ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام رسمی سرباز معلمان | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
استخدام رسمی سرباز معلمان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

استخدام رسمی سرباز معلمان آغاز شد. خوشبختانه طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان به تصویب رسید. کلیه افراد در صورت تمایل می توانند برای استخدام سرباز معلمان به صورت حق التدریس و رسمی اقدام کنند. البته دقت داشته باشید که قبل از هر اقدامی برای استخدام سرباز معلم بعد از خدمت کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه و شرایط پذیرش مهم و ضروری به نظر می رسد.

از آن جایی که کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان، نحوه و شرایط استخدام رسمی سرباز معلمان برای هر یک از افراد متقاضی الزامی است از این رو کمک گرفتن از مشاوری خبره و کاردان در این رابطه می تواند بسیار کارساز و مؤثر است. برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با استخدام رسمی سرباز معلمان و این که آیا طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است یا خیر و آیا استخدام سرباز معلمان به صورت حق التدریس یا رسمی صحبت دارد یا نه می توانید با تیم مشاوره کاردان و حرفه ای در این رابطه تماس حاصل کنید و اطلاعات لازم را از آن ها جویا شوید.

آیا استخدام رسمی سرباز معلمان واقعیت دارد؟

جذب در امریه سرباز معلم برای هر یک از افراد متقاضی با مزیت های زیادی همراه است. به این معنا که، با شروع به فعالیت به عنوان معلم در شهر خود و یا مناطق دور افتاده می توان تجربیات زیادی را در زمینه تدریس و معلمی بدست آورد و از طرفی حقوقی را هم در هر ماه خدمت دریافت کرد.

بسیاری از سرباز معلم ها در طول دوران خدمات مایل به استخدام رسمی سرباز معلم و استفاده از مزایای حرفه معلمی هستند.

اما آیا استخدام رسمی سرباز معلمان حقیت دارد؟ آیا طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است یا خیر؟

در پاسخ باید عرض کنیم که استخدام رسمی سرباز معلمان برای هیچ کدام از افراد متقاضی وجود ندارد و طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی تصویب نشده است.

البته به جز عدم تصویب طرح استخدام سرباز معلم بعد از خدمت به صورت رسمی متأسفانه امکان استخدام سرباز معلمان به صورت حق التدریس نیز وجود ندارد.

برای اطلاع از شرایط و نحوه دریافت امریه آموزش و پرورش بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

طرح استخدام رسمی سرباز معلمان که هیچ وقت محقق نشد

علی رغم حقوق پایین تر سرباز معلم ها نسبت به معلمان رسمی مدارس اما افراد زیادی تمایل به ثبت نام سرباز معلم و استخدام در آموزش و پرورش دارند. در هر صورت یک سرباز معلم دو سال تمام تجربه بدست آورده و مؤفق به کسب مهارت های زیادی در حرفه معلمی و تدریس شده است.

از طرفی، کلیه این افراد قبل از شروع به تدریس تمامی دوره های آموزشی لازم را برای داشتن تدریسی هر چه بهتر و قوی تر گذرانده اند و آمادگی های لازم را برای حضور در کلاس درس و شروع کار بدست آورده اند.

در نتیجه، هیچ جای نگرانی از بابت نداشتن تحصیلات و یا تجربه و مهارت های کافی برای استخدام سرباز معلم بعد از خدمت و تصویب طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی وجود ندارد.

اما متأسفانه و علی رغم همه این ها شاهد عدم تصویب طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی در قالب استخدام رسمی بودیم. حتی استخدام سرباز معلمان به صورت حق التدریس هم در هیچ سالی انجام نشده و همین امر اعتراضاتی را از جانب سرباز معلمان به دنبال داشته است.

