ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام روانشناس در بیمارستان

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
استخدام روانشناس در بیمارستان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

استخدام روانشناس در بیمارستان با توجه به نیاز بیمارستان های مختلف صورت می پذیرد . برای استخدام روانشناس بالینی در طرح پزشک خانواده سازمان نظام روانشناسی اطلاعبه ای را مبنی بر استخدام ، بر مبنای مدارک تحصیلی آنان اعلام می نماید. نوع دیگری از استخدام فارغ التحصیلان رشته روانشناسی بالینی و عمومی ، استخدام دستیار روانشناس می باشد. استخدام فارغ التحصیلان این رشته در صورتی خواهد بود که بتوانند در آزمون ورودی موفقیت لازم را به دست آورند و همچنین از شرایط عمومی و اختصاصی برخوردار باشند.

 

برای استخدام روانشناس در بیمارستان – انجام ثبت نام و شرایط استخدام و همچنین اطلاع از ظرفیت تعیین شده برای استخدام از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

شرایط استخدام روانشناس در بیمارستان

 

شرایط استخدام روانشناس در بیمارستان

شرایط استخدام روانشناس در بیمارستان

 

برای استخدام روانشناس در بیمارستان، داوطلبان باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی باشند. سازمان های تعیین کننده شرایط استخدام در رشته های مختلف، وزرات بهداشت و درمان پزشکی در مراکز مختلف و همچنین بیمارستان ها می باشند. با توجه به اینکه نوع کار هر یک از افرادی که استخدام می شوند، ممکن است متفاوت باشد، به همین دلیل تعداد ساعات کاری، حقوق و مزایای افرادی که استخدامی می شوند می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل شرایط مورد نظر به صورت عمومی و اختصاصی تعیین می شود.

در زیرف به صورت کلی به برخی از شرایط استخدام روانشناس در بیمارستان اشاره خواهیم نمود. اما برای آشنایی بیشتر در رابطه با استخدام مشاور در بیمارستان مورد نظر خود، می توانید به مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید.

  • متقاضیان شرکت کننده در آزمون اسخدامی بیمارستان ، باید دارای تابعیت ایرانی باشند.
  • برای داوطلبان پسر، نباید ممنوعیتی از نظر نظام وظیفه وجود داشته باشد. متقاضیان باید دوره خدمت خود را به پایان رسانده باشند.
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر (به منظور اطمینان از این مورد، بیمارستان تست های لازم را اخذ می نماید).
  • برخورداری از توانایی و سلامت جسمی و روانی برای کلیه داوطلبان
  • معتقد بودن به دین مبین اسلام و همچنین مقید بودن به تمامی ارکان اسلامی.
  • عدم دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی و معتقد و متلزم بودن به انقلاب اسلامی ایران
  • سن داوطلبان نباید بیشتر از میزان تعیین شده باشد و از شرایط سنی برخوردار باشند.
  • حداقل معدل تعیین شده برای رشته ها و گرایش های مختلف تعیین کتتده پذیرش خواهد بود.

 

مدارک مورد نیاز استخدام روانشناس بالینی در طرح پزشک خانواده

 

مدارک مورد نیاز استخدام روانشناس بالینی در طرح پزشک خانواده

مدارک مورد نیاز استخدام روانشناس بالینی در طرح پزشک خانواده

 

برخی از مدارک مورد نیاز برای استخدام برخی از متقاضیان ممکن است به صورت اختصاصی باشد. بدین معنا که به عنوان مثال برای داوطلبانی که دارای رزومه قوی می باشند ، حتما باید در زمان تعیین شده مدارک خود را به مصاحبه کنندگان ارائه نمایند. اما به صورت کلی مدارک مورد نیاز به شرح زیر می باشند.

  • مدرک تحصیلی معتبر دانشگاه و مورد تائید وزارت علوم و تحقیقات که مورد تائید سازمان نظام روانشناسی و سایر سازمان های دیگر نیز رسیده باشد.
  • ارائه مدارک هویتی به صورت کامل همانند کارت ملی و همچنین شناسنامه به صورت کپی و اصل آن.
  • دارا بودن مدرک معافیت دائم و یا موقت برای داوطلبان استخدام روانشناس در بیمارستان پیری که دوره ضرورت خود را به پایان رسانده اند و یا اینکه معافیت از سربازی شده اند.
  • انجام معاینات پزشکی و ارائه گواهی معتبر در رابطه با برخورداری از سلامت جسمانی کامل که مورد تائید سازمان نظام روانشناسی نیز رسیده باشد.

 

 

نحوه استخدام روانشناس در بیمارستان

با توجه به اینکه برخی از بیمارانی که به بیمارستان ها مراجعه می نمایند، دچار مشکلاتی می شوند که روند بیماری آنان را سهولت می بخشد، لذا یک روانشناس در این مواقع کمک می نماید تا به فرد آسیب دیده کمک نموده و همچنین برای درمان روانی او کمک های لازم را ارائه نماید. اما نکته مهم این است که آیا این فرد خود، از شرایط لازم را بری این کار را دارد؟ آیا می تواند در شرایط بحرانی به مراجعین برای تصمیم گیری درست کمک نماید؟ این موارد خارج از علم در نظر گرفته می شود و بر اساس شخصیت افراد در مصاحبه تعیین می گردد.

