب رشته برای داوطلبان به وجود می‌آید، در رابطه با انتخاب رشته می‌باشد که در این رابطه باید بگوییم که این کد برای داوطلبانی است که مایلند در انتخاب رشته شرکت نمایند. در کارنامه اولیه شناسه‌ای در قسمت انتهایی درج‌شده است که به موجب آن ، هر یک از داوطلبان می بتوانند در انتخاب رشته شرکت نمایند.

خوشبختانه سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام کنکور این امکان را برای آن دسته از داوطلبان که به هر دلیلی به اطلاعات خود دستسری ندارند فراهم نموده است و با توجه به آن هر یک از متقاضیان عزیز می‌توانند به بازیابی کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بپردازند. خوشبختانه تمامی مراحلی که برای دریافت رمز عبور نیاز است داوطلبان طی نمایند، به صورت الکترونیکی می بشد.

برای دریافت شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد ابتدا وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد شوید . پس از آن در قسمت تحت عنوان انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ، گزینه‌ای وجود دارد با انام اعلام نتایج دوره بدون آمون کاردانی به کارشناسی که با کلیک بر روی آن ، به صفحه‌ای جهت وارد سامانه دریافت شناسه رمز ثبت نام بدون کنکور وارد می‌شوید.

 

 

 

برای ورود به بازیابی کد دسترسی دانشگاه ازاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور

 

سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور
سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور

 

در سال‌های اخیر ، شاهد یکپارچه سازی کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد می‌باشیم. داوطلبان می‌توانند به صورت جداگانه به انتخاب رشته در بین لیست رشته‌های دانشگاه آزاد بپردازند. برای ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور ترم مهر و ترم بهمن که هر کدام به صورت جداگانه می‌باشد ، لازم است ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نمایید و پس از آن به انتخاب در بین لیست رشته‌های این دانشگاه بپردازید.

همان طور که اشاره نمودیم ، سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور برای کلیه داوطلبانی است که به هر دلیلی به شناسانه خود دسترسی ندارند طراحی شده است. داوطلبان می‌توانند وارد سامانه azmoon.org شوند. اما چنانچه با استفاده از مسیر ارائه شده موفق به سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور نشده‌اید، می‌توانید از راه‌های پیش‌بینی‌شده جهت انجام این کار اقدام نمایید.

با استفاده از سامانه دانشگاه آزاد می توانید به راحتی ثبت نام خود را تکمیل نموده و در انتخاب رشته شرکت نمایید. کافی است با با شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

برای آشنایی با انصراف از دانشگاه کلیک کنید.

لینک شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد

داوطلبان برای بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد گاها با مشکلاتی مواجه می گردند که ممکن است موفق به تکمیل فرم نشده اند همین مسئله موجب می گردد که نتوانند در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. خوشبختانه پشتیبانی این سایت برای تمامی داوطلبان وجود دارد.

برای دریافت کد اتخاب رشته نیازی به مراحل و پشت سر گذراندن مراحل سخت نخواهد بود. به همین دلیل برای سهولت کار داوطلبان را می توان عمده ترین امتیاز این سامانه دانست که موجب گشته است متقاضیان از این مورد رضایت خاطر بالاتری داشته باشند. برای استفاده از سامانه دریافت شناسه رمز ثبت نام بدون کنکور ایران تحصیل هیچ گونه محدودیت مراجعه ای وجود نخواهد داشت.

 

 

 

 

"کانال

 

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با نحوه بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد اطلاعاتی را ارائه نماییم. چنانچه مایل به دریافت کد انتخاب رشته توسط کارشناسان دانشگاه آزاد می باشید، می توانید با شماره های مندرج در جدول مربوطه تماس حاصل نمایید.

 

1/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان امکان پذیر است؟

بله. تمامی داوطلبان عزیز می توانند در زمان نعیین شده نسبت به بازیابی رمز مورد نظر اقدام نمایند.

در صورتی که به کارنامه کنکور سراسری دسترسی نداشته باشیم می توانیم به بازیابی اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد اقدام نماییم؟

بله . خوشبختانه راه های جایگزین برای این مورد تعیین شده است.

شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد چیست؟

شناسه دانشگاه آزاد در واقع کدی است برای ورود داوطلبان به انتخاب رشته در کارنامه کنکور ارائه می گردد.

 

نظرات

3 دیدگاه دربارهٔ «بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo امیررضا گفت:

    سلام وقتتون بخیر من برای کارشناسی پیوسته اقدام به ثبت نام کردم ولی بعد تکمیل تراکنش کد کارت رو برام نشون نداد الان چیکار میتونم انجام بدم تا اونو پیدا کنم؟
    ممنون میشم سریع جواب بدین چون وقت ثبت نام کم مونده

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      از گزینه بازیابی کارت استفاده نمایید

  2. Avatar photo اميد گفت:

    با سلام
    من جهت ثبت نام كارشناسي ناپيوسته اقدام به خريد كارت و پرداخت 53 هزارتومان نمودم و لي سريال كارت را متاسفانه ذخيره نكردم و در بازيابي كارت هم اطلاعات را وارد ميكنم چيزي نمايش نمي دهد. در حال حاضر جهت ثبت نام نياز به سريال ثبت نام دارم. لطفا مرا راهنمايي كنيد كه از چه طريق ميتوانم سريال را بدست آورم. باتشكر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد + بخشنامه 1403 | ایران تحصیل

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد یکی از موضوعات اساسی برای افرادی است که می‌خواهند به عنوان کادر آموزشی پزشکی و غیر پزشکی فعالیت داشته باشند. بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش و همچنین تدریس در...
  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت...
  • ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد 1403 +شرایط و رشته ها

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان و متقاضیان مایل به ثبت نام در این دوره آغاز شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام ارشد مجازی دانشگاه آزاد اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)