ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت درخواست انتقالی سامانه بوستان

انتقالی سامانه بوستان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه بوستان به آدرس اینترنتی bustan.tvu.ac.ir برای انجام امور مختلف نقل و انتقالی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴ ایجاد شده است. این سامانه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دانشگاه راه اندازی شد تا ثبت درخواست انتقالی سامانه بوستان از طریق این سامانه صورت بگیرد. با توجه به این که سامانه بوستان فنی و حرفه ای به تازگی راه اندازی شده است. لذا آموزش تیکت زدن سامانه بوستان برای دانشجویانی که قصد انتقالی و مهمانی در دانشگاه های فنی و حرفه ای سراسر کشور دارند، لازم است.

به همین دلیل در این مقاله از ایران تحصیل قصد داریم به صورت دقیق در مورد مراحل ثبت تیکت انتقالی سامانه بوستان صحبت کنیم تا شما بتوانید به راحتی انتقالی یا مهمانی خود را بگیرید.

سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

سامانه بوستان، یکی از جدیدترین سامانه های آنلاین دانشگاه فنی و حرفه ای کشور است که در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تاکید و تحقق بر اهداف دانشگاه ایجاد شده است. این سامانه از زیر سیستم های آموزشی، فرهنگی، دانشجویی و پژوهشی برخوردار است که هر کدام از آن ها خدمات مختلفی را ارائه می دهند:

زیر سیستم آموزشی سامانه بوستان
برنامه ریزی آموزشی مشاهده کارنامه تحصیلی
انتخاب واحد / حذف و اضافه نقل و انتقال
امتحانات کلاس‌های مجازی
نمرات گزارش‌های سیستمی
صحت سنجی اطلاعات هویتی صحت سنجی نمرات
صحت سنجی اطلاعات دانشجویی صحت سنجی تراز مالی
صحت سنجی معدل ارزشیابی کیفی و توصیفی اساتید
درخواست اعتراض به نمره تراز مالی دانشجو

           جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست رشته های کاردانی فنی و حرفه ای کلیک کنید.

زیر سیستم فرهنگی سامانه بوستان
ارائه وب سرویس‌های لازم جهت کارتابل فرهنگی دانشجویان ایجاد بانک اطلاعات شناسنامه ورزشی دانشجویان
مرکز مشاوره و سلامت دانشجویی   
زیر سیستم دانشجویی سامانه بوستان
قابلیت ارائه وب سرویس آنلاین به سامانه‌های مورد نیاز قابلیت دسترسی آنلاین به اطلاعات دانشجویان
تطبیق برنامه هفتگی آموزشی دانشجویان را به صورت برخط با نرم افزار تغذیه و خوابگاه قابلیت ایجاد زیرسامانه‌های همای رحمت
انتخاب دانشجوی نمونه کمیسیون موارد خاص

           

زیر سیستم پژوهشی سامانه بوستان
مقاله‌های پذیرفته شده / چاپ شده در مجلات گزارش‌های علمی طرح‌های پژوهشی
طرح‌های پژوهشی مصوب با اعتبار سنجی از مراجع علمی مورد پذیرش انواع گزارش‌های پژوهشی
اطلاعات جامع پژوهشی استاد

           

سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

شما با ورود به سامانه بوستان می توانید از خدمات و امکانات آن استفاده کنید که در بالا به آن ها اشاره کردیم. خوب است بدانید که در حال حاضر سامانه بوستان جایگزین سامانه ناد شده است و نسبت به آن مزایای زیادی دارد. استفاده از فناوری‌های جدید در حوزه تولید نرم افزار، چابکی و کارایی بالا، متناسب بودن این سامانه با ساختار و گستردگی کشوری دانشگاه فنی و حرفه ای و غیره از جمله این مزایا هستند که در حال حاضر نرم افزار آن نیز در اختیار دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای قرار دارد.

📢 توجه 📢

سامانه بوستان به آدرس اینترنتی bustan.tvu.ac.ir جایگزین سامانه ناد به آدرس اینترنتی reg.tvu.ac.ir دانشگاه فنی و حرفه ای شده است.

مراحل ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

به عنوان یکی از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای برای انجام انتقالی سامانه بوستان باید به آن مراجعه کنید. برای این کار لازم است مراحل ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای را بدانید. در حال حاضر کلیه اطلاعات دانشجویان فنی و حرفه ای از سامانه ناد به سامانه بوستان منتقل شده است. لذا وقتی شما برای اولین بار وارد سامانه بوستان bustan.tvu.ac.ir می شوید باید اطلاعات خود را در آن تطبیق دهید و صحت سنجی اطلاعات انجام دهید. انجام صحت سنجی اطلاعات برای کلیه دانشجویان الزامی است. به طوری که آن ها باید برای انتخاب واحد و انجام امور دیگر این کار انجام دهند. در غیر این صورت اجازه استفاده از امکانات سامانه بوستان را نخواهند داشت. حال جهت ورود به سامانه بوستان مراحل زیر طی کنید:

در مرورگر سیستم خود آدرس اینترنتی سامانه بوستان به نشانی اینترنتی bustan.tvu.ac.ir را جستجو کنید.