با توجه به اینکه متقاضیان بسیاری علاقه مند به شرکت در آزمون استخدام روانشناس در بیمارستان می باشند، لذا پذیرش در آزمون در مرحله اولیه، شرط لازم برای قبولی در استخدام خواهد بود. پس از اینکه شما موفق به پذیرش در آزمون شدید، حال باید در مصاحبه شغلی شرکت نمایید. توجه داشته باشید. همانطور که شما به عنوان یک روانشناس می دایند، برای انتخاب هر فردی به عنوان شغل مورد نر او، باید از شرایط روانی لازم برخوردار باشد. بنابراین در مصاحبه، علاوه بر محک زدن اطلاعات شما، از نر روانی نیز شما را مورد سنجش قرار می دهند.

در زمان مصاحبه برای استخدام دستیار روانشناس و یا هر مورد دیگری، با اعتماد به نفس کامل حضور یابید و با اطمنیان به تمامی سوالات پاسخ دهید. زیرا داشتن اعتماد به نفس به اطلاعات شما برای مصاحبه کننده بسیار مهم می باشد. به طور معمول شخصیت هایی که جرات ورزی بالایی دارند، برای این کار مناسب می باشند به همین دلیل از نظر سنجش شخصیت نیز، مصاحبه گیرندگان تلاش خود را برای استخدام این افراد به خرج می دهند.

 

 

وظایف روانشناس بالینی در بیمارستان

در رابطه با مراجعینی که شما با آن ها سر و کار خواهید داشت و نحوه انجام وطایف شما، شاید بتوان گفت هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت و افرادی که به استخدام روانشناس در بیمارستان در آیند ، بدین صورت است که شما باید تمامی آزمون های روانی را از مراجعین بگیرید و همچنین نتیجه آن را برای درمان استفاده نمایید بنابراین یکی از مهارت های ضروری برای شما انجام و نفسیر نیمرخ های روانی می باشد. و همچنین بسیار مهم است که شما در رابطه با اینکه کدام آزمون را چه نوع مشکلی به کار ببرید که در این صورت مهارت و تخصص شما بسیار مهم است.

نکته مهمی که در رابطه با تفاوت استخدام در بیمارستان و همچنین استخدام در مراکز مشاوره و … وجود دارد این است که شما در صورت استخدام در مراکز مشاوره، با مراجعینی سر و کار دارید که در حیطه تخصصی خودتان می باشند و همچنین خودشان مراجعه نموده اند. اما در بیمارستان ها گاها این موراد وجود ندارد و شاید در برخی از موارد شما با توجه به تقاضای ارگان، باید سلامت روانی یک فرد را تائید و یا رد نمایید و به همین دلیل نوع مراجعین شما تا حدودی دارای تفاوت هایی با مراکز مشاوره خواهد بود.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه استخدام روانشناس در بیمارستان به شما فارغ التحصیلان عزیز ارائه نماییم. برای اطلاع از استخدام رواننشاس بالینی در طرح پزشک خانواده و همچنین اطلاع از استخدام دستیار روانشناس با توجه به تغییرات ایجاد شده، می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. مشاوران ما علاوه بر ارائه راهنمایی در این زمینه ، سوالات مربوط به هر یک از آزمون های برگذار کننده را نیز در اختیار شما قرار خواهند داد. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود.

 

 

مطالب مرتبط

استخدام روانشناس در بیمارستان

استخدام روانشناس بالینی در طرح پزشک خانواده

استخدام دستیار روانشناس

4.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای استخدام روانشناس در بیمارستان چه اقدامی باید انجام دهیم؟

با توجه به ظرفیت هر یک از بیمارستان ها لازم است ابتدا در آزمون تعیین شده پذیرفته شوید و پس از آن در مصاحبه علمی و تخصصی نیز صلاحیت شما به تائید برسد.

 

ظرفیت استخدام روانشناس بالینی در طرح پزشک خانواده  چگونه است؟

تعداد پذیرش متقاضیان در هر یک از بیمارستان ها متفاوت می باشد. اما به طور کلی با ظرفیت پذیرش بالایی مواجه نخواهیم بود.

 

مدارک لازم برای استخدام دستیار روانشناس چیست؟

مدارک مورد نیاز شامل : مدارک هویتی، مدارک دانشگاهی و همجنین معافیت و نظام وظیفه می باشد.

 

 

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «استخدام روانشناس در بیمارستان»

  1. Avatar photo Nina گفت:

    سلام‌.حقوق روانشناس در بیمارستان چقدر است؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      مانند بقیه کارکنان است.

  2. Avatar photo منم گفت:

    شرط سنی یعنی تا چندسال؟؟؟؟؟؟میشه لطفا پاسخ بدید🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    1. Avatar photo fathollahi گفت:

      سلام شرایط سنی از طریق دفترچه استخدامی وزارت بهداشت اعلام میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1403 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)