ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بازگشت خرید سربازی در سال 1403 + {آخرین اخبار}

بازگشت خرید سربازی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

خرید سربازی همیشه یکی از دغدغه های افرادی بوده است که قصد دارند بدون رفتن به خدمت سربازی، کارت معافیت خود را دریافت نمایند. خرید سربازی چند سالی است که در دستور کار نمی باشد و بنا بر اطلاعیه های جدید بازگشت خرید سربازی در سال ۱۴۰۳ در مجلس در حال بررسی می‌باشد و فعلا این طرح تایید نشده است.

ما در این مقاله قصد داریم  در خصوص بازگشت خرید سربازی در سال آینده صحبت نماییم. همچنین اگر در خصوص خرید سربازی و اطلاعیه های جدید نیاز به مشاوره دارید می توانید با مشاورین ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید و پرسش های خود را مطرح نمایید. در ادامه مقاله همراه ما باشید.

انواع معافیت سربازی

🔸 معافیت سربازی به دو صورت دائم و موقت می‌باشد که سرباز در معافیت موقت فرد مدت زمان مشخصی از خدمت سربازی معاف شده  و پس از گذشته دوره درمان و ثبت نام در دانشگاه فرد آماده به اعزام برای خدمت سربازی می شود و در معافیت دائمی افراد به دلیل داشتن بیماری های خاص از خدمت سربازی معاف می شود.

🔸 معافیت بنیاد ملی نخبگان، بخشودگی سنی، پزشکی، ایثارگری، موارد خاص، تحصیلی، کفالت برای افراد متقاضی واجد شرایط و تعهد به خدمت برای افراد متقاضی واجد شرایط از معافیت های خدمت سربازی می باشند.

🔸 معافیت پزشکی که از رایج ترین معافیت ها در خدمت سربازی به حساب می آید که افراد قبل از اعزام به خدمت از سوی پزشک سازمان از لحاظ جسمی، روحی و روانی سنجیده می شوند و اگر سلامت فرد از سوی پزشک تعیین شود آن شخص مشمول خدمت سربازی می باشد در غیر این صورت از سربازی معاف می شود.

🔸 از جمله بیماری هایی که فرد در صورت ابتلا به آن ها معافیت خدمات رزمی را دریافت می کند شامل بیماری های عمومی، غدد مترشحه داخلی، پوست و بافت های زیر پوست، داخلی و مغز و اعصاب، ریه و قفسه صدری، جراحی مغز و اعصاب، اعصاب و روان، دستگاه گوارش و جراحی عمومی، استخوانی، خون و آنکولوژی، قلب و عروق، چشم و عوارض بینایی، گوش و حلق و بینی، فک و دهان و دندان، دستگاه ادراری تناسلی، عفونی، روماتولوژی و بافت همبند می باشد.

🔸 معافیت کفالت سربازی یکی دیگر از انواع موقعیت های خدمت سربازی می باشد که در واقع پسرانی که بزرگ خانواده هستند و سرپرستی خانواده خود را در صورتی که پدر و مادر پیر و یا ناتوانی داشته باشند، مادر آن ها بدون همسر باشد و یا سرپرستی خواهر و برادر بر عهده آن ها باشد معافیت کفالت به آن ها تعلق می گیرد.در معافیت بخشودگی سنی اشخاصی که تا سن ۵۰ سالگی هنوز به خدمت سربازی نرفته اند از خدمت نظام وظیفه سربازی می شوند و برای دریافت مدرک معافیت شناسنامه آن ها کافی می باشد. ما در ادامه در خصوص بازگشت خرید سربازی صحبت خواهیم کرد.

📌 برای اطلاع از پروژه کسری خدمت سربازی بر روی لینک کلیک نمایید.

شرایط استخدام بدون وجود امکان خرید خدمت سربازی

خرید خدمت سربازی

🔸 شرایط استخدام بدون وجود امکان خرید خدمت سربازی و نداشتن کارت خدمت سربازی برای افرادی که موظف به گذراندن دوران سربازی می‌باشد می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند.

