ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کد دسترسی برای انتخاب رشته کنکور + آپدیت 1403 | ایران تحصیل

کد دسترسی انتخاب رشته را فراموش کردم؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده اند و مجاز به انتخاب رشته شده اند، باید در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. برخی از این افراد تصمیم دارند تا در دانشگاه های آزاد ثبت نام کنند و پس از مجاز شدن به انتخاب رشته و انجام این فرآیند، به آن ها کدی داده می شود تا با کمک آن بتوانند نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند؛ به همین دلیل هم به داوطلبان پیشنهاد می شود که جهت پیشگیری از گم کردن کد دسترسی انتخاب رشته، آن را در جایی امن یادداشت کنند. اما اگر به دلایلی این کد دسترسی را فراموش یا گم کردند، سوال می کنند که کد دسترسی انتخاب رشته را فراموش کردم؟ نحوه بازیابی کد دسترسی انتخاب رشته به چه صورت است؟ چگونه رسید انتخاب رشته را پیدا کنیم؟ برای مشاهده پاسخ این سوالات تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

اگر در هر یک از مراحل بازیابی کد دسترسی انتخاب رشته با مشکل مواجه شدید، می توانید با کارشناسان متخصص ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید. مشاوران ما در تمامی ایام هفته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. 

اطلاعیه:

کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد، همزمان با انتشار کارنامه اولیه کنکور 1403 و از طریق سایت سنجش در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

 

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

همان طور که در ابتدا مقاله بیان شد، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، پس از انتخاب رشته در دانشگاه های آزاد، کدی متشکل از 7 عدد به آن ها داده می شود. آن ها می توانند از طریق این کد، به اطلاعات خود دسترسی پیدا کرده و نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند. لازم به ذکر است تا بدانید که نام دیگر کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد، شناسه انتخاب رشته آزاد نیز می باشد. داوطلبان باید این کد را در جایی امن یادداشت کنند و از گم کردن کد دسترسی انتخاب رشته بپرهیزند. اما اگر کد خود را گم کردید و سوال می کنید تا چگونه رسید انتخاب رشته را پیدا کنیم؟ تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تمامی داوطلبان گرامی، تنها از طریق همین کد می توانند وارد سایت سازمان سنجش شده و از وضعیت کنونی خود اطلاع یابند. بنابراین، آن ها باید حتما این کد را یاد داشت نموده و در نزد خود نگهدارند. اما، اگر به هر دلیلی این کد را فراموش و یا گم کردند چه می شود؟ آیا می توان آن را بازیابی کرد؟ در پاسخ به این سوالات باید عرض کنیم که بله، می توان کد دسترسی فراموش شده را بازیابی کرد. اما، بازیابی این کد دارای مراحلی است که مقداری سخت می باشند. برای آشنایی با این مراحل، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. همچنین، اگر که می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با این کد و نحوه دریافت اولیه آن به دست آورید، می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

🔗 برای مطالعه مقاله نحوه دریافت کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد، بر روی لینک کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

نحوه بازیابی کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

همان طور که بیان شد، برخی از افراد ممکن است بنا به دلایل مختلفی این کد را فراموش کنند و یا آن را در جایی یادداشت نمایند، اما ندانند که یاد داشت را کجا گذاشته اند. در هر حال، زمانی که فرد می پرسد کد دسترسی انتخاب رشته را فراموش کردم؟ چگونه باید آن را بازیابی کنم؟ باید بگوییم که برای این کار باید مراحلی را با دقت و به ترتیب طی نماید که این مراحل شامل موارد زیر می باشند:

  • افراد ابتدا باید وارد سایت اصلی سازمان سنجش به نشانی اینترنتی Sanjesh.org شوند. 
  • سپس، از منوی سمت راست، گزینه «سراسری» را انتخاب نمایند. 
  • در این مرحله، باید به دنبال گزینه «اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری» گشته و بر روی آن کلیک نمایند. 
  • در مرحله چهارم، آن ها باید تمامی اطلاعات خواسته شده را به درستی وارد کرده و گزینه «تایید» را انتخاب نمایند. 
  • در این قسمت، پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، آن ها می توانند کارنامه خود را مشاهده نموده و آن را دانلود نمایند.
  • در مرحله آخر، داوطلبان عزیز می توانند کد دسترسی را مجدد مشاهده نموده و یادداشت نمایند. 

 

راهنمای تصویری و گام به گام بازیابی کد دسترسی انتخاب رشته

ممکن است که با کمک قسمت پیش، داوطلبان گرامی نتوانند این کد را بازیابی نمایند. به همین دلیل، برای سهولت آن ها، ما در ادامه به صورت تصویری و گام به گام مراحل بازیابی کد دسترسی را بیان خواهیم کرد و به افرادی که می پرسند کد دسترسی را فراموش کردم؟ چگونه آن را بازیابی کنم؟ به صورت تصویری و مرحله به مرحله کمک خواهیم کرد.