امیدواریم در آینده ای نه چندان دور استخدام سرباز معلم بعد از خدمت محقق شود و شاهد تصویب طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی باشیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام در امریه وزارت علوم بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

دلیل عدم استخدام رسمی سرباز معلمان چیست؟

حتماً این پرسش در ذهن شما نیز مطرح شده است که دلیل عدم استخدام سرباز معلم بعد از خدمت چیست و چرا در هیچ سالی شاهد تصویب طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی نیستیم؟

در پاسخ به این موضوع باید عرض کنیم که سازمان آموزش و پرورش تعهدی از بابت جذب و استخدام نیروهای سرباز معلم نداشته و وظیفه ای در این رابطه ندارد.

واضح تر بگوییم هدف از جذب سرباز معلمان در مناطق محروم و دور افتاده استخدام سرباز معلم بعد از خدمت نیست بلکه انگیزه اصلی در این کار جبران کمبود معلم در این مناطق است.

طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی

برای آشنایی با سرباز معلم کلیک کنید.

ورود به حرفه معلمی علی رغم عدم  استخدام رسمی سرباز معلمان

شاید از دیدن این تیتر کمی تعجب کنید. اما باید عرض کنیم که خوشبختانه حقیقت دارد. دوستان عزیز درست است که امکان استخدام سرباز معلم بعد از خدمت برای شما به عنوان یکی از علاقمندان به حرفه تدریس و معلمی وجود ندارد اما این پایان راه نیست و نباید ناامید شد.

حتماً می پرسید چگونه؟ در پاسخ به این پرسش باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که شما می توانید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده و برای استخدام در این ارگان دولتی اقدام کنید.

با توجه به این که شما در دوران سرباز معلمی تجربیات لازم را بدست آورده اید و با فوت و فن تدریس آشنا شده اید می توانید از عهده این آزمون استخدامی به خوبی بربیایید.

البته باید به این موضوع هم توجه لازم را مبذول دارید که برای ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش الزاماً‌ باید با شرایط، زمان و نحوه ثبت نام برای استخدام نیز آشنایی کافی را پیدا کنید.

البته این آشنایی بهتر است در کنار مشاوری خبره و کاردان صورت بگیرد. فردی که از تمامی چم و خم کار مطلع باشد و بتوان به بهترین شکل ممکن شما را در این زمینه راهنمایی کند. در ادامه این مبحث و بنا به نیاز شما دوستان عزیز سعی داریم مواردی را در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش و گزینش در این بخش خدمت شما عرض کنیم.

در مورد ثبت نام برای جذب و استخدام در آموزش و پرورش چه می دانید؟

وزارت آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارگان های دولتی فعال در ایران هر ساله و بر حسب نیاز خود اقدام به جذب نیروهایی با رشته ها و مدارک تحصیلی متفاوت می کند.

اما دقت داشته باشید که این استخدام و جذب نیرو با ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی برای افراد متقاضی امکان پذیر است.

در ادامه با ذکر زمان، نحوه و همین طور شرایط ثبت نام در این آزمون مهم در خدمت شما دوستان و علاقمندان ورود به حرفه معلمی هستیم.

در شرایطی که امکان استخدام رسمی سرباز معلمان وجود نداشته و طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی تصویب نمی شود آشنایی با موارد مرتبط با ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش می تواند برایتان مفید واقع شود.

چه زمانی باید برای ثبت نام آزمون جذب نیرو در آموزش و پرورش اقدام کرد؟

از جمله موارد مهمی که قبل از هر اقدامی برای ثبت نام در آزمون جذب نیرو در آموزش و پرورش باید به آن توجه لازم را مبذول داشت در رابطه با زمان ثبت نام در این آزمون است.

در رابطه با زمان اختصاص یافته برای ثبت نام آزمون جذب نیرو و استخدام در آموزش و پرورش باید عرض کنیم که در سال جاری در شهریور ماه انجام شد و افراد زیادی هم در آن نام نویسی کردند.