به عنوان مثال تنها افرادی که دوران خدمت سربازی خود را به اتمام رسانده اند می توانند برای استخدام شدن در ادارات دولتی، دانشگاه ها، کارخانه ها، کارگاه ها و بنگاه های خصوصی استخدام شوند در غیر این صورت با نداشتن کارت پایان خدمت استخدامی این افراد ممنوع است و در صورت فعالیت این افراد در هر یک از موسسات و نهادهای دولتی و به کارگیری آن ها، افراد جریمه های سنگینی را متحمل می شوند و از طرف وزارت تعاون و نیروی انتظامی کار و رفاه اجتماعی به دادگاه معرفی می‌شوند.

🔸 همچنین شایان ذکر است که به این افراد برخی از تسهیلات تعلق نمی گیرد و اگر فردی بخواهد بدون کارت پایان خدمت وامی را از بانک های مختلف دریافت کند در اغلب موارد این امر ناممکن می باشد.

برای دریافت مستمری وام ازدواج وام مسکن وام های حمایتی افراد نیازمند کارت پایان خدمت هستند و دریافت آن ها بدون کارت پایان خدمت هوشمند امکان ناپذیر است.

🔸 افرادی که خدمت نظام وظیفه شان را تمام کردند و یا همانطور که در بالا ذکر شد به دلیل موارد پزشکی معافیت سربازی دائم را دارند باید برای دریافت کارت پایان خدمت خود در اسرع وقت اقدام کنند که معمولا صدور این کارت حدوداً ۱۵ روز طول می کشد اما گاهی ممکن است بر حسب دلایل نامشخصی به مدت دو ماه و یا بیشتر نیز طول بکشد.

در این میان افرادی هستند که در پی جعل اسناد از جمله گواهی معافیت پزشکی هستند که با بازسازی مهر و امضای اشخاص، قلم بردن در متن نوشته شده، تراشیدن و تغییر کلمات، تغییر دادن تاریخ و موارد دیگری این کار را انجام می دهند.

اینگونه افراد علنا به جرم جعل اسناد می توانند از سوی دادگاه مجازات شوند و مجازات مختلفی برای آن ها مقرر می شود به عنوان مثال آن ها می توانند توبیخ و به حبس تعزیری به مدت یک تا پنج سال محکوم شوند. اگر در خصوص شرایط استخدام بدون وجود امکان خرید خدمت سربازی و نداشتن کارت خدمت سربازی اطلاعات بیشتری نیاز دارید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

📌 برای اطلاع از معافیت سنی سربازی بر روی لینک کلیک نمایید.

شرایط خرید خدمت سربازی

🔸 اگر می خواهید در رابطه با خرید خدمت سربازی در سال ۱۴۰۳ بیشتر بدانید باید گفت که در دهه ۷۰ اولین بار قانون خرید خدمت سربازی مطرح شد که در این دهه افراد می توانستند برای خرید خدمت سربازی خود مبلغی را پرداخت کنند و دیگر نیازی نبود که پسران و مردان به خدمت سربازی بروند.به مرور به دلیل نیاز کشور به سربازان این قانون لغو شد اما مجدد در سال ۱۴۰۰ این قانون مجدد تصویب شد و آن را به کمیسیون تلفیق مجلس ارائه کردند که این قانون هنوز به تصویب نهایی خود نرسید و در حال طی مراحل قانونی بود.

🔸 نسبت به  طرح بازگشت خرید سربازی واکنش و مخالفت های مختلفی شکل گرفت به عنوان مثال سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس در خصوص  طرح بازگشت خرید سربازی اعلام کرد که به دلیل بالا بودن مبالغی که برای خرید خدمت سربازی ارائه کردند این طرح رای نیاورد.

🔸 همچنین طرح های دیگری نیز به این مجلس ارائه شد تا بتواند افراد را به انجام بازگشت خرید سربازی تشویق کند به عنوان مثال یکی از این طرح ها برای افزایش حقوق پایه افرادی که دوره خدمت سربازی خود را می گذرانند بود به طوری که عضو کمیسیون تلفیق مجلس اعلام کرد که حقوق سربازی که ۳۰۰ هزار تومان تعیین نموده بودند.