با ورود به صفحه اصلی سامانه بوستان در جاهای مشخص شده کد ملی، رمز عبور و عبارت امنیتی را درج کنید. سپس گزینه ورود را بفشارید.

مراحل ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

در صورتی که رمز عبور خود را به یاد نمی آورید می توانید گزینه «رمز عبور خود را فراموش کرده ام» را کلیک کنید.

برای اطلاع از پشتیبانی سامانه بوستان فنی حرفه ای کلیک کنید.

ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

در صفحه باز شده کد ملی، شماره موبایل و کد امنیتی را ثبت کنید و گزینه «دریافت کلمه عبور» را کلیک کنید تا رمز عبور جدید شما به موبایلتان پیامک شود. (دقت کنید که اگر شماره موبایل شما به اشتباه در سایت بوستان ثبت شده باشد، در این جا می توانید تاریخ تولد خود را به صورت 1379/04/12 به عنوان رمز عبور در سامانه درج کنید تا بتوانید وارد سایت شوید.)

مراحل ورود به سامانه بوستان فنی و حرفه ای

پس از دریافت رمز عبور جدید می توانید به راحتی وارد سامانه بوستان شوید و در آن جا رمز عبور پیش فرض خود را تغییر دهید.

پس از تغییر رمز عبور پیش فرض به رمز عبور جدید لازم است گزینه ثبت را فشار دهید تا به میز خدمات سامانه بوستان منتقل شوید.

ورود به سایت بوستان فنی و حرفه ای

در میز خدمات سامانه بوستان گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید آن ها را بر اساس نیاز خود استفاده کنید.

برای ورود به سایت سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای و بخش های مختلف آن کلیک کنید.

ورود به سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

لازم به ذکر است اگر به هنگام انجام صحت سنجی اطلاعات به هر گونه مشکلی برخورد کردید می توانید برای راهنمایی بیشتر با مشاوران ایران تحصیل در تماس باشید. دقت کنید که صحت سنجی اطلاعات بسیار حساس است؛ بنابراین اگر اطلاعات شما در آن نادرست ثبت شده باشد، عواقب آن بر عهده دانشجو است.

برای کسب اطلاع از شرایط تغییر رشته دانشگاه آزاد روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

آموزش تیکت زدن سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

دانشجویان فنی و حرفه ای برای انجام انتقالی و مهمانی خود باید تیکت درخواست انتقالی را در سامانه بوستان درج کنند تا نتایج آن را از طریق همین تیکت ها دریافت کنند. معمولا در تیکت ها علاوه بر درخواست انتقالی و مهمانی دانشجویان سوالاتی در مورد آن ها از مسئولان دانشگاه پرسیده می شود. لذا آن ها جواب تیکت شما را در قالب یک تیکت جدید ارسال می کنند که می توانید آن را در بخش تیکت ها مشاهده کنید؛ بنابراین بسیار ضروری است که شما با مراحل تیکت زدن آشنایی داشته باشید. حال در زیر آموزش تیکت زدن سامانه بوستان فنی و حرفه ای را صورت تصویری بیان می کنیم:

ابتدا طبق مراحل گفته شده در بالا وارد سامانه بوستان bustan.tvu.ac.ir شوید.

پس از ورود به صفحه کاربری خود در سامانه بوستان، گزینه «تیکت و پشتیبانی بر خط» را از منو انتخاب کنید.

روی گزینه تیکت کلیک کنید.

جهت اطلاع از پرتال جامع سارمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کلیک نمایید.

آموزش تیکت زدن سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

در صفحه باز شده روی گزینه «افزودن» در بالا سمت راست صفحه کلیک نمایید.

تیکت زدن سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

حالا برای شما صفحه جدیدی باز می شود که در آن جا عنوان تیکت، نوع تیکت و اولویت تیکت را انتخاب کنید.

مراحل تیکت زدن سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

برای انتخاب واحد در سامانه بوستان فنی حرفه ای کلیک کنید.

در این بخش از آموزش تیکت زدن سامانه بوستان لازم است که در کادر مشخص شده متن تیکت خود را درج کنید و در آخر روی آیکون ثبت در بالا سمت راست صفحه کاربری کلیک کنید.

آموزش تصویری تیکت زدن سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

با انجام مراحل بالا شما به راحتی موفق به ثبت تیکت در سامانه بوستان خواهید شد که آن را می توانید در بخش تیکت ها مشاهده کنید. هم چنین در صورتی که جواب تیکت شما ارسال شود آن را در این بخش می توانید مشاهده کنید.

شیوه تیکت زدن سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

حال اگر به هنگام انجام هر کدام از مراحل آموزش تیکت زدن سامانه بوستان فنی و حرفه ای به هر گونه مشکلی برخورد کردید می توانید جهت راهنمایی بیشتر با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای روی لینک آبی کلیک کنید.

