ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارنامه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد

کارنامه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پذیرش و قبولی در رشته محبوب دامپزشکی در دانشگاه آزاد را می توان یکی از اهداف مهم بسیاری از متقاضیان و داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در نظر گرفت. از جمله موارد بسیار مهم که ثمره آن می تواند قبولی تضمینی در این رشته در دانشگاه آزاد باشد. اطلاع از کارنامه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد و درصد دروس لازم برای قبولی دامپزشکی است.

هر داوطلب ورود به رشته دامپزشکی با بررسی کارنامه قبولی دامپزشکی آزاد می تواند از مواردی همچون تراز قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد و یا تراز آخرین نفر قبولی دامپزشکی آزاد در کنار یک مشاور خبره اطلاع حاصل کند. به علاوه، درصدهای قبولی دامپزشکی آزاد نیز در کارنامه هر فرد قبول شده به صورت مجزا درج شده است. اطلاع از این درصدها موجب می شود که داوطلب بداند جهت قبولی در رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد باید دروس را چند درصد بزند.

علاوه بر این ها، بسیاری از افراد به دنبال اطلاع از کارنامه قبولی دامپزشکی سراسری و پردیس نیز هستند، زیرا آن ها تمایل دارند در صورت قبولی در آن ها نیز تحصیل کنند. با توجه به این که بررسی کارنامه قبولی دامپزشکی پردیس و سراسری با دانشگاه آزاد متفاوت است. لذا شما برای مشاهده کارنامه قبولی دامپزشکی آن ها می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

اهمیت بررسی کارنامه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد

رشته دامپزشکی تحت عنوان یکی از بهترین و تخصصی ترین رشته های گنجانده شده در گروه علوم تجربی شناخته می شود. در واقع، چیزی که بین این رشته دانشگاهی و دیگر رشته های گروه پزشکی تفاوت ایجاد می کند تبحر و تخصص دامپزشک در تشخیص بیماری در انواع دام است.

اطلاع از کارنامه و رتبه قبولی دامپزشکی هم اندازه رتبه قبولی پزشکی اهمیت دارد. چراکه تنها با مشاهده نمرات و میزان درصد دروس کنکور سال‌های قبل می‌توان برای موفقیت و پذیرش در دانشگاه‌های دولتی، برنامه‌‎ریزی کرد.

برای اطلاع از رشته دامپزشکی بدون کنکور  و شرایط و پذیرش آن ها روی لینک کلیک کنید.

اهمیت بررسی کارنامه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد

به جهت علاقه و رقابت تنگاتنگ بین داوطلبان دختر و پسر جهت ورود و ادامه تحصیل در این رشته کسب اطلاعات کافی در مورد کارنامه قبولی دامپزشکی آزاد نتیجه ای مطلوب و عالی را برای هر کدام از داوطلبان ورود به این رشته از گروه پزشکی به بار می آورد. دقت داشته باشید که اگر داوطلب به بررسی کارنامه قبولی در این رشته بپردازد از درصد دروس لازم برای قبولی دامپزشکی و البته تراز قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد برای کنکور پیش رو مطلع می شود.

در نتیجه، از اهمیت دروس مختلف برای قبولی در این رشته آگاهی پیدا می کند. پس سعی در گنجاندن این دروس در برنامه مطالعاتی خود و مطالعه بیشتر آن ها می کند. حتی برنامه ریزی و درس خواندن او نیز دقیق تر و اصولی تر  می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین رتبه قبولی کنکور دامپزشکی آزاد و سراسری کلیک کنید.

ارزیابی و آنالیز کارنامه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد

رشته دامپزشکی رشته ای است که تحصیل در آن مستلزم علاقه بسیار زیاد فرد به حیوانات است. این موضوع از آن جهت است که پس از پایان دوران تحصیلات هر فرد وی باید با انواع حیوانات کوچک و بزرگ سروکار داشته باشد.

در ادامه، با تحلیل و آنالیز کارنامه قبولی دامپزشکی آزاد در خدمت شما عزیزان داوطلب تحصیل در این رشته هستیم. لازم به ذکر است که اطلاعات داده شده در مورد کارنامه قبولی با توجه به کارنامه قبولی داوطلبان در سال های قبل برگزاری کنکور دانشگاه آزاد نوشته شده اند.

درصد دروس لازم برای قبولی دامپزشکی آزاد واحد گرمسار
درصد قبولی نام درس منطقه
10 درصد زمین شناسی منطقه ا
30 درصد ریاضی
30 درصد زیست شناسی
30 درصد فیزیک
40 درصد شیمی
10 درصد زمین شناسی منطقه 2
10 درصد ریاضی
50 درصد زیست شناسی
10 درصد فیزیک
40 درصد شیمی
10 درصد زمین شناسی منطقه 3
10 درصد ریاضی
30 درصد زیست شناسی
20 درصد فیزیک
10 درصد شیمی
درصد دروس لازم برای قبولی دامپزشکی آزاد واحد تبریز
درصد قبولی نام درس منطقه
10 درصد زمین شناسی منطقه ا
40 درصد ریاضی
30 درصد زیست شناسی
40 درصد فیزیک
20 درصد شیمی
10 درصد زمین شناسی منطقه 2
40 درصد ریاضی
30 درصد زیست شناسی
20 درصد فیزیک
30 درصد شیمی
10 درصد زمین شناسی منطقه 3
30 درصد ریاضی
40 درصد زیست شناسی
30 درصد فیزیک
30 درصد شیمی

ارزیابی و آنالیز کارنامه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد

برای اطلاع از درآمد رشته دامپزشکی در ایران کلیک کنید.

شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد درصد دروس لازم برای قبولی دامپزشکی آزاد سایر دانشگاه های کشور با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. همچنین آن ها قادر هستند اطلاعات مربوط به کارنامه قبولی دامپزشکی سراسری و کارنامه قبولی دامپزشکی پردیس خودگردان را به شما ارائه دهند.

بنر انتخاب رشته کنکور

به کمک یک مشاور از درصدها و تراز قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد مطلع شوید

اگر تصمیم قطعی خود را برای قبولی در دانشگاه آزاد و در رشته دامپزشکی گرفته اید اما در مورد درصدهای قبولی دامپزشکی آزاد و یا تراز قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد هنوز هم مطمئن نیستید از کمک یک مشاور تحصیلی استفاده کنید. کمک گرفتن از مشاوری آگاه در حوزه تحصیلی و کنکور می تواند بهترین راهکار برای شما باشد. پس هرگز از آن غافل نشوید.

یک مشاور خبره همچون مشاوران ایران تحصیل با داشتن اطلاعاتی دقیق در رابطه با کارنامه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد می توانند شما را از درصدهای لازم جهت قبولی در این رشته از دانشگاه آزاد آگاه کنند.

پس از آن نوبت به برنامه ریزی می رسد. از آن جایی که شما کارنامه قبولی دامپزشکی آزاد را به کمک مشاور متخصص خود بررسی کرده اید پس می توانید برنامه ریزی اصولی تری را تا زمان فرا رسیدن کنکور دانشگاه آزاد انجام دهید و قبولی را پیش روی خود ببینید.

برای اطلاع از آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

افرادی که قصد دارند در رشته دامپزشکی قبول شوند می توانند در دانشگاه های آزاد نیز تحصیل کنند. شما برای قبولی در رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد می توانید در کنکور سراسری شرکت کنید یا بدون کنکور در آن قبول شوید. اطلاع از درصد دروس لازم برای قبولی دامپزشکی و کارنامه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد می تواند به شما کمک کند تا بهتر بتوانید با شرایط قبولی در این دانشگاه ها آشنا شوید. به همین دلیل کارنامه قبولی دامپزشکی آزاد سال گذشته را برای شما بیان کردیم. به طوری که شما بر اساس آن ها می توانید کارنامه قبولی دامپزشکی آزاد دانشگاه های دیگر را حدس بزنید.

البته شما در صورت تمایل می توانید کارنامه این دانشگاه ها را به همراه کارنامه قبولی دامپزشکی سراسری و کارنامه قبولی دامپزشکی پردیس خودگردان را از کارشناسان ایران تحصیل دریافت نمایید. برای برقراری ارتباط با این کارشناسان تنها کافی است شماره 9099075307 را بگیرید.

جهت دانلود پی دی اف مقاله روی لینک کلیک کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دسترسی به کارنامه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد چه کمکی به ما می کند؟ 

با دسترسی به کارنامه قبولی دامپزشکی آزاد می توانید از رتبه و درصدهای لازم برای قبولی در این رشته در دانشگاه های مختلف مطلع شوید.

چگونه می توانم از رتبه قبولی دامپزشکی تکمیل ظرفیت آزاد اطلاع حاصل کنم؟ 

در این رابطه می توانید از کمک تیم مشاوره ایران تحصیل استفاده کنید.

چه مواردی در کارنامه قبولی دامپزشکی آزاد درج شده است؟ 

در کارنامه قبولی دامپزشکی آزاد می توانید اطلاعاتی از جمله رتبه ها و درصدهای دروس عمومی و اختصاصی مختلف را پیدا کنید.

 

 

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «کارنامه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد»

  1. Avatar photo سلطانی نژاد گفت:

    سلام و درود خدمت شما
    دامپزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور پذیرش داره یا خیر؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز. خیر باید از طریق کنکور وارد بشید.

  2. Avatar photo حسین. گفت:

    سلام وقت بخیر میشه کارنامه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی واحد تهران را برای من اعلام کنید؟ از نظر اعتبار علمی درس خواندن در رشته دامپزشکی در کدام یک از دانشگاه های شهریه پرداز بهتر است؟

    1. Avatar photo ranjbar گفت:

      سلام وقت بخیر
      سوال شما نیاز به برسی بیشتر دارد لطفا با مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید

  3. Avatar photo . گفت:

    سلام برای دریافت کارنامه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد واحد گرگان چیکار باید کنم؟ تفاوت درصد های دروس برای قبولی در رشته دامپزشکی آزاد چقدر است؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کننند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)