در طی اعلام این طرح به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رساندن که دولت حداقل یک میلیون و پنجاه هزار تومان به آن ها پرداخت نمود تا جایی که حقوق خالص دریافتی آن ها به سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسانده شد و جهت تأمین منابع مالی برای این طرح منبع مالی به مقدار ۸ هزار میلیارد برای سربازان پیش بینی شده بود که با این افزایش هایی که صورت گرفت این مقدار به بیست هزار میلیارد افزایش پیدا کرد و همچنین حقوق سربازان متاهل ۵ میلیون تومان در طی این طرح پیش بینی شده است.

بازگشت خرید خدمت سربازی

📌 آیا دوست دارید بدانید سربازان فراری می توانند خدمت را بخرند؟

🔸 معاون وزارت ورزش و جوانان نسبت به  طرح بازگشت خرید سربازی این چنین واکنش نشان داد که با این طرح موافق است اما در رابطه با مبلغ پیشنهادی برای خرید خدمت سربازی موافق نمی باشد.

خرید خدمت سربازی تغییرات بسیار زیادی داشته است که طی زمان های مختلف شرایط متفاوتی برای آن تعیین نموده اند برای نمونه در گذشته برای خرید خدمت سربازی شرایط خاصی وجود نداشت و افراد که قادر به پرداخت هزینه آن بوده اند برای خرید اقدام می کردند اما بعد از این دوران خرید خدمت سربازی برای عموم افراد ممنوع شد.

🔸 برای نمونه در سال ۱۴۰۳ طبق گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق طبق قانون اساسی افراد غایب بیشتر از ۵ سال،متاهل و بالاتر از ۳۵ سال که به دلیل تحلیل قوای جسمانی آن ها انجام خدمت سربازی برای آن ها امکان پذیر نیست می توانند از این طرح استفاده کنند که با پرداخت مبلغ تعیین شده امکان دریافت کارت معافیت خدمت را به دست می آورند اما به دلیل اینکه مبلغ خرید خدمت سربازان فراری بالا بود این طرح عصری نمایندگان مجلس به تصویب نرسید و رد شد.

🔸 همچنین لازم است بدانید که در طرح خرید خدمت سربازی در  سال ۱۴۰۳ ذکر شده است مشمولان خدمت سربازی که متاهل می باشند به ازای هر فرزند از تخفیف ۲۰ تا حداکثر ۶۰ درصدی و افراد متاهل که تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره)  و سازمان بهزیستی قرار داشته اند از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می شوند.

در حال حاضر خرید خدمت سربازی تنها برای مشمولان خارج از کشور امکان پذیر است که افرادی که در خارج از کشور اقامت دارند بر اساس این که از فراخوان آن ها به خدمت وظیفه پنج سال گذشته باشد با پرداخت مبلغ جریمه جریمه غیبت سربازی می توانند کارت معافیت سربازی خود را بگیرند که معادل ریالی آن ۱۵ هزار یورو می باشد تا در صورت تردد کشور مشکلی نداشته باشند و درآمد حاصل از خرید خدمت سربازان فراری برای سربازانی که در مناطق مرزی و محروم فعالیت می کنند مصرف شود.

مبلغ بازگشت خرید خدمت سربازی سال 1403 چقدر است؟

🔸 در مورد مبلغ بازگشت خرید سربازی در سال 1403 بدانید باید گفت که در سال های مختلف افراد مبالغ متفاوتی را پرداخت نموده اند، به عنوان مثال در سال ۹۹ مشمولان با پایه تحصیلی دیپلم ۱۵ میلیون تومان، مشمولان با مقطع زیر دیپلم ۱۰ میلیون تومان، پزشکان و متخصصان و افراد با مقطع تحصیلی بالاتر از آن ۵۰ میلیون تومان، افراد با مدرک فوق دیپلم ۲۰ میلیون تومان، افرادی که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده اند ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان و افراد با مقطع دکترای تخصصی غیر از علوم پزشکی ۴۰ میلیون تومان برای خرید خدمت سربازی پرداخت نموده اند.