شرایط مهمانی و انتقالی سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

دانشگاه فنی و حرفه ای مانند تمامی دانشگاه های کشور برای مهمانی و انتقالی خود در سامانه بوستان شرایطی را ذکر کرده است که شما باید تمامی این شرایط را دارا باشید. در غیر این صورت امکان ثبت انتقالی سامانه بوستان شما وجود ندارد. لذا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرایط می توانید مقاله شرایط انتقالی دانشگاه فنی و حرفه ای را مطالعه کنید و اطلاعاتی مانند شرایط، ضوابط، مدارک لازم و نحوه درخواست انتقالی دائم و موقت دانشگاه فنی و حرفه ای به دست بیاورید.

زمان نقل و انتقالات دانشگاه فنی حرفه ای

دانشگاه فنی و حرفه ای برای نقل و انتقالات و مهمانی هر نیم سال تحصیلی خود زمان خاصی را اعلام می کند. لذا دانشجویان واجد شرایط می توانند در این زمان وارد بخش انتقالی در سامانه بوستان شوند و در آن جا درخواست خود را ثبت کنند. در واقع اگر دانشجویی خارج از محدوده زمانی تعیین شده درخواست انتقالی سامانه بوستان را بدهد به درخواست او رسیدگی نمی شود.

در حال حاضر برای ثبت درخواست مهمانی و نقل و انتقال نیمسال تحصیلی مهر ماه ۱۴۰۳، دانشگاه فنی و حرفه ای از اول تا 28 مرداد ماه ۱۴۰۳ را به عنوان مهلت ثبت نام به دانشجویان خود اعلام کرده بود. هم اکنون مهلت آن تمام شده است. برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ هنوز تاریخ دقیقی را مشخص نکرده است. ولی به محض کسب اطلاعات بروز در مورد آن در سایت bustan.tvu.ac.ir بارگذاری خواهیم کرد.

زمان نقل و انتقالات دانشگاه فنی حرفه ای

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ورود به دانشگاه فنی و حرفه ای کلیک نمایید.

اخبار مربوط به دانشگاه فنی و حرفه ای

📌 با انتقال و مهمانی دانشجویان جدید الورود دانشگاه فنی و حرفه ای موافقت شده است.

معاونت دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام کرد، با نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان جدید الورود نیم سال اول ۱۴۰۳ موافقت شده است. این کار برای مساعدت حداکثری با دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای و تسهیل در شرایط تحصیل و اسکان آن ها انجام می شود. هم چنین اولویت های تخصیص خوابگاه این دانشجویان بر اساس ملکی اعلام شده است.

خلاصه مطالب

در این مقاله از ایران تحصیل در مورد ثبت انتقالی سامانه بوستان به نشانی اینترنتی bustan.tvu.ac.ir صحبت کردیم. این سامانه در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای انجام امور آموزشی، پژوهشی، مالی و غیره دانشجویان فنی و حرفه ای ایجاد شده است. به طوری که کسب اطلاعات دقیق در مورد تیکت زدن و تاریخ ثبت انتقالی آن برای دانشجویان این دانشگاه بسیار ضروری است که در این مقاله در مورد آن ها صحبت کردیم. هم اکنون امیدواریم شما با مطالعه این مقاله به جواب سوالات خود پیرامون ثبت تیکت انتقالی در سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای رسیده باشید. حال اگر هر گونه سوالی در مورد آن ها دارید می توانید با مشاوران ایران تحصیل صحبت کنید.

جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آدرس اینترنتی سامانه بوستان چیست؟

سامانه بوستان به نشانی اینترنتی bustan.tvu.ac.ir برای انجام امور دانشجویی، آموزشی، پژوهشی و غیره دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای ایجاد شده است و به عنوان جایگزین جدید سامانه ناد شناخته می شود.

چگونه ثبت انتقالی سامانه بوستان را انجام دهیم؟

شما برای این کار باید در زمان مقرر شده به سایت بوستان مراجعه کنید و در آن جا تیکت انتقالی در سامانه بوستان را طبق مراحل ذکر شده در بالا ثبت کنید.

چگونه جواب تیکت های خود را در سامانه بوستان مشاهده کنیم؟

شما برای مشاهده پاسخ تیکت های خود در سامانه بوستان باید به بخش «تیکت و پشتیبان برخط» و «تیکت» مراجعه کنید و در آن جا جواب تیکت خود را مشاهده کنید.

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
  • انصراف از تحصیل در سامانه سجاد

    مراحل انصراف از تحصیل در سامانه سجاد + راهنمای تصویری

    دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای انصراف از تحصیل در سامانه سجاد، باید به به آدرس اینترنتی portal.saorg.ir برای کناره‌گیری از تحصیل اقدام کنند. انصراف از تحصیل به صورت آنلاین، قابل انجام و پیگیری است. همچنین سامانه جامع امور دانشجویان...
تماس با مشاور