اما درباره زمان استخدام برای جذب و استخدام نیرو در آموزش و پرورش برای سال آینده فعلاً نمی توان نظر قطعی را صادر کرد و همچنان باید در انتظار اعلام سازمان مربوطه در این رابطه ماند.

برای اطلاع از لیست رشته های مورد نیاز برای استخدام در آموزش و پرورش وارد لینک مربوطه شوید

چگونه می توان برای ثبت نام آزمون جذب نیرو در آموزش و پرورش اقدام کرد؟

در رابطه با نحوه و چگونگی ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه عرض کنیم که این امر برای داوطلبان و افراد متقاضی به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

به این معنا که هر فرد باید برای ثبت نام جهت جذب نیرو در آموزش و پرورش وارد سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس sanjesh.org  شده و در این سامانه مراحل لازم را برای ثبت نام طی کند.

البته دقت داشته باشید که کسب اطلاعاتی در رابطه با مراحل دقیق انجام ثبت نام در طرح جذب نیرو در آموزش و پرورش برای هر یک از شما افراد متقاضی استخدام در این ارگان دولتی الزامی و مهم است و باید با آن آشنا شوید.

چه شرایطی برای جذب نیرو در آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است؟

استخدام و جذب نیرو در آموزش و پرورش برای افراد متقاضی تحت شرایطی انجام می گیرد که قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در این طرح جامع باید در رابطه با آن اطلاعاتی دقیق و موثق را بدست آورید.

آیا با شرایط جذب نیرو در آموزش و پرورش آشنایی کافی را دارید؟ در صورت عدم اطلاع از این موضوع با ما در ادامه این نوشته همراه باشید.

. کلیه افراد متقاضی الزاماً‌ باید در دوره جامع مهارت آموزی برگزار شده در دانشگاه فرهنگیان شرکت داشته باشند.

. ارائه گواهی نامه معتبر ACDL

. تحویل مدرکی مبنی بر داشتن تبحر در روخوانی و روانخوانی قرآن کریم

. داشتن سلامت روحی و جسمی برای افراد متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش الزامی است.

. در صورت داشتن مدرک تحصیلی فوق لیسانس داشتن سن حداقل چهل سال برای شما لازم است.

. در صورتی که دانش آموخته دوره کاردانی هستید سن شما نباید از سی سال کمتر باشد.

. دانش آموختگان مقطع دکتری تحصیلی در صورت بالاتر بودن سنشان از چهل و پنج سال امکان ثبت نام را ندارند.

. افراد دارای مدرک کارشناسی نباید سنشان از سی و پنج سال در زمان ثبت نام کمتر باشد.

3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان استخدام رسمی سرباز معلمان وجود دارد؟

خیر. انجام این امر برای آموزش و پرورش ممکن نیست.

چرا امکان استخدام سرباز معلم بعد از خدمت وجود ندارد؟

آموزش و پرورش تعهدی در قبال استخدام سرباز معلمان به صورت حق التدریس یا رسمی ندارد.

آیا طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است؟

خیر. امکان جذب و استخدام سرباز معلم بعد از خدمت وجود ندارد.

سرباز معلمان پس از پایان خدمت چگونه می توانند به استخدام آموزش و پرورش در بیایند؟

این امز از طریق شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای افراد متقاضی امکان پذیر است.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «استخدام رسمی سرباز معلمان | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo فرزاد گفت:

    با سلام آیا سرباز معلم ها هم میتونن از بند دوسال سابقه تدریس استفاده کنند امتحان بدن برای آموزش پرورش

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر در دفترچه چیزی بابت این مسئله قید نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان

    ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان – nesha.saorg.ir

    کلیه دانشجویانی که قصد خروج از کشور را دارند، با استفاده از سامانه نشا معافیت تحصیلی می‌توانند به صورت الکترونیک کلیه اقدامات لازم را به صورت غیرحضوری انجام دهند. خدمات سامانه نشا به نشانی nesha.saorg.ir برای آن دسته از متقاضیانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
تماس با مشاور