🔸 کسانی که در سال ۱۳۹۷ به خرید سربازی اقدام نموده اند و از طرح خرید خدمت سربازی استفاده کرده اند، توانستند در سال بعدی یک قسط از هزینه خرید خدمت خود را پرداخت کردند و فرصت این را داشتند که در سال ۹۹ مبلغ جریمه خدمت سربازی خود را به طور کامل پرداخت و کارت پایان خدمتشان را دریافت کنند و کسانی که نتوانسته بودند اقساط خود را پرداخت کنند مشمول خدمت سربازی محسوب می شدند و مایع در اسرع وقت وضعیت خود را مشخص می کردند.در سال ۱۴۰۳ نیز افرادی که دارای مدرک تحصیلی کاردانی و کمتر از آن بودند ۲۵۰ میلیون تومان بود.

🔸 افرادی که مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد داشته اند مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و افرادی که مدرک پزشکی عمومی و دکترای تخصصی و همچنین بالاتر از آن داشته اند مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان را برای خرید خدمت سربازی به حساب خزانه کل کشور پرداخت کرده اند و در سال ۱۴۰۳ گفته شده است که مبلغ خرید خدمت سربازی برای افرادی که متاهل می باشند کمتر از این مقدار خواهد بود.

البته طبق اخبار اعلام شده تاکنون حاکی از آن می باشد که دیگر شرایط خرید خدمت سربازی در سال ۱۴۰۳ امکان پذیر نمی باشد زیرا عضو کمیسیون تلفیق مجلس اعلام نموده است که پیشنهادی در رابطه با فروش خدمت سربازی از طرف دولت وجود ندارد و بر این اساس مشمولان باید در انتظار تغییرات در قوانین در سال های پیش رو باشند.

مبلغ خرید خدمت سربازی

📌 درمورد خرید خدمت سربازی برای متاهلین اطلاعی دارید؟

🔸 ابوالفضل ابوترابی که نماینده مردم نجف آباد می باشد اذعان کرده است که طرحی تحت اخذ مالیات از مشمولان غایب خدمت سربازی قرار است اجرا شود که طی آن افرادی که سن آن ها از ۲۸ سال به بالا می باشند و به خدمت سربازی نرفته اند برای استخدام در مکان های مختلف و دریافت خدمات گوناگون که یکی از مدارک لازم برای آن ها کارت پایان خدمت می باشد لازم است مبلغی تحت عنوان مالیات پرداخت کنند به این صورت که ۵۰ درصد بیشتر برای دریافت خدماتی مانند دریافت گواهینامه هزینه پرداخت کنند.

🔸 به عنوان مثال اگر هزینه دریافت گواهینامه صد هزار تومان می باشد آن ها باید ۱۵۰ هزار تومان پرداخت نمایند و این مسئله برای مواردی مانند سفر خارجه خرید و فروش سند زدن و هر گونه فعالیت دیگری که به کارت پایان خدمت نیازمند باشد قابل اجرا می باشد.

در این رابطه ستاد کل نیروهای مسلح ذکر کرد که این طرح باید بررسی شده و کار کارشناسی در آن انجام شود زیرا تا زمانی که طرح به تصویب نرسیده و کارشناسی نشده باشد نباید به صورت عمومی اطلاع رسانی شود زیرا ممکن است بنابر دلایل متفاوت رد شده و طرح دیگری جایگزین آن شود و همچنین ایشان افزودند که با هرگونه خرید خدمت سربازی قاطعانه مخالف هستند و هیچ برنامه و طرحی در این مسئله وجود ندارد.

🔸 خبر جدید دیگر این است که یکی از عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعالم کرد که از آنجایی که مشمولان غایب خدمت سربازی در سنین بالا و یا متاهل می باشند و همچنین شرایط زندگی امکان رفتن به سربازی برای آن ها را فراهم نشده است به دلیل طی نکردن دوران سربازی خود از یکسری از خدمات محروم هستند که در بودجه سال ۱۴۰۳ باید به وضعیت اینگونه افراد رسیدگی شود، از این جهت خرید خدمت سربازی با شرایط منطقی و کارشناسی شده می تواند منجر شود که یکی از معضلات و مشکالت افراد مشمول خدمت سربازی غایب رفع شود.