این افراد، ابتدا باید نشانی الکترونیکی sanjesh.org را وارد کرده و مطابق تصویر زیر بر روی لینک مربوطه کلیک نمایند. 

مرحله اول بازیابی کد دسترسی انتخاب رشته

در این مرحله، افراد باید پس از ورود به سایت سازمان سنجش، از منوی قسمت راست، بر روی گزینه «سراسری» کلیک نمایند. سپس از میان گزینه ها و عبارت های موجود، به دنبال عبارت «اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری» گشته و بر روی آن کلیک کنید. 

مرحله دوم بازیابی کد دسترسی انتخاب رشته

در این قسمت، داوطلبان عزیز می توانند از سه طریق، وارد شده و کارنامه خود را مشاهده نمایند. در واقع، آن ها باید یکی از روش هایی که در عکس زیر مشاهده می نمایید را انتخاب کرده و وارد شوند. 

مرحله سوم بازیابی کد دسترسی انتخاب رشته

پس از وارد شدن، افراد می توانند کارنامه خود را مشاهده کرده و در انتهای کارنامه، کد دسترسی را نیز مشاهده کنند. پس از مشاهده بهتر است که آن را یاد داشت کرده و در جایی امن نگهداری نمایند تا از گم کردن کد دسترسی انتخاب رشته جلوگیری کنید. 

توجه داشته باشید که در صورت داشتن مشکل در هر یک از مراحل فوق می توانید با کارشناسان ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس بگیرید تا شما را در خصوص نحوه رفع مشکل ایجاد شده، راهنمایی کنند.

 

مشاوره بازیابی کد دسترسی انتخاب رشته 

افرادی که می پرسند کد دسترسی انتخاب رشته را فراموش کردم؟ برای بازیابی آن چه کنم؟ باید مراحل ذکر شده در قسمت بالای مقاله را به خوبی مطالعه نمایند. اما، اگر باز هم نتوانستند آن را بازیابی نمایند، جای نگرانی وجود ندارد. زیرا، این افراد می توانند با کمک مشاوران خوب و با تجربه، از طریق روش های دیگری این کد شناسایی را بازیابی نمایند. اما، هر مشاوری نمی تواند این کد را از طریق روش های دیگر بازیابی نماید. بنابراین، این افراد باید به سراغ مشاورانی با تجربه و کاربلد همچون ایران تحصیل رفته و از آن ها کمک بخواهند. 

 

🔗 چه رشته ای انتخاب کنم؟ برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

اخبار پیرامون انتخاب رشته

📢 انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی از پنج شنبه 11 خرداد ماه 1403 آغاز و تا روز شنبه 20 خرداد ادامه خواهد داشت.

آن دسته ازداوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته / محل های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

به داوطلبان توصیه می شود ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل ، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کال تو اکشن تماس

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا به افرادی که سوال می کنند که کد دسترسی انتخاب رشته را فراموش کردم؟ چگونه باید آن را بازیابی کرده و مجدد داشته باشم؟ یا چگونه رسید انتخاب رشته را پیدا کنیم؟ کمک کنیم. آن ها می توانند از طریق مراحل ذکر شده و از طریق سه روش مذکور، کارنامه خود را مشاهده نمایند. این کد در انتهای کارنامه اولیه آن ها قابل مشاهده خواهد بود. در صورت گم کردن کد دسترسی انتخاب رشته خود اگر به هر دلیلی به کمک نیاز داشتید و یا سوال و ابهامی داشتید، کافی است تا با مشاوران ما در ایران تحصیل به شماره 9099075307 ارتباط برقرار کنید. همکاران ما در کم ترین زمان ممکن به آن ها پاسخ داده و شما را یاری خواهند کرد. 

 

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله فوق بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کد دسترسی انتخاب رشته چیست؟

کدی 7 رقمی است که به داوطلبان پس از انتخاب رشته داده می شود تا بتوانند نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.

از طریق چه سایتی می توان کد دسترسی را دریافت نمود؟

از طریق سایت سازمان سنجش می توان این کد را دریافت کرد. برای مشاهده راهنمای تصویری به مقاله فوق مراجعه کنید.

نحوه بازیابی کد دسترسی انتخاب رشته چگونه است؟ 

نحوه بازیابی کد دسترسی انتخاب واحد به طور کامل در مقاله بیان شده است، لطفا مقاله را مطالعه نمایید.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «کد دسترسی برای انتخاب رشته کنکور + آپدیت 1403 | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo پوریا44 گفت:

    سلام یه سوال داشتم اگه کد دسترسی رو یادداشت نکنیم برای دیدن نتایج انتخاب رشته به مشکل میخوریم؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بله

  2. Avatar photo تینا گفت:

    سلام خسته نباشید
    کد دسترسی رو از کجا باید گیر بیارم کارناممو نمیتونم ببینم فک کنم سایت بسته شده
    لطفا راهنمایی کنین ممنون

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر با ما تماس بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)