📌 برای اطلاع از خرید بیمه سربازی بر روی لینک کلیک نمایید.

اخبار پیرامون بازگشت خرید سربازی

📢 با کمک به مشمولان غایب خدمت سربازی تکلیف‌شان را روشن کنیم

نایب رئیس اول کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «جوانان به ویژه برای مسائلی نظیر اشتغال و همچنین مسائل روزمره خود نیاز به تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه دارند»، تاکید کرد: باید به مشمولان غایب خدمت سربازی کمک کنیم تا تکلیف‌شان روشن شود.

📢 آگهی جذب سرباز مربی در مراکز فنی و حرفه‌ای

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای محمدرضا انصاری با اعلام این خبر گفت: با عنایت به تخصیص سهمیه جذب سرباز مربی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به صورت محدود به منظور تعیین بخشی از نیروی انسانی اقدام به جذب سرباز مربی نماید.

📜خلاصه مطلب

بر اساس آنچه در این مقاله برای شما ذکر نمودیم طبق قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی پسران بالای ۱۸ سال و مردان ملزم به گذراندن دوران خدمت سربازی هستند و با ارائه کارت پایان خدمت سربازی می تواند در مکان های مختلف استخدام شوند در غیر این صورت حتی در صورت پذیرش، آن ها میتوانند از سوی دادگاه مجازات شوند.

طی دوره های مختلف طرح های مختلفی به تلفیق مجلس ارائه شده است که افراد می توانستند طبق شرایط تعیین شده بر اساس قانون اساسی اقدام به خرید خدمت سربازی خود نمایند و مبلغ تعیین شده برای افراد در مقطع تحصیلی متفاوت مختلف بوده است.

بر اساس اخباری که تاکنون اعلام شده است خرید خدمت سربازی برای مشمولان در سال ۱۴۰۳ امکان پذیر نمی‌باشد مگر اینکه در سال های پیشرو تغییراتی در قوانین ایجاد شود. جهت اطلاعات بیشتر با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

📥 برای دریافت و مطالعه مقاله بازگشت خرید سربازی کلیک نمایید.📥

4.4/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

خرید خدمت سربازی در سال ۱۴۰۳ امکان دارد ؟

خرید خدمت سربازی در سال ۱۴۰۳ در بودجه دیده نشده است. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

نحوه خرید سربازی چگونه انجام می گیرد؟

متقاضیان می توانستند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10) جهت خرید خدمت سربازی اقدام نمایند که در سال جاری امکان این کار وجود ندارد

آیا امکان خرید خدمت سربازی وجود دارد؟

خیر، این امکان در حال حاضر دیگر وجود ندارد وطرح خرید جدید خدمت سربازی در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی قرار دارد.

نظرات

14 دیدگاه دربارهٔ «بازگشت خرید سربازی در سال 1403 + {آخرین اخبار}»

  1. Avatar photo کاظم چراغی گفت:

    سلام داداش من اعزامی 92/12/18/بودم و تو ارتش خدمت کردم و خدمتم ارتش پیرانشهر تیپ 164بود و منطقه جنگی است و خودم ساکن شهرستان مهاباد هستم و94/03/01ترک خدمت کردم و یه فرزند هم دارم. و 16روز هم کسری منطقه سومارو دارم شای چد ی ماه اضافه خدمت بی انضباطی داشته باشم آیا دوباره برم بنظرت میتونم تسویه کنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز شما اگر به پادگانتون مراجعه کنید بدلیل فرار از خدمت اضافه خدمت خواهید داشت.

  2. Avatar photo کاظم گفت:

    سلام من پیرانشهر خدمت کردم و و13ماه خدمت کردم و بعدش فراری شدم و الانم ی بچه دارم اهل مهابادم و ارتش بودم و پروانه مهارت هم دارم آیا من الان برم پیرانشهر تسویه میکنم یا نه 17روزم کسری دارم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام اگر خودتون رو معرفی کنید احتمالا شامل تخفیف جریمه میشوید

  3. Avatar photo مهدی ف گفت:

    سلام
    سرباز فراری ام مرز خدمت میکنم آیا ازدواج کنم انتقال میدن استان خودم یا نه فرقی. نداره

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خدمت در استان . اولویت برای افراد متاهل است

  4. Avatar photo سمیز گفت:

    سلام 36سال سن دارم من اصلا نرفتم خدمت یع یچه ام دارم دست راستم فلج شده دیلیل قطع عصب رادیال وا پاره شدن تاندون های دست چپ وا نداشتن دندان فقط 12تا روکش دارم آیا معاف میشم

  5. Avatar photo امیر گفت:

    سلام و وقت بخیر، من ترنس هستم ولی بدلیل ترس از خانواده تابحال با هیچکس صحبت نکردم، و به همین دلیل تصمیم گرفتم در سال 98 به سربازی بروم ولی نتوانستم به دلیل کمر درد شدید و شرایط روحی نامناسب ادامه بدم ولی فرار نکردم ، تعهدی رو امضا کردم و بهم گفتن هروقت تونستی برگرد، الان هم به پلیس به اضافه ده مراجعه کردم، بهم گفتن که توی سیستم سرباز فراری نیستی، الان میخوام درخواست معافیت بدم، بهم گفتن باید برگردی پادگان و اونجا بری بهداری، آیا راه دیگری هم هست ؟؟چون من از رفتن به اوجا وحشت دارم و هروقت اون پادگان رو تصور میکنم به فکر خودکشی میافتم. باتشکر

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. دوست عزیز مورد شما نیاز به مشاوره ی تخصصی روانشناسی دارد. لطفا با شماره ی مجموعه در تماس باشید

  6. Avatar photo - گفت:

    سلام من اعزامی ۹۸ هستم و چندسالی میشه فرار کردم. متولد ۷۸
    ایا راهی هست بتونم معافیت بخرم ؟اگر میشه یک راهی پیشنهاد بدید
    کلا یک‌مرحله فرار دارم ک هنوزم نرفتم

  7. Avatar photo - گفت:

    سلام من اعزامی ۹۸ هستم و چندسالی میشه فرار کردم. متولد ۷۸
    ایا راهی هست بتونم معافیت بخرم ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      اطلاعیه ای در رابطه با خرید خدمت ارائه نشده است.

  8. Avatar photo حسین گفت:

    سلام من اعزام برج۲هستم الان در مرخصیم ایا میتونم ۱۴یا۱۳ماه باقی موند خدمت بخرم؟بدنم ضعیقه و انحراف بینی دارم و درد زانو و کتف شانه سمت چپم تو اموزشی اینا رو سرم اومدن حالا بگین میتونم معافیت بگیرم؟؟؟؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. خرید خدمت وجود ندارد شما میتونید برای پیگیری وضعیت جسمانی تون و معافیت از طریق منابع انسانی پادگان پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی

    پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی + شرایط قانون 1403

    پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی یکی از بهترین پروژه‌ها برای محصلانی به شمار می‌رود که دارای مقاطع تحصیلی بالاتر هستند. یکی از مهمترین دغدغه‌های بسیاری از جوانان بعد از اتمام دانشگاه، پیدا کردن کار متناسب با رشته آنهاست. از...
  • تردد مشمولان خارج از کشور

    تردد مشمولان خارج از کشور + شرایط قانون 1403

    تردد مشمولان خارج از کشور به چه صورت است؟ ممکن است خیلی از مشمولان به خاطر دلایل مختلف از کشور خارج شده و در زمان تعیین شده به کشور برنگردند. در این شرایط، بر اساس چه قانونی با آنها برخورد...
  • کسری بسیج دانش آموزی چیست؟

    کسری بسیج دانش آموزی چیست؟ شرایط، میزان و مدارک

    آیا شما هم به دنبال راه‌هایی برای کم‌کردن مدت‌زمان خدمت مقدس سربازی خود هستید؟ یا شما هم برای کاهش خدمت سربازی هیچ سهمیه یا شرایط خاصی ندارید؟ یکی از راه‌های آسان برای کم‌کردن زمان خدمت سربازی گرفتن کسری خدمت است....
تماس با مشاور